رستوران زوما دبی

رستوران زوما دبی
معرفی رستوران ژاپنی زوما دبی رستوران زوما کجاست؟ اطلاعات تماس رستوران زوما دبی ویژگی های رستوران زوما دبی فضای شیک منو متنوع غذاهای لذیذ کادر مجرب غذاهای رده لوکس و لاکچری نکات مهم در خصوص رستوران ژاپنی زوما دبی خدمات و امکانات رستوران زوما جمع بندی مطالب پرسش و پاسخ

سفر به دبی از گزینه‌هایی است که همه ساله در برنامه سفر بسیاری از گردشگران جای مخصوص خود را دارد. باید اشاره کرد، هر گردشگری برای این که بتواند مدیریت خوبی روی برنامه سفر خود داشته باشد، سعی می‌کند قبل از سفر در مورد جاهای دیدنی دبی  اطلاعات دقیق و کاملی کسب کند. از سوی دیگر باید یادآوری کنیم که یکی از ارکان یک سفر خارجی این است که بتوانید بهترین رستوران‌ها و غذاها را تجربه کنید تا آشنایی بیشتری با فرهنگ‌های مختلف برایتان حاصل شود. پس می‌توان گفت شناخت رستوران های دبی به نوبه خود اهمیت بالایی برای توریست‌ها دارد؛ بنابراین در این پست از مجله رامین گشت یک رستوران ژاپنی به نام رستوران زوما را معرفی خواهیم کرد. 

معرفی رستوران ژاپنی زوما دبی

جالب است بدانید اولین شعبه رستوران زوما در سال 2002 در شهر لندن کشور انگلستان توسط گروهی از آشپز‌های مشهور ژاپنی افتتاح شد. به دلیل محبوبیتی که این رستوران توانست کسب کند، صاحبان آن تصمیم به گسترش کار خود در دیگر شهر‌های بزرگ جهان گرفتند. دبی یکی از این شهرها است که رستوران ژاپنی زوما در آن افتتاح شده و توسط یک آشپز حرفه‌ای به نام ریویشی متا مدیریت می‌شود. رستوران ژاپنی زوما دبی برای این که بتواند از اعتبار خود و اعتماد مشتریانش پاسداری کند، بهترین سرآشپزها را در مجموعه‌ خود استخدام می‌کند.

معرفی رستوران ژاپنی زوما دبی 

رستوران زوما کجاست؟ 

اگر به حضور در این رستوران و کسب تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز تمایل داشتید، می‌توانید به آدرس زیر در شهر ساحلی دبی بروید.
آدرس: Al Saada Street - Trade Centre - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

اطلاعات تماس رستوران زوما دبی 

رستوران ژاپنی زوما در دبی برای این که بتواند مشتریان خود را به شیوه مدرن جذب کند، دارای یک وب‌سایت بسیار شیک است. از طریق این سایت و شماره‌تلفنی که در ادامه در اختیارتان قرار می‌دهیم، می‌توانید نسبت به رزرو میز در این رستوران اقدام نمایید. 
شماره تماس: +971 4 425 5660
آدرس سایت: https://zumarestaurant.com

ویژگی های رستوران زوما دبی

بعد از آشنایی با رستوران ژاپنی زوما دبی و داستان شکل‌گیری آن بهتر است کمی در مورد ویژگی‌های آن صحبت کنیم تا بدانید که چه فاکتور‌هایی باعث شده‌اند در این پست با معرفی این رستوران همراه شما باشیم. قبل از این که بخواهیم توضیحاتی در مورد ویژگی‌های مهم رستوران زوما بدهیم، باید بدانید که برنامه فعالیت روزانه این مجموعه به شرح جدول زیر است. 

روز

ساعت کاری

دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه

نهار: 12 الی 15:30

شام: 19 الی 24

پنجشنبه، جمعه

نهار: 12 الی 15:30

شام: 19 الی 1 بامداد

شنبه، یکشنبه

نهار: 12 الی 16

شام: 19 الی 1 بامداد

فضای شیک

با توجه به ژاپنی بودن غذاهای رستوران زوما که سنتی بوده و روش‌های پخت سنتی هم دارند، انتظار می‌رود فضای داخلی آن نیز شکلی سنتی داشته باشد. اما این‌طور نبوده و با ورود به سالن غذاخوری با یک دکوراسیون بسیار شیک، زیبا و کاملاً مدرن مواجه خواهید شد. با این که در نگاه اول تنها مدرن بودن دکوراسیون بیشتر جلوه می‌کند، در واقع محیط این رستوران لاکچری دارای یک طراحی تلفیقی از دو سبک مدرن و کلاسیک است. فضایی دلباز که آرامش عجیبی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. این فضا با نقاشی‌های زیبا و طراحی منحصربه‌فرد خود تبدیل به محیطی آرام برای خانواده‌ها شده است.

فضای شیک

منو متنوع

جالب است بدانید رستوران ژاپنی زوما دبی داری چندین منوی مختلف بوده و هر منو تعداد زیادی غذای خوشمزه در دل خود جای داده است که عبارت‌اند از:

منو متنوع
  • منو سوشی
  • منو زومانگیری 
  • منو توکوسن نیگیری 
  • منو سوشی‌های گیاهی
  • منو رول ماکی
  • منو سوپ و استاتر
  • منو بشقاب سرد
  • منو تمپورا
  • منو دسر

غذاهای لذیذ

در رستوران زوما دبی برای طبخ غذاها روش‌های سنتی و خاصی استفاده می‌شوند که مخصوص ملت و فرهنگ ژاپنی هستند. برای بخشیدن طعم‌ و عطر دلپذیر به این غذا‌ها نیز سس‌ها و ادویه‌های خاصی استفاده می‌شوند. از نظر مواد اولیه مورد استفاده در این رستوران نیز می‌توانیم به انواع ماهی، گوشت قرمز، خاویار و سبزیجات تهیه شده از مزارع و بازار‌های سنتی اشاره کرد. با توجه به مواد اولیه‌ای که نام بردیم می‌توانیم به مزه بسیار خاصی که فقط مختص این رستوران و دست‌پخت آشپز‌های ژاپنی آن است پی ببرید.

غذاهای لذیذ

کادر مجرب

اشاره کردیم که بهترین سرآشپز‌های ژاپنی در رستوران زوما در حال فعالیت هستند، اما این تمام ماجرا نیست. همه پرسنل این مجموعه افرادی مجرب، با تجربه و حرفه‌ای بوده و بهترین سرویس‌ را به مشتریان ارائه می‌دهند. این افراد آموزش دیده‌اند تا بتوانند با رفتاری صمیمانه و چهره‌ای منقش به لبخندی گرم و دوستانه به استقبال گردشگران بپردازند. آگاهی کامل از منوهای رستوران، سرعت عمل و دقت بالا در ارائه خدمات ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند رستوران ژاپنی زوما تبدیل به یکی از خاطره‌انگیز‌ترین جاهایی شود که در دبی تجربه می‌کنید.

غذاهای رده لوکس و لاکچری

وقتی نام غذاهایی مانند سوشی به گوش می‌خورد، می‌توان نتیجه گرفت که رستوران زوما یک غذاخوری لوکس است که غذاهایی خاص و درخور مشتریان خاص دارد. پس لازم می‌دانیم در لیست زیر به محبوب‌ترین غذا‌های لوکس و لاکچری رستوران ژاپنی زوما اشاره کنیم. 

غذاهای رده لوکس و لاکچری
  • سوشی توتیای دریایی
  • سوشی بوتان آبی
  • آکامی سوشی
  • سوشی چوترو
  • خاویار واگیوگونتان
  • ساکه ابوری منتایکو
  • گیو نیگیری توریفو
  • نیگری موریوازه
  • ساشمی موریوازه

نکات مهم در خصوص رستوران ژاپنی زوما دبی

اگر به خوردن غذا‌های رستوران زوما دبی علاقه‌مند شدید، برای تجربه این فضای دلنشین و غذا‌های عالی آن لازم است موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
حتماً باید میز خود را از قبل رزرو کنید «به‌خصوص آخر هفته‌ها»
این رستوران برای جلوگیری از اذیت‌شدن مهمانان از بوی سیگار فضای اختصاصی برای این کار فراهم کرده است؛ بنابراین سیگار کشیدن در محیط غذاخوری ممنوع است

خدمات و امکانات رستوران زوما 

نیاز‌های گردشگران به حدی زیاد هستند که کیفیت غذا، محیط مناسب و خدمات معمولی دیگر پذیرایی، برای تأیید یک رستوران به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و لاکچری کافی به نظر نمی‌رسند. ازاین‌رو رستوران زوما خدمات زیر را هم برای مهمانان خود فراهم می‌کند. 

  • ویلچر برای افراد معلول
  • تهویه‌مطبوع استاندارد
  • وای‌فای
  • پارکینگ رایگان
  • منوی اختصاصی برای کودکان
  • میز و صندلی در فضای باز
  • اتاق مخصوص برگزاری جلسات کاری و برنامه‌های خصوصی

جمع بندی مطالب

سفر به دبی بدون تجربه یک نهار یا شام در یک رستوران مجلل و لاکچری لطفی ندارد. به یاد داشته باشید بسیاری از گردشگران به غذاهای کشور‌های مختلف تمایل زیادی نشان می‌دهند. شاید غذای کشورهایی مانند ایتالیا را قبلاً میل کرده باشید؛ زیرا این نوع رستوران در بیشتر نقاط ایران وجود دارد. اما غذای ژاپنی برای بسیاری از ایرانی‌ها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. ازاین‌رو در این نوشته یک رستوران ژاپنی به نام زوما که از رستوران‌های لوکس و لاکچری دبی محسوب می‌شود را معرفی کردیم. خوش‌حال خواهیم شد درصورتی‌که قبلاً تجربه حضور در این رستوران را در سفر خود به دبی داشتید، خاطره خود را ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران نیز بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند. 

سوالات متداول

بله با این شرط که یکی از میز‌های طبقه پایین را رزرو کنید؛ زیرا طبقه بالا برای بزرگسالان است.

کباب رباتا، ماهی کاد سیاه، ماهی باس شیلایی، ساشیمی، سوشی

هر روز  12 الی 15:30 و 19 الی 24 برای نهار و 19 الی 24 برای صرف شام

بله این افراد می‌توانند از ویلچرهای این مجموعه استفاده کنند. 

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت