گاردن گلو دبی

گاردن گلو دبی، شگفت انگیزترین باغ دنیا
معرفی پارک گاردن گلو دبی چرا بازدید از پارک تفریحی گاردن گلو پیشنهاد می‌شود؟ بخش‌های پارک تفریحی گاردن گلو پارک نور پارک دایناسور شب‌های جادویی دنیای رنگارنگ خیابان شادی نحوه دسترسی به گاردن گلو دبی هزینه بلیط گاردن گلو دبی هتل‌ها، مکان‌های دیدنی و رستوران‌های نزدیک پارک گاردن گلو لیست مکان‌های دیدنی نزدیک پارک گاردن گلو در دبی لیست هتل‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی لیست رستوران‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی بازدید از گاردن گلو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

گاردن گلو دبی (Dubai Garden Glow) یکی از شگفتی‌های بزرگ در دبی است که به عنوان بزرگترین باغ درخشان در جهان شناخته می‌شود. شهرداری دبی با شروع پروژه بزرگ پارک گاردن گلو دبی، تجربه‌های متفاوتی برای افراد ایجاد کرده است و همین موضوع باعث شده تا این مکان تفریحی جزو یکی از پراستقابل‌ترین پارک‌های تفریحی در دبی باشد. در حقیقت پارک تفریحی گاردن گلو دبی به عنوان بزرگترین باغ نور دنیا شناخته می‌شود که جذایت خاصی دارد. اما برای اینکه با آدرس این پارک و امکانات آن آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

معرفی پارک گاردن گلو دبی

گاردن گلو دبی یکی از جاذبه‌های جذاب و بی‌نظیر در دنیا بوده و سالانه از گردشگرهای زیادی استقبال می‌کند. افرادی که سفر به دبی را انتخاب کرده باشند، می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیقی از این پارک زیبا دیدن کنند و خاطره خوشی داشته باشند. با توجه به اینکه همه دبی را یک شهر کویری می‌دانند، اما جاذبه‌هایی در این شهر دیده می‌شود که باعث شگفتی مردم دنیا شده است. 

پارک تفریحی گاردن گلو دبی یکی از جدیدترین جاذبه‌های دیدنی در دبی است که زرق و برق زیادی دارد و می‌توان به همراه خانواده از این زیبایی دیدن کرد. در حقیقت این پارک زیبا با نورهای رنگارنگ و دیدنی بزرگ طراحی شده و می‌توان نمایش زیبایی از رقص نورها را مشاهده کرد. مجسمه‌های نورانی که در پارک گاردن گلو دبی وجود دارند، توسط هنرمندان طراحی شده است تا زیبایی بی‌نظیری را ارائه کنند. هنرمندان از چراغ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی و وسایل بازیافتی برای زیبایی مجسمه‌ها استفاده کرده‌اند، همچنین با همین وسایل توانسته‌اند طرح‌های جذاب مانند: برج خلیفه، تصویر حیوانات گوناگون، مسجد شیح زاید و ماکت‌های دیگر را خلق کنند. به طور کلی پارک تفریحی گاردن گلو یکی از جاهای دیدنی دبی است که سالانه میزبان افراد مختلفی از سراسر دنیا است و شگفتی زیادی دارد. 

از طرفی هم بهتر است بدانید که در راهنمای سفر به دبی و طبق آمارهای رسمی ‌در ساخت ماکت برج خلیفه در گاردن گلو، 330 هزار قوطی کوچک استفاده شده تا این اثر خلق شود. همچنین بهتر است بدانید که پارک گاردن گلو در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و در حال حاضر در دل شب‌های دبی می‌درخشد. این پارک برای تمام گروه‌های سنی جذاب است و می‌توان از نورپردازی و نورآرایی در این پارک استفاده کرد.

رقص نور در گاردن گلو دبی

چرا بازدید از پارک تفریحی گاردن گلو پیشنهاد می‌شود؟

به طور حتم اولین سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که چرا هنگام سفر به دبی بازدید از پارک گاردن گلو را در برنامه‌های خود قرار داد؟ 

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این پارک، اولین و خاص‌ترین پارک نوری در جهان است. همچنین جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که می‌توان برای عکاسی از آن‌ها استفاده کرد و زیبایی ساخت مجسمه‌های مختلف را ثبت کرد. از طرفی هم این پارک یکی از بی‌نظیر‌ترین پارک‌های تفریحی است که می‌توان در کنار خانواده ساعت‌های خوشی را سپری کرد. در کنار بازدید از این پارک، توصیه می‌کنیم که از گلوبال ویلیج دبی هم دیدن کنید تا با خاص‌ترین پارک‌های دبی آشنا شوید. 

بخش‌های پارک تفریحی گاردن گلو

پارک گاردن گلو وسعت زیادی دارد که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است. هر یک از این بخش‌ها، نمایشی از جاذبه‌های دیدنی را به اجرا گذاشته‌اند تا به بهترین شکل از بازدیدکننده‌ها میزبانی کنند. اما مهمترین بخش‌های این پارک به شرح زیر هستند:

پارک نور 

پارک نور در مجموعه گاردن گلو، مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش شناخته می‌شود. این بخش به‌عنوان وسیع‌ترین قسمت در این پارک هم شناخته می‌شود که پنج بخش نورانی را کنار یکدیگر قرار داده است و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. بازدیدکننده‌ها در بخش اول و دوم می‌توانند اشکالی مختلف از نور را در کنار یکدیگر مشاهده کنند که پیام احترام به زمین، صرفه‌جویی و حیات‌وحش را منتقل می‌کند. در بخش سوم، تندیس‌های غول آسایی وجود دارند که با نور تزئین شده و حس ماجراجویی را به افراد منتقل خواهد کرد.

بخش چهارم، سافاری نور (Glowing Safari) نام دارد که دنیای متفاوتی در دبی خواهد بود. در نهایت، بخش پنجم به پارک نور معروف است و هنر در این بخش به چشم می‌آید.  بازدیدکننده‌ها رقص نورهای مختلفی را در کنار موسیقی تجربه خواهند کرد و فضای شادی خواهند داشت.

پارک دایناسور 

بخش دایناسور در گاردن گلو را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های این پارک دانست. بازدیدکننده‌ها در بدو ورود با هیجان زیادی روبه‌رو خواهند شد و علت آن هم وجود ربات‌های غول پیکر دایناسور است که شبیه‌سازی شده‌اند. اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم باید بدانید که این دایناسورها به قدری طبیعی شبیه‌سازی شده‌اند که امکان دارد از حضور آن‌ها وحشت کنید و بترسید.

البته تمام این بخش به دیدن دایناسورها ختم نمی‌شود، بلکه می‌توان در کلاس‌های آموزشی و تفریحی این بخش هم سری زد و درباره وجود و انقراض دایناسورها هم اطلاعات کاملی کسب کرد. 

شب‌های جادویی 

بخش جدید پارک گاردن گلو به شب‌های جادویی اختصاص داده شده است.  در این بخش می‌توان فانوس‌های غول پیکری را مشاهده کرد که چشم‌نوازی می‌کنند. همچنین بعد از عبور از فانوس‌ها می‌توانید منظره شبیه‌سازی از طبیعت را مشاهده کنید که با تندیس‌های نورانی از حیوانات طراحی شده است. 

دنیای رنگارنگ

در دنیای رنگارنگ پارک گاردن گلو می‌توان رنگ‌های زیبایی را مشاهده کرد که برای روح بخشیدن به این پارک طراحی شده است. سطل‌های بزرگ نور، فضای دلچسبی را ایجاد می‌کند که نزدیک بودن به آن‌ها احساس خوبی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های بخش دنیای رنگارنگ می‌توان به همراهی لیزرها و رقص نور اشاره کرد که زیبایی این بخش را دوچندان خواهد کرد.

خیابان شادی 

دبی یک خیابان با نام شادی دارد که در سال‌های اخیر با سرو صدای زیادی روبه‌رو شده است و مردم از این خیابان استقابل کرده‌اند. از این‌رو مسئولین پارک گاردن گلو هم تلاش کرده‌اند که برای شادی مردم در پارک، بخشی با نام خیابان شادی راه‌اندازی کنند. این پارک با معیار‌های جهانی همگام شده و در این بخش می‌توان تندیس‌های افراد خوشحال را که در حال رقص هستند، مشاهده کنید. اما جاذبه‌های پارک گاردن گلو دبی تمامی‌ ندارد و افراد به راحتی می‌توانند از سایر بخش‌های پارک گاردن گلو در دبی بازدید کنند که عبارت‌اند از:

  • هشتگ دبی من 
  • دنیای دریا 
  • جنگل خوشحال 
  • پارک یخی 

به طور کلی بخش‌های مختلف این پارک زیبا برای بازدید عموم آزاد است و می‌توان لحظات خوشی را در کنار خانواده رقم زد. حتی می‌توان عکس‌های زیبایی، ثبت کرد تا خاطره خوش این تفریح همیشه در ذهن‌ها ماندگار شود.

نحوه دسترسی به گاردن گلو دبی

فاصله دسترسی از مرکز شهر دبی به پارک گاردن گلو، حدود 11 کیلومتر است و می‌توان از شاهراه اصلی دبی یا همان بزرگراه شیخ زاید دبی به این مکان تفریحی مراجعه کرد. همچنین گاردن گلو در پارک زعبیل واقع شده است که به راحتی می‌توان از طریق اتوبوس یا تاکسی به این مکان زیبا رفت. اگر تاکسی را برای رفت و آمد انتخاب کنید، مسیر راحتی را در پیش دارید و در هر نقطه‌ای از دبی که باشید، می‌توانید به راحتی سوار ماشین‌های تاکسی شوید و به پارک گاردن گلو بروید. اگر هم قصد استفاده از اتوبوس را داشته باشید باید خودتان را به یکی از اتوبوس‌های 27 ، 29 ، 55 و 61 دبی برسانید. به طور کلی از طریق گشت شهری دبی هم می‌توانید به این مکان زیبا بروید و هزینه‌های خود را کاهش دهید، اما توجه کنید که هنگام تهیه تور دبی از آژانس مسافرتی، گزینه گشت شهری را انتخاب کرده باشید. 

داخل گاردن گلو دبی

هزینه بلیط گاردن گلو دبی

با توجه به اینکه ورود به مجموعه گاردن گلو برای تمام افراد آزاد است، افراد با توجه به این موضوع باید برای تهیه بلیط اقدام کنند. همچنین توجه داشته باشید که بازدید از بخش‌های مختلف پارک با هزینه جداگانه همراه است. بلیط بزرگسال‌ها برای بازدید از بخش‌های پارک نور، پارک دایناسورها و پارک هنر در سال 1402 حدود 65 درهم امارات در نظر گرفته شده و بازدید از بخش پارک یخی حدود 45 درهم امارات است. همچنین بلیط برای کودکان زیر 3 سال رایگان هست.

از طرفی هم توصیه می‌کنیم که قبل از تهیه بلیط اطلاعات کاملی از قیمت‌های به‌روز شده داشته باشید، زیرا ممکن است که هزینه بلیط با تغییرات همراه باشد.

هتل‌ها، مکان‌های دیدنی و رستوران‌های نزدیک پارک گاردن گلو 

افرادی که به قصد تفریح به دبی سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند که هنگام سفر، برنامه‌ریزی دقیقی از مکان‌های دیدنی مختلف داشته باشند. از این‌رو بهتر است که با هتل‌ها برای اقامت عالی، رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی نزدیک پارک گاردن گلو در دبی آشنا بود. ما در جدول زیر فاصله بهترین مکان‌های تفریحی، هتل‌ها و رستوران‌های بین‌المللی از پارک گاردن گلو را آورده‌ایم.

لیست مکان‌های دیدنی نزدیک پارک گاردن گلو در دبی

مکان‌های دیدنی مختلفی در نزدیکی پارک گاردن گلو است که می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مختلف از آن ها دیدن کرده و خاطرات ماندگاری را ثبت کرد. در جدول زیر فاصله نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی به گاردن گلو در دبی آورده شده است. 

مکان‌های دیدنی نزدیک پارک گاردن گلو در دبی 

فاصله تا پارک گاردن گلو در دبی

مرکز تجارت جهانی دبی، برج شیخ راشد

۱٫۴ کیلومتر

قاب دبی

۲٫۶ کیلومتر

پارک زعبیل

۲٫۳ کیلومتر

پارک یخی دبی

۳٫۵ کیلومتر

سرزمین تفریحی النصر دبی

۳٫۵ کیلومتر

لیست هتل‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی

افرادی که قصد سفر به دبی را دارند، در انتخاب هتل دقت زیادی خواهند کرد، زیرا ترجیح می‌دهند اقامتگاهی را انتخاب کنند که به تفریحات مد نظر آن ها، نزدیک باشد تا برای رفت و آمد، هزینه گزافی نپردازند. اگر علاقه به بازدید از پارک گاردن گلو را دارید، بهتر است که با لیست هتل‌های نزدیک این مجموعه آشنا باشید. در جدول زیر فاصله هتل‌های نزدیک به گاردن گلو آورده شده است.

هتل‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی 

فاصله تا پارک گاردن گلو در دبی

هتل نووتل ورلد ترید سنتر

۱٫۲ کیلومتر

هتل کنراد دبی

۱٫۷ کیلومتر

هتل د اچ دبی

۱٫۷ کیلومتر

هتل رودا لینکس النصر

۳٫۳ کیلومتر

هتل سوفیتل دبی

۳٫8 کیلومتر

 

۳٫۸ کیلومتر

لیست رستوران‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی

رستوران‌های مختلفی برای استراحت و سرو غذاهای خوشمزه و بین‌المللی در دبی راه‌اندازی شده‌اند که برخی از بهترین رستوران‌ها در نزدیکی پارک گاردن گلو است. از این‌رو افراد بعد از بازدید این پارک، می‌توانند برای استراحت و غذا خوردن به یکی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها مراجعه کنند. در جدول زیر فاصله برخی از رستوران‌های بین‌المللی تا پارک گاردن گلو را آورده‌ایم.

رستوران‌های نزدیک پارک گاردن گلو در دبی 

فاصله تا پارک گاردن گلو در دبی

رستوران لبنانی اسکار

۱٫۸ کیلومتر

رستوران هندی منوار

۳٫۱ کیلومتر

رستوران هندی نیوفایو استار

۳٫۱ کیلومتر

رستوران دریایی دبی فیش‌هات

۳٫۴ کیلومتر

رستوران ژاپنی تومو

۴٫۶ کیومتر

بازدید از گاردن گلو دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

پارک گاردن گلو دبی یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر معرفی شده است که شگفتی‌های زیادی برای افراد به ارمغان آورده است. اما برای اینکه بتوان به دبی سفر کرد و از این مکان دیدنی، بازدید داشت باید برای تهیه بلیط هواپیما و اقامت در هتل اقدامات مختلفی انجام داد. از این‌رو برای اینکه افراد هزینه کمتری برای سفر به دبی پرداخت کنند، توصیه می‌کنیم که تور دبی را تهیه کنید تا از خدمات مختلف بهره‌مند شد.

مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت به عنوان ارائه‌کننده انواع تورهای داخلی و خارجی شرایطی را فراهم کرده است که تمام افراد بتوانند با کمترین هزینه به دبی سفر کنند و از خدمات مختلف بهره‌مند شوند. همچنین کارشناس‌های آژانس مسافرتی رامین گشت به صورت 24 ساعت شبانه روز و در طول 7 روز هفته در کنار شما هستند تا به سوالات و نیاز‌های شما درباره خرید تور دبی پاسخ دهند. کافی است که از طریق شماره تماس‌های رامین گشت با کارشناس‌های این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین شرایط مراجعه حضوری برای شما عزیزان فراهم شده است تا با رزرو و خرید انواع تورهای داخلی و خارجی بهترین لحظات را در سفر‌های خود سپری کنید.

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره پارک تفریحی گاردن گلو دبی ارائه کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

افراد می‌توانند از ساعت ۵:۰۰ عصر تا ۱۱:۰۰ شب ازا ین مجموعه بازدید کنند.

بله؛ کودکان زیر 3 سال نیازی به ارائه بلیط ندارند.

ایستگاه جافیلیه (خط قرمز ) نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به باغ گاردن گلو دبی است.

خیر؛ تمام افراد با هر سن و سالی می‌توانند از این مکان دیدنی بازدید کنند.

امارات، دبی، پارک زعبیل دبی، گیت شماره 6 و 7

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت