لگو لند دبی

قیمت از: 245 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تفریح و بازدید از لگو لند دبی
پارک لگولند دبی انواع تفریحات لگولند دبی پارک آبی لگولند دبی هتل لگولند دبی زیر دریایی لگو لند دبی سینما ۴ بعدی لگو لند دبی لگولند دبی کجا است؟ بهترین زمان استفاده از لگولند قیمت بلیط لگولند دبی بازدید از لگولند دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از مراکز تفریحی جذاب امارات، لگو لند دبی (Legoland Dubai) است و همانند سرزمینی جادویی با لگوهای رنگی و زیبا احاطه شده تا سرگرمی‌های زیادی برای افراد ایجاد کند. پارک لگولند دبی یکی از معروف‌ترین پارک‌های شهر دبی است که در سال 2016 افتتاح شد و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است. این پارک اولین و بزرگترین لگولند در خاورمیانه است که اکثر مخاطب‌های آن بین 2 تا 13 سال هستند. اما قیمت لگولند دبی چقدر است؟ آیا شرایط خاصی برای بهره‌مندی از این پارک وجود دارد؟ برای اینکه به این سوالات پاسخ دهیم و با این مکان هیجان‌انگیز بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

پارک لگولند دبی

لگو لند یکی از شهربازی‌های دبی محسوب می‌شود که برای کودکان بین 2 تا 13 سال طراحی شده است. کودکان می‌توانند از بخش‌های بی‌نظیری مانند: سینما 4 بعدی، پارک آبی و ماشین‌های پدالی برای سرگرمی ‌استفاده و ساعات خوشی را سپری کنند. حتی محیط پارک به قدری جذاب است که بزرگسالان را هم مجذوب می‌کند و می‌توان از بخش مینی لند بازدید کرد. این بخش، اماکن معروف دنیا را با ظرافت خاصی از لگو طراحی کرده و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. اما چرا باید به پارک لگولند در دبی رفت؟

این پارک به دلیل تفریحاتی که برای افراد در نظر گرفته است جزو بهترین‌ها بوده و می‌توان یک تفریح متفاوت را با امکانات مختلف تجربه کرد و از سفر به دبی لذت برد. اما بهتر است که با تمام تفریحات این پارک آشنا بود.

تفریح و سرسره های پارک آبی لگولند

انواع تفریحات لگولند دبی

تفریحات مختلفی در لگو لند دبی وجود دارند که دلیل اصلی بازدید از این مکان زیبا است. افراد می‌توانند با توجه به نوع سلیقه خود و کودک یکی از بخش‌های مختلف را انتخاب کرده و متناسب با آن از تفریح مد نظر لذت ببرند. در حقیقت وجود تفریحات متنوع باعث شده تا این پارک لگولند دبی نسبت به سایر پارک‌های مناسب کودکان، جذابیت بیشتری داشته باشد. به طور کلی بهترین تفریحات در پارک لگو لند عبارت‌اند از:

  • پارک آبی لگو لند 
  • قسمت کارخانه لگولند 
  • لگو سیتی 
  • بخش تخیل 
  • بخش قلعه سرزمین ماجراجویی 
  • شهر کوچک

این تفریحات در بخش‌های مختلف این پارک طراحی شده‌اند تا به راحتی بتوان بهترین سرگرمی‌ها را داشت. در ادامه امکانات این تفریحات را بررسی خواهیم کرد:

پارک آبی لگولند دبی

پارک آبی لگو لند دبی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های تفریحات در این پارک هست که با استقبال کودکان زیادی مواجه شده است. برخی از کودکان علاقه دارند که زمان خود را در آب سپری کرده و با لگوهای مختلف بازی و سرگرمی ‌ایجاد کنند. بنابراین بخش بزرگی از پارک لگولند دبی به این قسمت اختصاص دارد.

در این پارک آبی، بیش از 12 وسیله بازی مانند سرسره برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است تا کودکان با توجه به علاقه و شرایط بدنی و سنی خود، از آن‌ها استفاده کنند. همچنین فضای این بخش از پارک با لگوهای بزرگ و کوچک طراحی و تزئین شده تا نمای زیبایی هنگام استفاده از تفریحات داشته باشد. از طرفی هم بزرگسال‌هایی که علاقه دارند در کنار فرزندان خود باشند، می‌توانند از استخر بزرگی که برای بزرگسال‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده کنند و آن‌ها هم به تفریح در آب بپردازند. 

هتل لگولند دبی

هتل لگو لند در دبی با همکاری DXB Entertainments و گروه UK’s Merlin Entertainment Group در سال 2021 افتتاح شده که یکی از هتل‌های تم‌دار در جهان شناخته می‌شود. این هتل زیبا با تم لگو، 250 اتاق دارد که دکوراسیون آن با انواع لگو ساخته شده و نمای زیبایی به این هتل بخشیده است. 

افرادی که به این هتل رفته باشند، می‌دانند که در قسمت ورودی هتل، اژدهای نگهبان و در لابی، کشتی دزدان دریایی وجود دارد تا نظر کودکان و حتی بزرگسالان را جذب کنند. همچنین این هتل امکانات ویژه‌ای را در اختیار افراد قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از لیست غذاهای بین‌المللی و عربی در رستوران 
  • وای فای رایگان برای مسافرها
  • بهره‌مندی از بلیط پارک آبی لگولند دبی
  • استخر سر باز برای استراحت مسافرها
  • بوفه صبحانه به صورت رایگان

توجه کنید که اتاق‌های این هتل با تم‌های مختلفی طراحی شده است که این تم ها عبارت‌اند از:

  • تم ادونچر (ماجراجویی)
  • تم پایرت (دزد دریایی)
  • تم (لگو نینجا)
  • تم کینگدم (پادشاهی) 
  • تم لگو فرندز 

در نتیجه می‌توانید از قبل این تم‌ها را مشاهده کرده و متناسب با سلیقه‌های خود، بهترین اتاق را انتخاب کنید. 

زیر دریایی لگو لند دبی

لگولند دبی یکی از بزرگترین و اولین پارک‌های خاورمیانه، به‌علت استقبالی که از این پارک شده، به تازگی بخش زیردریایی برای یک سفر واقعی طراحی و راه‌اندازی شده است. در این سفر ماجراجویی می‌توان با 60 گونه مختلف دریایی آشنا شد و از تفریح در این پارک لذت برد. 

به طورکلی این پارک از افرادی که علاقه به دنیای زیرآب دارند، دعوت می‌کند تا با یک زیردریایی زرد رنگ به خرابه‌های باستانی و زندگی در زیر آب سفر کنند تا منظره‌های شگفت‌انگیزی را مشاهده کرد. همچنین در طول سفر می‌توان اطلاعات علمی ‌و آموزشی هم افزایش داد. 

سینما ۴ بعدی لگو لند دبی

سینما 4 بعدی یکی از بخش‌های تفریحی در پارک لگولند است که جزو بزرگترین سینماهای 4 بعدی معرفی شده و سالانه میزبان‌های زیادی دارد. در این سینما می‌توان تجربه لذت بخشی از تماشای یک فیلم 4 بعدی داشت و حتی جزو یکی از قهرمانان و ستاره‌ها فیلم بود. 

لگولند دبی کجا است؟

دبی یکی از شهرهای زیبا و توریستی امارات متحده عربی، پارک‌های موضوعی زیادی را راه‌اندازی کرده، این مورد باعث استقبال گردشگرهای زیادی شده است. در حقیقت این پارک در منطقه‌ای به نام جبل علی قرار دارد که یکی از مسیرهای خوب در دبی محسوب می‌شود. 

افراد برای بازدید از این پارک جذاب می‌توانند از طریق تاکسی، مترو و اتوبوس اقدام کنند. اگر علاقه دارید که هزینه‌های رفت‌وآمد کمتری در دبی پرداخت کنید، بهتر است که با مترو به این مکان بروید؛ برای بازدید از این جاذبه با مترو دبی، باید در ایستگاه UAE Exchange پیاده شده و از طریق یک تاکسی، مسافت کوتاهی را برای رسیدن به لگو لند در دبی طی کنید.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، رو به‌روی جبل علی

پارک موضوعی و تفریحی لگولند

بهترین زمان استفاده از لگولند

با توجه به اینکه دبی شرایط آب و هوایی گرم و خشکی ‌دارد، از این‌رو شاید بسیاری از افراد ترجیح دهند که فصل‌های زمستان و بهار را برای تفریح در این شهر زیبا انتخاب کنند. اما دقت داشته باشید که استفاده از پارک لگولند دبی محدودیت فصلی ندارد، زیرا در هر زمانی می‌توانید از تفریحات جذاب این پارک استفاده کنید و لحظات خوشی داشته باشید. همچنین قبل از تهیه بلیط، از روزهای کاری و فعالیت این پارک اطلاع داشته باشید.

قیمت بلیط لگولند دبی

قیمت لگولند دبی با توجه به تغییراتی ارزی که در کشور ایران و امارات وجود دارد، یک نرخ مشخص نخواهد بود و ممکن است که با توجه به امکانات مختلف، هزینه‌های استفاده از پارک با قیمت‌های مختلفی روبه‌رو باشد. از این‌رو توصیه می‌کنیم که بلیط پارک زیبای لگو لند در دبی را از طریق وب‌سایت‌های معتبر یا از طریق وب سایت اصلی پارک تهیه کنید تا از بهترین تفریحات لذت ببرید. همچنین اطلاعات کلی این پارک به شرح زیر هستند:

  • ساعت بازدید: هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر
  • متوسط قیمت بلیط: بزرگسالان 295 درهم، کودکان 3 تا 11 سال و افراد بالای 60 سال 250 درهم ( این قیمت‌ها ممکن است که با تغییرات همراه باشند)
  • وب سایت: www.legoland.com/dubai

بازدید از لگولند دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

لگو لند دبی یکی از تفریحاتی مهیج است که مسافرین با خیالی راحت بتوانند در کنار خانواده، لحظات خوشی داشته باشند. اگر شما هم قصد سفر به دبی با کودکان بین 2 تا 13 سال را دارید، باید به دنبال تفریحاتی باشید که متناسب با سن آن‌ها باشد. به طور حتم پارک لگولند دبی می‌تواند برای تمام افراد خانواده تفریح و سرگرمی ‌ایجاد کند. اما قبل از اینکه برای این تفریحات آماده شوید، نیاز است که از طریق یک تور تفریحی به دبی سفر کنید. همچنین برای اینکه هزینه‌های سفر به دبی کمتر شود، توصیه می‌کنیم که تور دبی را تهیه کنید تا از خدمات مختلف بهره‌مند شوید.

از این‌رو مجموعه آژانس مسافرتی رامین گشت به عنوان ارائه‌کننده انواع تورهای داخلی و خارجی شرایطی را فراهم کرده است تا با کمترین هزینه به دبی سفر کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. کارشناس‌های این مجموعه به صورت 24 ساعت شبانه روز و در طول 7 روز هفته آمادگی پاسخگویی به سوالات شما را دارند تا درباره رزرو یا خرید تور دبی اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهند. از طرفی هم مراجعه حضوری برای شما عزیزان امکان‌پذیر است تا بتوانید به راحتی انواع تورهای داخلی و خارجی را تهیه کنید. 

ما در این مطلب سعی داشتیم تا توضیحاتی درباره لگولند دبی ارائه کنیم تا با هزینه‌های این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید، اما اگر سوال یا ابهامی ‌‌‌‌دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناس‌های رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، روبه‌روی جبل علی

کودکان از سن 2 تا 13 سال می‌توانند از تفریحات پارگ لگولند بهره‌مند شوند.

بله؛ استخر بزرگی برای تفریح بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

خیر؛ برای غذا خوردن و استراحت می‌توان از بخش هتل این پارک استفاده کرد.

هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر می‌توان از تفریحات و خدمات این پارک استفاده کرد. 

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
دبی لند
1402/06/16 6 دقیقه
تفریحات دبی
1402/10/03 33 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 245 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت