برج دوقلوی دبی

برج دوقلوی یکی از شگفت انگیزترین معماری دبی
معرفی برج دوقلوی دیره آسانسور فضایی برای رویداد یا جلسات سالن بدن‌سازی و تناسب اندام امکانات رفاهی مختلف خدمات پذیرایی انواع آپارتمان در برج های دوقلو دیره آپارتمان‌های 1 خوابه در برج‌های رولکس آپارتمان‌های 2 خوابه در برج‌های رولکس آپارتمان‌های 3 خوابه در برج‌های دوقلو دیره دفاتر اداری در برج‌های دوقلوی دیره حمل و نقل عمومی در نزدیکی برج‌های دوقلوی دیره رستوران‌های نزدیک برج‌های دوقلوی دیره معرفی برج الفتان دبی امکانات برج الفتان ویژگی‌های برج الفتان دبی مزایای برج الفتان دبی برج جیمرا دبی ویژگی‌های این برج: دیدن برج دوقلوی دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

دبی به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف است و برج دوقلو دبی از معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های این شهر به شمار می‌رود. وقتی که اولین بار با دبی روبه‌رو شوید، احتمالا اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، وجود برج‌های بلند با معماری‌های شگفت‌انگیز و طرح‌های خاص در این شهر است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برج‌ها، بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به دبی کشانده است. درواقع، می‌توان گفت که برج‌های دبی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر است. در این میان، برج دوقلوی دبی که به دو برج دیره و الفتان اشاره دارد، از شگفتی‌های معماری این شهر محسوب می‌شوند. در این مقاله از رامین گشت می‌خواهیم درباره برج الفتان و برج‌های دوقلو دیره با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا درباره این برج‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معرفی برج دوقلوی دیره

ساختمان 22 طبقه  با 102 متر ارتفاع که به برج‌های رولکس یا برج دوقلوی دیره مشهور است، در امتداد نهر دبی و در ضلع شرقی شهر، در خیابان بنی یاس واقع شده است. در این برج، از سطح همکف تا طبقه سوم، مراکز خرید، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های ورزشی و سرویس بهداشتی را خواهید دید. از طبقه چهارم به بعد، ساختمان 1 دارای آپارتمان‌های مسکونی و ساختمان 2 به واحدهای تجاری اختصاص دارد.

دیره علاوه‌بر اینکه یک محدوده تجاری است، به‌دلیل واحدهای مسکونی خود نیز مشهور است. یکی از این نمونه‌های مسکونی، برج‌های دوقلوی دیره است. در برج دیره، شما وارد یک منطقه 5000 متر مربعی خواهید شد که فقط فروشگاه‌های تخصصی پوست و چرم دارند. در چندین فروشگاه آن، بهترین و باکیفیت‌ترین خزهای وارداتی از ایتالیا، یونان و بسیاری از کشورهای دیگر به فروش می‌رسند. در اینجا شما فقط کالاهای درجه یک را خواهید یافت با کیفیت و قیمت بسیار مناسب پیدا خواهید کرد.

وبسایت Dubai Travel Guide دلیل شهرت برج دوقلوی دیره را این چنین توصیف می‌کند:

«معماری متقارن، موقعیت عالی آن در کنار آب و نمایی از شیشه‌های رفلکس آبی‌رنگ، برج‌ های دوقلوی دیره را به عنصری مطلوب برای عکاسان و گردشگران تبدیل کرده است و از آنجا که نهر دبی در بیشتر عکس‌هایی که از این شهر منتشر می‌شود، وجود دارد، برج دوقلوی دیره نیز به همین دلیل به نمادی از دبی مدرن بدل شده‌ است.»
برج ‌های دوقلوی دیره چه امکاناتی دارند؟

برج های دوقلوی دیره یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی

مهندسان مشاور بین‌المللی Arkiteknik با طرحی شگفت‌انگیز، این برج را ساخته‌اند و تلاششان بر این بوده که فضای داخلی برج نیز به‌اندازه نمای آن، زیبایی داشته باشد. این برج مسکونی دارای استودیو، آپارتمان‌های 1، 2 و 3 خوابه است. از جمله امکانات دیگر برج‌های دوقلوی دیره می‌توان به یک مرکز تناسب اندام پیشرفته، امکانات تفریحی، واحدهای مبله پارکینگ خودرو در دو طبقه از زیرزمین اشاره کرد. از مهم‌ترین مشخصات این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ساختمان: مجتمع با کاربری مختلط
  • مکان: دیره
  • تاریخ تکمیل: سال 1998
  • تعداد طبقات: 22 طبقه
  • نوع واحدها: آپارتمان 1 تا 3 خوابه و اداری و تجاری
  • نوع مالکیت: مالکیت آزاد
  • امکانات: سالن بدن‌سازی، استخر، باربیکیو، منطقه بازی کودکان، اتاق کنفرانس و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه مقاله درباره آن‌ها توضیح خواهیم داد. 

آسانسور

این برج مجهز به آسانسورهای سریعی است که دسترسی راحت و بدون‌دردسر در برج‌‌های دوقلوی دیره را برای ساکنین این برج فراهم می‌کنند.
خدمات امنیتی، تهویه مطبوع مرکزی و تعمیر و نگهداری
برای حفاظت بیشتر، برج دوقلو دیره دارای دوربین‌های نظارت 24ساعته و همچنین کارکنان امنیتی است. تسهیلات نگهداری، شامل دفع زباله، خشک‌شویی و خدمات نظافت به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود. 

فضایی برای رویداد یا جلسات

مطابق با نیازهای واحدهای تجاری، یک اتاق کنفرانس راه‌اندازی شده است تا جلسات کاری و رویدادهای خصوصی به‌راحتی در برج‌های دوقلوی دیره برگزار شوند.

سالن بدن‌سازی و تناسب اندام

یک باشگاه ورزشی پیشرفته در برج‌ های دوقلوی دیره با دستگاه‌های ورزشی باکیفیت وجود دارد که می‌توانید تمرین‌های ورزشی مختلف خود مثل تقویت عضلات، ایروبیک و کاردیو را در آن پی بگیرید. همچنین، استخر شنا در برج دوقلو دیره به ساکنان این امکان را می‌دهد تا پس از یک روز شلوغ و خسته‌کننده، استراحت کنند و تنی به آب بزنند. 

امکانات رفاهی مختلف

مجموعه برج دوقلو دیره فرصت‌های تفریحی فراوانی دارد؛ از جمله مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها. این برج دارای یک فضای بازی و یک استخر برای سرگرم کردن کودکان است. شما می‌توانید بازدید از این برج را در برنامه گشت شهری دبی خود قرار دهید.

خدمات پذیرایی

برج‌های دوقلوی دیره دبی دارای یک پذیرایی مجلل برای راحتی برگزاری مهمانی است. علاوه‌بر این، نگهبان و دربان برج به‌صورت 24 ساعته دردسترس است.

نوین فناوری برج دوقلو دبی

انواع آپارتمان در برج های دوقلو دیره

مجموعه برج دوقلو به شکل استوانه‌ای با نمای شیشه‌ای آبی طراحی شده است. ساختار چشم‌نواز با یک فضای داخلی زیبا تکمیل می‌شود. در نتیجه، سرمایه‌گذاران اغلب آپارتمان‌های فروشی در دیره را یک معامله پرسود می‌دانند.
آپارتمان‌های فروشی در برج‌های دوقلوی دیره دارای اینترنت و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. آشپزخانه و حمامی کاملا مجهز دارند و برخی از واحدها با مبلمان کامل دردسترس هستند. واحدهای مسکونی به‌صورت آپارتمان 1، 2 و 3 تخته موجود است. ویژگی آپارتمان‌های این برج به شرح زیر است:

آپارتمان‌های 1 خوابه در برج‌های رولکس

آپارتمان‌های 1 خوابه در برج های دوقلوی دبی با مساحت متوسط 65 متر مربع، دارای یک اتاق خواب اصلی با حمام اختصاصی و کمد دیواری داخلی هستند. برخی از واحدها حمام مهمان نیز دارند. نمای اتاق نشیمن و اتاق خواب رو به نهر دبی است.

آپارتمان‌های 2 خوابه در برج‌های رولکس 

آپارتمان‌های 2 خوابه در برج دیره دارای دو اتاق خواب مستر با حمام اختصاصی، کمد دیواری توکار و حمام مهمان هستند. یک آشپزخانه کاملا مجهز و یک اتاق نشیمن/ ناهارخوری و اغلب یک فضای باز مشترک دارند. پنجره‌های کف تا سقف مشرف به جاده بنی یاس است.

آپارتمان‌های 3 خوابه در برج‌های دوقلو دیره

آپارتمان‌های 3 خوابه در برج‌های دوقلوی دیره بسیار بزرگند و از هر اتاق خواب چشم‌اندازی خیره‌کننده به نهر دبی وجود دارد. این آپارتمان‌ها با 3 اتاق خواب به‌همراه کمد دیواری و پنجره‌های دوجداره بزرگ، حداکثر 4 حمام، اتاق خدمتکار و انباری، به‌راحتی می‌توانند یک خانواده پرجمعیت را در خود جای دهند. آشپزخانه مجهز به خشک‌شویی و کابینت است. اتاق نشیمن تا حدی به‌عنوان اتاق غذاخوری استفاده می‌شود و یک تراس وسیع دارد.

دفاتر اداری در برج‌های دوقلوی دیره

ساختمان برج دوقلوی دیره 2 دارای دفاتر اداری است که در طبقات چهارم به بالا قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید فضاهای اداری از 9 تا 27 متر مربع را اجاره کنید. برخی از این واحدها کاملا مبله، دارای اتاق کنفرانس، پذیرایی و سایر امکانات هستند. قیمت دفاتر اجاره‌ای در برج‌های دوقلوی دیره، از 1.9 هزار درهم تا 40 هزار درهم در سال 1402 به‌صورت سالانه شروع می‌شود.

حمل و نقل عمومی در نزدیکی برج‌های دوقلوی دیره

در نزدیکی برج‌های دوقلوی دیره دبی، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس واقع شده است. هر دو ایستگاه خط قرمز و خط سبز در مترو دبی در نزدیکی مجموعه قرار دارند. این نکته را هم اضافه کنیم که از آنجایی که دیره یکی از محله‌های قدیمی دبی است، برخی از مکان‌های دیدنی آن به‌عنوان میراث تاریخی در نظر گرفته می‌شوند، درحالی که برخی دیگر نشان‌دهنده زرق‌وبرقی است که دبی در سال‌های اخیر با آن بسیار معروف شده است. 

رستوران‌های نزدیک برج‌های دوقلوی دیره 

رستوران دانیال و کافه و رستوران اپل کریک در داخل مجموعه قرار دارند. رستوران دانیال غذاهای عربی، ایرانی، هندی و غذاهای دریایی سرو می‌کند. در نزدیکی این برج هم رستوران‌های متعددی وجود دارند که در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را نیز امتحان کنید:

  • رستوران شناور رستر
  • رستوران رویال دکن
  • یام نودل بار و رستوران
  • رستوران لا مارگریت

همه این رستوران‌ها کمتر از 5 دقیقه با ماشین تا خود برج فاصله دارند.
اگر به برج‌های دوقلوی دیره سری می‌زنید و دوست دارید در همان روز، خریدی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید سیتی سنتر دیره است. این مرکز خرید، علاوه‌بر فروشگاه‌های مختلف، دارای چند رستوران و مرکز تفریحی است. برندهایی مانند زارا، منگو در این فروشگاه به چشم می‌خورند و خرید از بازارها و برندها در دبی چیزی است که همیشه توجه گردشگران را کنار جاذبه های گردشگری دبی به خودش جلب کرده است. موقعیت مناسب این مرکز خرید، دسترسی به آن با مترو را راحت کرده است. مرکز خرید سیتی سنتره دیره در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صیح تا 10 شب و در روزهای 5شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است.

غذا رستوران های نزدیک برج دوقلوی دبی

معرفی برج الفتان دبی 

برج‌های دریایی الفتان با ارتفاع 245 متری در منطقه مارینا و در نزدیکی ساحل، یکی از بلندترین آسمان خراش‌های دبی هستند؛ جایی که می‌توانید در قلب تپنده دبی استراحت کنید، آرامش داشته باشید و حسابی خوش بگذرانید. این برج 50 طبقه در سال 2006 تکمیل شد و با نمایی زیبا از آلومینیوم و  شیشه، واحدهای لوکس مسکونی و خرده‌فروشی تجاری را در یک مجتمع مستقل در دبی مارینا به ارمغان می‌آورد. 
الفتان یک برج 50 طبقه خیره‌کننده در کنار آب است که با طراحی هنرمندانه معماران مشهور جهان و با نمای شیشه‌ای سبز آبی و پانل‌های نقره‌ای شکوه خاصی به ساحل بخشیده است. علاوه‌بر این، الفتان نه‌تنها یک فضای آرام ساحلی برای مهمانان و گردشگران است، بلکه سبک زندگی مجلل و درخشان را به ساکنین خود ارائه می‌دهد. وقتی به الفتان می‌روید، مکان‌های دیدنی مانند برج العرب، مرکز خرید امارات، رسانه و شهر اینترنتی دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی و پیست اسکی تنها چنددقیقه با شما فاصله دارند و می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان به این جاذبه‌های گردشگری دبی دسترسی داشته باشید.

امکانات برج الفتان

از امکانات برج الفتان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخرهای شنا با کنترل دما
  • استخر انحصاری برای کودکان
  • عرشه آفتاب با صندلی‌های آفتاب‌گیر
  • باشگاه بدن‌سازی
  • سونا و جکوزی
  • اتاق ایروبیک
  • تلویزیون
  • دسترسی به اینترنت پرسرعت
  • پارکینگ
  • مرکز خرید
  • نگهبان 24 ساعته

در مجموع 229 آپارتمان ممتاز در برج‌های دریایی الفتان وجود دارند؛ 172 واحد سه خوابه، 53 واحد دو خوابه و 3 دوبلکس با 3 و 4 اتاق خواب و یک پنت‌هاوس بزرگ. علاوه‌بر این دارای یک عرشه تفریحی با باشگاه تناسب اندام کاملا مجهز، استخر شنا، سالن استراحت، باغ و سایر امکانات تفریحی است. طبقه همکف میزبان فضاهای تجاری و خرده‌فروشی است که هم به ساکنان و هم مشتریان از سراسر منطقه خدمات ارائه می‌دهد. برج‌های دریایی الفتان به‌دلیل نزدیکی به مکان‌های دیدنی مانند مرکز خرید باغ، پالم جمیرا، مراکز رسانه‌ای و فناوری اطلاعات دبی و خیایان شیخ زاید را ارائه می‌کنند. استخر با دمای کنترل‌شده برای از بین بردن خستگی‌ روزانه شما در این برج، یک گزینه عالی است. حتی می‌توانید در باشگاه بدنسازی این برج تمرینات ورزشی مختلفی را انجام دهید و چند ساعت از وقت خودتان را در روز به ورزش کردن اختصاص بدهید.

ویژگی‌های برج الفتان دبی

  • دارای پنجره‌های بلند (پنجره‌های کف تا سقف)
  • آسانسورهای شیشه‌ای که دید پانوراما از دریا و مناظر اطراف دارند
  • فاصله نزدیک و کمتر از 2 دقیقه‌ای تا شبکه حمل‌ونقل عمومی
  • امکان قدم زدن و پیاده روی در ساحل زیبای جمیرا و منظره دریا 

برج الفتان، شامل 2 برج مسکونی زیبا است که با توجه به تمام جزئیات طراحی شده‌اند و جنبه‌های نهایی اوقات فراغت و راحتی را با حریم خصوصی مطلق ارائه می‌کنند. برج‌های مرکز شهر الفتان پناه‌گاه ایدئالی در مرکز پرجنب‌وجوش شهر دبی هستند. برج‌های مرکز شهر الفتان دارای آپارتمان‌های 2 و 3 خوابه با فضاهای لوکس با طراحی شیک و معماری معاصری هستند. این برج دارای امکاناتی مانند فضای سبز وسیع و درختان سرسبز، استخر بی‌نهایت با دمای کنترل‌شده، مسیرهایی برای دویدن، سالن بدنسازی کاملا مجهز و خدمات نگهبانی 24/7 است.

مزایای برج الفتان دبی

ساختار این برج به‌صورتی است که هر سمت آن قرار بگیرید، مناظر زیبایی وجود دارد که می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید؛ به‌خصوص اینکه الفتان در مجاورت شهر قرار دارد و دارای مزایای زیادی است. یکی از مزایای این برج، فاصله 400 متری با خیابان شیخ زاید است که شریان اصلی شهر محسوب می‌شود. 10 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه، 4 دقیقه تا سیتی واک و 8 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. از این مکان می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی به محبوب‌ترین مناطق تفریحی شهر و مقاصد تجاری مهم برسید.

زیبایی و بلندی برج الفتان دبی در شب

برج جیمرا دبی

برج دوقلوی جمیرا یا برج‌های امارات (Jumeirah Emirates Towers) شامل برج اداری امارات و برج هتل جمیرا امارات با 354 و 309 متر ارتفاع که در سال 2000، ساخت آن تکمیل شده است. برج اداری آن 56 طبقه و برج 2 که کاربری هتل دارد، 54 طبقه است و 17 آسانسور درون دو برج، کارمندان و مسافران را در طبقات جابه‌جا می‌کنند. مجموعه برج دوقلوی جمیرا شامل باغ، دریاچه، آبشار، فضای عمومی و یک پارکینگ با ظرفیت 1500 ماشین است.
برج جمیرا در منطقه تجاری دبی، خیابان شیخ زاید و در نزدیکی مترو امارات تاورز واقع شده است. موزه آینده در فاصله بسیار نزدیکی از آن قرار گرفته و با دبی مال تنها چنددقیقه رانندگی فاصله دارد. برج‌های امارات جمیرا با 400 اتاق و سوئیت، میزبان 13 رستوران و مکان‌هایی برای تفریحات شبانه است.
این برج دوقلو دبی با داشتن 13 رستوران و بار، سالن رقص و بیش از 17 اتاق جلسه، مکانی عالی برای برگزاری مهمانی، جلسات و رویدادهای مختلف است. در حالی که برج جمیرا امارات، اساسا به‌عنوان یک هتل تجاری در نظر گرفته شده، اما جذابیت آن بسیار فراتر از دنیای تجارت است.

ویژگی‌های این برج:

از ویژگی‌های جالب این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دو برج از سه طبقه ابتدایی که «بلوار» نامیده می‌شود و مغازه‌های خرده‌فروشی تجاری است، به یکدیگر متصل شده‌اند.
  • چند سالن بزرگ و مجهز با پنجره‌های 360 درجه و پانورامایی در برج دوقلوی جمیرا ساخته شده‌اند که باعث می‌شوند بتوانید چشم‌انداز و زیبایی‌های شهر دبی را از این برج ببینید.
  • عرشه‌هایی که در این برج ساخته شده‌اند به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید یک نمای 360 درجه از شهر دبی را ببینید. 
  • چند سالن آمفی‌تئاتر، چند فروشگاه و مرکز خرید را می‌توانید در این برج مشاهده کنید.
  • امکاناتی با 400 اتاق و سوئیت، همه با مبلمان شیک، حمام مجزا، پنجره‌های کف تا سقف، دسترسی رایگان به وای‌فای، تلویزیون ال‌ای‌دی 55 اینچی، قهوه‌ساز/ چای‌ساز، گاوصندوق داخل اتاق، اتو و میز اتو و حتی سشوار در هتل‌های این برج دردسترس است.
  • سوئیت‌های خانوادگی در هتل‌های این برج از نظر اندازه بزرگ‌تر هستند و در طبقات بالاتر هتل واقع شده‌اند، با یک اتاق نشیمن مجزا حداکثر برای 3 بزرگسال یا 2 بزرگسال و 2 کودک (سن 11 سال به بالا). 
زیبایی برج جمیرا دبی

دیدن برج دوقلوی دبی با رامین گشت

دبی شهری لوکس و رویایی است و زیبایی آن تاحدودی به سبک معماری برج‌ها و ساختمان‌های این شهر وابسته است. سالانه افراد زیادی به دبی سفر می‌کنند و اغلب از دیدن این برج‌های عظیم و زیبا حیرت زده می‌شوند. برج دوقلوی دبی شامل برج های دوقلوی دیره و برج الفتان و برج دوقلوی جمیرا، از زیباترین آسمان خراش‌های دبی هستند که امکانات رفاهی عالی و بی‌نظیری ارائه می‌دهند؛ از مراکز خرید گرفته تا رستوارن و باشگاه بدنسازی و استخر و .... پیشنهاد ما به شما این است که در تور دبی خود، حداقل از یکی از این برج‌ها دیدن کنید. 
رامین گشت با ارائه انواع تور دبی و همچنین درنظر گرفتن امکانات رفاهی و تفریحی عالی در این شهر، سفری به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به آژانس مراجعه کنید. البته برای تجربه هر چه بهتر از سفر به این شهر اماراتی ، ما علاوه بر تماس با کارشناسان رامین گشت، مطالعه سفر به دبی را پیشنهاد می‌کنیم. این بار شما بگویید، آیا تابه‌حال تجربه رفتن به برج‌های دوقلوی دیره یا الفتان و برج دوقلوی جمیرا را داشته‌اید؟ امکانات رفاهی و تفریحی این برج‌ها آن‌طور بود که انتظارش را داشتید؟ اگر این‌طور است، حتما تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منابع:
https://www.dubaitravelguide.info/deira-twin-towers/
https://www.bayut.com/buildings/deira-twin-towers/
https://investime.app/en/property/twin-towers-of-safa-one-in-dubai/
https://famproperties.com/downtown-dubai/al-fattan-downtown-towers

سوالات متداول

این برج در امتداد نهر دبی در ضلع شرقی شهر، در جاده بانیاس واقع شده است. مراکز خرید، سالن‌های جلسات و همایش، رستوران و حتی سالن بدنسازی از امکانات این برج هستند.

برج خلیفه، مرکز تجارت جهانی دبی، مسجد جامع، برج ساعت دیره و... مکان‌هایی هستند که فاصله زیادی با برج دوقلوی دیره ندارند و به‌راحتی و در کمترین زمان می‌توانید از این مکان‌ها دیدن داشته باشید.

  • موزه آینده
  • دبی مال
  • کاخ زعبیل
  • برج خلیفه
  • پنجره‌های بلند
  • آسانسور شیشه‌ای
  • باشگاه تناسب اندام، مرکز خرید، پارکینگ و استخر
  • دید پاناروما به دریا و مناظر اطراف
  • فاصله بسیار کم تا ایستگاه مترو

از برج الفتان 10 دقیقه تا دبی مال و برج خلیفه، 4 دقیقه تا سیتی واک و 8 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
آسمان خراش های دبی
1402/05/05 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

ملیکا رستمی
1402/06/13

قیمت رزرو هتل های این برج برای یک شب چنده؟
مدیریت
1402/06/14

سلام ملیکا عزیز؛ قیمت دقیقی برای رزرو یک شب هتل در برج دوقلو وجود نداره. علاوه بر اون توجه داشته باشین که فقط برج جمیرا دارای هتل و سوئیت هست که برا اطلاعات بیشتر میتونید به وبسایت رسمی آن سر بزنید. علاوه بر اون میتونید با شماره 02141509 تماس داشته باشید تا کارشناسان ما پاسخگو سوالات شما باشند.
وحید واحدی
1402/05/30

سلام رستوران های خوب نزدیک برج دوقلو دیره دبی معرفی میکنید ؟
مدیریت
1402/06/01

سلام وحید عزیز ، وقت بخیر تمام رستوران های برج دوقلوی دبی خوب هستند رستوران دانیال و کافه و رستوران اپل کریک جزوء بهترین ها هستند
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت