موشن گیت

قیمت از: 255 درهم
خرید از طریق واتس اپ
موشن گیت، بزرگترین پارک موضوعی هالیوودی خاورمیانه در دبی
آشنایی با شهربازی موشن گیت دبی تاریخچه شهربازی موشن گیت دبی بخش‌های پارک‌ هالیودی موشن گیت دبی استودیو مرکزی Studio Central کلمبیا پیکچرز Columbia Pictures دریم‌ ورکس DreamWorks لاینزگیت Lionsgate رستوران‌های موجود در موشن گیت دبی فروشگاه‌های موجود در موشن گیت دبی اطلاعات ضروری شهربازی موشن گیت دبی دسترسی به پارک موشن گیت دبی بازدید از موشن گیت دبی با آژانس گردشگری رامین گشت پرسش و پاسخ

شهربازی معروف و هیجان‌انگیز موشن گیت یکی از شهربازی‌های دبی است که دنیای فانتزی و انیمیشن‌‌های هالیودی را به نمایش می‌گذارد. بازی‌های مختلفی با شکل و شمایل انیمیشن‌های معروف مانند: هتل ترانسیلوانیا، شرک، سرزمین اسمورف‌ها، فیلم‌های عطش مبارزه و شکارچیان روح‌ها، در این مجموعه وجود دارند که افراد را سرگرم می‌کنند.

در حقیقت شهربازی موشن گیت دبی یکی از پارک‌های موضوعی با تم ‌هالیوود ساخته شده است. همچنین بخش‌هایی از این پارک هیجان‌انگیز به استراحتگاه‌های مختلفی اختصاص داده شده تا بازدیدکننده‌ها در هر زمانی بتوانند کمی ‌استراحت کنند. اما برای اینکه با پارک هالیودی موشن گیت دبی آشنا شوید و تفریحات این مجموعه را بدانید تا انتهای متن همراه ما باشید.

آشنایی با شهربازی موشن گیت دبی

موشن گیت یکی از پارک‌های موضوعی در شهر دبی، سالانه میزبان گردشگرهای زیادی است و کودکان و بزرگسالان اوقات خوشی را در این مرکز سپری خواهند کرد. شهربازی موشن گیت دبی با تم‌ هالیودی طراحی شده و انیمیشن‌های محبوب و مطرح در این مجموعه به چشم می‌خورند. در حقیقت این پارک زیبا از 13 افسانه‌ هالیودی ایده گرفته و به چهار بخش مختلف تقسیم می‌شود که هر بخش قسمت‌های مختلفی ارائه می‌کنند. مهم‌ترین آمارهای وسایل این پارک عبارت‌اند از:

  • حدود 27 وسیله تفریحی مهیج در پارک تعبیه شده است.
  • تعداد 15 نمایش زنده برای سرگرم کردن کودکان اجرا می‌شوند.
  • تعداد 15 فروشگاه و 9 رستوران برای خرید سوغاتی و غذا خوردن افراد بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

بهتر است بدانید که ترن هوایی ماداگاسکارا یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین وسیله‌های تفریحی پارک موشن گیت محسوب می‌شود.

معرفی و آشنایی با موشن گیت دبی

تاریخچه شهربازی موشن گیت دبی

هنگامی ‌که ایده پردازان و سازندگان پارک موشن گیت برای پروژه عظیم بودجه‌ای حدود 1 میلیارد دلار در نظر گرفته‌اند، به این فکر می‌کردند که باید مجموعه‌ای را طراحی کنند که بهترین انیماتورها و مهندسان بتوانند یک موضوع جدید به پارک‌های دبی اضافه کنند. در حقیقت هدف از ساخت این مجموعه، ایجاد سرگرمی ‌و تجربه‌های جدید برای بازدیدکننده‌ها بود که به حقیقت پیوست و با استقبال زیادی روبه‌رو شد. همچنین شهربازی موشن گیت در دبی را شهرداری و بخش پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی اداره و نگهداری می‌کنند. در تاریخ 16 دسامبر سال 2016، شهربازی موشن گیت افتتاح شد و تا به امروز میزبان میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر دنیا بوده است.

بخش‌های پارک‌ هالیودی موشن گیت دبی

همانطور که در ابتدای متن توضیح داده شد، شهربازی موشن گیت به چهار بخش مختلف تقسیم شده است که هر یک از این بخش‌ها تفریحات و امکانات مختلفی را ارائه می‌کنند. در ادامه توضیحاتی درباره بخش‌ها و شرایط استفاده از آن‌ها را عنوان خواهیم کرد:

استودیو مرکزی Studio Central

با استودیو مرکزی می‌توانید یک سفر بی‌نظیر به دنیای فیلم داشته باشید. در این بخش می‌توانید صحنه‌های‌ هالیود را تماشا کنید و از پشت صحنه‌ها اطلاعاتی به‌دست آورید. این بخش از شهربازی برای بازدید از فیلم‌های مورد علاقه بازدیدکننده‌ها، طراحی شده است تا با صنعت فیلم‌سازی در‌ هالیود بهتر آشنا شوند.

کلمبیا پیکچرز Columbia Pictures

کلمبیا پیکچرز یکی از بخش‌های مهیج این شهربازی محسوب می‌شود، در این بخش می‌توانید برای نجات شهر نیویورک با فرازمینی‌ها نبردی داشته باشید. همچنین این بخش یکی از بزرگترین قسمت‌های این پارک است که هفت جاذبه هیجان‌انگیز و گردشگری دارد. این موارد عبارت‌اند از: 

سرزمین زامبی‌ها | Zombieland Blast-off

در سرزمین زامبی‌ها یک بازی سقوط آزاد با ارتفاع 85 متری طراحی شده است. همچنین قوانینی برای این بازی وضع شده که بازدیدکنندگان و مسافرین باید حداقل قد 130 سانتی‌متر و کودکان در کنار خانواده و بزرگترها از وسیله استفاده کنند.

هتل ترانسیلوانیا | Hotel Transylvania

در قسمت هتل ترانسیلوانیا در عمارت جذاب گوتیک هتل زیبا قدم خواهید زد و می‌توانید هیجان و وحشت زیادی که در این هتل انتظارتان را می‌کشد، تجربه کنید. برای استفاده از این قسمت پارک باید حداقل قد 90 سانتی‌متر داشت و کودکان در کنار بزرگسال‌ها از وسایل استفاده کنند.

هتل ترانسیلوانیا در موشن گیت دبی

تعقیب و گریز با سرعت بالا | The Green Hornet: High Speed Chase

افرادی که قد حداقل 150 سانتی‌متر به بالا داشته باشند می‌توانند در تفریح تعقیب و گریز با سرعت بالای موشن گیت شرکت کنند. همچنین کودکان برای استفاده از این بازی و تفریح باید در کنار بزرگسالان باشند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود. 

ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی | Cloudy With A Chance Of Meatballs - River Expeditio

در این بازی می‌توان در آب‌های خروشان، رودخانه سواری کرد و لذت برد. دقت داشته باشید که شرط استفاده از این بازی داشتن حداقل قد 105 سانتی‌متر یا بالاتر است.

آزمایشگاه تخیل | Flint’s Imagination Lab

در این قسمت از پارک، تخیل زیادی همراه با فناوری وجود دارد و اسلاید‌های این بخش از موضوعات علمی‌ و فضایی گرفته شده است. در این بخش افرادی که دارای معلویت هستند می‌توانند به همراه صندلی چرخ‌دار وارد شوند و از آزمایشگاه دیدن کنند. همچنین شرط قد برای این بازدید وجود ندارد.

شکارچیان ارواح نبرد نیویورک | GhostbustersBattle For New York

شکارچیان ارواح همان قسمتی از تفریح و بازی در شهربازی است که باید شهر نیویورک را از دست ارواح خبیث نجات داد. برای شرکت در این بازی مهیج باید حداقل قد 90 سانتی‌متر داشت و کودکان نیز با همراهی بزرگسال‌ها از این تفریح استفاده کنند.

دنیای مردگان چهاربعدی | Underworld 4D

در این قسمت از شهربازی اوج هیجان را تجربه خواهید کرد، زیرا می‌توانید نبرد 800 ساله بین خون آشام‌ها و لیکان‌ها را به‌صورت چهاربعدی تجربه کنید. از طرفی هم با توجه به اینکه این سرگرمی ‌با خشونت و خون سر و کار دارد، افراد زیر 15 سال اجازه بازی با این وسیله را ندارند. همچنین محدودیت قد در این سرگرمی‌ وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از  صندلی‌های چرخ‌دار از این بازی لذت ببرند.

دریم‌ ورکس DreamWorks

دریم‌ ورکس (Dream Works) را می‌توان سومین بخش هیجان‌انگیز موشن گیت در دبی دانست که به سرزمین خیال معروف است. در این بخش هم چندین سرگرمی ‌وجود که در ادامه توضیح خواهیم داد:

سفرافسانه‌ای شرک | Shrek’s Merry Fairy Tale Journey

در این بازی با شخصیت کارتونی معروف شرک، همسفر هستید و اتفاق‌های جالب را تجربه خواهید کرد. شرط استفاده از این بازی، داشتن قد حداقل 90 سانتی‌متر است و کودکان باید به همراه بزرگسال‌های خود از این بازی استفاده کنند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.

سفرافسانه‌ای شرک در پارک موضوعی موشن گیت دبی

رشته‌فرنگی آقای پینگ | Mr. Pings Noodle Fling

چرخش کاسه‌های نودل را همانند آقای پینگ تجربه خواهید کرد که بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. برای بازدید از این بخش باید حداقل قد 90 سانتی‌متر داشت. 

جشن مرداب | Swamp Celebration

افرادی که علاقه به یک جستجوی ماجراجویانه با کشتی سواری را دارند، می‌توانند در جشن مرداب شرکت کنند و در دل جنگل‌ها هیجان زیادی داشته باشند. دقت کنید که شرط قد برای این تفریح حداقل 150 سانتی‌متر است.

پاندا کونگ‌فو کار | Kung Fu Panda: Unstoppable Awesomeness

سرگرمی‌ پاندا کونگ‌فو کار، یک شبیه سازی با فناوری چهاربعدی است و برای استفاده از این بازی باید حداقل قد 105 سانتی‌متر داشت.

تعقیب دیوانه‌وار ماداگاسکار | Madagascar Mad Pursuit

این بازی جزو هیجان‌انگیز‌ترین سرگرمی‌های پارک موشن گیت دبی است که سوار سریع‌ترین ترن می‌شوید و جنگل‌های ماداگاسکار را تماشا می‌کنید. شرط استفاده از این بازی داشتن حداقل قد 125 سانتی‌متر هست. همچنین کودکان باید در کنار بزرگسالان برای استفاده از این پارک اقدام کنند.

تجربه تفریح ماداگاسکار در موشن گیت دبی

Melman Go Round

در این قسمت از پارک، چرخ‌وفلکی متفاوت را مشاهده خواهید کرد که خاطرات خوبی را به ارمغان می‌آورد؛ همچنین افرادی که به این بازی علاقه دارند، باید قد بالای 90 سانتی‌متر داشته باشند. همچنین سرگرمی‌ها و بازی‌های مختلف دیگری هم در دریم‌ ورکس طراحی شده‌اند که در جدول زیر آورده‌ایم:

عنوان

نام انگلیسی

پنگوئن‌ها

Penguin Air

وایکینگ‌ها

The Swinging Viking

کمپ وایکینگ‌ها

Camp Viking

گلایدر اژدها

Dragon Gliders

آکادمی ‌پاندای کونگ‌فو کار

Kung Fu Panda Academy

عملیات پنگوئن‌ها

Operation Penguin Shake

چشمه رؤیاها

Fountain of Dreams

لاینزگیت Lionsgate

لاینزگیت یکی از کمپانی فیلم‌سازی مشهور در کانادا، فیلم‌های زیادی را مانند: اره و بی‌مصرف‌ها تولید کرده و به نمایش می‌گذارد. در این بخش، سرگرمی‌های مختلفی از فیلم‌های جذاب طراحی شده است که در ادامه توضیح خواهیم داد:

Panem Aerial Tour

در Panem Aerial Tour می‌توان تجربه‌ای هیجان‌انگیز از بازی حرکت هوایی چهاربعدی را انجام داد. افرادی که علاقه دارند از این سرگرمی ‌استفاده کنند باید حداقل قد 100 سانتی‌متر داشته باشند و در صورتی که کودک هستند در کنار خانواده اجازه بازی دارند.

ترن هوایی چهاربعدی

Capitol Bullet Train

این بازی یک ترن هوایی است که اوج هیجان را برای کودکان و افراد بزرگسال به ارمغان می‌آورد. برای استفاده از این بازی باید حداقل قد 130 سانتی‌متر داشت و در صورت نیاز با یک بزرگتر برای تفریح همراه شوید.

ترن هوایی گوله ای در موشن گیت دبی

Step Up Dubai, All In!

Step Up Dubai, All In! به عنوان یک جاذبه و سرگرمی‌ جذاب است که از فیلم Step Up الهام گرفته شده؛ همچنین در این جاذبه نمایشی از رقص و موسیقی زنده برگزار می‌شود. در این تفریح محدودیت قدی وجود ندارد و افرادی که از صندلی‌های چرخدار استفاده می‌کنند می‌توانند در این قسمت از پارک موشن گیت حضور داشته باشند.

دنیای اسمورف‌ها Smurfs Village

در بخش دنیای اسمورف‌ها Smurfs Village شهربازی موشن دبی می‌توانید از کارخانه، تور استودیو، تئاتر، زمین ‌بازی و قطار اسمورف‌ها بازدید کرد و از بازی لذت برد.

در نهایت اگر به پارک‌ها و شهربازی‌های منحصر به‌فرد و جذاب علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که بعد از بازدید از موشن گیت به لگو لند دبی هم سری بزنید و از تفریحات هیجان‌انگیز آن استفاده کنید تا بهترین خاطرات یک تفریح بی نظیر را ثبت کنید. همچنین گزینه بعدی برای تفریح مهیج، شهربازی IMG دبی هست که جزو پارک‌های موضوعی این شهر بوده و سالانه میزبان افراد زیادی از سراسر دنیا است.

تفریح پاندا کونگ فو کار در موشن گیت دبی

رستوران‌های موجود در موشن گیت دبی

رستوران‌های مختلفی در پارک‌ هالیودی موشن گیت دبی وجود دارند که از بازدیدکنند‌ها استقبال کرده و انواع غذا، نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را سرو خواهند کرد. لیست این رستوران در جدول زیر آورده شده است:

لیست رستوران‌های پارک‌ هالیودی موشن گیت دبی

توضیحات

رستوران Hotel Beastro

سرو انواع برگر‌ها، ساندویچ و سالاد

رستوران Baby Brents Luncheonette

سرو انواع پیتزا، ماکارونی و سالاد

رستوران The Candy Apple

سرو انواع غذاهای کلاسیک

رستوران Pings Noodle Shop

سرو غذاهای چینی

کافه Very Smurfy Café

سرو انواع نوشیدنی‌ها و ساندویچ‌های عربی، مرغ کبابی و مینی پیتزا

کافه King Juliens Side Show Café

سرو انواع نوشیدنی‌ها و انواع دسرهای مختلف

هر یک از این رستوران‌ها بهترین مواد غذایی را استفاده می‌کنند و می‌توان بعد از بازدید پارک موشن دبی، استراحت کرده و سفارش‌های خود را نوش جان کنید.

فروشگاه‌های موجود در موشن گیت دبی

به طور حتم بازدید از مکان‌های جذاب و تازه باعث می‌شود که خاطره خوشی از لحظات ثبت شوند. از این‌رو فروشگاه‌های مختلفی در پارک موشن دبی ایجاد شده است که افراد بتواند به راحتی کالاهای مختلفی را تهیه کنند و به عنوان سوغاتی یا یادگاری همراه خود داشته باشند. در جدول زیر نام فروشگاه‌ها و محصول قابل ارائه آن‌ها را آورده‌ایم:

لیست فروشگاه‌های پارک موشن گیت

توضیحات

Daily Variety Store

فروش انواع کالاهایی با مضمون فیلم‌های پرفروش

Sweet Sweet Nothings

مناسب برای خرید شیرینی‌ها و آب‌نبات‌های بزرگ

Creature Comforts

محصولاتی با مضمون هتل ترانسیلوانیا

Lens Fair

ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز در پارک موشن

Daily Variety Store

اسباب‌بازی و لباس با تم فیلم و کارتون‌های مختلف

Tim and Sons Bait Shop

فروش سوغاتی‌های با تم پیراشکی و کوفته قل‌قلی

Ghostly Gifts

محصولات و سوغاتی‌ها مختلف مرتبط با پارک

Silver Screen Sundries

فروش لوازم‌التحریر، پوشاک، ماکت‌های جوایز اسکار

Gifts To Die For

فروش انواع کالاهای زامبی

Shrek Shack

انواع وسایل با تم کارتون شرک

Hiccups Workshop

کلاه ایمنی، سپر، شمشیر، کیف، کتاب

Smurfs Studios Store

فروش محصولات مختلف با تم اسمورف‌ها

اطلاعات ضروری شهربازی موشن گیت دبی

افراد قبل از اینکه برای تفریح و بازدید به این شهربازی بروند، نیاز است که یکسری اطلاعات درباره پارک موشن گیت داشته باشند. ساعات کاری این پارک برای روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از 11 صبح تا 8 شب، در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از 11 صبح تا 9 شب خواهد بود. افراد می‌توانند با رزرو گشت شهری دبی از امکانات این پارک بهره‌مند شوند و در زمان مناسبی از این پارک دیدن کنند. از طرفی هم در گشت شهری، شرایط بازدید از تئاتر لاپرل فراهم شده تا از این نمایش بی نظیر لذت برد. برای اینکه با این تئاتر آشنا شوید، مطلب تئاتر لاپرل دبی از رامین گشت را مطالعه کنید. 

دسترسی به پارک موشن گیت دبی

اگر تمایل دارید که از طریق مترو به این مکان دیدنی بروید، باید در ایستگاه ابن بطوطه پیاده شوید و با اتوبوس به طور مستقیم، برای بازدید از این پارک بروید. البته توصیه می‌کنیم که برای بازدید از این شهربازی زیبا از تورهای دبی استفاده کنید تا هزینه رفت‌وآمد کمتر شود و بهره‌مندی از امکانات برای شما مهیا باشد.

آدرس: دبی اتوبان شیخ زاید، روبروی جبل علی

بازدید از موشن گیت دبی با آژانس گردشگری رامین گشت

در این مطلب سعی کرده‌ایم که به معرفی پارک موشن گیت دبی بپردازیم و امکانات این شهربازی زیبا را عنوان کنیم. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است که از قبل برای رزرو هتل‌ و پرواز خود با امکانات عالی اقدام کنید.

اگر شما هم علاقه دارید که در زمان کوتاهی بهترین خدمات سفر به دبی را دریافت کنید، می‌توانید با تیم رامین گشت در ارتباط باشید تا تور دبی را با بهترین امکانات رزرو کنند. همچنین اگر سوال یا ابهامی ‌‌درباره شهربازی موشن گیت دبی دارید که در این مطلب به آن اشاره نشده، کافی است که از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ داده شود. 

سوالات متداول

بله؛ افرادی می‌توانند از تفریحات این پارک استفاده کنند که قد آن‌ها حداقل 90 سانتی‌متر باشد.

برای بازدید از پارک و شهربازی موشن گیت، باید به آدرس: دبی امارات متحده عربی، دبی اتوبان شیخ زاید، روبروی جبل علی بروید.

موشن گیت یک پارک موضوعی است که بر گرفته از فیلم‌ها و انیمیشن‌های‌ هالیود است.

بله؛ حدود 27 وسیله تفریحی مهیج در پارک تعبیه شده است.

هتل ترانسیلوانیا، شرک، سرزمین اسمورف‌ها، فیلم‌های عطش مبارزه و شکارچیان روح‌ها

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
شهربازی IMG دبی
1402/10/03 8 دقیقه
لاپرل(La perle)
1402/10/06 7 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

قیمت از: 255 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت