رستوران سلاوی دبی

dubai-celavi-restaurant
رستوران سلاوی دبی کجاست؟ منوی رستوران سلاوی دبی کیفیت غذاها در رستوران سلاوی دبی قیمت‌ها در رستوران سلاوی دبی مقایسه رستوران سلاوی با رستوران‌های ایرانی رزرو رستوران سلاوی دبی از طریق سایت رامین گشت پرسش و پاسخ

رستوران سلاوی (CÉ LA VI) در مرکز شهر دبی و ارتفاع زیاد واقع شده‌است و با نمای عجیب برج خلیفه برای توریست‌ها یک رستوران شناخته شده و جذاب است. شهرت این رستوران بخاطر فضای سربازی است که دارد و از آنجا می توانید منظره ای از برج های آسمان خراش دبی بخصوص برج خلیفه را ببینید. رستوران سلاوی دبی با محیطی شیک و منوی متنوع، خدمات بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد و از میهمانان خود با غذاها و نوشیدنی‌های بسیار دلچسب و خوشمزه پذیرایی می‌کند. 
این رستوران در طبقه ۵۴ ساختمان هتل ادرس اسکای ویو Address Sky) View) قرار دارد و از بخش‌های مختلفی نظیر اسکای بار، کلاب لانچ، بخش شبانه، پاسیو و غیره تشکیل شده است.
نام این رستوران زیبا از یک اصطلاح فرانسوی (زندگی به این معناست) گرفته شده و یک رستوران واقعاً منحصربه‌فرد است که صرف شام و ناهار در آن لطف خاص خود را دارد. به همین دلیل اکثر گردشگران دوست دارند در سفر خود به دبی حداقل برای یک‌بار هم شده برای صرف شام، ناهار و بازدید از بخش‌های مختلف به آن مراجعه کنند. در این مطلب از سایت رامین گشت قرار است این رستوران بطور کامل معرفی شود.  

رستوران سلاوی دبی کجاست؟

رستوران سلاوی در مرکز شهر دبی و در طبقه ۵۴ هتل Address Sky View قرار دارد؛ ساختمان Address Sky View هم در بزرگراه شیخ محمد بن زاید، جنب مرکز خرید دبی مال واقع شده‌است. هیجان‌انگیزترین جاذبه رستوران Celavi دبی، مشاهده‌ فواره‌های دبی از ارتفاع ۲۲ متری و نمای خیره کننده برج خلیفه است. به‌عبارت دیگر رستوران سلاوی دبی چشم اندازه بسیار زیبا و خیره کننده‌ای دارد و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌است:

  1. فضای سرپوشیده
  2. فضای سرباز
  3. اسکای بار
  4. فضای شبانه
  5. بخش برانچ 
  6. Pulldeck

هر کدام از بخش‌های آن نیز چشم‌انداز خاص خود را دارند.

بخش اصلی رستوران سلاوی دبی یک فضای سرپوشیده است و دکوراسیون بسیار شکیلی دارد. بخش دیگر شامل یک فضای سرباز (پاسیو) است که با حضور در آن می‌توان چشم انداز بی‌نظیری از شهر دبی و برج‌های آسمان خراش را مشاهده کرد. واحد اسکای بار در اصل همان کافی شاپ رستوران است که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بعدازظهر خدمات ارائه می‌دهد و می‌توان در این بخش نوشیدنی دلخواه خود را سفارش داد.

Club Lounge یا به‌عبارت دیگر بخش شبانه شامل فضایی باز، مبله و راحت است که شب‌ها از ساعت ۱۸ الی ۳ بامداد با حضور در آن می‌توان به نظاره انعکاس بسیار بی‌نظیر شهر دبی در نور شب نشست. بخش برانچ فضایی خاص است که فقط شنبه‌ها از ساعت ۱۲.۳۰ ظهر الی ۱۶ عصر به‌صورت حالت Soft ،House و شامپاین در دسترس هست. برای دریافت خدمات قلیان با تنباکو اعلا عربی در حالت کلاسیک یا بسیار ویژه نیز باید واحد Pulldeck را انتخاب کرد.

نمای داخلی رستوران سلاوی دبی

منوی رستوران سلاوی دبی

سلاوی جزو آن دسته از رستوران‌هایی است که غذاهای حلال سرو می‌کند و کسانی که به حلال و حرام بودن غذاهای خود اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانند با خیالت راحت آن را برای صرف شام یا ناهار انتخاب کنند. منوی سلاوی شامل غذاهای خاورمیانه، آسیایی و لبنانی نظیر فلافل، حمص، کباب، تابوله و غیره بوده و حتی برخی از غذاهای محبوب ایرانی نیز در منوی آن به چشم می‌خورد.

یک وعده ناهار رستوران سلاوی دبی برای هر نفر شامل موارد زیر است:

  • شامل پیش‌غذا (سوپ قارچ، سالاد کاهو، تن ماهی بالفگو بلوفین آتشی و سالاد بوراتا)
  • غذای اصلی (سینه مرغ‌سوخاری، ماهی قزل‌آلا سوخاری تابه ای، کاربونارا)
  • دسر (بستنی، شکلات تیره فوندانت، تیرامیسو)
  • نوشیدنی (آب، نوشابه، چای، قهوه، آبجو یا یک لیوان شراب سفید یا قرمز)

 البته گاهی اوقات ممکن است برای ایجاد تنوع، یک سری تغییراتی در منوی رستوران سلاوی ایجاد شود. به همین دلیل بهتر است همیشه قبل از اقدام به رزرو میز، منو چک شود. به‌طور کلی در منوی این رستوران غذاهای متنوعی نظیر:

  • انواع کباب (کباب چنجه، کباب‌برگ، کباب جوجه و کباب لامب)
  • فلافل
  • حمص (یک نوع پوره سنتی لبنانی که از طحال، نخود و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود)
  • تابوله (یک نوع سالاد خاص خاورمیانه‌ای است که با استفاده از سبزیجات تازه، نان خرما، رب گوجه‌فرنگی و نعناع تهیه می‌شود)
  • انواع برگر (گوشت چرخ‌کرده و سس‌های متنوع)

همچنین رستوران سلاوی دبی برای کسانی که دارای رژیم‌های غذایی خاص گیاهی، بدون گلوتن و بدون مغزها هستند یک منوی غذایی جداگانه ارائه می‌دهد. به این ترتیب هر کس بر اساس نیاز خود می‌تواند در آن غذای مناسبی را سفارش دهد. البته ناگفته نماند که برای کودکان منوی خاصی ندارد و خانواده‌های دارای فرزندان خردسال نمی‌توانند غذای مناسبی را از این رستوران برای کودک خود سفارش دهند. بطور کلی در این رستوران برای صرف ناهار از نظر سن و سال محدودیت خاصی وجود ندارد؛ اما شام (انواع غذا و نوشیدنی سالم) فقط به کودکان بالای ۷ سال و تا ساعت ۱۱ شب ارائه می‌شود.

کشیدن سیگار در فضای داخل و سرپوشیده رستوران ممنوع است؛ اما در فضای سرباز برای افراد بالای ۲۱ سال مانع خاصی برای ورود و کشیدن سیگار وجود ندارد. رستوران سلاوی از ساعت ۱۲ ظهر الی ساعت ۱۶ و از ساعت ۱۸ الی ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد خدمات ارائه می‌دهد و می‌توان همه روزه در ساعات عنوان شده برای صرف ناهار و شام به آن مراجعه کرد.

کیفیت غذاها در رستوران سلاوی دبی

کیفیت و طعم غذاهای رستوران سلاوی عالی بوده و همه غذاها با استفاده از مواد اولیه سالم، طبیعی و تازه و همچین به‌دست بهترین و ماهرترین سرآشپزهای خاورمیانه و لبنانی پخت می‌شوند. از این‌رو همه غذاهای آن عطر و طعم خاص خود را دارند.

سلاوی در کنار غذاهای خوشمزه و پرسنل بسیار با شخصیت و صبوری دارد و برخورد پرسنل آن با میهمانان بسیار حرفه‌ای و شایسته است. محبوبیت بالای این رستوران سبب شده‌است ظرفیت آن همیشه خیلی زود تکمیل شود و به همین دلیل علاقه‌مندان باید جهت صرف غذا و بازدید از بخش‌های مختلف آن، قبل از حضور در محل رستوران برای رزرو آن دست به کار شوند. 

چیدمان میزهای رستوران سلاوی

قیمت‌ها در رستوران سلاوی دبی

برای صرف غذا و نوشیدنی در رستوران Celavi دبی و رزرو میز آن باید علاوه‌بر هزینه غذا مبلغی را هم به‌عنوان هزینه ورودی پرداخت کرد. هزینه ورودی به رستوران سلاوی برای هر نفر بعد از ساعت ۶ عصر، ۵۰۰ درهم است. همچنین باید قبل از اقدام به رزرو، از انتخاب خود مطمئن شوید. زیرا در صورت رزرو میز شام و ناهار دیگر کنسل کردن آن امکان‌پذیر نیست. البته قیمت رزرو میز شام یا ناهار رستوران سلاوی در مقایسه با کیفیت و طعم غذاها و همچنین سطح خدمات تقریباً مناسب و معقول است.

ویوی تراس رستوران سلاوی

مقایسه رستوران سلاوی با رستوران‌های ایرانی

رستوران‌های ایرانی دبی اکثراً غذاهای اصیل و پرطرفدار ایرانی را ارائه می‌دهند و منوی آنها غذاهای متنوع‌تری دارد. همچنین هزینه رزرو و صرف غذا در رستوران ایران زمین دبی نسبت به رستوران سلاوی دبی مقرون به صرفه تر است، زیرا هیچ‌کدام از رستوران‌های ایرانی از میهمانان خود هزینه ورودی دریافت نمی‌کنند.

از نظر طراحی داخلی و دکوراسیون نیز بین رستوران‌های ایرانی و سلاوی تفاوت وجود دارد. به‌عبارت دیگر دکوراسیون و طراحی داخلی اکثر رستوران‌های ایرانی دبی با توجه به معماری اصیل ایرانی صورت گرفته است. اما رستوران سلاوی به سبک متفاوت‌تر و مدرن‌تری طراحی شده و چشم‌انداز منحصربه‌فرد و نمایی فوق‌العاده دارد.

البته بین رستوران سلاوی و رستوران‌های ایران در دبی، یک سری ویژگی‌های مشترک هم وجود دارد. به عنوان مثال در همه رستوران‌های ایرانی دبی مانند رستوران سلاوی غذاهای حلال، خوشمزه و باکیفیت عرضه می‌شود.

تراس و فضای بیرونی رستوران سلاوی

رزرو رستوران سلاوی دبی از طریق سایت رامین گشت

در شهر زیبا و توریستی دبی برای پاسخ به نیازهای تغذیه‌ای مسافران تعداد زیادی رستوران وجود دارد که برخی از آنها نظیر سی لاوی خاص و منحصربه‌فرد بوده و از محبت بالایی برخوردار هستند. رستوران سلاوی در مرکز شهر و مجاورت مرکز فروش بزرگ دبی مال و ارتفاع ۲۲ متری قرار دارد.

همچنین دارای چشم‌انداز ویژه‌ای از برج آسمان خراش خلیفه است. به همین دلیل اکثر گردشگران تمایل بالایی برای صرف غذا و نوشیدنی در آن دارند و علاقه‌مندان به رزرو رستوران سلاوی برای دسترس به خواسته خود باید از قبل جهت رزرو میز آن اقدام کنند. زیرا همه میزهای رستوران سلاوی دبی از قبل رزرو می‌شوند و پس از حضور در رستوران امکان رزرو بسیار کم خواهد بود. ناگفته نماند که می‌توان میزهای این رستوران را برای انجام مراسم‌های خاص خود نیز رزرو کرد و بدون استفاده از پایه دوربین نیز عکسبرداری در آن امکان‌پذیر است.

سوالات متداول

رستوران سلاوی در مرکز شهر دبی و طبقه ۵۴ هتل ادرس اسکا ویو مجاورت مرکز خرید دبی مال قرار دارد. همچنین هتل ادرس اسکاویو در بلوار شیخ محمد بن راشد واقع شده‌است.

این رستوران از بخش‌های مختلفی نظیر فضای سرپوشیده یا بخش اصلی رستوران، فضای سرباز یا پاسیو، اسکای بار، فضای شبانه، برانچ و Pulldeck تشکیل شده‌است.

خیر؛ این رستوران برای کودکان منوی خاصی ندارد و حتی در آن شب‌ها از کودکان زیر ۷ سال پذیرایی نمی‌شوند و کودکان بالای ۷ سال نیز تا ساعت ۲۳ پذیرایی می‌شوند؛ اما برای صرف ناهار هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

رستوران سلاوی دبی هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ساعت ۱۶ و از ساعت ۱۸ الی ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد خدمات ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت