هتل های دبی برای ایرانیان

هتل های دبی برای ایرانیان
هتل جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers) هتل سوفیتل (Sofitel Dubai Downtown) اقامتی عالی در هتل آسیانا دبی (Asiana Hotel Dubai) هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) میزبان ایرانیان هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab) هتل فایو جمیرا ویلیج (five Jumeirah Village Dubai) اقامت در بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان با رامین گشت پرسش و پاسخ

بیشتر ایرانیان در هنگام سفر به امارات دوست دارند که در یک هتل مناسب اقامت داشته باشند. وجود بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان باعث شده که مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. در دبی هتل‌های متنوعی برای گردشگران ایرانی وجود دارد که هریک امکانات خاصی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌ها را با امکانات و نحوه رزرو آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers)

هتل جمیرا امارات تاورز دبی یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی است که ایرانیان می‌توانند برای اقامت راحت در شهر دبی آن را انتخاب کنند. این هتل زیبا در جاده شیخ زاید قرار گرفته است و بهترین موقعیت مکانی در این شهر را دارد. این هتل از اتاق‌های راحت و دلباز و امکانات رفاهی خوب و مناسبی برخوردار است که شما با وجود آن‌ها می‌توانید اقامتی بی‌دغدغه را تجربه کنید.
در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و سالم را میل کنید. همه اتاق‌های این هتل مجهز به سرویس خواب راحت، مبلمان، قهوه‌ساز و چای‌ساز هستند و همچنین در محوطه هتل، پارک آبی نیز وجود دارد.
از خدمات خوب این هتل می‌توان به اتاق‌های کنفرانس اشاره کرد که در آن‌ها امکان برگزاری جلسات کاری نیز وجود دارد؛ همچنین مناسب آن دسته از افرادی است که با هدف کار به دبی سفر می‌کنند. این هتل زیبا به صورت ۲۴ساعته آماده پذیرش شما میهمانان گرامی است.

نام هتل

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

ویژگی‌های مهم

۴۰۰ اتاق و سوئیت راحت، ۹ رستوران و سالن غذاخوری، باشگاه ورزشی، استخر، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی

تعداد ستاره

5 ستاره

آدرس هتل

امارات، دبی، جاده شیخ زاید، برج های امارات

هتل سوفیتل (Sofitel Dubai Downtown)

هتل سوفیتل (Sofitel Dubai Downtown)

هتل سوفیتل در قلب شهر دبی قرار گرفته است و یکی از بهترین هتل‌ ایرانی در دبی به شمار می‌آید. این هتل لوکس موقعیت مکانی مناسبی دارد و دسترسی آن به مراکز خرید و دیگر مکان‌های مهم شهر بسیار آسان است. این هتل نیز جزو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایرانی در دبی به شمار می‌رود که گردشگران ایرانی می‌توانند اقامتی راحت و آسوده را در آن تجربه کنند. هتل سوفیتل چندین رستوران شیک و مجلل دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه بین المللی را میل کنید.
در طبقه پنجم این هتل یک تراس با فضای بسیار دنج و زیبا قرار گرفته است که شما می‌توانید در آن منظره زیبای شهر را به خوبی مشاهده کنید. برخی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا و برخی دیگر منظره‌ای رو به برج خلیفه و شهر دارند. از امکانات خوب این هتل می‌توان به سالن ورزشی، سرویس خشکشویی، سالن برگزاری مهمانی و جلسات، آرایشگاه و خدمات زیبایی، بوفه مناسب کودکان و… اشاره کرد.

نام هتل

هنل سوفیتل

ویژگی‌های مهم

اتاق‌های راحت و مجهز، سرویس خواب شیک، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ماهواره‌ای

تعداد ستاره

این هتل ۵ ستاره است

آدرس هتل

امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

اقامتی عالی در هتل آسیانا دبی (Asiana Hotel Dubai)

اقامتی عالی در هتل آسیانا دبی (Asiana Hotel Dubai)

هتل آسیانا نیز به عنوان بهترین هتل ایرانی در دبی شناخته می‌شود که همواره از امکانات رفاهی خوب و موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. این هتل لوکس در مجاورت مرکز خرید ردیف واقع شده و اقامتگاه‌های شیک و مدرنی در قلب دیره دارد. در این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی برای اقامت راحت مسافران قرار گرفته است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر روباز اختصاصی، سالن بدنسازی، باشگاه سلامت و مرکز اسپا این هتل بهره‌مند شوند.
در این هتل یک رستوران باشکوه نیز قرار گرفته است که مسافران با مراجعه به آن می‌توانند طعم بی‌نظیر غذاهای بین المللی را بچشند. اتاق‌های این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند، به همین علت از فضایی تمیز و دلباز برخوردار هستند. یکی از مزایای خوب این هتل، فاصله اندک آن با فرودگاه بین‌المللی است که خیال مسافران را از این بابت آسوده می‌کند. این هتل خدمات مراقبت کودکان را به خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ به همین علت برای آن دسته از خانواده‌هایی که همراه با فرزندان خود نیز به دبی سفر می‌کنند، بسیار مناسب است.

نام هتل

هتل آسیانا

ویژگی‌های مهم

این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب راحت، تلویزیون، مینی بار و تلویزیون است

تعداد ستاره

این هتل ۵ ستاره است

آدرس هتل

 امارات متحده عربی، دبی، جاده صلاح الدین، دیره، نزدیک مرکز خرید ریف

هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) میزبان ایرانیان

هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) میزبان ایرانیان

از دیگر هتل‌های ایرانی در دبی می‌توان به هتل آتلانتیس پالم دبی اشاره کرد. این هتل زیبا یک انتخاب بسیار خوب برای گردشگران ایرانی است. با انتخاب این هتل می‌توانید از اقامتی راحت و منحصر به فرد برخوردار شوید و سفری لذت بخش و بی‌دغدغه را تجربه کنید. این هتل در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته است و با اقامت در آن می‌توانید از منظره زیبای دریا و خلیج بهره‌مند شوید.
آکواریم زیر آب یکی از امکانات بسیار خوب این هتل است که اکثر افراد به همین علت این هتل را انتخاب می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تنیس، بیلیارد و… اشاره کرد. در این هتل یک رستوران و کافی شاپ زیبا با فضای مناسب و طراحی و دکوراسیون دنج و راحت قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا را نوش جان کنید. 

نام هتل

هتل آتلانتیس پالم دبی

ویژگی‌های مهم

این هتل از بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه و دبی برخوردار است.

تعداد ستاره

این هتل ۵ ستاره است.

آدرس هتل

امارات، دبی، جاده کریسنتپ

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab)

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab)

یکی دیگر از بهترین هتل‎‌های دبی برای ایرانیان، برج‌العرب است. این هتل لوکس در جزیره جمیرا قرار گرفته است؛ به همین دلیل تمامی اتاق‌های این هتل مشرف به دریا هستند. در این هتل هفت ستاره زیبا، ۸ رستوران شیک و جذاب قرار گرفته‌اند که با سرو انواع غذاهای لذیذ و متنوع پذیرای شما مهمانان عزیز هستند.
از امکانات خوب این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، استخر روباز و… اشاره کرد. با مراجعه به کافه این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوش گوارا و لذیذ را با عطر و طعم بی‌نظیر سرو کنید. از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان به اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی، اتاق بخار، نگهداری کودکان، فضای بازی و… اشاره کرد.

نام هتل

هتل برج العرب دبی

ویژگی‌های مهم

این هتل منوی غذاهای رژیمی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این منو مناسب آن دسته از افرادی است که دارای ممنوعیت غذایی هستند و یا اینکه رژیم غذایی دارند. امکان سرو غذا در داخل اتاق‌های این هتل نیز امکان پذیر است. در این هتل اتاق مخصوص سیگار نیز وجود دارد.

تعداد ستاره

این هتل ۵ ستاره است

آدرس هتل

امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل فایو جمیرا ویلیج (five Jumeirah Village Dubai)

هتل فایو جمیرا ویلیج (five Jumeirah Village Dubai)

هتل فایو جمیرا ویلیج را می‌توان بهترین و معروف‌ترین هتل ایرانی در دبی معرفی کرد. این هتل شیک و زیبا نیز مانند دیگر هتل‌های خاص و لوکس دبی، استخرهای فضای باز و ساحل اختصاصی دارد. یکی از امکانات رفاهی خوب این هتل، اینترنت رایگان آن است که با اقامت در این هتل می‌توانید از این امکانات خوب بهره‌مند شوید. هتل فایو جمیرا ویلیج در ۱۶ طبقه و ۴۷۰ باب اتاق خواب بنا شده است و شما بر اساس نیاز و میزان بودجه خود می‌توانید در هر یک از این اتاق‌ها اقامت داشته باشید.
از امکانات بسیار خوب این هتل می‌توان به سالن ماساژ، سالن‌های غذاخوری و رستوران، باشگاه ورزشی، اسپا، مرکز تناسب اندام و مرکز نور درمانی و… اشاره کرد. با رزرو این هتل به عنوان توریست ایرانی می‌توانید اقامتی راحت و بی‌دغدغه را در شهر پرجاذبه و دیدنی دبی تجربه کنید.

نام هتل

هتل فایو جمیرا ویلیج

ویژگی‌های مهم

خدمات ویژه کودکان، خدمات ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگار، اتاق ضد حساسیت

تعداد ستاره

این هتل ۵ ستاره است.

آدرس هتل

دبی، پالم جمیرا

اقامت در بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان با رامین گشت

دبی از پرطرفدارترین شهرهای گردشگری جهان به حساب می‌آید که ایرانیان علاقه بسیاری به سفر این شهر پر جاذبه دارند. هرساله تعداد زیادی از ایرانیان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر با خرید تور دبی می‌پردازند. یکی از مسائلی که در سفر به این شهر باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب بهترین هتل ایرانی در دبی است. با انتخاب یک هتل لوکس و مناسب می‌توانید اقامتی راحت را در این شهر زیبا تجربه کنید.
در نظر داشته باشید که رامین گشت از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده تورهای خارجی محسوب می‌شود که به عنوان مجری مستقیم تور دبی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برنامه‌ریزی سفر خود را به این مجموعه معتبر بسپارید تا بتوانید سفری لذت بخش را تجربه کرده و از اکثر اماکن مهم و گردشگری این شهر بازدید کنید.

سوالات متداول

اتاق‌های راحت و دلنشین، امکانات تفریحی متعدد مانند استخر و ساحل اختصاصی و… از جمله امکاناتی هستند که در بهترین هتل‌های ایرانی در دبی مشترک هستند.

در هتل‌های العرب، هتل جمیرا ویلیج و… یک فضای بخصوص برای افراد سیگاری قرار دارد.

هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین هتل‌های دبی حساب می‌آید که امکانات آن به گونه‌ای طراحی شده است که مسافران حتی برای خرید نیز نیازی به خروج از هتل ندارند.

هتل برج العرب در یک جزیره اختصاصی با همین نام قرار گرفته است و جزو یکی از بهترین هتل‌ها برای ایرانیان محسوب می‌شود.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت