باغ پروانه دبی

تفریح از باترفلای گاردن یا باغ پروانه دبی
آشنایی با باغ پروانه‌های دبی دلایل مشهور شدن باغ پروانه دبی باغ پروانه دبی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟ قسمت آموزشی باغ پروانه محل استراحت و رستوران باغ پروانه موزه و سالن پروانه‌ها باغ‌های گل برکه کوی باغ پروانه گنبدهای کنترل‌کننده آب‌وهوا هزینه بازدیداز باغ پروانه دبی چقدر است؟ نکات مهمی که هنگام بازدید از باغ پروانه دبی باید بدانید! بازدید از باغ پروانه دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

بازدید از باغ پروانه دبی یکی از بهترین مکان‌های گردشگری است که در سفر به دبی باید از آن دیدن کنید. در این باغ پروانه‌های رنگارنگی وجود دارند که می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید. بهتر است درباره قیمت باغ پروانه دبی بدانید که هزینه بازدید از این باغ زیبا زیاد نیست و شما با پرداخت هزینه مناسبی می‌توانید از هزاران پروانه زیبا این باغ شگفت‌انگیز دیدن کنید. اگر شما هم قصد سفر به دبی و بازدید از این باغ را دارید، بهتر است تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با باغ پروانه‌های دبی

باغ پروانه دبی (Dubai Butterfly Garden) از زیبایی‌های شهر دبی است که باید بازدید از آن را از دست ندهید. این باغ هر سال توجه گردشگران زیادی را از سرار دنیا به خود جلب می‌کند. این باغ در جنوب البرشا و در کنار باغ معجزه دبی قرار دارد. برای ورود به باترفلای گاردن، ابتدا باید وارد باغ معجزه شود و از خروجی باغ میراکل به باغ دسترسی پیدا کنید. 

به‌علاوه می‌توانید به‌محض ورود، کاوش را در موزه حشرات و پروانه‌ها آغاز کنید. حوضچه‌هایی با ماهی‌هایی با رنگ‌های مختلف در این باغ وجود دارند. در واقع، بازدیدکنندگان از باغ پروانه‌ها می‌توانند چیزهای زیادی را در مورد حشرات و پروانه‌ها یاد بگیرند. در این باغ بیش از 15000 پروانه با رنگ روشن زندگی می‌کنند که بیش از 50 گونه از آن‌ها بومی هستند. این شگفتی دست‌ساز بیش از هر چیز دیگری به‌خاطر زیبایی خیره‌کننده و فضای رویایی‌اش مشهور است.

بازدید از باغ پروانه دبی

دلایل مشهور شدن باغ پروانه دبی

 باغ پروانه دبی در سال 2015 برای حفاظت از پرونه‌ها و گونه‌های در حال انقراض آن تاسیس شد. از دلایلی اصلی که باعث معروفیت این پارک شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این باغ سلامت پروانه‌ها را با داشتن یک محیط مطبوع با حفظ دمای 18 تا 25 درجه سانتی‌گراد در طول سال تضمین می‌کند.
  • کارگاه‌ها و برنامه‌هایی که توسط مجموعه باغ برگزار می‌شود نیز در میان کودکان محبوب هستند؛ زیرا آن‌ها در مورد طبیعت، پایداری و حفاظت از تنوع زیستی و پروانه‌ها یاد می‌گیرند.
  • موزه باغ پروانه دارای هزاران گیاه و گل رنگارنگ و همچنین یک حوض مصنوعی با ماهی‌های رنگی است.
  • آثار هنری خیره‌کننده‌ای دارد که توسط صنعتگران بااستعداد با استفاده از پروانه‌های واقعی ایجاد شده است.

باغ پروانه دبی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

 باغ پروانه دبی بزرگ‌ترین مجموعه پروانه‌ها در جهان محسوب می‌شود که در کنار باغ‌های زیبای دبی واقع شده است. پارک پروانه‌های دبی بخش‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید ساعات فراغت خود را با این موجودات زیبا سپری کنید. این پارک از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

قسمت آموزشی باغ پروانه

 این باغ به‌عنوان یک مقصد آموزشی در شهر دبی شناخته می‌شود. در این باغ بخش ویژه‌ای برای آموزش کودکان و بزرگسالان ایجاد شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات علمی خود را در مورد انواع پروانه‌ها افزایش دهند. در باغ پروانه تورهای آموزشی مختلفی برای کودکان و بزرگسالان به‌صورت کاملاً حرفه‌ای برگزار می‌شود.

بخش های باغ پروانه دبی

محل استراحت و رستوران باغ پروانه

باغ پروانه دبی دارای فضایی برای استراحت بازدیدکنندگان است که برای صرف غذا و استراحت می‌توانند از آن استفاده کنند. منوی رستوران باغ شامل انواع فست‌فود و غذاهای عربی است. در گوشه‌ای از استراحتگاه این باغ، مغازه بزرگی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند سوغاتی بخرند.

موزه و سالن پروانه‌ها

این قسمت از پارک به نمایش پروانه‌های زیبا و متنوع اختصاص دارد و میهمانان می‌توانند در این موزه طبیعی از تماشای پروانه‌های رنگارنگ در کنار هم لذت ببرند.

باغ‌های گل

اطراف سالن پروانه‌ها پر از گل‌های رنگارنگ و زیبا است که پروانه‌ها آزادانه در اطراف آن پرسه می‌زنند. در این فضا پروانه‌ها دور گل‌های رنگارنگ این باغ حلقه می‌زنند.

باغ گل های پروانه

برکه کوی باغ پروانه

باغ پروانه‌های دبی دارای یک حوض کوی و یک فواره مصنوعی در کنار حوض است. این مکان در قسمت دوم گنبد باغ پروانه‌ها قرار دارد و یکی از بهترین و جالب‌ترین مکان‌ها برای کودکان به شمار می‌آید. در این بخش از باغ پروانه، انواع ماهی‌های کوی زندگی می‌کنند.

گنبدهای کنترل‌کننده آب‌وهوا

گنبدهای این باغ، به منظور ایجاد زیستگاه طبیعی پروانه‌ها، حفظ دمای راحت 24 درجه سانتیگراد برای افزایش طول عمر آن‌ها و تشویق رشد شاخ و برگ‌های رنگارنگ، طراحی شده‌اند.

هزینه بازدیداز باغ پروانه دبی چقدر است؟

هزینه بازدید از باغ پروانه‌ دبی زیاد و با پرداخت هزینه مناسب می‌توانید از بزرگ‌ترین باغ پرونه‌ای سرپوشیده جهان بازدید کنید. هزینه بازدید از این باغ برای کودکان زیر 3 سال و افراد ناتوان، رایگان، برای بزرگسالان 95 درهم و برای کودکان 3 تا 12 سال 80 دهم است.

نکات مهمی که هنگام بازدید از باغ پروانه دبی باید بدانید!

 اگر قصد سفر به امارات و بازدید از باغ پروانه را دارید، به این بخش از مقاله که نکات مهم بازدید از باغ را بازگو می‌کند، توجه کنید:

  • قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان برای ورود به این پارک متفاوت است.
  • بازدیدکنندگان نباید هنگام تغذیه پروانه‌ها از گل‌ها، مزاحم آن‌ها شوند.
  • بازدیدکنندگان موظف هستند همه دستورات ایمنی تصویب شده در باغ پروانه‌ها را رعایت کنند.
  • آوردن و مراقبت از هرگونه اشیاء گران‌قیمت و شخصی به باغ پروانه به عهده بازدیدکننده است.
  • سیگار کشیدن در باغ پروانه‌های دبی به‌طورکلی ممنوع است.
  • عکاسی در این مجموعه فقط بدون فلاش مجاز است.
  • تمامی بازدیدکنندگانی که وارد باغ پروانه‌های دبی می‌شوند باید نسبت به‌به قوانین وضع شده در باغ با احترام برخورد کنند.
  • برای ورود به باغ پروانه خرید بلیت معتبر همان روز الزامی است.
  • سن ورود به باغ پروانه بالای 16 سال است و کودکان تنها در صورت همراهی بزرگسالان می‌توانند وارد پارک پروانه دبی شوند.
نکات مهم برای بازدید از باغ پروانه دبی

بازدید از باغ پروانه دبی با رامین گشت

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی خاورمیانه باغ پروانه دبی است. اگر هنگام مراجعه، قیمت باغ پروانه دبی برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که شما با پرداخت هزینه مناسبی می‌توانید حدود یک ساعت از این باغ منحصربه‌فرد و زیبا دیدن کنید. این باغ به‌عنوان یک باغ سرپوشیده طراحی شده است. برای حفظ سلامت پروانه‌ها، دما و رطوبت هوا کنترل می‌شود. اگر می‌خواهید انواع پروانه‌ها را از نزدیک ببینید، این مکان گزینه خوبی است. همچنین می‌توانید به مکان‌های جذاب و دیدنی دبی مانند باغ معجزه سفر کنید.

اگر شما سفر به دبی را با خرید تور دبی انجام دهید، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مشهور این شهر بازدید کنید. اما انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب تاثیر زیادی در لذت سفر شما از دبی دارد. رامین گشت ابرسام به‌عنوان مجری تورهای دبی با تخصصی که در امر گردشگری و آشنایی با نقاط معروف دبی دارد، راهنمای خوبی برای شما برای سفر به این شهر خواهد بود. شما می‌توانید با همراهی این آژانس مسافرتی تجربه بازدید از نقاطی مانند پارک گاردن گلو دبی را از دست ندهید. جهت بهره‌مندی از خدمات فوق‌العاده و لذت سفر با تور لیدرهای خبره رامین گشت، کافی است با کارشناسان آن تماس بگیرید.

سوالات متداول

مساحت این باغ زیبا حدود 6673 مترمربع است.

شما می‌توانید تا ساعت 19:30 خود را برای خرید بلیت این باغ برسانید و ساعت 8 شب درب‌های باغ بسته می‌شود.

به‌طورکلی خوردن و آشامیدن در این باغ ممنوع است. اما شما می‌توانید برای میل کردن غذا و رفع خستگی به رستوران های این باغ مراجعه کنید.

این باغ همه‌روزه آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان عزیز است.

کودکان زیر 3 سال و معلولان می‌توانند به‌صورت رایگان از این باغ منحصربه‌فرد بازدید کنند.

مقالات مرتبط

میراکل گاردن
1402/04/31 10 دقیقه
شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
گاردن گلو دبی
1402/10/05 9 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت