امارات مال

امارات مال، یکی از بهترین مراکز خرید دبی
معرفی امارات مال خرید لذت‌بخش در امارات مال خرید پوشاک از بهترین فروشگاه‌ها خرید بهترین و خاص‌ترین طلا و جواهرات در امارات مال خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین برندها تفریحات خاص در مرکز خرید امارات مال اسکی روی یخ سینمای امارات مال دریم اسکیپ خرید از امارات مال دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

 در دنیای پر از تنوع و جذابیت که در دبی وجود دارد، امارات مال شما را به یک‌ محل فوق‌العاده لوکس و بی‌نظیر دعوت می‌کند. اگر نام این مکان را شنیده‌اید اما نمی‌دانید امارات مال کجاست؟ باید بدانید که امارات مال (Mall of the Emirates) یک مرکز خرید باشکوه و مجلل در امارات متحده عربی و شهر دبی است. حتماً به‌خوبی از این موضوع اطلاع دارید که دبی پر از برج‌های خاص و مجلل به همراه مراکز خرید لوکس و در نهایت جاذبه‌های بسیار فراوانی است. درصورتی‌که قصد سفر به دبی را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به امارات مال سری بزنید؛ چرا که به‌عنوان یکی از مرکز خریدهای فوق‌العاده خاص و بزرگ محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم مطالب بیشتری در رابطه با امارات مال بیان کنیم، برای آشنایی بیشتر با این جاذبه دبی کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی امارات مال دبی

معرفی امارات مال

مرکز خرید امارات به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر دبی است. این مرکز مساحتی برابر ۲۳۴ هزار مترمربع دارد و سومین مرکز خرید بزرگ خاورمیانه است. در رابطه با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این مرکز می‌توانیم به محل مخصوصی برای زندگی پنگوئن‌ها به همراه بزرگ‌ترین زمین اسکیت روی یخ که کاملاً سرپوشیده است اشاره کنیم. در این مرکز خرید ۹۰ رستوران و فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی وجود دارد. در اکتبر سال ۲۰۰۳ ساخت امارات مال شروع شد و حدود ۲۱۸ میلیون دلار نیز برای آن در نظر گرفتند؛ در نهایت در سال ۲۰۰۵ نیز به پایان رسید.

طراحی امارات مال توسط یک شرکت آمریکایی انچام شد. زمانی که در این مرکز خرید حضور پیدا کنید، متوجه مغازه‌های تجاری بسیار زیاد آن می‌شوید و باتوجه‌به تنوع بسیار بالای آن‌ها می‌توانید انواع پوشاک، وسایل الکترونیکی، ساعت، طلا، لوازم آرایشی عطر و غیره را خریداری کنید. در این مرکز خرید شما می‌توانید با سینما رفتن، اسکی روی یخ، سالن تئاتر و غیره اوقات بسیار لذت بخشی را پشت سر بگذارید.

معرفی مرکز خرید امارات مالی دبی

خرید لذت‌بخش در امارات مال

در این مرکز خرید لوکس و بی‌نظیر به‌قدری تنوع زیاد است که مطمئناً پس از گشت‌وگذار و دیدن فروشگاه‌های مختلف آن می‌توانید چیزی که مد نظر دارید را پیدا کنید و بخرید.

تمام فروشگاه‌های این مرکز خرید دارای تنوع بسیار بالایی از محصولات هستند و آن‌ها نیز از برندهای معتبر و شناخته شده سراسر دنیا محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا بهترین اجناسی که می‌توانید در این مرکز خرید دبی تهیه نمایید را معرفی کنیم:

خرید پوشاک از بهترین فروشگاه‌ها

اگر جزو افرادی هستید که لحظه‌به‌لحظه مد و زیبایی را دنبال می‌کنید، می‌توانید در مراکز فروش امارات مال طبق آخرین مد روز پوشاک مد نظر خود را خریداری کنید. در حالت کلی می‌توانیم این گونه توضیح دهیم که در این مرکز خرید شناخته شده طیف بسیار وسیع و گسترده‌ای از برندهای مختلف و منحصربه‌فرد از پوشاک زنانه، مردانه، چرم، کیف و کفش، کودکانه و غیره وجود دارد.

از جمله برندهای معروفی که می‌توانید در زمان مراجعه به فروشگاه‌ها مشاهده کنید، مک کویین، برشکا الکساندر است. اگر قصد خرید پوشاک دارید، پیشنهاد می‌دهیم که به طبقات همکف اول و دوم این مرکز سری بزنید.

خرید پوشاک از امارات مال دبی

خرید بهترین و خاص‌ترین طلا و جواهرات در امارات مال

زمانی که به شهر دبی سفر کنید و به امارات مال بروید، در زمینه طلا و جواهرات آخرین مدل‌های طراحی شده برندهای مشهور را خواهید دید. ممکن است قیمت طلا و جواهرات فروشگاه‌های این مرکز خرید از نظر شما بالا باشد، اما از هر کدام از فروشگاه‌ها که خرید کنید یک شناسنامه دریافت خواهید کرد و می‌توانید در هر کجای دنیا طلا و جواهرات خریداری شده را در زمانی که احتیاج داشتید، بفروشید.

معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند طلای جهان که تقریباً تمام افراد آن را می‌شناسند و کارتیر نام دارد، در این مرکز خرید یک شعبه دارد. مغازه‌هایی که برای طلا، جواهرات و ساعت‌فروشی امارات مال در نظر گرفته شده است، درست در طبقات همکف و اول آن به‌صورت پراکنده قرار دارد و با کمی گشت‌وگذار در آن می‌توانید این فروشگاه‌ها را پیدا کنید.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین برندها

شما هم به‌عنوان یک خانم قطعاً زمانی که به مسافرت‌های مختلف می‌روید، هنگامی که برای خرید به مراکز مختلف مراجعه می‌کنید، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی نظر شما را به خود جلب می‌کند. در امارات مال نیز لوازم‌آرایش از برندهای مختلف و معروف دنیا وجود دارد. اگر به دبی سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به این مرکز خرید برای دیدن برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی بروید. از جمله برندهای معروفی که در فروشگاه‌های مختلف این مرکز خرید وجود دارند، می‌توان به لاش، مک و غیره اشاره کرد. مانند دیگر مغازه‌های این مرکز خرید، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در طبقه‌های مختلف آن به‌صورت پراکنده قرار دارند.

تفریحات خاص در مرکز خرید امارات مال

همان‌طور که متوجه شدید این مرکز خرید فوق‌العاده بزرگ و دارای فروشگاه‌های ویژه‌ای است که تمام برندهای معتبر و شناخته شده را در خود جای‌داده‌اند. در این قسمت باید بیان کنیم که شما علاوه بر خرید لباس، لوازم آرایشی و دیگر وسیله‌های مد نظر خود، می‌توانید از امکانات تفریحی که برای شما فراهم شده است نیز استفاده کنید. این امکانات تفریحی شامل سینما، اسکی، اتاق فرار، شهربازی، بولینگ و غیره می‌شود.

تفریحات مرکز خرید امارات مال دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً با خانواده یا دوستان خود از تمام امکانات تفریحی که برای شما فراهم شده است، نهایت لذت را ببرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

اسکی روی یخ

زمانی که به یک مرکز خرید لوکس و باکلاس مثل امارات مال بروید، وجود یک پیست اسکی روی یخ در دل‌ گرم‌ترین شهرهای جهان باعث به‌دست‌آوردن تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر برای شما می‌شود. در این پارک برفی که مساحت آن حدوداً ۴۵۰۰ متر است، می‌توانید اسکی، اسنوبرد، زیپ‌لاین غار یخی و حتی دیدار با پنگوئن‌ها را تجربه کنید.

علاوه بر این موارد شما می‌توانید در کلاس‌های اسکی و اسنوبرد نیز شرکت کنید و این ورزش‌های خاص را با مربیان حرفه‌ای که در آنجا حضور دارند، یاد بگیرید. لازم به ذکر است بیان کنیم در داخل این مجموعه یک کافه زمستانی نیز قرار دارد که می‌توانید پس از انجام تفریحات مدنظرتان، کمی در آنجا استراحت کنید. همچنین اگر علاقه خاصی به پیست اسکی دبی دارید، می‌توانید از دبی مال هم دیدن کنید.

اسکی روی یخ در امارات مال دبی

سینمای امارات مال

در این مرکز خرید ویژه، یک پردیس سینمایی قرار دارد که معماری آن بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا است. با ورود به این سالن می‌توانید از آخرین تکنولوژی‌های صدا و تصویری که در جهان وجود دارد بهره ببرید. این مجموعه از ۲۴ سالن تشکیل شده است که به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی محسوب می‌شوند.

دریم اسکیپ

دریم اسکیپ از سرگرمی‌های اصلی مرکز خرید امارت مال به شمار می‌رود. تعداد بازی‌های موجود در این سالن به‌قدری زیاد است که قطعاً نمی‌توانید در طول یک روز همه آن‌ها را تجربه کنید. برای ورود به این سالن باید قد شما حداقل ۱.۲۱ سانتی‌متر باشد. همچنین شرایط سنی نیز دارد که باید بالای ۱۰ سال سن داشته باشید. اگر می‌خواهید فرزند شما اوقات خوش و لذت بخشی را در دریم اسکیپ تجربه کند، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً همراه او بلیت تهیه کنید و در تمام بازی‌ها همراه فرزند خود باشید. 

خرید از امارات مال دبی با رامین گشت 

یکی از بهترین مراکز خرید دبی، امارات مال است که فروشگاه‌های لوکس و فوق‌العاده خاصی در آن وجود دارد. احتمالاً تاکنون متوجه شده‌اید که امارات مال کجاست؟ پس فراموش نکنید که اگر روزی به دبی سفر کردید، حتماً به این مرکز خرید منحصربه‌فرد بروید؛ چرا که می‌توانید تمام وسیله‌های مد نظرتان را با برندهای معتبر شناخته شده خریداری کنید. اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی داشته باشید، با رفتن به فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی امارات مال می‌توانید یک روز پرهیجان را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

برای اینکه بتوانید سفری راحت و به‌یادماندنی داشته باشید، پیشنهاد می‌دهیم که جهت تهیه بلیت و خرید تور دبی با آژانس مسافرتی رامین گشت ارتباط برقرار کنید. شرایط مختلفی برای تورهای دبی در نظر گرفته شده است که می‌توانید بدون هرگونه دغدغه‌ای به کشور مد نظر خود سفر کنید. فراموش نکنید برای مطلع شدن از شرایط کلی تورهای دبی یا دیگر کشورهای مد نظر، بهتر است با کارشناسان رامین گشت در ارتباط باشید تا بتوانید مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

سوالات متداول

 در دبی و منطقه داونتان نزدیک برج خلیفه واقع شده است.

 این مرکز خرید فوق‌العاده شیک و منحصربه‌فرد دارای مساحت بیشتر ۲۳۴ هزار مترمربع است و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید سراسر دنیا نیز شناخته می‌شود.

 در امارات مال شما شاهد ۱۲۰۰ فروشگاه و برندهای شناخته شده و معروف جهان خواهید بود.

 بله شما می‌توانید از اسکی روی یخ، دیدن پنگوئن‌ها، بولینگ، اسنوبرد و دیگر تفریحات موجود در این مرکز خرید استفاده کنید.

مقالات مرتبط

تاکسی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت