گشت شهری دبی

قیمت از: 265 درهم
خرید از طریق واتس اپ
گشت شهری دبی، خرید تور گشت دبی (بازدید از اماکن گردشگری)
مکان‌های دیدنی دبی؛ آغاز یک عصر جدید در خاورمیانه برج‌های دیدنی و شگفت‌انگیز دبی برج خلیفه برج دوقلوی یا اسکای ویو دبی قلعه الفهیدی برج مارینا 101 دبی بازدید از سافاری دبی بازدید از پیست اسکی برفی دبی بازدید از دبی مال بازدید از جزیره نخل جمیرا شهربازی آی ام جی هلی کوپتر دبی کشتی دبی مارینا تئاتر لاپرله (La Perle) دبی گشت شهری دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

در سفر به دبی از کجا بازدید کنیم؟ گشت شهری دبی، یک تجربه فوق‌العاده به‌یادماندنی برای گردشگرهایی است که می‌خواهند با انواع جاذبه‌های شگفت‌انگیز این شهر آشنا شده و برای مدت کوتاهی زندگی متفاوتی را تجربه کنند. در گشت شهری دبی، Dubai Safari، Dubai Ski و Palm Jumeirah از منحصربه‌فردترین تجربه‌های شما در این شهر خواهند بود.

در چند دهه گذشته، پیشرفت شهر دبی به‌گونه‌ای بوده که چشم تمام مردم دنیا را به خود خیره کرده است. با اینکه پیشرفت این شهر به‌واسطه کشف نفت بود؛ اما به مرور زمان، سرمایه‌گذاری عظیمی بر حوزه گردشگری انجام شد و در نهایت، سیل عظیمی از مردم دنیا را به‌طرف خود کشاند. در این شهر بسیار زیبا و مدرن، می‌توانید ترکیبی از جاذبه‌های مدرن و سنتی را مشاهده کنید که هرکدام با ارائه خدمات و امکانات شگفت‌انگیز، نظر گردشگران را به خود جلب می‌کنند. تعدد این جاذبه‌ها باعث شده افراد با این سؤال مواجه شوند که در سفر به دبی از کجا بازدید کنیم؟

امروزه آژانس‌های مسافرتی زیادی در حوزه برگزاری تور دبی یا تور گشت شهری دبی  فعالیت می‌کنند تا گردشگران بتوانند به‌راحتی و بدون هیچ دردسری از مکان‌های مختلف این شهر دیدن کنند. در این مطلب قصد داریم شما را به یک گشت شهری دبی ببریم تا بیش‌ازپیش با انواع جاهای دیدنی دبی و امکانات مدرن آن‌ها آشنا شوید.  

گشت شهری دبی برای مسافران تور

مکان‌های دیدنی دبی؛ آغاز یک عصر جدید در خاورمیانه

در شهر بسیار زیبای دبی، انواع مراکز تفریحی، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مصنوعی، مراکز خرید لوکس، تفریحات سنتی، پروژه‌های تفریحی عظیم و پارک‌های آبی و ... به بهترین شکل ممکن ساخته شده‌اند تا گردشگران در همان نگاه اول عاشق این شهر شوند. 

در گشت شهری دبی می‌توانید هرکدام از جاهای دیدنی دبی را که دوست داشتید، انتخاب کنید یا به سلیقه آژانس خود اعتماد کرده و کار را به کاردان بسپارید. شاید تصور این مسئله برای افراد بسیار سخت باشد؛ اما تنوع بالای مکان‌های دیدنی دبی، چالشی بزرگ برای گردشگران است. معمولاً بسیاری از این افراد، به‌دلیل زمان محدودی که دارند، نمی‌توانند تمام مکان‌های موردعلاقه خود را بازدید کنند. از این‌رو توصیه می‌کنیم که هتل های دبی را با توجه به نوع تفریحاتی که به آن علاقه دارند، انتخاب کنند تا زمان کمتری برای رفت‌وآمد از محل اقامت تا مکان دیدنی مد نظر خود، صرف کنند.

یکی از وبسایت‌هایی که به شما در برنامه‌ریزی گشت شهری دبی کمک می‌کند، وبسایت City Tour in Dubai است:

«گشت شهری دبی، تورهای متنوعی از بهترین تخفیف‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما بهترین برنامه‌ها را برای بازدید از بخش‌های تاریخی و مدرن دبی آماده کرده‌ایم تا به‌محض ورود به دبی با حضور راهنمای محلی ما از گشت‌وگذار خود در شهر لذت ببرید.»

برج‌های دیدنی و شگفت‌انگیز دبی

اولین و مهم‌ترین چیزی که توجه همگان را به دبی جلب می‌کند، پروژه‌های عظیم و بسیار شگفت‌انگیزی است که نمونه آن‌ها در سراسر جهان به‌اندازه تعداد انگشتان یک‌ دست هم نمی‌رسد. این پروژه‌ها آن‌قدر کامل و بی‌نظیر بوده‌اند که حتی تماشای آن‌ها در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی، تحسین مردم جهان را به دنبال داشته است. 

انواع امکانات رفاهی، تفریحی، رستوران‌های لوکس، استخرهای بزرگ و بارهای درجه یک در این شهر راه‌اندازی شده‌اند تا بیشتر از پیش، ارزش و اهمیت خود را به رخ گردشگران سایر کشورها بکشانند. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین برج‌ها، ساختمان‌ها و جاذبه‌های دبی هستند که شما برای برنامه گشت شهری دبی، می‌توانید آن‌ها را در اولویت قرار دهید. اما آسمان خراش های دبی تنها به این برج‌ها محدود نمی‌شوند و در اطراف هر کدام می‌توان جاذبه‌های بیشتری کشف کرد. برای مثال اگر به برج‌های امارات سری زدید، موزه آینده دبی که در نزدیکی آن واقع شده را نیز از دست ندهید.

برج های دیدنی و شگفت انگیز دبی

برج خلیفه

امکان ندارد کسی به دبی سفر کند، اما از برج خلیفه دیدن نکند. این برج فوق‌العاده زیبا و مدرن، به‌دلیل ارتفاع 828 متری، بلندترین برج جهان شناخته می‌شود. هنگامی که در سال 2010، ساخت این پروژه عظیم به اتمام رسید، چشم تمام جهان به سمت دبی چرخید و با عبارت‌های شگفت‌انگیزی آن را تحسین کردند.

این برج که ساخت آن 6 سال طول کشید، یکی از جذاب‌ترین و حیرت‌آورترین معماری‌های جهان را به وجود آورده است. صدها آپارتمان خصوصی، هتل، استخر، سالن بدنسازی، مراکز خرید، سالن‌های همایش و ... را می‌توان در این برج مشاهده کرد. مجموعه‌های مختلف این برج باعث شده که بیشتر افراد از آن به‌عنوان شهری عمودی نام ببرند.

طبقات مختلف برج خلیفه برای گشت شهری دبی آن‌قدر جذاب هستند که چندین روز شما را در دنیایی رؤیایی غرق خواهد کرد. طبقه‌های اول تا 39 به هتل آرمانی و طبقات 39 تا 108 به واحدهای مسکونی اختصاص یافته‌اند. البته در این میان، طبقات  43، 76 و 123 به لابی‌های تخصصی اسکای تعلق دارند. در این طبقات انواع امکانات پیشرفته؛ مانند سالن تناسب‌اندام، استخرهای سرپوشیده و سرباز، جکوزی و اتاق سرگرمی وجود دارد. 

سکوی تماشا واقع در طبقات 124، 125 و 148 جذاب‌ترین بخش برج خلیفه است که عموم مردم می‌توانند به آنجا رفته و در ارتفاع بسیار زیادی، تمام شهر دبی را در زیر پای خود مشاهده کنند. اگر برای گشت شهری دبی، برج خلیفه را انتخاب کرده‌اید، باید به بلوار شیخ محمد بن راشد بروید. به طور کلی سکوی تماشا یکی از تفریحات دبی محسوب می‌شود که سالانه با استقبال افراد زیادی روبه‌رو شده و بهتر است که از قبل برای تهیه بلیط اقدام کرد تا هنگام حضور در دبی، نگرانی برای تهیه بلیط نداشت. 

بلیت بازدید از طبقات 124 و 125 برج خلیفه در ساعات بدون ترافیک در سال 1402، 450 درهم است که شما می‌توانید در یک تخفیف استثنائی 41 درصدی، آن را به مبلغ 170 درهم تهیه کنید. در ساعات شلوغ نیز برای بزرگسالان 255 درهم و برای کودکان 160 درهم خواهد بود. بازدید از سایر جاذبه‌ها و امکانات نیز مشمول تخفیف خواهد بود.

برج خلیفه یکی از جذاب‌ترین و حیرت‌آورترین معماری‌های جهان

برج دوقلوی یا اسکای ویو دبی

یکی دیگر از سازه‌های بسیار بزرگ و باشکوه دبی که چشمان گردشگران را به خود خیره کرده است، برج دوقلو یا هتل اسکای ویو دبی نام دارد. این هتل بسیار زیبا و شگفت‌انگیز که متعلق به Emar Properties است از دو برج تشکیل شده که با استفاده از یک پل سه‌طبقه به هم متصل شده‌اند. امکانات و تفریحات جذابی که در این جاذبه دیدنی قرار دارند، گشت شهری دبی را برایتان به‌یادماندنی خواهد کرد. 

با اینکه این برج‌های دوقلو، بیشتر از اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن تشکیل شده‌اند؛ اما امکانات رفاهی و تفریحات جذاب آن باعث شده سیل عظیمی از گردشگران به سمت این سازه سرازیر شوند. یکی از نکات بسیار جذابی که باید درباره هتل اسکای ویو دبی بدانید، این است که در فاصله 1.5 کیلومتری از برج خلیفه قرار دارد. 

استخر بی‌نهایت در بالای برج‌ها و روی پل قرار گرفته است. بدون شک، شنا در این استخر روباز در ارتفاع بیش از 200 متر، تجربه فوق‌العاده شگفت‌انگیزی را برایتان خلق می‌کند. اگر در برنامه گشت شهری دبی، هتل اسکای ویو را انتخاب کرده‌اید، علاوه‌بر استخر روباز در بالای برج، می‌توانید از امکانات رفاهی دیگری مانند سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، سالن آرایش هم استفاده کنید. 

در این مجموعه تفریحات هیجان‌انگیزی هم وجود دارد که حسابی آدرنالین شما را بالا خواهد برد. سرسره شیشه‌ای اسکای ویو و راه‌رفتن روی لبه برج از جمله تفریحات هیجان‌انگیزی هستند که برای تجربه آن‌ها باید بلیت تهیه کنید. 

برج دوقلو یا اسکای ویو دبی

قلعه الفهیدی

با اینکه بسیاری از افراد دبی را به‌عنوان یک شهر مدرن با سازه‌های عظیم و پیشرفته می‌شناسند؛ اما در گشت شهری دبی می‌توانید بناهای تاریخی و بسیار قدیمی را نیز مشاهده کنید که تاریخ کهن و پرماجرای این شهر را روایت می‌کند. یکی از این بناهای قدیمی، قلعه الفهیدی نام دارد که در منطقه السوق الکبیر و نزدیک دیوان پادشاه واقع شده است. 

قلعه الفهیدی (Al Fahidi Fort)، کهن‌ترین ساختمان دبی است که از زمان پیش از پیدایش نفت به‌جای‌مانده و هرساله گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این سازه بسیار زیبا و شگفت‌انگیز در سال 1787 با هدف محافظت از شهر دبی ساخته شده است. در بعضی از اوقات ازدحام جمعیت آن‌قدر زیاد است که افراد، صبح‌ها و ظهرهای دبی را برای بازدید از این مکان انتخاب می‌کنند.

در کنار این بنای تاریخی، می‌توانید از جاذبه‌های دیگری مانند موزه سکه، موزه شعر العقیلی و شعبه معروف استارباکس دبی بازدید کرده و بیشتر از پیش با تاریخ و فرهنگ دبی آشنا شوید. اگر به بناهای تاریخی علاقه زیادی دارید، برای برنامه گشت شهری دبی، این قلعه تاریخی را در اولویت خود قرار دهید.  

قلعه الفهیدی در گشت شهری دبی

برج مارینا 101 دبی

یکی دیگر از آسمان‌خراش‌های دبی که حسابی توجه گردشگران را به‌طرف خود جلب کرده است، برج مارینا 101 دبی نام دارد. این برج زیبا و بسیار دیدنی با ارتفاع 425 متر، دومین برج بلند دبی بوده و در صورت اتمام پروژه برج العالم، به‌عنوان سومین برج بلندقامت دبی شناخته می‌شود. برج مارینا را National Engineering Bureau طراحی کرده و ساخت آن را نیز TAV Construction به عهده داشته است.

امکانات فوق‌العاده لوکس برج مارینا 101 باعث شده که گردشگران برای گشت شهری دبی حتماً بازدید از آن را در برنامه خود جای دهند. 33 طبقه اول این آسمان‌خراش را یک هتل بسیار عالی تشکیل داده که اقامت در آنجا یک شب رؤیایی را برایتان فراهم خواهد کرد. 

علاوه‌بر اتاق‌ها و آپارتمان‌های مسکونی، امکانات دیگری مانند رستوران‌، آسانسور شیشه‌ای، فضای باز تفریحی، فضای بازی کودکان، کافه‌های مجهز و ... اطراف برج را فراگرفته‌اند. اگر بازدید از برج مارینا را برای گشت شهری دبی انتخاب کردید، حتماً از جاذبه‌های بسیار محبوب اطراف آن هم دیدن کنید. 

باشگاه گلف امارات، ساحل جی بی آر و مرکز خرید امارات از جمله جاذبه‌های مشهوری هستند که در کنار برج مارینا واقع شده‌اند. این جاذبه‌های قشنگ باعث شده که بسیاری از گردشگرها این برج را برای گشت شهری دبی انتخاب کنند. لازم به ذکر است که برج‌ها به این موارد ختم نمی‌شود. درواقع هنگام گشت‌وگذار در دبی، می‌توانید برج‌های دیگری مانند برج پرنسس، برج 23 مارینا، برج الیت رزیدنس، برج آدرس بلوارد دبی، برج العرب و برج مشعل را هم مشاهده کنید. 

بازدید از برج مارینا 101 دبی با گشت شهری

بازدید از سافاری دبی

در هنگام گشت شهری دبی، برای مدت کوتاهی از ساختمان‌های لوکس و مراکز تفریحی مدرن فاصله گرفته و به صحرای جذاب و دیدنی آن بروید. گزینه سافاری دبی یکی از بهترین مکان‌های این شهر است که در آنجا می‌توانید انواع تفریحات صحرایی را انجام داده و شب را در زیر نور ستارگان به صبح برسانید. 

در سافاری دبی (Dubai Safari Park)، بهترین و جذاب‌ترین امکانات و تفریحات در نظر گرفته شده‌اند که شما با انجام هرکدام از آن‌ها، اوج لذت و هیجان را تجربه خواهید کرد. در اینجا، علاوه‌بر ثبت خاطرات جذاب و هیجان‌انگیز، می‌توانید غروب زیبای خورشید را مشاهده کرده و انواع حیوانات مختلف را در دهکده‌های آسیایی، آفریقایی و عربی بینید. در ادامه، مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های سافاری را معرفی خواهیم کرد تا آن‌ها را در برنامه گشت شهری دبی جای دهید. 

  • شترسواری در صحرای سافاری به مدت 45 دقیقه
  • ماشین‌سواری در میان تپه‌های شنی با خودروهای آفرود
  • موتورسواری با موتورهای چهارچرخ در میان شن‌های صحرا
  • اسکی روی شن از بالای تپه‌های صحرایی 
  • بالون‌سواری تا ارتفاع 4000 فوت
  • عکاسی در هنگام غروب
  • تست غذاهای خوشمزه محلی در رستوران‌های سافاری
  • بازدید از دهکده‌‌های آسیایی، آفریقایی، عربی و مشاهده انواع حیوانات مختلف
  • بازدید از باغ پرندگان و مشاهده پرندگان کمیاب
  • دیدن حیوانات وحشی از داخل ماشین
  • انجام تفریحاتی مانند زیپ‌لاین، بانجی جامپینگ، آبشارهای زیبا و رودخانه در منطقه الوادی
  • شب‌مانی در صحرا و لذت‌بردن از برنامه‌های مختلفی مانند رقص، موسیقی و ... 

برای سافاری دبی، تورهای مختلفی وجود دارد که هریک در زمان متفاوت و با امکانات مختلفی عرضه می‌شوند، در نتیجه قیمت‌های متنوعی نیز دارند. یکی از بهترین تورهای سافاری دبی که به‌مدت 6 ساعت، آفرود، باربیکیو، عکاسی، شترسواری و ... را در آن تجربه خواهید کرد، Red Dune Desert Safari Dubai است که در سال 1402، برای هر نفر 400 درهم هزینه خواهد داشت اما با تخفیف 50درصدی می‌توانید آن را به مبلغ 200 درهم نیز تهیه کنید.

در گشت شهری دبی و بخش تفریح سافاری از بهترین ماشین های دبی استفاده می‌شود و نگرانی برای سافاری نخواهید داشت، زیرا به‌روزترین ماشین‌ها مانند: لندکروز در بیابان‌های دبی استفاده می‌شوند تا افراد در امنیت کامل باشند.

لذت و هیجان با سافاری دبی

بازدید از پیست اسکی برفی دبی

اگر در هنگام گشت شهری دبی از گرمای هوا خسته شدید، سراغ پیست اسکی برفی بروید تا در اوج گرما، آب‌وهوای زمستانی را تجربه کنید. بدون شک تجربه محیط برفی در شهر دبی که مردم آن اصلاً بارش برف را نمی‌بینند؛ یک تجربه فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز است. 

این سالن سرپوشیده با مساحت 22500 مترمربع در مرکز خرید امارات واقع شده است. تفریحات زمستانی این مجموعه در کنار پنگوئن‌های آن باعث شده که جذابیت آن در نزد گردشگران بیشتر از پیش شود. پیست اسکی برفی دبی (Dubai Ski) در سطح‌های مختلفی طراحی شده تا افراد بر اساس توانایی خود سطح موردنظر را انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است که در این مکان، مربی‌های باتجربه‌ای حضور دارند تا انجام فعالیت‌های اسکی را برایتان راحت‌تر کنند. 

از بخش‌های جذاب مجموعه اسکی برفی، می‌توان به توپ غول‌پیکر یا ZORB، گلوله‌برفی، سپرهای برفی، زمین بازی برفی، دیوار صعود، تپه برفی، سینما و ... اشاره کرد. علاوه‌بر اسکی دبی، مکان‌های دیدنی دیگری را می‌توان در برنامه گشت شهری دبی قرار داد که تعداد زیادی از آن‌ها زیرمجموعه پروژه دبی لند هستند.

اگر بخواهید پیست اسکی را برای گشت شهری دبی انتخاب کنید، باید در سال 1402 برای یک روز 275 درهم پرداخت کنید. اما تا پایان سال 2023، می‌توانید از تخفیف این مجموعه استفاده کنید و 5 ساعت خوش‌گذرانی در پیست برفی را تنها با 250 درهم تجربه کنید. البته این تور تنها شامل بلیت ورودی و حق استفاده از تمام تفریحات آنجاست که از یکشنبه تا چهارشنبه فعال است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ورود کودکان کمتر از 2 سال مجاز نیست.

تفریح در پیست اسکی برفی دبی

بازدید از دبی مال

غیرممکن است که در گشت شهری دبی، هوس بازدید از مراکز خرید را نکنید. در شهر دبی مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند که تمامی آن‌ها بسیار لوکس بوده و انواع برندهای خارجی را عرضه می‌کنند. . اگر بخواهیم یکی از بهترین و جذاب‌ترین مراکز خرید دبی را به شما پیشنهاد کنیم، قطعاً سراغ بزرگ‌ترین مرکز خرید سرپوشیده دنیا؛ یعنی دبی مال می‌رویم. البته جاهای تفریحی، دیدنی و قواعد و نکات خاصی برای بازدید از همه جاهای دیدنی دبی وجود دارد که برای آگاهی از آن‌ها، خواندن راهنمای سفر به دبی را پیشنهاد می‌کنیم.

دبی مال (Dubai Mall) یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که شما می‌توانید برای خرید و تفریح به آن سری بزنید. در این مرکز خرید، بیش از 1200 فروشگاه وجود دارد که هرکدام از آن‌ها، حوزه خاصی را پوشش می‌دهند. با اینکه اجناس این فروشگاه‌ها بسیار گران است؛ اما تمامی آن‌ها برندهای معتبر جهانی را عرضه می‌کنند. البته شاید به‌زودی رقیب بزرگی برای این مرکز خرید در شهر دبی ساخته شود. مجموعه‌ای که به‌نام World Mall یا شهر شیشه ای دبی معروف است. اطلاعات بیشتر درباره آن را می‌توانید در وبسایت رامین گشت ببینید.

نکته جالبی که باید درباره مرکز خرید دبی مال بدانید این است که تعدادی از بهترین جاذبه‌های دبی در این مکان قرار دارند. از جمله جاذبه‌های مشهور و محبوب این مرکز، می‌توان به زمین یخ با استانداردهای المپیک، سینما، شهربازی، سالن غذاخوری، آکواریوم دبی مال و باغ‌وحش زیر آب آن اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که آب‌نمای دبی در کنار این مرکز خرید قرار دارد. 

آکواریوم دبی مال به‌عنوان یکی از شاهکارهای این شهر شناخته می‌شود. این آکواریوم بزرگ بیش از 33 هزار موجود زنده و 85 گونه جانوری را در خود جای‌داده است که شما می‌توانید با رفتن به آنجا، آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین از جمله موجوداتی که در باغ‌وحش زیر آب دبی حضور دارند، می‌توان به پیراناهای خطرناک، گربه‌ماهی‌های غول‌پیکر، سمور، پنگوئن و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای ورود به آکواریوم دبی مال باید در سال 1402، حدود 150 درهم پرداخت کنید اما در طرح تخفیفی آن می‌توانید تنها با 135 درهم از این مجموعه بی‌نظیر بازدید کنید. فقط باید بلیت را حتما به‌همراه داشته باشید.

آبشار بشر دبی مال

بازدید از جزیره نخل جمیرا

بدون شک، یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری جهان که می‌تواند شما را حسابی سورپرایز کند، جزیره نخل جمیراست. ساخت این جزیره مصنوعی در سال 2001 آغاز شد و بعد از 7 سال بالاخره به بهره‌برداری رسید. 

دولت امارات برای ساخت این پروژه عظیم، بیش از 40 هزار کارگر را به کار گرفت و حجمی بالغ بر 50 میلیون مترمکعب خاک را به سایت پروژه انتقال داد. ساخت این جزیره برخلاف جزیره‌های طبیعی به‌صورت نخل خرما است؛ به همین دلیل آن را با نام جزیره نخل (Palm Jumeirah) نیز می‌شناسند.

جزیره نخل، به‌دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و سواحل بسیار جذاب، تأثیر بسیار زیادی در پیشرفت صنعت گردشگری امارات داشته است. اکثر افراد جزیره نخل را در برنامه گشت شهری دبی گنجانده و مدت زیادی را به تماشای جاذبه‌های گردشگری آن اختصاص می‌دهند. چرخ و فلک عین دبی یکی از این جاذبه‌هاست. 

در این جزیره زیبا جاذبه‌های زیادی وجود دارد؛ اما پارک آبی آتلانتیس بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. این پارک 17 هکتار وسعت دارد و انواع تفریحات آبی را در خود جای‌ داده است. اگر در هنگام گشت شهری دبی قصد ورود به پارک آبی آتلانتیس را داشتید، در سال 1402، باید 350 درهم برای ورودی آن بپردازید. اگر خوش‌شانس باشید و بلیت ورودی آن تخفیف داشته باشد، 50 درهم ارزان‌تر برایتان تمام خواهد ش. 

بهتر است بدانید که در دبی پارک‌های آبی دیگری هم وجود دارند که حسابی موردتوجه مسافرها و تورهای گردشگری قرار گرفته‌اند. از جمله این پارک‌ها می‌توان به پارک آبی یاس و پارک وایلد وادی دبی اشاره کرد. 

جزیره نخل جمیرا دبی

شهربازی آی ام جی

با اینکه تفریحات برج‌های دبی و مراکز مختلف آن بسیار زیاد هستند؛ اما نادیده‌گرفتن شهربازی‌ها و فضای حاکم بر آن‌ها، کاری غیرممکن است. گشت شهری دبی زمانی جذاب‌تر می‌شود که به بهترین شهربازی این شهر رفته و از تجربه سرگرمی‌های مختلف آن لذت ببرید. 

شهربازی آی ام جی (IMG Worlds of Adventure) در سطح بین‌المللی توانسته لقب بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده را به خود اختصاص دهد. این شهربازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کارتون نتورک، مارول، ماجراجویی دایناسور گمشده (دره گمشده) و بلوار ای ام جی اشاره کرد. هرکدام از این بخش‌ها دارای امکانات مختلفی هستند که تمام افراد در سنین مختلف را شاد و خوشحال خواهند کرد. شما برای ورود به این شهربازی باید 345 درهم پرداخت کنید.

لازم به ذکر است که در شهر دبی، شهربازی‌های دیگری هم وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را نیز در برنامه گردش شهری دبی جای دهید. از جمله مهم‌ترین پارک‌ها و مراکز تفریحی، می‌توان به لگولند و موشن گیت و حتی شهر بازی فراری پارک ابوظبی اشاره کرد. 

هلی کوپتر دبی

 
در گشت شهری می‌توان از تفریح هلی کوپتر دبی هم استفاده کرد و با انتخاب انواع تورهای پروازی، از فراز آسمان برج های سربه فلک کشیده و مناطق زیبای دبی را مشاهده کرد. این فعالیت به شرایط آب و هوایی دبی بستگی دارد و ممکن است که در برنامه‌های گشت شهری با تغییراتی همراه باشد. اما توصیه می‌کنیم که هیجان پرواز با هلیکوپتر را از دست ندهید. با انتخاب این تفریح می‌توانید از مناطق مختلف مانند: نخل جمیرا، ساحل جمیرا، مسجد جمیرا، برج العرب، جزایر جهانی، اتوبان شیخ زاید و صفا پارک هم دیدن کرد.
 

شهربازی آی ام جی

کشتی دبی مارینا

اگر می‌خواهید گشت شهری دبی را جذاب‌تر کنید، به منطقه مارینا دبی رفته و در آنجا بلیت کشتی مارینا را تهیه کنید. بدون شک، این کشتی با امکانات و برنامه‌های شگفت‌انگیز خود، لحظات بسیار زیبا و به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. 

مارینا دبی از آن دسته مناطق بسیار محبوب این شهر است که بیشتر گردشگران و مسافران برای قدم‌زدن در ساحل رؤیایی آن، این مکان را در برنامه گشت شهری دبی قرار می‌دهند. در ساحل مارینا دبی تفریحات بسیار جذابی وجود دارد که کشتی مارینا یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. 

امکانات این کشتی و برنامه‌هایی که روی عرشه آن اجرا می‌شوند، آن‌قدر محبوب و پرطرفدار هستند که تور کشتی مارینا را به یک تور بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده‌اند. بسیاری از افراد از همین‌ الان این کشتی را برای شب سال نو (2024) رزرو کرده‌اند. مطمئناً گذراندن چند ساعت از زندگی خود در این کشتی مجلل باعث می‌شود که بارهاوبارها به دبی سفرکرده و دوباره این لحظات را تجربه کنید. در حقیقت منطقه دبی مارینا، بهترین سواحل دبی را دارد که تفریحات مختلفی را برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته است. 

لازم به ذکر است که تور کشتی‌های مختلف در دبی طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید در گشت شهری دبی، تور کشتی کروز کانال را هم انتخاب کنید. این کشتی هم یکی از بهترین و جذاب‌ترین کشتی‌های تفریحی است که همواره مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. 

کشتی دبی مارینا در گشت شهری

تئاتر لاپرله (La Perle) دبی

برای اینکه در برنامه گشت شهری دبی تنوع خاصی ایجاد کنید، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب، تئاتر لاپرله (La Perle) است. این تئاتر زیبا که در نوع خود یک شاهکار به‌حساب می‌آید، به کارگردانی فرانکو دراگون، یکی از برترین کارگردان‌های برنامه‌های زنده، ساخته شده و در قلب شهر دبی و منطقه الحبتور سیتی برگزار می‌شود. 

هنگامی که برنامه لاپرله در دبی آغاز به کار کرد، عصر جدیدی از تفریح‌ها و سرگرمی‌ها وارد این شهر شد. در جریان این تئاتر زیبا، حدود 65 هنرمند بین‌المللی انواع نمایش‌ها و حرکت‌های آکروباتیک را انجام داده و حسابی حاضران در سالن را به وجد می‌آورند. انجام حرکات بدل‌کاری در کنار حرکات آکروباتیک، به‌شدت هیجان برنامه را بالا برده و لحظات نفس‌گیری را برایتان رقم خواهد زد. پس اگر می‌خواهید تجربه جدید و متفاوتی از گشت شهر دبی کسب کنید، حتماً بلیت این تئاتر زیبا را خریداری کنید.

بلیت ورودی این تئاتر در سال 1402، 472 درهم است که اگر آن را به‌صورت آنلاین خریداری کنید، می‌توانید از تخفیف بسیار خوبی بهره‌مند شده و تنها 255 درهم بپردازید. این تئاتر، 5 روز در هفته و روزی 2 بار اجرا می‌شود؛ سه‌شنبه تا جمعه، 19-21.30 و شنبه‌ها، 16-19.

بازدید از تئاتر لاپرله دبی

گشت شهری دبی با رامین گشت

برنامه‌ریزی گشت شهری دبی به‌دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری آن، کاری سخت و چالش‌برانگیز است؛ چون حتی فرودگاه های دبی نیز می‌توانند بخشی از این برنامه باشند. پس برای اینکه بتوانید جاذبه‌های موردعلاقه خود را در مدت کمی بازدید و بلیت تفریحات مختلف را بدون هیچ دردسری تهیه کنید، باید بهترین آژانس مسافرتی را برای این کار انتخاب کنید. 

آژانس‌های مسافرتی با تخصص بالایی که در امر گردشگری دارند، به‌راحتی برنامه تور را چیده و تمامی اقدامات لازم برای دیدوبازدید شما را فراهم می‌کنند. اولین اقدامی که باید انجام دهید، این است که یک آژانس مسافرتی معتبر و حرفه‌ای در زمینه مسافرت به دبی انتخاب کنید. 

رامین گشت یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران است که همواره تورهای جذابی برای گشت شهری دبی تدارک می‌بیند. کارشناسان متخصص این آژانس در کنار تورلیدرهای حرفه‌ای آن، باعث می‌شوند که شما سفری جذاب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی درباره تورهای دبی به دست بیاورید؛ باید با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید. این افراد آماده هستند تا 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته به شما مشاوره دهند. 

در این مطلب، برنامه گشت شهری دبی را برایتان تنظیم کردیم تا بهتر با انواع جاذبه‌های این شهر آشنا شده و در نهایت بر اساس علاقه خود، تور موردنظر را انتخاب کنید. اگر همچنان درباره انتخاب تور گشت شهری دبی سؤالی دارید، با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

سوالات متداول

تورهای گشت شهری دبی بسیار متنوع بوده و هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. انتخاب بهترین تور کاملاً سلیقه‌ای است، اما از نظر بیشتر مسافرها، تورهای برج خلیفه، جزیره نخل، دبی مال، سافاری دبی و پیست اسکی برفی محبوب‌ترین تورهای دبی هستند. 

اگر می‌خواهید در بهترین زمان ممکن گشت شهری دبی را تجربه کنید؛ باید سفر خود را به فصل بهار (مارس تا مه) یا فصل پاییز (اکتبر تا نوامبر) موکول کنید. در این زمان‌ها هوای دبی بسیار مطلوب است.

هرکدام از جاذبه‌های دبی تفریحات خاص خود را دارند که تمامی آنها نیاز به خرید بلیت دارند. آژانس‌های مسافرتی برای راحتی مسافران، بلیت مکان‌های موردنظر را تهیه می‌کنند. 

جزیره نخل شگفت‌انگیزترین جاذبه شهر دبی به شمار می‌آید. ساخت این جزیره 7 سال طول کشیده و در حال حاضر جذاب‌ترین جاذبه‌های دبی را در خود جای‌داده است. 

رامین گشت یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی است که بهترین و جذاب‌ترین تورهای گشت شهری دبی را تدارک می‌بیند. 

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
آب و هوای دبی
1402/05/15 9 دقیقه
اجاره ماشین در دبی
1402/05/14 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

مریم رضایی
1402/06/05

سلام گشت‌های شهری که اغلب روی تور هستن، تو شب هم برگزار میشن؟
مدیریت
1402/06/06

سلام مریم عزیز؛ از اونجا که بیشتر جاهای گردشگری دبی در شب هم زیبایی متفاوتی برای بازدیدکنندگان و مسافرین دارند؛ به همین دلیل گشت‌های شهری در طول شب هم برگزار میشن.
قیمت از: 265 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت