اسکای ویو دبی (Sky View)

قیمت از: 95 درهم
خرید از طریق واتس اپ
بازدید شهر دبی از ارتفاعات باج شیشه‌ای یا اسکای ویو
معرفی اسکای ویو دبی تفریح در اسکای ویو دبی اسکای واک Skywalk سرسره اسکای ویو Skyview slide سایر تفریحات در اسکای ویو دسترسی به اسکای ویو دبی بهترین زمان بازدید از اسکای ویو دبی چگونه بلیط اسکای ویو دبی را رزرو کرد؟ قوانین و مقررات برج اسکای ویو دبی بازدید از اسکای ویو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری امارات، اسکای ویو دبی است که  جزو بناهای بسیار زیبا و شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. تفریح در اسکای ویو دبی از سرگرمی‌های جذاب بسیاری از گردشگران به شمار می‌رود و سالانه افرادی زیادی از این مکان دیدن می‌کنند. در حقیقت افراد ترجیح می‌دهند که در فراز آسمان باشند و نمای زیبای شهر دبی را زیر پاهای خود تماشا کنند؛ اسکای ویو دقیقاً این شرایط را برای گردشگرها فراهم کرده است. هنگامی ‌که افراد در برج اسکای ویو قرار می‌گیرند، انگار که تمام شهر دبی زیر پاهای آن‌ها است و می‌توانند سازه‌های شگفت‌انگیز شهر را از فراز آسمان مشاهده کنند. البته که اسکای ویو علاوه بر ارائه ویو شهر دبی، تفریحات مختلف دیگری را هم در نظر گرفته است که توصیه می‌کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید و این مقاله را از دست ندهید.  

معرفی اسکای ویو دبی

اسکای ویو دبی یکی از سازه‌های شگفت‌انگیز این شهر است که سالانه با استقبال گردشگرهای زیادی روبه‌رو می‌شود. اسکای ویو به‌عنوان یکی از جاذبه‌های دبی، طرحی جدید و حیرت‌انگیزی است که ارتفاع 219.5 متری آن از سطح زمین باعث شده که اسم آن در میان زیباترین آسمان‌خراش‌های شهر قرار بگیرد.

در این برج می‌توان یک قاب کامل از شهر زیبای دبی را مشاهده کرد، اما توجه کنید که ارتفاع این برج از ساختمان برج خلیفه کمتر است. ایده ساخت اسکای ویو، در سال 2008 عنوان شد و ساخت این پروژه تا سال 2013 خیلی جدی گرفته نشد، اما با اختصاص یک بودجه خوب، سال 2013 یک تیم مهندسی مسئولیت ساخت این برج را برعهده گرفتند. 

از سال 2015 پروژه ساخت برج دوقلو در دبی شروع به فعالیت کرد و در سال 2019 این سازه به اتمام رسید. یکی از برج‌های دوقلو 61 و برج دیگر 57 طبقه دارد. در بخش اسکای ویو، بخش اسکای بریج یا پل اسکای، رابطی بین دو برج شده و آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. همچنین این اتصال بین طبقات 51 و 54 برج‌ها است. به طور کلی این برج بخش‌های زیبایی دارد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • هتل ۵ ستاره آدرس اسکای ویو
  • هتل‌آپارتمان‌های مخصوص
  • واحدهای پنت‌هاوس مسکونی و خصوصی
  • بخش‌های مربوط به کافه‌ها و رستوران‌ها
  • اسکای واک
  • سرسره اسکای ویو 
تفریح گرشدگران در اسکای ویو دبی

تفریح در اسکای ویو دبی 

اسکای ویو دبی با چشم‌انداز زیبایی که دارد، به یکی از سازه‌های بی‌نظیر در دبی تبدیل شده است و تصویر زیبایی از شهر را ارائه خواهد کرد. البته توجه کنید که محبوبیت این برج تنها به دلیل منظره زیبای شهر نیست، بلکه تفریحات مختلف دیگری را هم ارائه می‌کند که با استقبال افراد روبه‌رو شده است. گردشگرهایی که به دبی سفر می‌کنند می‌توانند تفریحات مهیج اسکای ویو را تجربه کنند و خاطرات خوشی را ثبت کنند. ازجمله تفریحات معروف و جذاب در اسکای ویو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسکای واک Skywalk

اسکای واک، تجربه بی‌نظیری از هیجان است که مسئول‌های اسکای ویو در اختیار افراد قرار می‌دهند. افراد می‌توانند در لبه آخرین طبقات برج راه بروند و هیجان بی‌نظیری را تجربه کنند. به طور حتم قرار گرفتن در ارتفاع بیش از 200 متری باعث می‌شود که آدرنالین بیشتری داشته باشید و از ویوی دبی لذت ببرید.

هنگام تجربه اسکای واک نگران امنیت خود نباشید، برای راه‌رفتن بر روی لبه برج، تمام افراد به طناب متصل هستند و نگرانی برای امنیت آنها وجود ندارد. به‌طورکلی این تجربه باتوجه‌به امنیت بالایی که دارد، قابل‌استفاده برای همه افراد است، اما اگر فردی بیماری قلبی دارد و از ارتفاع می‌ترسد، توصیه می‌کنیم که این تفریح را انجام ندهد. در حقیقت باید توجه داشت که هیجان اسکای واک زیاد است و نیاز به هوشیاری کامل دارد. به‌طورکلی برای راه‌رفتن در لبه برج با هیجان و کمی‌ ترس روبه‌رو خواهید بود. 

سرسره اسکای ویو Skyview slide

برای گردشگرهایی که به هیجان کم علاقه‌من هستند، سرسره اسکای ویو طراحی شده است. این سرسره شامل یک تیوب شیشه‌ای بوده کع ارتفاع کمی دارد و  آخرین طبقه برج شروع می‌شود. بازدیدکنندگانی که به سرسره علاقه دارند، می‌توانند در ارتفاع 219.5 متری برج اسکای ویوی دبی به یک‌طبقه پایین‌تر سر بخورند. از طرفی هم امنیت برای این تفریح در نظر گرفته شده و تیوپ سرسره از مواد مستحکم ساخته شده است. به‌طورکلی خطری برای بازدیدکننده‌ها رخ نمی‌دهد و می‌توانند هیجان زیادی را تجربه کرد.

سایر تفریحات در اسکای ویو

علاوه بر دو تفریح سرسره شیشه‌ای و اسکای واک در برج اسکای ویو دبی، تفریحات دیگری هم برای افراد در نظر گرفته شده است که هیجان کمتری دارند. این تفریحات جذاب شامل موارد زیر می‌شود: 

  • پل ابریشم: این پل، در میان هوا قرار دارد و شرایط عبور و مرور بین دو برج را فراهم می‌کند.
  • انواع رستوران مدرن: رستوران‌های مدرن با چشم‌انداز فوق‌العاده در این برج وجود دارند تا زمان استراحت را به غذاخوردن و تماشای منظره دبی اختصاص دهید.
  • بازدید از منطقه پایه برج که امکانات مختلفی را برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته است.
  • مشاهده نمایشگاه‌های مختلف برج که بیشتر به حوزه‌های هنری و عکاسی تعلق دارند.

به‌طورکلی اگر قصد سفر به دبی را دارید، توصیه می‌کنیم که بازدید از برج اسکای ویو را در برنامه‌های خود قرار دهید تا هیجان مشاهده دبی از ارتفاع بیش از 200 متر را تجربه کنید.

بازدید شهر دبی در برج اسکای ویو

دسترسی به اسکای ویو دبی

برای اینکه بتوانید  از تفریحات اسکای ویو دبی استفاده کنید، باید راه‌های دسترسی به این مکان را بدانید. همچنین باید توجه کنید که اگر اوج ساعات شلوغی را برای بازدید از این برج در نظر گرفته‌اید، ممکن است بلیط‌های ورودی تمام شده باشند. ازاین‌رو توصیه می‌کنیم که از طریق وب‌سایت رسمی ‌اسکای ویو به‌صورت آنلاین برای خرید بلیط اقدام کنید. 

برج اسکای ویو در مرکز دبی قرار دارد؛ به همین دلیل دسترسی به آن از طریق تاکسی، مترو و اتوبوس آسان است. برای مثال شما کافی است از هتل بیرون بیایید و یک تاکسی  درخواست کنید و جلوی درب این برج پیاده شوید. اما اگر تمایل دارید که هزینه کمتری برای رفت‌وآمد پرداخت کنید، می‌توانید از مترو و خط‌قرمز استفاده کنید و در ایستگاه برج خلیفه پیاده شوید. فاصله برج خلیفه تا برج اسکای ویو حدود 6 دقیقه است، شما می‌توانید از این طریق هم دسترسی آسانی به اسکای ویو داشته باشید. از طرفی هم می‌توان از طریق اتوبوس‌های شماره 30، D03، D03A و F13 به دبی مال یا برج خلیفه رفت و از آنجا برج اسکای ویو را بازدید کرد.

بهترین زمان بازدید از اسکای ویو دبی

افرادی که به دبی سفر می‌کنند، ممکن است که به دلیل شرایط و اولویت‌های خود، برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته باشند، ازاین‌رو بهتر است که بازدید از مکان‌های تفریحی مختلف را در برنامه خود قرار داد. اسکای ویو از ساعت 10 صبح تا 9 شب (همه‌روزه) در تمام بخش‌های خود آمادگی ارائه خدمات به بازدیدکننده‌ها را دارد.

البته توجه کنید که تفریح اسکای واک یا همان راه‌رفتن بر لبه برج از ساعت 11 صبح تا 6:30 عصر امکان‌پذیر است. به‌طورکلی توصیه می‌کنیم که قبل از غروب آفتاب به اسکای ویو بروید تا زیبایی شهر دبی را در طول  روز از دست ندهید. 

به‌طورکلی زمان مشخصی برای بازدید از این برج توصیه نشده است، اما شلوغی برج در هنگام غروب به اوج رسیده و تا آخرای شب همچنان جمعیتی زیادی در آنجا حضور دارند. البته تعداد این افراد بستگی به فصل سفر شما دارد. معمولاً دبی در فصل پاییز و زمستان به نسبت سایر فصل‌ها شلوغ‌تر است. 

توجه کنید که تفریحات و امکانات برج اسکای ویو در تمام روزها و فصل‌های سال، فعالیت دارند، اما قبل از هر چیزی بلیط این مجموعه را از وب‌سایت اسکای ویو و به‌صورت آنلاین تهیه کنید تا نگرانی برای ورود به مجموعه نداشته باشید.پ

بهترین زمان بازدید از اسکای ویو دبی

چگونه بلیط اسکای ویو دبی را رزرو کرد؟

برای اینکه بتوانید بازدید از برج زیبای اسکای ویو دبی را تجربه کنید، نیاز است که بلیط ورود به این مکان را تهیه کنید. برای انجام این کار می‌توانید از دو روش آنلاین و حضوری استفاده کنید، اما شرایط خرید بلیط به‌صورت حضوری کمی ‌با سختی و پیچیدگی همراه بوده و ممکن است به دلیل ازدحام جمعیت، نتوانید بلیط تهیه کنید.

بهترین گزینه برای تهیه بلیط تفریح در اسکای ویو دبی، خرید آنلاین است. توجه داشته باشید که هزینه بازدید از هر یک از بخش‌های برج متفاوت خواهد بود و نیاز است که برای هر تفریح بلیط جداگانه‌ای تهیه کنید.  قیمت ورود به اسکای ویو برای بزرگسالان 90 درهم، برای کودکان 75 درهم و تجربه اج واک (Edge Walk) حدود 499 درهم است.

قوانین و مقررات برج اسکای ویو دبی

به طور حتم اسکای ویو در دبی همانند سایر جاذبه‌های دبی شرایط و قوانین خاصی دارد که تمام گردشگرهای باید آن را رعایت کنند. از مهم‌ترین قوانین این جاذبه گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تفریح اسکای واک و سرسره برای افراد بالای 12 سال تا 65 سال مجاز خواهد بود.
  • افرادی که سن کمتر از 17 سال دارند باید در زمان بازدید از برج در کنار والدین خود باشند تا هیچ خطری آن‌ها را تهدید نکند.
  • خانم‌هایی که باردار هستند، تنها می‌توانند از رصدخانه اسکای ویو بازدید داشته باشند و تفریحات دیگر برای آن‌ها ممنوع است.
  • ورود اسپری رنگ یا جوهر به داخل برج اسکای ویو ممنوع است. 
  • حمل سلاح‌های گرم، سرد و مواد آتش‌بازی در مجموعه ممنوع است.
  • تمام بازدیدکننده‌ها باید کفش مناسب و بدون پاشنه پوشیده باشند. 
  • ورود غذا از خارج محیط برج به اسکای ویو ممنوع است. 
  • پوشیدن لباس‌های تحریک‌کننده و نامناسب ممنوع است.
  • وزن افراد برای تفریح سرسره شیشه‌ای باید بین 50 تا 100 کیلوگرم باشد. همچنین قد افراد باید بین 130 تا 210 سانتی‌متر باشد.
  • هنگام استفاده از سرسره نباید شیشه را لمس کرد و پوشیدن لباس‌های راحت الزامی ‌است. همچنین پوشیدن لباس‌هایی مانند: دامن، دمپایی، کفش‌های گشاد و روسری‌های بلند مجاز نیست.

به‌طورکلی بازدیدکننده‌ها با اطلاع از قوانین اسکای ویو می‌توانند شرایط تفریحی بهتری را تجربه کرده و هیجان را در ارتفاع احساس کنند.

بازدید از اسکای ویو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

اسکای ویو دبی به‌عنوان یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز دبی شناخته می‌شود که سالانه با استقبال گردشگرهای زیادی روبه‌رو شده است. البته قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای بازدید از این مکان دیدنی، باید مقدمات سفر به دبی را تدارک دید؛ ازاین‌رو مجموعه آژانس گردشگری رامین گشت در کنار شما خواهد بود تا با ارائه انواع تورهای مسافرتی به دبی، شما را همراهی کند. 

برای اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، کافی است که با کارشناس‌های رامین گشت در ارتباط باشید و اولویت‌های سفر خود را اعلام کنید. آژانس گردشگری رامین گشت به‌عنوان ارائه‌کننده انواع تورهای داخلی و خارجی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد تا سفری جذاب و به‌یادماندنی را تجربه کنید. در حقیقت شرایط تهیه بلیط و تور دبی در مجموعه رامین گشت فراهم شده است تا با خیالی راحت از خدمات مختلفی مانند: اخذ ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، محل اقامت و بلیط هواپیما بهره‌مند شوید.

به‌طورکلی ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره تفریح در اسکای ویو دبی ارائه کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌‌دارید می‌توانید از طریق کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

سرسره شیشه‌ای و اسکای واک جذاب‌ترین تفریحات اسکای ویو دبی هستند.

بله؛ بازدید برای عموم آزاد است؛ اما کودکانی که سن کم دارند باید تحت‌نظر خانواده باشند. 

برای دسترسی به اسکای ویو از طریق مترو باید به ایستگاه برج خلیفه رفت و حدود 6 دقیقه تا اسکای ویو پیاده‌روی کرد.

نزدیک غروب خورشید بهترین منظره از شهر دبی را می‌توان تماشا کرد.

خیر؛ کافی است که کد اسکن را از روی گوشی ارائه کنید.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
آسمان خراش های دبی
1402/05/05 11 دقیقه
برج دوقلوی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 95 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت