جاهای دیدنی دبی در تابستان

جاهای دیدنی دبی در تابستان
مکان های دیدنی دبی در تابستان از اسکی در پیست اسکی دبی لذت ببرید پارک آبی آتلانتیس آکوا وِنچِر از برج خلیفه دیدن کنید از آکواریوم دبی و باغ و وحش زیر آب دیدن کنید پارک آبی لاگونا دبی و بلیط آن قاب دبی از دبی مال دیدن کنید از دنیای فراری دیدن کنید بلیط کیدزانیا دبی نهر دبی را کاوش کنید از دلفیناریوم دبی دیدن کنید بلیط لگولند دبی باغ معجزه دبی را کاوش کنید از سواری در پارک آبی Wild Wadi لذت ببرید پارک آبی Y A S از Dhow Dinner Cruise لذت ببرید بلیط پارک آبی دریم لند دریاچه فواره دبی به Fly boarding بروید به غواصی بروید از ساحل بادبادک دیدن کنید سفر تابستانی به بهترین جاهای دیدنی دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

بازدید از جاهای دیدنی دبی در تابستان از بهترین تفریحاتی است که در هنگام سفر به این شهر می‌توانید تجربه کنید. بهترین جاذبه های گردشگری دبی در تابستان شامل موارد زیادی می‌شود که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات مناسب برای فصل تابستان پارک‌های آبی هستند.
به جرات می‌توان گفت که مهیج‌ترین و همچنین بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه و حتی جهان، در شهر دبی واقع شده‌اند. علاوه بر پارک‌های آبی، تعداد زیادی شهربازی و همچنین جاهای توریستی خاص نظیر آبنمای دریاچه دبی، برج خلیفه، امارت مال یا بزرگ‌ترین بازار خرید دنیا و غیره نیز در این شهر وجود دارد که در فصل تابستان می‌توانید از آنها بازدید کنید.

مکان های دیدنی دبی در تابستان

این جدول شامل انواع مکان‌های دیدنی و تفریحی در دبی است که تنوعی از فعالیت‌ها و تجربیات را به گردشگران ارائه می‌دهد. 

نام مکان

تفریحات تابستانی

آدرس

آکواریوم دبی

غواصی , قایق‌سواری با قایق‌های شیشه‌ای

خیابان شیخ زاید , دبی مال

برج خلیفه دبی

آبنمای موزیکال , دریاچه مصنوعی

خیابان شیخ زاید

اسکی در دبی

اسکی و اسکیت دبی , پارک برفی

خیابان شیخ زاید

ترکیب AYA Universe

پل شیشه‌ای , موزه

زعبیل

قاب دبی

پل شیشه‌ای

زعبیل

پارک آبی آتلانتیس آکوا ونچر

تالاب کوسه‌ها

خیابان کرسنت

پارک آبی لاگونا دبی

کایاک سواری , شنا در استخر اینفینیتی , جت اسکی , فلای بورد , جت پک ,  جت کار

ساحل لامر، جمیرا ۱

دبی مال

زمین اسکیت روی یخ , سینمای سه بعدی

خیابان شیخ زاید

دنیای فراری دبی

سالن نمایش سه بعدی ,  تاب گردان , سالن تئاتر , شهر بازی

ابوظبی

کیدزانیا دبی

شهر بازی

دبی مال

نهر دبی

قایق سواری

دیره

دلفیناریوم دبی

شعبده بازی , شنا کردن با دلفین ها

خیابان ام حریر، کریک‌پارک

در ادامه این مطلب از سایت رامین گشت جاهای دیدنی دبی در تابستان معرفی خواهند شد. 

از اسکی در پیست اسکی دبی لذت ببرید

دبی آب و هوای گرمی دارد و در وسط یک صحرای بزرگ واقع شده است؛ اما با این حال در روزهای گرم و داغ تابستانی، می‌توانید از اسکی بازی در دبی لذت ببرید. در اسکیت دبی برای کودکان شما نیز پارک برفی مخصوص وجود دارد و در حالی که شما از اسکیت سواری لذت می‌برید، کودکان‌تان نیز مشغول تفریحات مهیج و برف بازی در پارک برفی دبی خواهند بود. اسکی دبی در خیابان شیخ زاید و مرکز خرید امارات واقع شده است.

پارک آبی آتلانتیس آکوا وِنچِر

پارک آبی آکوا وِنچِر  (Aquaventure Waterpark) یکی دیگر جاهای دیدنی دبی در تابستان به شمار می‌رود و در کنار یکی از معروف‌ترین و نام آشناترین هتل‌های دبی به نام هتل آتلانتیس واقع شده است. اگر در سفر تابستانی خود به دبی در هتل آتلانتیس اقامت کنید، برای بازدید از پارک آکوا ونچر و استفاده از تفریحات جذاب آن از شما هزینه ورودی گرفته نمی‌شود و شما می‌توانید به همراه اعضای خانواده و به صورت رایگان از پارک آبی آتلانتیس بازدید و از تفریحات آن لذت ببرید. در این پارک منطقه‌ای وجود دارد که به صورت دریا شبیه سازی شده و همچنین می‌توانید به همراه خانواده از مشاهده رودخانه‌های آرام و همچنین خروشان آن لذت ببرید. 
حتی امکان شیرجه زدن در تالاب کوسه‌ها، بازی با شیرهای دریایی و دلفین‌ها از نزدیک نیز در آن برای شما مهیا است. این پارک در جزیره پالم جمیرا خیابان کرسنت و در جوار هتل آتلانتیس واقع شده است.

پارک آبی آتلانتیس آکوا وِنچِر

از برج خلیفه دیدن کنید

برج خلیفه (Burj Khalifa) برجسته‌ترین و همچنین بلندترین سازه در دنیا محسوب می‌شود و ۸۲۹ متر ارتفاع دارد. این برج مشهور و آسمان خراش یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان است و در سال ۲۰۱۰ به بهره‌برداری رسیده و ساخت آن نزدیک به ۶ سال زمان برده است. بازدید از نمای شهر دبی در طبقه ۱۲۴ برج خلیفه لذت خاص خود را دارد و همه گردشگران در سفر به دبی از این سازه برجسته بازدید می‌کنند.
اگر شما هم علاقمند به بازدید از بلندترین برج آسمان خراش دنیا هستید، پیشنهاد می‌دهیم در سفر خود به دبی حتماً از این سازه دیدن کنید و نمای شهر دبی را از ارتفاع بلند ببینید. در این سازه یک آسانسور فوق پرسرعت وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید خیلی سریع‌ در طبقه ۱۲۴ برج خلیفه حضور پیدا کنید و از بالای آن در یک گردش ۳۶۰ درجه نمای دبی را از جهات مختلف ببینید.
در پشت برج خلیفه یک جایگاه وسیع و زیبا برای پیاده‌روی وجود دارد. پس هنگام بازدید از برج خلیفه می‌توانید از این تفرجگاه نیز بازدید کرده و از پیاده‌روی در آن لذت ببرید. در این تفرجگاه یک دریاچه بسیار زیبا و خاص با فواره‌ها و آبنماهای شگفت انگیز وجود دارد و بازی آب و نور در آن واقعاً دیدنی است.
برای بازدید از برج خلیفه باید به خیابان شیخ زاید در مرکز شهر دبی بروید. بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا نیز در دریاچه مصنوعی برج خلیفه واقع شده است و مطمئنا بازدید از آن شما را سر ذوق می‌آورد.

از برج خلیفه دیدن کنید

از آکواریوم دبی و باغ و وحش زیر آب دیدن کنید

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) یکی از زیباترین و همچنین معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی در تابستان محسوب می‌شود و با ورود به آن می‌توانید از ۱۴۰ گونه دریایی بازدید کنید. آکواریوم دبی در طبقه همکف بازار دبی واقع شده است.
به همین دلیل شما می‌توانید از آن به صورت رایگان بازدید کنید. منتهی برای استفاده از تفریحات مختلف، نظیر غواصی، قایق‌سواری با قایق‌های شیشه‌ای و غیر باید هزینه پرداخت کنید.
در زیر آکواریوم دبی یک باغ وحش زیر آبی بسیار زیبا و جذاب وجود دارد و برای قدم زدن در تونل‌های آکواریوم باید از ورودی آن وارد شوید. در این باغ وحش قفس‌های شیشه‌ای محافظت شده‌ای وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید، وارد آب شوید و زندگی گونه‌های مختلف جانوران آبزی را از نزدیک مشاهده کنید. برای بازدید از آکواریوم زیبای دبی باید به مرکز خرید دبی مال واقع در بزرگراه شیخ زاید بروید. 

از آکواریوم دبی و باغ و وحش زیر آب دیدن کنید

پارک آبی لاگونا دبی و بلیط آن

بلیط پارک آبی لاگونا دبی را می‌توانید همین حالا از سایت رامین گشت با قیمت مناسبی تهیه کنید. یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی در تابستان شامل پارک آبی لاگونا دبی است و در آن تفریحات مهیج بسیار متنوعی وجود دارد. اگر جزو علاقمندان به تفریحات آبی هستید و ورزش‌های آبی شما را به وجد می‌آورد، پیشنهاد می‌دهیم حتماً در سفر خود به دبی از این پارک نیز بازدید کنید.

پارک آبی لاگونا دبی و بلیط آن

امکانات پارک آبی لاگونا دبی

در این پارک یک استخر بی‌نظیر وجود دارد و با شنا کردن در آن می‌توانید تجربه متفاوتی از شنا در استخر را به دست آورید. بازی در سرسره‌های آبی و استخر موج پارک آبی لاگونا نیز لطف خاص خود را دارد. اگر جزو کسانی هستید که از افزایش آدرنالین خون خود لذت ‌می‌برید و بازی‌های مهیج شما را به وجد می‌آورند، پیشنهاد می‌دهیم دیگر تفریحات موجود در این پارک نظیر جت اسکی، جت پک، جت کار و فلای بورد را نیز تجربه کنید.
ورزش‌های نام برده جزو تفریحات پرسرعت هستند و با تجربه آنها می‌توانید با سرعت بالایی در سواحل دبی بچرخید و از مناظر خیره کننده آن نهایت لذت را ببرید. 
جهت تجربه تفریحات زیر آب نیز چند گزینه فوق‌العاده دیگر برای شما وجود دارد. پس اگر علاقمند به بازدید و تفریح در دنیای زیر آب هستید، پیشنهاد می‌دهیم که از غواصی در زیر آب نیز غافل نشوید و شنا کردن با دلفین‌های باهوش و دوست داشتنی را از دست ندهید.
در این پارک علاوه بر تفریحات مهیج تفریحات آرامبخش نیز وجود دارد. به عنوان مثال کایاک سواری و شنا در استخر اینفینیتی شما را قرق آرامش می‌کند. زیرا از طریق این ورزش‌ها می‌توانید در زیر آفتاب داغ دبی و در آب‌های آرام غوطه ور شوید و از آرامش عمیقی که از این طریق به دست می‌آورید، نهایت استفاده و لذت را ببرید. 

قاب دبی

دبی فریم یا قاب عکس دبی (Dubai frame) از جاهای دیدنی دبی در تابستان به شمار می‌رود و شامل یک برج طلایی رنگ می‌شود که به شکل یک قاب عکس زیبا طراحی شده است. از این برج که در منطقه زعبیل قرار دارد، به نام برج پرواز دبی نیز یاد می‌شود.
قاب دبی در حاشیه نهر دبی و بین محله‌های قدیمی این شهر قرار دارد و از جمله برج‌های جدید دبی محسوب می‌شود. قاب دبی دارای دو پایه به ارتفاع ۱۵۰ متر است و پایه‌های آن توسط یک پل شیشه‌ای ۹۳ متری به یکدیگر وصل شده‌اند. در پایه‌های قاب دبی چندین مرکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران، مراکز تجاری و حتی مسکونی و موزه‌ قرار دارد که می‌توانید از آنها نیز بازدید کنید.
از طریق آسانسور منحصر به فرد برج قاب دبی نیز چشم اندازی ۳۶۰ درجه از نمای شهر دبی قابل مشاهده است. همچنین از روی پل شیشه‌ای یا به عبارت دیگر سکوی بازدید قاب دبی می‌توانید نمای شهر دبی را مشاهده کنید. 

از دبی مال دیدن کنید

دبی‌ مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان بوده و  یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان محسوب می‌شود. در دبی مال علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های رنگارنگ، شاهد تفریحات مهیج دیگری نیز خواهید بود. به عبارت دیگر در این بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا علاوه‌بر مغازه‌های رنگارنگ به محوطه بازی، زمین اسکیت روی یخ، سینمای سه بعدی مجهز و انواع و اقسام رستوران نیز دسترسی خواهید داشت.
یکی دیگر از جذابیت‌های خاص بازار بزرگ دبی مال اجرای موسیقی زنده و نمایش مد در آن است که مطمئنا از دیدن این صحنه‌ها نیز لذت خواهید برد. دبی مال در بزرگراه شیخ زائد و در مرکز شهر دبی واقع شده است.

از دبی مال دیدن کنید

از دنیای فراری دیدن کنید

دنیای فراری دبی  (Ferrari World Abu Dhabi) یکی از هیجان انگیزترین شهربازی دنیا و جاهای دیدنی دبی در تابستان محسوب می‌شود و در منطقه ابوظبی دبی قرار دارد. اگر می‌خواهید معنای سرعت واقعی را درک کنید و آدرنالین خون خود را بالا ببرید، پیشنهاد می‌دهیم در سفر خود به دبی حتماً از این پارک بازدید کنید.
در این پارک می‌توانید از سوار شدن به ماشین‌های آلبالویی که به شکل ماشین‌های فراری طراحی شده‌اند و رانندگی در جاده‌های قرمز رنگ پر پیچ و خم با سرعت زیاد را تجربه کنید. ناگفته نماند که این مجموعه تنها پارک فراری موجود در دنیا است و همچنین سریع‌ترین ترن‌های هوایی دنیا را نیز در بر دارد.
یکی از ویژگی‌های خاص پارک فراری ابوظبی دبی این است که تمامی تجهیزات و دستگاه‌های موجود در آن به شکل فراری طراحی شده‌اند و حتی به جرات می‌توان از آن به عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا نیز یاد کرد.
شهر بازی بزرگ و سرپوشیده فراری ابوظبی ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت دارد و با ورود به آن می‌توانید انواع و اقسام بازی‌های مهیج و پرسرعت را تجربه کنید. ساخت این پارک حدود ۳ سال زمان برده و از سال ۲۰۱۰ تاکنون امکان استفاده از آن برای عموم فراهم شده است.
در دنیای فراری علاوه بر تفریحات سرعتی و مهیج استراحتگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی برای رفع گرسنگی و همچنین خستگی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. دیگر امکانات شهربازی دنیای فراری شامل سالن نمایش سه بعدی، تاب گردان، زمین مخصوص کودکان، سالن تئاتر و فروشگاه‌های بزرگ برای خرید سوغاتی است. 

از دنیای فراری دیدن کنید

بلیط کیدزانیا دبی

کیدزانیا (KidZania) یکی از  جاهای دیدنی دبی در تابستان و بهترین شهربازی‌های دبی برای کودکان است. زیرا کودکان در این شهربازی می‌توانند وارد دنیای بزرگسالان شوند و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرند. کودکان به محض ورود به این شهربازی یک کارت پرواز ۵۰ کیدزوس به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند. سپس جهت کشف شغل مورد نظر باید به بانک بروند و چک دریافتی را نقد کنند.
آنگاه می‌توانند به عنوان افسر پلیس، پزشک آرایشگر، آتش‌نشان، خلبان یا هر شغل دیگری در شهر مشغول به کار شوند و درآمد بیشتری را به دست آورند. پس از یک روز کاری آنها می‌توانند آزادانه در شهر بچرخند و پول‌های به دست آورده را خرج کنند.
این شهربازی در طبقه دوم فروشگاه بزرگ دبی مال و مرکز شهر دبی قرار دارد و یک مجموعه بسیار مهیج و همچنین ایده‌آل برای کودکان ۴ تا ۱۶ ساله محسوب می‌شود. با بردن کودک خود به شهر بازی کیدزانیا و رودررو کردن او با زندگی واقعی، راحت‌تر می‌توانید او را آماده ایفای نقش و کسب درآمد کنید.

بلیط کیدزانیا دبی

نهر دبی را کاوش کنید

اگر به قایق سواری علاقمند هستید، پیشنهاد می‌دهیم در سفر خود به دبی حتماً از نهر آن نیز دیدن کرده و قایق سواری در آن را تجربه کنید. برای تجربه قایق سواری در غروب آفتاب دبی می‌توانید یک قایق کرایه کنید. همچنین برای دسترسی به نهر دبی باید به منطقه دیره بروید زیرا این نهر در دیره دبی واقع شده است.

از دلفیناریوم دبی دیدن کنید

دلفیناریوم  یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان بوده و از معدود جاهای تفریحی تحت حمایت دولت دبی محسوب می‌شود. این مجموعه که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در آن به صورت اختصاصی از دلفین‌ها مراقبت می‌شود.
دلفیناریوم دبی ۶۰۰ متر مکعب آب می‌گیرد و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی به شمار می‌رود. همچنین مهمترین و بزرگترین مرکز سرپوشیده در خاورمیانه برای نگهداری از دلفین‌ها است.
با بازدید از این مجموعه بی‌نظیر علاوه بر تماشای رقص دلفین‌ها می‌توانید، شاهد برنامه‌های دیگری نظیر شعبده بازی، پریدن از حلقه‌های آتش، آواز خواندن، توپ بازی و نقاشی نیز باشید. در این مجموعه امکان عکس گرفتن با دلفین‌ها و حتی شنا کردن با آنها نیز برای شما فراهم است.

از دلفیناریوم دبی دیدن کنید

بلیط لگولند دبی

لگولند (Legoland) از دیگر جاهای دیدنی دبی در تابستان است که هفتمین سرزمین لگو در جهان و اولین سرزمین لگو در خاورمیانه محسوب می‌شود. کودکان ۲ تا ۱۲ سال می‌توانند به همراه والدین خود اوقات پرهیجانی را در این پارک سپری کنند. اگر علاقمند به بازدید از لگولند هستید، باید به منطقه جبل علی در بزرگراه شیخ زاید بروید.

بلیط لگولند دبی

باغ معجزه دبی را کاوش کنید

باغ گل معجزه دبی ( Miracle Garden) یکی از عجیب‌ترین جاهای دیدنی و همچنین جاذبه‌های دبی به شمار می‌رود و در دل شهر کویری دبی واقع شده است. این باغ در کتاب گینیس نیز به ثبت رسیده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های گل دنیا به شمار می‌رود.
این پارک ۷۲ هزار متر مربع مساحت دارد و با بازدید از آن می‌توانید متنوع‌ترین و زیباترین گل‌های دنیا را از نزدیک مشاهده کنید. در باغ معجزه گل دبی حدود ۴۵ میلیون نوع گل وجود دارد، و رنگ آمیزی آن بسیار جذاب و چشم نواز است.
باغ معجزه دبی توسط یکی از بزرگترین شرکت‌های محوطه سازی به نام شرکت آکار طراحی شده است و طرح آن را یک بازرگان اردنی به نام عبدالناصر رهال ارائه داده است. ناگفته نماند که تعداد و انواع گل‌های این باغ هر ساله تغییر می‌کند. 

باغ معجزه دبی را کاوش کنید

از سواری در پارک آبی  Wild Wadi لذت ببرید

پارک آبی واید وادی دبی (Wild Wadi Water Park) یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان است که می‌توان از آن به عنوان یکی پارک‌های پیشرفته و مهیج دبی یاد کرد. در پارک آبی واید وادی دبی نمایی از برج خلیفه نیز نمایان است و شما می‌توانید در حین لذت بردن از بازی‌ها و تفریحات مهیج آن نمای برج خلیفه را نیز تماشا کنید. این پارک تا نیمه‌های شب پذیرای علاقه‌مندان بوده و شما می‌توانید حتی در شب نیز برای تفریح و لذت بردن از سفر تابستانی خود به این پارک بروید.
بانوان نیز به همراه کودکان خردسال خود ‌می‌توانند در ساعات مشخصی که برای آنها تعیین شده است از بازی‌ها و تفریحات این پارک لذت ببرند.

از سواری در پارک آبی  Wild Wadi لذت ببرید

پارک آبی Y A S

پارک آبی یاس ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi) دومین پارک آبی جهان به شمار می‌رود و حدود ۱۵ هکتار مساحت دارد. در این پارک می‌توانید از انواع و اقسام وسایل تفریحی و همچنین سرسره‌های آبی متنوع استفاده کنید و یک روز شاد و مهیج را برای خود بسازید. برخی از تفریحات پارک آبی یاس ابوظبی شامل رودخانه‌های خروشان، سرسره‌های داواما، رعشه شاهین و غیره هستند.
این پارک از بخش‌های مختلفی نظیر شاهین، جبل، دلفین، بندیت، مرح و واحه تشکیل شده و در هر بخش آن تفریحات مختلفی برای بازی و سرگرمی وجود دارد. بخش شاهین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن محسوب می‌شود و دارای قسمت‌های مختلفی نظیر سرسره‌های گردبادی، داواما، سرسره‌های ۲۰ متری، سقوط‌های مکرر، حلقه لیوا در جریان شیب تند و غیره است.

پارک آبی Y A S

از Dhow Dinner Cruise لذت ببرید

کشتی های دریاگردی در دبی یا Dhow Dinner Cruise از دیگر جاهای دیدنی دبی در تابستان است.  کشتی‌های دریاگردی دبی ظاهری آراسته و فضای داخلی زیبایی دارند و با استفاده از آنها می‌توانید از مناظر زیبای سواحل دبی بازدید کنید. بازدید دریایی با کشتی‌های دریاگردی دبی حدوداً یک الی دو ساعت زمان می‌برد و در طول این زمان شما آرامش قلبی عمیقی را احساس خواهید کرد.

از Dhow Dinner Cruise لذت ببرید

بلیط پارک آبی دریم لند

پارک آبی دریم لند یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. این پارک که ۲۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد در فصل تابستان پاتوق بسیاری از علاقه‌مندان به تفریحات آبی است. همچنین می‌توان از آن به عنوان مشهورترین و پرافتخارترین پارک منطقه خاورمیانه نیز یاد کرد.
در پارک آبی دریم لند بیش از ۲۵ نوع سرسره جذاب و متنوع وجود دارد که یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین آنها سرسره‌های کامیکازه است. برخی از این سرسره‌ها شیب کم و برخی شیب زیاد و پرپیچ و خمی دارند و سر خوردن از آنها بسیار هیجان انگیز است. یکی دیگر از سرسره‌های معروف این پارک شامل سرسره‌های ۴۰ متری توئیستر هستند که با سرسره بازی روی آنها احساس می‌کنید که از یک برج ۴۰ متری در حال سقوط هستید. 

دریاچه فواره دبی 

دریاچه فواره دبی بزرگترین فواره آبنمای موزیکال دنیا و یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان محسوب می‌شود و بازدید از آن برای همه علاقمندان رایگان است. خروج آب از فواره‌های این دریاچه با موزیک به همراه بوده و همین امر منظره بسیار خاص و چشم نوازی را به آن داده است.
بسیاری از بازدیدکنندگان از این فواره آن را به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دبی می‌خوانند و معتقد هستند که نمایش آب و نور فواره به همراه موسیقی بسیار تماشایی و خیره کننده است. ناگفته نماند که این آبنمای زیبا و مهیج توسط یکی از معروف‌ترین شرکت‌های دنیا به نام شرکت ‏وی‌ای‌تی دیزاین طراحی شده است.

دریاچه فواره دبی

به Fly boarding بروید

فلای بوردینگ دبی (Fly boarding) یکی دیگر از تفریحات مهیج و جاهای دیدنی دبی در تابستان است.  ورزش فلای بوردینگ نیز جزو تفریحات آبی دبی محسوب می‌شود و شامل دستگاهی تخته مانند بوده که به واسطه شلنگی به یک کشتی آبی متصل است.
هنگامی که روی دستگاه تخته‌ای مانند قرار بگیرید با حرکت کشتی هر آن امکان دارد که روی آب شناور شوید. این تفریح نیز بسیار هیجان انگیز است و حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. هنگام تجربه این تفریح آبی مهیج مربیان حرفه‌ای نیز در کنار شما حضور دارند و با ارائه نکات مهم به شما کمک می‌کند که از آن نهایت لذت را ببرید.

به Fly boarding بروید

به غواصی بروید

دهکده میراث و غواصی دبی (Heritage and Diving Village) از دیگر جاهای دیدنی دبی در تابستان است که می‌توانید از آن بازدید کرده و در هوای گرم دبی غواصی کردن را تجربه کنید. در دهکده میراث و غواصی دبی علاوه‌بر غواصی می‌توانید از نمایش‌های ساخت لنج و بازسازی مراحل صید مروارید نیز دیدن کنید و از این طریق با بیشینه تاریخی شهر دبی بیشتر آشنا شوید.
رقص و موسیقی محلی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این دهکده اجرا می‌شود. همچنین در آن می‌توانید به بهترین متخصصان طب سنتی نیز دسترسی پیدا کرده و در رابطه با خواص انواع گیاهان دارویی از آنها بپرسید. برای بازدید از دهکده میراث و غواصی دبی باید به منطقه بر دبی بروید.

به غواصی بروید

از ساحل بادبادک دیدن کنید

ساحل کایت یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود که شما می‌توانید در فصل تابستان به همراه خانواده خود از آن بازدید کنید. قدم زدن بر روی شن‌های طلایی و نرم ساحل کایت و یا شنا کردن در آب‌های کم عمق ساحلی برای شما و خانواده خاطرات خوش و لحظات شادی را به ارمغان دارد. از دیگر جذابیت‌های خیره کننده این ساحل زیبا بادبادک‌های رنگارنگی است که در همه جای آسمان آن قابل مشاهده هستند.
ساحل کایت در نزدیکی ساحل جمیرا واقع شده و از امکانات تفریحی مختلفی برخوردار است. اگر شما و یا کودکتان عاشق بادبادک بازی هستید، می‌توانید در همه فصول سال مخصوصاً در غروب‌های فصل تابستان از این ساحل دیدن کرده و از بادبادک بازی در آن نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند که منظره جذاب برج العرب و همچنین دیگر مناظر موجود در اطراف این ساحل برای عکاسی سوژه‌های بسیار خوبی هستند.

سفر تابستانی به بهترین جاهای دیدنی دبی با رامین گشت

در هنگام سفر به امارات نباید بازدید از جاهای دیدنی دبی در تابستان را از دست بدهید. بازدید از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی در تابستان، تفریحات هیجان‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید.از بهترین راه‌های سفر به دبی و بازدید از جاهای گردشگری آن خرید تور است. شما با خرید تور از آژانس مسافرتی می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید، زیرا تمامی کارهای سفر توسط آژانس انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت و خرید تور دبی می‌توانید با کارشناسان سفریار در تماس باشید.

سوالات متداول

اگر در سفر تابستانی خود به دبی در هتل آتلانتیس اقامت کنید، برای بازدید از پارک آکوا ونچر و استفاده از تفریحات جذاب آن از شما هزینه ورودی گرفته نمی‌شود.

آکواریوم دبی در طبقه همکف بازار دبی واقع شده است و در آن ۱۴۰ گونه دریایی زندگی می‌کند.

قاب دبی دارای دو پایه به ارتفاع ۱۵۰ متر است و پایه‌های آن توسط یک پل شیشه‌ای ۹۳ متری به یکدیگر وصل شده‌اند.

بهترین شهربازی‌های دبی برای کودکان شهربازی کیدزانیا است. زیرا کودکان در این شهربازی می‌توانند وارد دنیای بزرگسالان شوند و مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرند.

مقالات مرتبط

برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه
شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
غواصی دبی
1402/10/02 8 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت