مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی، خرید اجناس باکیفیت و برند
بهترین مراکز خرید دبی دبی مال امارات مال وافی مال مرکز خرید ابن بطوطه نخیل مال سیتی سنتر دیره مرکز خرید سیتی واک اوت لت مال مارینا مال اطلاعات تماس لوکس‌ترین بازارهای دبی بازدید از لوکس ترین مراکز خرید دبی با تور رامین گشت پرسش و پاسخ

به خریددرمانی اعتقادی دارید؟ مراکز خرید دبی، از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شوند و علاوه‌بر مرکزی برای خرید، تعدادی از مکان‌های تفریحی دبی را نیز در خود جای داده‌اند؛ دبی مال، امارات مال و حتی مراکز خرید سنتی دبی همچون بازار طلا و ادویه. با توجه به اینکه دبی به یک قطب گردشگری تبدیل شده است، شرایطی را فراهم کرده تا برند‌های مطرح جهان بتوانند در مراکز خرید دبی شعبه داشته باشند درواقع، مراکز خرید دبی، خود به عاملی برای جذب بیشتر گردشگر تبدیل شده‌اند. برای اینکه هنگام سفر با لوکس ترین مراکز خرید دبی آشنا باشید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی تنها به مغازه‌هایی برای خرید محدود نمی‌شوند، بلکه می‌توان تفریحاتی مانند: رستوران‌گردی، کافه رفتن، بازی و سرگرمی ‌را نیز در این مراکز تجربه کرد. این مراکز به پناه خوبی برای خلاص شدن از گرما در فصل تابستان تبدیل شده‌اند. به‌طور کلی خرید کردن برای بیشتر افراد به‌عنوان یک سرگرمی ‌است و شما می‌توانید در کنار خرید‌ کردن یا حتی بازدید از مغازه‌ها، از سایر فضاهای تفریحی مراکز خرید دبی نیز لذت ببرید. در نتیجه، شما می‌توانید ساعت‌ها در لوکس ترین مراکز خرید دبی گشت‌و‌گذار کنید. در مقاله سفر به دبی با زیروبم این شهر آشنا شوید.

پیش از آنکه به معرفی بهترین مراکز خرید دبی بپردازیم، بد نیست به این سوال جواب دهیم که «آیا دبی برای خرید، ارزان است یا گران؟»، وبسایت lovethemaldives به این سوال اینگونه پاسخ داده است:

«دبی در نظرسنجی مرسر در سال 2022، رتبه 31ام گران‌ترین شهرها را به خود اختصاص داده است. اما باز هم در مقایسه به بازار شهرهایی مانند سنگاپور، لندن و نیویورک، خرید در دبی به‌صرفه‌تر است.»

برای اینکه با ساعات کاری و آدرس بهترین مراکز خرید دبی بیشتر آشنا شوید، فهرستی از آن‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. بهتر است این فهرست را در جایی ذخیره کنید و آن‌ها را در برنامه گشت شهری دبی خود قرار دهید.

دبی مال

دبی مال را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید دبی معرفی کرد که در منطقه داون تاون یا همان مرکز شهر دبی قرار دارد. شما در هر منطقه‌ای از دبی که اقامت داشته باشید، دسترسی راحتی برای رسیدن به این مرکز خرید خواهید داشت و می‌توانید با استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به دبی مال برسانید. معمولا بازدید از دبی مال در صدر فهرست جاهای دیدنی دبی قرار دارد.

این مرکز خرید در نزدیکی برج خلیفه، بلندترین آسمان خراش دبی قرار گرفته است و شامل 1200 فروشگاه با برند‌های لوکس و مختلف، خدما متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهد. امکانات این مرکز خرید علاوه‌بر بُعد فروشگاهی آن عبارتند از:

  • آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب؛ بسیاری از گردشگران، به‌ویژه خانواده‌ها برای بازدید از آکواریوم دبی مال به این مجموعه سر می‌زنند تا با گونه‌های جانوری مختلف آشنا شوند و زمان خود را تنها به خرید اختصاص ندهند.
  • پیست یخ
  • سینما
  • پارک موضوعی واقعیت مجازی
  • 200 رستوران و کافی‌شاپ مختلف برای استراحت و غذاخوردن

بخش بزرگی از دبی مال را مغازه‌های طلافروشی تشکیل می‌دهند که در مقایسه با بازار طلای دبی، زیورآلات مدرن‌تری را عرضه می‌کنند. برای اینکه با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید، به مقاله دبی مال در وبسایت رامین گشت سری بزنید.

آدرس و ساعات کاری دبی مال به شرح زیر است:

  • ساعت کاری دبی مال: جمعه تا یکشنبه، 10 تا 24 و دوشنبه تا پنج‌شنبه،10 تا 23
  • مرکز خرید دبی مال در دبی، بعد از برج خلیفه، خیابان شیخ زائد واقع شده است.
دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی

امارات مال

امارات مال بعد از دبی مال و سیتی استارز مصر، بزرگ‌ترین مرکز خرید در خاورمیانه است. در این مرکز خرید 630 فروشگاه برای تهیه اجناس از برند‌های مطرح جهان در نظر گرفته شده است تا به‌راحتی بتوان به اجناس کشور‌های مختلف دسترسی داشت. برند‌های مطرحی مانند Chanel ،Louis Vuitton ،Prada  و Bershka در مرکز خرید امارات شعبه دارند و می‌توان به‌طور مستقیم از آن‌ها خرید کرد. از دیگر امکانات امارات مال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجموعه سینمای سینستار
  • سالن‌های بازی
  • سالن‌های بولینگ
  • رستوران
  • کارفور دبی

آنچه امارات مال را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید دبی متمایز می‌کند، اسکی دبی است. شما می‌توانید در بازدید از این مرکز خرید، اسکی، اسنوبرد، سورتمه‌سواری و ساخت آدم‌برفی را نیز تجربه کنید. پس حتما امارات مال را در لیست مراکز تفریحی دبی قرار دهید.

دسترسی به مرکز خرید امارات هم آسان است و شما می‌توانید با مترو و اتوبوس خود را به آن برسانید. آدرس و ساعات کاری امارات مال عبارتند از:

  • ساعت کاری امارات مال: جمعه تا یکشنبه، 10 تا 24 و دوشنبه تا پنج‌شنبه، 10 تا 23
  • امارات مال در دبی، البرشا، خیابان شیخ زائد واقع شده است. 
امارات مال بزرک ترین مرکز خرید خاورمیانه

وافی مال

وافی مال در سال 2001 و در خیابان عود میثاء ساخته شد و آن را می‌توان یکی از مراکز خرید تخصصی در دبی نام برد که حدود 350 فروشگاه پوشاک، صنایع‌دستی، دکور و تزئینات را دربرمی‌گیرد. طراحی داخلی وافی مال به سبک مصری است و ساختمانی هرمی ‌دارد که با مجسمه‌های خیره‌کننده و سقف شیشه‌ای حس یک اثر هنری را القا می‌کند. 

این مرکز خرید در 4 طبقه امکانات متنوعی را برای گردشگرها فراهم کرده است که عبارتند از:

  • مرکز سلامتی و آب گرم
  • هزارتوی کریستالی
  • یک سینمای سه‌ بعدی 
  • یک شبیه‌ساز ترن هوایی 

شما می‌توانید بعد از یک پاساژگردی در وافی مال به رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید بروید و از غذاها و نوشیدنی‌های جذاب آن لذت ببرید. درحقیقت، رستوران‌های مرکز خرید وافی به هتل مجلل رافلز، یکی از بهترین هتل های دبی اختصاص دارد که در این مرکز خرید واقع شده است.

به‌طور کلی، برای اینکه بتوانید از مترو برای رسیدن به این مرکز خرید دبی استفاده کنید، باید در ایستگاه دبی هلث‌کر سیتی پیاده شوید. پیش از بازدید بهتر است با آدرس و ساعات کاری وافی مال آشنا باشید:

  • ساعت کاری مرکز خرید وافی مال: یکشبه تا پنج‌شنبه،10 تا 22 و جمعه و شنبه، 10 تا 24
  • مرکز خرید وافی مال در دبی، أم هرير 2، خیابان عود ميثاء واقع شده است.
وافی مال در خیابان عود میثا

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی است و از نام ابن‌بطوطه، گردشگر مراکشی که به دور دنیا سفر کرده، اقتباس شده است. این مرکز خرید بر حسب شش مکانی که این گردشگر سفر کرده، ساخته شده است؛ با الهام از معماری هند، تونس، آندلس، ایران و مصر.

همچنین فروشگاه‌های معروفی از برند‌های H&M، Jashanmal، Cath Kidston و House of Leather در این مرکز خرید شعبه دارند. به‌طور کلی این مرکز خرید حدود 275 فروشگاه دارد که می‌توان محصولات و کالاهای برند‌های مطرح لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، مبلمان و دکوراسیون را از آن‌ها تهیه کرد. 

سایر امکاناتی که مرکز خرید ابن بطوطه، یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی، به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد، عبارتند از:

  • سینما
  • سالن بولینگ
  • شهربازی sky zone 
  • پارک Chuck E Cheese’s

در مرکز خرید ابن بطوطه ۲۹ رستوران، غذاخوری، فودکورت و ۲۷ کافی شاپ وجود دارد. از طرفی پارکینگ و وای‌فای آن رایگان است. پس می‌توانید یک روز کامل را در این مرکز خرید، بدون نیاز به خدماتی خارج از آن سپری کنید. 

ساعات کاری و آدرس مرکز خرید ابن بطوطه به‌صورت زیر است:

  • ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه: هر روز، 10 تا 22
  • مرکز خرید ابن بطوطه در دبی، جبل علی، خیابان شیخ زائد واقع شده است.
مرکز خرید ابن بطوطه، نام یک گردشگر مراکشی

نخیل مال

نخیل مال را می‌توان یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی دانست که در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است. این مرکز خرید که در سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرده، پنج طبقه و بیش از 300 فروشگاه دارد و به یکی از بهترین بازارهای دبی تبدیل شده است. سالانه گردشگرهای زیادی برای خرید و گشت‌و‌گذار به نخیل مال سر می‌زنند و از امکانات مختلف آن بهره‌مند می‌شوند. برخی از جاذبه‌های نخیل مال عبارتند از:

  • سینمای VOX
  • سالن ترامپولین 
  • سرزمین بازی با نام Fabyland
  • رستوران‌ها و کافه‌ها 

همچنین شما می‌توانید در فودکورت مجلل نخیل مال به نام The Eatery که رستوران‌های معروفی دارد، استراحت کرده و غذا نوش‌جان کنید. بالاترین طبقه نخیل مال، فود کورت The Rooftop قرار دارد که می‌توان در فضایی باز از خدمات رستوران‌ها استفاده کرد.

دسترسی به این مرکز خرید با استفاده از تاکسی و مترو امکان‌پذیر است. ساعات کاری و آدرس نخیل مال به شرح زیر است:

  • ساعت کاری مرکز خرید نخیل مال: یکشنبه تا پنج‌شنبه، 10 تا 22 و جمعه و شنبه، 10 تا 24
  • مرکز خرید نخیل مال در دبی، پالم جمیرا، ال هیلالی واقع شده است.
نخیل مال یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی

سیتی سنتر دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره جزو قدیمی‌ترین بازارهای دبی است که در جاده پورت‌سعید واقع شده است. بیشتر افرادی که به دبی سفر کرده‌اند، بر این نظر توافق دارند که سیتی سنتر دیره، یکی از کاربردی‌ترین مراکز خرید در دبی است. بخش فروشگاه‌های این پاساژ، اجناس و کالاهای متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لباس، لوازم الکترونیکی و زیورآلات از برند‌های مطرح جهان ارائه می‌دهد.

همچنین فروشگاه‌های محلی ابریشم، ترمه و فرش هم برای علاقه‌مندان به وسایل سنتی عرضه می‌شود. سایر امکاناتی که در مرکز خرید سیتی سنتر دیره وجود دارند، شامل:

  • سالن سینما
  • سالن بولینگ
  • مرکز بازی سیاره جادویی برای کودکان 

اگر به‌دنبال اجناسی با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر مراکز خرید دبی هستید، پیشنهاد می‌دهیم که به سیتی سنتر دیره سری بزنید. شما در کنار 370 فروشگاه که اجناس مختلفی را در اختیار گردشگرها قرار می‌دهند، می‌توانید در طبقات فوقانی آن از غذا خوردن در رستوران‌های متنوع نیز لذت ببرید. همچنین شرایط دسترسی راحت به این مرکز خرید با مترو فراهم شده و تنها باید در ایستگاه City Centre Deira Metro Station 2 از قطار پیاده شوید. ساعات کاری و آدرس سیتی سنتر دیره عبارت است از:

  • ساعت کاری سیتی سنتر دیره: یکشنبه تا پنج‌شنبه،10 تا 22 و جمعه و شنبه،10 تا 24
  • سیتی سنتر دیره در دبی، پورت‌سعید واقع شده است.
سیتی سنتر دیره در جاده پورت سعید

مرکز خرید سیتی واک

در سیتی واک، خرید در یک فضای باز را تجربه خواهید کرد. این مرکز خرید در بین جاده الصفا و الوصل واقع شده که می‌توان گفت طولانی‌ترین بازار خطی دبی است. مغازه‌های مختلف و بزرگ که مساحتی بیش از 13000 متر مربع دارند، اجناس متنوعی را ارائه می‌کنند. درحقیقت، مرکز خرید سیتی واک را فضای بیرونی آن خاص کرده است و می‌توان بین ساختمان‌های بلند گشت‌و‌گذار کرد و از تنوع محصولات در مغازه‌های مختلف لذت برد. 

همچنین شما در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای مطرح جهان خرید کنید. رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در سیتی واک شعبه دارند تا در کنار خرید بتوانید کمی هم استراحت کنید و انرژی بگیرید. برای بازدید از این مرکز خرید نیاز است که ساعات کاری و آدرس آن سیتی واک را بدانید که عبارت است از:

  • ساعت کاری مرکز خرید سیتی واک: دوشنبه تا جمعه،10 تا 22 و شنبه و یکشنبه،10 تا 24
  • مرکز خرید سیتی واک در دبی، خیابان الوصل واقع شده است.
مرکز خرید سیتی واک بین جاده الصفا و الوصل

اوت لت مال

اوت لت مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که در سال 2007 در نزدیکی دبی لند افتتاح شد و آن را می‌توان یکی از پرطرفدارترین اوت لت‌های دبی به شمار آورد که اجناس برندها را با قیمت پایین عرضه می‌کند. اوت لت مال حدود 240 فروشگاه دارد که با تخفیف‌های باورنکردنی 90 درصدی، اجناس مختلفی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند؛ از لباس‌های برند تا صنایع دستی.

در این مرکز خرید امکاناتی مانند رستوران، فودکورت و محل بازی برای کودکان فراهم شده است تا در کنار تخفیف‌های عجیب‌غریب، بتوان از تفریحات مختلف نیز استفاده کرد. برای رفتن به این مرکز خرید نیاز است که ساعات کاری و آدرس اوت لت مال را بدانید که عبارتند از:

  • ساعت کاری مرکز خرید اوت لت مال دبی: یکشنبه تا پنج‌شنبه،10 تا 22 و جمعه و شنبه، 10 تا 24 
  • مرکز خرید اوت لت مال در دبی، خیابان العین، مسیر 66 واقع شده است.
اوت لت مال در نزدیکی دبی لند

مارینا مال

مارینا مال یکی از جاذبه‌های گردشگری در دبی محسوب می‌شود که در سال 2008 در منطقه دبی مارینا افتتاح شد. در این مرکز خرید 160 فروشگاه، انواع و اقسام کالا‌ها و اجناس را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهند. علاوه‌بر آن، مارینا دارای امکانات دیگری است که عبارتند از:

  • سالن بولینگ
  • سینما
  • شهربازی سرپوشیده
  • زمین‌بازی کودکان

جاذبه‌های بصری چشم‌نواز معماری مارینا مال، باعث شده تا هر بازدیدکننده‌ای، این مجموعه را یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی بداند. بعد از یک خرید لذت بخش و پاساژگردی، می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید استراحت کنید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای مختلف لذت ببرید. 

از طریق مترو و ایستگاه DMCC و Sobha Realty می‌توان به آن دسترسی داشت اما ساعات کاری و آدرس مارینا مال به‌طور دقیق عبارت است از:

  • ساعت کاری مرکز خرید مارینا مال دبی: یکشنبه تا چهارشنبه، 10 تا 22 و پنج‌شنبه تا شنبه،10 تا 23
  • مرکز خرید مارینا مال دبی در دبی، خیابان شیخ زائد، خروجی 32 واقع شده است.
مارینا مال در منطقه مارینا دبی

اطلاعات تماس لوکس‌ترین بازارهای دبی

تا به اینجای متن درباره بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در دبی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای اینکه بتوانید راحت‌تر با این مراکز خرید در ارتباط باشید و هرگونه سوال خود را از آن‌ها بپرسید، بهتر است که شماره تماس و آدرس وبسایت مهم‌ترین مراکز خرید دبی را بدانید:

مرکز خرید

شماره تماس / وب سایت

دبی مال

https://thedubaimall.com/

امارات مال

https://www.malloftheemirates.com/

سیتی سنتر دیره

https://www.citycentredeira.com/ 

اوت لت مال

97144234666+

وافی مال

97144214555

ابن بطوطه

https://www.ibnbattutamall.com/en

مارینا مال

https://www.dubaimarinamall.com/

حضور در مراکز خرید دبی با محدودیتی روبه‌رو نیست؛ اما بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل با قوانین پوشش زنان در سفر به دبی نیز آشنا باشید.

بازدید از لوکس ترین مراکز خرید دبی با تور رامین گشت

اگر شما هم برای بار اول است که به دبی سفر می‌کنید، به‌طور حتم نیاز دارید که مراکز خرید دبی را بهتر بشناسید تا با توجه به شرایط خود و نزدیک بودن مرکز خرید به محل اقامت شما، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. رامین گشت همواره در گشت شهری تور دبی، بازدید از مهم‌ترین مراکز خرید دبی را در برنامه قرار می‌دهد تا علاوه‌بر خرید بتوانید از امکانات تفریحی آن‌ها نیز استفاده کنید. مراکز خرید دبی با داشتن شعبه‌هایی از برندهای مطرح جهان به یکی از جاذبه‌های خاورمیانه تبدیل شده‌اند و سالانه گردشگران بسیاری را راهی دبی می‌کنند.

از این‌رو مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت برای تهیه تور مناسب دبی در کنار شما است و خدماتی مانند بیمه مسافرتی، ویزا، بلیت هواپیما و هتل را به شما ارائه می‌دهد. کارشناس‌های رامین گشت به‌صورت 24 ساعته برای مشاوره رایگان در خدمت شما هستند تا به‌صورت تلفنی و حضوری به سوالات پاسخ دهند.

به‌طور کلی ما در این متن سعی کرده‌ایم که شما را با لوکس ‌ترین مراکز خرید دبی آشنا کنیم، اما اگر سوال یا ابهامی‌ درباره بازار‌های دبی دارید، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

  • دبی مال
  • مارینا مال
  • اوت لت دبی
  • سیتی سنتر دیره
  • وافی مال
  • امارات مال

دبی مال یکی از نزدیک‌ترین مرکز خرید در دبی است. البته که این مرکز خرید جزو پروژه برج خلیفه محسوب می‌شود.

دبی مالی بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی و خاورمیانه است که امکانات مختلف تفریحی را برای گردشگرها و مراجعه‌کننده‌ها در نظر گرفته است.

آکواریوم دبی که سالانه بازدیدکنند‌های زیادی دارد در مرکز خرید دبی مال واقع شده است و می‌توان در کنار خرید از این آکواریوم جذاب هم دیدن کرد.

به‌طور معمول مراکز خرید و بازارهای دبی از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می‌کنند. 

شما علاوه بر اینکه می‌توانید از برندهای مطرح جهان بهترین اجناس را تهیه کنید، می‌توانید از رستوران‌ها، کافه‌ها و تفریحات مختلفی که در مراکز خرید تعبیه شده‌اند، استفاده کنید.

اگر می‌خواهید که اجناس برند را با تخفیف‌های 90 درصدی تهیه کنید، کافی است که به مرکز خرید اوت لت دبی بروید تا از بهترین برندها، اجناس ارزان قیمت تهیه کنید. 

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
بهترین سواحل دبی
1402/05/04 9 دقیقه
بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت