بازار پارچه دبی

انواع پارچه‌ها در بازار بور دبی
ویژگی‌های بازار پارچه دبی مزایای خرید پارچه از بازار بور دبی محصولات منحصربه‌فرد تجربه فرهنگی قیمت مقرون‌به‌صرفه کیفیت بالا پارچه‌ها خرید بدون واسطه تنوع محصول نحوه دسترسی به بازار پارچه دبی مترو قایق جاذبه‌ها و امکانات نزدیک به بازار پارچه در دبی زمان مناسب برای بازدید از بازار پارچه دبی تهیه تور دبی برای بازدید از بازار پارچه بازدید از بازار پارچه با رامین گشت پرسش و پاسخ

در میان بازارهای سنتی و مراکز تجاری دبی، یکی از بهترین آن‌ها به بازار پارچه یا بور دبی مشهور است. تمامی مسافران در این بازار می‌توانند انواع پارچه‌های مختلف و محصولات نساجی را پیدا کنند. انواع مغازه‌هایی که در بازار پارچه دبی قرار دارند، محصولات بسیار متنوعی را عرضه می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که هر نوع سلیقه‌ای را به‌راحتی پوشش می‌دهند. درصورتی‌که قصد خرید پارچه از بهترین بازار پارچه دبی را دارید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

ویژگی‌های بازار پارچه دبی

ممکن است بعضی افراد به معرفی بازار طلای دبی به‌عنوان بهترین بازار در دبی بپردازند؛ اما توجه داشته باشید که امروزه در دبی بازار پارچه بسیار پرطرفدار و پررونق‌تر شده است؛ به‌گونه‌ای که به‌عنوان بهترین بازار در دبی شناخته می‌شود. محیط این بازار به‌گونه‌ای است که اگر قصد خرید هم نداشته باشید، با گشت‌وگذار در آن می‌توانید از محیط آن لذت ببرید.
معماری این بازار بسیار خاص و دیدنی است و در طراحی سقف آن چوب‌بری‌های جذاب وجود دارد و برای طراحی مغازه‌ها از چوب استفاده شده است. در کنار این سبک معماری، استفاده از نورپردازی در قسمت‌های مختلف بازار باعث شده است که فضای بسیار جذابی را به وجود آورد. به همین دلیل امروزه بازارهای پارچه دبی به‌عنوان جاذبه‌های دیدنی در این منطقه شناخته می‌شوند. در بازار پارچه دبی انواع محصولات مختلف عرضه می‌شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • پارچه‌های مختلف و سنتی عربی
  • پارچه‌های دست‌دوز عرب
  • پارچه‌های تولیدی توسط کشورهای مختلف جهان
  • انواع پارچه مجلسی در دبی
  • پارچه‌های پولک دوزی شده
  • انواع پارچه در جنس‌های گیپور، مخمل، ابریشم، تور و غیره
خرید گردشگران از بازار پارچه دبی

مزایای خرید پارچه از بازار بور دبی

این بازار یک مکان بسیار مناسب برای پیدا کردن انواع پارچه‌های خاص و منحصربه‌فرد است که امروزه در سراسر جهان خریداران بسیار زیادی دارد. این بازار جزو بازارهای سنتی محسوب می‌شود که در یک منطقه تاریخی دبی قرار دارد. باتوجه‌به اینکه انواع پارچه‌های رنگارنگ، منسوجات و اقلام لباسی در این بازار به فروش می‌رسند، باعث شده تا در دسته شلوغ‌ترین مراکز خرید دبی به‌حساب می‌آید. برخی از مزایای خرید پارچه از این بازار عبارتند از: 

محصولات منحصربه‌فرد

در این مرکز خرید دبی انواع منسوجات، پارچه‌های مختلف و متنوع عرضه می‌شود که شما به‌راحتی نمی‌توانید در کشورهای دیگر آن‌ها را پیدا کنید. انواع طرح‌های مختلف از گل‌دوزی تا چاپ بر روی پارچه‌ها در این بازار پیدا می‌شوند؛ به‌گونه‌ای که هر فردی و با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند پارچه متناسب خود را پیدا کند.

طرح ها و رنگ های منحصر به فرد پارچه ها

تجربه فرهنگی

در این بازار شما می‌توانید انواع فرهنگ و سنت‌های مختلف را مشاهده کنید؛ چرا که در مغازه‌های آن‌ها انواع لباس‌های سنتی به فروش می‌رسند.

قیمت مقرون‌به‌صرفه

در دبی انواع مراکز خرید لوکس وجود دارد که ممکن است قیمت محصولات آن‌ها بالا باشد. اما در بازار پارچه شما می‌توانید انواع محصولات متنوع را با قیمت مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. باتوجه‌به اینکه امکان خرید پارچه کیلویی در دبی وجود دارد، شما می‌توانید پارچه‌های مختلف را با قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز خرید خریداری کنید.

کیفیت بالا پارچه‌ها

شرکت‌های تولیدی پارچه در دبی باتجربه چندین ساله خود تمامی اجناس و پارچه‌ها را در باکیفیت‌ترین جنس تولید می‌کنند. به همین دلیل خریداران بدون هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی می‌توانند پارچه‌های خود را سفارش دهند. همچنین هنگام خرید پارچه، امکان مرجوعی و ضمانت نیز برای شما فراهم می‌شود.

خرید بدون واسطه

در بازار پارچه دبی این امکان فراهم شده است که بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای بتوانید با مناسب‌ترین قیمت‌ها پارچه‌های خود را سفارش دهید.

تنوع محصول

درصورتی‌که قصد خرید در بازار عمده پارچه دبی را دارید، احتمالاً تنوع محصولات برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد. باتوجه‌به اینکه انواع کارخانجات و برندهای مختلفی در دبی وجود دارند، پس می‌توان گفت پارچه‌ها در انواع طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. در این صورت هر فردی می‌تواند بهترین محصول را برای خود پیدا کند.

نحوه دسترسی به بازار پارچه دبی

موقعیت مکانی این بازار به‌گونه‌ای است که دسترسی به آن بسیار راحت هست و شما برای اینکه بتوانید به این منطقه دسترسی پیدا کنید، دو راه پیشنهادی در اختیار دارید: 

مترو

مترو یکی از سریع‌ترین نحوه دسترسی به این بازار است؛ برای خرید می‌بایست ایستگاه آل فهیدی در خط سبز پیاده شوید. این ایستگاه در محله بور دبی قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به بازار پارچه برسید.

دسترسی با مترو به بازار بور

قایق

یکی از روش‌های دیگری که شما می‌توانید به بازار دسترسی داشته باشید، استفاده از قایق و گذراندن نهرهای دبی است. معمولاً گردشگرانی که قصد گشت‌وگذار در دبی را دارند، این روش برای آن‌ها بسیار مناسب است؛ زیرا مسیر بسیار جذابی دارد و تجربه جدیدی برای گردشگران به وجود می‌آورد. همچنین در این مسیر امکان مشاهده جاذبه‌های دیدنی و تفریحی نیز برای گردشگران فراهم شده است. شما پس از رسیدن به اسکله باید برای تهیه بلیت و انتخاب قایق در صف بایستید. سپس با طی کردن مسافتی که تقریباً ۶ دقیقه زمان نیاز دارد، می‌توانید به بازار برسید.

دسترسی به بازار با قایق‌ها

جاذبه‌ها و امکانات نزدیک به بازار پارچه در دبی

علاوه بر خرید از بازار پارچه دبی می‌توانید انواع امکانات و خدمات متنوع دیگر را نیز در اطراف این بازار مشاهده کنید. در این صورت علاوه بر خرید، امکان استراحت و گشت‌وگذار نیز برای شما فراهم می‌شود. برخی از بهترین هتل‌های دبی در نزدیکی بازار پارچه قرار دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان آپارتمان دلفین، هتل یورک اینترنشنال، هتل سان و غیره را نام برد که برای اقامت در دبی بسیار مناسب هستند.
همچنین شما می‌توانید انواع بازارهای مختلف دیگر مانند بازار آل فهیدی، راتانز و غیره را نیز در اطراف بازار پارچه دبی مشاهده کنید. انواع رستوران‌های سنتی عربی در اطراف این بازار وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان وگ ورلد را نام برد.

زمان مناسب برای بازدید از بازار پارچه دبی

درصورتی‌که قصد خرید از بهترین بازار پارچه دبی را دارید، باید مدت زمانی را برای مراجعه به این شهر انتخاب کنید که با تعطیلی بازار مواجه نشوید. معمولاً بازار پارچه دبی از ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و تا ساعت ۱۰ شب باز است. همچنین در طول هفته از روز شنبه تا پنجشنبه، امکان دسترسی به بازار پارچه وجود دارد. دقت داشته باشید که در روزهای جمعه شما می‌توانید از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب به این بازار مراجعه کنید.
نکته مهم دیگری که در زمینه بازدید از این بازار باید به آن توجه داشته باشید، این است که باید زمان استراحت فروشندگان هنگام ظهر را هم در نظر بگیرید. معمولاً از ساعت ۱ تا ۵ بعدازظهر امکان دارد که اکثر مغازه‌های موجود در این بازار به دلیل استراحت و صرف نهار بسته باشند. توجه داشته باشید که آب‌وهوای دبی گرم است و شما باید فصل‌های خنک سال را برای مراجعه به این شهر انتخاب کنید. معمولاً توصیه می‌شود که در فصل زمستان و بهار برای خرید پارچه به دبی مسافرت کنید.

پارچه ها و لباس های محلی بازارچه دبی

تهیه تور دبی برای بازدید از بازار پارچه

بازارهای موجود در دبی علاوه بر خاورمیانه در کل جهان مشهور هستند؛ به‌گونه‌ای که مردمان بسیار زیادی برای خرید خود از سراسر جهان به دبی مراجعه می‌کنند. درصورتی‌که شما نیز قصد بازدید از بازار پارچه دبی را دارید، باید برای تهیه تور دبی اقدام کنید. از این طریق شما می‌توانید تعداد روزهای اقامت خود در این شهر و هتل موردنظر را انتخاب کنید و بهترین برنامه را برای سفر خود در نظر بگیرید.

بازدید از بازار پارچه با رامین گشت

دبی تنها شهر لباس‌های لوکس و زیبا نیست، شما می‌توانید با مراجعه به بازار پارچه دبی زیباترین و بهترین پارچه‌ها را برای خود خریداری کنید. برای سفر به دبی پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه رامین گشت در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه با خلق ایده‌های متفاوت همواره آماده خدمات‌رسانی به مسافران عزیز هستند.

سوالات متداول

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در دبی، بازار پارچه آن است که انواع پارچه و محصولات نساجی را عرضه می‌کنند.

 

بازار پارچه دبی باتوجه‌به تنوع محصولات، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، معماری سنتی و حال و هوای خاصی که دارد، در طول سال مسافران بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند.

 

درصورتی‌که قصد خرید پارچه از بازار پارچه این شهر را دارید، در زمان مناسب و در بهترین فصل‌های سال که آب‌وهوا خنک است، به دبی مراجعه کنید.

 

بازار پارچه دبی در منطقه بور و در خیابان آل فهیدی واقع شده است.

 

شما دسترسی راحتی به هتل‌آپارتمان دلفین، هتل یورک اینترنشنال، هتل سان خواهید داشت.

 

مقالات مرتبط

بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
از دبی چی بخریم؟
1402/12/16 7 دقیقه
بازار استوک دبی
1402/12/20 6 دقیقه
بازار طلای دبی
1402/05/14 7 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت