KFC در دبی

فست فود کی اف سی دبی در دبی
بررسی تاریخچه kfc معرفی رستوران کی اف سی دبی قیمت KFC در دبی منو KFC دبی و لیست غذاهای آن بزرگ‌ترین رقیب kfc در بی چند نکته جالب در مورد رستوران کی اف سی در دبی آدرس و شماره تماس شعبات کی اف سی در دبی شعبه اول شعبه دوم شعبه سوم شعبه چهارم شعبه پنجم سفارش و صرف ارزان قیمت kfc در دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

قیمت KFC در دبی نسبت به بسیاری از غذاهای دیگر مناسب‌تر است و علاقه‌مندان به فست‌فود، مخصوصاً طرفداران غذاهای منوی رستوران کی اف سی دبی می‌توانند در این شهر غذای مورد علاقه خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

رستوران کی اف سی، از محبوب‌ترین رستوران‌های جهان به شمار می‌رود و در تمام نقاط دنیا دارای شعبه است. غذاهای سوخاری و فست‌فودها به‌دلیل ترد و خوشمزه بودن در همه جای دنیا پرطرفدار هستند و دلیل اصلی محبوبیت و شناخته شدن رستوران‌های kfc، برگر کینگ و مک دونالد نیز از همین امر نشأت می‌گیرد. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با رستوران‌های کی اف سی و قیمت سرو یک وعده غذایی در KFC دبی ارائه خواهد شد.

بررسی تاریخچه kfc

قبل از آنکه در رابطه با قیمت KFC در دبی صحبت کنیم، ابتدا بیائید مروری بر تاریخچه آن داشته‌باشیم. کی اف سی مخفف مرغ‌سوخاری کنتاکی (Kentucky Fried Chicken) است و طعم واقعاً بی نظیر و ظاهر هیجان انگیزی دارد. سرهنگ  هارلند دیوید ساندرز، در ایالات کنتاکی آمریکا اولین رستوران KFC در سال 1952 تاسیس کرد.

در واقع کنتاکی فقط اسم یک ایالت بوده و برخلاف تصور بسیاری از افراد یک روش پخت منحصربه‌فرد یا یک مرغ خاص نیست. ساندرز برای توسعه برند خود عملکرد بسیار موفقی داشته و اکنون رستوران او در ۱۵۰ کشور دنیا بیش از ۲۰ هزار شعبه دارد. همچنین رستوران‌های کی اف سی، پس از رستوران‌های مک دونالد بیشترین فروش را در دنیا دارند. 

بررسی تاریخچه کی اف سی

معرفی رستوران کی اف سی دبی

رستوران کی اف سی در همه جای دنیا شعبه دارد و شهر توریستی دوبی نیز از قاعده مستثنی نیست و اکنون در آن ۱۵ شعبه kfc فعالیت می‌کند. باید بگوییم که قیمت kfc در دبی، در شعبات مختلف آن متفاوت است. در بیشتر موارد منوی رستوران شعبات کی اف سی دبی، با توجه به ذائقه مردم محلی تنظیم شده‌است و به همین ‌دلیل در منوی آنها علاوه‌بر سیب‌زمینی سرخ شده و مرغ‌سوخاری، انواع گوشت سوخاری و سالادهای محلی هم وجود دارد؛ به‌عبارت دیگر شعبه‌های kfc دبی در کنار غذاهای کلاسیک، غذاهای سرخ‌کرده محلی را نیز در منوی خود جایی داده و به همه سلیقه‌ها و درخواست‌ها پاسخ مثبت می‌دهند.

به‌عنوان مثال در منوی اکثر شعبه‌های kfc دبی سس تند عربیتا، ساندویچ ماهی و ساندویچ مرغ لبنانی که بسیار هم خوشمزه هستند، به چشم می‌خورد. قیمت kfc در دبی بر اساس نوع غذاها متفاوت بوده و معمولاً ساندویچ هایی که از گوشت تهیه می‌شوند، گران‌تر هستند. ناگفته نماند که بزرگ‌ترین شعبه و امتیاز kfc در منطقه خاورمیانه برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ افتتاح شد و اکنون توسط Americana Group اداره می‌شود و این شعبه در شهر دبی قرار دارد.

مرغ سوخاری و برگر معروف کی اف سی

قیمت KFC در دبی

قیمت KFC در دبی متفاوت بوده و برای هر نفر بین 10 الی 25 درهم است. برای هر ساندویچ حدودا 20 درهم و برای مرغ سوخاری بالای 25 درهم دریافت می‌شود. انواع ساندویچ و مرغ سوخاری به همراه سس، سیب‌زمینی و نوشیدنی‌های متنوع در KFC سرو می‌شود. ساندویچ ها بصورت تکی در نان های ساندویچی معمولی یا نان گرد درست می شوند. همچنین باکس هایی هم وجود دارد که در آن ساندویچ در کنار سالاد، سس یا سیب زمینی سرخ شده ارائه می گردد که احتمالاً این باکس ها را در فیلم ها زیاد دیده اید. قیمت این باکس ها بالطبع گرانتر است.

نوشیدنی های آن شامل پپسی، پپسی زیرو، 7Up و Mirinda است و در کنار اینها آب پرتقال طبیعی هم سرو می شود. قیمت همه نوشیدنی ها 11 درهم امارات بوده و آب پرتقال 2 درهم گرانتر است. لیستی از قیمت بهترین ساندویچ و باکس های KFC را در اینجا می توانید ببینید:

نام غذا

قیمت (درهم)

اندازه

مرغ سوخاری

25 درهم

-

ساندویچ زینگر (یک سینه مرغ، کاهو و سس)

18 درهم

-

ساندویچ فیله superme (فیله، بوقلمون دودی،پنیر چدار آب شده، کاهو)

24 درهم

عادی(18 درهم) /اضافی (دو درهم گرانتر)

باکس مستر (باکس فیله سینه مرغ 2 عدد، پنیر ناچو، گوجه ،کاهو، پنیر و…)

20 درهم

عادی(18 درهم) /اضافی (دو درهم گرانتر)

جعبه زینگر (ساندویچ زینگر + 1 عدد مرغ + سیب زمینی سرخ کرده + سالاد کلم + نوشیدنی)

39 درهم

مدیوم/بزرگ

باکس میگو (10 عدد میگو + سیب زمینی سرخ شده + سالاد کلم + نوشیدنی + نان + 2 مدل سس)

45 درهم

مدیوم/بزرگ

نوشیدنی ها (پپسی، پپسی زیرو، سون آپ، میراندا)

11 درهم

-

آب پرتقال طبیعی

13 درهم

-

توجه کنید که این قیمت ها مربوط به اسفند 1402 است.جدیدترین لیست قیمت KFC دوبی را در سایت رسمی آن به آدرس https://uae.kfc.me/en/home می توانید ببینید.

نوشابه و سالاد معروف کی اف سی

منو KFC دبی و لیست غذاهای آن

منوی رستوران کی اف سی دبی، فقط شامل ساندویچ KFC مرغ نیست و در مقایسه با دیگر شعبات کی اف سی غذاهای متنوع‌تر سرو می‌کنند. محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذای‌های منوی کی اف سی شامل انواع مرغ‌سوخاری، سیب زمینی سرخ کرده و سس‌های خوشمزه هستند؛ اما در منوی کی اف سی دبی مطابق با ذائقه مردم عرب غذاهای دیگری نظیر انواع کباب‌ها، برنج کاری، مرغ اصیل عربی، جیب زینگر، نان پیتا و مرغ تند نیز سرو می‌شود. 

همچنین نوعی ساندویچ بسیار خوشمزه با طعم عربی به‌عنوان Wrapstar Combo در منوی رستوران‌های کی اف سی دبی به چشم می‌خورد. دسرهای KFC نیز شامل انواع شیرینی‌های خوشمزه آمریکایی هستند. تنوع بیشتر منوی رستوران‌های کی اف سی در دبی سبب شده است، قیمت KFC در دبی متغیرتر از دیگر کشورها باشد.

منوی کی اف سی و لیست غذا ها

بزرگ‌ترین رقیب kfc در بی

علاوه‌بر رستوران‌های زنجیره‌ای کی اف سی فست‌فودها و رستوران‌های دیگر نیز در سطح دنیا معروف و شناخته شده هستند که مک ‌دونالد یکی از آنها است. به همین دلیل در شهر توریستی و جذاب دبی در کنار شعبات مختلف kfc، چندین شعبه رستوران مک ‌دونالد نیز وجود دارد.
به همین دلیل به جرات می‌توان گفت که مک‌ دونالد، بزرگ‌ترین رقیب کی اف سی در دبی به‌شمار می‌رود؛ اما با این وجود بسیاری معتقد هستند که کیفیت غذاهای رستوران‌های KFC، نسبت به مک دونالد بسیار بالاتر است و کسانی که تمایل به صرف ساندویچ و مرغ‌سوخاری کنتاکی خوشمزه و تازه‌تر دارند رستوران کی اف سی را بیشتر ترجیح می‌دهد. از اینرو قیمت kfc در دبی نسبت بسیاری از رستوران و فست فودهای زنجیره ای، بالاتر است.

نمای بیرونی کی اف سی در دبی

چند نکته جالب در مورد رستوران کی اف سی در دبی

نکاتی وجود دارد که بهتر است علاقه‌مندان به غذاهای رستوران کی اف سی قبل از سفر به دبی آنها را بدانند. زیرا در این صورت راحت‌تر و ارزان تر می‌توانند به فست‌فود مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این نکات شامل موارد زیر هستند:
رستوران‌های KFC از یک طراحی مدرن و لوکس برخوردار هستند و برای طراحی نمای داخلی آن از سلیقه روز عرب‌ها استفاده شده است.
قیمت kfc در دبی به‌دلیل تنوع بیشتر غذاها متغیر است و گردشگران می‌توانند برحسب بودجه خود، فست‌فود مناسبی را سفارش دهند.
در رستوران‌های kfc دبی علاوه‌بر انواع فست‌فودهای خوشمزه، امکانات دیگر نظیر محل تعویض لباس، مکان مخصوص برای بازی بچه‌ها، صندلی بلند، مکان تعویض پوشاک بچه و غیره نیز در دسترس خانواده‌ها وجود دارد.
در شعبات محبوب و معروف kfc دبی جهت جذب مشتری مسابقات و رویدادهای تبلیغاتی مختلفی صورت می‌گیرد و در مناسبت‌های خاص، تخفیفات و هدایای ویژه‌ای به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

سوخاری های فست فود KFC

آدرس و شماره تماس شعبات کی اف سی در دبی

همان طور که در مطالب قبلی عنوان شد در شهر دبی ۱۵ شعبه kfc وجود دارد که در ادامه آدرس و شماره تلفن ۵ مورد از بهترین و محبوب‌ترین آنها ارائه خواهد شد:

شعبه اول

رستوران دبی مال، در طبقه همکف مرکاتو مال یا دبی مال قرار دارد و از طریق شماره تماس 600522252 971 + می‌توان برای رزرو یا سفارش غذا با آن تماس گرفت. در این شعبه قیمت kfc بسیار مناسب است و به همین دلیل یکی از مهمترین پاتوق های گردشگران و علاقمندان به مرغ سوخاری کنتاکی محسوب می‌شود. 

شعبه دوم

شعبه دوم شامل رستوران Al Karama یا الکرامه است که در زینل محبی پلازا، جاده شیخ خلیفه بن زاید، روبروی سنترپوینت قرار دارد و از طریق شماره تماس 600522252 971 + می‌توان با پشتیبانی آن برای سفارش غذا تماس گرفت.

شعبه سوم

شعبه سوم رستوران Motor City یا موتور سیتی است که در روبروی اتودروم دبی – بالا شهرقرار دارد و از طریق شماره تلفن 600522252 971 + می‌توان با این رستوران تماس گرفت.

شعبه چهارم

شعبه چهارم شامل رستوران Emirates Road یا جاده امارت است که در پمپ بنزین ENOC قرار دارد و از طریق شماره تماس 600522252 971 + می‌توان با پشتیبانی آن تماس گرفت.

شعبه پنجم

رستوران Qusais یا قصیص – خیابان دمشق در ایستگاه EPPCO – خیابان دمشق – منطقه صنعتی 4 واقع شده و شماره تلفن آن 600522252 971 + است‌.

سطل متوسط سوخاری کی اف سی

سفارش و صرف ارزان قیمت kfc در دبی با رامین گشت

قیمت kfc در دبی نسبت به بسیاری از رستوران‌ها مخصوصاً رستوران‌های لوکس مناسب‌تر است. از طرف دیگر طعم و مزه غذاهای سرخ کرده و مرغ‌های کنتاکی این رستوران واقعاً بی‌نظیر بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل این روزها شعبه‌های کی اف سی دبی یکی از بهترین پاتوق‌ها برای گردشگران به‌شمار می‌رود. علاقمندان به فست‌فودهای رستوران کی اف سی در دبی باید قبل از سفر، از طریق مجموعه‌های گردشگری نظیر تور رامین گشت و کسانی که تجربه سفر به دبی را دارند، در این رابطه پرس‌وجو کنند تا راحت‌تر بتوانند به بهترین شعبه kfc در دبی دسترسی پیدا کنند.
سایت رامین گشت یکی بهترین آژانس‌های هواپیمایی در کشور است که همه هموطنان عزیز می‌توانند از طریق آن به راحتی ارزان‌ترین تور و بلیط پرواز دبی را در کمترین زمان رزرو کنند. همچنین ارتباط با پشتیبانی این مجموعه جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با موضوعات مختلف نیز برای هموطنان عزیز در سراسر کشور امکانپذیر است.

سوالات متداول

قیمت kfc در دبی همانند دیگر رستوران‌ها بستگی به موقعیت شعبه و نوع فست‌فود دارد. 

کی اف سی مخفف مرغ سوخاری کنتاکی است و روش پخت آن توسط شخصی به نام هارلند دیوید ساندرز ابداع شده است.

رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد بزرگترین رقیب رستوران‌های زنجیره‌ای kfc به شمار می‌روند.

در شهر دبی اکنون ۱۵ شعبه کی اف سی در حال فعالیت هستند.

مقالات مرتبط

دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت