مرکز خرید وافی مال دبی

مرکز خرید وافی مال دبی امارات
معرفی وافی مال دبی معرفی معروف‌ترین رستوران‌های وافی مال رستوران Ashas رستوران Thai chi رستوران Khan murjan امکانات تفریحی وافی مال دبی استخر سینما Vox سرزمین بازی و پارک کودکان وافی مال ویژگی‌ها وافی مال دبی بازار محلی خان مرجان رقص نور و صدا کافه کورت نحوه دسترسی به وافی مال بازدید از وافی مال دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

از بهترین مراکز خرید امارات، می‌توان به وافی مال دبی اشاره کرد که با داشتن 350 فروشگاه و عرضه محصولات بروز و برند، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. در این مرکز خرید، علاوه بر وجود محصولات برند، بروزترین محصولات هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی ارائه می‌شود. 

وافی مال دبی شامل مراکز تفریحی، پارک‌ها، رستوران‌ها و سایر امکانات تفریحی است؛ به همین دلیل می‌توانید ساعت‌های زیادی را در  این مکان سپری کنید. در ادامه قصد داریم اطلاعات مفیدی از این مرکز خرید رویایی در دبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید. 

معماری ساختمان وافی مال دبی

معرفی وافی مال دبی

شهر دبی مراکز خرید بسیاری دارد که متناسب با هر بودجه‌ای، می‌توانید خرید کنید. وافی مال دبی، یکی از مراکز خرید در دبی محسوب می‌شود که در سال 1399 افتتاح شد و دارای ۳۰ رستوران و یک هتل بسیار لوکس است. بومیان این منطقه، به دلیل اینکه در این مرکز خرید، امکانات بسیاری مثل هتل رافلز، مهمانسراها، سرگرمی‌ها، مغازه‌های عمده، خرده فروش و… وجود دارد، آن را وافی سنتر نیز می‌نامند. نمای بیرونی وافی مال، هرمی شکل بوده و قسمت ورودی آن مجسمه‌های به شکل فراعنه و ستون‌های بزرگ قهوه‌ای رنگ قرار داده شده است. 

داخل مرکز خرید وافی مال

معرفی معروف‌ترین رستوران‌های وافی مال

شما پس از خرید کردن در وافی مال، برای صرف غذا، نوشیدنی و یا هر خوراکی دیگر، نیازی نیست که از آن خارج شوید؛ چرا که این مرکز دارای 30 رستوران و فست فود کورت است که در ادامه به مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

رستوران Ashas

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های Wafi mall که انواع غذاهای هندی با طعم تند و ادویه‌های هندی در آن سرو می‌شود، رستوران Ashas است که توسط خانم آشا، خواننده هندی تاسیس شد. شما هم عاشق طعم‌های تند و غذاهای پر از ادویه هستید، حتما به این رستوران، مراجعه کنید و از نحوه سرو غذاها که به صورت سنتی است، نهایت لذت را ببرید. 

زیبایی مرکز خرید وافی مال به سبک مصری

رستوران Thai chi

شما با میل کردن غذاهای این رستوران تایلندی، با طعم غذاهای جنوب شرق آسیا آشنا می‌شوید که برنج را همراه سس‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. ماهی و صدف، محبوب‌ترین غذاهای تابلندی‌ها هستند که اگر به این سبک آشپزی علاقه دارید، حتما طعم این غذاها را امتحان کنید. 

رستوران Khan murjan

خان مرجان، نام رستورانی عربی در وافی مال است که در این رستوران، مواد اولیه غذاها به گیاهان و ادویه‌های سنتی و محلی عربی آغشته می‌شوند و سپس غذاها سرو می‌شوند. علاوه بر رستوران‌های نام برده، رستوران‌های دیگری هستند که موارد ذکر شده، تنها برخی از معروف‌ترین این رستوران‌ها بودند. در وافی مال دبی انواع سبک‌های غذایی مختلف از جمله ایتالیایی، ایرانی، لبنانی، عربی، آمریکایی، تایلندی، هندی، چینی و… سرو می‌شود. 

امکانات تفریحی وافی مال دبی

در وافی مال علاوه بر رستوران‌ها، امکانات تفریحی فوق العاده‌ای هم وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

استخر

اگر به شنا علاقه‌مند هستید، در مرکز خرید وافی مال می‌توانید به استخر بروید. Lazy river یک استخر آرام و زیبا با مربیان مجربی است که می‌توانید در این محیط، برای ساعاتی خستگی را از خود دور کنید. 

سینما Vox

از دیگر امکانات وافی مالی دبی می‌توان به سینما Vox اشاره کرد که دارای ظرفیت 15 نفر است و جدیدترین فیلم‌های پرفروش را به نمایش می‌گذارد. برای رفتن 9 تا 12 نفر به این سینما، حدود 3000 درهم هزینه لازم است.

سینما VOX در وافی مال دبی

سرزمین بازی و پارک کودکان وافی مال

هنگام رفتن به مرکز خرید وافی مال، اصلا نگران بهانه گیری‌ها و خسته شدن کودکانتان نباشید؛ چرا که در این مرکز خرید، سرزمین بازی بی‌نظیری وجود دارد. در این بخش که بیشتر وسایل آن از چوب ساخته شده و دارای سبزه مصنوعی هم هست، کودکان می‌‌توانند سرسره بازی، صخره نوردی و بسیاری از بازی‌های دیگر را انجام دهند تا شما با خیال راحت به خریدتان ادامه دهید. ناگفته نماند که سرزمین بازی، مقابل کافه کورت که یکی از امکانات تفریحی وافی مال است، قرار دارد.

سرزمین بازی برای کودکان در وافی مال دبی

ویژگی‌ها وافی مال دبی

امکانات و تفریحات زیادی در  وافی مال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. از مهم‌ترین تفریحات این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

بازار محلی خان مرجان

بازار سنتی خان مرجان در دل مرکز خرید وافی مال قرار دارد که دارای معماری بسیار خیرکننده‌ای است؛ به همین موضوع، باعث جذب گردشگران بسیاری به این مرکز می‌شوند. در واقع خان مرجان، یک بازار سنتی عربی است که شکوه و جلال یک بازار قرن چهاردهم را با سبکی تلفیقی از بنایی‌های مصری، سوریه، ترکیه و مراکش را به رخ می‌کشد و می‌توانید انواع جنس‌های محلی و سنتی را در این بازار پیدا کنید. 

بازار محلی خان مرجان وافی مال

رقص نور و صدا

اجرای رقص نور و صدا در فضای بیرونی وافی مال، یک منظره دیدنی را ایجاد می‌کند که در هنگام سفر به دبی باید حتما آن را ببینید. این رقص نور هر شب راس ساعت ۹:۳۰ اجرا می‌شود. در واقع با اجرای این رقص نور و صدا، تصویری زیبا و جذاب از اهرام مصر و مجسمه‌های دیگر مصری، به نمایش گذاشته می‌‌شوند که باعث ترغیب افراد برای رفتن به وافی مال می‌شود. 

کافه کورت

کافه کورت از دیگر امکانات تفریحی وافی مال دبی که می‌توانید انواع خوراکی‌های خوشمزه نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیرینی‌های مختلف، اسنک‌ها و… را میل کنید. ناگفته نماند که در این مرکز، یک سالن بزرگ برای نمایش جدیدترین محصولات در زمینه فد و فشن لباس وجود دارد که می‌توانید از این قسمت نیز بازدید کنید. 

نحوه دسترسی به وافی مال

پیدا کردن آدرس وافی مال دبی کار دشواری نیست و شما به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. وافی مال فاصله بسیار کمی با خیابان و فروشگاه شیخ زاید و شما تنها با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا برسید. اگر قصد دارید با مترو دبی جابجا شوید، نزدیک‌ترین ایستگاه، دبی هلث کر سیتی ( Dubai Health Care City Metro Station) است که حدود 2000 متر با این مرکز فاصله دارد؛ سپس باید خط خود را عوض کنند و در ایستگاه برجمان توقف کرده و به سمت مرکز وافی مال دبی حرکت کنند. نکته‌ای که برای رفتن به وافی مال دبی وجود دارد، ساعت مراجعه در روزهای هفته بوده که مطابق ساعت زیر است:

  • روزهای یکشنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ 
  • روزهای پنجشنبه تا شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ 

شما می‌توانید هر روز هفته و در ساعات کاری به این مرکز خرید مراجعه کنید. 

درب ورودی وافی مال دبی

بازدید از وافی مال دبی با رامین گشت

از تجربه‌های سفر به امارات بازدید از وافی مال دبی است. این مرکز خرید به دلیل وجود امکانات تفریحی، هتل، رستوران‌ها و بازارهای متنوع بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در روزهای پنجشنبه تا شنبه فرصت بیشتری برای گشت و گذار در این مرکز دارید، بهتر است خرید خود را در این روزها انجام دهید. در وافی مال به‌روزترین محصولات از پوشاک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی مربوط به خانه و… را می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای تهیه کنید. 

خرید تور دبی، از بهترین راه‌های سفر به این شهر است؛ زیرا با خرید تور به‌راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی و بهترین مراکز خرید دبی بازدید کنید. رامین گشت از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی است که انواع تورهای دبی را در فصل‌های مختلف سال برگزار می‌کند. این آژانس برنامه‌ریزی سفر را کامل برعهده دارد و شما می‌توانید از مراکز خرید مشهور مانند وافی مال دبی بازدید و خریدهای خود را به‌راحتی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور دبی می‌توانید با مشاوران رامین گشت تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

بله؛ وافی مال یکی از مراکز خریدی است که در عرضه پوشاک، جدیدترین محصولات را به فروش می‌رسانند.

هلث کر سیتی، از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به وافی مال محسوب می‌شود.

در وافی مال انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم خانگی، طلا، جواهرات، وسایل مربوط به خانه و کاشانه و… عرضه می‌شود. 

بله؛ در بازار محلی خان مرجان که در این مرکز خرید قرار دارد، شما می‌توانید انواع محصولات سنتی و محلی را پیدا کنید.

بله؛ همه روزه و در ساعات کاری ذکر شده، شما می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
تاکسی دبی
1402/05/22 12 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
امارات مال
1402/11/08 7 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت