شعبه مک دونالد دبی

شعبه مک دونالد در دبی امارات متحده
معرفی مک دونالد شعبه دبی انواع غذا و نوشیدنی مک دونالد دبی بررسی کیفیت غذا و خدمات مک دونالد دبی طراحی و خدمات‌دهی مک دونالد در دبی قیمت مک دونالد در دبی 2024 سفر دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

 یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای فوق لاکچری و مدرن در شهر دبی، مک دونالد است که خوشمزه‌ترین و لذیذترین برگرها را باکیفیت عالی ارائه می‌دهد. مک دونالد شعبه دبی جزو مشهورترین رستوران‌های زنجیره‌ای در دنیا با 40031 در سال 2021 شعبه در 114 کشور مختلف است. درباره قیمت مک دونالد در دبی باید بدانید که با توجه به اینکه این رستوران غذاهای فست‌فود را سرو می‌کند، نسبت به رستوران‌های رنگارنگ و لوکس دبی، قیمت مناسب‌تری دارد. اگر قصد سفر به دبی را دارید حتماً به این رستوران مراجعه کنید و حداقل یکبار طعم ساندویچ و برگرهای لذیذ آن را بچشید. ما در این مقاله قصد داریم با رستوران مک دونالد دبی به همراه قیمت انواع ساندویچ و نوشیدنی در این رستوران آشنا شویم. با ما همراه باشید.

معرفی مک دونالد شعبه دبی

مک دونالد یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود در کل جهان محسوب می‌شود که با ارائه خوشمزه‌ترین فست‌فودها روزانه بیش از 70 میلیون مشتری را در 40031 شعبه خود پذیرایی می‌کند. در دبی نیز چند شعبه از رستوران مک دونالد وجود دارد که گردشگران می‌توانند طعم فست‌فودهای خوشمزه این رستوران جهانی را تجربه کنند.

 در رستوران مک دونالد شعبه دبی انواع فست‌فود مانند همبرگر، سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده، ساندویچ، چیزبرگر، مرغ و... سرو و انواع نوشیدنی نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. 

نوشیدنی های مک دونالد در شعبه دبی

انواع غذا و نوشیدنی مک دونالد دبی

 با توجه به اینکه دبی یکی از شهرهای توریستی و محبوب در جهان است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، در این شهر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلفی با ذائقه و سلیقه‌های متفاوت وجود دارد. رستوران زنجیره‌ای مک دونالد از رستوران‌های محبوب دبی به شمار می‌رود که انواع غذا و نوشیدنی را برای گردشگران در منو خود قرار داده است. انواع غذا مک دونالد دبی که می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید، عبارت‌اند از: 

  • گوشت مرغ
  • همبرگر
  • میلک شیک
  • سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده
  • ساندویچ رپ
  • چیز برگر
  • ماهی
  • مرغ‌سوخاری
  • انواع نوشیدنی مک دونالد دبی
  • نوشابه
  • نوشیدنی‌ها اسموتی
  • چای
  • آب‌معدنی
  • قهوه
  • کاپوچینو
برگرها و نوشیدنی های مک دونالد دبی

بررسی کیفیت غذا و خدمات مک دونالد دبی

مک دونالد بهترین و خوش‌طعم‌ترین فست‌فود را تهیه می‌کند، انواع غذاهای مک دونالد از نظر کیفیت فوق‌العاده سالم هستند. برای تهیه انواع برگر و ساندویچ مک دونالد از گوشت تازه و سالم گوسفند و گاو استفاده می‌شود. همچنین سبزیجات مصرفی برای تهیه انواع غذا نیز تازه و خوش‌طعم هستند. محیط داخلی مک دونالد دبی از نظر بهداشتی تأیید شده است و تمامی کارکنان نکات بهداشتی را در زمان تهیه غذاها رعایت می‌کنند.

ساندویچ مک دونالد دبی از معروف‌ترین غذاهای رستوران است که طبق رژیم غذایی تهیه می‌شود. برای تهیه این ساندویچ خوشمزه 45 گرم گوشت، کاهو، پنیر آمریکایی، خیارشور، پیاز و سس مخصوص مک و نان کنجدی تازه استفاده می‌شود.

غذاها و سوخاری های مک دونالد

طراحی و خدمات‌دهی مک دونالد در دبی

طراحی رستوران مک دونالد دبی به‌صورت کاملاً مدرن و جدید صورت‌گرفته است که می‌تواند فضایی دنج و مدرن برای صرف غذا و نوشیدنی در زمان استراحت باشد. غذاها و نوشیدنی‌های مک دونالد در دبی به دو صورت حضوری و بیرون بر تهیه می‌شوند. شما با توجه به خواست خود می‌توانید غذا را در محیط رستوران میل کنید یا در بسته‌بندی منظم و بهداشتی به‌صورت بیرون بر سفارش دهید.

قیمت مک دونالد در دبی 2024

اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید، حتماً به فکر هزینه‌ها و مخارج سفر نیز هستید. یکی از مهم‌ترین هزینه‌ها محاسبه قیمت غذا در دبی است. رستوران مک دونالد دبی منوی وسیعی از انواع غذا و نوشیدنی دارد که آن‌ها را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. قیمت فست‌فودهای مک دونالد، نسب به قیمت kfc در دبی مناسب‌تر است. در ادامه این بخش قیمت انواع نوشیدنی و غذا در مک دونالد دبی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

انواع نوشیدنی و غذا 

قیمت

قهوه

3.5  تا 21 درهم

چای

10 تا 15 درهم

کاپوچینو

10 تا 20 درهم

آب‌ معدنی

1.5 تا 3 درهم

نوشابه

4 تا 6 درهم

ساندویج

90 تا 125 درهم

سفر دبی با رامین گشت

در سفر به امارات، سری به مک دونالد دبی بزنید. قیمت ساندویچ مک دونالد در دبی بسیار مناسب است می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای معروف و لذیذی که در این رستوران زنجیره‌ای سرو می‌شود را بچشید. اگر نگران هزینه سفر به دبی هستید، باید بدانید که قیمت مک دونالد در دبی نسبت به سایر رستوران‌های لاکچری این شهر بسیار مناسب‌تر است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان سفر به شهر زیبای مدرن هزینه‌ها است؛ زیرا دبی یکی از شهرهایی به شمار می‌رود که خدمات گران قیمتی دارد. اما اگر تور مسافرتی مناسبی را برای سفر انتخاب کنید، بدون شک در هزینه‌ها خود صرفه‌جویی خواهید کرد. آژانس مسافرتی رامین گشت یکی از بهترین مجری‌های تور مسافرتی دبی برای گشت‌وگذار بدون دغدغه و دردسر در شهر زیبای دبی است. با اعتماد به این مجموعه، در سفرتان به دبی می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم و لذیذ مانند مک دونالد دبی و کی اف سی را با بهترین قیمت میل کنید و از مکان‌های دیدنی مانند کیدزانیا دبی با کمترین هزینه‌ها دیدن فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه رامین گشت تماس بگیرید.

سوالات متداول

 قیمت مک دونالد و دیگر غذاها در دبی با توجه به تغییرات ارز و دلار متغیر است و ثبات ندارد.

سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده، مرغ‌سوخاری، برگر، چیز برگر، ساندویچ از جمله غذاهای محبوب مک دونالد هستند.

خدمات‌دهی این رستوران به دو صورت حضوری و بیرون بر است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

تمامی غذاهای مک دونالد با استفاده از مواد غذایی درجه یک تهیه می‌شوند و سالم هستند.

این رستوران چند شعبه دارد که شعبه اول آن در جاده امارات قرار دارد.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت