بهترین هتل های دبی

بهترین و لوکس ترین هتل ها در دبی
چگونه بهترین هتل دبی را انتخاب کنیم؟ هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm) هتل جمیرا زعبیل سرای| Jumeirah Zabeel Saray هتل ریتز کارلتون دبی| The Ritz-Carlton, Dubai هتل حبتور پالاس ال ایکس آر دبی| Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts هتل برج العرب | Burj Al Arab Jumeirah هتل آدرس اسکای ویو دبی هتل رافلز دبی هتل نیکی بیچ ریزورت دبی| Nikki Beach Resort & Spa Dubai هتل کمپینسکی امارات مال دبی| Kempinski Hotel Mall Of The Emirates اقامت در بهترین هتل های دبی با خرید تور دبی از رامین گشت پرسش و پاسخ

برای اقامت در دبی چه هتل‌هایی مناسب هستند؟ بهترین هتل های دبی کدام‌ها هستند؟ این هتل‌ها چه خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؟ بهترین هتل‌ها در چه منطقه‌ای از شهر واقع شده‌اند؟ اینها سؤالاتی هستند که معمولاً مسافران و گردشگران قبل از آغاز سفر با آن مواجه می‌شوند.

با افزایش تعداد گردشگران دبی، ساخت‌وساز هتل‌های لوکس و 5 ستاره به‌شدت افزایش یافت. این دسته از هتل‌ها به‌دلیل بهره‌مندی از امکانات مدرن و پیشرفته، توانستند محبوبیت بیشتری بین مسافران کسب کرده و حتی شهرت جهانی پیدا کنند. بدون شک، تجمل‌گرایی موجود در بهترین هتل‌های شهر دبی و معماری بسیار زیبای آن‌ها، در همان نگاه اول شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

قرارگیری هتل‌های محبوب و مشهور دبی در داخل شهر، کنار سواحل طلایی و حتی روی تپه‌های شنی باعث شده که گردشگران دسترسی بهتر و راحت‌تری به جاهای دیدنی دبی داشته باشند. البته برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای اقامت در دبی رزرو کنید، باید اطلاعات جامعی درباره خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها به دست بیاورید. 
در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل، بهترین هتل های دبی را معرفی کنیم تا بر اساس سلیقه خود، مناسب‌ترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. 

محبوب ترین و مشهورترین هتل های دبی

چگونه بهترین هتل دبی را انتخاب کنیم؟

سرمایه‌گذاری عظیم دبی بر صنعت گردشگری باعث شده که هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی در این شهر ساخته شوند. افزایش تعداد هتل‌ها در شهر، انتخاب شما را سخت‌تر می‌کند. حال سؤال اینجاست که چگونه باید بهترین هتل دبی را انتخاب کنیم؟ برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید، باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید. شاید فکر کنید که لقب بهترین هتل های دبی فقط برازنده هتل‌های 5 ستاره این شهر است و گردشگران نباید به هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره آن توجه کنند؛ اما باید بدانید که این‌طور نیست و در میان بهترین هتل های دبی می‌توان گزینه‌هایی در سطوح مختلف پیدا کرد که هر کس با هر بودجه‌ای بتواند شرایط اقامت خوبی را در دبی تجربه کند. برای اینکه با این هتل‌ها آشنا شوید، بد نیست به مقاله بهترین هتل های 4 ستاره دبی در وبسایت رامین گشت سری بزنید.

درحال‌حاضر، هتل‌های 5 ستاره زیادی در سطح شهر دبی وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط و وضعیت خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدون شک، مسائلی مانند لوکیشن هتل، امکانات مدرن، نوع سرویس‌دهی، بخش‌های مختلف و تفریحات موجود در آن، تأثیر بسیار زیادی بر انتخاب شما خواهند گذاشت. در حقیقت انتخاب هتل با امکانات متنوع باعث می‌شود تا هزینه سفر به دبی افزایش یا کاهش داشته باشد، از این‌رو بهتر است که ابتدا الویت‌های خود را برای اقامتگاه مشخص کنید و با توجه به آن‌ها از گزینه هتل‌های چند ستاره، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm)

جزیره نخل یا منطقه پالم جمیرا یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دبی و حتی جهان است که در سِفر به دبی حتماً باید از آن دیدن کنید تا عظمت و شکوه آن را از نزدیک ببینید. این جزیره انسان‌ساخت با معماری جذاب و امکانات رفاهی مدرن، به‌شدت شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

یکی از بهترین هتل های دبی در پالم جمیرا، هتل آتلانتیس د پالم است. این هتل که دومین هتل برتر دبی به شمار می‌رود، در بالاترین نقطه جزیره ساخته شده تا از بالکن و تراس‌های آن بتوانید تمام جزیره را ببینید. نمای بیرونی هتل آتلانتیس د پالم آن‌قدر زیباست که با دیدن آن متوجه عظمت و شکوه آن خواهید شد. سازندگان این هتل نمای داخلی را نیز به‌نحوی طراحی کرده‌اند که اقامتی رؤیایی را تجربه کنید. 

هتل آتلانتیس د پالم دارای 795 اتاق، سوئیت و پنت‌هاوس است که شما می‌توانید به انتخاب خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت رزرو کنید. از دیگر امکانات جذاب این هتل که اقامت در آن را برای شما جذاب‌تر می‌کند، می‌توان به 17 رستوران و بار، یک ساحل شنی به طول 1.2 کیلومتر، استخرهای متعدد در داخل و خارج هتل اشاره کرد. 

هنگامی که وارد لابی هتل می‌شوید، باید از بین دیوارهای آب‌وآتش عبور کنید. بدون شک این نوع از طراحی و ایده‌پردازی، صحنه فوق‌العاده‌ای را در مقابل شما قرار خواهد داد. نورپردازی عظیمی از مرمر، بوتیک‌های لوکس، اتاق‌های بسیار مدرن و پیشرفته، آکواریوم غول‌پیکر با 65 هزار گونه جانوری و تفریحات متنوع در ساحل هتل، ویژگی‌های دیگری هستند که آتلانتیس د پالم را در لیست بهترین هتل های دبی قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که قیمت اتاق‌های این هتل در سال 1402، از 911 پوند شروع خواهند شد.

می توان بنا به نقل از وبسایت Make My Trip هتل آتلانتیس را این‌طور توصیف کرد: 

«تفرجگاه معروف جهانی در جزیره پالم، آتلاتیس د پالم دبی دارای رستوران‌های به‌نام، بزرگ‌ترین آکواریوم شهر و پارک آبی آکواونچر است.»

آدرس: دبی، پالم جمیرا، خیابان هلال (Crescent Road)

شروع قیمت از (یک‌شب): 693 درهم (در سال 1402)

شماره تلفن: 97144262000+

وبسایت: https://www.atlantis.com/atlantis-the-palm

هتل زیبا و جذاب آتلانتیس د پالم

هتل جمیرا زعبیل سرای| Jumeirah Zabeel Saray

هتل جمیرا زعبیل سرای، هتلی 5 ستاره در فاصله 3 دقیقه‌ای با ساحل، در بخش غربی نخل معروف جمیرا و رو به خلیج فارس ساخته شده است. اتاق‌های مجلل این هتل با بالکن‌هایی خصوصی و دسترسی به اسپا، سینمای خصوصی و باشگاه کودکان، استخر روباز و 9 رستوران، شرایط سفری لوکس را برای شما فراهم کرده است.

این هتل که یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا محسوب می‌شود، دارای بهترین امکانات و تزئینات است. تمامی اتاق‌های آن بر اساس معماری عثمانی، دارای سقف‌های بلند تزئین‌شده است، حمام خصوصی با وان مرمرین نیز از دیگر ویژگی‌های این اتاق‌های مجلل به شمار می‌رود.

در این هتل، Talise Ottoman، بزرگ‌ترین حمام ترکی خاورمیانه قرار دارد که مهمانان هتل جمیرا زعبیل سرای، به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. رستوران‌های بین‌المللی این هتل غذاهای هندی در Amala، غذاهای لبنانی در Al Nafoorah و غذاهایی از آمریکای جنوبی ارائه می‌دهند.

هتل جمیرا زعبیل سرای با 442 اتاق و سوئیت و ویلای متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. از جاذبه‌های اطراف آن نیز می‌توان به دبی مارینا و Walk at JBR اشاره کرد. 

آدرس: دبی، پالم جمیرا، خیابان هلال غربی (West Crescent Road)

شروع قیمت از (یک‌شب): 841 درهم (در سال 1402)

شماره تلفن: 97144530000+

وبسایت: https://www.jumeirah.com/en/stay/dubai/jumeirah-zabeel-saray

هتل جمیرا زعبیل سرای

هتل ریتز کارلتون دبی| The Ritz-Carlton, Dubai

یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های 5 ستاره دبی را می‌توان در اقامتگاه ساحلی جمیرا پیدا کرد. هتل ریتز کارلتون دبی، از هتل‌های زنجیره‌ای شرکتی آمریکایی، به همین نام، فضایی بی‌نظیر را برای اقامت، استراحت و لذت بردن مسافران خود به وجود آورده است. این هتل با داشتن 294 اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی به مناظر شگفت‌انگیز اطراف، شما را حیرت‌زده خواهند کرد.

امکاناتی همچون 6 استخر، اسپا، بالکن خصوصی، ساحل اختصاصی، رستوران بین‌المللی با غذاهای مراکشی، فرانسوی و آسیایی، باشگاه بدن‌سازی، زمین تنیس و زمین بازی کودکان، آن را از دیگر رقبای خود متمایز کرده است. شما می‌توانید به‌راحتی، قدم‌زنان، خود را به مارینا دبی برسانید. مرکز خرید امارات و باشگاه گلف این شهر نیز در فاصله 15 دقیقه‌ای با این هتل قرار دارند.

از نکته‌های حائزاهمیت در هتل ریتز کارلتون، برگزاری کارگاه‌های مختلف برای کودکان است تا آن‌ها نیز به‌اندازه دیگران از سفر به دبی و اقامت در این هتل لذت ببرند.

آدرس: دبی، جمیرا بیچ رزیدنس (اقامتگاه ساحلی جمیرا)، د واک (The Walk)

شروع قیمت از (یک‌شب): 489 درهم (در سال 1402)

شماره تلفن: 97143994000+

وبسایت: https://www.ritzcarlton.com/en/hotels/dxbrz-the-ritz-carlton-dubai/overview/

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل حبتور پالاس ال ایکس آر دبی| Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts

با اقامت در هتل حبتور پالاس ال ایکس آر به دنیای زیبایی قدم گذاشته‌اید. این کاخ با الهام از معماری هنرهای زیبا و با پیروی از نئوکلاسیسم فرانسوی، فضایی باشکوه را در جوار کانال آب دبی به وجود آورده است. شما می‌توانید برای اقامت در این هتل، هریک از 182 اتاق یا 52 سوئیت آن را رزرو کنید.

به‌دلیل قرارگیری آن در کنار خیابان شیخ زاید، دسترسی به سایر جاهای دیدنی دبی نیز به‌سادگی امکان‌پذیر است و تنها چند دقیقه با برج خلیفه، دبی مال و مسجد فاروق عمر فاصله دارد. به طور حتم برنامه‌ریزی برای بازدید از جاهای دیدنی دبی باعث می‌شود تا صرفه‌جویی در زمان داشت و از تعداد روزهای کوتاه سفر به دبی، به بهترین شکل استفاده کرد.

7 رستوران شاخص آن انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند. رستوران World Cut Steakhouse در این هتل نیز جزو برترین غذاخوری‌های دبی به شمار می‌رود. اگر مایل به برگزاری جشنی در این هتل باشید، سالن رقص آن با 700 نفر ظرفیت، مکانی مناسب برای بک مهمانی بی‌نظیر است. 

آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، شهرک الحبتور

شروع قیمت از (یک‌شب): 294 درهم (در سال 1402)

شماره تلفن: 97144355555+

وبسایت: https://www.hilton.com/en/hotels/dxbplol-habtoor-palace-dubai-lxr/

هتل حبتور پالاس ال ایکس آر دبی

هتل برج العرب | Burj Al Arab Jumeirah  

اگر می‌خواهید در یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین هتل‌های دبی اقامت داشته باشید، هتل برج العرب می‌تواند شما را به این خواسته برساند. برج العرب یکی از نمادهای بسیار مشهور دبی است که در سال 1999 میلادی ساخته شد. این هتل 320 متر ارتفاع دارد و شکل آن از یک قایق سنتی عربی به اسم داو الهام گرفته شده است.  یکی از ویژگی‌های این برج که شکوه و عظمت خود را به رخ مردم جهان می‌کشد، این است که در معماری آن از 30 نوع سنگ مرمر و 1800 مترمربع ورقه طلا استفاده شده است. 

برای اسکان در این هتل، باید به ساحل جمیرا بروید. هنگامی که وارد این ساحل شدید، می‌توانید از دور شکوه و عظمت آن را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این هتل، تراس بزرگ و نفس‌گیر آن است. با رفتن به این تراس می‌توانید از چشم‌انداز بسیار زیبای آن لذت برده و عکس‌های خاطره‌انگیزی را ثبت کنید. به‌علاوه، در نزدیکی این هتل، یکی از بهترین محله‌های شهر به‌نام جمیرا دبی واقع شده است که می‌توانید اطلاعات کامل آن را در وبسایت رامین گشت مطالعه کنید.

هتل برج العرب 9 رستوران و کافه بسیار مجهز دارد که شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را سفارش دهید. این رستوران‌ها توسط بهترین و حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای دنیا مدیریت می‌شوند؛ به همین دلیل تنوع غذایی در منوهای آن‌ها، حسابی شما را سردرگم خواهد کرد. 

هتل برج العرب را به‌عنوان هتل 7 ستاره دبی می‌شناسند؛ پس با اطمینان می‌توان به آن لقب بهترین هتل دبی را داد. این هتل نیز با امکانات مدرن و پیشرفته خود، این امر را ثابت کرده است. یکی از این امکانات بسیار عالی که مطمئناً تعجب شما را به همراه دارد، ارائه منوی بالش است. شما می‌توانید در داخل این منو 17 بالش مختلف را بررسی کرده و از میان آن‌ها، بهترین گزینه را برای خوابی راحت انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات هتل برج العرب، می‌توان موارد زیر را نام برد. 

  • ساحل خصوصی با امکانات مجهز
  • استخر، اسپا و سالن‌های ورزشی
  • سونا، جکوزی، حمام‌های مدرن و سنتی
  • تفریحات مختلفی مانند جت اسکی، پاراسلینگ و پارک آبی
  • اتاق‌های بزرگ و بسیار مجهز (از 170 متر به بالا)
  • بالکن اختصاصی
  • سرو بهترین و خاص‌ترین غذاهای دنیا از جمله کوکتل طلایی
  • بوتیک‌های لوکس برای خرید

به طور کلی می‌توان از تفریحات نزدیک به هتل برج العرب مانند: اسکای دایو دبی (چتربازی) استفاده کرده و خاطره خوش اقامت در بهترین هتل دبی و تفریحات مختلف را ثبت کرد. 

آدرس: دبی، ام سقیم، ام سقیم 3
شروع قیمت از (یک‌شب): 1266 درهم (در سال 1402)
شماره تلفن: 97143017777+
وبسایت: https://www.jumeirah.com/en/stay/dubai/burj-al-arab-jumeirah//

هتل برج العرب یکی از بهترین هتل های دنیا

هتل آدرس اسکای ویو دبی

آدرس اسکای ویو دبی یکی از بهترین هتل های دبی به شمار می‌رود که در مرکز شهر و نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. درواقع اگر به دنبال بهترین هتل دبی در مجاورت برج خلیفه می‌گردید، بهتر از آدرس اسکای ویو پیدا نخواهید کرد. این هتل زیبا از دو برج بسیار بلند تشکیل شده که به‌وسیله یک پل سه‌‌طبقه به هم وصل شده‌اند. 

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل اسکای ویو دبی که آن را از سایر هتل‌های دیگر متمایز می‌کند، استخر بی‌نهایت در بالای پل و سالن اسپا و ماساژ در کنار آن است. بدون شک، شنا در این استخر بسیار بزرگ در ارتفاع بیش از 220 متر، لذت و هیجان خاصی را به شما منتقل خواهد کرد. همچنین بهتر است بدانید که در برخی از اتاق‌های این هتل، استخر خصوصی وجود دارد تا هروقت که خواستید، با خانواده خود به‌صورت خصوصی شنا کنید. 

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، امکانات بسیار مدرنی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حمام بزرگ با روکش مرمر، حمام‌های مجهز به وان، تخت‌های بزرگ و بسیار راحت، ویوی چشم‌نواز از شهر دبی، میزها و صندلی‌های مدرن با روکش چرم، بالکن اختصاصی، قهوه‌ساز، وای‌فای رایگان، تلویزیون هوشمند و بالکن اختصاصی اشاره کرد. 

هتل اسکای ویو به‌عنوان یکی از بهترین هتل های دبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که رستوران‌های بزرگ، سالن ورزشی، سالن آرایش، خدمات خشک‌شویی، کتابخانه و پارکینگ مهم‌ترین آن‌ها هستند. نکته دیگری که باید درباره هتل اسکای دبی بدانید، این است که تفریحات مهیج و جذابی مانند سرسره شیشه‌ای و راه‌رفتن روی لبه برج را برایتان تدارک دیده است. 

با اینکه اسکای ویو دبی یکی از گران‌ترین هتل‌های مرکز شهر است؛ اما به نسبت هتل‌هایی مانند برج العرب و آتلانتیس، قیمت ارزان‌تری دارد. پس می‌توان گفت که هتل اسکای ویو، یکی از بهترین هتل های ارزان دبی با قیمت ارزان است.

آدرس: دبی، داون تاون، میدان عمار
شروع قیمت از (یک‌شب): 354 درهم (در سال 1402)
شماره تلفن: 97148738888+
وبسایت: https://www.addresshotels.com/en/hotels/address-sky-view/

اسکای ویو دبی

هتل رافلز دبی

معماری زیبای هتل رافلز دبی شما را به یاد معماری‌های بی‌نقص مصر می‌اندازد. شکل هرمی این هتل آن‌قدر زیبا و جذاب است که به‌محض دیدن آن مات و مبهوت خواهید شد. هتل رافلز در خیابان شیخ راشد دبی واقع شده که شما می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین، اتاق‌های بسیار زیبا و مجهز آن را رزرو کنید. 

هتل 17طبقه رافلز دبی با نقش‌ونگار مصر باستان تزیین شده است؛ به همین دلیل، هنگامی که به داخل هتل وارد می‌شوید، احساس ورود به مصر باستان را خواهید داشت. لابی سه‌طبقه این هتل، عنصر دیگری است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. از نقش‌ونگار هتل و لابی بسیار شیک و افسانه‌ای این هتل که بگذریم، امکانات و بخش‌های مختلف رافلز، حسابی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

آبگرم هتل رافلز و رستوران‌های ژاپنی، ایتالیایی و عربی آن، مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های این هتل هستند که شما را عاشق خود می‌کند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای مختلف به بهترین شکل سرو شده که با امتحان آن‌ها می‌توانید تجربه جدید و بسیار جذابی کسب کنید. از دیگر امکانات هتل رافلز که باعث شده آن را در لیست هتل‌های خوب دبی قرار دهیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق‌های بسیار بزرگ با بهترین و مجهزترین امکانات
  • خدمات 24 ساعته در اتاق‌های هتل
  • کافی‌شاپ‌های زیبا با محیطی آرام و دلنشین
  • ترانسفر فرودگاهی
  • خشک‌شویی
  • گاوصندوق
  • تلویزیون‌های هوشمند و کابلی
  • سرویس رایگان رفت‌وآمد
  • پارکینگ
  • استخر سرباز، سونا جکوزی
  • ماساژ و اسپا
  • استخر مخصوص کودکان
  • باشگاه بدنسازی
  • اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها، لابی و تمام نقاط هتل

لازم به ذکر است که در اطراف هتل رافلز دبی جاذبه‌های زیبایی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به قاب دبی، دبی گاردن گلو، مرکز خرید سیتی‌سنتر دیرا و دبی فستیوال سیتی مال اشاره کرد. وافی مال، یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی نیز در مجاورت این هتل قرار دارد. همچنین بهتر است بدانید که قیمت اتاق‌ها در این هتل، از 500 دلار شروع می‌شود. 

آدرس: دبی، بر دبی، وافی مال، خیابان شیخ رشید
شروع قیمت از (یک‌شب): 189 درهم (در سال 1402)
شماره تلفن: 97143248888+
وبسایت: https://www.raffles.com/

هتل رافلز دبی

هتل نیکی بیچ ریزورت دبی| Nikki Beach Resort & Spa Dubai

نکته بارز هتل نیکی بیچ ریزورت دبی، داشتن استخر روباز و ساحل اختصاصی آن در مرکز منطقه جمیرا و در نزدیکی کانال آبی این شهر است که فضایی بی‌نظیر و چشم‌اندازی دوست‌داشتنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. این هتل با مرکز خرید الغزال، دبی مال و برج خلیفه فاصله کمی دارد و با کمی رانندگی می‌توانید خود را به مرکز تجارت جهانی دبی برسانید.

این استراحتگاه ساحلی با 117 اتاق و سوئیت مختلف و 15 ویلا با استخر خصوصی با بیش از 17 نوع فضای اقامتی، یکی از بهترین هتل های دبی از دید گردشگران شناخته می‌شود. شما در این هتل 5 ستاره، علاوه‌بر 4 رستوران مجلل آن، به سالن استراحت، اسپا نیکی و سالن بدن‌سازی نیز دسترسی خواهید داشت. در این هتل، پارکینگ و تمامی امکانات رفاهی در اتاق‌ها موجود است و در سرتاسر هتل می‌توانید از وای‌فای رایگان استفاده کنید.

آدرس: دبی، مروارید جمیرا (Pearl Jumeirah)
شروع قیمت از (یک‌شب): 422 درهم (در سال 1402)
شماره تلفن: 97143766000+
وبسایت: https://dubai.nikkibeach.com/

هتل نیکی بیچ ریزورت دبی

هتل کمپینسکی امارات مال دبی| Kempinski Hotel Mall Of The Emirates

متصل به مرکز خرید امارات، هتلی 5 ستاره قرار دارد که از اتاق‌های مجلل و کلبه‌های اسکی بی‌نظیری تشکیل شده است. مارینا دبی، پالم جمیرا، امارات مال و اسکی دبی در فاصله‌ای نزدیک به این هتل قرار دارند. نزدیکی آن به ایستگاه مترو امارات مال نیز دسترسی آن به سایر نقاط شهر را تسهیل بخشیده است.

هتل کمپینسکی با 392 اتاق، سالانه از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند که با توجه به امکانات و هزینه رزرو اتاق‌های آن، می‌توان این هتل را جزو بهترین هتل های دبی با قیمتی مطلوب قرار داد.

در این هتل باشکوه، منظره برفی اسکی دبی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا و کلاس‌های آموزش اسکی و غذاخوردن در 4 کافه و رستوران مشهور آن، تجربه‌ای استثنائی از سفر به دبی را رقم می‌زند. شما می‌توانید با هماهنگی کارکنان این هتل، برنامه گشت شهری دبی خود یا ترانسفر فرودگاهی را برنامه‌ریزی کنید.

آدرس: دبی، البرشا، خیابان شیخ زاید، امارات مال
شروع قیمت از (یک‌شب): 294 درهم (در سال 1402)
شماره تلفن: 97143410000+
وبسایت: https://www.kempinski.com/en

در این بخش، ما فقط به توضیحی کوتاه درباره معروف‌ترین هتل‌های دبی پرداختیم. شما می‌توانید با سایر هتل‌های خوب دبی در مقاله بهترین هتل 5 ستاره دبی در وبسایت رامین گشت آشنا شوید.

هتل کمپینسکی امارات مال دبی

اقامت در بهترین هتل های دبی با خرید تور دبی از رامین گشت

تعداد هتل‌های لوکس و مدرن در دبی بسیار زیاد هستند. فهرستی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی را در وبسایت رامین گشت مشاهده کنید. علاوه‌بر بهترین هتل های دبی، انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره هم وجود دارند که برخی از آنان به عنوان ارزان‌ترین هتل‌های دبی شناخته می‌شوند. معمولاً در هنگام مسافرت به دبی با سیل عظیمی از گردشگران و مسافران مختلف روبه‌رو خواهید شد. تعداد بالای مسافرها باعث شده که در بسیاری از اوقات سال نتوانید اتاق‌ها و سوئیت‌های بهترین هتل های دبی را رزرو کنید.

برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین هتل را به‌راحتی و بدون هیچ دردسری رزرو کرده و از انواع جاذبه‌ها و مراکز تفریحی نزدیک آن دیدن کنید، باید بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب کنید. در حال حاضر آژانس‌های مسافرتی زیادی در ایران فعالیت می‌کنند که تمامی آن‌ها برگزارکننده تور دبی هستند؛ اما نکته مهم، تجربه بالا و حرفه‌ای‌بودن آژانس است.

رامین گشت ابرسام یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی است که تورهای جذابی را برای بازدید از جاذبه‌های دبی و هتل‌های لوکس آن تدارک دیده است. این آژانس مسافرتی می‌تواند به کمک تورلیدرهای حرفه‌ای خود، سفری شاد و مهیج را برایتان رقم بزند.

در این مطلب، به‌طور کامل بهترین هتل های دبی را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شوید. اگر همچنان درباره بهترین هتل دبی و امکانات آن سؤالی دارید، با کارشناسان آژانس مسافرتی رامین گشت تماس بگیرید. 

سوالات متداول

آژانس مسافرتی رامین گشت ابرسام یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی است که به کمک کارشناسان و تور لیدرهای حرفه‌ای خود، تورهای جذاب و ارزان دبی را در اختیارتان قرار داده و بلیت بهترین هتل این شهر را برایتان رزرو می‌کند. 

آدرس اسکای ویو دبی به‌عنوان بهترین هتل دبی در مجاورت برج خلیفه شناخته می‌شود. اسکای ویو دبی باتوجه‌به امکانات پیشرفته‌ و لوکیشن بسیار خوبی که دارد؛ یکی از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب به شمار می‌آید. 

هتل برج العرب به دلیل امکانات بسیار پیشرفته‌ای که دارد؛ به هتل 7 ستاره مشهور است

جزیره مخل یکی از بهترین جاذبه‌های دبی و حتی خاورمیانه است. هتل آتلانتیس د پالم واقع در بالاترین نقطه جزیره، آماده پذیرایی از مهمانان است.  

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امیر عبداللهی
1402/06/05

آیا هتل‌های دبی رو تجربه کردید که واقعاً به یاد ماندنی بوده و تجربه سفر فراموش نشدنی رو براتون داشته باشه؟ اگر بله، لطفاً نام هتل و نظرتون رو هم به اشتراک بگذارید. من قصد سفر به این شهر رو دارم و اولین بارهم هست، به خاطر همین دوست دارم راجب اقامت در هتل ها بیشتر بدونم.
مدیریت
1402/06/06

سلام امیر عزیز. من تجربه فوق‌العاده‌ای در هتل برج العرب (Burj Al Arab) رو داشتم که هیچوقت برام تکرار نشد. اگر لذت سفر برات مهمتر از هزینه هست؛ پیشنهاد میکتم حتما تو این هتل اقامت داشته باشی.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت