بهترین هتل های 4 ستاره دبی

بهترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر موقیعیت و امکانات
بهترین هتل های 4 ستاره دبی 1. هتل Majestic City Retreat 2. هتل روتانا دبی 3. هتل فرودگاه میلنیوم دبی (در دیره) 4. هتل 4 ستاره First Collection 5. هتل مارینا ویندهام دبی 6. هتل کورال دبی دیره 7. هتل مدیا وان 8. هتل امگا بر دبی مزایای اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره دبی چگونه بهترین هتل های 4 ستاره دبی را انتخاب کنیم؟ قیمت هتل 4 ستاره امکانات رفاهی هتل خدمات هتل موقعیت مکانی بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل 4 نکته که قبل از رزرو بهترین هتل های 4 ستاره دبی باید در نظر بگیرید رزرو بهترین هتل های 4 ستاره دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

تابه‌حال فکر کرده‌اید که آیا بهترین هتل های 4 ستاره دبی برای اقامت در این شهر مناسب هستند یا نه؟ شما از بین تمامی هتل‌های مختلف با امکانات رفاهی عالی، کدام را انتخاب می‌کنید؟ دبی یکی از شهرهای جذاب امارات متحده است که در آن گردشگران از مهمان‌نوازی و امکانات بی‌نظیر و جاذبه‌های گردشگری متنوع لذت می‌برند. در میان گزینه‌های مختلف اقامتی موجود در دبی، هتل‌های 4 ستاره، مکان‌هایی محبوب برای مسافرانی هستند که می‌خواهند امکانات رفاهی عالی دریافت کنند؛ اما قیمت رزرو هتل های لوکس دبی نیز برای آن‌ها زیاد به نظر می‌رسد. این هتل‌های 4 ستاره، تمامی امکانات و خدمات لازم برای اقامتی لذت‌بخش را به شما ارائه می‌دهند و اگر می‌خواهید سفری به دبی داشته باشید و اقامتی عالی برایتان مهم است، می‌توانید یکی از این هتل‌ها را به عنوان بهترین هتل چهار ستاره انتخاب کنید. در ادامه با بررسی بهترین هتل های 4 ستاره دبی با ما همراه باشید. 

بهترین هتل های 4 ستاره دبی

شهر دبی پر از گردشگران مختلفی است که هرکدام، به دلیلی به دبی سفر کرده‌اند؛ از تفریح گرفته تا تجارت و .... اقامت در یک هتل چهار ستاره در دبی مزایای متعددی دارد؛ مانند خدمات و امکانات رفاهی مناسب، اتاق‌های مجهز، منوهای غذایی باکیفیت و دسترسی به جاذبه‌های تفریحی مختلف، مانند: استخر، مراکز تناسب اندام و ... که این ویژگی‌ها را نمی‌توان در هتل‌های معمولی پیدا کرد.اگر شما هم از طرفداران سفرهای لوکس به شمار می‌روید، بهتر است در ادامه این مطلب، مقاله بهترین هتل 5 ستاره دبی را نیز مطالعه کنید.
همچنین، این هتل‌ها اغلب در مکان‌های اصلی شهر واقع شده‌اند و شما می‌توانید در فاصله کوتاهی، حتی پیاده به جا‌های دیدنی دبی سری بزنید. اگر قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال بهترین هتل 4 ستاره دبی هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب‌های خودتان را محدود کنید و با مقایسه قیمت و سایر ویژگی‌های مهم، بهترین انتخاب را داشته باشید. پس پیشنهاد می‌کنیم که یک کاغذ و قلم بردارید و این آدرس و مکان‌ها را به‌عنوان بهترین هتل های 4 ستاره دبی ثبت کنید تا برای پیدا کردن اقامتگاه سردرگم نشوید.

بهترین هتل های 4 ستاره دبی از نظر امکانات رفاهی

1. هتل Majestic City Retreat

اگر به‌دنبال بهترین هتل‌ های 4 ستاره در منطقه بر دبی هستید، هتل Majestic City Retreat را در صدر فهرست خود قرار دهید. هتل 4 ستاره Majestic City Retreat در قلب دبی واقع شده است و مناظری عالی از این شهر دوست‌داشتنی را می‌توانید با اقامت در این هتل ببنید. در Majestic City Retreat، هر اتاق به زیبایی دکور و مبله شده و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و حمام مجلل است. این هتل دارای 262 اتاق و سوئیت است.
Majestic City Retreat به‌عنوان بهترین هتل 4 ستاره دبی دارای باشگاه بدنسازی با سونا و مرکز ماساژدرمانی است و برای برگزاری رویدادهای مختلف، اتاق‌های جلسه مجهزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران‌های Sundowners و Barrels Sports Arena نیز در این هتل قرار دارند. علاوه‌بر این، به‌دلیل موقعیت آن در منطقه بر دبی، برای بازدید از مکان‌های معروفی مانند قاب دبی، موزه دبی و قلعه الفهیدی و دلفیناریوم دبی بسیار مناسب است.

  • مکان: خیابان منخول، بر دبی
  • قیمت گذاری: قیمت اتاق‌های این هتل بر اساس طبقه‌بندی اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. قیمت اتاق‌های اکونومی از حدود 162 درهم (شرایط T&C اعمال می‌شود) است، در حالی که قیمت سوئیت جونیور از 254 درهم شروع می‌شود.
  • شماره تماس: 97143598888+
هتل Majestic City Retreat یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی

2. هتل روتانا دبی

هتل تاورز روتانا به‌عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی، در موقعیتی عالی، خیابان معروف به نام خیابان شیخ زاید دبی، نزدیک به منطقه پرجنب‌وجوش مرکز شهر و در کنار ایستگاه متروی فایننشال سنتر قرار دارد. با مناظر خیره‌کننده شهر و خلیج عربی و دسترسی آسان به سواحل معروف جهان دبی، می‌توانید این هتل را در لیست هتل های 4 ستاره خوب دبی قرار دهید. این هتل دارای 375 اتاق و سوئیت مجهز است. حدود 20 نوع اتاق مختلف دارد که میهمانان می‌توانند بنا به نیاز و شرایط خود، اتاق مدنظر را انتخاب کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای وای‌فای، تلفن IDD، تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار، سشوار، حوله، گاوصندوق داخل اتاق، چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان و مینی‌بار هستند.

این هتل، آپارتمان‌هایی را نیز به بازدیدکنندگانی ارائه می‌دهد که به‌دنبال اقامتی آرام هستند. این آپارتمان‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای، آشپزخانه با یخچال، اجاق مایکروویو، اجاق گاز و ظروف، ماشین ظرفشویی (فقط آپارتمان‌های سه‌خوابه) و ماشین لباسشویی هستند. اگر بخواهید از مرکز خرید معروف دبی مال یا برج خلیفه در مرکز شهر دبی دیدن کنید یا به یکی از مهم ترین فرودگاه‌های دبی یعنی فرودگاه بین المللی این شهر و مرکز تجارت جهانی دبی، بناهای تاریخی، مناطق و مقاصد مهم بروید، مترو دردسترس شماست.

  • مکان: خیابان شیخ زاید، مرکز تجاری، مرکز تجاری 1 
  • قیمت: کمترین قیمت از 269 درهم شروع می‌شود. سایت‌های رزرو را بررسی کنید و نوع اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • شماره تماس: 9714348000+
معماری و درب ورودی هتل روتانا دبی

3. هتل فرودگاه میلنیوم دبی (در دیره)

از بهترین هتل های 4 ستاره دبی، می‌توان به هتل Millennium Airport Dubai اشاره کرد. این هتل به سبک زندگی مدرن، برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در قلب تجارت پرجنب‌وجوش و چشم‌انداز فرهنگی دبی اقامت داشته باشند. هتل Millennium Airport Dubai دارای 341 اتاق بزرگ است که شامل اتاق‌های سوپریور، لوکس، خانوادگی و سوئیت‌های کلاب و لوکس می‌شود. نکته قابل‌توجه اینجاست که همه این اتاق‌ها دارای امکانات درجه یک هستند.
این هتل دارای هشت رستوران است که انواع غذاهای بین‌الملل؛ از جمله غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، ژاپنی را سرو می‌کنند. همچنین، بارها به زندگی شبانه پرجنب‌وجوش در دبی و گزینه‌های تفریحی متعدد جان می‌بخشند. استخر روباز با بار، باغ وسیع، زمین بازی برای کودکان، اسپا، و سالن بدنسازی کاملا مجهز از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره هستند.

  • مکان: جاده فرودگاه، خیابان کازابلانکا
  • قیمت: پایین‌ترین قیمت از 299 درهم شروع می‌شود. سایت‌های رزرو را بررسی کنید و نوع اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • شماره تماس:  97147028888+
استخر و نمای بیرونی هتل فرودگاه میلنیوم دبی

4. هتل 4 ستاره First Collection

اگر به دنبال خدمات باکیفیت هستید، بهترین هتل 4 ستاره دبی،  First Collection در جمیرا، گزینه عالی دیگری برای اقامت شما در دبی است. این هتل با 491 اتاق مدرن برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است. اتاق‌های موجود در این هتل چهار ستاره دارای وای‌فای رایگان هستند. سایر امکانات عبارتند از: تلویزیون هوشمند 49 اینچی، قهوه‌ساز/چای‌ساز، مینی‌بار، میز کار، گاوصندوق داخل اتاق، اتو و میز اتو، و مبل تخت‌خواب‌شو برای اتاق‌ها.
این هتل دارای یک باشگاه منحصربه‌فرد، یک استخر بزرگ و سکویی برای آفتاب گرفتن، یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و امکانات اسپا جداگانه برای مردان و زنان است. علاوه‌بر این، هتل First Collection دارای رستوران‌هایی مانند بار و رستوران Santè Ria، Village Bistro & Terrace، و Risen Café & Artisanal Bakery است.

  • مکان: دبی، دهکده جمیرا، منطقه 13، خیابان 1
  • قیمت: بسته به اتاق انتخابی و در دسترس بودن، قیمت از 229 درهم شروع می‌شود.
  • شماره تماس: 97142756666+

وبسایت رسمی هتل 4 ستاره First Collection از شما دعوت می‌کند که اقامتی بی‌نظیر در این هتل داشته باشید.

ارتفاع هتل 4 ستاره First Collection

«به هتل First Collection خوش آمدید؛ مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از هتل‌های مدرن که پویایی و هیجان دبی امروزی را نشان می‌دهد. هتل ما دارای امکاناتی در سطح جهانی است تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مهمانان فراهم کند.»

5. هتل مارینا ویندهام دبی

Wyndham Dubai Marina یک هتل چهار ستاره معروف است که در فاصله چندقدمی مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی ، از جمله ساحل جی‌بی‌آر و مارینا مال قرار دارد.

این هتل دارای اتاق سوپریور، سوئیت اتاق خواب، سوئیت بزرگ، اتاق کلاب، سوئیت کلاب یک‌خوابه و سوئیت کلاب بسیار بزرگ است. هر یک از 493 اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، حمام، نشیمن، تلویزیون، مینی بار، میز، صندوق امانات و امکانات تهیه چای و قهوه است. علاوه‌بر این، مهمانان می‌توانند در اسپا، سونا و جکوزی هتل استراحت کنند. یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام هم در این هتل 4 ستاره دبی وجود دارد.

 از دیگر ویژگی‌های محبوب آن می‌توان به بار و رستوران و کافه در کنار استخر اشاره کرد.

  • مکان: مارینا دبی، خیابان السبا
  • قیمت: اتاق‌ها از 279 درهم شروع می‌شود. با این حال، بسته به نوع اتاق و خدماتی که انتخاب می‌کنید، قیمت‌ها متفاوت است.
  • شماره تماس: 97144078888+
هتل مارینا ویندهام یک هتل 4 ستاره معروف دبی

6. هتل کورال دبی دیره

هتل کورال دبی دیره در موقعیتی ایدئال و در پنج کیلومتری فرودگاه دبی قرار دارد و نام آن را می‌توان در دسته بهترین هتل 4 ستاره دبی دید. این هتل 4 ستاره زیبا، وای‌فای رایگان در همه بخش‌های هتل، اتاق‌های راحت به سبک مدرن و استخر روباز را به مسافران ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان به باشگاه بدنسازی و سونا دسترسی دارند. هر اتاق دارای سبکی دلپذیر و حمامی با وان و سشوار است. تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه‌ساز در تمام اتاق‌ها یافت می‌شود.

 همچنین، این هتل انواع مختلفی از فضاهای اقامتی؛ از جمله اتاق‌های لوکس، اتاق‌های کلاب، اتاق‌های خانوادگی و سوئیت‌های جونیور را ارائه می‌دهد.

  • مکان: دیره، خیابان المرقبات
  • قیمت: ارزان‌ترین اتاق‌ها از 153 درهم شروع می‌شود.
  • شماره تماس: 97142248587+
هتل 4 ستاره کورال دبی

7. هتل مدیا وان

هتل مدیا وان، اقامتگاهی شیک در فاصله 3 کیلومتریِ مارینا دبی است که جزو بهترین هتل های 4 ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل دارای وای‌فای رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است. هر اتاق در Media One دارای تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت، مینی بار و لوازم تهیه قهوه و چای است. علاوه‌بر این، چندین اتاق آن با ویویی از مناظر خیره‌کننده دبی و نخل جمیرا، اقامتی استثنائی برای مسافران رقم می‌زنند. 
رستوران The Garden on 8، غذاهای سنتی و آبجوهای ویژه سرو می‌کند. سالن استراحت در کنار استخر شما را به یاد میامی می‌اندازد و مناظری باورنکردنی از چشم‌انداز دبی ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند در مرکز تناسب اندام پیشرفته هتل ورزش کنند. فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی دبی نیز با ماشین 30 دقیقه است.

  • مکان: مدیا سیتی دبی، خروجی 32، خیابان الفلک، برج مدیا 1
  • قیمت: از 349 درهم در هر شب شروع می‌شود.
  • شماره تماس: 97144271000+
نمای کلی هتل مدیا وان

8. هتل امگا بر دبی

هتل امگا در بر دبی، در 1.5 کیلومتری مسجد جامع دبی واقع شده است و دارای استخر روباز، پارکینگ رایگان برای مهمانان، مرکز تناسب اندام، اسپا و باغ است و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل دارای رستوران، سالن آرایش و سونا، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و وای‌فای رایگان است. 

اتاق‌ها نیز از تهویه مطبوع، کمد دیواری، یخچال، کتری، کمد امانات و تلویزیون برخوردارند.

  • مکان: الرففا، خیابان 19
  • قیمت: به‌ازای هر شب، قیمت رزرو اتاق‌ها از 213 درهم شروع می‌شود.
  • شماره تماس: 97143590990+
نمای بیرونی هتل امگا دبی

مزایای اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره دبی

اقامت در هتل 4 ستاره دبی می‌تواند مزایای متعددی را برای شما به‌همراه داشته باشد که در ادامه، برخی از این‌ مزایا را معرفی می‌کنیم.
 

  •  راحتی و تجمل: هتل‌های 4 ستاره دبی به راحتی و تجمل معروف هستند. این هتل‌ها معمولا اتاق‌های بزرگ و مجهز، تخت‌خواب‌های با کیفیت بالا، خدمات اسپا، استخرهای شنا و مراکز تناسب اندام دارند.
  • موقعیت عالی: بسیاری از هتل‌های 4 ستاره دبی در مکان‌های پرطرفدار قرار دارند که به مکان‌های توریستی معروف، مراکز خرید و مناطق تجاری نزدیک هستند. این امر باعث می‌شود مهمانانی که اقامت در این هتل‌ها را انتخاب می‌کنند، به نقاط گردشگری مختلف در شهر دسترسی راحتی داشته باشند. 
  • خدمات عالی: بهترین هتل ‌های 4 ستاره دبی، خدماتی استثنایی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کارکنان به‌خوبی آموزش دیده و بسیار حرفه‌ای هستند و تمام تلاش آن‌ها بدین منظور است که مهمانان اقامتی خوش و به‌یادماندنی داشته باشند.
  • غذاهای عالی: هتل‌های 4 ستاره دبی معمولا طیف وسیعی از منوهای ویژه‌ای؛ از جمله غذاهای بین‌المللی و محلی را ارائه می‌دهند. 
  • ارزش هزینه نسبت به امکانات هتل: پولی که برای رزرو بهترین هتل 4 ستاره دبی پرداخت می‌کنید، ارزشش را دارد؛ چرا که شما در طول اقامتتان امکاناتی عالی دریافت می‌کنید. این هتل‌ها امکانات و خدمات باکیفیتی را با هزینه مناسب ارائه می‌دهند.

چگونه بهترین هتل های 4 ستاره دبی را انتخاب کنیم؟

انتخاب از بین بهترین هتل های 4 ستاره دبی کار آسانی نیست. پس بهتر است در انتخاب بهترین محل اقامت، این نکات را در نظر بگیرید:

پذیرایی هتل های 4 ستاره دبی

قیمت هتل 4 ستاره

قیمت اتاق در بهترین هتل 4 ستاره دبی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب محل اقامت است. شما باید قیمت چندین هتل را ارزیابی کنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که با بودجه شما بیشتر مطابقت دارد. هنگام مقایسه قیمت‌ها، مراقب باشید که هزینه‌های اضافی مانند مالیات و هزینه خدمات را هم درنظر بگیرید.

امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل نیز یک فاکتور اساسی در تصمیم‌گیری است. هتل‌هایی با استخر، مرکز تناسب اندام، اسپا، و وای‌فای رایگان انتخاب کنید. برخی از هتل‌ها ممکن است صبحانه و سرویس رفت‌وبرگشت را نیز به‌صورت رایگان ارائه دهند.

خدمات هتل

هتل‌هایی با پذیرش 24 ساعته و کارکنان چندزبانه که خدمات خشکشویی و حتی ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهند، گزینه بهتری برای اسکان هستند.

موقعیت مکانی

موقعیت مکانی هتل، نکته‌ای مهم است. از میان بهترین هتل ‌های 4 ستاره دبی، هتلی را در نزدیکی مقاصد اصلی گردشگری، رستوران‌ها و مناطق تجاری انتخاب کنید. علاوه‌بر این، اگر می‌خواهید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شهر رفت‌وآمد کنید، هتل‌های نزدیک ایستگاه‌های مترو و ایستگاه‌های اتوبوس را در نظر بگیرید.

بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل

مرور نظرات میهمانان قبلی ممکن است بینشی را درباره آنچه از هتل انتظار دارید، به شما ارائه دهد. هتل‌هایی را در نظر بگیرید که به‌دلیل نظافت، خدمات کارکنان و امکانات باکیفیت توجه مهمانان قبلی را جلب کرده‌اند و امتیاز بالایی دارند. نظرات منفی را نیز مدنظر قرار دهید؛ چرا که ممکن است خیلی از مسافران قبلی از خدمات هتل رضایت نداشته باشند.

4 نکته که قبل از رزرو بهترین هتل های 4 ستاره دبی باید در نظر بگیرید

قبل از انتخاب هتل های 4 ستاره دبی، بهتر است نکات زیر را مدنظر داشته باشید:
1. رزرو: به‌طور کلی توصیه می‌شود که از قبل هتل خودتان را رزرو کنید، به‌خصوص برای هتل ‌های چهار ستاره در دبی، که ممکن است در فصول پربازدید به‌سرعت پر شوند. 
2. مقایسه قیمت اتاق و امکانات رفاهی: هنگام انتخاب یک هتل 4 ستاره در دبی، مقایسه قیمت و امکانات ضروری است. برای مقایسه هزینه‌ها، انواع اتاق‌ها و امکاناتی مانند دسترسی به استخر، صبحانه رایگان و اینترنت، وب‌سایت‌های مختلف هتل و پرتال‌های رزرو را بررسی کنید.
3. از برنامه‌ها و تخفیف‌های هتل استفاده کنید: جشنواره‌های تخفیفی باعث صرفه‌جویی در هزینه رزرو هتل می‌شوند. معمولا هتل‌ها به مشتریان وفادار خود، برنامه‌های تخفیفی یا امکاناتی همچون کارت‌های اعتباری و باشگاه مشتریان ارائه می‌دهند. برای صرفه‌جویی در هزینه اقامت خود، این گزینه‌ها را حتما قبل از رزرو بررسی کنید.
4. اندازه اتاق: قبل از رزرو، اندازه و چیدمان اتاق را بررسی کنید. باید تعداد مهمانان در اقامتگاه را در نظر بگیرید و از فضای کافی مطمئن باشید تا همه افراد بتوانند به‌راحتی در آن استراحت کنند. برخی از افراد به این موضوع دقت خاصی ندارند و در سفر با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

رزرو بهترین هتل های 4 ستاره دبی با رامین گشت 

در این مقاله به معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دبی پرداختیم. بهترین هتل های 4 ستاره دبی ازآن‌رو طرفداران زیادی دارند که با ارائه امکانات عالی، هزینه کمتری نسبت به هتل‌های لوکس دبی دریافت می‌کنند. این هتل‌ها با امکاناتی در سطح جهانی، خدمات عالی و مناظر خیره‌کننده، اقامتی به‌یادماندنی و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌کنند. می‌توانید هتلی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و علایق شما باشد. البته، اگر مایل به رزرو هتل های لوکس و بسیار باشکوه در دبی هستید، می‌توانید لیست آن‌ها را در بهترین هتل‌‌های دبی بیابید؛ ولی نباید فراموش کنید که سطح خدمات بالای این هتل های فوق العاده و لاکچری نسبت به هتل های 4 ستاره ، قیمتشان را نیز بسیار بالاتر می‌برد. پس با توجه به این امر، در انتخاب بهترین هتل هنگام سفر خود به دبی، نگاهی به بودجه خود نیز داشته باشید.
رامین گشت ابرسام با ارائه انواع تور دبی و مشاوره در زمینه انتخاب هتل مناسب، شما را در این سفر همراهی خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به آژانس مراجعه کنید. این بار شما بگویید، آیا تابه‌حال تجربه اقامت در هتل‌های 4 ستاره دبی را داشته‌اید؟ اگر این‌طور است، حتما تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چند هتل 4 ستاره محبوب در دبی عبارتند از: هتل مجستیک، تاورز روتانا، هتل فرودگاه میلنیوم دبی و ویندهام دبی مارینا.

بسته به موقعیت مکانی، فصل و نوع هتل و اتاقی که انتخاب می‌کنید، میانگین قیمت اقامت در یک هتل 4 ستاره از حدود 180 درهم در هر شب شروع می‌شود.

Leva Hotel Mazaya Centre، Towers Rotana، The First Collection در Jumeirah Village Circle، و Majestic City Retreat Hotel چند گزینه هستند که باید در نظر بگیرید.

اندازه اتاق، مقایسه قیمت‌های هرکدام از هتل‌های چهار ستاره و همچنین رزرو از قبل از مهم‌ترین نکاتی هستند که باید قبل از انتخاب این هتل‌ها مدنظر داشته باشید. این موارد به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین انتخاب برای رزرو هتل را داشته باشید. 

مقالات مرتبط

بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

محمد حسنی
1402/06/26

کدوم هتل های 4 ستاره دبی برای خانواده مناسبه؟
مدیریت
1402/06/28

سلام محمد عزیز؛ بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی که مناسب خانواده باشند به شرح زیر است: آتلانتیس د پالم، پالم تری کورت، تاج دبی، بلو بیچ، ریکسوس هست. اما این رو هم درنظر داشته باشید که بهترین هتل بسته به نیاز شما تعیین میشه و اینک چه نیازی از هتل دارین بسیار مهمه.
لیلا صادقی
1402/06/04

قیمت اقامت در هتل‌های 4 ستاره دبی تو فصل‌های مختلف تغییر می‌کنه؟ اگر بخوام بیشترین تخفیف‌ها رو از طریق وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های معتبر مسافرتی بگیرم چی رو پیشنهاد میدین؟
مدیریت
1402/06/05

سلام لیلا عزیز؛ قیمت رزرو هتل‌های 4 ستاره دبی در فصل‌های مختلف تغییر میکنه. برای بهترین تخفیف‌ها، من توصیه می‌کنم از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر رزرو هتل مانند Booking.com یا Expedia استفاده کنید؛ البته اینم بگم که اگر عاشق سفرهای خارجی هستید این روش رو پیشنهاد میکنم. ولی اگر فردی هستید که گهگاه به فکر سفر به دبی یا کشورهای خارجی میوفتید، تهیه تورهای آف خورده بهترین گزینه هستند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تور دبی با رزرو هتل‌های 4 ستاره، میتونید با کارشناسان ما تماس داشته باشید.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت