لوکس ترین رستوران های دبی

لوکس ترین رستوران های دبی
رستوران نصرت دبی رستوران پیرچیک دبی رستوران زوما دبی رستوران Nathan Outlaw دبی رستوران اتمسفر دبی رستوران لپتیت میسون دبی رستوران نوبو دبی رستوران آرمانی دبی رستوران پای تای دبی رستوران المنتها دبی بهترین هتل های دبی برای اقامت جمع بندی مطالب پرسش و پاسخ

گردشگران ایرانی تمایل زیادی به خرید تور دبی دارند و هر سال حجم زیادی از مهمانان خارجی این شهر از کشور امارات را تشکیل می‌دهند. باید اعتراف کنیم که مردمی خوش‌خوراک هستیم و در هر سفری سعی می‌کنیم بهترین رستوران‌ها را برای سفارش غذا انتخاب کنیم. خوشبختانه این شهر شیخ‌نشین پر از رستوران‌های لوکس و لاکچری با غذا‌های فوق‌العاده و عامه‌پسند است؛ بنابراین در این نوشته از مجله آژانس مسافرتی رامین گشت قصد داریم لوکس ترین رستوران های دبی را به شما معرفی کنیم.

رستوران نصرت دبی

اولین موردی که از میان رستوران های لاکچری دبی برای معرفی در نظر داریم، رستوران استیک نصرت نام دارد. این رستوران متعلق به یک آشپز معروف ترکیه‌ای به نام Nusret Gökçe است که به «Salt Bae» به معنی مرد نمک معروف است. این لقب به این دلیل آشپز ترک این رستوران داده شده که فرم نمک زدن خاصی برای خود ابداع کرده که بسیاری از ما کلیپ‌های او از ریختن نمک روی استیک‌ را در اینستاگرام و دیگر رسانه‌های اجتماعی دیدیم. 
از معرفی صاحب این رستوران که بگذریم می‌توان به طراح دکوراسیون داخلی رستوران اشاره داشت. یک طراحی بسیار لوکس و مدرن که حسی بی‌نظیر به مشتریان خود می‌بخشد. تعداد میز و صندلی این رستوران بسیار زیاد بوده و شماری از آن‌ها جلوی رستوران هستند. البته این چینش بخشی از طراحی رستوران محسوب می‌شود. 
منوی رستوران نصرت شامل استیک‌های خوشمزه و وسوسه‌انگیز پخته شده از گوشت گاو ژاپنی «واگیو»، گاو انگلیسی «آنگوس» و گاو ترکیه‌ای «Karakas» می‌شود. برش‌های گوشت این گاو‌ها با ترکیب ماهرانه‌ای از سس و ادویه‌های خاص، طعمی عالی به ارمغان می‌آورد. جذاب‌ترین منظره‌ای که در این رستوران تماشا خواهید کرد، فعالیت پرانرژی Salt Bae به‌عنوان سرآشپز و خلاقیت او در افزودن نمک و ادویه به‌صورت نمایشی به استیک‌ها است. این مکان میان مردم محلی به نام رستوران ایتالیایی نیز شناخته می‌شود. 

رستوران نصرت دبی
  • خدمات: امکان سرو غذا داخل و جلوی رستوران در فضای باز، غذای بیرون‌بر، پیک رایگان
  • آدرس:  -  Jumeirah - Jumeirah 2 - Dubai شارع شاطئ  Restaurant Village Four Seasons Resort  
  • تایم فعالیت رستوران: دوشنبه تا شنبه ساعت 19 الی 23
  • شماره رستوران: +971 4 407 4100
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 75 تا 250 درهم امارات  

رستوران پیرچیک دبی 

پیرچیک از لوکس ترین رستوران دبی است که به رستوران پالم جمیرا دبی نیز شهرت دارد. این رستوران روی یک اسکله چوبی در خلیج عربی واقع شده و می‌تواند یک وعده‌غذایی رویایی و رمانتیک برای شما رقم بزند. این اسکله بخشی از هتل القصر جمیرا بوده و علاوه بر منظره و آرامشی که دریا به شما هدیه خواهد کرد، مناظری زیبا و چشم‌نوازی از برج العرب را دارد.
با توجه به‌قرار گیری این رستوران روی یک اسکله، انتظار می‌رود غذای دریایی در آن سرو شود. بله، در این مجموعه‌ غذاهای دریایی با مواد اولیه کاملاً تازه آماده می‌شود که شعار و اعتقاد قلبی آشپز آن را به رخ می‌کشد. این ویژگی یکی از دلایل اصلی محبوبیت رستوران پیرچیک میان مردم محلی و گردشگران به شمار می‌رود. 
بااین‌حال باید بدانید که غذاهای این رستوران لاکچری محدود به غذاهای دریایی نمی‌شود. در واقع با این که تنوع غذاهای دریایی آن به حدی بالاست که شاید توجهی به غذاهای دیگری نکنید، غذاهای گوشتی دیگری مانند گوشت گوساله را هم می‌توانید در منوی آن مشاهده کنید. 
صاحب این رستوران شخصی به نام Beatrice Segoni است که درگذشته در صنعت مدلینگ فعالیت داشته. اما پس از مدتی متوجه می‌شود به آشپزی علاقه بیشتری دارد و تصمیم به افتتاح رستورانی در روستایی به نام دهکده پورتو رکاناتی به بورگو سان جاکوپو در ایتالیا می‌گیرد. تا این که بعد از 14 سال محل کار خود را به این اسکله در دبی تغییر داد. 

رستوران پیرچیک دبی
  • خدمات: سرو غذا در محیط رستوران، غذای بیرون‌بر، پیک
  • آدرس: Dubai - Jumeirah  - Jumeirah Al Qasr
  • تایم فعالیت رستوران: سرو ناهار هر روز از ساعت 1 تا 3، سرو شام روزهای شنبه تا پنجشنبه 18:30 الی 22، روزهای جمعه و شنبه از ساعت 06:30 تا 22:30 پذیرایی انجام می‌شود.
  • شماره رستوران: +971 800 323232
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 110 تا 740 درهم امارات 

رستوران زوما دبی

رستوران زوما یکی دیگر از گران‌ترین رستوران‌های دبی بوده و محبوبیت بالایی پیش گردشگران کسب کرده است. زوما یک رستوران در قلب منطقه آزاد دبی است که توانسته با ترکیب طعم‌های مختلف با هنر آشپزی بی‌نظیر سرآشپزش، جوایز و افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. طراحی داخلی این رستوران همانند غذاهایش بی‌نظر و فریبنده بوده و زمینه تجربه صرف غذا در یک فضای بسیار شیک و باکلاس را فراهم کرده است. 
زوما به‌عنوان یک رستوران ژاپنی، غذاهای سنتی و لذیذ این کشور را در فضایی مدرن آماده و به مشتریان تحویل می‌دهد. در آماده‌سازی هر بشقاب از سفارش مشتریان، دقت و ظرافت بالایی به کار می‌رود که باعث می‌شود سفارش مشتری تبدیل به یک قاب هنری شود. خدمات و کیفیتی که در این رستوران می‌بینید، ذائقه و توقع شما را تا حد زیادی ارتقا خواهد داد. تا جایی که ممکن است بعد از این رستوران جای دیگری را برای غذا خوردن نپسندید. 

رستوران زوما دبی
  • خدمات: سرو غذا داخل رستوران، غذای بیرون‌بر
  • آدرس: Podium Level, Gate Village 06 - Al Mustaqbal St - Trade Centre - DIFC - Dubai
  • تایم فعالیت رستوران: هر روز از ساعت 12:30 الی 15:30  برای نهار و 19 تا 1:45 بامداد برای شام
  • شماره رستوران: +971 4 425 5660
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 90 تا 370 درهم امارات 

رستوران Nathan Outlaw دبی

از لاکچری ‌ترین رستوران های دبی، رستوران Nathan Outlaw را هم در لیست خود داریم. این رستوران در طبقه همکف برج العرب واقع شده است. جالب است بدانید که این مجموعه‌ با نام رستوران المحاره هم شناخته می‌شود. دکوراسیون داخلی این رستوران به شکلی است که حس گذراندن یک روز رویایی زیر آب دریا را به شما القا خواهد کرد؛ چرا که آکواریوم‌های بزرگ و پر از ماهی و دیگر موجودات دریایی، فضای رستوران را احاطه کرده‌اند. 
این رستوران هم مانند دو مورد قبلی مخصوص عاشقان غذاهای دریایی است. در کنار غذا‌های دریایی، غذاهای اروپایی هم توانسته‌اند جایی برای خود در منوی رستوران المحاره باز کنند که محبوبیت آن را افزایش می‌دهد. ناگفته نماند که اگر به غذاهای گیاهی علاقه دارید، بازم هم این رستوران بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ زیرا بخشی از منوی به غذا‌های گیاهی اختصاص داده شده است. 
لازم به ذکر است این رستوران یک پاسیو در فضای باز دارد که می‌تواند تا 40 نفر را در خود جای دهد. مهمانان از این پاسیو برای وقت‌گذرانی، تفریح و خوردن نوشیدنی‌های متنوع رستوران استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید در ساعات غروب از منظره آن استفاده و در طول روز نیز به تماشای آبی بی‌کران دریا بنشینید. 

رستوران Nathan Outlaw دبی
  • خدمات: سرو غذا در محیط رستوران، پارکینگ، سالن VIP، ویلچر، اینترنت پرسرعت
  • آدرس: Burj Al Arab Jumeirah - Jumeirah - Dubai
  • تایم فعالیت رستوران: 12:30 تا 15:30 و 19 تا 23 برای سرو نهار و شام
  • شماره رستوران: +971 800 323232
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 170 تا 2500 درهم امارات 

رستوران اتمسفر دبی 

اتمسفر نام رستورانی است که در طبقه 122 برج خلیفه دبی قرار داشته و به عنوان مرتفع‌ترین رستوران جهان شناخته می‌شود. این رستوران دید پانوراما از شهر دبی به مهمانان خود می‌دهد که چشم‌اندازی بی‌نظیر به ارمغان آورده است. شب‌های این رستوران نیز به دلیل ارتفاع بالا و نزدیکی به آسمان، متظره‌ای بسیار زیبا و دلنشین به همراه دارد. 
منوی رستوران اتمسفر دبی با دارای بودن غذاهایی از ایتالیا، فرانسه و استرالیایی، حال و هوای بین‌المللی ایجاد کرده است. این منو شامل غذاهایی متنوع و فهرستی بلند از نوشیدنی‌های مختلف می‌شود که به همراه کوکتل‌ دست‌ساز می‌تواند طعمی لذیذ و روزی به‌یادماندنی برای مهمانان خود بسازد.
با این که هزینه‌های این رستوران بسیار بالا هستند، اما تجربه سفر به اوج آسمان با آسانسور شیشه‌ای و صرف بهترین غذا‌ها و نوشیدنی‌های دنیا در میان آسمان با ویو فوق‌العاده، ارزش این هزینه‌ها را دارد. همچنین در صورت تمایل به رزرو اتاق خصوصی می‌توانید با هزینه‌ای بیشتر یک اتاق 16 نفره را به خود اختصاص دهید. 
به دلیل ارتفاع بالای برج و فشار هوایی که می‌تواند به افراد وارد کند، برای ورود به این رستوران باید بالای 10 سال سن داشته باشید؛ بنابراین اگر فرزندتان در سنین زیر 10 سال است، فکر بردن او به این مجموعه را از سر بیرون کنید. اما اگر اصرار به رفتن به این رستوران دارید می‌توانید هتلی رزرو کنید که خدمات نگهداری از کودکان ارائه می‌دهد. به این ترتبت در مدت تفریح شما در رستوران، او هم از زمان خوب به بهترین شکل ممکن برای بازی و سرگرمی استفاده خواهد کرد.

رستوران اتمسفر دبی
  • خدمات: سرو غذا داخل رستوران، رزرو اتاق خصوصی، رزرو میز در محل دلخواه «نزدیک به پنجره یا دور از آن»
  • آدرس: Burj Khalifa - 122nd Floor - Downtown Dubai - Dubai
  • تایم فعالیت رستوران: 12:30 الی 16 برای نهار و 18 الی 24 برای شام
  • شماره رستوران: +971 4 888 3828
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 200 تا 900 درهم امارات 

رستوران لپتیت میسون دبی

مورد بعدی در لیست رستوران های لوکس دبی که برای معرفی آماده کردیم، یک رستوران با منوی متشکل از غذاهای فرانسوی، مدیترانه‌ای است. این رستوران تمام تلاش خود را به کار بسته تا بهترین غذا‌ها را با بهترین مواد اولیه تهیه کند. رستوران لپتیت میسون دبی شهرت و اعتبار خود را مدیون یک آشپز معروف به نام نیکولاس مگی است. این آشپز خوش‌ذوق بخش بزرگی از مواد اولیه غذا‌های خود را از باغ‌های و مزارع محلی تهیه می‌کند. 
از غذا‌های گیاهی گرفته تا مرغ، گوشت و غذاهای دریایی در این رستوران با دستور پخت اختصاصی و بر اساس سلیقه مشتریان آماده می‌شوند. نحوه سرو غذا، سس، نوع ادویه و حتی نوع ماهی برای غذا‌های دریایی طبق نظر شما آماده و سرو خواهند شد. پرسیدن نظر و سلیقه شخصی شما به عهده پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد این مجموعه است.
طراحی دکوراسیون رستوران لپتیت میسون تلفیقی از مدرنیته و سنت است که می‌تواند وجه تمایزی برای این رستوران نسبت به دیگر موارد معرفی شده تا اینجا به شمار رود. همچنین باید اشاره کنیم برای تکمیل دیزاین و دلنشین‌تر شدن محیط از نورپردازی دقیقی استفاده شده. این رستوران با چند اتاق بزرگ و یک حیاط دلباز با تجهیزات کامل، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود از سراسر جهان است. 

رستوران لپتیت میسون دبی 

  • خدمات: سرو غذا داخل رستوران، اتاق‌های VIP، 
  • آدرس: Gate Village No 8 – DIFC - Dubai  
  • تایم فعالیت رستوران: هر روز 12 تا 23
  • شماره رستوران: +971 4 439 0505
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 560 درهم امارات 

رستوران نوبو دبی

دوباره سراغ یک رستوران با غذاهای ژاپنی می‌رویم که متعلق به یک سرآشپز معروف به نام ماتسوهیسا است. این رستوران تازه بازسازی شده در طبقه 22 هتل لوکس آتلانتیس واقع شده است. بازسازی این مجموعه محدود به محیط و دکوراسیون نبوده و تغییراتی هم در جهت بهبود منو و خدمات آن رخ داده. سالن استراحت و تراس وسیع با دیدی زیبا و حیرت‌انگیز امکانات دیگری هستند که از این دگرگونه حاصل شده‌اند. 
دکوراسیون داخلی رستوران نوبو دبی جوری طراحی شده که با حضور در فضای آن حس یک فرد ژاپنی را پیدا می‌کنید. این فضای رویایی و زیبا یکی از بهترین رستوران‌های دبی برای خانواده است. 
غذاهای این رستوران را می‌توانید بر اساس سه منوی غذای دریایی، سوپ و پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی سفارش دهید. آشپز ماهر و حرفه‌ای ژاپنی غذاهای خود را به روش‌های سنتی ژاپن، طبخ و تمام استانداردهای یک غذای سالم را رعایت می‌کند که البته دور از انتظار نیست؛ زیرا جهانیان مردم ژاپن را به استفاده از غذا‌های سالم و مقوی می‌شناسند. 

رستوران نوبو دبی
  • خدمات: سرو غذا داخل رستوران، برانچ، انواع نوشیدنی سرد و گرم
  • آدرس: Jumeirah– Dubai - atlantis hotel - 22nd floor
  • تایم فعالیت رستوران: 12 تا 15 برای ناهار، 19 تا 12 صبح روز بعد برای شام و صبحانه 
  • شماره رستوران: +971 4 426 0760
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 300 درهم امارات 

رستوران آرمانی دبی

بعد از معرفی رستوران‌هایی با منو‌های متنوع از غذا‌های محلی گرفته تا اروپایی، نوبت آن است که یک رستوران لوکس هندی معرفی کنیم. رستوران هندی آرمانی را با نام امل «Amal»  نیز معرفی می‌شود. اگر قصد بازدید از برج خلیفه دارید، می‌توانید از غذا‌های این رستوران سفارش داده و طعم‌هایی متفاوت را تجربه کنید؛ چرا که رستوران آرمانی در این برج واقع شده است. 
ازآنجایی‌که همه ما مردم هند را ملتی رمانتیک می‌شناسیم، می‌توانیم این مژدگانی را به شما بدهیم که در این رستوران فضایی رمانتیک و عاشقانه طراحی شده. درعین‌حال محیطی با دکوراسیون مدرن از این مجموعه خواهید دید که بسیار منحصربه‌فرد است. این رستوران متعلق به هتل آرمانی در برج خلیفه بوده و افرادی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند بیشترین بهره را از آن ببرند. 

رستوران آرمانی دبی
  • خدمات: سرو غذا داخل رستوران، میز VIP، پارکینگ با جای پارک اختصاصی و راننده، وای‌فای رایگان، موسیقی هندی، صندلی بلند
  • آدرس: Dubai  - Burj Khalifa - Lobby Level, Armani Hotel
  • تایم فعالیت رستوران: همه‌روزه از 18:30 تا 23:30، جمعه از 18 تا 23
  • شماره رستوران: +971 4 888 3666
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 260 تا 530 درهم امارات 

رستوران پای تای دبی

رستوران Pai Thai یکی از رستوران های لوکس دبی بوده و البته یکی از بهترین‌ها میان 44 رستوران زیر مجموعه هتل جمیرا به شمار می‌رود. این رستوران تایلندی را می‌توان یک مدل مینیاتور از تایلند دانست که در لب آب ساخته شده تا بیشتر شباهت را با فضای این کشور آسیایی داشته باشد. همان‌طور که تا اینجا با معرفی هر رستوران زادگان غذاهای آن را یاد کردیم، نام این رستوران نیز معرف منوی غذای آن است. 
نقطه‌به‌نقطه رستوران پای تای دبی نمادهایی مذهبی و فرهنگی از تایلند را یدک می‌کشد. غذا‌های این کشور آسیایی تنوع و پیچیدگی‌های خاص خود را دارند؛ بنابراین منویی غنی از غذاهای خوشمزه در انتظار مشتریان این رستوران است. سوسیس تایلندی، لارب و نام توک، رنج شفته تایلندی، روتی، گای یانگ، موپینگ، گای تود، کائی مد ما موآنگ و کائو یوم برخی از غذاهای گوشتی و گیاهی هستند که با حضور در این رستوران شانس امتحان‌کردن آن‌ها را دارید. 
محیط غذاخوری این رستوران دارای دو بخش داخلی و بیرونی است که در فاصله‌ای بسیار کم از آب هستند؛ بنابراین هم‌زمان با میل غذا می‌توانید از منظره زیبای دریا و حرکت قایق‌های تفریحی روی آن لذت ببرید.

رستوران پای تای دبی
  • خدمات: سرو غذا در فضای داخلی و فضای باز
  • آدرس:  Jumeirah Beach Road - Madinat Jumeirah Resort - Al Sufouh - Dubai
  • تایم فعالیت رستوران: همه‌روزه 18:30 الی 23:30
  • شماره رستوران: +971 800 323232
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 70 تا 350 درهم امارات 

رستوران المنتها دبی

رستوران المنتها در طبقه 27 برج العرب بوده و چشم‌اندازی زیبا از خط ساحلی منطقه جمیرا دارد. Saverio Sbaragli نام آشپزی است که طبخ غذاهای این رستوران را به عهده گرفته است. شایان‌ذکر است که برج العرب در فاصله 200 متری از خلیج عرب قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید منظره زیبایی که از این رستوران در دریا مشاهده خواهید کرد را تصور کنید. 
در این رستوران می‌توانید از غذاهای فرانسوی و ایتالیایی نهایت لذت را ببرید. برای اثبات کیفیت غذاهای رستوران المنتها باید بگوییم که به لطف سرآشپز ماهر و خوش‌ذوق آن آقای Saverio Sbaragli، این رستوران دارای یک ستاره منشن است. 

رستوران المنتها دبی
  • خدمات: سرو غذا در داخل رستوران
  • آدرس: Burj Al Arab Jumeirah - Jumeirah – Dubai - 27th floor
  • تایم فعالیت رستوران: 12:30 تا 14:30 و 19 تا 22
  • شماره رستوران: +971 800 323232
  • میانگین هزینه برای هر نفر: 650 درهم امارات 

بهترین هتل های دبی برای اقامت 

قبل از این که بخواهید رستورانی را برای ساخت یک روز رویایی انتخاب و رزرو کنید، لازم است یکی از بهترین هتل‌های دبی را برای اقامت خود در نظر بگیرد؛ زیرا در یک سفر توریستی هر چند ساعت هم که به گشت‌و‌گذار و تفریح بپردازید، به هتل برخواهید گشت. پس باید از هر نظر بهترین باشد تا بتواند انگیزه شما برای شروع یک روز دیگر در دبی را افزایش دهد. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم پس از معرفی رستوران های لوکس دبی کمی هم در مورد  بهترین هتل های دبی صحبت کنیم. 
ازآنجایی‌که هدف این نوشته آشنایی شما با رستوران‌ها بوده، در ادامه تنها لیستی از بهترین هتل‌های این شهر را ارائه داده و از توضیحات بیشتر صرف‌نظر می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطالعه مقالات مرتبط با این موضوع در رامین گشت بپردازید. ضمن این که باید یادآوری کنیم که برخی از هتل‌های لوکس دبی در طول مقاله معرفی شدند که می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای اقامت باشند. 

  • هتل سنت رجیس 
  • هتل برج العرب 
  • هتل ریتز کارلتون 
  • هتل آتلانتیس د پالم 
  • هتل جمیرا القصر 
  • هتل بولگاری ریزورت دب
  • هتل تاج
  • هتل رافلز
  • هتل پارک‌ هایت
  • هتل اوبریو
  • هتل مینا السلام 

جمع بندی مطالب

در این نوشته از مجله رامین گشت با معرفی بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های دبی همراه شما عزیزان بودیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مناسبی را در اختیارتان بگذاریم. درصورتی‌که سؤالی دارید که این نوشته جواب مناسبی برای آن نداشت، خوشحال خواهیم شد آن را مطرح کنید تا فرصتی دوباره برای ما در جهت خدمت به شما باشد. حرف آخر این که اگر سفر به دبی را در برنامه خود دارید، می‌توانید با رزرو تور دبی از رامین گشت سفری به‌یادماندنی را با خدماتی عالی برای خود رقم بزنید. 

سوالات متداول

برج خلیفه و برج العرب

رستوران‌های Nathan Outlaw، اتمسفر، لپتیت میسون، المنتها

رستوران‌های زوما، نصرت و پیرچیک

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت