تاکسی دبی

تاکسی اینترنتی برای رفت وآمد راحت تر در دبی
بهترین برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی Careem Dubai Uber UAE S’hail DTC SMART APP Dubai Bus On Demand App قیمت کرایه تاکسی در دبی چقدر است؟ تاکسی خانم‌ها و خانواده در دبی استفاده از برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی گشت‌وگذار با تاکسی اینترنتی دبی در تور رامین گشت پرسش و پاسخ

از مزیت‌های گردشگری دبی، سیستم حمل‌ونقل کارآمد آن است که تاکسی دبی نیز گشت‌وگذار را بیش‌ازپیش برای گردشگران راحت کرده است. دبی به‌عنوان یک شهر پرزرق‌وبرق، جاهای دیدنی بسیاری دارد که گردشگر‌ها میایلند از آن‌ها بازدید کنند. اما باید برای طی کردن مسافت‌های مختلف از تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی ‌استفاده کنند. اگر بپرسید که راه ساده‌تر و سریع‌تر برای رفت‌وآمد در این شهر چیست؟ تاکسی اینترنتی دبی گزینه‌ای مطمئن و مناسب است که می‌توان برای سفر‌های درون‌شهری از آن استفاده کرد.

درحقیقت، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای کرایه تاکسی که با معطلی یا کمی پیاده‌روی همراه است، با تاکسی دبی در شهر رفت‌وآمد کنند. ازاین‌رو، شرکت‌هایی در قالب برنامه‌های رزرو تاکسی اینترنتی در دبی فعالیت می‌کنند که کار را بسیار راحت کرده‌اند. این برنامه‌ها، خودروهای مختلفی را به کاربرها ارائه می‌دهند تا بر اساس بودجه خود، خودروی موردنظر را انتخاب کنند. علاوه‌بر این، برنامه‌های تاکسی اینترنتی، آفرهای بیشتری را نسبت به تاکسی‌های درون‌شهری ارائه می‌دهند و با بررسی پیش‌زمینه و رتبه‌بندی راننده‌ها، دست شما برای انتخاب باز است. برای اینکه با قیمت کرایه تاکسی در دبی و تعداد برنامه‌های رزرو خودرو بیشتر آشنا شوید، تا انتهای متن همراه ما باشید.

بهترین برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی 

افرادی که به دبی سفر می‌کنند، برای گشت‌وگذار در شهر، نگران هزینه‌های تاکسی هستند و علاقه دارند که با توجه به شرایط خود، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. در چنین مواردی، دو گزینه به شما پیشنهاد می‌شود:

  • اجاره اتومبیل در دبی ( اطلاعات کامل آن را در مقاله اجاره ماشین در دبی بخوانید.)
  • استفاده از تاکسی اینترنتی دبی

ازاین‌رو، چندین برنامه تاکسی اینترنتی در دبی وجود دارند، اما تنها تعدادی از آن‌ها بهترین نرخ‌ها، راننده‌ها و امکانات سفر را به مسافرین ارائه می‌دهند. در ادامه، چند برنامه محبوب از نظر قیمت کرایه تاکسی در دبی و خدمات مختلف را بررسی کرده‌ایم که به شرح زیر هستند. 

Careem Dubai 

اپلیکیشن Careem با بیش از 50 میلیون بار دانلود و رتبه 4.5 ستاره در گوگل‌پلی، به کاربرها اجازه می‌دهد تا سفر‌های شهری مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشند و برای گشت شهری دبی برنامه‌ریزی کنند. خدمات تاکسی اینترنتی Careem Dubai شامل تاکسی بین‌شهری، درون‌شهری و اجاره دوچرخه است.

به‌نوعی این برنامه را می‌توان شبیه به اسنپ (Snapp) دانست که علاوه‌بر تاکسی اینترنتی، خدمات دیگری هم ارائه می‌کند. درحقیقت، به‌غیر از رزرو راننده و تاکسی، کاربرها می‌توانند از چندین رستوران غذا سفارش دهند، مواد غذایی تهیه کنند و بسته‌ها را در سطح شهر تحویل بگیرند. 

به‌طور کلی،Careem  بهترین برنامه رزرو تاکسی در امارات است. این برنامه برای هر سواری به کاربرها پاداش می‌دهد. Carpooling یا هم‌سفری نیز از گزینه‌های دیگر این برنامه است. طرح کریم پلاس نیز یک آفر عضویت ماهانه است که به مشترکین هنگام رزرو تاکسی و سفارش موارد دیگر، امتیازاتی می‌دهد. این برنامه از زبان انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید پرداخت‌های خود را با پول نقد یا کارت اعتباری انجام دهید.

نکات مثبت تاکسی اینترنتی Careem

مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی Careem را می‌توان این‌گونه نام برد:

  • ردیابی تاکسی اینترنتی در زمان تردد و به اشتراک‌گذاری اطلاعات با دوستان یا خانواده امکان‌پذیر است.
  • گزینه سواری ممتاز و مقرون به‌صرفه در این تاکسی اینترنتی دبی ارائه می‌شود.
  • این پلتفرم پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می‌کند.

نکات منفی تاکسی اینترنتی Careem

با وجود مزایای بسیار، برنامه Careem معایبی نیز دارد که عبارتند از:

  • طبق بررسی‌های آنلاین، تیم پشتیبانی باید خیلی سریع‌تر پاسخ دهد.
  • با توجه به زمان، مکان تاکسی در GPS درون برنامه‌ای تاخیر دارد.
تاکسی اینترنتی Careem

Uber UAE 

اوبر با بیش از 500 میلیون بار دانلود، بیش از 25 زبان پشتیبانی‌شده و امتیاز 4.4 ستاره، یکی از بهترین برنامه‌های رزرو تاکسی اینترنتی دبی و امارات متحده عربی است. علاوه‌بر این، در اوبر چندین گزینه رزرو، مانند تاکسی و سواری استاندارد یا ویژه ارائه می‌شود که شما می‌توانید با توجه به شرایط و هزینه، هریک از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین در این برنامه، یک گزینه UberXL برای رزرو سفر با حداکثر 6 همراه وجود دارد.

با توجه به اینکه قیمت کرایه تاکسی در دبی بسیار گران است، توصیه می‌کنیم که برنامه اوبر را نصب کنید تا هزینه رفت‌وآمد شما در دبی کاهش پیدا کند.

پلتفرم اوبر، رزرو تاکسی ایمن از مبدا به مقصد را ارائه می‌دهد. این برنامه به کاربرها اجازه می‌دهد تا به راننده رتبه، امتیاز یا درباره او نظر بدهند که افراد جدید راحت‌تر بتوانند بهترین تاکسی را در منطقه خود پیدا کنند. 

همچنین Uber، برای تضمین ایمنی سفر به کاربرها این امکان را می‌دهد که در صورت احساس عدم‌امنیت با نیاز به خدمات اضطراری از طریق برنامه تماس بگیرند و به ‌طور خودکار مکان و جزئیات سفر را به اشتراک بگذارند. نکته مهم این است که کاربرها می‌توانند قبل از رزرو سفر، قیمت تخمینی سفر را مشاهده کنند.

نکات مثبت Uber UAE

کاربران این برنامه، نکات مثبت آن را این‌طور توصیف کرده‌اند:

  • قابلیت اشتراک‌گذاری مکان همراه با وضعیت سفر با دیگران 
  • در بیش از 600 فرودگاه و بیش از 10000 شهر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد
  • گزینه‌ای برای برنامه‌ریزی سفر از قبل وجود دارد.

نکات منفی Uber UAE

از بین نظراتی که کاربران درباره اوبر امارات منتشر کرده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه سفر با افزایش نرخ بنزین در نوسان است.
  • گاهی اوقات ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا راننده به محل برسد. 

در پاسخ به این سوال که «برای رفت و آمد در دبی، تاکسی اینترنتی کریم ارزان‌تر است یا اوبر؟»، وبسایت Platinum Heritage با بررسی قیمت پایه، قیمت هر کیلومتر، هزینه انتظار و ...، این‌طور پاسخ می‌دهد:

«اوبر معمولا نرخ ثابتی را ارائه می‌دهد، در نتیجه اگر مسافت طولانی‌تری پیشِ رو دارید یا در زمان پرترافیک می‌خواهید در شهر تردد کنید، بهتر است از اوبر استفاده کنید. اما برای مسافت‌های کوتاه‌تر، کریم مناسب‌تر است.» 

اپلیکیشن اوبر یکی از جدیدترین تاکسی های اینترنتی دبی

S’hail

برنامه S’hail مانند سایر خدمات رزرو تاکسی نیست. شما با این برنامه می‌توانید سریع و راحت، رزرو تاکسی اینترنتی دبی را تنها در چند ثانیه انجام دهید. همچنین به‌غیر از رزرو، این پلتفرم مسیرهای مختلف حمل و نقل عمومی، انواع مختلف حمل و نقل، از جمله اتوبوس، تراموا، دریایی، مترو و e-hailing (رزرو ماشین با راننده) را نیز نمایش می‌دهد.
افراد می‌توانند از این برنامه به‌عنوان کاربر مهمان استفاده کنند یا در RTA یک حساب ایجاد کنند تا به ویژگی‌های بیشتری در برنامه دسترسی داشته باشند. همچنین کاربرها می‌توانند از این برنامه برای یافتن ارزان‌ترین یا سریع‌ترین مسیر و اطلاع از زمان حرکت وسایل نقلیه عمومی ‌استفاده کنند.

نکات مثبت S’hail

  • از دلایل محبوبیت S’hail می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • رابط کاربری مناسب کرایه تاکسی اینترنتی دبی که استفاده از آن راحت است.
  • به‌روزرسانی‌های منظم و سازگاری با بیشتر دستگاه‌های هوشمند
  • بیش از پنج زبان را پشتیبانی می‌کند.

نکات منفی S’hail

البته عده‌ای نیز نکاتی منفی درباره این برنامه ذکر کرده‌اند که عبارت است از:

  • گاهی اوقات قادر به تشخیص مکان فعلی نیست.
  • برنامه پاداش به مسافر ندارد.
تاکسی اینترنتی S’hail

DTC SMART APP

DTC SMART، یک برنامه مقرون به‌صرفه نسبت به قیمت کرایه تاکسی در دبی است که خدمات حمل‌ونقل فوق‌العاده‌ای را برای مسافرین ارائه می‌کند. از لیموزین گرفته تا ماشین‌های ارزان‌تر در این برنامه رزرو تاکسی اینترنتی وجود دارند و با بیشتر سیستم‌عامل گوشی‌های مختلف سازگار است. از بهترین ویژگی‌های DTC SMART این است که شما می‌توانید لوکس ترین ماشین های دبی را نیز به‌عنوان تاکسی رزرو کنید.

این برنامه تاکسی اینترنتی دبی، ویژگی‌های متعددی را ارائه می‌دهد؛ از جمله فرصت رزرو فوری یک تاکسی یا برنامه‌ریزی آن برای زمان مشخص در روزهای آتی، محاسبه زمان واقعی سفر و مبلغ کرایه. به‌علاوه ردیابی سفر از جمله ویژگی‌های مهم این برنامه است. شاید نکته متمایز این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی این باشد که این پلتفرم، راننده‌های مرد و زن متخصص را استخدام می‌کند که سواری ایمن و راحتی را تجربه کنید.

نکات مثبت DTC SMART APP

از نکات مثبت DTC SMART نسبت به سایر برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزینه‌های پرداخت نقدی و اعتباری فراهم شده است.
  • پشتیبانی سریع برای مشتری در نظر گرفته شده است.
  • روش‌های پرداخت امن و قیمت مقرون‌به‌صرفه خواهید داشت.

نکات منفی DTC SMART APP

تنها نکته منفی که می‌توان از میان نظرات کاربران این برنامه به آن رسید، این است که:

  • برخی از کاربرها از راننده‌هایی که مسیرهای طولانی‌تری را طی می‌کنند، شکایت دارند.
DTC SMART APP یک برنامه تاکسی اینترنتی مقرون به صرفه دبی

Dubai Bus On Demand App

اتوبوس درخواستی دبی یک برنامه محبوب است که روشی مقرون‌به‌صرفه، سریع و هوشمندانه برای رفت و آمد در دبی به شمار می‌رود. هدف اصلی این پلتفرم، کمک به مسافرهای مختلفِ هم‌مسیر است تا یک وسیله نقلیه مشترک را رزرو کنند. پس از ثبت‌نام در برنامه، کاربرها باید آدرس خود را وارد کنند تا الگوریتم سواری و ماشین مناسب را در طول مسیر پیدا کنند. علاوه‌بر این،، الگوریتم برنامه سفر شما را با مرتبط‌ترین وسیله نقلیه مطابقت داده و به کاربرها امکان این را می‌دهد که تجربه سفر خود را با سایر مسافرانی که در مسیرهای مشابه سفر می‌کنند، به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که گفته شد، قیمت کرایه تاکسی در دبی بسیار گران است و این موضوع یکی از دغدغه‌های گردشگرها در طول سفر به دبی است، اما برنامه Dubai Bus On Demand هزینه‌های رفت‌وآمد شما را مدیریت می‌کند. بااین‌حال، در این سواری مشترک، ممکن است که مسافر از یک مکان نزدیک به موقعیت خود سوار شود و با فاصله چند بلوک از مقصد موردنظر پیاده شود. علاوه‌بر این، کاربرها می‌توانند پیش از رزرو، تخمین دقیقی از مبلغ کرایه خود داشته باشند تا هزینه‌های پرداختی خود را برنامه‌ریزی کنند.

نکات مثبت  Dubai Bus On Demand App

از ویژگی‌های بسیار خوب این طرح می‌توان به دو نکته زیر اشاره کرد:

  • شرایط استفاده از خودرو برای افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، فراهم شده است.
  • نسبت به قیمت کرایه تاکسی در دبی ارزان‌تر است.

نکات منفی Dubai Bus On Demand App

با وجود مزایای گفته‌شده، طرح هنوز به پختگی کامل نرسیده و کاربران نکاتی منفی را در استفاده از آن ذکر کرده‌اند که عبارت است از:

  • تعداد مسافرها با توجه به مقصد و ظرفیت انتخابی می‌تواند متفاوت باشد.
  • این برنامه در مقایسه با سایر برنامه‌های موجود در لیست جدید است و شاید ایرادات مختلفی داشته باشد.
  • برای رزور این سواری ممکن است که زمان زیادی سپری کرد.

توجه کنید که تاکسی‌های اینترنتی دبی از ماشین‌های لوکسی استفاده می‌کنند که می‌توانید در مقاله ماشین های دبی رامین گشت با آن‌ها آشنا شوید.

اتوبوس درخواستی اینترنتی دبی قیمت به صرفه

قیمت کرایه تاکسی در دبی چقدر است؟

تعرفه‌های تاکسی در امارات متحده عربی، به‌طور رسمی با توجه به شهرها یا مناطق مختلف تعیین می‌شوند که تعرفه تاکسی دبی، آخرین بار در ژانویه 2019 تعیین و در دستورالعمل تعرفه رسمی ‌منتشر شده است.

برای تمام تاکسی‌ها و شرکت‌های تاکسیرانی که در محدوده شهر دبی رانندگی می‌کنند، اجباری است که بر اساس قیمت تعرفه‌ها ، هزینه را از مسافر دریافت کنند و با توجه به این موضوع، نمی‌توان بیشتر یا کمتر از آن قیمت را دریافت کرد. به‌طور کلی، قیمت کرایه تاکسی در دبی با توجه به تاکسی‌مترهای کالیبره‌شده رسمی‌ که در تاکسی‌ها نصب شده‌اند، محاسبه می‌شود. به‌طور مثال قیمت تاکسی دبی در سال 1403 به صورت زیر است:

  • در روز، هزینه پایه (شامل 3.80 کیلومتر): 12/00 درهم، قیمت هر  کیلومتر: 1.82 درهم و زمان انتظار در هر ساعت: 30/00 درهم
  • در شب، بین ساعت 10:00 شب تا 6:00 صبح، هزینه پایه (شامل 3.50 کیلومتر): 12/00 درهم، قیمت هر کیلومتر: 1.82 درهم و زمان انتظار در هر ساعت: 30/00 درهم

توجه داشته باشید که افرادی که هزینه تاکسی در دبی را بالا می‌دانند، می‌توانند از متروی دبی استفاده کنند تا هزینه آن‌ها کاهش پیدا کند. برای اطلاع از هزینه‌های رفت‌وآمد در دبی، مقاله مترو دبی در رامین گشت را مطالعه کنید.

تاکسی خانم‌ها و خانواده در دبی

همان‌طور که توضیح داده شد، برخی از راننده‌های تاکسی، خانم هستند و برای راحتی رفت‌وآمد خانم‌ها و خانواده‌ها در نظر گرفته شده‌اند. این تاکسی‌ها در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و بیمارستان‌های مختلف در دسترس هستند. برای شناسایی این نوع تاکسی‌ها باید به سقف آن‌ها توجه داشت که به رنگ صورتی هستند.
قیمت کرایه تاکسی در دبی برای خودروهای بانوان در سال 1403 عبارتند از:

  • از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب، هزینه از ۵ درهم شروع می‌شود. هم کیلومتر هم با نرخ ۱.۹۷ درهم محاسبه می‌شود.
  • از ساعت ۱۰:۰۰ شب تا ۰۶:۰۰ صبح، هزینه از ۵.۵۰ درهم شروع می‌شود. هر کیلومتر هم با نرخ ۱.۹۷ درهم محاسبه شده است.
  • از فرودگاه هزینه از ۲۵ درهم شروع می‌شود. هزینه هر کیلومتر هم با نرع ۲.۱۱ درهم است. 

به طور حتم رفت‌وآمد جزو هزینه سفر به دبی محسوب می‌شود که باید با دقت زیادی برنامه‌ریزی کرده و بهترین گزینه‌های جابه‌جایی را انتخاب کرد.

تاکسی سرویس بانوان برای حمل و نقل راحتتر خانم ها

استفاده از برنامه‌های تاکسی اینترنتی دبی 

اگر شما هم به دبی سفر کرده باشید، می‌دانید که مسیر‌های مختلفی را باید برای بازدید از مکان‌های تفریحی و جاهای دیدنی دبی سپری کنید. احتمالا با قیمت کرایه تاکسی در دبی هم آشنا هستید. اما با توجه به اطلاعاتی که درباره برنامه‌های رزرو تاکسی اینترنتی دبی در اختیار شما قرار گرفت، می‌دانید که این تاکسی‌ها در مقایسه با تاکسی‌های معمولی ارزان‌تر هستند. البته که ممکن است در برخی از مسیر‌های پرتردد این موضوع صدق نکند.

دقت کنید که برخی از تاکسی‌ها در دبی تحت نظارت دولت هستند و نرخ مشخصی دارند؛ اما بیشتر تاکسی‌ها گاهی مبالغ ناعادلانه‌ای را دریافت می‌کنند و ممکن است برای افزایش نرخ قیمت، شما را از مسیر‌ها دورتری به مقصد برسانند. از طرف دیگر، پلتفرم‌هایی مانند اوبر و سایر اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی اینترنتی دبی، قیمت تخمینی را همراه با مسیری که راننده طی می‌کند، ارائه خواهند کرد تا از اقدامات ناعادلانه جلوگیری شود.

اگر می‌خواهید در بازدید از دبی و گشت تفریحی خود، به راحتی بتوانید با تاکسی‌ها از جاهای مختلف دیدن نمایید و بتوانید سفر بسیار لذت بخشی را تجربه کنید ، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به دبی را در رامین گشت بخوانید. همچنین اگر علاقه‌ای به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی ندارید، می‌توانید اجاره ماشین در دبی را امتحان کنید تا در طول روز، خودرو همیشه در اختیارتان باشد. 

گشت‌وگذار با تاکسی اینترنتی دبی در تور رامین گشت

شما از لحظه ورود به فرودگاه دبی، برای رسیدن به هتل یا محل اقامت خود به تاکسی نیاز دارد. درست است که در فرودگاه‌های دبی، تاکسی‌های مختلفی وجود دارند، اما بهتر است که با اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی اینترنتی دبی آشنا باشید تا در صورت گران بودن قیمت کرایه، انتخاب‌های بیشتری داشته باشید.

اگرچه تعداد اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی در طول زمان افزایش یافته است؛ اما پنج اپلیکیشن تاکسی اینترنتی دبی که در این متن به آن اشاره کردیم، از نظر ایمنی سفر، امنیت برنامه، رابط کاربری، پاداش‌ها و گزینه‌های رزرو بهترین هستند. همچنین برنامه‌هایی مانند Uber و Careem درحال‌حاضر محبوب‌ترین برنامه تاکسی اینترنتی دبی هستند، در حالی که S’hail و DTC مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند. علاوه‌بر این، اتوبوس درخواستی دبی برای افرادی ایدئال است که ترجیح می‌دهند حمل و نقل مشترک را تجربه کنند و می‌خواهند کم‌ترین هزینه را برای سفر داشته باشند.

اما نکته مهم این است که قبل از سفر به دبی، تور مدنظر خود را از آژانسی معتبر تهیه کنید. آژانس مسافرتی رامین گشت، به‌عنوان یکی از بهترین مجریان تورهای داخلی و خارجی در کنار شماست تا در زمان کوتاهی، بهترین خدمات تور دبی را دریافت کنید. دقت داشته باشید که این مجموعه به صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما عزیزان را به‌صورت تلفنی و حضوری دارد. به‌طور کلی، ما در این متن سعی کرده‌ایم که اطلاعات کاملی از تاکسی اینترنتی دبی و قیمت کرایه تاکسی در دبی به شما ارائه کنیم، اما اگر سوال یا ابهامی‌ دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

تمام گوشی‌های هوشمند که دارای سیستم عامل اندروید و ios هستند می‌توانند از برنامه‌های رزرو تاکسی اینترنتی استفاده کنند. کافی است که ابتدا این برنامه‌ها را در گوگل جستجو کنید و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید.

هزینه کرایه تاکسی دبی به ابوظبی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ درهم، یک طرفه است. البته دقت کنید که برخی از تاکسی‌ها ممکن است که هزینه بیشتری از شما دریافت کنند.

بله. تاکسی‌های دبی به وسیله rta مدیریت می‌شوند و مسافرها می‌توانند هنگام خطر از برنامه امنیت سفر استفاده کنند. همچنین بیشتر تاکسی‌ها دارای تاکسی متر هستند و نمی‌توانند قیمت بیشتری از مسافر دریافت کرد.

بله. یکسری تاکسی برای افراد دارای معلولیت طراحی شده است تا راحت‌تر بتوانند از وسایل نقلیه استفاده کنند. این وسایل نقلیه بزرگ‌تر با سقف قرمز و نماد آبی با نیازهای ویژه روی درب‌ها و شیشه عقب هستند.

بله. تاکسی‌هایی با سقف صورتی جزو وسایل حمل و نقلی هستند که راننده خانم دارند و برخی از خانم‌های مسافر برای راحتی بیشتر از این تاکسی‌ها ‌استفاده می‌کنند.

مقالات مرتبط

اجاره ماشین در دبی
1402/05/14 11 دقیقه
ماشین ‌های دبی
1402/05/19 7 دقیقه
زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

کامران نوری
1402/06/13

تو دبی ماشین اجازه کنیم بهتره یا با تاکسی بریم اینور و اونور؟ نظر شخصیتون رو میخوام بدونم.
مدیریت
1402/06/14

سلام کامران عزیز؛ در دبی، تصمیم بین اجاره ماشین و استفاده از تاکسی به نیاز‌ها و شرایط شما بستگی داره. اجاره ماشین برای افرادی که تصمیم دارند مدت زمان زیادی رو در دبی سپری کنند یا به صورت گروهی هستند، پیشنهاد می شود. اما هزینه‌های بالا اجاره ماشین و ترافیک رو هم درنظر داشته باشین. درکنار اون تاکسی‌ها راحت و سریع هستند و به تازگی تخفیفات و تسهیلات ویژه‌ای ارائه میدن. به عنوان پیشنهاد عمومی، اگر برای سفرهای کوتاه به دبی سفر میکنید، تاکسی بهترین گزینه است. اگر برنامه سفرهای طولانی و به مناطق مختلف دارید، اجاره ماشین مفیدتره.
اسحاق رحمانی
1402/06/02

اطلاعات و نکات مهمی برای مسافران در رابطه با تاکسی های دبی وجود داره که باید بدونیم؟
مدیریت
1402/06/04

سلام اسحاق عزیز، اگر بخوایم به صورت کلی بگیم تعرفه‌ها بر اساس فاصله و زمان مسافت‌های طی شده محاسبه میشن و شما این اجازه رو دارین تا مبلغ پیشنهادی را از راننده بپرسید. همچنین، نکته‌ای که حائز اهمیت هست، تاکسی‌ها در دبی باید مترهای تاکسی داشته باشن تا بتونن هزینه دقیقی رو به مسافرین اعلام کنند.
شیوا رحیمی
1402/05/30

برای استفاده از تفریحات دبی هزینه تاکسی به چه صورت است ؟
مدیریت
1402/06/01

سلام شیوا عزیز ، برای تفریحات دبی بهتر است از تاکسی استفاده کرد ولی هزینه تاکسی بستگی به مسافت شما دارد .
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت