اوت لت ویلیج دبی

اوت لت ویلیج دبی
اوت لت ویلیج دبی چگونه مکانی است؟ مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در کجا قرار دارد؟ چه فروشگاه‌هایی در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی قرار گرفته‌اند؟ امکانات رفاهی مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی چی بخوریم؟ در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی چه برندهایی شعبه دارند؟ چه ساعتی به مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی برویم؟ بازدید از اوت لت ویلیج دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

آیا تا کنون نام اوت لت ویلیج دبی (Outlet Village Dubai) را شنیده‌اید؟ همان‌طور که همه ما می‌دانیم دبی یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید محسوب می‌شود که در آن همواره مراکز خرید بسیار متعدد و منحصربه‌فردی قرار گرفته‌اند. شاید در رابطه با این موضوع اطلاعات چندان زیادی نداشته باشید، اما خوب است بدانید که در این شهر مراکز خریدی وجود دارند که اجناس و برندهای معروف را با قیمت‌های بسیار خوبی عرضه می‌کنند. 
مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی یکی از این مراکز خوب و پرطرفدار محسوب می‌شود که در آن رؤیای خرید لباس‌های شیک و زیبا با قیمت ارزان و مناسب به حقیقت منجر می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید  تا با اوت لت ویلیج و امکانات آن آشنا شوید.

اوت لت ویلیج دبی چگونه مکانی است؟

اوت لت ویلیج دبی، جزو یکی از مرکز خریدهای همواره تخفیف در دبی به‌حساب می‌آید. در این مرکز خرید حدود ۱۰۰ فروشگاه مختلف قرار گرفته است که در آن‌ها محصولات برندهای معروف و شناخته شده با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رسند. اگر به خرید لباس‌های‌ متنوع علاقه‌مند هستید، بازدید از اوت لت ویلیج را از دست ندهید.
تخفیف‌های این مرکز خرید بسیار عالی بوده و به‌گونه‌ای است که هر فردی با دیدن آن‌ها هیجان زده می‌شود. تصور کنید که در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی، برندهای مطرحی مانند آرمانی‌ها اجناسشان را با ۷۰٪ تخفیف عرضه می‌کنند.

اوت لت ویلیج دبی چگونه مکانی است؟

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در کجا قرار دارد؟

اوت لت ویلیج در منطقه جبل علی قرار گرفته است و حال و هوای بسیار خوب اروپایی دارد. شما می‌توانید از طریق تاکسی و یا مترو به‌راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.
اگر می‌خواهید که برای دسترسی به اوت لت ویلیج از مترو استفاده کنید، باید از خط قرمز مترو دبی استفاده کرده و در ایستگاه (داماک ایسلند) پیاده شوید و بقیه مسیر را با تاکسی و یا پیاده طی کنید. شاتل‌های اختصاصی این مرکز خرید نیز در مراکز پر رفت و آمد شهر مانند ساحل جمیرا در ساعات مختلف روز حضور دارند و مسافران را به‌صورت رایگان برای مشاهده این مرکز خرید زیبا می‌رسانند.
در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید با خودروی شخصی خود از این مرکز خرید بازدید کنید، می‌توانید خودروهای خود را در پارکینگ رایگان آن قرار دهید. معماری اوت لت ویلیج همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند یک دهکده قرون وسطایی است که خیابان‌های سنگ‌فرش شده دارد و در هر گوشه‌وکنار آن یک فروشگاه از یک برند مطرح و شناخته‌شده دیده می‌شود.

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در کجا قرار دارد؟

چه فروشگاه‌هایی در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی قرار گرفته‌اند؟

ممکن است که شما نیز از خود بپرسید که چه اجناس برندی را در اوت لت ویلیج با قیمت ارزان پیدا می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بیان کنیم که در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی فروشگاه‌های بسیار متعددی قرار گرفته‌اند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید هم‌لباس‌های مردانه هم لباس‌های زنانه و هم لباس‌های بچگانه را خریداری کنید.
به‌طورکلی، این مرکز خرید همواره تخفیف، امکان خرید لباس برای همه اعضای خانواده را برای شما مسافران فراهم آورده است. توجه داشته باشید که با مراجعه به این مرکز خرید احتمالا بتوانید دیگر محصولات لوکس مانند زیورآلات، ساعت، کفش و حتی وسایل دکوری منزل را نیز پیدا کنید.

چه فروشگاه‌هایی در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی قرار گرفته‌اند؟

امکانات رفاهی مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی

امکانات رفاهی اوت لت ویلیج بسیار متنوع و متعدد هستند و شما با هر سلیقه، سن و سالی می‌توانید از این امکانات رفاهی و تفریحی برای خوش‌گذرانی اوقات خود با همسفران استفاده کنید.
امکانات رفاهی اوت لت ویلیج برای کودکان نیز بسیار متعدد و هیجان‌انگیز است و آن‌ها با وجود این امکانات می‌توانند در زمان خرید والدین، لحظات دلچسب و شادی را تجربه کنند. استخرهای توپ و وسایل بازی از امکانات سرگرم کننده این مرکز خرید برای کودکان هستند که آن‌هامی‌توانند در محیطی زیبا به بازی و شادی بپردازند. از امکانات رفاهی اوت لت ویلیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای پارکینگ روباز در بیرون از مرکز خرید
  • نمازخانه
  • پارکینگ سرپوشیده با امکانات ویژه
  • اینترنت فوق‌العاده سریع بی‌سیم رایگان
  • امکانات بهداشتی متناسب افراد ناتوان و سالمند
  • شاتل اختصاصی رایگان
  • دستگاه‌های خودپرداز مختلف در سراسر مرکز خرید
  • اتاق مادر و فرزند و کالسکه برای بچه‌ها

در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی چی بخوریم؟

اگر در زمان خرید و بازدید از مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی دچار خستگی و گرسنگی شدید، جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ زیرا در این مرکز خرید رستوران‌های بسیار شیک و زیبایی قرار گرفته‌اند و همواره شما برای رفع گرسنگی خود گزینه‌های متعددی پیش رو خواهید داشت.
در این مرکز خرید رستوران‌ها بسیار متعددی قرار گرفته‌اند. رستوران‌ها به‌گونه‌ای تدارک دیده‌اند تا هر فرد متناسب با ذائقه و میزان بودجه‌ای که دارد بتواند غذای مورد علاقه خود را نوش جان کند و از سفر خود به این شهر پر جاذبه نهایت لذت را ببرید.
در این رستوران‌ها خرید غذاهای بسیار متنوع و لذیذی سرو می‌شوند که شما می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را به‌راحتی پیدا کنید. انواع غذاهای آسیایی، ترکی، هندی، انواع کباب‌ها، سوشی و فست‌فودها در این رستوران‌ها سرو می‌شوند. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از رستوران URBAN SEAFOOD دیدن کنید و طعم و مزه بسیار خوب غذاهای دریایی که در این رستوران شیک سرو می‌شوند را بچشید.
در این مرکز خرید حدود ۱۰ رستوران و کافه زیبا و باکیفیت وجود دارد که برای پذیرایی از مسافران ایجاد شده‌اند. علاوه بر رستوران و کافه‌ها، دکه‌های بستنی‌فروشی بسیار زیبایی نیز در این مکان قرار گرفته‌اند که در آن‌ها انواع بستنی‌ها و دسرهای خوشمزه سرو می‌شوند. با وجود رستوران و کافه‌های شیک و زیبای این مرکز خرید، دیگر در رابطه با خوردن غذا طی مدت گردش خود در این مرکز خرید دچار مشکل نخواهید شد.

در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی چی بخوریم؟

در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی چه برندهایی شعبه دارند؟

در مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی حدود ۱۰۰ برند متنوع در زمینه لباس زنانه، مردانه، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و... وجود دارند و محصولات مختلف را با تخفیف‌های فوق‌العاده خوب ۵۰ الی ۷۰ درصدی به فروش می‌رسانند.
در این مرکز خرید مشتریان می‌توانند از فروشگاه برندهای مختلف دیدن کنند. برندهای ارائه شده در این مرکز خرید عبارتنداز:

  • اکسچنج (Armani Exchange)
  • جوسی کوتور (Juicy Couture)
  • هوگو باس (Hugo Boss) 
  • بِبه (Bebe)
  • لانوین (Lanvin) 
  • پاندورا (Pandora)
  • مایکل کورس (Michael kors)
  • لاگوست (Lacoste)
  • نایک (Nike)
  • ویلروی و باخ (Villeroy and Boch)
  • فر میلانو (Ferre Mil کیت اسپید
  • (Kate Spade)
  • لاگوست (Lacoste)
  • پلیس (Police)
  • کلوین کلاین (Calvin Klein)
  • آتی اسنشیال (Aati Essential)
  • لویز (Levi’s)
  • فرد پری (Fred Perry)
  • آرمانی (Armani Outlet) 
  • تد بکر (Ted Baker) 
    و...

شما می‌توانید محصولات این برندها را با قیمت مناسب و تخفیف‌های فوق‌العاده خوب، بخرید. در نظر داشته باشید اجناسی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند، اجناسی هستند که تعداد آن‌ها در فروشگاه‌های سطح شهر محدود شده‌اند و اینکه فصل خرید آن‌ها اتمام یافته است؛ بنابراین نباید تصور کنید که این اجناس کیفیت پایینی دارند.

چه ساعتی به مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی برویم؟

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی در ۵ روز اول هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز از ساعات ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. شما می‌توانید در این ساعات از فروشگاه‌های آن بازدید کنید. البته این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که رستوران‌های این مکان حدود ۱ ساعت بیشتر از فروشگاه‌ها باز هستند.

چه ساعتی به مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی برویم؟

بازدید از اوت لت ویلیج دبی با رامین گشت 

بااین‌همه تفاسیر می‌توان گفت اوت لت ویلیج دبی برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به لباس‌های برندهای معروف هستند؛ اما بودجه زیادی برای خرید ندارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. در حالت کلی پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به شهر زیبای دبی، حتماً یک روز خود را به بازدید از این مرکز خرید اختصاص دهید و از تخفیف‌های بسیار خوب آن بهره‌مند شوید. در دبی بازارهای جذاب زیادی مانند بازار موتور دبی و غیره وجود دارد. شاید وجود این همه بازار و جاذبه گردشگری است که سفر به دبی را برای همه جذاب می‌کند.

سوالات متداول

 معماری اوت لت مانند دهکده‌های تاریخی اروپایی است.
 بله؛ شما می‌توانید از پارکینگ روبازی که در خارج از مرکز خرید وجود دارد، استفاده کنید.
 بهترین گزینه برای رسیدن به اوت لت ویلیج، تاکسی است.
 بله؛ شما می‌توانید از اینترنت رایگان آن استفاده کنید.
 بله؛ در این مرکز خرید کافه و رستوران های متعددی وجود دارد که می‌توانید انواع غذاها و دسرها را در آن میل کنید.

مقالات مرتبط

مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
بازار لباس دبی
1402/12/02 7 دقیقه
بازار قدیم دبی
1403/02/16 9 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت