لباس مناسب سافاری دبی

بهترین لباس مناسب سافاری دبی در تابستان
لباس مناسب برای سافاری دبی لباس‌های رنگ روشن بهترین انتخاب هستند. لباس‌های سافاری بهتر است گشاد باشند! لباس‌های نخی را بپوشید. لباس‌های پوشیده را انتخاب کنید. کفش مناسب برای سافاری دبی لباس مناسب تابستان و زمستان چه لباس‌هایی نپوشیم؟ چند توصیه مهم برای رفتن به سافاری سافاری با آژانس هواپیمایی رامین گشت پرسش و پاسخ

لباس مناسب سافاری دبی کی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در سفر خود به این شهر زیبا و بازدید از مجموعه تفریحی سافاری به آن دقت کنید. برای اینکه در مجموعه سافاری تاز تفریحات مختلف لذت ببرید و در آنجا با چالش خاصی مواجه نشوید، باید لباس مناسبی را انتخاب کنید. 

انتخاب لباس مناسب سافاری دبی آنچنان سخت نیست؛ تنها کاری که باید بکنید این است که قبل از سفر به دبی و بازدید از سافاری، چند نکته بسیار مهم را در رابطه با پوشیدن لباس رعایت کنید. در ادامه این مطلب به طور کامل نحوه لباس پوشیدن در سافاری دبی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و بهترین نکات را در این زمینه بیان می‌کنیم.

لباس مناسب برای سافاری دبی

موقع رفتن به مراسم‌های مختلف، باید لباس‌‌های شما متناسب با آن مراسم یا مکان باشد، برای سافاری دبی نیز همین طور است؛ شما باید برای انتخاب لباس مناسب سافاری دبی، به موارد زیر دقت کنید:

لباس‌های رنگ روشن بهترین انتخاب هستند.

از آنجایی که سافاری در بیابان بوده و هوای آنجا گرم است، این امکان وجود دارد که برخی از گردشگران نتوانند هوای گرم را تحمل کنند؛ بنابراین سعی کنید لباس‌های رنگ روشن را در اولویت انتخابتان قرار دهید. لباس‌های رنگ روشن، به دلیل جذب کمتر نور آفتاب، گرمای کم‌تری را به بدن شخص منتقل می‌کنند؛ از این رو کم‌تر اذیت خواهید شد.

نکته بعدی که برای انتخاب رنگ لباس وجود دارد، جلوه زیبای این لباس‌ها در فضای خالی کویر است که می‌تواند عکس‌های شما را زیباتر کند. رنگ‌هایی مانند رنگ سفید، زرد لیمویی، صورتی چرک، هلویی، آبی روشن جزو‌ مناسب‌ترین رنگ‌های لباس سافاری هستند که نور کمتری جذب می‌کنند. همچنین رنگ‌هایی مانند طوسی روشن، فیلی، بژ و سنگی که در طیف رنگ‌های خنثی هستند، به دلیل جذب نور کم‌تر گزینه بسیار مناسبی برای سافاری دبی به شما می‌آیند.

لباس سفید گردشگران در سافاری دبی

لباس‌های سافاری بهتر است گشاد باشند!

لباس مناسب سافاری دبی بهتر است تنگ و چسبان نباشد؛ چرا که خود این لباس‌ها باعث افزایش دمای بدنتان خواهد شد. بهتر است لباس‌های گشاد را انتخاب کنید که هم باعث راحتی و هم باعث خنک شدن شما می‌شوند. ناگفته نماند که انتخاب لباس‌های خیلی گشاد نیز توصیه نمی‌شود؛ چرا که ممکن است لباس گشاد به جایی گیر کند و یا حتی در هنگام وزیدن باد، شما را به دردسر بیندازد.

لباس‌های نخی را بپوشید.

نکته بعدی که در انتخاب لباس مناسب سافاری دبی اهمیت دارد، جنس لباس است که ترجیحا لباس‌هایی که دارای جنس‌های طبیعی مثل جنس پنبه‌ای هستند، را انتخاب کنید. همچنین لباس‌های نخی و کتانی نیز جنس‌های مناسبی هستند. به دلیل الیاف طبیعی که این نوع لباس‌ها دارند، هوا بین لباس‌ها جریان پیدا می‌کند و کمتر باعث عرق کردن می‌شود. 

لباس نخی و نازک در سافاری صحرا دبی

لباس‌های پوشیده را انتخاب کنید. 

سعی کنید در هنگام انتخاب لباس مناسب سافاری دبی، به پوشیده بودن و آستین بلند بودن آن دقت کنید. اگر شما لباس‌های بدون آستین یا آستین کوتاه را انتخاب کنید، به دلیل اینکه نور آفتاب مستقیما به سطح پوست شما می‌تابد، احتمال سوختگی آن بیشتر می‌شود و از طرفی، احساس گرمای بیشتری هم دارید. در صورتی هم که لباس‌های شما دو تیکه باشد، ترجیحا از شلوارک‌هایی که کوتاه هستند استفاده نکنید. به عنوان یک توصیه بهترین لباس برای سافاری، لباس‌های بلند تا روی قوزک پا است.

با رعایت موارد ذکر شده، می‌توانید لباس مناسبی را برای سافاری دبی انتخاب کرده و بپوشید. 

گردشگران با لباس های پوشیده در سافاری دبی

کفش مناسب برای سافاری دبی

بعد از انتخاب لباس مناسب برای سافاری دبی، اکنون نوبت به انتخاب کفش مناسب می‌رسد که باید به این مورد هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای اینکه بتوانید کفش مناسب سافاری دبی را انتخاب کنید، باید به نکات زیر توجه داشته باشید. 

بسیاری از افراد در هنگام سفر به دبی، تصور می‌کنند همان کفش‌هایی که در شهر آن‌ها را می‌پوشند، برای سافاری هم مناسب است، اما این افراد در اشتباه بزرگی به سر می‌برند. در واقع کفش مناسب برای سافاری دبی، باید به نحوی باشد که جلوی آن بسته باشد؛ بنابراین پوشیدن دمپایی و کفش‌های جلو باز برای سافاری اصلا توصیه نمی‌شود. شاید برایتان تعجب آور باشد که بدانید اگر یک کتاب یا یک چکمه بپوشید، بهتر از دمپایی و کفش‌های جلو باز است؛ چرا که باعث حفظ تعادل شما هنگام راه رفتن روی شن‌های سست می‌شود.

نکته بعدی این است که به دلیل تابش مستقیم نور آفتاب، شن‌ها داغ هستند و باید کفشی را که انتخاب می‌کنید، مانع از انتقال گرمای شن و چسبیدن آن به پای شما شود و به اصطلاح پاهای شما را نسوزاند. 

لباس مناسب تابستان و زمستان چه لباس‌هایی نپوشیم؟ 

انتخاب فصل مناسب برای سفر به دبی یکی دیگر از موضوعات مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. به طور کلی کویر در شب، سرد است و حتی گاهی اوقات بارانی هم هست؛ پس فرقی ندارد که تابستان باشد یا زمستان، از این رو هنگام رفتن به سافاری، در هر فصلی حتما یک ژاکت، لباس ضد آب و یک لباس گرم را همراه داشته باشید. در پاسخ به این سوال که چه لباس‌هایی را نپوشیم موارد زیر را رعایت کنید:

  • لباس‌های تنگ
  • لباس‌های تیره
  • لباس‌های خیلی گشاد
  • لباس‌های بدون آستین
  • لباس‌های آستین کوتاه
  • شلوارک‌های کوتاه

موارد ذکر شده جزو لباس‌هایی هستند که برای فصل تابستان و زمستان مناسب نیستند و نباید آن‌ها را پوشید.

لباس تابستانی برای سافاری دبی

چند توصیه مهم برای رفتن به سافاری

علاوه بر تمامی نکات ذکر شده نکات مهم دیگری هم وجود داذند، که شامل موارد زیر هستند.

  • در هنگام سافاری، عینک آفتابی را فراموش نکنید؛ چرا که به دلیل تابش مستقیم نور آفتاب، احتمال اینکه چشم‌هایتان اذیت شود، بیشتر است و احتمالا نتوانید از این تفریح مهیج لذت ببربد. همچنین عینک آفتابی، محافظ خوبی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل چشم‌ها هم هست.
  • سعی کنید سر و روی خودتان را بپوشانید.
  • استفاده از ضد آفتاب، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی را فراموش نکنید.
  • کلاه آفتابی را حتما به یاد داشته باشید. 
  • از بردن لوازم نوک تیز خودداری کنید.
  • بطری آب به همراه داشته باشید. 
  • همراه داشتن یک دوربین برای ثبت لحظه‌هایتان، را فراموش نکنید.
  • به هیچ عنوان نباید مایعات الکلی را همراه داشته باشید. 

با رعایت توصیه‌های ذکر شده، شما می‌توانید سفری راحت و تجربه‌ای تکرار نشدنی در صحراها و بیابان‌های دبی را تجربه کنید؛ البته اینکه تور مسافربری شما تا چه حد با کیفیت و‌حرفه‌ای باشد، بی‌شک بر کیفیت سفر شما بی‌تاثیر نیست.

سافاری با آژانس هواپیمایی رامین گشت

لباس مناسب سافاری دبی به قدری اهمیت دارد، که می‌توان گفت با انتخاب یک پوشش مناسب، لذت و هیجان شما از این تفریح دو برابر خواهد شد. حالا پس از انتخاب لباس مناسب برای سافاری، انتخاب یک تور مسافرتی برای رفتن به سافاری اهمیت دارد که بتوانید نهایت لذت از این تفریح را تجربه کنید.  

از آنجایی که شما گردشگران و مسافران هنگام رفتن به سافاری باید همراه یک تور یا یک تیم حرفه‌ای به این تفریح بروید، پس  حرفه‌ای بودن تیم و معتبر بودن تور، در خوش گذراندن و کیفیت سفر شما بسیار اهمیت دارد.

با توجه به استقبال بسیاری از گردشگران برای سافاری دبی، آژانس‌های بسیاری در این حوزه تشکیل شده‌اند که آژانس مسافرتی رامین گشت، جزو بهترین و معتبرترین تیم‌ها و مجموعه‌های فعال در این زمینه است.

شما گردشگران محترم می‌توانید برای دریافت بلیط و یا خدمات مربوط به تورهای گردشگری، به مجموعه رامین گشت مراجعه کنید تا بتوانید سفری خاطره انگیز و رویایی را با مناسب ‌ترین قیمت تجربه کنید.

در این مطلب در خصوص لباس مناسب سافاری دبی سعی کردیم تمامی نکات و توصیه‌های لازم برای داشتن یک تجربه متفاوت را در اختیار شما قرار دهیم، اما چنانچه هر گونه سوال و یا ابهام دیگری در ذهن شما ایجاد شده، ما در خدمت شما هستیم و می‌توانید در بخش کامنت سوالات خود را بپرسید تا ما پاسخگوی سوالات شما باشیم. 

سوالات متداول

به طور کلی، مناسب‌ترین لباس برای سافاری دبی لباسی است که علاوه بر اینکه رنگی روشن دارد، پوشیده و گشاد هم باشد.

مناسب‌ترین کفش برای سافاری، کفش راحت و سبک و جلو بسته است.

در صورت همراه نداشتن کلاه لبه دار، می‌توانید با یک روسری، برای خودتان سربند درست کنید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم رنگ‌های روشن و خنثی، نه تنها باعث خنکی شما می‌سوند؛ بلکه جلوه زیبایی هم به عکس‌های شما می‌دهد. رنگ‌هایی مانند رنگ‌‌های پاستیلی، هلویی، طوسی روشن، لیمویی، آبی روشن و… جزو مناسب‌ترین رنگ‌ لباس برای سافاری دبی هستند.

بهترین زمان برای سافاری دبی، از اکتبر تا آوریل یا همان فصل زمستان است.

لباس بلند و خنک، کلاه لبه دار، عینک آفتابی، ضد آفتاب، آب، دوربین و…را به همراه داشته باشید.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
سافاری دبی
1402/04/29 19 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
تفریحات دبی
1402/10/03 33 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت