پارک آبی آتلانتیس دبی

قیمت از: 325 درهم
خرید از طریق واتس اپ
یکی از بزرگترین پارک آبی جهان پارک آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی Aquaventure کجاست؟ هزینه و قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی چقدر است؟ ساعات کاری پارک آبی آتلانتیس Aquaventure نحوه دسترسی به پارک آبی آکواونچر آیا رفتن به آتلانتیس یا آکواونچر با کودکان توصیه می‌شود؟ امکانات پارک آبی آتلانتیس دبی موج‌سواری و شیرجه آزاد بازدید از کوسه‌ها داشتن محوطه مخصوص کودکان کافه و رستوران‌های مختلف نکاتی برای بازدید از آتلانتیس Aquaventure بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی چه زمانی است؟ بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

احتمالا در سفر به دبی، تجربه بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی را داشته ‌اید. پارک آبی آتلانتیس دبی یا همان آکواونچر (Aquaventure) یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های جهان است که جزو مهم‌ترین جاذبه های دیدنی دبی نیز محسوب می‌شود. اگر عاشق تفریحات آبی باشید، بدون شک این پارک شما را هیجان‌زده می‌کند. 

هتل آتلانتیس دبی، اولین استراحتگاه جزیره پالم جمیرا بود که در سال 2008 با سرمایه‌گذاری مشترک Kerzner International Holdings Limited و Istithmar World افتتاح شد و در فازهای بعدی با ساخت آکواونچر و آکواریوم لاست چمبرز جزو جذاب‌ترین مناطق اقامتی و تفریحی دبی قرار گرفت.

در این مقاله از رامین گشت، قصد داریم تمامی نکات لازم درباره این پارک آبی، سرسره‌ها، آکواریوم دلفین‌هایش را در اختیار شما قرار دهیم. اگر دوست دارید در سفر بعدی‌تان به دبی به پارک آبی آتلانتیس سری بزنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

سرسره بازی در پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی Aquaventure کجاست؟

پارک آبی Aquaventure که در هتل آتلانتیس واقع شده است، بزرگ‌ترین پارک آبی جهان شناخته می‌شود که تفریح و ماجراجویی در آن تضمینی است. پارک آبی آتلانتیس دبی، 79 سرسره و جاذبه مختلف دارد؛ از این سرسره‌ها می‌توان به  ریتینگ رپیدز و ساحلی خصوصی به‌طول یک کیلومتر اشاره کرد.  هنگامی که بلیط خودتان را برای ورود به این پارک خریداری می‌کنید، بهتر است یک روز کامل را برای وقت‌گذرانی در پارک، سرسره‌سواری و تجربه جاذبه‌های مختلف آن اختصاص دهید. برخی از این جاذبه‌های پارک آبی آکواونچر عبارتند از:

  • بزرگ‌ترین مقطع سرسره آبی موجود در جهان با عرض 9.2 متر در این پارک دیده می‌شود.
  • با 210 متر طول و 25 متر ارتفاع، Aquaconda بزرگ‌ترین تیوپ‌سواری شش نفره در جهان است! این سرسره آبی مارپیچ شما را در جهات مختلف می‌چرخاند و گاهی در منحنی‌های پیچ‌درپیچ آن با سقوط از ارتفاع، هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. 
  • پارک آتلانتیس، میزبان اولین سرسره دوتایی زمان‌دار در جهان است. این سرسره 31 متر ارتفاع و 182 متر طول دارد و دارای لوله‌های شیشه‌ای نیمه‌شفاف است که به سواران اجازه می‌دهد هنگام عبور از کنار هم یکدیگر را ببینند. 

با همه این موارد باید بگوییم که اگر عاشق هیجان و لذت هستید، حتما در تور دبی، به پارک آبی آتلانتیس دبی هم سر بزنید. با سایر جاذبه‌های این شهر نیز می‌توانید در مقاله تفریحات دبی در سایت رامین گشت آشنا شوید.

وبسایت رسمی آتلانتیس، یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیات این پارک را امتحان کردن سرسره Poseidon’s Revenge می‌داند و از آن به‌عنوان خطرناک‌ترین سرسره خاورمیانه نام می‌برد:

«دقت کنید که چنین تجربه‌ای برای افراد ترسو یا بیمار مناسب نیست؛ چون قرار است ضربان قلب شما بسیار بالا رود و مملو از آدرنالین شوید. به یکی از دو کپسول وارد می‌شوید، دریچه زیر پای شما باز می‌شود و با سرعت 60 کیلومتر در ساعت، 31 متر سقوط می‌کنید و همه این‌ها قبل از آن است که در کپسول وارونه شوید.»

هزینه و قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی چقدر است؟

بلیط‌های استاندارد آتلانتیس آکواونچر از وبسایت‌های رسمی مانند Hellotickets در سال 1402 با قیمت حدود 90 دلار برای بزرگسالان و 76 دلار برای کودکان بالای 3 سال دردسترس هستند. در حالی که بلیط‌ آکواریوم The Lost Chambers می‌شود، حدود 34 دلار قیمت دارند. اگر می‌خواهید تجربه پارک آبی آتلانتیس دبی را خاص‌تر کنید، می‌توانید بلیط شنا با دلفین‌ها در خود پارک را نیز تهیه کنید که در این صورت بلیط شما گران‌تر خواهد شد. 

شما می توانید بلیط را به‌صورت آنلاین یا مستقیم از دفتر بلیط آتلانتیس Aquaventure خریداری کنید. این را هم درنظر داشته باشید که بلیط‌های پارک خیلی زود تمام می‌شود و باید از قبل حتما بلیط خودتان را برای بازدید رزرو کرده باشید. تهیه بلیط برای کودکان تا 2 ساله رایگان است و  اگر مهمان هتل Atlantis The Palm Hotel Resort هستید، نیازی به خرید بلیط ندارید.

تفریح و لذت گردشگران در آتلانتیس دبی

ساعات کاری پارک آبی آتلانتیس Aquaventure

پارک آبی آتلانتیس 365 روز در سال، از ساعت 9:30 صبح تا غروب آفتاب (حدود ساعت 18 بسته به زمان سال) باز است و هیچ محدودیتی برای بازید از اینجا وجود نخواهد داشت. با خرید بلیط‌های ممتاز آتلانتیس آکواونچر، به 60 هکتار از این پارک آبی هیجان انگیز و تمام جاذبه‌ها از زمان ورود تا زمان بسته شدن دسترسی نامحدودی خواهید داشت.

بلیط‌ها بر اساس انتخاب موارد زیر متفاوت خواهند بود:

  • جلیقه نجات برای کودکان داخل پارک.
  • دسترسی به پارک آبی Aquaventure
  • دسترسی به دستگاه موج Surfs Up.
  • آکواریوم Lost Chambers 
  • تغذیه آبزیان

شما می‌توانید تصمیم بگیرید که به کدام بخش سر بزنید و چه مدت در هر جاذبه آن وقت بگذرانید. پارک آبی آتلانتیس دبی، محیطی کاملا امن و تمیز است و کارکنان آن به شما کمک می‌کنند تا یک روز عالی برای خودتان بسازید.

اگر قصد دارید کمتر از 5 روز در دبی باشید، به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک روز کامل را در این پارک بگذرانید. دبی پر از جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری فوق‌العاده است؛ اما شاید بخواهید سافاری دبی را تجربه کنید که ممکن است یک یا دو روز از سفر شما را به خود اختصاص دهد. 

از طرف دیگر، اگر سفر شما به دبی بیشتر از 7 روز باشد، به‌راحتی می‌توانید دو روز را در آتلانتیس آکواونچر و یک یا دو روز را در صحرای دبی سپری کنید. در روزهای باقی‌مانده، زمان زیادی برای دیدن شهر خواهید داشت. مطمئنا از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اگر می‌خواهید سفر و برنامه ریزی خوبی برای بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی دبی یا اقامت در هتل‌های این شهر داشته باشید، توصیه می‌کنیم راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس دبی یا آکواونچر در خیابان پالم در کرسنت دبی واقع شده است. یک راه آسان برای رسیدن به آن، سوار شدن به مونوریل پالم جمیراست که شما را در ایستگاه آتلانتیس آکواونچر پیاده می‌کند. برای رسیدن به آنجا، از خط متروی قرمز به ایستگاه دبی مارینا بروید؛ چون مستقیماً به تراموا دبی متصل می‌شود. پس از سوار شدن در ایستگاه شماره 9 پیاده شوید. از آنجا، تابلوها را به سمت باجه‌های بلیط مونوریل دنبال کنید.

برای سوار شدن به مونوریل به نوع متفاوتی از بلیط در مقایسه با سایر سیستم حمل و نقل عمومی دبی نیاز دارید. قیمت این بلیط به‌صورت تقریبی، 5 یورو برای هر مسیر است. این قطار در مسیر 6 کیلومتری نخل جمیرا حرکت می‌کند و طول سفر آن حدود 15 دقیقه طول می‌کشد. می‌توانید از قبل بلیط آن را رزرو کنید. نکته قابل‌توجه استفاده از مونوریل دبی این است که برای افراد کم‌توان نیز امکان سفر وجود دارد، تنها باید در زمان رزرو این مورد را مشخص کنید.

Atlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

نمای کل پارک آبی آتلانتیس

 

آیا رفتن به آتلانتیس یا آکواونچر با کودکان توصیه می‌شود؟

اگر خانواده شما نیز به تفریحات آبی علاقه‌مند هستند، شکی نیست که بازدید از پارک آبی آتلانتیس Aquaventure با حضور کودکان تجربه رضایت‌بخش‌تری است. این پارک پر از فعالیت‌ها و ماجراجویی‌های جذاب برای بچه‌هاست. پارک آبی آتلانتیس دبی 11 استخر دارد که 3 مورد آن‌ها مخصوص کودکان ساخته شده است. 

به ‌لطف برنامه Sea Squirt، کودکان 3 تا 6 ساله می‌توانند از سواری برای دیدار با حیوانات دریایی لذت ببرند. برنامه‌های سرگرم‌کننده در سه نوبت صبح، بعدازظهر و عصر، آن‌ها را بیشتر با آتلانتیس آشنا می‌کند. کودکان می‌توانند در کنار آکواریوم‌ها به ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های دریایی غذا بدهند. در آتلانتیس پالم، بچه‌ها می‌توانند حیوان عروسکی خود را بسازند و آن را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

امکانات پارک آبی آتلانتیس دبی

این پارک امکانات بسیاری دارد که برخی از آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. این امکانات به لذا  و تفریح بیشتر گردشگران حین بازدید از پارک آکوواونچر کمک می‌کنند:

موج‌سواری و شیرجه آزاد

در پارک آبی آتلانتیس دبی، می‌توانید هیجان موج‌سواری با امواج مصنوعی و شیرجه آزاد از صخره‌های بلند این پارک را تجربه کنید. وسایل موج‌سواری در این بخش به مسافران داده می‌شود و پس از گفتن نکات آموزشی و امنیتی لازم، شما می توانید ماجراجویی خود را آغاز کنید. 

موج سواری با موج‌های مصنوعی در پارک آبی آتلانتیس

بازدید از کوسه‌ها

می‌توانید علاوه‌بر لذت بردن از تفریحات آبی، از حیوانات نگه‌داری‌شده در این مجموعه هم بازدید کنید. یکی از محبوب‌ترین حیواناتی که اکثر کودکان دوست دارند به دیدن آن‌ها بروند، کوسه‌های این مجموعه هستند.

بازدید از کوسه ها و ماهی ها در پارک آبی

داشتن محوطه مخصوص کودکان

پارک آبی آتلانتیس دبی یک محوطه بازی مخصوص کودکان دارد که می‌توانند در نهایت امنیت و تحت‌نظر افراد ماهر و آموزش‌دیده در این محوطه بازی کنند.

محوطه مخصوص کودکان

کافه و رستوران‌های مختلف

وقتی که بعد از سپری کردن یک روز هیجان‌انگیز در پارک آبی آتلانتیس، یکی  از بهترین پارک آبی‌های دبی احساس گرسنگی یا تشنگی کردید، می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این پارک آبی غذا میل کنید. فهرستی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های هتل و پارک آبی آتلانتیس عبارتند از:

  • Ossiano
  • Hakkasan
  • Nobu
  • Gordon Ramsay’s Bread Street Kitchen
  • Ayamna
  • En Fuego
  • Wavehouse

به طور کلی پارک آبی آتلانتیس یکی از تفریحات دبی است که می‌توان در کنار خانواده و دوستان لحظات خوشی را سپری کرد و از بهترین امکانات بهره‌مند شد. همچنین اگر پارک وایلد وادی را هم انتخاب کردید و تصمیم قطعی نگرفته‌اید، می‌توانید به پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی سر بزنید که این دو پارک مشهور در دبی را به صورت کامل مقایسه کرده‌ایم.

نکاتی برای بازدید از آتلانتیس Aquaventure

چند نکته کلی که باید قبل از رفتن به پارک آبی آتلانتیس دبی بدانید، عبارتند از:

  • کودکان زیر 13 سال باید همراه یک بزرگسال باشند.
  • برخی از جاذبه‌ها نیاز دارد که قد بازدیدکنندگان بیش از 1.2 متر باشد.
  • یک پارکینگ در ساحل نیسیم وجود دارد که از آنجا سرویس می‌تواند شما را مستقیماً به ورودی پارک آبی برساند.
  • اگر بلیط خود را از قبل به‌صورت آنلاین رزرو کنید، قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد.
  • باید لباس شنای مناسب بپوشید.
  • تا 1 ساعت قبل از زمان بسته شدن می‌توانید به پارک وارد شوید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی چه زمانی است؟

به‌عنوان یک پارک نمادین و مشهور در جهان، اگر در فصل پربازدید به دبی سفر کرده‌اید (نوامبر و دسامبر در دبی شلوغ‌ترین ماه‌های سال برای گردشگران است)، ممکن است کمی معطل شوید تا بتوانید از امکانات تفریحی پارک استفاده کنید. بهتر است روزهای وسط هفته را برای رفتن به این پارک انتخاب کنید. جمعه، شنبه و یکشنبه شلوغ‌ترین روزهای پارک آبی آتلانتیس دبی است.

بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی با رامین گشت

اگر شما هم ترجیح می‌دهید برای سفر، تور دبی را رزرو کنید تا خیالتان بابت بلیط، ویزا و اقامت و برنامه‌های تفریحی جذابی مانند بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی راحت باشد، آژانس گردشگری رامین گشت ابرسام با تجربه برگزاری تورهای مختلف، این امکان را برای شما فراهم می‌کند. کافیست به صفحه خرید تور دبی در وبسایت رامین گشت مراجعه کرده یا به‌صورت تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید. 

پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی از شگفت‌انگیزترین مجموعه‌های تفریحی است. بی شک بازدید از این پارک آبی، یکی از بهترین خاطرات شما از سفر به دبی خواهد بود. نظر شما چیست؟ تابه‌حال تجربه‌ای از این پارک داشته‌اید؟ با ما تجربیات و نظرات خودتان را در میان بگذارید. 

سوالات متداول

پارک آبی آتلانتیس دبی (Aquaventure) در محوطه خارجی هتل آتلانتیس و در جزیره های مصنوعی دبی ساخته شده است.

سرسره بیهوشی، پرش ایمان و خشم خدایان به ترتیب ترسناک ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی هستند.

سن، روزهای مراجعه و فصل مراجع از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت بلیط این پارک تاثیرگذارند.

کافه و رستوران، انواع مختلف سرسره، محفظه مخصوص کودکان.

آخر هفته‌های دبی این پارک بسیار شلوغ است و بهتر است در هرفصلی که می‌روید، وسط هفته به این پارک سر بزنید.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

ستاری
1402/06/18

پارک آبی آتلانتیس از وایلد وادی بهتره و اون الکی معروف شده؛ خودم جفتش رو سال پیش رفتم ولی آتلانتیس تجربه بهتری واسم بوده.
ناصر احمدی
1402/06/05

در پارک آبی آتلانتیس دبی چه امکاناتی برای تفریح و سرگرمی خارج از آب وجود داره؟
مدیریت
1402/06/06

سلام ناصر عزیز. پارک آبی آتلانتیس علاوه بر امکانات آبی فوق‌العاده، امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی خارج از آب هم داره. از جمله تفریحات غیر آبی دبی این پارک: "آکواریوم بزرگ، ملاقات با دلفین‌ها، نمایش‌های دلفین‌ها، آتلانتیس گالری، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و تالارهای کنفرانس و تشریفات."
ناهید وحیدی
1402/05/22

برای استفاده از پارک آبی آتلانتیس دبی شما رزرو میکنید و هزینه به چه صورت است ؟
مدیریت
1402/05/22

سلام ناهید عزیز، بله کارشناسان بخش تور دبی برای شما رزرو میکنند و هزینه هر نفر برای ورود به پارک آبی آتلانتیس دبی حدود 34 دلار است .
قیمت از: 325 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت