عکس های برج خلیفه

معماری زیبای برج خلیفه
عکس‌هایی از نمای بیرونی برج خلیفه عکس‌هایی از نمای داخلی برج خلیفه عکس واحدهای مسکونی داخل برج عکس هتل‌های برج خلیفه عکس رستوران‌های داخل برج عکس‌هایی از باشگاه برج خلیفه عکس‌های آسانسور برج خلیفه عکس‌های لانژ برج خلیفه عکس‌های سکو تماشا در برج خلیفه عکس برج خلیفه در شب بازدید از برج خلیفه با رامین گشت پرسش و پاسخ

دیدن عکس‌های داخل برج خلیفه دبی به‌خوبی زیبایی منحصربه‌فرد آن را نشان می‌دهد. برج خلیفه دبی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هریک از آنان جذابیت خاص خود را دارند؛ هنگامی که تصاویر این بخش‌ها را مشاهده کنید، به طور کامل متوجه زیبایی آنها خواهید شد. در ادامه این مطلب قصد داریم برج خلیفه را با ارائه تصاویر آن معرفی کنیم.

عکس‌هایی از نمای بیرونی برج خلیفه

عکس نمای بیرونی برج خلیفه به‌خوبی عظمت این برج را به رخ تمام گردشگرها می‌کشاند؛ طراحی مدرن این برج در کنار ارتفاع 828 متری، دهن شما را از تعجب باز می‌دارد. با بررسی موشکافانه عکس برج خلیفه از نزدیک، خواهید فهمید که طراحی این برج، ترکیب گیاه صحرایی هایمنوکالیس و مسجد جامع سامرا است. معمولا در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید انواع عکس‌های برج خلیفه را مشاهده کنید که با طرح‌ها و تصاویر خاصی تزیین کرده‌اند، در واقع نمای بیرونی برج خلیفه به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان طرح‌های مختلفی مانند پرچم امارات را روی آن به نمایش درآورد.

عکس‌هایی از نمای داخلی برج خلیفه

عکس‌های نمای داخلی برج خلیفه بیشتر از عکس‌های نمای خارجی شما را شگفت‌زده می‌کند. هنگامی که وارد لابی این برج شوید، معماری کلاسیک و مدرن به همراه مجسمه‌ها و نورپردازی فوق‌العاده زیبا، به‌شدت شما را شگفت‌زده می‌کند. طراحان برج خلیفه برای طراحی نمای داخلی از الگوهای بسیار زیادی استفاد کرده‌اند تا در همان نگاه اول شما را محو زیبایی نقاط مختلف برج کنند.

نمای داخلی برج خلیفه

عکس واحدهای مسکونی داخل برج

واحدهای مسکونی برج خلیفه یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این برج به شمار می‌آیند که یک زندگی رویایی و کاملا مدن را به شما ارائه می‌کند. در خانه‌های مسکونی از پنجره‌های بزرگ استفاده شده است تا از جذابیت و زیبایی ویو اتاق‌ها کاسته نشود. طراحی نمای داخلی و استفاده از المان‌های فوق‌العاده زیبا در تمام بخش‌های خانه، بیشتر از پیش شما را برای تجربه یک زندگی لاکچری با بهترین امکانات ترغیب می‌کند.

واحدهای مسکونی برج خلیفه

عکس هتل‌های برج خلیفه

تصاویر برج خلیفه به شما خواهند گفت که طبقات ابتدایی برج، محل اقامت در یک هتل لاکچری و فوق‌العاده مدرن است؛ هتل آرمانی به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های دبی، توسط جورجیو آرمانی طراحی شده است و 15 طبقه از 30 طبقه ابتدایی برج را به خود اختصاص داده است. همچنین عکس‌های داخل هتل، استفاده از کف‌های سنگی آراموسا، مبلمان شیک و مدرن، امکانات رفاهی پیشرفته و ویو بسیار عالی اتاق‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهند؛ با دید این عکس‌ها تا حد زیادی با شکل اتاق‌ها و خصوصیات آنها آشنا می‌شوید. 

هتل آرمانی برج خلیفه دبی

عکس رستوران‌های داخل برج

با دیدن عکس رستوران‌های داخل برج خلیفه، صرف یک وعده غذایی در این رستوران زیبا به یکی از آرزوهای شما تبدیل خواهد شد. رستوران اتمسفر برج خلیفه مرتفع‌ترین رستوران این برج است که با ویو فوق‌العاده آن، تجربه یک شام یا ناهار متفاوت را به شما ارائه می‌کند. رستوران برج خلیفه علاوه بر ویو 360 درجه، چینش مناسبی را برای صندلی‌ها ارائه می‌کند تا تمام مهمان از ویو رستوران لذت ببرند.

رستوران های داخل برج خلیفه

عکس‌هایی از باشگاه برج خلیفه

عکس‌های داخل برج خلیفه دبی نشان از یک باشگاه بسیار مجهز دارند که ورزش را برای شما به یک سطح جدید می‌رسانند. استفاده از مدرن‌ترین وسایل فیتنس، تعداد بالای دستگاه‌ها، فضای بزرگ، طبقات مجزا برای اسپا خانم‌ها و آقایان و… تا حد زیادی در عکس‌ها مشخص است، اما تا زمانی که وارد سالن باشگاه نشوید، به عظمت و بزرگی آن پی نمی‌برید.

اسپا هتل آرمانی برج خلیفه دبی

عکس‌های آسانسور برج خلیفه

با مشاهده عکس‌های داخل برج خلیفه دبی، به‌راحتی می‌توان به این قضیه پی برد که زیبایی این برج حتی در آسانسورها هم مشهود است. برج خلیفه دارای 57 آسانسور بوده که تمامی آنها از طراحی زیبا و نورپردازی داخلی بسیار جذابی برخوردار هستند. همچنین ساخت آسانسورها به‌گونه‌ای است که شما با سرعت تقریبا بالایی ارتفاع گرفتن از برج خلیفه را مشاهده می‌کنید و ویو بی‌نظیری از دبی را مشاهده خواهید کرد.

آسانسور برج خلیفه دبی

عکس‌های لانژ برج خلیفه

سالن لانژ برج خلیفه در طبقات 152، 153 و 154 قرار دارد که این امر جذابیت عکس‌های آن را به‌شدت بالا برده است. استفاده از مبل‌ها و میزهای کلاسیک در سالن لانژ و چیدمان بسیار عالی آنها در کنار پنجره‌ها، از جمله ویژگی‌های مهمی است که در داخل عکس‌ها قابل مشاهده هستند.

پنجره های لانژ برج خلیفه

عکس‌های سکو تماشا در برج خلیفه

سکوی تماشای برج خلیفه در طبقه 124 و 148 برج قرار دارد و شما با دیدن عکس‌های آن می‌توانید به‌راحتی به این موضوع پی ببرید. همچنین در داخل عکس‌های سکو تماشا می‌توان بخش سرپوشیده و روباز سکو را ببینید و دیدن آنها حتی در داخل عکس لذت ببرید. شاید ویو بسیار زیبای سکو در ارتفاع 55 متری آنچنان شما را به وجد نیاورد، اما بدون شک دیدن آن از نزدیک شما را با یک صحنه کاملا متفاوت و هیان‌انگیز روبرو می‌کند.

سکوی تماشا برج خلیفه

عکس برج خلیفه در شب

عکس برج خلیفه در شب، زیباترین و متفاوت‌ترین عکسی است که شما می‌توانید با موضوع برج خلیفه مشاهده کنید. با اینکه عکس برج خلیفه در تمام ساعات روز زیبایی خاص دارد، اما ترکیب عظمت این برج با تاریکی شب یک تصویر کاملا متفاوت‌ترخواهد بود. معمولا برج خلیفه در هنگام شب نورپردازی بسیار زیبایی دارد که شما می‌توانید برای زمانی طولانی به آن خیره شوید. 

بازدید از برج خلیفه با رامین گشت

برای بازدید از برج خلیفه می‌توانیداز چند روش مختلف استفاده کنید، اما بدون شک خرید تور دبی بهترین و مناسب‌ترین آنها به شمار می‌آید. آژانس رامین گشت به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران، هرساله تورهای مختلفی را به مقصد دبی و برج خلیفه برگزار می‌کند. شما می‌توانید با خرید تور دبی از رامین گشت، بازدید کاملی از برج خلیفه داشته باشید و تقریبا تمام بخش‌های جذاب آن را به همراه تور لیدر حرفه‌ای بازدید کنید.

آژانس رامین گشت برنامه کاملی را برای بازدید از برج خلیفه ترتیب می‌دهد و در صورت نیاز بلیط ورود به بخش‌های مختلف را برایتان تهیه می‌کند. برای رزرو تور دبی از رامین گشت، کافی است با شماره 02141509 تماس بگیرید.

سوالات متداول

برج خلیفه برای میزبانی انواع سرمایه‌گذاری‌های تجاری، مسکونی و مهمان‌نوازی ساخته شده است. این برج شامل یک هتل و اقامتگاه‌های لوکس، فضای اداری، سکوهای تماشا، رستوران‌ها و امکانات بهداشتی است.

قیمت ها در روزهای هفته از ساعت 8 شب تا 10 شب متغیر است و تقریبا از 250000 درهم برای سه دقیقه است، اما در آخر هفته‌ها تا 350000 درهم افزایش می‌یابد. برای نمایش 5 بار به مدت 3 دقیقه بین ساعت 7  بعدازظهر تا نیمه شب، یک میلیون درهم دریافت می‌شود.

به‌طورکلی گرفتن عکس از مکان‌های معروفی مانند برج خلیفه، کاخ مرکز شهر، آتلانتیس، نخل و موارد مشابه کاملاً قانونی است.

مقالات مرتبط

گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
آسمان خراش های دبی
1402/05/05 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت