پیست اسکی دبی (Ski Dubai)

قیمت از: 200 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح و لذت اسکی دبی امارات
معرفی پیست اسکی دبی چرا بازدید از پیست اسکی دبی داشته باشیم؟ پیست اسکی دبی کجاست؟ چطور به پیست اسکی دبی برویم؟ مترو اتوبوس خودرو شخصی فصل مناسب برای بازدید از پیست اسکی دبی چه زمانی است؟ ساعت کاری پیست اسکی دبی قسمت‌های مختلف پیست اسکی دبی پنگوئن‌ها (PENGUIN ENCOUNTER) پارک برفی (SNOW PARK) سینمای پیست دبی امکانات رفاهی پیست اسکی دبی تله سیژ، تله کابین و یدک کش مربیان حرفه‌ای لباس‌های حرفه‌ای قوانین اصلی پیست اسکی دبی هزینه ورودی پیست اسکی دبی بلیط اسنوپارک اسکی دبی بلیط ملاقات با پنگوئن‌ها در اسکی دبی بلیط بخش سطح شیب دار یا Slope در اسکی دبی فصل مناسب برای بازدید از پیست اسکی دبی چه زمانی است؟ نحوه دسترسی به پیست دبی جاهای دیدنی در نزدیکی پیست اسکی دبی خرید و رزرو بلیط پیست اسکی دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

در حال حاضر اسکی دبی (Ski Dubai) به عنوان بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا , یکی از شگفتی‌های این شهر به شمار آمده که سالانه افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید دبی شهری با آب‌وهوای گرم و بیابانی است؛ به همین دلیل با شنیدن اسم پیست اسکی دبی، احتمالا کمی ‌تعجب کنید. پیست اسکی دبی یا سرزمین یخ‌زده در فضای سرپوشیده بوده و اولین پیست اسکی در داخل خاورمیانه لقب گرفته است.

تفریح در پیست اسکی دبی به عنوان بزرگترین پیست اسکی جهان شما را با امکاناتی مانند تله‌کابین مواجه می‌کند که سالانه مورد استقبال گردشگرهای زیادی می‌گیرد. حدود 6 هزار تن برف در کل این سالن وجود دارد تا فضای اسکی روی برف را فراهم کند، اما سوال اینجاست که آیا این پیست سرپوشیده، جذابیتی همانند پیست‌های سر باز دارد؟ این پیست چه ویژگی‌هایی دارد که مورد استقبال افراد قرار گرفته است؟ برای اینکه به پاسخ این سوالات برسید و با آدرس و شرایط استفاده از امکانات پیست اسکی در دبی آشنا شوید، تا انتهای متن همراه ما باشید.

هیجان گردشگران در اسکی دبی

معرفی پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی که با نام سرزمین یخی دبی هم می‌شناسند یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحات دبی است که در امارات مال قرار دارد. تمام مواقع سال می‌توان به آنجا رفت و انواع تفریحات زمستانی را انجام داد. در این مکان زیبا با استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده فضا، مهندسی تخصصی و ترکیبات شیمیایی، برف تولید می‌کند. در حقیقت بر روی سقف این پیست، برف پاش وجود دارد و سطح پیست از این برف‌ها پر خواهد شد. همچنین تعداد 27 آبپاش در پیست وجود دارند که قطرات آب را در هوا پخش می‌کنند و به برف‌های ریز و ذرات یخ تبدیل می‌شوند بنابراین برف مصنوعی در دبی با تجهیزات پیشرفته به شکل پیوسته تولید می‌شود.

در حقیقت ذرات یخ در کنار یکدیگر مانند آهن‌ربا هستند و قطرات برف را تشکیل می‌دهند. خب مشخص است که با این سیستم هوشمند بلورهای برف، همیشه تولید شده و فضای پیست را سرد و برفی خواهند کرد.  لوکاس مارشال، مدیریت عملیاتی این پیست را بر عهده دارد و ادعا می‌کند که سیستم هوشمند پیست اسکی در دبی، هر شب تا 30 تن برف تولید می‌کند.

توجه کنید که در پیست‌های فضای باز، برف از طریق عوامل طبیعی مانند: باد به‌صورت یکنواخت در سطح پیست پراکنده خواهند شد، اما در پیست‌های سرپوشیده نیاز است که از طریق عوامل بیرونی این اقدام را انجام داد. ازاین‌رو هر روز صبح، برف‌روب‌ها سطح زمین پیست را صاف‌کرده و شرایط را برای یک پیست اسکی فراهم خواهند کرد.

معرفی پیست اسکی دبی

چرا بازدید از پیست اسکی دبی داشته باشیم؟

معمولاً  افرادی که دسترسی راحتی به پیست‌های سرباز دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که چرا باید از پیست اسکی مصنوعی دبی بازدید کنیم؟ برای بازدید از پیست اسکی دبی دلایل مختلفی وجود دارند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

  • پیست اسکی در دبی یکی از شگفت‌انگیز‌ترین پیست‌های خاورمیانه است که تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • هنگام ‌اسکی و استفاده از فضای پیست، امنیت بالایی برقرار شده تا مشکلی برای بازدیدکننده‌ها رخ ندهد. در حقیقت امنیت این پیست از پیست‌های طبیعی در فضای باز بیشتر است.
  • اگر اسکی بر روی برف را آموزش ندیده باشید، جای نگرانی نیست، ابتدا می‌توانید آموزش‌های لازم را در این پیست پشت سر بگذارید بعد برای تفریح اقدام کنید.

به‌طورکلی تفریح در پیست اسکی دبی به همه افراد که علاقه به این ورزش و تفریح دارند، توصیه می‌شود، اما قبل از آن باید با انواع تفریحات در این مکان آشنا بود.توصیه می‌کنیم به هیچ وجه این مجموعه را که لقب بلندترین پیست اسکی جهان را یدک می‌کشد از دست ندهید.

پیست اسکی دبی کجاست؟

پیست اسکی دبی در خیابان شیخ زائد، مرکز خرید امارات مال واقع شده است.

چطور به پیست اسکی دبی برویم؟

برای اینکه بتوان به پیست اسکی روی برف دبی مراجعه کنید، نیاز است که نحوه دسترسی به این مکان را بدانید. چند شیوه دسترسی به پیست دبی وجود دارد:

مترو

باید سوار خط قرمز مترو شده و در ایستگاه مرکز خرید امارات مال پیاده شوید.

اتوبوس

خطوط 81، 93، F30، F33، F35، J01، F29 و 105 شما را به پیست اسکی دبی می‌رسانند.

خودرو شخصی

برای رفتن به پیست اسکی دبی با ماشین شخصی به آدرسی که گفتیم بروید. توجه کنید که هزینه پارکینگ در روزهای جمعه و شنبه رایگان است، اما در طول هفته تنها 4 ساعت ابتدایی ورود به پارکینگ رایگان خواهد بود.

فصل مناسب برای بازدید از پیست اسکی دبی چه زمانی است؟

پیست اسکی دبی، مکانی سرپوشیده است؛ در نتیجه دمای یکسانی داشته و شرایط آب‌وهوایی دبی تاثیری خاصی در آن ایجاد نمی‌کند. اگر تابستان را برای سفر به دبی انتخاب کرده‌اید، از این پیست زیبا دیدن کنید تا لذت یک‌هوای مطبوع در تفریحات دبی را تجربه کنید. به‌طورکلی فرقی ندارد که چه فصلی را برای بازدید از پیست اسکی مدرن دبی انتخاب می‌کنید، زیرا شرایط محیطی پیست در تمام فصول دبی یکسان است. اما هزینه سفر به دبی در فصل‌های مختلف با تغییراتی همراه خواهد بود که بهتر است با کارشناس‌های آژانس گردشگری در ارتباط بود.

ساعت کاری پیست اسکی دبی

ساعت کاری پیست اسکی دبی به شرح زیر است:

  • از دوشنبه تا 5 شنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و آخرین بلیط هم در ساعت 9:30 شب فروخته می‌شود
  • جمعه‌ها از ساعت 10 صبح تا 12 شب که آخرین بلیط در ساعت 10:30 شب فروخته می‌شود
  • شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 شب که آخرین بلیط در ساعت 10:30 شب فروخته می‌شود                     
    شماره تماس: 97144094000+
ساعت کاری پیست اسکی دبی

قسمت‌های مختلف پیست اسکی دبی

پیست اسکی روی یخ در دبی به‌گونه‌ای طراحی شده است که شباهت زیادی با کوه‌های گرجستان داشته و برای فعالیت‌های ورزشی مختلف مناسب باشد. در حقیقت حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید، می‌توانید در دامنه‌های طراحی شده اسکی کنید یا از قبل برای آموزش نزد مربی‌های ویژه پیست بروید.

پیست اسکی سرپوشیده دبی، پنج مسیر مشخص دارد که هر یک، سطح مختلفی دارند. به این معنا که افراد حرفه‌ای می‌توانند در مسیر سخت با طول و شیب زیاد اسکی کنند و افرادی که آموزش ندیده‌اند، در بخش‌های کم شیب به این ورزش و تفریح بپردازند. به‌طورکلی اگر فرد آموزش‌دیده‌ای در اسکی هستید، توصیه می‌کنیم که از ارتفاع زیاد این پیست استفاده کنید تا اسنوبرد و اسکی را با اوج هیجان تجربه کنید.

قبل از هرگونه اقدامی برای بازدید از پیست اسکی دبی، باید  اطلاعات کافی از بخش‌های اصلی پیست داشته باشید تا با امکانات و تفریحات این مجموعه سرپوشیده آشنا شوید. 

پنگوئن‌ها (PENGUIN ENCOUNTER)

پنگوئن‌ها یکی از جاذبه‌های دیدنی پیست اسکی در دبی هستند. شاید کمتر پیست اسکی را مشاهده کنید که پنگوئن دارد، اما گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند، می‌توانند از نزدیک پنگوئن‌ها را مشاهده کنند و از حضور آن‌ها در پیست لذت ببرند. این جاذبه دیدنی در پیست دبی به‌قدری جذاب است که برخی از افراد تنها برای دیدن پنگوئن‌ها به این مکان مراجعه می‌کنند.

پنگوئن‌های این مجموعه از گونه‌های امپراتور و جنتو هستند که در طول روز، چهار بار رژه خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. همچنین مسئولین پیست دبی شرایطی را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند تعامل نزدیک‌تری با پنگوئن‌ها داشته باشند. به‌طورکلی برای اینکه بتوانید از مکان نگهداری پنگوئن‌ها دیدن کنید، باید ساعت برنامه تردد پنگوئن‌ها را از وب‌سایت مطالعه کرده و متناسب با آن برای خرید Snow Penguin اقدام کنید. به طور حتم تعامل با پنگوئن‌ها و آشنایی با محیط نگهداری آن‌ها یک تجربه بی‌نظیر خواهد بود.

پنگوئن های دبی مال

پارک برفی (SNOW PARK)

بخش پارک برفی یا همان اسنو پارک دبی یکی از بهترین مکان‌ها برای افرادی است که علاقه‌ای به اسکی یا اسنوبرد ندارند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به تفریحات مختلف زمستانی علاقه دارید و ترجیح می‌دهید که خطرات کمتری در تفریحات زمستانی داشته باشید، به طور حتم پارک برفی دبی بهترین گزینه است. همچنین توجه داشته باشید که افراد زیر 14 سال باید با نظارت بازدیدکننده‌ها در این مکان حضور داشته باشند. این بخش از پیست دبی بازی‌ها و فعالیت‌های جذابی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • باب اسلید میدود
  • تله‌کابین
  • راهپیمایی پنگوئن‌ها
  • توپ غول‌پیکر یا zorb
  • هیجان کوهستانی
  • گلوله برفی
  • سپرهای برفی
  • زمین‌بازی برفی
  • دیوار صعود
  • تپه برفی 

هر یک از این تفریحات برای سپری‌کردن لحظات خوش در پیست اسکی دبی فراهم شده‌اند تا افراد بتوانند بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند. 

سینمای پیست دبی

در بخش سینمای پیست دبی می‌توان تجربه فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم را به خاطرات خود اضافه کنید. برای اولین‌ بار در امارات مال، Ski Dubai و VOX Cinemas  با یکدیگر در یک جاذبه قرار گرفته‌اند تا افرادی که به پیست اسکی می‌آیند و در برف و تفریحات غرق هستند، هنگام استراحت خود، بتوانند بهترین فیلم‌های روز دنیا را با بهترین باکیفیت مشاهده کنند.

تصور کنید که بعد از یک تفریح زمستانی هیجان‌انگیز به بخش سینمای پیست اسکی در دبی رفته و با خرید شکلات داغ و پاپ‌کورن به استقبال تماشای فیلم مورد علاقه خود می‌روید؛ بدون شک این بخش از سفر به دبی یکی از جذاب‌ترین لحظات سفر شما خواهد بود. 

سینمای پیست دبی

امکانات رفاهی پیست اسکی دبی

امکانات رفاهی مختلف در مجموعه پیست اسکی دبی در نظر گرفته شده تا تجربه خوش شما را در یک پیست اسکی مصنوعی به بالاترین حد ممکن برساند. در ادامه شما را با امکانات رفاهی سرزمین یخی دبی یا همان پیست اسکی دبی آشنا می‌کنیم:

تله سیژ، تله کابین و یدک کش

در پایین مسیرهای اسکی تجهیزاتی مثل یدک کش، تله کابین و تله سیژ قرار داده‌اند تا برای بالا رفتن از این مسیر به زحمت نیفتید.

تله سیژ، تله کابین و یدک کش

مربیان حرفه‌ای

همه کسانی که به پیست اسکی دبی می‌روند تجربه بالایی ندارند و شاید اصلا هیچ آموزشی ندیده باشند. اما لازم نیست نگران باشید چون در مجموعه اسکی دبی، تمهیدات مختلفی اندیشیده شده که یکی از آنها حضور مستمر و دائمی مربیان حرفه‌ای در کنار شماست و صفر تا صد به شما آموزش می‌دهند.

لباس‌های حرفه‌ای

برای رفتن به پیست اسکی دبی لازم نیست همه وسایل و لوازم را با خودتان بردارید مخصوصا اینکه شاید اصلا ندانید که دقیقا به چه مواردی نیاز دارید. در مجموعه اسکی دبی امارات مال، کلیه تجهیزات اعم از عینک، چوب اسکی، لباس و غیره اجاره داده شده و یا حتی می‌توانید خرید کنید. از طرفی کمدهای دیجیتالی برای نگهداری لباس، کافی شاپ و فروشگاه لباس هم هستند.

پیست اسکی دبی در کنار بخش‌های متنوعی که برای بازدیدکننده‌ها در نظر گرفته است، به امکانات رفاهی هم توجه ویژه‌ای داشته و شرایط عالی را برایشان فراهم می‌کند. در حقیقت این پیست یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب می شود که دو کافه زیبا با تجهیزات مدرن و فضایی متفاوت در نظر گرفته شده است تا افراد هنگام بازدید از پیست بتوانند خدمات دریافت کنند.

به‌طورکلی در محیط پیست می‌توان از انواع نوشیدنی‌های گرم و خنک، کیک‌های متنوع و دسرهای خوشمزه لذت برد. همچنین پیست اسکی پیشرفته دبی، یک رستوران با منوی غذاهای بین‌المللی و عربی دارد که می‌توانید بعد از یک تفریح هیجان‌انگیز از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات رفاهی پیست اسکی دبی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از مربیان حرفه‌ای و تایید شده
  • استفاده از لوازم و تجهیزات اسکی
  • سیستم بلیط فروش اتوماتیک
  • اتاق‌های پرو و کمد‌های اجاره‌ای 
  • فروشگاه تخصصی Snow Pro

باتوجه‌به آمارهای گرفته شده از بازدیدکننده‌ها، افراد بیشتر بخش تی بار و تله‌کابین را دوست دارند و جزو امکانات پرطرفدار پیست اسکی مدرن دبی هستند.

قوانین اصلی پیست اسکی دبی

پیست اسکی در دبی همانند سایر مکان‌های دیدنی و جذاب این شهر، قوانینی دارد که تمام افراد باید آن‌ها را رعایت کنند. مهم‌ترین قوانین در پیست دبی به شرح زیر هستند:

  • ورود کودکان زیر 2 سال ممنوع است.
  • کودکان 2 تا 8 سال باید با نظارت بازدیدکننده‌ها و همراهان از محیط پیست استفاده کنند.
  • افرادی که سن زیر 21 سال دارند برای حضور در پیست باید فرم رضایت از والدین ارائه کنند تا بتوانند از امکانات مجموعه تفریحی بهره‌مند شوند.
  • کودکانی که سن 9 تا 12 سال دارند، تنها می‌توانند همراه خانواده خود در مجموعه حضور پیدا کنند.
  • عکس‌برداری و فیلم‌برداری از محوطه پنگوئن‌ها ممنوع است.
  • بازدیدکننده‌های آماتور اجازه استفاده از شیب‌های تند با ارتفاع زیاد را ندارند.

هر یک از قوانین برای این است که امنیت کودکان و افراد زیر سن قانونی برقرار باشد و مشکلات احتمالی برای افراد رخ ندهد. در نتیجه باید قوانین را به‌خوبی دانست و آن‌ها را اجرا کرد.

تفریح جوانان در اسکی دبی

هزینه ورودی پیست اسکی دبی

قیمت بلیط پیست اسکی دبی بسته به قسمتی که برای تفریح و خوشگذرانی انتخاب کنید متفاوت است.

بلیط اسنوپارک اسکی دبی

  • بلیط اسنوپارک با فقط یکبار ورودی همراه با راید بی نهایت 220 درهم مناسب برای بالای 2 سال
  • بلیط پریمیوم مناسب برای بالای 3 سال، 40 دقیقه مشاهده پنگوئن ها همراه با chairlift راید بی نهایت یا تله سیژ سواری به تعداد نامحدود؛ 450 درهم
  • بلیط SNOW DAYCATION برای بالای 3 سال، دسترسی کامل به اسنوپارک، زورب بال و mountain thriller همراه با chairlift راید بی نهایت؛ 295 درهم

بلیط ملاقات با پنگوئن‌ها در اسکی دبی

  • 40 دقیقه ملاقات با پنگوئن‌ها، مشاهده 2 گونه خاص از پنگوئن‌ها به همراه قفسه یا کمد لباس و وسایل رایگان، مناسب برای بالای 2 سال؛ 230 درهم
  • بلیط SNOW DAYCATION برای بالای 3 سال، دسترسی کامل به اسنوپارک، زورب بال و mountain thriller همراه با chairlift راید بی نهایت؛ 295 درهم
  • بلیط پریمیوم مناسب برای بالای 3 سال، 40 دقیقه مشاهده پنگوئن ها همراه با chairlift راید بی نهایت؛ 450 درهم

بلیط بخش سطح شیب دار یا Slope در اسکی دبی

  • پکیج دو ساعته همراه با تله سیژ سواری به تعداد نامحدود و قفسه یا کمد لباس رایگان؛ مناسب برای بالای 3 سال؛ 250 درهم
  • پکیج مناسب برای کل سانس و زمان فعالیت اسکی دبی، مناسب برای کسانی که سطح مهارتی 2+ دارند با کمد لباس رایگان و تله سیژ سواری به تعداد نامحدود؛ مناسب برای بالای 3 سال؛ 350 درهم
  • بلیط پریمیوم مناسب برای بالای 3 سال، 40 دقیقه مشاهده پنگوئن ها همراه با chairlift راید بی نهایت؛ 450 درهم

ورود ابتدایی در پیست اسکی هزینه کمی ‌دارد، اما اگر می‌خواهید که از بخش‌های اصلی پیست استفاده کنید، باید بلیط آن بخش را تهیه کرده و سپس آن را به مسئولان بخش ارائه کنید. اگر قصد ورزش و استفاده از تفریحات زمستانی را دارید، باید بلیط جداگانه‌ای تهیه کنید. حتی اگر می‌خواهید که از رژه پنگوئن‌ها دیدن کنید باید هزینه متفاوتی پرداخت کنید. بعد از پرداخت هزینه بخش‌های مختلف پیست، بین 3 الی 4 ساعت زمان دارید تا از مکان پیست استفاده کنید. همچنین هزینه تفریح در پیست اسکی دبی بسته به سن متفاوت است که در زیر به آن اشاره شده:

  • برای افراد 6 تا 12 سال: 120 درهم
  • برای افراد بیشتر از 13 سال: 130 درهم

فصل مناسب برای بازدید از پیست اسکی دبی چه زمانی است؟

پیست اسکی دبی، مکانی سرپوشیده است؛ در نتیجه دمای یکسانی داشته و شرایط آب‌وهوایی دبی تاثیری خاصی در آن ایجاد نمی‌کند. اگر تابستان را برای سفر به دبی انتخاب کرده‌اید، از این پیست زیبا دیدن کنید تا لذت یک‌هوای مطبوع در تفریحات دبی را تجربه کنید. به‌طورکلی فرقی ندارد که چه فصلی را برای بازدید از پیست اسکی مدرن دبی انتخاب می‌کنید، زیرا شرایط محیطی پیست در تمام فصول دبی یکسان است. اما هزینه سفر به دبی در فصل‌های مختلف با تغییراتی همراه خواهد بود که بهتر است با کارشناس‌های آژانس گردشگری در ارتباط بود.

نحوه دسترسی به پیست دبی

برای اینکه بتوان به پیست دبی مراجعه کنید، نیاز است که نحوه دسترسی به این مکان را بدانید. چند شیوه دسترسی به پیست دبی وجود دارد که می‌توان با مترو، تاکسی و ماشین شخصی به این مکان رفت. برای اینکه بتوانید از مترو استفاده کنید، کافی است که سوار خط‌قرمز شده و در ایستگاه نوزدهم این خط یعنی مرکز خرید امارات پیاده شوید. همچنین برای اینکه با تاکسی یا اتومبیل شخصی هم به این مکان بروید، کافی است که از مسیریاب‌هایی مانند: گوگل‌مپ استفاده کنید تا به پارکینگ این مجموعه هدایت شوید. 

توجه کنید که هزینه پارکینگ در روزهای جمعه و شنبه رایگان است، اما در طول هفته تنها 4 ساعت ابتدایی ورود به پارکینگ رایگان خواهد بود. همچنین ساعات فعالیت پیست دبی به شرح زیر است:

  • یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب
  • پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب
  • جمعه و شنبه از 9 صبح تا نیمه شب

برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تماس پیست اسکی دبی 009714800386 در ارتباط باشید تا اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. 

جاهای دیدنی در نزدیکی پیست اسکی دبی

به طور حتم افرادی که به دبی سفر می‌کنند، برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای بازدید از مکان‌های دیدنی دارند. بهتر است که هنگام بازدید از پیست اسکی در دبی اطلاعات کاملی درباره جاذبه‌های اطراف آن داشته باشید تا برنامه‌ریزی بهتری انجام دهید. نزدیک‌ترین جاهای دیدنی به پیست اسکی عبارت‌اند از:

  • مرکز خرید امارات، فاصله حدودی یک دقیقه با خودرو
  • گالری هنر الجابر، فاصله حدودی 2 دقیقه با خودرو
  • پارک طلا و الماس، فاصله حدودی 6 دقیقه با خودرو
  • هتل‌ها و رستوران‌های نزدیک به پیست اسکی در دبی

هتل‌ها و رستوران‌های دبی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا همه افراد بتوانند بهترین خدمات اقامتی و تفریحی را دریافت کنند. ازاین‌رو اگر برنامه بازدید از پیست اسکی مدرن دبی را دارید، باید با هتل‌ها و رستوران‌های نزدیک این مکان تفریحی آشنا باشید. در جداول این هتل‌ها و رستوران‌ها را معرفی کرده‌ایم.

لیست هتل‌های نزدیک به پیست اسکی در دبی:                      

نام هتل

فاصله تا پیست اسکی مدرن دبی

هتل کمپینسکی Kempinski Hotel

6 دقیقه با خودرو

هتل هالیدی این Holiday Inn Hotel

7 دقیقه با خودرو

هتل گرند میلینیوم Grand Millennium Hotel

7 دقیقه با خودرو

هتل هیلتون گاردن Hilton Garden Hotel

8 دقیقه با خودرو

هتل نووتل Novotel Hotel

10 دقیقه با خودرو

رستوران‌‌ها و غذاخوری‌های نزدیک به پیست اسکی در دبی:                      

نام رستوران 

فاصله تا پیست اسکی مدرن دبی

کافه رستوران سنترال Cafe Restaurant Central

Lamosh restaurant

4 دقیقه با خودرو

رستوران دین تای فونگ Din Tai Fung Restaurant

7 دقیقه با خودرو

رستوران ‌هاشمی Hashemi restaurant

9 دقیقه با خودرو

رستوران مسدر فیش Masdar Fish Restaurant

10 دقیقه با خودرو

رستوران لاموش Lamosh restaurant

11 دقیقه با خودرو

خرید و رزرو بلیط پیست اسکی دبی با رامین گشت

برای بازدید از پیست اسکی دبی نیاز است که ابتدا شرایط سفر به دبی را فراهم کرد. ازاین‌رو توصیه می‌کنیم که اگر برای بار اول است که به این شهر مدرن و پیشرفته سفر می‌کنید، از خدمات تورهای تفریحی و گردشگری استفاده کنید. آژانس مسافرتی رامین گشت با ارائه انواع خدمات گردشگری در ایران و جهان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تجربه سفر به دبی را در خاطرات خود ثبت کنید. 

کارشناس‌های رامین گشت به‌صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته آمادگی پاسخگویی به سوالات شما بوده و کمک خواهند کرد تا بهترین و مناسب‌ترین تور را رزرو کنید.  برای بازدید از اسکی دبی کافی است که با این مجموعه در ارتباط باشید و با توجه به نیاز خود و الویت‌هایی که برای سفر دارید، تور دبی را انتخاب کنید.

در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره تفریح در پیست اسکی دبی ارائه کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌‌دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

تمام فصول شرایط بازدید از پیست اسکی مدرن دبی فراهم شده و تفاوتی ندارد چه زمانی را انتخاب کنید.

پیست اسکی دبی در امارات متحده عربی، دبی، شیخ زاید Rd، مرکز خرید امارات، پیست اسکی دبی قرار دارد. 

خیر کودکان زیر 2 سال اجازه ورود به پیست را ندارند.

خیر افراد اجازه فیلم‌برداری و عکاسی در منطقه پنگوئن‌ها را ندارند.

تله‌کابین و تی بار محبوب‌ترین بخش‌های پیست اسکی دبی هستند.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 200 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت