بازار موبایل دبی

لوازم الکترونیکی در بازار موبایل دبی
معتبرترین مرکز خرید موبایل در دبی شرف دی جی فروشگاه ایمکس جامبو الکترونیک ویرجین مگا استور چرا از بازار موبایل دبی خرید کنیم؟ روش های خرید گوشی در بازار موبایل دبی خرید موبایل به‌صورت واردات گسترده خرید موبایل به‌صورت مسافری بازدید از بازار موبایل دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

امروزه انواع برندهای معتبر لوازم الکترونیکی در بازار موبایل دبی وجود دارند. می‌توان گفت کشور دبی به‌عنوان بهشت علاقه‌مندان به خرید معروف شده است، به همین دلیل در صورتی که قصد دارید انواع تجهیزات الکترونیکی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه همراه با تخفیفات ویژه خریداری کنید، بازار قطعات موبایل دبی را فراموش نکنید. در این بازار انواع مراکز مختلف وجود دارد که در طول سال تخفیفات ویژه را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. 

شما با خرید بلیط و مسافرت به دبی، علاوه بر مشاهده جاذبه‌های دیدنی می‌توانید به بازار لوازم جانبی موبایل در دبی مراجعه کنید و تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز خود را در کیفیت بالا بخرید. در صورتی که قصد دارید بدانید بازار موبایل دبی کجاست و چگونه خرید خود را انجام دهید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

گوشی های بازار موبایل دبی امارات

معتبرترین مرکز خرید موبایل در دبی

یکی از معروف‌ترین مرکز خرید دبی، بازار لوازم الکترونیکی و موبایل است که انواع تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و غیره را در دسترس قرار می‌دهند. شما در ابتدا باید با معروف‌ترین و معتبرترین مراکز خرید در بازار موبایل دبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید. برخی از مهم‌ترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی در دبی، عبارت‌انداز: 

شرف دی جی

شرف دی جی یکی از تخصصی‌ترین مراکز در بازار موبایل دبی محسوب می‌شود. این مجموعه ۳۵ فروشگاه در سراسر این کشور دارد که مشتریان بسیار زیادی را برای محصولات خود جذب کرده است. شما در این مجموعه می‌توانید بیشتر از ۲۰ هزار محصول را در برندهای معتبر دنیا خریداری کنید. انواع تجهیزات الکترونیکی مختلف در زمینه فناوری، اطلاعات، مخابرات، تجهیزات هوشمند و غیره در شرف دی جی یافت می‌شوند.

اگر به دنبال خرید انواع لوازم الکترونیکی مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون، لوازم‌خانگی، کنسول، تجهیزات شبکه و غیره هستید، فروشگاه‌های شرف دی جی بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند؛ زیرا جزو بزرگ‌ترین و معتبرترین مقاصد لوازم الکترونیکی در دبی محسوب می‌شود.

شما در فروشگاه  شرف دی جی می‌توانید دستگاه فروش مدرن را برای خدمات‌رسانی مشاهده کنید، در این صورت خدمات‌رسانی با سرعت بالا و کارآمد برای مشتریان صورت می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید معرفی انواع محصولات جدید و رویدادهای متنوع که به‌زودی به بازار ارائه می‌شوند را در این مجموعه مشاهده کنید.

آدرس: uae.sharafdg.com

درب شرف دی جی در بازار موبایل دبی

فروشگاه ایمکس

این مجموعه جزو معتبرترین مراکز در بازار لوازم جانبی موبایل در دبی است که در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد و بیشتر از ۱۰۰ هزار محصول را در ۳۰۰ برند معتبر را عرضه می‌کند. همین مورد باعث می‌شود که مشتریان طیف گسترده‌ای از انواع محصولات الکترونیکی، موبایل، فناوری اطلاعات، لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، تجهیزات و غیره را در اختیار داشته باشند.

درب فروشگاه ایمکس

جامبو الکترونیک

جامبو الکترونیک زیر مجموعه گروه جامبو بوده که در سال ۱۹۷۴ به‌عنوان توزیع کننده و خرده فروش تجهیزات الکترونیکی در امارات متحده عربی شناخته شده است. این مجموعه از همان ابتدای تاسیس خود توانست تجهیزات الکترونیکی مربوط به برند سونی را به بازار عرضه کند؛ به همین دلیل جزو معتبرترین مراکز خرید تجهیزات الکترونیکی در دبی شناخته می‌شود.

جامبو الکترونیک امروزه به یک رقیب قابل اعتماد در بازار قطعات موبایل دبی تبدیل شده است. این مجموعه یک شبکه وسیعی از خرده فروشی در مراکز خدماتی در دبی را پوشش می‌دهد و امروزه انواع تجهیزات الکترونیکی خود را در عمان، قطر، بحرین و کویت هم عرضه می‌کند.

درب فروشگاه جامبو الکتورنیک در دبی

ویرجین مگا استور

پیشروترین مرکز در زمینه خرده فروشی انواع لوازم الکترونیکی در خاورمیانه و شمال آفریقا ویرجین مگا استور است که در زمینه ارائه انواع تجهیزات الکترونیکی و سرگرمی فعالیت دارد. شما می‌توانید برای خرید محصولات و خدمات مختلف در زمینه موسیقی، کتاب، فناوری، اسباب‌بازی، مد و غیره با این مجموعه ارتباط باشید.

این مجموعه برای ارائه محصولات دیجیتالی خود سازگاری زیادی را با فرهنگ‌های محلی در منطقه ایجاد کرده و تجربه جذابی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همین موضوع باعث شده است که ویرجین مگا استور معتبرترین و محبوب‌ترین عرضه‌کننده در بازار موبایل دبی باشد.

دکوراسیون داخلی ویرجین مگا استور

چرا از بازار موبایل دبی خرید کنیم؟

پررونق‌ترین بازار در کشور دبی، مربوط به بازار موبایل و انواع تجهیزات الکترونیکی است که امروزه بازرگانان و تجار در کشورهای مختلف برای خرید انواع کالاها به کشور دبی سفر می‌کنند. اما بازار موبایل دبی کجاست؟ در این زمینه باید توجه داشته باشید که بازار موبایل در چند منطقه مختلف قرار دارد. چهارراه نایف، بر دبی و بن یاس جزو مناطقی هستند که بازار موبایل دبی در آن قرار دارد. البته شما می‌توانید در جاهای دیگر هم انواع عرضه‌کنندگان موبایل را مشاهده کنید.

اکثر مغازه‌هایی که در زمینه فروش موبایل فعالیت دارند، در چهار راه نایف واقع شده‌اند. البته توجه داشته باشید که بیشتر فروشندگان آن‌ها هم ایرانی هستند. همچنین در پشت چهار راه نایف و در کوچه و خیابان‌های آن انواع مراکز عرضه‌کننده تجهیزات الکترونیکی وجود دارد. هنگام خرید موبایل در این مراکز توجه داشته باشید که اورجینال باشند. محصولات در بیشتر مغازه‌ها به‌صورت عمده و تکی پخش می‌شوند که قیمت محصولات به‌صورت تکی بالاتر است. همچنین شما در این مراکز می‌توانید سیم‌کارت رایگان در دبی را هم تهیه کنید.

گوشی های آیفون دبی

روش های خرید گوشی در بازار موبایل دبی

خرید گوشی در بازار لوازم جانبی موبایل در دبی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که مهم‌ترین روش آن واردات به حالت گسترده و وارد کردن گوشی به حالت مسافرتی است. نحوه خرید موبایل با این روش‌ها در بازار موبایل دبی عبارت‌اند از: 

خرید موبایل به‌صورت واردات گسترده

برای خرید موبایل در روش اول نیازی نیست که برای ثبت شرکت بازرگانی و دریافت کارت بازرگانی اقدامی انجام دهید. همچنین نیازی به طی کردن مراحل طولانی و پیچیده ندارید. خرید موبایل در این روش، تنها برای افرادی مناسب است که قصد دارند به حالت سیستماتیک و قانونی گوشی مورد نیاز خود را از دبی خریداری کنند و به داخل ایران وارد کنند.

خرید موبایل به‌صورت مسافری

برای خرید گوشی در این روش باید نکات مهم مانند قوانین گمرکی، نحوه ترخیص کالا، پرداخت هزینه رجیستری و غیره را رعایت کنید. در حالت کلی برای خرید موبایل در این روش شما نیازی به طی کردن مراحل پیچیده ندارید. تنها کافی است که گوشی مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر انتخاب کرده سپس برای خرید آن اقدام کنید تا بتوانید آن را با خود به کشورتان ببرید.

توجه داشته باشید شما در شرایطی که ممنوعیت خاصی برای واردات یک برند خاص به داخل کشور خود را نداشته باشید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. بعد از اینکه گوشی خود را خریداری کردید و آن را به حالت مسافری به کشور خود وارد کردید، باید هزینه مربوط به رجیستری آن را در گمرک پرداخت کنید. این هزینه باتوجه‌به ارزش‌گذاری صورت می‌گیرد و در گمرک به طور دقیق اعلام می‌شود.

بعد از اینکه موبایل خود را از این بازار تهیه نمودید و به‌صورت مسافری به ایران وارد کردید، بعد از یک ماه باید وارد وب‌سایت گمرک ایران شوید و عوارض موبایل خود را پرداخت کنید. در این حالت پیامکی از طریق سامانه همتا برای شماره شما ارسال می‌شود و با آن می‌توانید گوشی را به نام خود ثبت کنید.

خرید موبایل از بازار موبایل دبی

بازدید از بازار موبایل دبی با رامین گشت

از شلوغ‌ترین بازارهای امارات، می‌توان به بازار موبایل دبی اشاره کرد. در صورتی که قصد مسافرت به دبی و خرید از بازار موبایل را دارید، بهترین روش رزرو تور دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت است. این آژانس تمامی برنامه‌ریزی‌های سفر را انجام می‌دهد و شما می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در این صورت می‌توانید با خیال آسوده برای خرید موبایل و سایر تجهیزات دیگر اقدام کنید. در نتیجه در مدت زمان کم می‌توانید خرید خود را انجام دهید و به‌راحتی انواع محصولات خود را همراه خود به ایران وارد کنید. برای اطلاع از قیمت و خرید تور دبی کافی است با مشاوران رامین گشت در ارتباط باشید.

سوالات متداول

 باتوجه‌به نوسانات بسیار زیادی که در زمینه درهم و ریال رخ می‌دهد، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای انواع گوشی‌ها در دبی تعیین کرد. اما شما با کسب اطلاعات از آژانس مسافرتی رامین گشت، می‌توانید اطلاعات دقیقی در این زمینه کسب کنید.

 در دبی مراکز خرید در مناطق مختلفی وجود دارند که زمینه عرضه موبایل فعالیت دارند؛ اما مهم‌ترین مراکز خرید در چهارراه نایف، بر دبی و بن یاس هستند که معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز شناخته شده در این کشور محسوب می‌شوند.

 بله شما می‌توانید به دو روش مسافری و واردات گسترده خرید موبایل تجهیزات الکترونیکی را انجام داده و به ایران وارد کنید.

خرید از بازار موبایل دبی به دو صورت خرید موبایل به‌صورت واردات گسترده و به‌صورت مسافری امکان‌پذیر است.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت