شهربازی‌های دبی

تفریح در بهترین شهربازی های دبی
لذت گردش در بهترین شهربازی‌های دبی شهربازی IMG سیاره جادویی دبی (Magic Planet) پارک اند ریزورت دبی پارک آبی اسپلش پارتی پارک آبی وایلد وادی دبی پارک آبی آکواونچر (پارک آبی آتلانتیس) پارک آبی لاگونا دبی پارک آبی آکوا داک واندرلند، ارزان ترین پارک آبی دبی گلوبال ویلیج دبی تفریح در شهربازی‌های دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

امروزه خوش‌گذرانی در شهربازی‌های دبی بین ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار و مرسوم شده است. خرید، تماشا و تفریح را در این پارک‌های تفریحی، می‌توانید تجربه کنید. یکی از موضوعات مهم، قیمت تفریح در شهربازی‌های دبی است که باید مبلغ‌های نسبتاً بالایی را بپردازید. 

سفر به دبی از آن دست سفرهای خارجی است که امروزه در میان ایرانی‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. همچنین تفریح و هیجان در شهربازی‌های دبی هم از آن دست خاطراتی خواهند بود که سال‌ها در ذهنتان باقی خواهند ماند. اگر با هدف تفریح و خوش‌گذرانی قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید با شهربازی‌های این شهر بیشتر دبی آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

لذت گردش در بهترین شهربازی‌های دبی

دبی شهری بزرگ و مملو از جاذبه‌ها و مکان‌هایی است که برای جذب گردشگر از سراسر جهان ساخته شده‌اند. باتوجه‌به هوای بسیار گرم این شهر، دبی در فصل‌های زمستان و پاییز مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است. یکی از مشهورترین مکان‌های تفریحی شهر دبی، شهربازی‌های آن هستند و سرگرمی خوبی برای گردشگران محسوب می‌شوند. برخی از شهربازی‌های دبی و مکان‌های تفریحی آن، مختص کودکان و بعضی دیگر برای تمامی سنین مناسب هستند.

شهربازی IMG

آی اِم جی یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی است که هم در میان بزرگسالان و هم در میان کودکان طرفداران زیادی دارد. این شهربازی دبی با داشتن آیتم‌های گوناگون، همه خواسته‌های مراجعه‌کنندگان را برآورده می‌کند. هنگامی که وارد این شهربازی مهیج می‌شوید، همه خاطرات خود را فراموش خواهید کرد.

لوازم مهیج و نفس‌گیر همراه ترن‌هوایی پر پیچ‌وخم شهربازی IMG تنها بخشی از تفریحات هیجان‌انگیز این شهربازی به شمار می‌روند. علاوه بر این اگر به شخصیت‌های کارتونی علاقه دارید، می‌توانید از دکتر اک انتقام بگیرید و با مرد عنکبوتی دسته و پنجه نرم کنید و یا دایناسورهای عظیم‌الجثه را از نزدیک ببینید.

این شهربازی با مساحتی بیشتر از 139 هزار مترمربع، قابلیت میزبانی از 19 هزار نفر را دارد. شهربازی سرپوشیده IMG دبی در 3 آگوست 2016 فعالیت خود را آغاز کرد و از لحاظ سیستم تهویه‌مطبوع، یکی از پیشرفته‌ترین‌ها است. از جمله امکانات و خدمات این شهربازی می‌توان به صندوق امانات با هزینه، پارکینگ رایگان، خدمات اورژانس و... اشاره کرد.

شهربازی آی ام جی دبی در خیابان شیخ زائد دبی، City of Arabia، 311E قرار دارد. اما از معضلات تفریح در این شهربازی‌ها تهیه بلیت است که به دلیل طولانی‌بودن صف‌ها این فرایند کمی طول می‌کشد. قیمت بلیت شهربازی IMG دبی برای افراد بزرگسال 325 درهم و برای کودکان با قد کمتر از 90 سانتی‌متر رایگان است.

مساحت

بیش از 139 هزار مترمربع

ظرفیت:

قابلیت میزبانی از 19 هزار نفر

امکانات:

سرپوشیده

یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه

صندوق امانات

پارکینگ رایگان

معایب:

طولانی‌بودن صف‌ نوبت

قیمت بلیط:

افراد بزرگسال: 325 درهم

کودکان با قد کمتر از 90 سانتی‌متر رایگان

ساعت کاری:

یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:00 - 21:00

پنجشنبه تا شنبه از ساعت 12:00 - 22:00

ساعت کاری این شهربازی یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:00-21:00، پنجشنبه تا شنبه از ساعت 12:00-22:00 است، اما امکان دارد این ساعت کار تغییر کند.

تفریح در شهربازی IMG دبی

سیاره جادویی دبی (Magic Planet)

 اگر می‌خواهید به تفریح در شهربازی‌های دبی بپردازید، می‌توانید در ابتدای کار به سیاره جادویی بروید که برنده جوایز مختلفی از آفریقا، امارات و خاورمیانه شده است. این مجموعه با تفریحاتی باورنکردنی مانند سواری‌های داخلی، بازی‌های مهارتی، جاذبه‌ها و شبیه‌سازها یک روز مفرح را برای همه سنین به ارمغان می‌آورد.

 در مجیک پلنت دبی برخلاف شهربازی‌های دبی بیشتر از حد معمول لوازم بازی وجود دارد که فوق‌العاده‌ترین آن‌ها گیم‌های اَرکید و ویدئویی هستند. از گیم‌های کلاسیک پرطرفدار گرفته تا نسخه‌های جدید باکیفیت بالا، همه در مجیک پلانت طراحی شده‌اند. این امر موجب می‌شود تا بازیکنان ساعت‌های طولانی را مشغول بازی شوند. از همه مهم‌تر شما می‌توانید با طی کردن مسیر آسمان و دیوار، آدرنالین خون خود را بالا ببرید.

 برای افرادی که به بازی‌های اکشن علاقه‌دارند می‌توانند به مکان برگزاری سیاره جادویی بروند. این مکان در ارتفاع 13 متری از سطح زمین قرار دارد که به به حالت تعلیق در آمده است. اما اگر این چالش برای شما کافی نبود، می‌توانید از دیوار صخره‌ای 8 متری این شهربازی دیدن کنید و به آسمان برسید.

 در برخی از شهربازی‌های دبی، بلیط‌ها با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. در شهربازی مجیک پلنت دبی بلیت برای 30 دقیقه استفاده 45 درهم و برای استفاده نامحدود 80 درهم است.

از طریق خیابان‌های شیخ زائد دبی، مرکز خرید امارات مال - خیابان الاتحاد - خیابان الوحده می‌توانید به این شهربازی مراجعه کنید. ساعت کاری شهربازی مجیک پلنت دبی به‌صورت همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب است.

تفریح در سیاره جادویی دبی

پارک اند ریزورت دبی

در مرحله نخست بایستی بیان کنیم پارک اند ریزورت دبی از 4 بخش گوناگون موشن گیت، لگو سیتی، لگولند، پارک بالیوود تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها از معروف‌ترین شهربازی‌های دبی هستند که سرگرمی‌های متعددی را ارائه می‌دهند.

پارک اند ریزورت دبی

لگولند بهترین شهربازی دبی

اگر در شهر دبی برای کودک خود به دنبال یک شهربازی ویژه هستید، لگولند می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد. بخش هیجان‌انگیز لگولند، چرخ‌وفلک و سرسره های جذاب آن هست که تنها برای کودکان زیر 12 سال مناسب‌اند. از همه مهم‌تر انجام تفریحاتی مانند قایق لگویی، سافاری، استخر موج و… هم در کنار خانواده امکان‌پذیر است.

بیشتر از 14000 مدل و 59 میلیون قطعه لگو در این شهربازی دبی وجود دارد. همچنین از سایر ویژگی‌های شهربازی لگولند، سرپوشیده شدن در ایام تابش خورشید و روباز در ایام شب و عادی است. از جذاب‌ترین بخش‌های لگولند می‌توان به فضای ماجراجویی شهر لگو، قلمرو پادشاهی و... اشاره کرد.

قیمت هر یک از بلیط‌های لگولند برای بزرگسالان 330 درهم، افراد 3 تا 11 سال 295 درهم و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است.

شهربازی لگو لند دبی  
 

موشن گیت

 موشن گیت از شهربازی‌های تخیلی دبی است که از لحاظ طراحی به شرکت والت دیزنی شباهت دارد. شما در موشن گیت می‌توانید شرکت‌های مشهوری مانند لاینزگیت، دریم ورکس و کلمبیا پیکچرز را مشاهده کنید. با وارد شدن به هر کدام از بخش‌هایی که نام بردیم، می‌توانید خود را جای شخصیت‌های کارتونی بگذارید و فیلم بگیرید.

 اگر یکی از طرفداران شخصیت چارلی‌چاپلین هستید، می‌توانید کفش‌های بزرگ او را بپوشید. اگر به جنگ با اهریمن علاقه دارید، می‌توانید با زامبی‌ها بجگنید. اگر عاشق موجودات عجیب و طبیعت هستید، دهکده اسمورف‌ها با کلاه‌های سفید در انتظار شما است. اگر هم استعداد بازیگری دارید؛ بنابراین بدون وقفه خود را در شخصیت‌های ماداگاسکار و پاندای کونگفوکار ببینید.

قیمت بلیط‌های موشن گیت به‌ازای هر نفر حدود 170 درهم و ساعت کاری این شهربازی همه‌روزه از 11 صبح تا پاسی از شب است.

موشن گیت دبی

پارک بالیوود

اگر علاقه شدیدی به فیلم‌های هندی دارید و می‌خواهید در نقش ابرقهرمان‌های بالیوودی مانند کریش و جبار سینگ نقش‌آفرینی کنید، پس به پارک بالیوود خوش آمدید. پارک بالیوود، جشنواره‌ای از رنگ‌های گوناگون و رقص‌های پرسروصدا، مثل: بانگرا، کاتاکالی، رقص ببر و گاربا را نمایش می‌دهد. همچنین در بمبئی چوک، خیابان‌های هند را مشاهده خواهید کرد.

در پارک بالیوود علاوه بر رقص و رنگ بازی، چندین رستوران هندی نیز وجود دارد که چشیدن طعم تند و خوشمزه غذاهای هندی را برایتان فراهم می‌کند. در تئاتر تاج‌محل، پارک بالیوود می‌توانید نمایش‌های عاشقانه را با موزیک‌های هندی تماشا کنید و نکته قابل‌توجه این است که در یکی از سالن‌ها به‌صورت رایگان موزیک‌های راک پخش می‌شود و بازدیدکنندگان به رقص و پایکوبی می‌پردازند. قیمت بلیط شهربازی بالیوودِ دبی 95 درهم است و ساعت کاری این پارک از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود و تا 8 شب ادامه دارد.

بالیوود پارک دبی

پارک آبی اسپلش پارتی

پارک آبی اسپلش پارتی ویژه‌ کودکان زیر 12 سال است که در یکی از زیبا‌ترین سواحل دبی به نام ساحل جمیرا قرار دارد. این پارک در سال 2015 به بهره‌برداری رسید. همین امر و قیمت مناسب این پارک آبی باعث شده است تا به یکی از پرطرفدارترین شهربازی‌های دبی تبدیل شود. در این پارک آبی هیچ وسیله‌ای که مختص بزرگسالان باشد، وجود ندارد.

نگران ایمنی کودکان خود نباشید؛ چرا که نجات غریق‌های حرفه‌ای در این استخرها حضور دارند تا در مواقع نیاز اقدام کنند. پارک آبی اسپلش پارتی این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا بتوانند مراسم‌های دوستانه یا جشن تولد نیز برگزار کنند؛ توجه کنید که این مورد با پرداخت هزینه‌های جداگانه صورت می‌گیرد. 

هزینه مراسم در روزهای وسط هفته 99 درهم و در آخر هفته 120 درهم است. ساعت کاری این پارک در طول سال و 7 روز هفته از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر درنظر گرفته شده؛ البته گاهی اوقات به خاطر تعمیر و نگهداری یا بدی آب و هوا امکان دارد، تعطیل باشد.

پارک آبی اسپلش پارتی

پارک آبی وایلد وادی دبی

از جمله مهیج‌ترین شهربازی‌های دبی می‌توان به پارک آبی وایلد وادی دبی اشاره کرد. این پارک آبی را می‌توان از بهترین تفریحات دبی دانست؛ چرا که وایلد وادی دبی برای تمامی رده‌های سنی امکانات و خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این پارک می‌توان به سرسره‌های شگفت‌انگیز، بلند‌ترین سقوط آزاد در دبی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلف و... اشاره کرد. 

مستر بلستر، سورج برج، جمیرا اسکرا و‌... از بهترین تفریحات شهربازی وایلد وادی دبی هستند. همچنین از جذاب‌ترین قسمت‌های این پارک آبی می‌توان به استخر موج آن اشاره کرد. موج سواری و تفریحات خانوادگی در رودخانه جوها تنها بخشی از سرگرمی‌های این شهربازی است.

جوایز دوو و مرداب بهترین گزینه برای تفریح و خوش‌گذرانی کودکان شما به شمار می‌رود؛ چرا که این بخش فقط برای کودکان ساخته شده است و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت به تفریح در وایلد وادی بپردازند. برای رفاه و راحتی گردشگران انواع مختلف رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها در این پارک آبی وجود دارد. قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی برای بزرگسالان 299 درهم، کودکان با قد زیر 1 متر 249 درهم و هزینه بلیط برای میهمانان مقیم در هتل‌های جمیرا رایگان است.

پارک آبی وایلد وادی دبی در پالم جمیرا، خیابان ام سقیم، ام سقیم 3 قرار دارد و ساعت کاری آن نیز از نوامبر تا فوریه از ساعت  10 صبح تا 6 عصر، مارس تا مه از ساعت 10 صبح تا 7 عصر، ژوئن تا اوت از ساعت 10 صبح تا 8 شب و سپتامبر تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 عصر است.

پارک آبی آکواونچر (پارک آبی آتلانتیس)

اگر قصد دارید اوج هیجان را تجربه کنید و به دنبال بهترین تفریح در شهربازی‌های دبی هستید، پس ورود شما را به شهربازی آبی آکواونچر دبی خوش‌آمد می‌گوییم. آب‌ بازی در این پارک هیچ محدودیت سنی ندارد و تمامی رده‌های سنی را سرحال می‌آورد.

خلیج دلفین، از دیگر مکان‌های شهربازی آکوانچرز  محسوب می‌شود که شنا با دلفین‌ها و تماشای نمایش آن‌ها، جالب است. در ضمن شیرهای دریایی بی‌خطر و بانمک را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

انواع لوازم بازی، آکواریومی شگفت‌انگیز به نام لاست چمبرز و غواصی در آب از ویژگی‌های دیگر این پارک آبی دبی هستند. در پارک آبی آکواونچر بیشتر از 105 اسلاید گوناگون وجود دارد که لحظاتی مملوء از هیجان را به شما هدیه می‌دهد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پارک آبی آکواونچر بزرگ‌ترین پارک آبی در دبی است. افرادی که می‌خواهند پوست خود را برنزه ‌کنند، می‌توانند در ساحل خصوصی پارک آکواونچر این فرآیند را انجام دهند. میهمانان مقیم در هتل آتلانتیس می‌توانند از پرداخت هزینه ورودی معاف هستند.

پارک آبی آکواونچر در پالم جمیرا، هتل آتلانتیس دبی؛ پارک آبی آکواونچر قرار دارد و ساعت کاری این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا غروب آفتاب است. بزرگسالان می‌توانند بلیط این پارک آبی را با  299 درهم و افراد زیر 1 متر و 20 سانتی متر نیز با قیمت 249 درهم خریداری کنند.

پارک آبی لاگونا دبی

پارک آبی لاگونا دبی یکی دیگر از شهربازی‌های آبی دبی است که از سال 2018 پذیرای کودکان است. برای افرادی که می‌خواهند آدرنالین خون آن‌ها افزایش یابد یا افرادی که قصد استراحت و فرار از آفتاب داغ دبی را دارند، رفتن به پارک آبی لاگونا انتخاب مناسبی است. سرگرمی‌های متفاوتی در این پارک آبی وجود دارد.

این پارک آبی به چهار منطقه تقسیم می‌شود:

  • مکان ویژه کودکان
  • سرسره‌های هیجان‌انگیز
  • محل موج سواری 
  • محل استراحت کنار استخر 

علاوه بر جاذبه‌های پارک آبی لاگونا معماری آن نیز بسیار منحصر به فرد و وصف ناپذیر است. پارک آبی لاگونا در جمیرا، نزدیک ساحل لامر قرار دارد و ساعت کاری آن نیز به صورت همه روزه از 10 صبح تا 10 شب فقط دوشنبه‌ها از 10 صبح تا 6 عصر است. قیمت بلیط پارک آبی لاگونا از 120 درهم  آغاز می‌شود. 

پارک آبی لاگونا دبی

پارک آبی آکوا داک

پارک آبی آکوا داک در یکی از محله‌های دبی قرار دارد که معماری آن هم به صورت مدرنیته  و هم سنتی است. این محله، به عنوان یک بهشت افسانه‌ای-واقعی، برای کودکان 3 تا 14 ساله شناخته می‌شود. شهربازی آکوا داک 2 منطقه دارد و سرسره‌ها و جاذبه‌های آن به صورت روباز است، اما سالن‌ها و بازی‌های این پارک آبی سرپوشیده هستند.

همه‌ کارکنان پارک آبی، با دقت دمای آب استخرها و تمیزی آن را بررسی می‌کنند. از دیگر امکانات این پارک وجود کافه در آن است که شما را از نوشیدن و میل کردن غذا بی‌نیاز می‌کند. در این مجموعه باشگاه "آکواداکت"، تعطیلات و مهمانی‌ها را برگزار می‌کند که در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 تا 20:00 و از پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10:00 تا 21:00 پذیرای مهمانان است.

پارک آبی آکوا داک در جاده المنحور، ویلای 6، خیابان 33 قرار دارد و این مجموعه به صورت همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 20:00 شب فعالیت خود را آغاز می‌کند. قیمت بلیط پارک آبی آکوا داک نیز به ازای هر نفر حدود 180 درهم است.

پارک آبی آکوا داک

واندرلند، ارزان ترین پارک آبی دبی

از آنجایی که قیمت تفریح در شهربازی‌های دبی نسبتا بالا است، به همین دلیل شاید قصد داشته باشید به یک شهربازی با قیمت ارزان بروید، از این رو ما واندرلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این شهربازی افزون بر سینمای 7 بعدی، مکان‌هایی مانند رستوران و فست فود، گیمینگ، پارک اسباب بازی و… نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید از پارک آبی آن نیز نهایت لذت را ببرید. 

این مکان هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وسایل بازی دارد، در ضمن یک شهربازی با نام سرزمین عجایب نیز در این پارک وجود دارد که شما را به شهر آلیس می‌برد. نکته قابل توجه این است که روزهای چهارشنبه به استفاده بانوان از واندرلند اختصاص دارد.

واندرلند در منطقه دبی، القرهود، میان روستای البوم و پارک کریک قرار دارد و ساعت کاری آن در بخش سرزمین عجایب از ساعت 10 صبح تا 24 و پارک آبی از ساعت 10 صبح تا 20 است. شما می‌توانید بلیط‌های واندرلند دبی را حدود 125 درهم خریداری کنید.

پارک آبی و شهربازی واندرلند دبی

گلوبال ویلیج دبی

 آیا می‌خواهید جهانگرد شوید و همه‌ شهرهای دنیا را مشاهده کنید؟ به همین دلیل بهترین گزینه گلوبال ویلیج دبی است. شما با مراجعه به این مجموعه تفریحی می‌توانید نماد کشورهای گوناگونی مانند روسیه، ایران، فرانسه، ایتالیا، چین، آمریکا، انگلیس، آفریقا و... را با تمام جزئیات تماشا کنید. این مکان تفریحی در سال‌های نخست بازگشایی، مانتد یک جشنواره فعال بود؛ اما به علت استقبال بالا به مکانی دائمی تبدیل شد.

شاید نتوان گلوبال ویلیج را جزو شهربازی‌های دبی قرار داد؛ اما بدون شک می‌تواند بهترین‌ مکان‌ برای تفریح و خوش‌گذرانی دانست. از دیگر بخش‌های دهکده جهانی دبی می‌توان به 25  رستوران، یک شهربازی کوچک با 60 وسیله بازی و 35 غرفه فروشگاهی اشاره کرد. شاید فکر کنید بتوان در همه‌ فصل‌ها از این شهربازی دبی بازدید کرد؛ اما اشتباه می‌کنید، چرا که گلوبال ویلیج دبی فقط از 11 آبان تا 9 فروردین (ماه نوامبر تا 7 آوریل) فعالیت می‌کند. 

دهکده جهانی در جاده شیخ محمد بن زائد دبی، خروی 37، 311E قرار دارد و ساعت کاری این مجموعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 11.30 شب و پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از 4 عصر تا 1 بامداد است.

قیمت بلیط گلوبال ویلیج دبی با احتساب مالیات حدود 21 درهم است، اما از کودکان زیر 3 سال و افراد بالای 65 سال هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

شهربازی گلوبال ویلیج دبی

تفریح در شهربازی‌های دبی با رامین گشت

برنامه‌ریزی گشت و گذار در شهربازی‌های دبی به‌ دلیل تنوع و تعداد بالای آن‌ها، کاری سخت و چالش‌برانگیز است. برای اینکه بتوانید به تفریح در شهربازی‌های دبی و فعالیت‌های مورد علاقه خود بپردازید و بلیط تفریحات مختلف را بدون هیچ دردسری تهیه کنید، باید به سراغ بهترین آژانس مسافرتی را مناسبی را برای این کار بروید. آژانس‌های مسافرتی اطلاعاتی را درمورد قیمت تفریح در شهربازی‌های دبی و تورها و… به شما ارائه می‌دهند.

آژانس‌های مسافرتی با تخصص بالایی که در زمینه‌ گردشگری دارند، به‌سادگی برنامه تور را می چینند و همه‌ اقدامات مورد نیاز را برای گشت و گذار شما را فراهم می‌کنند. نخستین اقدامی که بایستی انجام دهید، این است که یک آژانس مسافرتی معتبر و حرفه‌ای در حیطه‌ مسافرت به دبی را انتخاب کنید. رامین گشت ابرسام یکی از معتبرترین و معروف‌ترین آژانس‌های مسافرتی ایران است که همیشه تورهای جذابی را برای شهر دبی تدارک می‌بیند. 

کارشناسان متخصص این آژانس در کنار تورلیدرهای حرفه‌ای آن، می توانند به شما کمک کنند تا سفری به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی در مورد تورها کسب کنید، باید با کارشناسان رامین گشت تماس بگیرید. این افراد در 7 روز هفته و به‌ صورت 24 ساعته آماده‌ی کمک به شما هستند.

سوالات متداول

IMG Worlds of Adventure بزرگترین شهربازی‌ سرپوشیده دبی و Aquaventure نیز بزرگترین پارک آبی دبی است.

Aquaventure که در آتلانتیس پالم قرار دارد محبوب‌ترین پارک آبی دبی است.

IMG World of Adventure از ترسناک‌ترین تا هیجان‌انگیزترین سواری‌ها را دارد و Aquaventure نیز بعضی از مهیج‌ترین آب‌سواری‌های جهان را دارد که می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

لگولند، موشن گیت، پارک‌های بالیوود و ریورلند همگی در پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی قرار دارند، به همین دلیل دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است.

پارک‌های آبی Aquaventure و Wild Wadi بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارند.

پارک‌های آبی Aquaventure و Wild Wadi بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارند.

مقالات مرتبط

بهترین هتل های دبی
1402/05/01 15 دقیقه
بهترین سواحل دبی
1402/05/04 9 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت