تونل باد دبی

قیمت از: 150 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح و هیجان در تونل باد دبی
معرفی تونل باد دبی فناوری پشت تونل باد تجهیزات و امکانات تونل باد دبی مراحل آماده شدن پرواز آی فلای دبی اطلاعات کاربردی تونل باد دبی هزینه پرواز در تونل باد دبی بازدید و تفریح از تونل باد دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز دبی، تونل باد (Ifly dubai) هست که مورد استقبال زیادی از مسافرین و گردشگران در سراسر دنیا قرار گرفته است. در این تونل از فناوری‌های مختلف استفاده شده تا افراد بتوانند حس خوبی از پرواز و جداشدن از زمین را داشته باشند. آی فلای دبی، نوعی سیستم فناوری حمل و نقل به روش‌های جدید است که برای آینده دبی در نظر گرفته شده است و در حال حاضر می‌توان از مقیاس کوچک شده آن برای تفریح استفاده کرد. برای اینکه با این تفریح جذاب و اینفلایت دبی آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

کودکان در آی فلای دبی

معرفی تونل باد دبی

تونل باد دبی به عنوان یک مرکز تفریحی در امارات شناخته می‌شود که با نام آی فلای دبی هم معرفی شده است. در این مکان می‌توان در یک فضای امن قرار گرفت و احساس خوب سقوط آزاد، پرواز و معلق بودن در هوا را تجربه کرد. همچنین این تونل باد، یکی از بزرگترین تونل‌های بادی در دنیا بوده که قطری معادل 5 متر دارد و از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. 

درحقیقت بازدیدکننده‌ها در این تفریح با پیشرفته‌ترین و مجهز‌ترین امکانات، حس خوب پرواز را تجربه خواهند کرد. همچنین محدودیت سنی برای افراد وجود ندارد. بازدیدکننده‌ها در یک تونل دوجداره قرار خواهند گرفت و با آموزش‌هایی که از قبل دیده‌اند، در یک فضای کنترل شده، معلق می‌مانند یا پرواز می‌کنند. این تفریح نمونه‌ای کوچک از شرایط حمل و نقل در آینده دبی است که بیشتر مردم از طریق راه‌های هوایی جابه‌جا خواهند شد. به طور کلی دبی شهر شگفتی‌ها است و در کنار برج‌های سربه فلک کشیده مانند: برج خلیفه می‌توان از تفریحات منحصر به‌فرد و هیجان انگیز بهره‌مند شد.

تفریح علاقه مندان با تونل باد دبی با لباس ایمنی

فناوری پشت تونل باد

فناوری که در تونل باد در نظر گرفته شده است، بسیار جذاب بوده و بر اساس یکسری مفاهیم و تکنولوژی طراحی شده است. در این فناوری، می‌توان سیستم حمل و نقل را در تونل‌های زیرزمینی تجربه کرد و از طریق هوای جریان یافته، با وسیله‌های نقلیه و سرعت بالا جابه‌جا شد. تفریح آی فلای دبی هم از این فناوری‌ها استفاده می‌کند و می‌توان برای لحظاتی بهترین تجربه پرواز را در ذهن ماندگار کرد. 

تجهیزات و امکانات تونل باد دبی

در تونل باد دبی از تجهیزات گوناگونی استفاده شده است که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و می‌توان از طریق آن‌ها در این مرکز تفریحی قرار گرفت. لباس سرهمی، عینک، کلاه ایمنی و گوشگیر به بازدیدکننده داده می‌شود تا هنگام تفریح و پرواز، امنیت بالاتری داشته باشد. همچنین برای اینکه بتوانید ایمنی بیشتری داشته باشید می‌توانید از وسایل ایمنی شخصی خود هم استفاده کنید تا بدون نگرانی یک پرواز مهیج را تجربه کرد.

معلق در هوا با تونل باد یا آی فلای دبی

مراحل آماده شدن پرواز آی فلای دبی

افراد با آماده شدن و پوشیدن لباس سرهمی ‌و محافظ چشم، می‌توانند وارد تونل شوند و به سمت وزش باد حرکت کنند. در این قسمت با توجه به آموزش‌هایی که داده شده است باید به ترس خود غلبه کنید و از سقوط نترسید. در تونل مربی حرفه‌ای در کنار شما خواهد بود تا تجربه خوبی از این تفریح داشته باشید. همچنین مربی با اجازه بازدیدکننده، می‌تواند در این پرواز فرصت‌های مختلفی را ایجاد کند تا با چند چرخش و تلنگر، هیجان بیشتری را به بازدیدکننده وارد کند. در حقیقت تونل باد، نیاز به جسور بودن ندارد و هر فردی می‌تواند از این تفریح استفاده کند. این تونل باد، یکی از تفریحات دبی است که با استقبال افراد زیادی مواجه شده و سالانه میزبان بازدیدکننده‌های زیادی از سراسر دنیا است. 

تجربه هیجان در تونل حرفه ای باد بی

اطلاعات کاربردی تونل باد دبی

در آی فلای دبی یا همان تونل باد، روزهای دوشنبه و سه شنبه خدمات به مراجعه کننده‌ها ارائه نمی‌شود و این مرکز تفریحی تعطیل است. اما جای نگرانی نیست! در صورتی که از گشت شهری دبی استفاده کنید، اطلاعات کلی از ساعات فعالیت مکان‌های تفریحی در دبی خواهید داشت. ساعات فعالیت سایر روزهای بازدید از این مکان تفریحی عبارت‌اند از:

  • روزهای چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب
  • روزهای پنج شنبه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر

همچنین بهتر است بدانید که برای تجربه پرواز در تونل باد، افراد باید حداقل سن 3 سال به بالا داشته باشند و گروه‌های سنی زیر 2 سال نمی‌توانند از این تفریح استفاده کنند. از طرفی هم خانم‌های باردار و افرادی که در گذشته ناراحتی و بیماری‌های گرفتگی در کتف دارند، اجازه استفاده از این تونل را ندارند. به طور کلی برای اینکه بتوانید در کنار اطلاعات تونل باد در دبی درباره نحوه سفر به دبی هم اطلاعات کافی داشته باشید، بهتر است که مطلب راهنمای سفر به دبی از رامین گشت را مطالعه کنید.

هزینه پرواز در تونل باد دبی

هزینه پرواز در اینفلایت دبی با توجه به مدت زمان آن متغییر خواهد بود. در حقیقت، افراد می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که برای این تفریح در نظر گرفته‌اند، مدت زمان پرواز را انتخاب کرده و از پکیج‌های تونل استفاده کنند. هزینه‌های بلیط با توجه به نوع پکیج انتخابی بازدیدکننده با قیمت متفاوتی ارائه می‌شود که در جدول زیر آورده شده است:

نوع پکیج

هزینه

بازه‌های زمانی 2 دقیقه‌ای

262 درهم

بازه‌های زمانی 4 دقیقه‌ای

497 درهم

بازه‌های زمانی 6 دقیقه‌ای

706 درهم

بازه‌های زمانی 8 دقیقه‌ای

889 درهم

بازه‌های زمانی 10 دقیقه‌ای

1048 درهم

توجه داشته باشید که هر یک از این قیمت‌ها امکان دارد با گذشت زمان تغییر کنند، از این‌رو بهتر است قبل از مراجعه به این مکان تفریحی یا هر مکان تفریحی دیگر مانند: شهربازی IMG یا موزه آینده دبی اطلاعات تکمیلی را از وب سایت‌های ایرانی یا وب سایت‌های رسمی دریافت کنید و به صورت آنلاین بلیط مد نظر خود را تهیه کنید.

بازدید و تفریح از تونل باد دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

تونل باد دبی به عنوان یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز این شهر معرفی شده است که به تازگی با استقبال گردشگرهای مختلفی روبه‌رو شده است. اما توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای بازدید از این تفریح مهیج و بی نظیر، مقدمات سفر به دبی را بررسی کنید. از این‌رو مجموعه آژانس هواپیمایی رامین گشت در کنار شما است تا با ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی، شما را برای سفر به دبی همراهی کند. 

برای اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، کافی است با کارشناس‌های رامین گشت در ارتباط باشید و الویت‌های سفر خود را اعلام کنید. در حقیقت شرایط خرید تور دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت فراهم شده است تا با خیالی راحت از خدمات مختلفی مانند: اخذ ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، محل اقامت (هتل) و تهیه بلیط هواپیما بهره‌مند شوید.

به طور کلی ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که توضیحاتی درباره تفریح آی فلای دبی عنوان کنیم تا با این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوالی ‌‌دارید که در مطلب به آن اشاره نشده، می‌توانید در انتهای همین متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. 

سوالات متداول

آی فلای دبی در روزهای چهارشنبه تا یکشنبه فعالیت دارد و روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است. 

روزهای چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب و روزهای پنج شنبه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر

کودکان زیر 2 سال، خانم‌های باردار و افرادی که بیماری و مشکل گرفتگی کتف دارند.

هزینه‌های بلیط با توجه به مدت زمان استفاده از تونل، متغییر خواهد بود.

استفاده از لباس سرهمی، عینک، کلاه ایمنی و گوشگیر برای ایمنی بیشتر افراد بازدیدکننده در نظر گرفته شده است.

مقالات مرتبط

گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 150 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت