رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی
معرفی رستوران دانیال رستوران دانیال دبی کجاست؟ منوی رستوران دانیال دبی منو اسنک و سالاد منو گوشت و غذاهای دریایی خورشت و کاری برنج دسر نوشیدنی اطلاعات تماس رستوران دانیال دبی چطور به دبی برویم؟ جمع بندی مطالب پرسش و پاسخ

مهم است که پس از بازدید از جاهای دیدنی دبی یک رستوران خوب با فضایی دلنشین و غذا‌های لذیذ انتخاب کنیم تا بتوانیم انرژی خود را بازیابی و از ادامه اقامت خود در این شهر زیبا نهایت بهره را ببریم. از طرفی بسیاری از گردشگران ایرانی علاقه دارند در هر سفر خارجی، حداقل یک‌بار بتوانند غذای ایرانی خورده و طعم‌های آشنا حس کنند. شاید به این دلیل که حس راحتی بیشتری در شهر مورد نظر به آن‌ها می‌بخشد. رستوران دانیال دبی (Danial Dubai Restaurant) همان محلی است می‌توانید این احساس را در آن تجربه کنید.

معرفی رستوران دانیال 

رستوران دانیال  یک غذا‌خوری زنجیره‌ای ایرانی بوده و به‌عنوان یکی از  رستوران‌های ایرانی ارزان در دبی نیز شناخته می‌شود. این رستوران انواع غذای ایرانی را با عطر و طعمی بسیار عالی و دقیقاً به شکل رستوران‌های داخلی آماده و تقدیم مهمانان خود می‌کند. از جمله خدماتی که رستوران دانیال ارائه می‌دهد خدمات بیرون‌بر و ارسال به محل است که می‌توانید با یک تماس غذای مورد نظر خود را سفارش و در هتل دریافت کنید. 
این رستوران برای ارائه بهترین کیفیت از سرآشپز‌های مجرب و کارکنان خوش‌رو و حرفه‌ای بهره می‌گیرد. این غذاخوری ایرانی ۲۰ساله، بیش از 50 نوع غذای اصلی و دسر دارد که اکثر غذاهای معروف ایرانی را در بر گرفته‌اند. همچنین باید اشاره کنیم در منوی رستوران دانیال دبی برای افرادی که به غذا‌های بین‌المللی علاقه دارند نیز چند خوراک لذیذ در نظر گرفته شده است. در مورد قیمت رستوران دانیال دبی نیز باید بگوییم که به ازای هر نفر برای رزرو میز باید 80 درهم پرداخت شود.

معرفی رستوران دانیال

رستوران دانیال دبی کجاست؟

رستوران دانیال دبی در 20 سال فعالیت خود توانسته محبوبیت بالایی میان گردشگران ایرانی به دست آورده و برای فراهم کردن امکان ارائه خدمات به افراد بیشتر و دسترسی راحت‌تر از نقاط مختلف شهر 3 شعبه در دبی افتتاح کند. آدرس شعب رستوران دانیال دبی به شرح زیر است.

  • آدرس شعبه Dubai Brunch: Mazaya Center – M Floor – Shekh Zayed Collector Rd
  • آدرس شعبه Dubai Sharjah: 1st Floor, Crystal Plaza – King Faisal St- Sharjah
  • آدرس شعبه Dubai Ajman: Ramada hotel – Ground Floor, Black Square – Shekh Khalifa Bin Zayed sSt – Ajman 

منوی رستوران دانیال دبی 

دبی شهری است که هر رستورانی که بخواهد محبوبیت و مشتریان زیادی به سمت خود جذب کند باید منوهای متنوعی ارائه دهد. این رستوران نیز از این قاعده پیروی کرده و یک منو غنی متشکل از چند بخش طراحی کرده است. اما قبل از صحبت در مورد منوی رستوران دانیال دبی بهتر است به چند مسئله درباره قیمت غذا در رستوران دانیال دبی اشاره کنیم.
باید بدانید که قیمت غذا در شعبه اول این مجموعه «Dubai Brunch» نسبت به شعبه‌های دوم و سوم در حالت عادی بیشتر است. آخر هفته‌ها به دلیل استقبال بالا، قیمت‌ها در تمام شعبه‌ها افزایش می‌یابد. اما به طور کلی این رستوران از نظر هزینه در رده میانی قرار دارد؛ بنابراین برای اغلب مسافران ایرانی مناسب خواهد بود. 

منو اسنک و سالاد

سالاد و سوپ، خوراکی‌هایی هستند که به‌عنوان پیش‌غذا سرو می‌شوند. پس اجازه دهید ابتدا با معرفی این منو شروع کنیم. سالاد شیرازی، سالاد فتوش و سوپ ایرانی از خوراک پرطرف‌دار این منو به شمار می‌روند. در کنار این موارد می‌توانید انواع اسنک نیز سفارش دهید که ناگت مرغ و نان تازه می‌توانند انتخاب خوبی از این بخش باشند. در مجموع مهمانان می‌توانند 7 نوع سالاد، 5 نوع اسنک و 3 نوع سوپ از این منو سفارش داده و میل نمایند. 

منو اسنک و سالاد

منو گوشت و غذاهای دریایی

ازآنجایی‌که ایرانیان به کباب و غذای دریایی علاقه خاصی داشته و در اغلب سفرهای خود از این نوع غذا‌ها استقبال بیشتری می‌کنند، منوی گوشت و غذاهای دریایی گزینه بعدی ما است. در این منو غذا‌های مختلفی در دسته‌بندی‌های کباب گوسفندی، بره، ماهی، میگو و خرچنگ وجود دارند. 

منو گوشت و غذاهای دریایی

خورشت و کاری

خورشت‌های ایرانی غذا‌هایی هستند که فرهنگ و ذائقه خاص ایرانی را در کشور‌های خارجی به رخ می‌کشند. خورشت‌ قیمه، بامیه و قرمه‌سبزی که هر ایرانی حداقل یک‌بار در ماه در برنامه غذایی خود دارد، بهترین‌های این رستوران در دسته خورشت‌ها به شمار می‌روند. در کنار این خوراک پارسی می‌توانید از بهترین ادویه‌های موجود در بازار استفاده کنید که در منو وجود دارند. 

برنج

بخش بعدی منوی رستوران دانیال مربوط به برنج و انواع پلو می‌شود. پلو زعفرانی، لوبیاپلو، شیرین‌پلو، سبزی‌پلو و بورانی پلو با استایل هندی غذا‌های این منو را تشکیل می‌دهند. 

دسر

دسرها هم جایگاه خاص خود را در منو رستوران دانیال دبی دارند. در این قسمت از منو می‌توانید میو‌ه‌های تازه، نان و خامه ایرانی، نان‌برنجی، شیرینی نارگیلی، ژله و پودینگ را مشاهده کنید. 

دسر

نوشیدنی

در انتهای منو بخش نوشیدنی‌ها را داریم که شامل تمام نوشیدنی‌هایی می‌شود که در یک رستوران ایرانی سرو می‌شوند. آبمیوه‌های تازه، آب، نوشابه، چای، قهوه و دوغ گزینه‌های این منو تشکیل داده‌اند.

اطلاعات تماس رستوران دانیال دبی

پیشنهاد اول ما برای این که بتوانید بیشتر با رستوران دانیال و غذا‌ها و خدمات آن آشنا شوید بازدید از سایت آن است. درصورتی‌که قبلاً این کار را انجام دادید یا در حال حاضر در دبی هستید، طبق آدرس‌هایی که دادیم می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه را انتخاب و با شماره تماس‌های زیر رزرو خود را انجام دهید.

  • آدرس سایت رستوران دانیال دبی: https://www.danialrestaurants.com
  • شماره تماس شعبه Dubai Brunch: 04 321 4555
  • شماره تماس شعبه Dubai Sharjah: 06 567 4668
  • شماره تماس شعبه Dubai Ajman: 06 747 2121 

چطور به دبی برویم؟ 

آژانس مسافرتی رامین گشت در تمام مراحل  سفر به دبی همراه شما خواهد بود. تور دبی زیرمجموعه گزینه تور خارجی در منو سایت است.  کافیست به صفحه مربوط به  تور دبی مراجعه و پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این که بتوانیم هماهنگی‌های لازم را با شما انجام دهیم، لازم است با شماره تماسی که روبروی پکیج انتخابی خود می‌بینید تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با حوصله و اخلاقی عالی منتظر پاسخگویی به شما عزیزان در هر لحظه از شبانه‌روز هستند. 

جمع بندی مطالب

مسافرت یکی از نیاز‌های اولیه دنیای امروز به شمار می‌رود؛ چرا که در این دنیای ماشینی بدن و ذهن انسان نیاز بیشتری به استراحت و دوری از استرس کار و زندگی روزمره دارد. تفاوتی ندارد این سفر داخلی باشد یا خارجی. مهم این است که نهایت استفاده را از مدت اقامت خود در مقصد ببرید. از سوی دیگر باید اعتراف کنیم بسیاری دوست دارند حداقل یک‌بار در سال یک سفر خارجی تجربه کنند که به نظر خواسته معقولی است.
در بین گزینه‌های مسافرت به کشور‌های خارجی، دبی از مقاصدی است که محبوبیت زیادی برای گردشگران ایرانی دارد؛ زیرا یک کشور اسلامی بوده و تمام امکانات و ویژگی‌های مد نظر ایرانیان را فراهم کرده است. همچنین دارای رستوران‌هایی مانند رستوران دانیال است که خدمات و خوراک ایرانی ارائه می‌دهند. در این نوشته تمام اطلاعات مهم این مجموعه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. 

سوالات متداول

شعبه Dubai Brunch

35 درهم

بله

بله

بله اتاق‌ بزرگی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت