بهترین رستوران‌های دبی

بهترین رستوران‌های دبی
لیست بهترین رستوران‌های شهر دبی رستوران زوما (Zuma Dubai) رستوران ترایبز کارنیور دبی مال (Tribes Carnivore) رستوران شبستان (Shabestan) رستوران شایان (Shayan) رستوران لتیتود (Latitude) رستوران دینر این د اسکای (Dinner In The Sky) رستوران المهارا (L Olivo at Al Mahara) رستوران سلاوی دبی (CÉ LA VI) رستوران سوشال هاوس دبی مال (Social House) بهترین رستوران های دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

با سفر به دبی علاوه بر گردش، می توانید تجربه خوردن غذاهای بین‌المللی را در بهترین رستوران‌های دبی داشته باشید. دبی یک شهر گردشگر پذیر است و در کل این شهر، رستوران‌های زیادی آماده پذیرایی از مهمانان سراسر جهان هستند. قیمت غذا در رستوران‌های دبی بسیار متفاوت است؛ زیرا انواع رستوران‌های شیک، مدرن، مدیترانه‌ای و حتی ایرانی، با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این شهر وجود دارند و هر یک انواع غذاهای دریایی، شرقی، حلال، خاورمیانه‌ای و غیره را طبخ می‌کنند. پس شما با مراجعه به این رستوران‌ها انتخاب گسترده‌ای پیش رو دارید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با رستوران‌های دبی آشنا کنیم.

لیست بهترین رستوران‌های شهر دبی

دبی نگین خاورمیانه و جزو مدرن‌ترین شهرها در آسیا است که مکان‌های دیدنی، جذاب و بهترین مراکز تفریحی، خرید و رستوران‌ها را در خود جای داده است. به همین دلیل افرادی که قصد تهیه بهترین تور سفر گردی را دارند، انتخاب دبی بهترین مقصد برای آن‌ها است. در صورتی که قصد دارید قیمت رستوران‌های دبی را بدانید و از خود می‌پرسید برای خوردن غذای خوب در دبی کجا بریم؟ باید ابتدا با لیستی از بهترین رستوران‌های آن آشنا شوید تا در بین آن‌ها بر اساس سلیقه خود بهترین رستوران را برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب کنید. رستوران های معرفی شده اکثرا لوکس و شیک هستند و بالطبع قیمت غذا در آنها بالاست؛ البته در این لیست، برخی از رستوران ها قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند. برخی از بهترین رستوران‌های دبی، عبارت است از: 

رستوران زوما (Zuma Dubai)

رستوران زوما (Zuma Dubai)

زوما یکی از بهترین رستوران‌های دبی است که شما می‌توانید طعم بی‌نظیری از غذاهای ژاپنی را در قلب دبی احساس کنید. این رستوران ۱۵ شعبه در شهرهای مختلف دنیا دارد که شعبه دبی آن، جزو بهترین شعبه‌های آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع سوشی‌ها، ساشینی، ماکی و غیره را با بهترین طعم‌ها میل کنید. علاوه بر این انواع غذاهای دریایی، گیاهی، سالاد، اسنک، غذاهای گوشتی و غیره جزو بهترین غذاهایی هستند که در لیست منوی این رستوران قرار دارند.
معمولاً قیمت انواع غذاهایی که در رستوران زوما سرو می‌شوند، نسبت به سایر رستوران‌های دیگر بالاتر است؛ زیرا تجربه‌ای لوکس و خاص را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. اما این رستوران برای سرو غذاهای روزانه، یعنی افرادی که همیشه در رستوران غذای خود را میل می‌کنند، مناسب نیست؛ زیرا قیمت بالایی دارد.
فضای این رستوران معماری مینیمال و ژاپنی دارد و آن را یکی از شرکت‌های ژاپنی طراحی است. همچنین اتاق‌های مخصوص غذاخوری و برگزاری جلسات و جشن‌های خانوادگی برای این هتل در نظر گرفته شده‌اند. این رستوران در منطقه DIFC و در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد.

رستوران زوما (Zuma Dubai)

ویژگی کلی

لوکس
غذاهای ژاپنی
دارای 15 شعبه در جاهای مختلف دنیا

منوی رستوران

انواع سوشی‌ها، ساشینی، ماکی و غیره
انواع غذاهای دریایی، گیاهی، سالاد، اسنک، غذاهای گوشتی و غیره

محیط رستوران

معماری مینیمال و ژاپنی

امکانات

اتاق‌های مخصوص غذاخوری و برگزاری جلسات و جشن‌های خانوادگی

قیمت

گران

آدرس

منطقه DIFC و در خیابان شیخ زاید دبی

رستوران ترایبز کارنیور دبی مال (Tribes Carnivore)

در صورتی که قصد دارید تجربه لوکس و منحصربه‌فرد را هنگام غذا خوردن داشته باشید، پیشنهاد ما به شما رستوران ترایبز کارنیور دبی مال است که در دبی مال قرار دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای آفریقایی و لذیذ را در این رستوران سفارش دهید. ویو این رستوران بسیار جذاب بوده و منظره رو به برج خلیفه دارد.
شما می‌توانید انواع همبرگر، استیک، برگر و سایر غذاهای لذیذ را در منوی این رستوران پیدا کنید. یکی از نکات بسیار مهم هنگام سرو غذا در این رستوران، این است که می‌توانید غذای خود را همراه با موسیقی‌های لذت‌بخش و سرگرم کننده میل کنید. البته انواع نوازندگان طبل سنتی و خوانندگان زنده هم در این رستوران از مهمانان پذیرایی می‌کنند.
درباره قیمت غذا در این رستوران باید بدانید که غذاها گران هستند. این رستوران سه شعبه در دبی دارد: یکی در مرکز خرید امارات، در دبی مال و سومی در دبی هیلز مال. در شعبه مرکز خرید امارات ساده ترین دسر حدود 25 درهم (425.000 تومان) برایتان آب می خورد، تصور کنید که غذاهای اصلی چه قیمت های بالایی دارند!

 رستوران ترایبز کارنیور دبی مال (Tribes Carnivore)

ویژگی کلی

لوکس
غذاهای آفریقایی

منوی رستوران

انواع همبرگر، استیک، برگر و سایر غذاهای لذیذ

محیط رستوران

ویو این رستوران بسیار جذاب بوده و منظره رو به برج خلیفه دارد

قیمت

گران

آدرس

مرکز خرید امارات، در دبی مال و سومی در دبی هیلز مال

رستوران شبستان (Shabestan)

رستوران شبستان (Shabestan)

شبستان، رستوران کاملاً سنتی و یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی دبی محسوب می‌شود که بهترین و متنوع‌ترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. مهمانان در تمام روزهای هفته به‌صورت ۲۴ ساعته به جز روزهای شنبه می‌توانند از پذیرایی این رستوران لذت ببرند. این رستوران در نزدیکی نهر و محله بنی یاس دبی قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است.
قیمت غذاها در این رستوران نسبت به نوع غذا تعیین می‌شود. مثلاً کباب‌هایی مانند چلوکباب و جوجه‌کباب، نسبت به بشقاب‌های مخصوص این رستوران ارزان‌تر هستند. 
در مورد شبستان باید بدانید که آش رشته و سالاد شیرازی در این رستوران 29 درهم (493.000 تومان در اردیبهشت 1403) قیمت دارند و جوجه کباب 89 درهم و چلوبرگ 109 درهم (1.853.000 تومان) است.

 رستوران شبستان (Shabestan)

ویژگی کلی

سنتی با غذاهای ایرانی

منوی رستوران

انواع غذاهای ایرانی 

محیط رستوران

سنتی

قیمت

نسبت به نوع غذا تعیین می‌شود

آدرس

نزدیکی نهر و محله بنی یاس دبی

رستوران شایان (Shayan)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های دبی، رستوران شایان است که فضایی آرام و مجلل را برای مشتریان خود فراهم می‌کند و این هم یک رستوران ایرانی است؛ به صورتی که مهمانان به طور خانوادگی می‌توانند به‌صرف انواع غذا در این هتل بپردازند. این رستوران در مرکز الغریر قرار دارد و در تمام روزهای هفته آماده پذیرایی از مشتریان خود است.
در رستوران شایان غذاهای اصیل ایرانی مانند قورمه سبزی، جوجه‌کباب، انواع کباب و غیره سرو می‌شوند. همچنین منوی ویژه برای گیاه خوارها وجود دارد؛ به همین دلیل هر فردی و با هر نوع ذائقه‌ای می‌تواند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های ایرانی در دبی مناسب‌تر است.

رستوران شایان (Shayan)

ویژگی کلی

فضایی آرام و مجلل

منوی رستوران

منوی ویژه برای گیاه خوارها وغذاهای اصیل ایرانی و غذا برای هر فردی و با هر نوع ذائقه‌ای

امکانات

در تمام روزهای هفته آماده پذیرایی از مشتریان خود است

قیمت

مناسب

آدرس

مرکز الغریر قرار دارد

رستوران لتیتود (Latitude)

رستوران لتیتود (Latitude)

در صورتی که قصد دارید غذاهای مختلف را با طعم‌های گوناگون تجربه کنید، سری به رستوران لتیتود دبی بزنید؛ زیرا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی و غیره را در این رستوران میل کنید. همچنین یک فضای مخصوص برای کودکان در این رستوران در نظر گرفته شده است که بدون نگرانی کودکان خود، می‌توانید به‌صرف غذا بپردازید. همچنین در این رستوران با یک گروه موسیقی از مشتریان پذیرایی می‌شود. شما می‌توانید همه روزه برای صرف سه وعده غذایی به این رستوران مراجعه کنید. این رستوران در خیابان جمیرا بیچ، ام سقیم قرار دارد. 
قیمت غذاهای این رستوران نسبتاً بالا است؛ اما می‌تواند تجربه دلنشینی را برای شما فراهم کند.

رستوران لتیتود (Latitude)

ویژگی کلی

غذا با طعم های مختلف و لذیذ

منوی رستوران

انواع غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی و غیره

محیط رستوران

فضای مخصوص برای کودکان و دارای موسیقی زنده 

امکانات

اتاق‌های مخصوص غذاخوری و برگزاری جلسات و جشن‌های خانوادگی

قیمت

گران

آدرس

خیابان جمیرا بیچ، ام سقیم

رستوران دینر این د اسکای (Dinner In The Sky)

رستوران دینر این د اسکای (Dinner In The Sky)

رستوران دینر این د اسکای جزو بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود که تجربه غذا خوردن در آسمان را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند یک تجربه جذاب برای تمام مسافران دبی باشد. 
دینر این د اسکای به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان پشت میزهای خود روی سازه می‌نشینند و آن سازه با استفاده از جرثقیل بالا می‌رود؛ به همین دلیل هنگام حرکت در آسمان می‌توانید غذای خود را میل کنید. یکی از رستوران‌های معلق در دبی رستوران دینر ایندسکای است که هر ساله توریست‌های بسیار زیادی آن را انتخاب می‌کنند. این رستوران در خیابان السیاحی دبی قرار دارد. 
رستوران دینر این د اسکای نسبت به سایر رستوران های شهر، شرایط ویژه‌ای دارد. برای غذا خوردن در آن باید ابتدا بلیط تهیه کنید؛ سپس غذای موردنظر را سفارش دهید. 

رستوران دینر این د اسکای (Dinner In The Sky)

ویژگی کلی

تجربه غذا خوردن در آسمان و همچنین برای غذا خوردن در آن باید ابتدا بلیط تهیه کنید

محیط رستوران

معماری مینیمال و ژاپنی

امکانات

اتاق‌های مخصوص غذاخوری و برگزاری جلسات و جشن‌های خانوادگی

قیمت

گران

آدرس

خیابان السیاحی دبی

رستوران المهارا (L Olivo at Al Mahara)

یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین رستوران‌ها در دبی است که دکوراسیون شیک و لوکسی برای آن در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را در این رستوران سفارش دهید. طراحی داخلی این رستوران به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده است که در آن آکواریوم بزرگی وجود دارد و حس حضور در اعماق اقیانوس‌ها را برای شما فراهم می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید غذای خود را در کنار ماهی‌های زیبا و رنگارنگ صرف کنید.
علاوه بر این، نورپردازی بسیار زیبا و ملایم، چیدمان مرتب هتل، منوی منحصربه‌فرد و برخورد مناسب پرسنل باعث شده است که این رستوران جزو بهترین رستوران‌های دبی باشد. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی، ایتالیایی انواع دسر و غیره را در منوی بی‌نظیر این رستوران مشاهده کنید. این رستوران در پشت برج العرب دبی قرار دارد.

رستوران المهارا (L Olivo at Al Mahara)

ویژگی کلی

شیک و لوکس و طراحی شبیه به آکواریم بزرگ که حس حضور در اعماق اقیانوس ها را به شما میدهد

منوی رستوران

نواع غذاهای دریایی، بین‌المللی، ایتالیایی انواع دسر و غیره

محیط رستوران

شیک و لوکس 

قیمت

گران

آدرس

پشت برج العرب دبی

رستوران سلاوی دبی (CÉ LA VI)

رستوران سلاوی دبی (CÉ LA VI)

رستوران سلاوی دبی یکی از بهترین رستوران‌های دبی است که محیطی کاملاً جذاب را برای توریست‌ها فراهم کرده است. این رستوران در مرکز شهر دبی قرار دارد. همچنین نمای جذاب و دیدنی که این رستوران دارد، می‌تواند نظر هرگونه گردشگری را به خود جذب کند.
از ویژگی‌های بارز این رستوران می‌توان به نمای عجیب و روباز آن اشاره کرد که چشم‌انداز بسیار زیبایی از برج خلیفه دارد. این رستوران ارتفاعی حدود ۲۲۰ متر دارد و ساختمانی همراه با سرسره شیشه‌ای است. رستوران سلاوی دبی در طبقه ۵۴ هتل اسکای ویو قرار دارد. اگر اطلاعات کامل تری درباره این رستوران می خواهید داشته باشید، یک مقاله کامل درباره آن نوشته ایم که می توانید این مقاله بخوانید.
در این رستوران انواع منوهای مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند که نسبت به کیفیت غذاها، قیمت معقولی دارند. اما باید بدانید باید ورودی به مبلغ 500 درهم نیز پرداخت کنید.

رستوران سلاوی دبی (CÉ LA VI)

ویژگی کلی

چشم‌انداز بسیار زیبایی از برج خلیفه دارد

منوی رستوران

انواع منوهای مختلف

محیط رستوران

نمای عجیب و روباز 

قیمت

قیمت معقولی + ورودی به مبلغ 500

آدرس

در طبقه ۵۴ هتل اسکای ویو 

رستوران سوشال هاوس دبی مال (Social House)

رستوران سوشال هاوس دبی مال (Social House)

این رستوران یک فضای شیک و جذاب را برای مهمانان فراهم کرده است و یکی از بهترین رستوران‌های دبی به شمار می‌رود. در این رستوران از چند سبک گوناگون برای آشپزی استفاده می‌شود و بهترین مکان برای صرف غذا به‌صورت خانوادگی را فراهم کرده است.
شما می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، آسیایی، آمریکایی، ژاپنی و غیره را در منوی بی‌نظیر این رستوران مشاهده کنید. یکی از نکات بسیار مهم این رستوران این است که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارد و بعد از صرف غذای خود می توانید به خرید کردن بپردازید.
قیمت غذا در این رستوران تقریباً برابر با رستوران رستوران ترایبز کارنیو دبی مال است و قیمت ها در سوشال هاوس تقریباً بالاست.

بجز رستوران های معرفی شده شاید برایتان جالب باشد با کافه های دبی آشنا شوید و بعد از سفر به این شهر قهوه بنوشید، پیشنهاد میکنیم مقاله کافی شاپ استارباکس دبی را بخوانید.

بهترین رستوران های دبی با رامین گشت

اگر به دبی سفر کردید، سعی کنید به سراغ بهترین رستوران‌های دبی که کیفیت بهتری دارند بروید؛ زیرا در این رستوران‌های دبی، انواع غذا با کیفیت بسیار بهتری طبخ می‌شوند. در دبی رستوران‌های رنگارنگی وجود دارد که قیمت رستوران‌های دبی با یکدیگر متفاوت هستند. اینکه شما غذای خود را در یک رستوران لاکچری میل می‌کنید و یا اینکه به یک غذاخوری ساده می‌روید، در تعیین این قیمت تأثیر بسیار زیادی دارد.
شما عزیزان با همراهی شرکت مسافرتی رامین گشت، می‌توانید برای تهیه تورهای داخلی و خارجی اقدام کنید. این مجموعه با بهره‌مندی از پرسنل مجرب و متعهد و قوی‌ترین زیرساخت‌ها توانسته است از بالاترین استانداردها استفاده کند تا بتواند جزو بهترین آژانس‌های مسافرتی در سطح کشور محسوب شود. شما عزیزان با همراهی این مجموعه می‌توانید بهترین تور دبی را خریداری کنید و در نهایت با راهنمایی متخصصانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، بهترین مراکز دیدنی، انواع رستوران‌های دبی، بهترین هتل‌ها و غیره را شناسایی کنید و سفری راحت و به‌یادماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

سوالات متداول

 بله رستوران‌های زیادی مانند رستوران شبستان، ایران زمین و غیره جزو رستوران‌های ایرانی در دبی هستند.
 بله تنوع رستوران‌ها در این شهر بسیار زیاد است و شما باتوجه‌به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید بهترین رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید.
 قیمت رستوران‌های دبی چندان بالا نیست و انواع غذاهای باکیفیت با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند.
 بله در دبی انواع رستوران‌هایی وجود دارد که ماهی‌های مختلف مانند کفال، شاه‌ماهی، خرچنگ، میگو و غیره را سرو می‌کند.
رستوران‌هایی مانند فیش هات، راوی و غیره جزو ارزان‌ترین رستوران‌های دبی هستند.

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت