سیم کارت رایگان در دبی

ارائه خدمات سیمکارت رایگان به مسافران در دبی
نحوه خرید سیم کارت در دبی سیم کارت رایگان در دبی برای گردشگرها منظور از سیم کارت رایگان برای توریست ‌ها در دبی چیست؟ اپراتورهای تلفن همراه در امارات 1. سیم کارت Du در دبی برای گردشگرها 2. سیم کارت توریستی اتصالات دبی 3. سیم کارت Virgin Mobile Travel در دبی کدام سیم کارت در دبی برای گردشگرها بهتر است؟ آیا ثبت سیم کارت خود در دبی اجباری است؟ نکات مهم درباره تهیه سیم کارت رایگان در دبی دریافت سیم کارت رایگان دبی در سفر با رامین گشت پرسش و پاسخ

یکی از اولین خدمات دریافتی گردشگران، سیم کارت رایگان در دبی است که در فرودگاه، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. فرقی ندارد که برای چه هدفی به دبی سفر می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که می‌توانید به محض ورود به دبی انجام دهید، این است که برای خود یک سیم کارت موبایل تهیه کنید. شرایط دریافت سیم کارت رایگان برای توریست ‌ها در دبی فراهم شده است تا بتوانند در بدو ورود، نیازهای اولیه خود را رفع کنند. برای اینکه با نحوه تهیه سیم کارت در دبی آشنا شوید و بدانید که به چه مدارکی نیاز دارید تا انتهای متن همراه ما باشید. 

دریافت سیم کارت موبایل ، اولین کار مسافرین دبی

نحوه خرید سیم کارت در دبی

خرید سیم کارت در دبی یک فرآیند ساده است. افراد ساکن در دبی می‌توانند با کارت شناسایی امارات به هر یک از فروشگاه‌های سیم کارت در دبی مراجعه و یک طرح از انواع سیم کارت را انتخاب کنند که با نیازهای خود مطابقت داشته باشد. همچنین گردشگرها می‌توانند ویزا و پاسپورت خود را برای دریافت سیم‌ کارت رایگان در دبی به مامور فرودگاه نشان دهند یا از مراکز خرید در شهر، سیم‌ کارت خریداری کنند.
سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و دولت دیجیتال امارات متحده عربی، تمام مقررات و مدارک موردنیاز را برای متقاضیان تنظیم و تعیین می‌کند. افراد ساکن در دبی می‌توانند با ارائه شناسه اماراتی خود به همراه سایر مدارک، برای دریافت سیم کارت جدید در دبی اقدام کنند.
از سوی دیگر، اگر تازه وارد شهر دبی شده‌اید و به‌عنوان مهاجر یا توریست هنوز مدارک مربوط به اقامت خود را در دسترس ندارید، می‌توانید برای سیم کارت توریستی موجود Etisalat، Virgin Mobile و du درخواست دهید. 

سیم کارت رایگان در دبی برای گردشگرها

اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، به‌طورحتم به سیم کارت نیاز خواهید داشت. با توجه به اینکه شهر دبی یکی از مشهورترین شهر‌های جهان است، شرایط بهره‌مندی از اینترنت را برای همه فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوانید جزئیات سفر مانند سفارش تاکسی و غذا را مدیریت کنید. اگرچه در بیشتر مکان‌های دبی به شبکه Wi-Fi دسترسی خواهید داشت؛ اما برای برقراری تماس و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سایر مکان‌های دبی نیاز به سیم کارت دارید. 
شما به‌عنوان گردشگر، می‌توانید از خدمات سیم کارت رایگان در دبی استفاده کنید و نگرانی برای برقراری تماس نداشته باشید. 
در وبسایت National News آمده است به‌نقل از سرلشکر المری آمده است که:
 

پروژه ارائه سیم کارت رایگان به توریست ها در دبی با هدف کمک به دستیابی به رضایت گردشگران در شهر هوشمند دبی اجرا شده است تا آن‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر خود به دبی داشته باشند.

منظور از سیم کارت رایگان برای توریست ‌ها در دبی چیست؟

سیم کارت توریستی، یک سیم کارت رایگان در دبی است که Du Telecommunications به افراد  18+ سالی که از دبی بازدید می‌کنند، ارائه می‌دهد. این سیم کارت را می‌توان از باجه‌های اختصاصی در فرودگاه های دبی دریافت کرد و با استفاده از مشخصات پاسپورت خود، آن را فعال کنید. این سیم کارت رایگان در دبی، شامل 20 مگابایت اینترنت رایگان و 3دقیقه مکالمه است که به مدت 3 روز معتبر خواهد بود. پس از اتمام اعتبار، می‌توانید سیم کارت خود را با بسته‌های گردشگری مختلف ارائه شده اپراتور Du شارژ کنید.
برای شارژ آن نیز می‌توانید از 3 بسته موجود استفاده کنید:

  • 25 درهم برای 10 دقیقه مکالمه و 150 مگابایت اینترنت به مدت 3 روز
  • 55 درهم برای 20 دقیقه مکالمه و 500 مگابایت اینترنت به مدت 7 روز
  • 110 درهم برای 40 دقیقه مکالمه و 2000 گیگابایت اینترنت به مدت 14 روز

اپراتورهای تلفن همراه در امارات

همانطور که اشاره شد، دریافت سیم کارت گردشگری دبی یک فرآیند بسیار ساده است. همچنین چندین اپراتور تلفن همراه در امارات متحده عربی و دبی وجود دارند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بسته‌های ترکیبی اینترنت و مکالمه را انتخاب کنید؛ اما ممکن است که شما به‌عنوان گردشگر شناخت کافی درباره اپراتورهای اماراتی نداشته باشید. 

در ادامه معروف‌ترین اپراتورهای تلفن همراه امارات به شما معرفی شده‌اند:

1. سیم کارت Du در دبی برای گردشگرها

Du یک اپراتور تلفن همراه در امارات متحده عربی است که در سال 2007 راه‌اندازی شد. اگر می‌خواهید سیم کارت Du دریافت کنید، می‌توانید در بدو ورود به فرودگاه یا از فروشگاه Du آن را تهیه کنید.
مزیت دریافت Du SIM از باجه‌های مهاجرتی در فرودگاه دبی این است که آن را به‌صورت رایگان با 20 مگابایت اینترنت و 3 دقیقه مکالمه دریافت خواهید کرد. درحقیقت DU، سیم کارت رایگان برای توریست ‌ها در دبی را ارائه می‌کند. همچنین برای فعال‌سازی سیم کارت رایگان در دبی با استفاده از اطلاعات پاسپورت شما انجام می‌شود.
برای شروع استفاده از سیم کارت، کافی است آن را در تلفن همراه خود وارد کرده و از طریق یک متن تایید، تاریخ تولد خود را بررسی کنید. پس از تکمیل تایید، از خدمات آن بهره‌مند خواهید شد.

سیم کارت Du معروف ترین اپراتور تلفن همراه در دبی

2. سیم کارت توریستی اتصالات دبی

اتصالات، هجدهمین اپراتور بزرگ تلفن همراه در جهان است و در بیش از 16 کشور جهان فعالیت می‌کند؛ بنابراین، می‌توان گفت یکی از بهترین سیم کارت‌های دبی است. شما می‌توانید در بدو ورود به فرودگاه، برای تهیه سیم کارت اپراتور اتصالات اقدامات لازم را انجام دهید.

سیم کارت توریستی اتصالات دبی یکی از اپراتورهای بزرگ تلفن همراه

3. سیم کارت Virgin Mobile Travel در دبی

Virgin Mobile یک اپراتور تلفن همراه جدیدتر در امارات متحده عربی است که به برند Virgin Mobile ااختصاص دارد. این اپراتور سیم کارت‌های توریستی ویژه با بسته‌های مختلف را ارائه می‌کند تا گردشگرها با توجه به نیاز خود، برای تهیه سیم کارت هزینه کنند.
به محض ورود به دبی می‌توانید سیم کارت را از فرودگاه دریافت کنید. اما نکته مهم که باید بدانید این است.

سیم کارت Virgin Mobile Travel

کدام سیم کارت در دبی برای گردشگرها بهتر است؟

بر اساس پیشنهادات و بسته‌های اپراتورهای مختلف مانند: DU، اتصالات و ویرجین موبایل، بهترین سیم کارت دبی را اپراتور DU ارائه می‌کند؛ زیرا برای شروع، یک سیم کارت توریستی رایگان به بازدیدکننده‌ها ارائه می‌دهد. می‌توانید به سرعت آن را در تلفن همراه خود قرار دهید و از آن استفاده کنید.
Etisalat نیز گزینه خوبی است؛ اما کمی‌ گران است و اعتبار Visitors Line آن بستگی به انقضای ویزای شما دارد. با این حال، اگر روزهای محدودی در دبی هستید، گزینه خوبی است.

آیا ثبت سیم کارت خود در دبی اجباری است؟

بله، طبق مقررات TRDA، ثبت سیم کارت خود در دبی با شناسه رسمی‌ و معتبر مانند: پاسپورت، شناسه امارات یا گواهینامه رانندگی الزامی‌ است.

نکات مهم درباره تهیه سیم کارت رایگان در دبی

کشور امارات متحده عربی سه اپراتور تلفن همراه دارد که ارائه کننده خدمات مخابراتی و سیم کارت هستند. سرویس‌دهی و پوشش شبکه‌ای از مزیت‌های این سه اپراتور بوده که در کنار یکدیگر، خیال گردشگرها و افراد ساکن در کشور را برای برقراری ارتباطات و مدیریت شبکه‌های اجتماعی راحت کرده است. اما بهتر است قبل از تهیه سیم کارت، نکات مهمی را بدانید. این نکات به شرح زیر هستند:
هنگام تهیه سیم کارت در دبی به مدرک خاصی نیاز نیست؛ بلکه تنها ارائه اصل و کپی پاسپورت یا ویزای اقامتی کفایت می‌کند.

  • اگر از اپراتورهای اتصالات و du سیم کارت تهیه کنید، این سیم کارت‌ها پس از آخرین استفاده حدود 9 ماه اعتبار خواهند داشت.
  • تعرفه استفاده از دیتای همراه برای هر یک از اپراتورها، یک درهم به ازای یک مگابایت استفاده است.
  • برای اینکه بسته اینترنتی از اپراتور اتصالات تهیه کنید، کافی است که کد دستوری *۱۷۰# را شماره‌گیری کنید. همچنین برای خرید بسته از اپراتور du، کد دستوری *۱۳۵*۲۰# را شماره‌گیری کنید.
  • کد دستوری برای اطلاع از باقیمانده موجودی در سیم‌ کارت اپراتور اتصالات *۱۲۱# و در سیم ‌کارت اپراتور  du *۱۳۵# است.
  • دیتای خریداری شده روی سیم کارت در دبی به مدت 30 روز و در ۶۶ کشور جهان اعتبار دارد.
  • در صورتی که فعال کردن سیم کارت حین سفر به دبی برای شما میسر نبود، از فروشنده‌ها و پشتیبان‌های سیم کارت بخواهید که مشکل را برای شما برطرف کنند.
نکات مهم سیم کارت های رایگان دبی

دریافت سیم کارت رایگان دبی در سفر با رامین گشت

ما در این متن سعی کرده‌ایم که درباره سیم کارت رایگان در دبی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا با روند دریافت سیم کارت از اپراتورهای دبی آشنا شوید. دریافت سیم کارت رایگان در دبی منوط به ارائه ویزا و ثبت اطلاعات گردشگر است. توصیه می‌کنیم اگر برای بار اول است که به شهر دبی سفر می‌کنیدبرای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور دبی و نحوه دریافت سیم کارت رایگان برای توریست ها در دبی با تورلیدر خود یا کارشناسان ما در رامین گشت در تماس باشید.
از این رو کارشناس‌های آژانس مسافرتی رامین گشت در کنار شما هستند تا به‌صورت حضوری و ارتباط تلفنی به تمام سوالات و اطلاعات موردنیاز شما درباره تورهای داخلی و خارجی پاسخ دهند. این مجموعه، پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته را به‌صورت تلفنی در نظر گرفته است تا با ارائه ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین تورهای خارجی و داخلی به شما کمک کند.
اگر سوال یا ابهامی ‌درباره اطلاعات موردنیاز برای دریافت سیم کارت رایگان در دبی و نحوه سفر به این شهر را دارید، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناس‌های تیم رامین گشت در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

یافت سیم کارت توریستی در دبی آسان است. می‌توانید آن را از فرودگاه یا فروشگاه ارائه دهنده شبکه تلفن همراه دریافت کنید. نماینده یا فروشنده سیم کارت، پاسپورت شما را می‌خواهد و کپی آن را می‌گیرد و سیم کارت را به نام شما ثبت می‌کند

توصیه می‌کنیم هنگام ورود به دبی از فرودگاه سیم کارت دریافت کنید. این کار بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. همچنین فروشنده‌های سیم کارت‌های متعدد در فرودگاه، خرید سیم کارت را بسیار ساده می‌کنند. شما باید مشخصات پاسپورت خود را ارائه دهید، بسته‌های مختلف مکالمه و اینترنت را انتخاب کنید و سیم کارت را دریافت کنید.

خیر. سیم کارت‌های موقت را نمی‌توان به سیم کارت‌های دائمی ‌تبدیل کرد.

سیم کارت برای مدت اقامت بازدیدکننده معتبر است و به دلیل هماهنگی با سیستم مهاجرتی غیرفعال می‌شود. مدت اعتبار سیم کارت 30 روز است و پس از آن اعتبار ندارد.

دبی با توجه به اینکه یک شهر گردشگری است، اما قوانین خاص خود را دارد و نسبت به یکسری مسائل حساسیت زیادی دارد. بنابراین گردشگرها با سن بالای  18 سال می‌توانند از خدمات سیم کارت بهره‌مند شوند.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
زندگی در دبی
1402/09/15 15 دقیقه
تاکسی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

ناصر احمدی
1402/06/04

آیا در دبی محدودیت‌هایی برای استفاده از اینترنت و مکالمات تلفنی وجود داره که به عنوان یک گردشگر باید به اونا توجه کنیم، وجود داره؟
مدیریت
1402/06/05

سلام ناصر عزیز, بله، در دبی محدودیت‌هایی برای استفاده از اینترنت و تلفن همراه وجود دارد. مثل: اشتراک گذاری محتوا ممنوعه، استفاده از VPN برای وبسایت‌های مسدود شده، تعرفه‌های تلفنی که می‌تواند برای تماس‌های بین‌المللی خواهان هزینه بیشتری باشد و ... که باید به اونا توجه کنید.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت