بازار لباس دبی

لیستی از بازار لباس دبی برای تمام گردشگران
بازارهای مناسب برای خرید پوشاک دبی مال سیتی‌سنتر دیره امارات مال بازارهای عمده‌فروش پوشاک دبی دبی اوت لت مال وافی دبی فستیوال سیتی دراگون مارت لباس استوک در دبی بازار outlet Mall Dubai بازار Luxury Fashion outlet بازار استوک دبی در جومیرا بازدید از بازار لباس دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

از جمله جاذبه‌های شهر زیبای دبی، می‌توان به مرکز خرید و بازار لباس اشاره کرد. به جرات می‌توان گفت تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید از بازار پوشاک دبی چشم‌پوشی کنید. شاید شما هم با خود تصور می‌کنید که دبی شهر گرانی است و خرید از آن راحت نیست. اما برخلاف این تصور اگر بدانید و بلد باشید که چگونه و چطور در این شهر به خرید بپردازید، خیلی راحت می‌توانید کالاها و محصولات موردنیاز خود را با قیمت مناسب و به‌صورت اقتصادی خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا با چند بازار پوشاک دبی شما را آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید. 

بازارهای مناسب برای خرید پوشاک

در سراسر شهر دبی بازارهای متعددی برای خرید پوشاک وجود دارند که می‌توانید برای تهیه مایحتاج خود به آن‌ها مراجعه کنید. کالاهایی که در مرکز خرید پوشاک و بازار طلای دبی عرضه می‌شوند از نوع لوکس باکیفیت عالی و از برندهای معتبر هستند و تنوع کم‌نظیری دارند؛ بنابراین بسیار وسوسه‌برانگیز و جذاب‌اند.

بازارهای خرید پوشاک

جالب است بدانید که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید و فقط محض تماشا به این مراکز مراجعه کنید، در نهایت با کیسه‌هایی پر از لباس‌های رنگارنگ از بازار بیرون می‌آیید. بازار پوشاک دبی به‌قدری کامل و متنوع است که توان مقاومت در برابر آن را نخواهید داشت. برخی از بازار پوشاک دبی عبارت‌اند از:

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان در اطراف برج خلیفه قرار دارد. این مجموعه با ۱۲۰۰ فروشگاه، طیف وسیعی از پوشاک و کالاهای موردنیاز شما را از لوکس‌ترین برندهای جهان به فروش می‌رساند. وسعت این بازار آن قدر بزرگ است که برای بازدید از تمام فروشگاه‌های آن باید از سیستم حمل‌ونقل استفاده کنید.

در بازار پوشاک دبی و در مجموعه دبی مال در کنار خرید کالاهای مورد نیازتان می‌توانید از آکواریوم دبی، پیست اسکی، سالن‌های سینما و آبنماهای موزیکال دیدن کنید و لذت ببرید. رستوران‌های این مجموعه با غذاهای مشهور و بین‌المللی، آماده پذیرایی از شما هستند. شما می‌توانید در طول ساعاتی که در این مجموعه سپری می‌کنید، برای رفع گرسنگی و تشنگی سری به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بزنید.

ساختمان ورودی دبی مال امارات متحده

دسترسی‌ها

 مرکز خرید دبی مال در کنار برج خلیفه و در خیابان شیخ زاید قرار دارد. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از تاکسی‌های کریم و اوبر، ایستگاه مترو، اتوبوس و یا خودروهای شخصی استفاده کنید.

ساعات کاری

همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می‌توانید از این بازار دیدن کنید.

سیتی‌سنتر دیره

مرکز خرید سیتی‌سنتر که در منطقه دیره دبی قرار دارد، یکی از پرطرفدارترین و البته ارزان‌ترین مراکز خرید دبی است. این مرکز بعد از دبی مال و مرکز خرید ابن بطوطه، در لیست بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی قرار می‌گیرد. این مجموعه با 371 فروشگاه، مجموعه‌ای از بهترین پوشاک مناسب برای خانم‌ها و آقایان را از لوکس‌ترین برندهای جهان ارائه می‌کند.

علاوه بر پوشاک شما می‌توانید انواع کیف و کفش، پارچه، صنایع‌دستی، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی، انواع جواهرات و... را از این مجموعه خریداری کنید و هرگاه که احساس خستگی یا گرسنگی کردید، در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این مجموعه به‌صرف غذا و استراحت بپردازید.

درب ورودی سیتی‌سنتر دیره در دبی

دسترسی‌ها

برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. اما اگر انتخاب شما مترو است ایستگاه مترو red Line Deria City Center شما را به این مجموعه می‌رساند. اگر تصمیم دارید که با تاکسی به این مجموعه مراجعه کنید، خوشبختانه در اکثر مناطق شهر ایستگاه‌های تاکسی متعددی وجود دارند که شما را به این مجموعه منتقل می‌کنند.

ساعات کاری

برای بازدید از بازار لباس دبی سیتی‌سنتر دیره می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در تمامی روزهای هفته مراجعه کنید.

امارات مال

در میان انواع مرکز خرید دبی، بی‌شک امارات مال یکی از بهترین بازار پوشاک دبی محسوب می‌شود. این مرکز خرید مملو از برندهای لوکس و پرطرفدار جهانی است. پس اگر به دبی سفر کردید، حتماً بازدید از امارات مال را در برنامه سفر خود قرار دهید.

در این مجموعه می‌توانید انواع پوشاک متناسب باسلیقه خود را در متنوع‌ترین رنگ‌ها و طرح‌ها خریداری کنید و از کمپین‌های تخفیف‌دار و بزرگ این مجموعه به‌خوبی بهره ببرید. اگر گشت‌وگذار در این مرکز خرید طول کشید، به‌هیچ‌عنوان نگران نباشید؛ چرا که می‌توانید هنگام گرسنگی یا تشنگی به رستوران‌ها و کافه‌های متعددی که در این مجموعه قرار دارند، برای صرف غذا و استراحت مراجعه و سپس ادامه روند خرید را تکمیل کنید. در کنار آن می‌توانید از امکانات پیست اسکی و فضای بازی کودکان برای ثبت خاطراتی خوش و هیجان‌انگیز در امارات مال استفاده کنید.

معماری امارات مال دبی

دسترسی‌ها

برای دسترسی به امارات مال دبی امکانات متعددی مانند وسایل نقلیه عمومی، اتوبوس، تاکسی و مترو برای مسافران در نظر گرفته شده است.

ساعات کاری

فروشگاه‌های امارات مال از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ باز هستند.

بازارهای عمده‌فروش پوشاک دبی

دبی یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در خاورمیانه قرار دارد و همه ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران برای بازدید از امکانات و زیبایی‌های این شهر به آن سفر می‌کنند. بسیاری از مسافران ضمن گردش و تفریح در این شهر، قصد دارند با خرید از بازارهای عمده‌فروش پوشاک دبی یک سفر تجاری را تجربه کنند.

بازارهای عمده‌فروش پوشاک در این شهر تنوع بالایی دارند و انواع کالاها را باکیفیت عالی و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌کنند. برخی از مراکز فروش عمده پوشاک در دبی عبارتند از:

دبی اوت لت مال

دبی اوت لت مال یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید و بازار عمده پوشاک دبی است که 240 مغازه دارد. در این مجموعه انواع پوشاک با تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصد به فروش می‌رسند، به همین علت یکی از پرفروش‌ترین مراکز فروش پوشاک در این شهر شناخته می‌شود. در این مجموعه علاوه بر پوشاک، اجناس دیگری مانند تبلت، لپ‌تاپ، موبایل و کامپیوتر نیز موجود است.

دبی اوت لت مال امارات متحده

وافی دبی

در بازار عمده پوشاک، وافی دبی یکی دیگر از مراکز خرید این شهر است که معماری ساختمان آن از طرح‌های مصر باستان نشات گرفته است. بوتیک‌ها و مغازه‌های این مرکز خرید کاملاً مدرن و به‌روز هستند و کالاهای مناسب با انواع سلیقه‌ها را باکیفیت عالی، تنوع کم‌نظیر و البته قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می‌دهند.

معماری وافی مال دبی

فستیوال سیتی

از مدرن‌ترین مراکز خرید و بازار عمده پوشاک دبی می‌توان به فستیوال سیتی اشاره کرد که با ۴۰۰ فروشگاه انواع و اقسام پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را از بهترین و برترین برندهای جهان عرضه می‌کند. محصولات این مجموعه در کنار کیفیت عالی قیمت بسیار به صرفه‌ای دارند و خرید از آن‌ها بسیار اقتصادی است.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

دراگون مارت

یکی از دیدنی‌ترین مراکز خرید در شهر دبی مرکز خرید دراگون مارت است. تمامی اجناس این مجموعه از نوع چینی هستند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه از تخفیف‌های فوق‌العاده آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و انواع پوشاک و لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده از این مرکز خرید سفارش دهید. این بازار تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید دراگون مارت دبی امارات متحده

لباس استوک در دبی

علاوه بر مراکز فروش لوکس و لاکچری، مراکز فروش لباس‌های استوک و یا همان کیلویی نیز در بازار دبی موجود هستند. شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز فروش کالاهای در حد نو که استفاده نشده‌اند؛ اما به هر دلیلی کوچک‌ترین مشکل یا زدگی دارند، با قیمت‌های پایین‌تری خریداری کنید. این لباس‌ها که به‌صورت کیلویی عرضه می‌شوند، فاقد بسته‌بندی هستند. 

مرکز خرید لباس های استوک دبی

اگر به دنبال مراکز فروش لباس کیلویی در دبی هستید به مراکز زیر مراجعه کنید:

بازار outlet Mall Dubai

این مجموعه با ۲۴۰ فروشگاه از برندهای محلی و معروف، انواع پوشاک استوک را با قیمت مناسب عرضه می‌کند و در منطقه جنوبی دبی قرار دارد.

بازار Luxury Fashion outlet

این بازار که در منطقه فستیوال سیتی دبی قرار دارد، مکانی برای عرضه کالاهای لوکس از برندهای معروف با تخفیف‌های هیجان‌انگیز است.

بازار استوک دبی در جومیرا

بازار جومیرا یکی از بهترین مقاصد برای خرید لباس کیلویی و کالاهای استوک است. در این بازار استوک دبی شما می‌توانید طیف وسیعی از کالاها مانند کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و... را از این مرکز خرید باکیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید. بازار استوک جمیرا یک منطقه گردشگری نیز محسوب می‌شود و در منطقه‌ای زیبا و البته آرام قرار دارد.

لباس های بازار استوک دبی در جومیرا

بازدید از بازار لباس دبی با رامین گشت

در سفر به دبی، حتما سری به بازار لباس دبی بزنید. مطمئن باشید با بازدید از بازار پوشاک دبی، خریدهای متنوعی را انجام خواهید داد.. دبی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای امارات یکی از مسافر پذیرترین شهرها در جهان محسوب می‌شود که به‌واسطه ارائه انواع کالاها و به‌خصوص پوشاک از برندهای لوکس و لاکچری همواره گردشگران زیادی را از سایر نقاط جهان به خود جذب می‌کند. در این شهر انواع مراکز خرید وجود دارند که می‌توانید برای خرید لباس به‌صورت تک، عمده و یا حتی کیلویی به آن‌ها مراجعه کنید و خریدهایتان را به‌صورت اقتصادی انجام دهید.

اما برای سفر به این شهر بهتر است از یک آژانس مسافرتی کمک بگیرید. شما با خرید تور دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت، دیگر دغدغه‌ای بابت بازدید از اماکن تفریحی و مهم دبی، مانند بازارهای آن نخواهید داشت. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسش سوالات خود با کارشناسان این آژانس مسافرتی ارتباط برقراری کنید.

سوالات متداول

بازارهای لباس این شهر معمولاً از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

اغلب در مناطق دیره و خیابان شیخ زائد بیشترین تعداد بازارهای عمده فروشی را می‌توانید پیدا کنید.

خیر شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را نظیر پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی و... را از این بازارها به صورت عمده خریداری کنید.

بازار دیره یکی از بهترین مناطق برای خرید عمده لباس زیر در دبی است.

یکی از بزرگترین مراکز خرید در این شهر، دبی مال است که در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت