حراج در دبی

حراج در دبی
جشنواره حراجی دبی چیست؟ فصل حراجی در دبی جشنواره‌های تابستانی دبی جشنواره‌های خرید زمستانی در شهر زیبای دبی برای خرید در دبی به کجا برویم؟ دبی مال مرکز خرید سیتی واک دهکده اوت‌لت - جبل علی مرکز خرید امارات مرکز شهر میردیف چه چیزهایی را می‌توانیم در دبی خریداری کنیم؟ سوغات و هدایا لباس و پوشاک طلا و زیورآلات فرش، شال و مبلمان خرید از بهترین جراحی‌های دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

اغلب افراد تصور می‌کنند اجناس در دبی همیشه قیمت بالایی دارند. اما با حراجی‌های دبی می‌توان بهترین کالاها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کرد. فستیوال‌ها و حراجی‌هایی که در این شهر برگزار می‌شوند، یکی از اصلی‌ترین دلایلی هستند که موجب شده‌اند تا اکثر افراد در نقاط مختلف جهان به خرید اجناس این شهر بپردازند. در این مقاله قصد داریم در مورد حراجی‌های دبی صحبت کنیم، در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جشنواره حراجی دبی چیست؟

جشنواره حراجی دبی چیست؟

جشنواره حراجی دبی جزو یکی از پرطرف‌دارترین رویدادهای سالانه در این شهر است که مدت آن حدود یک ماه است. این فستیوال توسط فروشگاه‌ها و فستیوال‌های دبی که خود یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی هستند، برگزار می‌شوند. 
جشنواره خرید در دبی که با نام DSF (Debai Shopping Festival) شناخته می‌شود و برای اولین بار  در سال ۱۹۹۶ برگزار شد. سپس بعد از گذشت چند سال، این جشنواره  به‌عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شد و در حال حاضر نیز حدود ۳ میلیون گردشگر در طول سال به این مکان مراجعه می‌کنند.
در فستیوال حراجی دبی انواع محصولات از جمله لوازم‌خانگی، اتومبیل، کالاهای خیابانی، جواهرات، سنگ‌های قیمتی، جدیدترین مارک‌های لوکس به فروش می‌رسد. در این‌حشنواره علاوه بر خرید می‌توانید از تفریحاتی و سرگرمی‌های خانوادگی نیز لذت ببرید. نمایش‌های مد بین‌المللی، اولین نمایش فیلم، اجراهای عمومی، کنسرت‌های راک و… از جمله این تفریحات به شمار می‌روند.

فصل حراجی در دبی

اگر از خود می‌پرسید حراج در دبی کی است؟ باید بدانید که جشنواره‌های حراجی‌های دبی به طور معمول از ۲۶ دسامبر شروع می‌شوند و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارند. این جشنواره از معروف‌ترین فستیوال‌های خرید در کل جهان محسوب می‌شود که بیشتر فروشگاه‌های دبی در این جشن، با تخفیفات ویژه، محصولات خود، روح خرید را زنده می‌کنند. شما می‌توانید در این ایام تورهای مسافرتی دبی را تهیه کنید تا در این جشنواره اجناس موردنظرتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.
تخفیفاتی که از ۲۰ درصد شروع شده و به بیشترین حد یعنی ۹۵ درصد نیز می‌رسند، اهدای جوایز بی‌پایان و مجموعه‌ای از فروشگاه، رویدادها و جشنواره‌ها موجب می‌شوند تا نتوانید به‌راحتی آنجا را ترک کنید. به‌طورکلی جشنواره حراجی در دبی یک فرصت بسیار عالی است تا شما بتوانید اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را باکیفیت بالا و تخفیفات بسیار خوب از فروشگاه‌های معروف این شهر خریداری کنید.

جشنواره‌های تابستانی دبی

جشنواره‌های تابستانی دبی

ممکن است سفر به شهر دبی برای برخی از افراد کار چندان راحتی نباشد، اما امکانات و تجهیزات خوب این شهر موجب شده تا همه جای آن دارای سیستم تهویه‌مطبوع باشند. اگر قصد دارید در تابستان به دبی سفر کنید، پیشنهاد ما به شما این است که بازدید از فروش تابستانی تیر ماه این شهر را فراموش نکنید. علاوه بر خرید شما می‌توانید از مسابقات، کارناوال‌ها، نمایش‌های مجلل، فعالیت‌ها و جشنواره‌هایی که در این شهر برگزار می‌شوند نیز دیدن کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

جشنواره‌های خرید زمستانی در شهر زیبای دبی

بهترین زمان برای خرید در شهر زیبا و گردشگری دبی، زمانی که گردشگران بتوانند از ارزان‌ترین بلیت و هتل بهره‌مند شوند و بیشترین تخفیفات خرید را دریافت کنند، قطعاً بهترین زمان برای خرید از دبی به‌حساب می‌آید. از این رو می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به دبی و خرید از حراجی‌ها، بین ماه‌های آبان تا دی است. خرید برای اغلب افراد، امری بسیار لذت‌بخش و جذاب محسوب می‌شود، به همین دلیل اکثر افراد تمایل دارند تا به شهر زیبای دبی سفر کنند.
برای خرید از دبی، یک بازه زمانی ایده‌آل و مشخص وجود دارد و آن هم زمانی است که ازدحام کمتر و آب هوای معتدل‌تری در این شهر برقرار باشد. اگر بخواهیم صادق باشیم، بهترین زمان برای خرید در دبی فصل زمستان است که از آبان شروع می‌شود و تا ماه فروردین ادامه دارد. از این رو، این ماه‌ها برای هدف خرید از دبی ایده‌آل‌تر هستند.

برای خرید در دبی به کجا برویم؟

دبی به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید و گردش شناخته می‌شود که در آن مراکز خرید بسیار متعددی قرار گرفته‌اند که اجناس و محصولات خود را با تخفیفات بسیار عالی و ارزشمندی در اوقات مختلف سال به فروش می‌رسانند. در موارد زیر می‌توانید با برخی از مراکز خرید بسیار مهم این شهر آشنا شوید: 

دبی مال

دبی مال

دبی مال جزو یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی به‌حساب می‌آید که در نوع خود دیدنی و منحصربه‌فرد است. در این مجتمع تجاری حدود ۱۰۰۰ فروشگاه و خرده و فروش مختلف وجود دارند که انواع اجناس و کالاها را با بهترین قیمت‌ها به مشتریان ارائه می‌کنند. از مزایای بسیار خوب این مرکز خرید می‌توان به وجود فروشگاه‌هایی مانند Bloomingdales، گالری لافایت و... در آن اشاره کرد. علاوه‌برآن، شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید، اسکیت سواری در پیست یخ و استراحت در زیباترین آکواریوم جهان را تجربه کنید.

مرکز خرید سیتی واک

مرکز خرید سیتی واک

اگر به دنبال یک مرکز خرید مدرن هستید، City Walk گزینه خوبی برای شما خواهد بود. در این مجموعه، بوتیک‌های بسیار شیک و منحصربه‌فردی وجود دارند که در زمینه فروش انواع اجناس و کالاهای باکیفیت فعالیت می‌کنند. این مجتمع تجاری نیز در برخی از مواقع سال، به برگزاری حراجی‌های دبی و فستیوال‌های بی‌نظیر می‌پردازد.

دهکده اوت‌لت - جبل علی

دهکده اوت‌لت - جبل علی

این دهکده حدود ۱/۵ میلیون مترمربع وسعت دارد و با جذابیت‌های منحصربه‌فرد خود شما را حیرت‌زده می‌کند. خوب است بدانید که در این مکان، بزرگ‌ترین معاملات کالا و اجناس با قیمت‌های باورنکردنی صورت می‌گیرد. دهکده اوت لت نیز یک مکان بسیار عالی برای خرید در دبی محسوب می‌شود.

مرکز خرید امارات

پاساژ امارات نیز درست مانند دبی مال، فقط یک مقصد برای خرید نیست. مرکز خرید امارات مال را می‌توان به یک سرزمین عجایب زمستانی تشبیه کرد که در درون یک سیاره جادویی قرار گرفته است. با مراجعه به این مکان، می‌توانید علاوه بر خریدهای باکیفیت و ارزان قیمت، از فعالیت‌های سرگرم کننده آن نیز بهره‌مند شوید.

مرکز شهر میردیف

مرکز شهر میردیف

مرکز شهر میردیف حدود ۴۳۰ فروشگاه مختلف دارد که با بازدید از آن می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید و نیاز دارید به‌راحتی و با قیمت مناسب پیدا کنید. شما می‌توانید هنگام صبح برای خرید راهی این مکان شوید و بعدازظهر خود را در یک ساحل و یا پارک محلی بگذرانید.

چه چیزهایی را می‌توانیم در دبی خریداری کنیم؟

دبی نیز مانند هر کشور دیگری دارای هدایا و سوغاتی‌های خاص خود است به‌ همین دلیل قبل از سفر به این شهر باید با سوغاتی‌ها و صنایع دستی آن آشنایی داشته باشید. از مهم‌ترین سوغاتی‌های این شهر می‌توان به:

سوغات و هدایا

سوغات و هدایا

غیر ممکن است که کسی بتواند از سوغاتی‌های خاص و زیبای دبی که در هر زمان او را به یاد سفر خود می‌اندازد به‌راحتی بگذرد. در شهر دبی فروشگاه‌های متعددی قرار گرفته‌اند که در زمینه فروش سوغاتی‌های این شهر فعالیت می‌کنند. 

لباس و پوشاک

لباس و پوشاک

در شهر زیبا و گردشگری دبی، فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که پوشاک و لباس‌های متنوع و زیبا را با قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند. شما می‌توانید در این فروشگاه‌ها، انواع لباس‌های برندهای معروف را خریداری کرده و معاملات خوبی را انجام دهید.

طلا و زیورآلات

طلا و زیورآلات

سفر به شهر زیبای دبی و بازدید از بازار طلا آن ممکن است برای شما به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل شود. سعی کنید در این بازار فوراً به خرید نپردازد و چانه‌زنی را فراموش نکنید. بازار طلا یکی از بهترین بازارهای دبی است که با قدم‌زدن در آن می‌توانید تجربه‌های جدید و جذابی را کسب کنید.

فرش، شال و مبلمان

فرش، شال و مبلمان

اگر شما نیز به مبلمان شیک، فرش‌های زیبا، شال‌های رنگارنگ و... علاقه دارید، قطعاً دبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فرش‌های شرقی، فرش‌های ابریشمی، شال‌های دست‌باف و بسیار از چیزهای دیگر را می‌توانید در فروشگاه‌های شلوغ و زیبای دبی پیدا کنید.

خرید از بهترین جراحی‌های دبی با رامین گشت

اگر شما نیز می‌خواهید از حراجی‌های دبی جذاب شهر زیبای دبی جا نمانید، می‌توانید برنامه‌ریزی سفر خود را به مجموعه رامین گشت بسپارید. رامین گشت جزو یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده تورهای داخلی و خارجی در کشور به شمار می‌آید که به‌عنوان مجری مستقیم تورهای دبی فعالیت می‌کند. این مجموعه با برنامه‌ریزی فوق‌العاده خوبی که انجام می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به مراکز خرید و حراجی‌های دبی و بسیاری دیگر از اماکن گردشگری دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رامین گشت، از خدمات خوب این مجموعه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

بهتر است در ماه‌های 26 دسامبر تا 28 ژانویه به دبی مراجعه کنید و از جشنواره‌های دبی برخوردار شوید.

این جشنواره در مراکز خرید، بازارها و مجتمع‌های خرید دبی برگزار می‌شود.

خیر. شما با شرکت در این فستیوال می‌توانید به تماشای آتش‌بازی، کنسرت و... بپردازید.

بله. در جشنواره حراج دبی تا 50 درصد تخفیفات شامل طلا، کالاهای برند و... می‌شوند.

از طلا و عطر گرفته تا مبلمان و محصولات چرمی در این فستیوال به فروش می‌رسد.

مقالات مرتبط

دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
اوت لت ویلیج دبی
1403/02/17 6 دقیقه
بازار طلای دبی
1402/05/14 7 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت