دی تو دی دبی

دی تو دی دبی
آشنایی با مرکز خرید دی تو دی دبی آدرس و تلفن دی تو دی دبی شعبه‌های دی تو دی در دبی دی تو دی ابوشغاره شارجه Day To Day Abu Shagara Branch دی تو دی بانیاس دبی Day to Day Hypermarket Baniyas دی تو دی جنرال تریدینگ آنیون Day to Day General Trading Anion دی تو دی جنرال تریدینگ الفهید Day to Day General Trading Al Fahid خرید از دی تو دی با آژانس مسافرتی رامین گشت پرسش و پاسخ

از دیگر مراکز خرید معروف امارات می‌توان به دی تو دی دبی اشاره کرد که در آن کالاهای متنوعی نظیر پوشاک، کیف، کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، مواد غذایی و غیره به فروش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید دی تو دی که نظر گردشگران را به خود جلب کرده کیفیت خوب و قیمت مناسب اجناس است. به همین دلیل اکثر مسافران در سفر به دبی علاوه بر بازدید از دبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر، از مرکز خرید دی تو دی بازدید می‌کنند.

آشنایی با مرکز خرید دی تو دی دبی 

دی تو دی نیز همانند بسیاری از مراکز خرید دبی فعالیت خود را از ۲۵ سال پیش (سال ۱۹۹۹ میلادی) آغاز کرده و اولین مرکز و شعبه آن در منطقه دیره شروع به کار کرده است. دی تو دی اکنون یکی از فروشگاه‌های بزرگ حراجی و خاص دبی محسوب می‌شودکه در آن هر نوع کالایی با قیمت مناسب پیدا می‌شود. به همین دلیل اکثر گردشگران و افراد با فرهنگ‌های مختلف برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. به عبارت دیگر دی تو دی جزو فروشگاه‌های معروف و پرطرفدار دبی به‌شمار می‌رود.
بزرگ‌ترین شعبه دی تو دی دبی دیره است که روبه‌روی مرکز سیتی سنتر (یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معروف این شهر) قرار دارد. این شعبه در موقعیت خوبی قرار گرفته و به‌راحتی می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو به آن دسترسی پیدا کرد.
در شعبه دیره دی تو دی همانند دیگر شعبات، کیفیت سرویس دهی و برخورد کارکنان با مشتری بسیار خوب بوده و همین امر باعث‌ محبوبیت آن شده است. قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع اجناس سبب شده‌است که بسیاری از گردشگران برای خرید سوغاتی به آن مراجعه کنند. همچنین در زیر ساختمان فروشگاه یک پارکینگ بزرگ رایگان وجود دارد که می‌توان برای پارک ماشین خود از آن استفاده‌کرد. ناگفته نماند که در روز دوشنبه بسیاری از اجناس دی تو دی حدود ۳۰ درصد الی ۷۰ درصد تخفیف می‌خورند و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود رو با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

آشنایی با مرکز خرید دی تو دی دبی

آدرس و تلفن دی تو دی دبی

همان طور که اشاره شد، دی تو دی در دبی چندین شعبه دارد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شعبه آن در دیره، مرکز شهر، خروجی سوم، روبه‌روی مرکز خرید سیتی سنتر دبی، در منطقه خرید بن یاس واقع شده‌است. همچنین در نزدیکی ایستگاه مترو بوده و از طریق مترو می‌توان خیلی راحت و سریع به آن دسترسی پیدا کرد. 
در بیشتر موارد  ساعت کاری بازارهای دبی از ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۰ شب ادامه دارد؛ اما ساعات کاری دی تو دی بیشتر بوده و برای خرید از آن می‌توان هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱ بامداد به شعبات مختلف این فروشگاه مراجعه کرد.
دی تو دی دیره دبی، جمعه‌ها تعطیل است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ برخی از پرسش‌های خود می‌توانید قبل از حضور در فروشگاه به وب سایت آن یا با شماره تلفن دی تو دی دبی  ( 9988 325 4 971+ )  تماس حاصل کنید و راهنمایی‌های لازم دریافت کنید.

آدرس و تلفن دی تو دی دبی

شعبه‌های دی تو دی در دبی

همان طور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شده دی تو دی علاوه بر شعبه دیره در قسمت‌های مختلف دیگر شهر،  شعبات دیگری هم دارد که شامل موارد زیر است:

دی تو دی ابوشغاره شارجه Day To Day Abu Shagara Branch

جدیدترین شعبه دی تو دی دبی، شعبه ابوشغاره است که در یک خیابان شلوغ و واحد هم کف یک مجتمع مسکونی بزرگ قرار دارد. در این شعبه اجناس و کالاهای مختلفی نظیر کفش، کیف، پوشاک (زنانه، مردانه، بچه‌گانه) ابزار الکترونیکی، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم تحریر، مواد غذایی، لوازم خانه و آشپزخانه به فروش می‌رسد.
دی تو دی أبو شغاره شارجه بسیار بزرگ و ۷۶۲ متر مساحت دارد و همانند دی تو دی دیره قیمت اجناس در آن بسیار مناسب است. به‌نحوی که می‌توان اکثر کالاها را با پرداخت ۱ الی ۱۰ درهم خریداری کرد؛ بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان یک فروشگاه ارزان قیمت هم یاد کرد. 

دی تو دی ابوشغاره شارجه Day To Day Abu Shagara Branch

دی تو دی بانیاس دبی Day to Day Hypermarket Baniyas

دی تو دی بانیاس دبی در میدان بانیاس قرار دارد و کالاهای بسیار متنوعی در آن به فروش می‌رسد. به‌عبارت دیگر بسیاری اجناسی که در دیگر مراکز فروش قابل دسترسی نیستند، در این مکان به فروش می‌رسند. همچنین در آن بسیاری از اجناس به‌صورت روزانه تخفیف می‌خورند. دی تو دی بانیاس دبی نسبت به دیگر شعبه‌ها، فروشگاه کوچکتری است و از ۹ صبح تا ۱ بامداد می‌توان برای خرید به آن رفت.

دی تو دی بانیاس دبی Day to Day Hypermarket Baniyas

دی تو دی جنرال تریدینگ آنیون Day to Day General Trading Anion

دی تو دی دبی جنرال تریدینگ در ایستگاه متروی الاتحاد قرار دارد و اکنون یکی از فروشگاه‌های شلوغ دبی محسوب ‌می‌شود و در آن کالاها با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های بالا به فروش می‌رسند. به عبارت دیگر این شعبه روبه‌روی ایستگاه مترو الاتحاد واقع شده‌است و می‌توان خیلی راحت از طریق مترو و با صرف هزینه‌ای ناچیز به آن دسترسی پیدا کرد. البته ناگفته نماند که در این شعبه قیمت و همچنین تنوع اجناس نسبت به شعبه‌های دیگر کمتر است.
برای خرید وسایل آشپزخانه، اسباب‌بازی، کیف، کفش، چمدان، وسایل تزئینی، لوازم تحریر، انواع پوشاک بچه‌گانه، مردانه، زنانه، بدلیجات، لباس و لوازم ورزشی و… می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.
مردم محلی و گردشگران با مراجعه به این بازار می‌توانند بسیاری از اجناس با کیفیت را فقط با پرداخت ۱ الی ۱۰ درهم بخرند. برخلاف دیگر شعبه‌ها، دی تو دی دبی جنرال تریدینگ آنیون روزهای جمعه نیز باز است.

دی تو دی جنرال تریدینگ آنیون Day to Day General Trading Anion

دی تو دی جنرال تریدینگ الفهید Day to Day General Trading Al Fahid

دی تو دی جنرال تریدینگ الفهید در قلب منطقه بور دبی قرار دارد و در آن اجناس بسیار متنوعی به فروش می‌رسد. این مرکز خرید در همه ایام هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد باز است. البته در روزهای جمعه در ۲ نوبت تا ساعت ۱ بامداد فعالیت می‌کند.

خرید از دی تو دی با آژانس مسافرتی رامین گشت

در دی تو دی دبی اجناس متنوع، با قیمت خوبی به فروش می‌رسند و بسیاری از مسافران و گردشگران برای خرید سوغاتی‌های جذاب و ارزان بازدید از آن را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. برای خرید از مرکز خرید دی تو دی دبی باید با روش‌های دسترسی و شعبه‌های مختلف آن در شهر دبی آشنا بود. به همین دلیل کسانی که برای اولین بار قصد سفر به دبی و خرید از دی تو دی را دارند بهتر است با تورهای مسافرتی سفر کنند. زیرا در این صورت می‌توانند خیلی راحت و بی‌دغدغه زیر نظر تور لیدر از همه شعبه‌های دی تو دی بازدید کنند. 
آژانس مسافرتی رامین گشت چندین سال است که به‌صورت حرفه‌ای در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند و همه هم‌وطنان می‌توانند از طریق این مجموعه به‌صورت حضوری و غیر حضوری جهت خرید تور دبی، رزرو هتل و رزرو بلیط پرواز دبی اقدام کنند.

سوالات متداول

تنوع کالا و محصولات مرکز فروش دی تو دی بالا است و می‌توان برای خرید ظرف و ظروف آشپزخانه، اسباب‌بازی، کیف، کفش، چمدان، وسایل تزئینی، لوازم تحریر، انواع پوشاک بچه‌گانه، مردانه، زنانه، بدلیجات، لباس و لوازم ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، ابزار الکترونیکی، مواد غذایی و غیره به شعبه‌های مختلف آن مراجعه کرد.

 

اولین و مهم‌ترین مرکز و شعبه دی تو دی در منطقه دیره شروع به کار کرده است و اکنون یکی از فروشگاه‌های بزرگ حراجی و خاص دبی به شمار می‌رود.

همه شعبه‌های دی تو دی به‌غیر از روز جمعه در همه ایام هفته از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱ بامداد باز هستند. البته برخی از شعبه‌ها نظیر جنرال تریدینگ آنیون و جنرال تریدینگ الفهید در روزهای جمعه تعطیل نیستند و در ۲ نوبت تا ساعت ۱ بامداد باز هستند.

 

دی تو دی در دبی شعبه‌های مختلفی دارد که شامل جنرال تریدینگ آنیون، جنرال تریدینگ الفهید، دی تو دی دیره دبی، دی تو دی أبو شغاره شارجه و دی تو دی بانیاس دبی هستند.

 

مقالات مرتبط

دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
بازار دیره دبی
1403/01/14 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت