رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی
معرفی رستوران حاتم رستوران حاتم دبی کجاست؟ اطلاعات تماس و ساعت کاری رستوران حاتم دبی ویژگی های رستوران حاتم در دبی منو رستوران حاتم دبی قیمت غذا در رستوران حاتم دبی چطور به دبی برویم؟ جمع بندی مطالب پرسش و پاسخ

دبی از مقاصدی است که بسیاری از گردشگران سفر به آن را در برنامه تفریحی خود دارد؛ زیرا جذابیت جاهای دیدنی دبی تمامی نداشته و هر سال کیفیت بیشتری در استقبال از توریست در این شهر مشاهده می‌شود. یکی از ارکان اصلی حضور در تور دبی، امکان رزرو رستوران‌های مجلل با غذاهای لذیذ از کشور‌های مختلف است. بااین‌حال سلیقه بعضی افراد متفاوت بوده و دوست دارند حتی در سفرهای خارجی هم‌ غذاهای ایرانی میل کنند. رستوران حاتم در دبی (Hatam Restaurant Dubai) یکی از غذاخوری‌های معروف این شهر است که منو آن از غذاهای ایرانی شکل‌گرفته است. در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعاتی که یک توریست باید در مورد رستوران حاتم بداند را در اختیار شما بگذاریم.

معرفی رستوران حاتم

حاتم نام یک رستوران ایرانی ارزان در دبی است که در سال 1989 در این شهر افتتاح و همچنین توانسته مسیر رشد خود را از آن سال داشته و تا به امروز اعتبار و محبوبیت خود را حفظ کند. فعالیت این رستوران به صورت زنجیره‌ای بوده و تقریبا به هر مرکز خریدی در دبی بروید نام آن را خواهید دید. این مجموعه تقریبا 39 شعبه در دبی دارد و پیش‌بینی می‌شود به زودی چند شعبه جدید نیز افتتاح کند؛ بنابراین در هر نقطه از شهر دبی که باشید دسترسی سریعی به یکی از شعبه‌های این رستوران خواهید داشت. در نتیجه در صورت سفر به دبی پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه فضای اصیل ایرانی با غذا‌های حاصل از فرهنگ و اصالت ایرانی، حتما سری به یکی از شعب این مجموعه بزنید. 

معرفی رستوران حاتم

رستوران حاتم دبی کجاست؟

اشاره کردیم که رستوران حاتم 39 شعبه فعال دارد و بزودی چند شعبه جدید نیز به این عدد اضافه خواهد شد؛ بنابراین طبیعی است که نتوانیم آدرس تمام شعبه‌ها را در یک مقاله اعلام کنیم. اما می‌توانیم راهنمایی کنیم که هر مرکز خرید بزرگ و معروفی که در دبی می‌شناسید، یک شعبه از این رستوران را در خود جای داده است. در نهایت برای این که حداقل شعبه‌های مهم و محبوب رستوران ایرانی حاتم در دبی را بشناسید می‌توانیم به 2 مورد زیر اشاره کنیم.
آدرس رستوران حاتم دبی دیره:  الدور الثالث - ميناء سعيد  - دبي - امارات متحده عربی
آدرس رستوران حاتم دبی مال:   شارع المركز المالي - وسط مدينة دبي - دبي - امارات متحدهٔ عربی

اطلاعات تماس و ساعت کاری رستوران حاتم دبی

باز هم به دلیلی که برای آدرس مطرح شد، نمی‌توان شماره تماس ثابتی برای این رستوران ایرانی اعلام کرد. برای تماس با هر شعبه باید نام آن را به‌صورت انگلیسی جستجو کنید. در این صورت آدرس دقیق آن شعبه هم نمایش داده می‌شود. اما ازآنجایی‌که در این نوشته 2 شعبه دبی مال و دیره را معرفی و آدرس آن‌ها را ارائه دادیم، در این بخش شماره تماس همان شعبه‌ها را برای شما آماده کردیم. 
شماره تماس رستوران حاتم دبی دیره +971 4 295 5155 :
شماره تماس رستوران حاتم دبی مال +971 55 400 3953 :

ویژگی های رستوران حاتم در دبی

با این که رستوران حاتم در دبی محبوبیت خاصی برای ایرانیان و حتی گردشگران دیگر کشور‌ها پیدا کرده است، باید بتوانیم ویژگی‌هایی هم را نام ببریم که این محبوبیت را حفظ و پاسداری می‌کنند؛ چرا که به‌هرحال این ویژگی‌ها هستند که می‌توانند در انتخاب شما نقش مهمی داشته باشند. 
قبل از هر چیزی باید اشاره کنیم که این رستوران دارای یک فضای سنتی و اصل است که شباهت زیادی به سفره‌خانه‌های داخل کشور دارد. این ویژگی خاص در تمام شعبه‌های رستوران حاتم رعایت شده تا بتواند حس آشنایی برای ایرانیان و جذابیتی متفاوت و خاص برای توریست‌های دیگر کشورها به ارمغان آورد. در کنار این فضای دلنشین از پرسنلی بسیار خوش‌رو و مجرب استفاده شده تا فرهنگ و اصالت مردم ایران هم به نمایش گذاشته شود. 
در مورد کیفیت غذا شایان‌ذکر است، تمام غذا‌هایی که در این رستوران طبخ می‌شوند دارای کیفیت بالایی هستند؛ زیرا سرآشپز‌های حرفه‌ای ایرانی از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای آشپزی استفاده می‌کنند که البته این ویژگی برای یک رستوران ایرانی در شهری مانند دبی دور از انتظار نیست. در صورتی هم که حس می‌کنید در روز جاری دیگر فرصت حضور در رستوران را نخواهید داشت و تمایل داشتید وعده بعدی خود را هم با غذای ایرانی بگذرانید، می‌توانید غذای بیرون‌بر از این مجموعه تهیه کنید. ضمن این که باید اشاره کنیم، رستوران‌های زنجیره‌ای حاتم در دبی برای هر سه وعده‌غذایی خدمات می‌دهند. 

ویژگی های رستوران حاتم در دبی

منو رستوران حاتم دبی

منو رستوران حاتم دبی کاملاً به غذاهای ایرانی اختصاص داده شده و امکان صرف یک وعده‌غذایی را با غذاهای زیر به مهمانان خود می‌دهد. 

  • انواع کباب ایرانی به همراه برنج، ماست، نان، گوجه‌فرنگی، فلفل و پیاز
  • دلمه
  • کشک‌بادمجان
  • کباب ماست
  • متبل یا بابا غنوج «غذایی ترکیبی از بادمجان، کباب، آبلیمو، سیر، نمک و فلفل قرمز»
  • انواع دسر
  • انواع سالاد و پیش‌غذا
  • انواع نوشیدنی حلال 
منو رستوران حاتم دبی

قیمت غذا در رستوران حاتم دبی

قیمت غذا در رستوران حاتم دبی به شکل باورنکردنی پایین است. به‌طوری‌که برای هر پرس غذا حداکثر چیزی حدود 50 درهم نیاز خواهید داشت. قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن غذاهای رستوران حاتم دبی در کنار کیفیت قابل مقایسه با رستوران‌های لوکس و لاکچری این شهر، دلیلی است که می‌توانند محبوبیت آن را تا سال‌ها حفظ کند. همین ویژگی به ظاهر ساده توانسته حدود 35 سال این رستوران‌های زنجیره‌ای را سرپا نگه دارد. هر سال هم شاهد پیشرفت، گسترش و محبوبیت بیش از پیش آن برای گردشگران هستیم.

چطور به دبی برویم؟ 

اگر قصد سفر به دبی دارید، آژانس مسافرتی رامین گشت با بهترین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. بهترین روش برای این سفر خرید  تور دبی خواهد بود؛ زیرا تمام دغدغه‌های اقامت و گردش را از دوش شما برداشته و در طول مدت اقامت خود تنها به فکر تفریح و استراحت خواهید بود. 
برای خرید تور دبی می‌توانید از منو سایت به بخش تور خارجی رفته و گزینه تور دبی را انتخاب کنید. به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که تمام پکیج‌های تور دبی را نمایش می‌دهد. روبروی هر پکیج نیز می‌توانید شماره تماس ما را مشاهده کنید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر با این شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین راهنمایی را در آن زمینه ارائه دهند. پس از هماهنگی‌های لازم با کارشناس مربوطه و انجام اقدامات اولیه، تور شما رزرو شده و تدارکات لازم برای سفر از طرف ما انجام خواهد شد. 

جمع بندی مطالب

به‌جرئت می‌توان گفت دبی از شهر‌هایی است که هر گردشگری تمایل دارد یک‌بار هم که شده در آن حضور داشته باشد. برخی از مسافران خارجی که به این شهر می‌روند، سلیقه خود را معطوف به صرف غذا‌های سنتی و بومی کشور خود می‌کنند. ایرانی‌ها هم به‌عنوان یکی از ملت‌های بزرگ جهان، سنت و فرهنگ خاص خود را در طبخ و خوردن غذا دارند. از سوی دیگر افرادی که اولین‌بار به دبی می‌روند به‌سختی می‌توانند ذائقه خود را با غذاهای ملت‌ها دیگر سازگار سازند، پس بهتر خواهد بود در طول اقامت خود غذای ایرانی مصرف کنند. در این نوشته یکی از رستوران‌های معروف ایرانی که به‌صورت زنجیره‌های در دبی فعالیت می‌کند را معرفی کردیم تا این دسته افراد اقامت راحت‌تری در دبی داشته باشند. 

سوالات متداول

با کمتر از 50 درهم برای هر نفر می‌توانید از این رستوران غذای اصیل و با کیفیت ایرانی تهیه کنید. 

انواع کباب، دلمه، کشک‌بادمجان، متبل، انواع سالاد، انواع دسر

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت