رستوران ایرانی ارزان در دبی

بهترین رستوران‌های ایرانی ارزان در دبی
رستوران‌های ایرانی در دبی رستوران ایران‌ زمین (Iran Zamin) رستوران دانیال (Danial) رستوران انیگما (Enigma) رستوران شبستان (Shabestan) رستوران شهرزاد (Shahrzad) رستوران بهار دبی (Bahar) رستوران حاتم (Hatam) رستوران ایرانی پارس (Pars Iranian) رستوران آبشار (Grand Abshar) رستوران فارسی (Farsi) آیا سرو غذا در این رستوران‌ها با پول ایران امکان دارد؟ قیمت غذا در رستوران‌های ایرانی منوی رستوران‌های ارزان ایرانی دبی انتخاب بهترین رستوران ایرانی ارزان دبی پرسش و پاسخ

بهترین رستوران ایرانی ارزان در دبی کدام است؟ آیا در دبی رستوران ایرانی ارزان قیمت وجود دارد؟ در دبی رستوران‌های ارزان قیمت زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. بخصوص ایرانی‌هایی که با غذاهای عربی میانه خوبی ندارند و طعم غذاهای خوشمزه ایرانی را به تجربه طعم‌های جدید ترجیح می‌دهند، می‌توانند به این رستوران‌ها مراجعه کنند.

دبی یکی از کشورهای محبوب ایرانی‌ها به‌شمار‌می‌رود و از این‌رو رستوران‌های ایرانی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. پخت غذا در رستوران‌های ایرانی دبی توسط سرآشپزهای بسیار خیره‌ انجام می‌شود و از این‌رو طعم و عطر غذاهای آنها هوش از سر آدم می‌برد. در این مطلب از سایت رامین گشت تصمیم داریم رستوران‌های ایرانی و همچنین رستوران ایرانی ارزان در دبی را معرفی کنیم.

رستوران‌های ایرانی در دبی

یافتن غذاهای اصیل و محلی در دبی برای گردشگران ایرانی، کار اصلا سختی نیست و توریست‌های ایرانی در سفر به دبی می‌توانند با صرف انواع غذای خوشمزه ایرانی یک تجربه کاملا خاص را در حافظه خود ماندگار کنند. اکثر رستوران‌های ایرانی فضای بسیار دلنشین و منوی رنگارنگی دارند و غذاهای باکیفیتی را سرو می‌کنند.

به عبارت دیگر دکوراسیون و فضای داخلی بسیاری از آنها به سبک معماری ایرانی طراحی شده است و غذاهای متنوع آنها هر نوع سلیقه‌ای را پاسخ می‌دهد. به همین دلیل ایرانی‌ها در سفر به دبی، هیچ محدودیتی برای دسترسی به غذاهای مورد علاقه خود و سفارش از رستوران ایرانی ارزان در دبی ندارند. از بهترین رستوران‌های ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران ایران‌ زمین (Iran Zamin)

رستوران ایران‌ زمین یکی از رستوران‌های خوب ایرانی است و در دبی چند شعبه دارد که معروف‌ترین و قابل دسترس‌ترین شعبه آن در بلوار شیخ محمد واقع شده‌است. همچنین در کنار غذاهای خوشمزه در بخشی از آن چای و قلیان نیز عرضه می‌شود. رستوران ایران‌زمین سرویس صبحانه هم دارد و قیمت غذاها و سرویس‌ها آن بسیار مناسب است. همچنین از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان را دارد.

درب ورودی رستوران ایران زمین

رستوران دانیال (Danial)

دیگر رستوران ایرانی ارزان در دبی رستوران دانیال بوده که در طبقه سوم برج‌های دوقلو واقع شده‌است و در آن می‌توان انواع غذای ایرانی و عربی را سفارش داد. همچنین سلف سرویس و بوفه نیز دارد و از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۲ شب در دسترس است.

رستوران سلف سرویس دانیال

رستوران انیگما (Enigma)

انیگما یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های ایرانی در دبی به‌شمار می‌رود و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌کند. همچنین دکوراسیون شیک و مدرنی دارد و سرآشپز آن یکی از بهترین سرآشپزهای ایرانی به نام آقای منصور معماریان است. منتهی قیمت غذاهای آن زیاد و از ۱۲ ظهر تا ۴ و ۶ عصر تا ۱۱ شب خدمات ارائه می‌دهد.

رستوران ایرانی انیگما

رستوران شبستان (Shabestan)

شبستان یک رستوران ایرانی ارزان در دبی است که در طبقه ۲ هتل ۵ ستاره رادیسون بلو و در نزدیکی نهر دبی قرار دارد. رستوران شبستان بیش از ۴۰ سال است که به‌صورت تخصصی در دبی غذای ایرانی می‌پزد. انواع خورشت، کباب، دسر و پیش غذا در این رستوران سرو می‌شود. از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به موسیقی سنتی ایرانی به‌صورت زنده اشاره کرد. رستوران تمام روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۱ شب ماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.

درب ورودی رستوران شبستان

رستوران شهرزاد (Shahrzad)

رستوران شهرزاد از دیگر رستوران‌هایی است که در لیست رستوران ایرانی ارزان در دبی قرار می‌گیرد. این رستوران در منطقه دیره و در هتل ۵ ستاره حیات ریجنسی واقع شده و دارای طراحی مدرن و منحصر به فردی است. همچنین در آن موسیقی زنده هم اجرا می‌شود و از ساعت ۷ تا ساعت ۱ بامداد باز است.

رستوران شهرزاد در هتل 5 ستاره حیات ریجنسی

رستوران بهار دبی (Bahar)

رستوران بهار یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های دبی است که در منطقه مارینا قرار دارد و علاوه‌بر غذاهای ایرانی، غذاهای ایتالیایی و عربی نیز سرو می‌کند. قیمت غذاها و کیفیت سرویس‌دهی در این رستوران بسیار مناسب بوده و طعم خوراک بره، کباب سلطانی و جوجه آن زبان‌زد است. رستوران بهار هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱:۳۰ بامداد در ۲ محیط بسته و باز با چشم اندازه‌ای فوق‌العاده زیبا، پذیرای میهمانان است.

رستوران ایرانی بهار دبی

رستوران حاتم (Hatam)

دیگر رستوران ایرانی ارزان در دبی شامل رستوران حاتم بوده و تنوع غذاهای آن بسیار بالا است. از این‌رو ایرانی‌ها با هر بودجه‌ای می‌توانند از آن غذا سفارش دهند. رستوران حاتم در مرکز دبی قرار دارد و به‌دلیل سرو غذاهای خوشمزه و ارزان قیمت همیشه شلوغ است. برنج زعفرانی، کباب‌های کوبیده و کشک بادمجان‌های آن بی‌نظیر بوده و هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۳:۳۰ پذیرای میهمانان است.

فضای بیرون رستوران حاتم


رستوران ایرانی پارس (Pars Iranian)

از ایرانی پارس نیز می‌توان به‌عنوان یک رستوران ایرانی ارزان در شهر دبی یاد کرد. ایرانی پارس در مرکز خرید امارات و خیابان شیخ زاید قرار دارد و بسیار شلوغ است. همچنین کیفیت و طعم غذاهای آن بسیار مناسب بوده و برای خانواده‌ها بهترین محل جهت صرف شام و ناهار است. رستوران ایرانی پارس در کنار غذاهای خوشمزه سالاد فصل و سوپ‌های خوشمزه‌ای دارد و هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ساعت ۱ بامداد سرویس ارائه می‌دهد.

درب رستوران ایرانی پارس دبی

رستوران آبشار (Grand Abshar)

رستوران آبشار هم غذاهای خوشمزه ارائه می‌دهد و هم دکوراسیون داخلی بسیار شیک و محیط دلنشینی دارد. منوی غذاهای ایرانی آن بسیار کامل است و تقریباً اکثر غذاهای محبوب و شناخته شده ایرانی در منوی آن وجود دارد و همچنین می‌توان غذای مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین از سفارش داد. ساعت کاری این رستوران ایرانی در دبی 12:00 ظهر تا 12:00 شب است.

رستوران ایرانی آبشار دبی

رستوران فارسی (Farsi)

از دیگر رستوران‌های ایرانی ارزان قیمت در دبی، رستوران فارسی است که در منوی آن غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه نظیر انواع دسر و پیش‌غذا، خورشت، کباب و آش وجود دارد. همچنین برخورد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوب و شایسته است و از ساعت ۱۱:۳۰ صبح الی ساعت ۱۱:۳۰ شب خدمات و سرویس ارائه می‌دهد.

 درب رستوران فارسی

آیا سرو غذا در این رستوران‌ها با پول ایران امکان دارد؟

پول رایج امارات متحده درهم است و تقریباً در همه رستوران‌ها هزینه غذا به درهم محاسبه می‌شود. البته برخی از رستوران‌ها به‌جای درهم دیگر ارزهای رایج، نظیر دلار آمریکا را هم قبول می‌کنند. اما امکان خرید و پرداخت هزینه صرف غذا در رستوران‌های فارسی دبی بسیار کم است. زیرا ریال ایران در مقایسه با درهم ارزش بسیار کمتری دارد و برای رستوران ایرانی ارزان در دبی دریافت ریال یا پول ایران به صرفه نیست.

قیمت غذا در رستوران‌های ایرانی

قیمت غذا در رستوران‌های ایرانی دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر فرد بر اساس انتخاب خود هزینه متفاوتی را برای این منظور متحمل می‌شود. موقعیت رستوران یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت غذای ایرانی در دبی است. به‌عنوان مثال سرو غذا در رستوران‌های شایان، انگیما و انار نسب به دیگر موارد قیمت بسیار بیشتری دارد؛ اما قیمت غذا در رستوران ایرانی ارزان در دبی مناسب‌تر است.

نوع غذا نیز به‌صورت مستقیم روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد و برخی از غذاها نظیر چلو کباب نسبت به انواع آش قیمت بالاتری دارند. اما به‌طور کلی یک عده غذایی رستوران ایران‌زمین دبی در اقتصادی‌ترین حالت حداقل ۵۰ درهم و در بهترین حالت حداقل ۱۵۰ درهم هزینه‌ برمی‌دارد. البته باید متذکر شد که قیمت غذا در رستوران‌های ایرانی دبی بسیار متغیر است و مسافران ایرانی، به‌راحتی می‌توانند بر اساس بودجه و شرایط مالی خود گزینه مناسبی را برای صرف شام و ناهار انتخاب کنند. 

قیمت غذا در رستوران‌های ایرانی

منوی رستوران‌های ارزان ایرانی دبی

در منوی رستوران ایرانی در دبی بهترین و پرطرفدارترین غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد. به‌عبارت دیگر در منوی تمامی رستوران‌های ایرانی دبی چلو کباب، خورشت قیمه و خورشت قرمه که جزو غذای‌های محبوب و اصیل ایرانی هستند به چشم می‌خورد و علاقمندان به این غذاها با انتخاب هریک از رستوران‌های ایرانی دبی می‌توانند غذای باب میل خود را سفارش دهند. اما برخی از غذاهای خوشمزه ایرانی فقط در موارد خاصی قابل دسترسی هستند. به همین دلیل برای دسترسی به غذای مد نظر خود ابتدا باید در مورد منوی انواع رستوران ایرانی ارزان در شهر دبی تحقیق کرد.

منوی رستوران‌های ارزان ایرانی دبی

انتخاب بهترین رستوران ایرانی ارزان دبی

در این مقاله شما را با لیست رستوران ایرانی ارزان قیمت آشنا کردیم. شما با مراجعه می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، غذاهای خوشمزه و لذیذی را تجربه کنید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهترین راه سفر خرید تور است. با خرید تور دبی می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید، زیرا تمام برنامه‌ریزی‌های سفر توسط آژانس مسافرتی انجام می‌شود و شما می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

سوالات متداول

برای صرف یک وعده غذای مناسب و اقتصادی در ارزان‌ترین رستوران ایرانی دبی، باید حداقل ۵۰ درهم و برای سفارش یک وعده غذای مناسب در رستوران ایرانی لوکس دبی باید حداقل ۱۵۰ درهم هزینه پرداخت کرد.

 

در دبی رستوران‌های ایرانی مختلفی وجود دارد که بسیاری از آنها نظیر حاتم، پارس، ایران زمین، بهار، شهرزاد، دانیال، فارسی و الاستادی منوی ارزان قیمتی دارند و ایرانی‌ها می‌توانند بر اساس سلیقه و شرایط خود، یکی از آنها را جهت صرف شام و ناهار انتخاب کنند.

منوی رستوران‌های ارزان قیمت ایرانی در دبی شامل انواع خورشت، کباب، دستر‌های خوشمزه و پیش‌ غذاهای متنوع می‌شود.

بله؛ در برخی از رستوران‌ها نظیر رستوران ایران‌زمین وعده غذایی صبحانه نیز ارائه می‌شود.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت