هتل های نزدیک برج خلیفه دبی

هتل های نزدیک برج خلیفه دبی
برج خلیفه هتل‌های نزدیک به برج خلیفه هتل‌های ۵ ستاره دبی نزدیک به برج خلیفه هتل‌های ۴ ستاره دبی در نزدیکی برج خلیفه هتل‌های uall دبی که نزدیک برج خلیفه هستند هتل‌های ارزان دبی اقامت در نزدیک‌ترین هتل‌های برج خلیفه با رامین گشت پرسش و پاسخ

اقامت در هتل‌های نزدیک برج خلیفه یک تجربه منحصر به‌ فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. با رزرو هتل‌های نزدیک به برج خلیفه علاوه بر اقامت در نزدیکی بزرگ‌ترین برج جهان، می‌توانید از تفریحات و مراکز خرید متنوع آن نیز لذت ببرید. ویو این هتل‌ها می توانند جزو شگفت انگیزترین ویوهایی باشد که هر ساختمانی می تواند داشته باشد؛ چرا که با اقامت در آنها می توانید نمایی از برج خلیفه را ببینید که یکی از زیباترین سازه های دنیاست.
این هتل‌ها بجز نزدیک بودن به برج، از امکانات و خدمات بسیار متنوعی برخوردار هستند و از این رو توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با هتل‌های نزدیک به برج خلیفه آشنا کنیم.

برج خلیفه

برج خلیفه، بزرگ‌ترین برج جهان، با ارتفاع ۸۲۹ متر، از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دبی به شمار می‌رود. این برج علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد از تفریحات و مراکز خرید متنوعی برخوردار است، از این رو توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.
برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۹ متر بلندترین برج جهان به شمار می‌رود. نگین درخشنده دبی، برج خلیفه محسوب می‌شود. علاوه بر طراحی بسیار زیبای نمای برج، درون آن پر از شگفتی و تفریحات زیبا است. 
مشهورترین جاذبه دبی به نام برج خلیفه، دارای ۱۶۰ طبقه است. در طبقات برج خلیفه شما شاهد مجلل‌ترین رستوران ها، هتل، دفاتر کاری، سکوی تماشا و غیره خواهید بود. برج خلیفه جزو خیره کننده‌ترین مکان‌های دنیا است که با ورود به آن متوجه زیبایی‌های خاص آن در جهان خواهید شد. چشم‌انداز بسیار زیبای دبی نیز از این برج بی‌نظیر است که می‌توانید در طبقات برج به تماشای آن بپردازید. اگر کنجکاو هستید ببینید داخل این برج چه خبر است، کافی است مقاله عکس‌های داخل برج خلیفه دبی را در همین وب‌سایت بخوانید.

برج خلیفه

هتل‌های نزدیک به برج خلیفه 

برج خلیفه در قلب دبی قرار دارد و منظره‌ی بسیار مدرن و شگفت‌انگیزی از دبی را نشان می‌دهد. با رزرو هتل‌هایی که در نزدیکی این برج هستند، از دبی مال نیز فاصله زیادی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید بروید و از تفریحات و خرید در آن لذت ببرید.

هتل‌های ۵ ستاره دبی نزدیک به برج خلیفه

هتل‌های نزدیک برج خلیفه دبی از مجلل‌ترین و فول امکانات‌ترین هتل‌های نه تنها دبی بلکه جهان به شمار می‌روند. هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به برج خلیفه دارای اتاق‌هایی بزرگ و مجلل، استخرهای روباز و غذاهایی بسیار با کیفیت هستند. در لیست زیر می‌توانید هتل‌های نزدیک به برج خلیفه در رنج ۵ ستاره را همراه با فاصله هر یک از برج مشاهده کنید.

نام هتل 5 ستاره

فاصله تا برج خلیفه

هتل دبی مال

۴۵۰ متر

هتل آدرس بلوار

۴۵۰ متر

هتل سوئیس اوتل المروج

 ۷۰۰ متر

هتل میلیونیوم پلیس میردیف

۴۸۰ متر

هتل حیات سنتریک جمیره

۴۸۰ متر

هتل وکو دبی د پالم

۴۸۰ متر

هتل دبلیو دبی

 ۴۸۰ متر

هتل رامه دریم داون تاون

 ۳۸۰ متر

هتل نیو عربین هالیدی

 ۳۰۰ متر

هتل تاج دبی

۴۸۰ متر

هتل سافیتل دبی داون تاون

۵۸۰ متر

هتل ۲۵ ساعت وان سنترال

۲.۷ کیلومتر

هتل اسکای ویو

حدود ۶ دقیقه

هتل پالاس داون تاون دبی

۵ دقیقه

هتل‌های ۵ ستاره دبی نزدیک به برج خلیفه

هتل‌های ۴ ستاره دبی در نزدیکی برج خلیفه

هتل‌های ۴ ستاره دبی امکانات بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهند. این نوع هتل‌ها در سراسر شهر پراکنده‌اند. البته در مناطقی مانند بر، جاده شیخ زاید و دیره تعداد بیشتری از آن‌ها وجود دارد. از مهم‌ترین هتل‌های نزدیک به برج خلیفه می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد که در جدول زیر نام آنها و فاصله شان تا این برج معروف را می توانید ببینید:

هتل الخوی کورت یارد

 ۴۸۰ متر

هتل د فرست کالکشن واترد فرونت

۴۸۰ متر

هتل بست وسترن پرمرام فور

۴۸۰ متر

هتل و سوئیت لوا

۱ کیلومتر

هتل شهر ویدا

۴۸۰ متر

هتل منزیل داون تاون بای ویدا

۴۸۰ متر

هتل‌های ۴ ستاره دبی در نزدیکی برج خلیفه

هتل‌های uall دبی که نزدیک برج خلیفه هستند

اگر با عبارت یوآل آشنایی ندارید، در ابتدا خوب است بدانید که هتل‌های uall دبی به هتل‌هایی گفته می‌شود که از بدو ورود شما به هتل نیاز به پرداخت هیچ گونه وجه اضافی نیست. شما می‌توانید به صورت تمام وقت و نامحدود از امکانات رفاهی که هتل در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید. استخرهای روباز، سونا، پارک آبی، رستوران، سالن‌های ورزشی، اینترنت و غیره از جمله امکانات این هتل‌ها هستند. در لیست زیر می‌توانید هتل‌های یوآل دبی را مشاهده کنید. این هتل‌ها از برج خلیفه و مرکز دبی مال فاصله کمی دارند و تنها با چند دقیقه رانندگی با ماشین به آن‌ها می‌رسید. 

  • هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی 
  • هتل جی‌ای بیچ
  • هتل ریکسوس پالم دبی 
  • جی‌ای لیک ویو
  • هتل جی‌ای پالم‌تری کورت دبی 
  • هتل موونپیک ریزورت
  • هتل جی‌ای لک ویو دبی 
  • هتل ریو دبی
  • هتل رامادا دبی 
  • ریکسوس باب البحر
  • دکوو روتانا ریزورت
  • اینترکانتیننتال راس الخیمه
  • هتل رادیسون ریزورت
  • هتل الم‌ها دیزرت ریزورت دبی

اکثر هتل های معرفی شده در این مقاله جزو بهترین هتل های دبی هستند و امکانات بسیار خوبی دارند، اگر به دبی سفر کردید آنها را امتحان کنید.

هتل‌های uall دبی که نزدیک برج خلیفه هستند

هتل‌های ارزان دبی

شاید تصور کنید که هتل‌های نزدیک برج خلیفه دبی شامل هتل‌های ارزان نمی‌شوند؛ اما باید بدانید مناطقی در اطراف برج هستند که قیمت های نسبتاً معقولی برای رزرو هتل دارند. این هتل‌های ارزان دبی، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای سفرهای خانوادگی باشد. اگر قصدتان از سفر به دبی استفاده از امکانات تفریحی و خرید در دبی است، پیشنهاد می‌کنیم بودجه خود را صرف هتل‌های ارزان مانند سه ستاره و دو ستاره کنید. این هتل‌ها امکانات معقول و استانداردی دارند و تعدادی از آنها در مقاله دیگری تحت عنوان ارزان ترین هتل های دبی معرفی شده اند. در جدول زیر اسامی هتل‌های ارزان که نزدیک به برج خلیفه هستند را به همراه فاصله‌شان از برج را می توانید مشاهده کنید:

لبیس استایل دبی

۴۸۰ متر

هی اپارتمانتز

۴۸۰ متر

آلوفت دوبای ایرپورت

۵۸۰ متر

روو اکسپو

۴۸۰ متر

مرا گزند

۴۸۰ متر

هتل راو سیتی واک

۱ کیلومتر

دورانی هومز

۴۱۰ متر

هتل‌های ارزان دبی

اقامت در نزدیک‌ترین هتل‌های برج خلیفه با رامین گشت 

برج خلیفه یکی از جذاب ترین و لوکس ترین جاهای دیدنی دبی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید و از نظر هزینه مشکلی بابت اقامت در هتل ندارید، هتل‌های نزدیک برج خلیفه دبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از آنجایی که این برج در بهترین نقطه شهر دبی قرار گرفته است، شما با اقامت در آن به مراکز تجاری، تفریحی دبی دسترسی بسیار خوبی خواهید داشت. پس اگر قصد دارید چند روزی که در دبی هستید از تماشای برج خلیفه لذت ببرید، می‌توانید در هتل‌های نزدیک این برج اقامت کنید و خاطره خوبی از سفر به دبی داشته باشید. خرید تور دبی و اخذ ویزا را می‌توانید از آژانس مسافرتی رامین گشت انجام دهید. رامین گشت به عنوان بهترین مجری تورهای گردشگری جهان، بهترین برنامه ریزی را برای تجربه سفری عالی به دبی برایتان انجام خواهد داد.

سوالات متداول

فصل زمستان می‌تواند فصل خوبی برای رزرو هتل و لذت بردن از سفر به دبی باشد. 

برای اطمینان خاطر یک تا دو ماه پیش از سفر اقدام به رزرو این هتل‌ها کنید. 

دبی کشوری مسلمان است و این نوع اطلاعات را حتما پیش از سفر از قسمت امکانات چک کنید. 

 

میزان کسر مبلغ به هتل و فاصله زمانی کنسل کردن رزرو شما بستگی دارد. 

 

خیر در رزرو آنلاین می‌توانید با استفاده از کارت‌های عضو شتاب اقدام به پرداخت کنید. 

 

اگر از امکاناتی استفاده کنید که منجر به هزینه اضافی شود مانند برخی سرویس‌های ویژه هتل‌ها مثل استخرهای ویژه و غیره باید هزینه آن را بپردازید.

 

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت