شهربازی IMG دبی

قیمت از: 200 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح در شهربازی IMG دبی
معرفی شهربازی IMG بخش‌های شهربازی IMG بخش کارتون نتورک Cartoon Network بخش مارول Marvel بخش ماجراجویی دایناسور، دره‌ گمشده Dinosaur Adventure, Lost Valley بلوار آی ام جی IMG Blvd سواری Riding هانتد هتل Haunted Hotel Avengers Battle of Ultron بازی اسپایدرمن Spiderman game Hulk Epsilon Base 3D هالک اپسیلون سینما آی ام جی IMG Cinema فود کورت آی ام جی IMG Food Court فروشگاه آی ام جی IMG Store قوانین شهربازی آی ام جی امکانات شهربازی آی ام جی دسترسی به شهربازی آی ام جی ساعات بازدید و بلیط شهربازی IMG با رزرو تور دبی از رامین گشت، به شهربازی IMG بروید. پرسش و پاسخ

از مکان‌های تفریحی و هیجانی در قلب امارات، شهربازی IMG دبی است. IMG دبی یک تجربه منحصر به فرد از سرگرمی و شادی را به گردشگران ارائه‌ می‌دهد. این‌ پارک تفریحی با وجود امکانات تفریحی متنوع برای تمامی سنین، یک مکان عالی برای تعطیلات خانوادگی به شمار می‌رود.

از تفریحات دنیای ماجراجویی IMG دبی می‌توان به ترن‌های هوایی سریع و بازی‌های واقعیت مجازی اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساعات کاری، بلیط‌ها، تخفیف‌های ویژه با ما همراه باشید.

تفریح و گردش کودکان در شهربازی IMG

معرفی شهربازی IMG

شهربازی IMG یکی از بزرگ‌ترین مجموعه تفریحات دبی به شمار می‌آید که کشور امارات آن را برای گردشگران مهیا کرده است. این شهربازی با مساحت 140 هزار مترمربع بنا شده و آیتم‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند. در حقیقت گردشگرهایی که به دبی سفر می‌کنند، از این مجموعه دیدن کرده و از تفریحات مختلفی مانند انواع ‌ترن هوایی و امکانات تفریحی دیگر بهره‌مند خواهند شد.

این شهربازی از انیمیشن مارول، الگوبرداری کرده است و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. شرکت مارول یکی از معروف‌ترین سازنده‌های کارتون‌های دنیا به شمار می‌رود که مشهورترین کاراکترهای این شرکت، کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی نام دارند. به‌طورکلی در جدول زیر نگاه کلی به شهربازی آی ام جی داشته‌ایم:

عنوان

توضیحات

تم شهربازی

مارول، ماجراجویی در دنیای دایناسورها، کارتون نتورک

مالک

گروه Ilyas & Mustafa Galadari

فصل فعالیت پارک

تمام طول سال

وسعت

140 هزار مترمربع

مکان

امارات متحده‌ی عربی، دبی، شهر عربی

وب‌سایت رسمی

https://www.imgworlds.com/

بخش‌های شهربازی IMG

شهربازی IMG را می‌توان به چهار بخش مختلف کارتون نتورک، مارول، ماجراجویی دایناسور، دره‌ گمشده و بلوار آی ام جی تقسیم‌بندی کرد که هر یک موضوع مختلفی دارند. همچنین بخش‌های مختلف دیگری مانند: فروشگاه، رستوران، سینما و مجموعه‌های تفریحی در این مجموعه وجود دارند که هر یک برای سرگرم‌کردن افراد خانواده طراحی شده‌اند. در ادامه این بخش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بخش کارتون نتورک Cartoon Network

کارتون نتورک یکی از بخش‌های مهم شهربازی دبی به شمار می‌آید که باتوجه‌به شخصیت‌های کارتونی در انیمیشن نتورک طراحی و ساخته شده است. فروشگاه و سینمای بن‌تن در این بخش وجود دارند که اولین سینمای پنج‌بعدی و بزرگ‌ترین فروشگاه در جهان هستند. همچنین در این بخش می‌توان از انواع رستوران‌ها، تفریحات مختلف و نمایش‌های زنده نیز بهره‌مند شد.

بخش مارول Marvel

مارول یکی دیگر از بخش‌های دنیای ماجراجویی IMG دبی است که براساس کاراکترهای مارول طراحی شده و هرساله گردشگرهای زیادی را به طرف خود می‌کشاند. تفریحات در این بخش با محوریت شخصیت‌های مختلفی مانند: ‌ هالک، اسپایدرمن، ثور و... شکل گرفته است. همچنین انواع رستوران و فروشگاه در بخش مارول وجود دارند که بهترین گزینه برای یک استراحت کوتاه هستند.

بخش مارول در شهربازی IMG

بخش ماجراجویی دایناسور، دره‌ گمشده Dinosaur Adventure, Lost Valley

در بخش دایناسورهای شهربازی دبی، با انواع دایناسور و ‌ترن‌های هوایی روبه‌رو خواهید شد که هیجان زیادی را به همراه دارند. در حقیقت این بخش به‌صورت انحصاری برای شرکت IMG است و قسمت‌های مختلف آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • دایناسور دزد چابک
  • سرزمین ممنوعه
  • غارتگر
  • چرخ‌و‌فلک 
  • قلعه‌ ماجراجویی

بلوار آی ام جی IMG Blvd

بلوار آی ام جی یکی دیگر از بخش‌ها و تم‌های این شهربازی در دبی هست که با استقبال افراد گردشگر روبه‌رو شده است. در حقیقت، این بخش یک نوع خوش آمد گویی به بازدیدکننده‌ها بوده و از قسمت‌های مختلفی مانند فروشگاه‌ و رستوران‌های متنوع تشکیل شده است تا افراد را به ماجراجویی ترغیب کند.

سواری Riding

سواری‌های مختلفی در این شهربازی وجود دارند که در طول سفر خود به دبی می‌توانید از هیجان آن‌ها لذت ببرید. کافی است که از دایناسورها دیدن کرده یا پرواز رپتور را تجربه کنید. در حقیقت شهربازی IMG مکانی برای هیجان است که تفریحات جالبی دارد و نسبت به سایر شهربازی‌ها، تنوع بیشتری در بخش بازی‌ها ایجاد می‌کند.

هانتد هتل Haunted Hotel

هانتد هتل، یک بازی هیجان‌انگیز است که شرط سنی بالای 15 سال را برای افراد در نظر گرفته؛ در این بازی باید شجاعت زیادی داشت و وارد هتل شد تا اتفاقات هیجان‌انگیز و معمایی را تجربه کرد.

ورودی هتل هانتد در شهربازی IMG

Avengers Battle of Ultron

با بازی Avengers Battle of Ultron به آیرون‌من تبدیل می‌شوید و در آسمان‌، یک شهر را نجات خواهید داد. شرط سنی در این بازی وجود ندارد، اما افراد شرکت‌کننده باید وزن کمتر از 130 کیلوگرم داشته باشند و قد آن‌ها از 1 متر تا 2 متر و 8 سانت باشد. 

بازی اسپایدرمن Spiderman game

در بازی اسپایدرمن می‌توان در آسمان شهر از یک سو به‌سوی دیگر پرواز کرد و با زشتی‌ها و بدی‌ها جنگید. این بازی جزو پرطرفدارترین‌های دنیای ماجراجویی IMG است که از زمان کوتاه آن ناراحت خواهید شد. بازی اسپایدرمن، شرط سنی ندارد، اما افراد باید وزن کمتر از 120 کیلوگرم داشته و قد آن‌ها بیش از 1 متر و 5 سانتی‌متر باشد.

Hulk Epsilon Base 3D هالک اپسیلون

اگر به دنبال بازی جدید و هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید خود را به یک بازی 360 درجه مهمان کنید. بازی‌های 360 درجه در شهربازی دبی، هیجان فوق‌العاده‌ای دارند و بهترین آن‌ها عبارتند از:

  • Forbidden Territory 
  • Dino Carousel 
  • Girls 
  • Adventure Time 
  • The Amazing Ride of Gumball 
  • Adventure Fortress

این بازی‌ها، جزو هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات جدید است که در مجموعه شهربازی آی ام جی طراحی شده‌اند.

سینما آی ام جی IMG Cinema

در بخش سینماهای آی ام جی، چیزی فراتر از سینمای 3 بعدی وجود دارد و فیلم‌ها را می‌توان بر روی بهترین پرده‌های سینما مشاهده کرد.

دکوراسیون سالن سینما آی ام جی

فود کورت آی ام جی IMG Food Court

رستوران‌ها و فود کورت‌های مختلفی در سطح شهربازی وجود دارند که در کنار تماشای دایناسورها، تفریحات مختلف و بازی‌های هیجان‌انگیز، می‌توان از آن‌ها استفاده کرده و غذای موردعلاقه خود را نوش جان کرد. تمام غذاها و نوشیدنی‌ها در رستوران‌ها و فود کورت از مواد غذایی تازه تهیه شده‌اند و به‌راحتی می‌توان انواع غذاهای عربی، فست‌فود و بین‌المللی را سرو کرد.

فروشگاه آی ام جی IMG Store

فروشگاه آی ام جی یک مرکز خرید بزرگ در شهربازی IMG دبی است. در این فروشگاه  می‌توان انواع ماکت بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های مختلفی را به‌عنوان سوغاتی یا یادگاری خریداری کرد. با این کار گردشگران می‌توانند ماکت بازی مورد علاقه خود را با خود به خانه ببرند.

قوانین شهربازی آی ام جی

با تهیه بلیط و ورود به مجموعه شهربازی دبی باید یک‌سری قوانین و مقررات این مجموعه را رعایت کرد. در حقیقت قوانین برای حفظ امنیت بازدیدکننده‌ها و کودکان طراحی شده است. البته توصیه می‌کنیم تمام قوانین را در وب‌سایت رسمی ‌این مجموعه مطالعه کنید تا جای هیچ‌گونه ابهامی‌ وجود نداشته باشد. مهم‌ترین قوانین شهربازی IMG عبارت‌اند از:

  • ورود هرگونه سلاح به شهربازی ممنوع است.
  • همراه‌داشتن مواد منفجره مانند انواع وسایل آتش‌بازی ممنوعیت دارد.
  • نوشیدنی‌های الکلی در این مجموعه سرو نمی‌شود.
  • هرگونه ورود مواد مخدر جرم محسوب می‌شود.
  • برای ورود به شهربازی باید لباس‌های مناسب به تن داشت. 
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
  • وسایلی مانند: اسکیت، اسکوتر یا کفش‌های چرخ‌دار در شهربازی دبی ممنوع است.

امکانات شهربازی آی ام جی

دبی به‌عنوان یکی از مقصد‌های پر گردشگر در تلاش است که خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای تفریحات ارائه کند. ازاین‌رو شهربازی آی ام جی، امکانات فوق‌العاده‌ای را برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته است تا شرایط بازدید راحت‌تر باشد. مهم‌ترین امکانات دنیای ماجراجویی IMG دبی به شرح زیر هستند:

  • در مجموعه شهربازی آی ام جی، کمک‌های اولیه وجود دارد تا در صورت بروز هرگونه آسیب دراسرع‌وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
  • پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا فراهم شده است.
  • برای نگهداری وسایل اضافه بازدیدکننده‌ها، صندوق امانات در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید باتوجه‌به حجم وسایل خود، انواع صندوق را در ابعاد مختلف تهیه کنید.
  • برای استفاده از تمام وسایل بازی و امکانات فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، دستگاه خودپرداز در نظر گرفته شده است.

به طور کلی هیجان در دبی با شگفتی‌های فراوان به اوج خود رسیده و می‌توان در کنار بازدید از این آکواریوم زیبا و منحصر به‌فرد از تونل باد دبی هم دیدن کرده و هیجان زیادی را هنگام سقوط و پرواز در یک محفظه شیشه‌ای تجربه کرد. 

 

دسترسی به شهربازی آی ام جی

با شناخت کلی که از شهربازی آی ام جی ارائه شد، باید راه‌های دسترسی به این مجموعه را هم بررسی کرد. افرادی که به‌عنوان گردشگر در دبی هستند، می‌توانند از طریق هتل برای دسترسی به این مکان اقدام کنند، اما به‌طورکلی شرایط رفت‌وآمد با وسایل عمومی‌ مانند: مترو، تاکسی و اتوبوس برای افراد فراهم شده است.

اگر با مترو قصد مراجعه به شهربازی را دارید باید بدانید که این مجموعه ایستگاه مستقیم ندارد. شما  باید در متروی مرکز خرید امارات پیاده شده و از طریق تاکسی مسافتی را طی کنید تا به این شهربازی برسید. فاصله شهربازی IMG از فرودگاه‌های دبی بسیار کم است. این شهربازی با فرودگاه آل مکتوم، 50 کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی دبی، 30 کیلومتر فاصله دارد. 

ساعات بازدید و بلیط شهربازی IMG

مجموعه دنیای ماجراجویی IMG دبی در تمام سال فعالیت می‌کند و در برخی از مناسبت‌ها، تخفیفاتی را هم برای بازدیدکننده‌ها در نظر می‌گیرد. ازاین‌رو باید قبل از خرید بلیط، وب‌سایت رسمی ‌این مجموعه را بررسی کرده و در صورت اعمال تخفیفات از آن استفاده کنید. به‌طورکلی ساعت فعالیت مجموعه آی ام جی به شرح زیر است:

  • شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۹ شب
  • پنجشنبه و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب 

دقت داشته باشید، در برخی از روزها و مناسبت‌ها مانند: عید فطر ممکن است که ساعات فعالیت شهربازی با تغییراتی همراه باشد، به همین دلیل از قبل این موضوع را بررسی کنید. همچنین هزینه بلیط شهربازی حدود 325 درهم اعلام شده و برای اینکه اطلاعات به‌روزتری برای تهیه بلیط داشته باشید، بهترین مرجع وب‌سایت شهربازی دبی است.

با رزرو تور دبی از رامین گشت، به شهربازی IMG بروید.

از  مکان‌های تفریحی هیجان‌انگیز دبی، شهربازی IMG است؛ اما قبل از تفریح در شهربازی IMG و شرایط حضور در شهربازی شما باید مقدمات سفر به دبی را برنامه‌ریزی کرد.  آژانس هواپیمایی رامین گشت به‌عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی ایران در کنار شما است تا با ارائه انواع تورهای مسافرتی به دبی، بهترین سفر را برایتان به ارمغان بیاورد.

برای اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، کافی است که با کارشناس‌های رامین گشت در ارتباط باشید و اولویت‌های سفر خود را اعلام کنید. آژانس گردشگری رامین گشت به‌عنوان ارائه‌کننده انواع تورهای داخلی و خارجی، در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را برای شما در نظر خواهد گرفت. در حقیقت شرایط تهیه بلیط و تور دبی در مجموعه رامین گشت فراهم شده است تا با خیالی راحت از خدمات مختلفی مانند: اخذ ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، محل اقامت و بلیط هواپیما بهره‌مند شوید.

در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره شهربازی دبی عنوان کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌دارید درباره سفر به دبی و بازدید از شهربازی IMG دارید، حتماً با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید. 

سوالات متداول

هانتد هتل، سینما آی ام جی، Avengers Battle of Ultron و بازی اسپایدرمن ازجمله بهترین بازی‌های این شهربازی هستند.

شهربازی IMG در امارات متحدة عربی، دبی، شهر عربی قرار دارد. 

این شهربازی در تمام فصول سال باز است و فعالیت می‌کند.

مارول، ماجراجویی در دنیای دایناسورها، دره‌ گمشده و کارتون نتوک تم‌های این شهربازی را تشکیل می‌دهند

ساعت فعالیت شهربازی دبی شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۹ شب، پنجشنبه و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب است. 

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 200 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت