بازار چینی ها در دبی

بازار چینی ها در دبی
بازار چینی‌ها در دبی چطور جایی است؟ بازار چینی‌های دبی چه اجناسی دارد؟ پوشاک و کیف کفش طلا و زیورآلات لوازم خانگی و دکوراسیون لوازم جانبی و الکترونیکی مبلمان و وسایل چوبی میوه‌ها و مواد غذایی چینی چه کالاهای اورجینالی در بازار چینی‌ها پیدا می‌شود؟ قیمت‌ها در بازار چینی‌ها چطور است؟ بازدید از بازار چینی‌ها آدرس و نحوه دسترسی به بازار چینی‌ها مقایسه قیمت‌ها در بازار چینی‌ها با مراکز خرید دبی بازدید از بازار چینی‌ها با رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری امارات، بازار چینی‌ها در دبی است. این بازار تنوع بسیار گسترده‌ای از انواع اجناس و محصولات با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه دارد تا مسافران در طول سفر به دبی خریدی کامل و رضایت بخش را تجربه کنند. بازار چینی‌ها که به آن دراگون مارت هم گفته می شود، از بزرگ‌ترین مراکز تجارت محصولات چینی در شهر دبی است و آوازه و شهرت زیادی دارد. 
در زمان سفر به دبی حتما یکبار به این بازار بروید، مطمئن باشید از زیبایی و تنوع گسترده آن به وجد خواهید آمد. اما بازار چینی‌ها چطور جایی در دبی است؟ آیا کالاهای اورجینال در بازار چینی‌ها پیدا می‌شود؟ اگر این سوالات در ذهن شما ایجاد شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با بازار چینی ها، اجناس و قیمت‌های آن آشنا شوید. 

بازار چینی‌ها در دبی چطور جایی است؟ 

بازار چینی‌ در دبی جزو معروف‌ترین بازارها است و وسعت بسیار زیادی نزدیک به ۱۵۰ هزار متر با چندین فروشگاه متنوع دارد. این فروشگاه متعلق به افراد چینی است که در دبی اقامت دارند. این بازار با تنوع بسیار گسترده خود به نام دراگون مارت یا بازار اژدها نیز شناخته می‌شود. وجود یک آبنمای اژدها بزرگ و چند اژدها کوچک جلوی درب ورودی این بازار نشان دهنده فرهنگ و تمدن چینی‌ها است. 
اگر به صورت خلاصه بخواهید آشنایی کلی با بازار چینی ها داشته باشید، در جدول زیر اطلاعات کلی این بازار را برایتان آورده ایم:

بازار چینی های دبی

لقب

دراگون مارت یا بازار اژدها

ویژگی های کلی

 بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه خرده فروشی و تعداد زیادی رستوران 

مساحت

 ۱۵۰ هزار متر

اجناس موجود در بازار

پوشاک و کیف کفش ,طلا و زیورآلات, لوازم خانگی و دکوراسیون, لوازم جانبی و الکترونیکی, مبلمان و وسایل چوبی
, میوه‌ها و مواد غذایی چینی
و …

بازار چینی‌های دبی چه اجناسی دارد؟ 

حتما برای یکبار هم که شده ضرب المثل از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را شنیده‌اید، به جرات می‌توان گفت این ضرب المثل دقیقا برای بازار چینی‌ها در دبی صدق می‌کند؛ زیرا هر کالایی که بخواهید در این بازار پیدا می‌کنید. در ادامه با اجناسی که در بازار چینی‌ها به فروش می‌رسد آشنا می‌شویم:

پوشاک و کیف کفش

بازار چینی‌ها دارای چندین فروشگاه پوشاک و کیف و کفش با تنوع مدل، رنگ و طرح با بهترین کیفیت است. انواع پوشاک و کفش‌های برند نیز در این بازار با قیمت بسیار مناسب موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت جزئی یا عمده خریداری کنید.

پوشاک و کیف کفش

طلا و زیورآلات

دبی به عنوان قطب طلا و جواهرات اصل شناخته می‌شود و تنوع بسیار زیادی از زیباترین و شیک‌ترین طلا و جواهرات را دارد. برای خرید طلا و جواهرات متنوع با ارزان‌ترین قیمت به این بازار مراجعه کنید.

طلا و زیورآلات

لوازم خانگی و دکوراسیون

یکی دیگر از اجناسی که در بازار چینی‌ها تنوع بسیار زیادی دارد، لوارم خانگی و انواع اکسسوری دکوراسیون هستند. شما می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. انواع برندهای تلویزیون، لوازم آشپزخانه مانند سرخ کن، مایکروفر و… با قیمت‌های ارزان‌تری به فروش می‌رسند؛ زیرا این لوازم بدون مالیات هستند.

لوازم خانگی و دکوراسیون

لوازم جانبی و الکترونیکی

اگر قصد خرید گوشی‌های برند جهانی از جمله سامسونگ و اپل را با قیمت بسیار ارزان‌تر از بازارهای دیگر به همراه گارانتی و لوازم جانبی اصل دارید، دراگون مارت بهترین گزینه محسوب می‌شود. این بازار به عنوان فروشنده مستقیم انواع لوازم الکتریکی و جانبی فعالیت می‌کند. همچنین شما می‌توانید لوازم الکتریکی دیگری مانند لوستر، لامپ و لوازم برقی را از این بازار خریداری کنید. 

مبلمان و وسایل چوبی

بازار چینی‌ها در دبی دارای چندین فروشگاه مدرن مبلمان و وسایل چوبی جدید و شیک است که برای خرید سرویس چوب و مبلمان جهیزیه، می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید و در بین تنوع بی‌نظیر مدل‌ها و طرح‌ها نمونه دلخواه خود را بخرید. شما با هر سلیقه می‌توانید سبک و مدل مبلمان مورد نظر خود را مانند سبک رسمی، کلاسیک، راحتی، سلطنتی و… در این فروشگاه‌ها پیدا کنید و دقیقا سبک و مدل دلخواه خود را بخرید. 

مبلمان و وسایل چوبی

میوه‌ها و مواد غذایی چینی

در بازار چینی‌ها علاوه بر فروش محصولات متنوع پوشاک، لوازم خانگی‌ کیف و کفش و…، شامل انواع محصولات غذایی و میوه‌های چینی و تایلندی است. پس شما می‌توانید بهترین و خوش طعم‌ترین میوه‌های تازه را با قیمت‌های باورنکردنی از این بازار خریداری کنید.

میوه‌ها و مواد غذایی چینی

چه کالاهای اورجینالی در بازار چینی‌ها پیدا می‌شود؟ 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند اجناس بازار چینی به دلیل ارزان بودن کیفیت خوبی ندارند، در صورتی که این تصویری کاملا اشتباه است. فروشگاه‌های بازار چینی‌ها در دبی به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر تاجران و تولیدکنندگان چینی فعالیت می‌کنند؛ تمامی اجناس خود را با ضمانت کیفیت و استانداردهای بین المللی به فروش می‌رسانند. به عنوان مثال گوشی‌های برندی که در بازار به فروش می‌رسند، دارای ضمانت نامه پس از فروش هستند؛ یا تلویزیون‌های برند این بازار از نظر کیفیت بالا تضمین شده‌اند و برگه گارانتی دارند. پس شما با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات، می‌توانید کالاهای اورجینال و اصل مد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت‌ها در بازار چینی‌ها چطور است؟ 

بازار چینی‌ها در دبی جزو شلوغ‌ترین بازارهای شهر زیبای دبی است و روزانه تعداد گردشگران و تاجران بسیار زیادی برای خرید تکی یا عمده به این بازار مراجعه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوب و شلوغ بودن بازار چینی‌ها قیمت مناسب اجناس است. روزانه حجم بسیار زیادی از اجناس در این بازار، خرید و فروش می‌شوند و همین موضوع بازاری رقابتی را به وجود آورده است تا فروشندگان اجناس خود را با قیمت مناسب به فروش برسانند. 
همچنین اجناسی که در بازار چینی‌ها به فروش می‌رسند، بدون هزینه مالیات و گمرک هستند. در نتیجه قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به دیگر بازارها در کشورهای مختلف به ویژه ایران دارند. پس اگر می‌خواهید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید، تمامی اجناس مورد نیاز خود را از این بازار خریداری کنید.

بازدید از بازار چینی‌ها

بازار چینی‌ها جزو زیباترین مکان‌هایی است که در طول سفر خود به شهر دبی باید از آن دیدن کنید. با ورود به این بازار زیبا، اژدهای زیبایی را می‌بینید که فرهنگ و نماد تمدن چینی‌ها را نشان می‌دهد. شما ساعت‌ها می‌توانید در این بازار به گشت و گذار و خرید بپردازید و از زیبایی‌ها لذت ببرید. امروزه بازار چینی‌ها به دراگون مارت شهرت دارد و دارای دو ساختمان عظیم به نام دراگون مارت ۱ و دراگون مارت ۲ است که برای بازدید از همه غرفه‌ها حداقل باید نصف روز را به گشت و گذار در این بازار اختصاص دهید. اگر قصد بازدید از این بازار را دارید، ساعت کاری در ایام مختلف به شرح زیر است: 

  • روزهای یکشنبه تا چهارشنبه: ساعت ۱۰ تا ۲۲ 
  • روزهای پنج شنبه تا شنبه: ساعت ۱۰ تا ۱۲ بامداد 

آدرس و نحوه دسترسی به بازار چینی‌ها

به اینجا رسیدیم که چگونه به دراگون مارت دبی برویم و آدرس بازار چینی‌ها کجاست؟ موقعیت جغرافیایی بازار چینی‌ها در دبی، نزدیک به مرکز شهر است که به راحتی می‌توانید به وسیله اتوبوس، مترو و تاکسی در کوتاه‌ترین زمان به این بازار بروید. این بازار به دو ایستگاه مترو Rashidiya و Etesalat نزدیک است. همچنین فاصله این بازار تا فرودگاه دبی ۱۵ دقیقه است که با اتوبوس یا تاکسی در مدت زمان کوتاه از فرودگاه به صورت مستقیم می‌توانید به بازار بروید و در هتل‌های نزدیک این بازار اقامت داشته باشید.

  • آدرس: شهر دبی، جاده Al Awir، بعد از خروجی خیابان شیخ زاید

مقایسه قیمت‌ها در بازار چینی‌ها با مراکز خرید دبی

دبی، مراکز خرید مدرن و لاکچری زیادی دارد. بازار چینی‌ها یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید دبی برای خرید اجناس مختلف از جمله لوازم خانگی، طلا و جواهرات، اسباب بازی، پوشاک، کیف و کفش و… است که کالاها در آن با کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌شوند. همچنین قیمت اجناس در بازار چینی‌ها نسبت به دیگر بازارها مانند دبی مال بسیار ارزان‌تر است و شما با خرید از این بازار، در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید. ارزان بودن، دلیل بر بی‌کیفیت بودن اجناس نیست، بلکه فروشندگان این بازار اجناس خود را با کمترین سود به فروش می‌رسانند. اگر مهارت مذاکره داشته باشید، می‌توانید از تخفیفات ویژه آن‌ها بهره‌مند شوید. 

نام بازار

رنج قیمت ها

بازار چینی ها

ارزان

دبی مال

گران

مرکز خرید امارات مال

گران

سیتی سنتر دیره

متوسط

بازار بور دبی

ارزان

بازار نایف

ارزان

مقایسه قیمت‌ها در بازار چینی‌ها با مراکز خرید دبی

بازدید از بازار چینی‌ها با رامین گشت

اگر قصد سفر به دبی و گشت و گذار در بازار چینی‌ها در دبی را دارید، ابتدا باید نسبت به اخذ ویزا و خرید تور دبی از آژانس مسافرتی معتبری اقدام کنید تا تمامی مراحل مربوطه از جمله اخذ ویزا، تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل و… را انجام دهد. رامین گشت به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین آژانس‌های مسافرتی با تورهای داخلی و خارجی است که خدمات متنوعی برای شما عزیزان مانند اخذ ویزا، رزرو هتل، راهنمای سفر و… را ارائه می‌دهد. 

سوالات متداول

این بازار در جاده Al Awi و بعد از خروجی خیابان شیخ زائد قرار دارد. 

 

در این بازار کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، موبایل و اسباب بازی به فروش می‌رسند. 

بله؛ تمامی اجناس این بازار تولید تولیدکنندگان چینی هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. 

قیمت اجناس با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند، کاملا ارزان و مقرون به صرفه است. 

مقالات مرتبط

مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
بازار موبایل دبی
1402/12/09 6 دقیقه
بازار استوک دبی
1402/12/20 6 دقیقه
بازار پارچه دبی
1403/01/09 6 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت