بهترین رستوران های ایرانی در دبی

چشیدن غذاهای متنوع در بهترین رستوران های ایرانی دبی
رستوران فارسی رستوران ایرانی بهار رستوران ایرانی انیگما رستوران ایران زمین رستوران حاتم رستوران پارس بازدید از رستوران‌های ایرانی در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

اگر در سفر به دبی تمایل دارید غذاهای ایرانی را میل کنید، رستوران‌های ایرانی در دبی پذیرای شما هستند. این رستوران‌ها همواره با سرو غذاهای لذیذ ایرانی، طرفداران و مشتریان ثابت خود را دارند. دبی جزو یکی از توریستی‌ترین و گردشگرپذیرترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این شهر زیبا سفر می‌کنند. ایرانی‌ها جزو گردشگران ثابت این شهر زیبا محسوب می‌شوند. اما غذا برای ما ایرانیان اهمیت زیادی دارد. شما با رستوران های ایرانی این شهر، حتی در دبی نیز لذت چشیدن طعم غذاهای رنگارنگ ایرانی را از دست نخواهید داد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رستوران ایرانی در دبی بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران فارسی

اگر قصد دارید به شهر زیبای دبی سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میان رستوران‌های این شهر، حتما از رستوران‌ فارسی دبی دیدن کنید. این رستوران از همه لحاظ بی‌نظیر است و یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای سرو غذا در این شهر زیبا است. برخورد خوب کارکنان و پرسنل، فضای شیک و هزینه‌های مناسب این رستوران‌ همگی از نقاط قوت آن  به حساب می‌آیند. این رستوران از منوی غذایی بسیار متنوعی برخوردار است و در آن انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه با بالاترین کیفیت سرو می‌شوند.

رستوران ایرانی فارسی در دبی

نام رستوران

رستوران ایرانی فارسی 

ساعت کاری رستوران

۱۱.5 صبح تا ۱۱.5 شب

غذاهای رستوران

انواع خورشت‌ها، کباب‌ها، پیش غذاها، دسرها، میان وعده‌ها و وعده‌های اصلی

آدرس رستوران 

دبی، منطقه جمیرا لِیک تَوِرز، ساختمان پارادایس.

رستوران ایرانی بهار

یک رستوران ایرانی در دبی با فضای بسیار شیک و باشکوه به نام رستوران بهار وجود دارد. این رستوران جزو یکی از رستوران‌های ایرانی در دبی است. این رستوران یک انتخاب بسیار عالی برای گردشگران ایرانی است، و به سرو غذاهای بی‌نظیرش محبوبیت بالایی در میان ساکنان شهر دبی دارد. غذاهای این رستوران همگی طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند و خدمات ارائه شده در آن نیز بسیار عالی و درجه یک است. این رستوران با سرو غذاهای لذیذ، در دو فضای باز و بسته از مراجعین خود پذیرایی‌ می‌کند.

میز و درب ورودی رستوران بهار

اسم رستوران 

رستوران ایرانی بهار 

ساعت کاری رستوران 

۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

غذاهای رستوران 

ایرانی، خاورمیانه، حلال، گیاهی، بدون گلوتن

آدرس رستوران 

دبی، مارینا دبی، خیابان الثوایب

رستوران ایرانی انیگما

اگر شما نیز به شهر زیبا و دیدنی دبی سفر کرده‌اید و نگران هزینه‌های خود نیستید و محدودیتی برای هزینه‌های خود ندارید، ما رستوران انیگما را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ ایرانی در دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران زیبا از رستوران‌های ایرانی موجود در این شهر به حساب می‌آید که همواره اکثر گردشگران ایرانی به آن مراجعه می‌کنند. 

رستوران ایرانی انیگما دبی

این رستوران فضای دنج و بسیار باشکوهی دارد و غذاهای لذیذ خود را در بهترین حالت ممکن برای شما سرو می‌کند. یکی از مزایای بسیار خوب این رستوران آن است که سرآشپز آن آقای منصور معماریان هستند که در زمینه آشپزی مهارت بسیار خوبی دارند. این سرآشپز یکی از اولین آشپزهای ایرانی محسوب می‌شوند که شهرت جهانی دارند.

اسم رستوران 

رستوران ایرانی انیگما

ساعت کاری رستوران 

۱۲ ظهر تا 4 بعدازظهر، ۶ عصر تا ۱۲ شب

غذاهای رستوران 

غذاهای ایرانی و حلال، گیاهخواران و وگان، مدیترانه‌ای

آدرس رستوران 

دبی، هتل ورساچه

رستوران ایران زمین

از دیگر رستوران‌های ایرانی که در شهر زیبای دبی قرار گرفته‌ است، می‌توان به رستوران ایران زمین اشاره کرد. این رستوران یک طراحی شکیل با فضای شیک و منحصر به فرد دارد. این هتل زیبا با توجه به ارائه خدمات بسیار خوب خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران ایرانی را به خود جلب کند و به یک گزینه ایده‌آل برای آن‌ها تبدیل شود. 

این رستوران دو شعبه در شهر دبی دارد که معروف‌ترین و بهترین شعبه این هتل در بلوار شیخ محمد دبی قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بسیار بالا سرو می‌شوند و کیفیت ارائه خدمات این رستوران نیز بسیار بالا است. این رستوران گسترده‌ دو فضای مختلف دارد که یکی از آن‌ها رستوران و سالن غذاخوری و دیگری مخصوص چای و قلیان است. 

درب ورودی رستوران ایران زمین در دبی

رستوران ایران زمین دبی تنها در زمینه طبخ غذاهای ایرانی فعالیت نمی‌کند، بلکه در منوی آن غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای بسیار متعددی نیز به چشم می‌خورند. در این رستوران تمامی وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شوند. سطح غذاهای این رستوران متوسط رو به بالا است. از امکانات بسیار خوب این رستوران ایرانی در دبی می‌توان به پارکینگ خیابانی رایگان، امکان رزرو، پرداخت الکترونیک و ... اشاره کرد.

اسم رستوران 

رستوران ایران زمین 

ساعت کاری رستوران 

۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲ شب

غذاهای رستوران 

انواع کباب، لوبیا پلو، انواع خورشت‌های ایرانی، کشک بادمجان، سالاد شیرازی

آدرس رستوران 

آدرس شعبه یک: دبی، منطقه جمیرا لیک تاورز، ساختمان پارادایس

آدرس شعبه دو: دبی، خلیج التجاری، برج اگزکیوتیو، طبقه همکف

رستوران حاتم

اگر شما نیز به شهر زیبای دبی سفره کرده‌اید و به دنبال بهترین رستوران ایرانی در این شهر هستید، ما رستوران حاتم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران حاتم زیبا، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد. این رستوران موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در یکی از بهترین مراکز خرید شهر دبی قرار گرفته است، به همین علت طرفداران زیادی دارد و مورد پسند بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی است. 

درب رستوران حاتم دبی

در منوی غذایی این رستوران، غذاهای ایرانی بسیار متنوعی قرار گرفته‌اند که شما بر اساس ذائقه خود می‌توانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید. باید بدانید که تمامی غذاهای این رستوران با کیفیت بسیار بالایی طبخ می‌شوند و هیچ نوع غذای بی‌کیفیتی را در منوی غذایی این رستوران پیدا نخواهید کرد. به طور کلی اگر به دنبال یک رستوران ایرانی ارزان در دبی هستید، ما این رستوران شیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با مراجعه به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی مورد علاقه خود را با طعمی بی‌نظیر و متفاوت‌تر از همیشه میل کنید و خاطرات خوشی را از سفر به شهر دبی برای خود رقم بزنید.

اسم رستوران 

رستوران حاتم

ساعت کاری رستوران 

ساعت 12 ظهر تا 12 شب

غذاهای رستوران 

انواع خورشت‌ها، انواع کباب‌ها، کشک بادمجان، برنج زعفرانی 

آدرس رستوران 

شعبه1: دبی، مرکز شهر، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی مال

آدرس شعبه ۲: دبی، دیره، بندر سعید، خیابان التحاد، مرکز خرید دیره

آدرس شعبه ۳: دبی، دیره، خیابان الریقه، مرکز خرید الغریر 

رستوران پارس

رستوران پارس یکی از معروف‌ترین رستوران‌ ایرانی در دبی است که همواره لذیذترین غذاهای ایرانی را با قیمت اقتصادی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با مراجعه به این رستوران‌ می‌توانید از طعم و مزه غذاهای لذیذ ایرانی بهره‌مند شوید و یک خاطره جدید را برای خود رقم بزنید. یکی از امتیازات خوب این رستوران، پرسنل و کارکنان خوب و خوش برخورد آن هستند که به خوبی از شما مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنند. قیمت غذاهای این رستوران نیز در حد متوسط است و برای شما گزینه مقرون به صرفه‌ای خواهد بود.

رستوران پارس دبی

اسم رستوران 

رستوران پارس

ساعت کاری رستوران 

۱۲ ظهر تا یک بامداد

غذاهای رستوران 

انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، سالاد‌ها و سوپ

آدرس رستوران 

آدرس شعبه ۱: دبی، دیره، پارک ساحلی الممزر، ساختمان Reem 2، پلاک سه

آدرس شعبه ۲: دبی، سطوا، الضیافه، خیابان دوم دسامبر، مرکز تجارت جهانی، پلاک ۲۰-۱۹

بازدید از رستوران‌های ایرانی در دبی با رامین گشت 

بازدید از رستوران‌ ایرانی در دبی ازجمله کارهایی است که باید در سفر به دبی انجام دهید. رستوران‌های ایرانی در دبی بسیار هستند که هدف اصلی آن‌ها پذیرایی از گردشگران ایرانی و نشان دادن غذاهای اصیل فارسی به باقی توریست‌ها و بومیان است. با وجود این رستوران‌های شیک، شما می‌توانید طعم غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را حتی در سفر خود نیز تجربه کنید. تعداد و تنوع بالای بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی موجب شده است تا افراد همواره نتوانند در این مورد انتخاب درستی داشته باشند؛ بنابراین اگر شما نیز قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از آژانس مسافرتی رامین گشت که یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه دهنده تورهای خارجی محسوب می‌شود کمک بگیرید. برای کسب اطلاع بیشتر درباره خرید تور دبی می‌توانید با مشاوران رامین گشت تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

زیرا در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی با بالاترین کیفیت سرو می‌شوند و شما می‌توانید از طعم غذاهای ایرانی در طول سفر خود نیز لذت ببرید.

رستوران‌های ایرانی بسیار متعددی در این شهر قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و میزان بودجه خود از هریک از آن‌ها بازدید کنید.

در این رستوران‌ها غذاهای بسیار متنوعی سرو می‌شوند و قیمت غذا در هریک از این رستوران‌ها متغیر است بر این اساس نمی‌توان اطلاعات چندان دقیقی را در رابطه با این موضوع ارائه داد.

خیر؛ در برخی از این رستوران‌های غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی و.... به مشتریان ارائه می‌شوند.

مقالات مرتبط

هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت