کیدزانیا دبی

تفریح کودکان در شهربازی کیدزانیا دبی
معرفی شهربازی کیدزانیا دبی آدرس و ساعات کاری کیدزانیا در دبی بازدید از دبی پارک کیدزانیا چه نکات برجسته‌ای دارد؟ گردش در کیدزانیا دبی غذا و نوشیدنی سرگرمی (Entertainment kidzania) خرده‌فروشی خدمات حمل‌ونقل مهدکودک کیدزانیا غذاخوری قوانین شهربازی کیدزانیا دبی گردش در کیدزانیا با رامین گشت پرسش و پاسخ

در دبی دنیایی بزرگ و جذاب به نام کیدزانیا تاسیس شده است. این شهربازی از بهترین پارک‌های دبی محسوب می‌شود که کودکان با هر سن و سالی می‌توانند وارد شهربازی کیدزانیا دبی (KidZania Dubai) شوند. کودکان می‌توانند در این شهربازی به کار و فعالیت بپردازند و در نقش بزرگسالان ایفای نقش کنند. همچنین می‌توانند مهارت‌های مختلف زندگی را یاد بگیرند و در محیطی کاملاً امن، اوقات خوشی را در کنار هم سن و سالان خود داشته باشند.

پارک کیدزانیا، شهربازی مناسب کودکان

معرفی شهربازی کیدزانیا دبی

ماجراجویی و هیجان در شهربازی کیدزانیا از همان ابتدای کار و به‌محض باز شدن درب پارک شروع می‌شود. این شهربازی را می‌توان یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی دبی معرفی کرد که کودکان می‌توانند در آن شغل‌های متفاوت را تجربه کنند. بچه‌ها با سنین متفاوت می‌توانند در این پارک به سراغ شغل‌های مورد علاقه خود بروند، کار کنند و پول دربیاورند.

شهربازی کیدزانیا نه‌تنها در دبی، بلکه در سراسر جهان به‌عنوان یک مجموعه تفریحی منحصربه‌فرد و جذاب شناخته می‌شود. این مکان علاوه بر تفریح و سرگرمی، شرایط را برای یادگیری حساب و کتاب‌های اقتصادی، همدلی و کار گروهی فراهم می‌کند. در این پارک همه چیز کاملاً واقعی است با این تفاوت که هیچ خبری از آدم‌بزرگ‌ها نیست، هر بچه‌ای شغلی را در این شهر به عهده دارد و به‌طورکلی امور شهر بر دوش کودکان می‌چرخد.

کودکان در کیدزانیا می‌توانند در لباس یک پلیس ظاهر شوند، آتش‌نشان و یا پزشک شوند و به امور درمانی بپردازند. به‌طورکلی 70 شغل در این شهر بزرگ وجود دارد که هر کودکی می‌تواند باتوجه‌به علاقه‌ای که دارد، یک شغل را انتخاب کند و در ازای خدماتی که ارائه می‌دهد، حقوق بگیرد.

جالب‌تر اینجا است که آن‌ها می‌توانند با حقوق خود در بانک سرمایه‌گذاری کنند، به رستوران بروند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. همچنین می‌توانند به فروشگاه‌های مختلف بروند و لباس و هر آنچه را که نیاز دارند، تهیه کنند. این شهربازی ۲۴ شعبه در کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، پرتغال و… دارد.

محیط بازی کیدزانیا دبی

آدرس و ساعات کاری کیدزانیا در دبی

شهربازی کیدزانیا دبی در طبقه دوم دبی مال قرار دارد. این شهربازی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ بعدازظهر باز است. همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانید از ساعت ۱۲ صبح تا ۹ بعدازظهر به این پارک مراجعه کنید و به بازی بپردازید.

بازدید از دبی پارک کیدزانیا چه نکات برجسته‌ای دارد؟

بازدید از دبی پارک کیدزانیا حتی با پرداخت هزینه‌های بالا ارزش دیدن دارد. اگر بخواهیم نقاط برجسته این مرکز تفریحی را بررسی کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • شهربازی کیدزانیا دبی یکی از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی است که این امکان را برای کودکان شما فراهم می‌کند تا در محیطی فوق‌العاده امن و دنیای مورد علاقه خود زندگی کنند و تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی و آینده خود تجربه کنند.
  • کیدزانیا نسخه‌ای کودکانه از مشاغل مختلف مانند پلیس، پزشک، آتش‌نشان، سوپرمارکت و... را فراهم می‌کند تا کودکان بتوانند فعالیت‌های مختلف را تجربه کنند و به نقش آفرینی بپردازند.
  • از دیگر نکات برجسته آن می‌توان به واحد پول مخصوص کیدزانیا اشاره کرد. Kidzos واحد پول شهربازی کیدزانیا است که در ازای فعالیت‌های کودکان به‌عنوان حقوق به آن‌ها پرداخت می‌شود. بچه‌ها می‌توانند حقوق خود را برای خرید کالا، لباس، خوردن غذا در رستوران و... خرج کنند.
نکات بازدید از شهربازی KidZania

گردش در کیدزانیا دبی

از کودک خود بپرسید به چه شغلی علاقه دارد و می‌خواهد در چه زمینه‌ای به فعالیت بپردازد؟ قطعاً هر کودکی در ذهن خود به شغلی علاقه‌مند است و قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور به شغل دلخواه خود برسد. کیدزانیا رویای دور و دراز کودکان را خیلی زود تحقق می‌دهد. در واقع این پارک، دنیای واقعی را به آنان نشان می‌دهد که می‌توانند خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنند، در شغل مورد علاقه خود مشغول شوند و به شکل واقعی به کار و فعالیت بپردازند.

کیدزانیا برای کودکانی که می‌خواهند پزشک، پلیس، سرآشپز، روزنامه‌نگار و... شوند، تجربه‌ای واقعی ارائه می‌دهد و به‌طورکلی ۴۰ حرفه مختلف را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

غذا و نوشیدنی

کودکانی که به آشپزی علاقه دارند، می‌توانند در شهربازی کیدزانیا دبی به این شغل مشغول شوند و در محیطی امن، روزی سرگرم‌کننده را تجربه کنند. در این بخش کودکان می‌توانند انواع پیتزا، برگر و... را خودشان بپزند و تجربه‌ای واقعی از آشپزی داشته باشند.

سرگرمی (Entertainment kidzania)

برای کودکانی به خلاقیت و سرگرمی علاقه دارند، بازی Entertainment kidzania بسیار مناسب است. بچه‌ها می‌توانند در تئاتر متروپولیتن کیدزانیا به نقش آفرینی بپردازند و در نمایش‌های مختلف شرکت کنند.
رسانه
در بخش رسانه اجازه دهید کودک شما در بخش رادیویی فعالیت کند. فرصت یادگیری داشته باشد و برنامه مورد علاقه خود را تولید کند. کودک شما در این بخش می‌تواند گزارش‌های خبری بسازد و در سراسر کیدزانیا آن را پخش کند.

خرده‌فروشی

در فروشگاه کیدزانیا بچه‌ها می‌توانند در نقش صندوق‌دار و سهام‌دار نقش بازی کنند و یا به‌عنوان مشتری، با پرداخت پول از فروشگاه خرید کرده و مدیریت مالی یاد بگیرند.

خدمات

صنعت و خدمات به‌عنوان اصلی‌ترین بخش هر شهر محسوب می‌شود. این صنعت در دل کیدزانیا هم وجود دارد. کودکانی که به این حوزه علاقه دارند می‌توانند در نقش پلیس، به برقراری امنیت در شهر کمک کنند و یا در هتل رو به‌عنوان مهماندار از میهمانان پذیرایی کرده و چیزهایی جدیدی را تجربه و کشف کنند.

خدمات کودکان در کیدزانیا دبی

حمل‌ونقل

در شهربازی کیدزانیا می‌توانید در فرودگاه مشغول به کار شوید و تجربه‌ای واقعی از فعالیت‌های یک فرودگاه داشته باشید. اگر به رانندگی علاقه دارید، می‌توانید در مؤسسه رانندگی امارات گواهینامه بگیرید و در خیابان‌های کیدزانیا مشغول به رانندگی شوید.

مهدکودک کیدزانیا

زمانی که کودکان شما در کیدزانیا به تفریح و سرگرمی مشغول هستند، بچه‌های کوچک‌تر می‌توانند در مهدکودک کیدزانیا سرگرم بازی شوند. مهدکودک کیدزانیا محیطی امن و آرام دارد و با هزینه‌ای مناسب از نوزادان تا کودکان ۲ساله را با آغوش گرم می‌پذیرد و اوقات خوشی را برای آنان رقم می‌زند.

غذاخوری

کیدزانیا طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار را با کیفیتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که از بازی و تفریح خسته شدید، می‌توانید از وعده‌های سالم و خوشمزه تا انواع همبرگرهای مک‌دونالد، کلاسیک و پیتزاهای اکسپرس، گزینه دلخواه خود را انتخاب و میل کنید.

قوانین شهربازی کیدزانیا دبی

شهربازی کیدزانیا قوانین خاص خود را دارد. قبل از ورود به این شهر و استفاده از تفریحات و سرگرمی‌های آن، بهتر است بادقت این قوانین را مطالعه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید:

  • بلیط ورودی کیدزانیا تنها برای پذیرش و استفاده از فعالیت‌های مختلف معتبر خواهد بود. برای صرف غذا، نوشیدنی، عکس‌گرفتن، دسترسی به امکانات ویدئویی و... باید بلیط مجزا تهیه کنید. 
  • کودکانی که قد آن‌ها بیشتر از 120 سانتی‌متر است می‌توانند به‌تنهایی در شهربازی فعالیت کنند و نیاز به همراه ندارند. اما برای پذیرش آن‌ها باید یک قیم بالای 17 سال در ورودی پارک کیدزانیا حضور داشته باشد. 
  • کودکانی که به هر علتی کیدزانیا را حتی به مدت کوتاه ترک می‌کنند، برای بازگشت به شهربازی باید مجدداً بلیط تهیه کنند. 
  • کشیدن سیگار داخل این محوطه ممنوع است؛ چراکه سلامت کودکان در اولویت است.
  • جویدن آدامس در داخل شهربازی کیدزانیا مجاز نیست. 
  • ورود حیوانات خانگی به داخل محوطه ممنوع است.
  • به همراه آوردن خوراکی، غذا و نوشیدنی به شهربازی ممنوع است.
  • افراد بزرگسال به‌هیچ‌عنوان حق ورود به شهربازی کیدزانیا دبی را ندارند. اما آن‌ها می‌توانند در محوطه‌ای مجزا به استراحت بپردازند. از اینترنت رایگان بهره ببرند به تماشای تلویزیون بنشینند و یا از کافه‌رستوران‌ها برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنند.
قوانین شهربازی کیدزانیا برای کودکان و بزرگسالان

گردش در کیدزانیا با رامین گشت

در دبی پارکی عالی به نام کیدزانیا وجود دارد. کودکان می‌توانند در این پارک با سرگرمی و بازی، آموزش‌های زیادی را یاد بگیرند. کودکان 6 تا 16 ساله می‌توانند در شهربازی کیدزانیا دبی 70 حرفه و شغل مختلف را به شکل واقعی تجربه کنند. این پارک با مساحتی حدود 7000 متر مربع وسعت، چیزی کمتر از یک شهر ندارد. 

اگر دوست دارید کودکان شما از تفریحات جالب و جذاب این پارک استفاده کنند باید برای سفر به دبی برنامه‌ریزی کنید و با مراجعه به یک آژانس مسافرتی معتبر، به‌راحتی به دبی سفر کرده و از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با مراجعه به آژانس گردشگری رامین گشت برنامه‌ای دقیق برای سفر به دبی بچینید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

به همین منظور می‌توانید به‌صورت اینترنتی یا حضوری به آژانس مسافرتی رامین گشت مراجعه کنید و یا با شماره‌تلفن 02143000069 تماس بگیرید و با مشاورین این مجموعه راجع به نحوه برگزاری تورها، خدماتی که ارائه می‌کنند، مدت‌زمان سفر و... صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. کارشناسان این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند و هرگونه سؤال یا ابهامی را که در این زمینه دارید برطرف می‌کنند .

سوالات متداول

 خیر؛ بزرگسالان باید حداقل با یک کودک به پارک وارد شوند.

 خیر؛ بزرگسالان باید حداقل با یک کودک به پارک وارد شوند.

 کودکان تا جایی که خودشان بخواهند و نهایتاً تا زمان بسته شدن پارک می‌توانند در کیدزانیا حضور داشته باشند.

خیر؛ برای ورود مجدد باید بلیط تهیه کنید.

خیر؛ اما می‌توانید از فروشگاه‌های کیدزانیا غذا و خوراکی تهیه کنید.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
آکواریوم دبی مال
1402/09/27 11 دقیقه
شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت