پارک آبی آتلانتیس دبی

قیمت از: 325 درهم
خرید از طریق واتس اپ
یکی از بزرگترین پارک آبی جهان پارک آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی کجاست؟ اطلاعات بازدید پارک آبی آتلانتیس چگونه به پارک آبی آتلانتیس برویم؟ ویژگی‌های پارک آبی آکواونچر بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر دبی) سرسره های گروهی پارک آبی آتلانتیس (Group Rides) سرسره آکواکوندا (Aquaconda) حمله کوسه (Shark Attack) سرسره آبشار (The Falls) سرسره موج خروشان (The Surge) سرسره سقوط (The Drop) سرسره مخفیگاه مدوسا (Medusa’s Lair) سرسره وحشت اُدیسه (Odyssey of Terror) سرسره موج ضربه ای (Shockwave) سرسره زومرنگو (Zoomerango) سرسره های تک نفره پارک آبی آتلانتیس (Body Rides) سرسره فوق ترسناک بلک اوت (Blackout) سرسره گرداب (Vortex) سرسره ایمان (Leap of Faith) سرسره انتقام خدای دریا (Poseidon’s Revenge) سرسره رقابتی یا دو نفره زمان دار (Slitherine duo) سرسره رقابتی ۴ نفره (Hydra Racer) سرسره پلانژ (Plunge) سرسره استینگر (Stinger) رودخانه سواری در پارک آبی آتلانتیس دبی (River Slides) رودخانه سریع (River Rapids) رودخانه خروشان (Raging Rapids) بخش تفریحات آبی مخصوص کودکان یا خانوادگی (Family Fun) بخش Splashers Lagoon بخش Splashers Cove بخش جزیره اسپلشر (Splashers Island) بخش کوه اسپلشر (Splashers Mountain) برج های پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر دبی (Three Towers of Aquaventure Waterpark) برج نپتون (Neptune Tower) برج خدای دریا (Poseidon Tower) برج سه گانه (Trident Tower) تجربیات هیجان انگیز پارک آبی آکواونچر دبی دلفین ها دید و بازدید از دلفین ها (Dolphin Meet & Greet) لمس و ملاقات رودررو با دلفین ها (Dolphin Encounter) شنا کردن با دلفین ها (Dolphin Swim) تجربه خاص مواجهه با دلفین ها (Dolphin Tale Tour) متخصص دلفین ها (Dolphin Specialist) غواصی و اسنورکلینگ غواصی Aquatrek Xtreme سافاری کوسه (Shark Safari) اسنورکلینگ اولتیمیت (Ultimate Snorkel) اسنورکلینگ در کنار کوسه ها (Shark Snorkel) غواصی و اکتشاف (Dive Discovery) غواصی و کاوشگری (Dive Explorer) غواصی کنار شکارچیان دریا (Predator Dive) سرگرمی با شیرهای دریایی (Sea Lion Experiences) دید و بازدید از شیرهای دریایی (Sea Lions Meet & Greet) لمس و ملاقات رودررو با شیرهای دریایی (Sea Lion Encounter) آکواریوم لاست چمبرز (The Lost Chambers Aquarium) بخش Ambassador Lagoon بخش ۲۱ نمایش (21 Exhibits to Explore) کشف ۱۴ رمز سری و مخفی (14 Mysteries to Uncover) تور داستان ماهی ها (Fish Tale Tour) متخصص کوسه ها (Shark Specialist) یوگا در زیر آب (Find Your Zen with Underwater Yoga) بهترین رستوران‌های پارک آبی آتلانتیس آکواونچر رستوران Sharkbites رستوران Barracudas رستوران Snappers نکات و قوانین بازدید از پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی آکواونچر جاهای دیدنی اطراف آکواونچر تور دبی برای بازدید از آکواونچر پرسش و پاسخ

پارک آبی آتلانتیس، یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی، درون هتل آتلانتیس است که به اسم پارک آبی آکواونچر دبی هم می‌شناسند. در این پارک آبی، مجموعه‌ای از وسایل تفریحی، ترن‌های هوایی، لیزرهای آبی و استخرهای موج و غیره فراهم شده است.
در این پارک آبی تفریحات تمامی رده‌های سنی را شامل می‌شود. علاوه بر این، یک ساحل خصوصی به طول ۷۰۰ متر تعبیه شده تا کسانی که عاشق آفتاب گرفتن هستند استفاده کنند.

در این بخش قصد داریم شما را با تمامی بخش‌های پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر دبی آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل وارد این مجموعه آبی شوید.

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی کجاست؟

آتلانتیس یکی از پارک آبی های دبی است که در هتلی به همین نام واقع شده است. 
آدرس: امارات، دبي، آتلانتيس د پالم، جاده كرسنت

اطلاعات بازدید پارک آبی آتلانتیس

ساعات بازدید از پارک آبی آتلانتیس؛ ۸:۴۵ صبح تا ۵:۳۰ عصر به صورت روزانه 
ساعات بازدید از آکواریوم لاست چمبرز: ۱۰:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب
شماره تماس: ۹۷۱۴۴۲۶۰۰۰۰+

اطلاعات بازدید پارک آبی آتلانتیس

چگونه به پارک آبی آتلانتیس برویم؟

پارک آبی آتلانتیس دبی در جزیره پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار دارد. اگر در هتل آتلانتیس اقامت دارید بهترین روش دسترسی استفاده از ترانسفر اختصاصی هتل است. اما اگر در هتل آتلانتیس نیستید، راه‌های دیگری که برای رفتن به جزیره پالم جمیرا و پارک آبی آکواونچر دبی در دسترس هستند، عبارتند از:

چگونه به پارک آبی آتلانتیس برویم
  •  اتومبیل شخصی
    استفاده از آیتم اجاره خودرو در دبی این روزها بسیار متداول شده است. برای رساندن خود به پارک آبی آکواونچر دبی کافی است جی پی اس و گوگل مپ گوشی خود را روشن و از راهنمایی آن برای حرکت روی نقشه استفاده کنید.
  •  تاکسی‌های دبی 
    یکی از راحت‌ترین وسایل برای رسیدن به پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی تاکسی است که در همه جا قابل دسترس هستند.
  •  مترو 
    برای رسیدن به پارک آبی آتلانتیس با مترو باید به سمت ایستگاه متروی الصفوح حرکت کرده و در ایستگاه پالم جمیرا از مترو پیاده شده و با مونوریل خود را به درب ورودی پارک آبی آکواونچر آتلانتیس برسانید.

ویژگی‌های پارک آبی آکواونچر

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پارک آبی این است که برای هر سنی از کودکان، شرایط بازی مختلفی در نظر گرفته شده‌ و امکان بازی، همه روزه فراهم است. این پارک یکی از بزرگ‌ترین سواحل پارک‌های آبی را در اختیار دارد که مناظر بی‌نظیری را می‌توان در آن مشاهده کرد. 
فراموشتان نشود، از بالای اسلایدهای آبی، مناظر زیبای خلیج فارس به هنگام غروب آفتاب تماشایی است. این پارک به طور مداوم در حال گسترش بوده و تغییرات اساسی در سال ۲۰۲۱ روی آن انجام شده است. بیشترین اسلایدهای آبی، ورزش‌های آبی موتوردار و غیرموتوری، ۲۶ مسیر دریایی و خلیج دلفین و تالاب کوسه تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب پارک آبی آتلانتیس است.
یکی از ویژگی‌هایی که دولت دبی در استخدام بخش‌های گردشگری و خدماتی به آن توجه کرده است، مهارت‌های روانشناسی و مدیریتی است. این پرسنل به خوبی با کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم در تمامی طیف‌ها ارتباط گرفته و آن‌ها را مدیریت می‌کنند. به همین دلیل است که این پارک در تریپ‌ادوایزر عنوان برترین پارک خاورمیانه و دومین پارک آبی جهان را به خود اختصاص داده است.

بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر دبی)

پارک آبی آکواونچر دبی به عنوان بخشی از هتل معروف آتلانتیس دبی، معماری منحصر به فرد و زیبایی دارد که به پنج بخش اصلی تقسیم می‌شود. این بخش‌ها عبارتند از سرزمین دلفین‌ها، سرزمین شیرهای دریایی، آکواریوم، بخش وسایل بازی و بخش غواصی. در ادامه به معرفی هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

سرسره های گروهی پارک آبی آتلانتیس (Group Rides)

اگر تا کنون تجربه حضور در یک پارک آبی را نداشته‌اید و برای اولین بار، سرنوشت پارک آبی آتلانتیس را پیش روی شما گذاشته است، جزو خوش‌شانس‌ها به حساب می‌آیید. این پارک یکی از بهترین تجهیزات و سرسره‌های آبی را در خود جای داده است. 105 سرسره آبی آن هم تنها در یک پارک، خیلی دور از تصور به نظر می‌رسد، اما دبی شهر به واقعیت رسیدن تمام ناشدنی‌هاست. اما انواع سرسره های پارک آکواونچر دبی عبارتند از:

سرسره های گروهی پارک آبی آتلانتیس

سرسره آکواکوندا (Aquaconda)

این سرسره را بلندترین سرسره تیوپی دنیا می‌نامند. سرسره آکواکوندا ۲۵ متر ارتفاع دارد که بازدیدکنندگان با ۶ تیوپ بزرگ مسیر ۲۱۰ متری آن را می‌پیمایند. بدین ترتیب که با دوستان یا اعضای خانواده یک تونل تاریک را در اوج هیجان پشت سر می‌گذارید. با عبور از پیچ و تاب‌های فراوان و غافل‌گیرکننده آکواکوندا در انتها، با سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت به درون استخری بزرگ، پرتاب خواهید شد. این بازی از آنهایی است که دسته جمعی‌اش بیشتر می‌چسبد.

سرسره آکواکوندا

حمله کوسه (Shark Attack)

سرسره حمله کوسه یکی از جذاب‌ترین سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس است. برای شروع این بازی، سوار یک تیوپ تک نفره یا دو نفره می‌شوید و آن را در مسیر سرسره به حرکت درمی‌آورید. تمام مسیر از میان فضایی شیشه‌ای عبور خواهید کرد که ماهی‌ها و کوسه‌ها در آن در حال شنا هستند. این توام شدن هیجان سرسره سواری با لذت تماشای صحنه‌ تماشای ماهی و کوسه، بی‌نظیر است. هیجان این سرسره وقتی به اوج می‌رسد که کوسه‌ها برای ترساندن شما به سمت شیشه‌ها حمله می‌کنند!

سرسره آبشار (The Falls)

این سرسره در بخش Power Tower یا برج قدرت پارک آبی آتلانتیس دبی قرار دارد. یک تسمه نقاله به آرامی شما را تا بالای برج می‌برد و در یک لحظه با سرعتی باورنکردنی از ارتفاع ۱۸ متری رها خواهید شد. اگر عاشق لحظه طلایی خالی شدن دلتان هستید وقتی از بالای برج رها می‌شوید این سرسره را از دست ندهید.

سرسره آبشار

سرسره موج خروشان (The Surge)

این سرسره نیز در بخش برج قدرت قرار دارد و بد نیست بدانید که ارتفاع این سرسره 5.36 متر است. در این سرسره شما به ارتفاع ۳۶/۵ متری می‌روید و حرکت خود را در طول مسیری پر پیچ و تاب آغاز می‌کنید. همزمان با صدای جیغ و خنده‌هایی که در هم آمیخته‌اند، به درون تنگه‌ای زیبا که رودخانه‌ای خروشان در دل آن جریان دارد، هدایت می‌شوید.

سرسره موج خروشان

سرسره سقوط (The Drop)

در سرسره سقوط برج قدرت پارک آبی آتلانتیس بر تیوپی تک نفره یا دو نفره سوار می‌شوید. این تیوپ شما را وارد تونلی تاریک و پرهیجان می‌کند اما قبل از ورود به آن، برای سقوط ایمن، آموزش داده می‌شوید. شاید سطح هیجانی که در این بازی تجربه می‌شود برای بیماران قلبی بسیار خطرناک باشد. این سرسره شما را به درون رودخانه‌ای خروشان پرتاب خواهد کرد.

سرسره سقوط

سرسره مخفیگاه مدوسا (Medusa’s Lair)

اگر سرعت در مسیری پرپیچ و خم حالتان را خراب نمی‌کند و برعکس سر کیف می‌آیید و آدرنالین خونتان به اوج می‌رسد، این سرسره را از دست ندهید. در سرسره مخفیگاه مدوسا مسیری در ارتفاع 30 متری با فراز و نشیب‌های شگفت‌انگیز طراحی شده است تا صدای جیغ و هیجان در پارک را به حداکثر خود برساند.

سرسره مخفیگاه مدوسا

سرسره وحشت اُدیسه (Odyssey of Terror)

نام این سرسره را وحشت گذاشته‌اند چرا که در تمام مسیر شما شهر دبی را زیر پای خود حس می‌کنید. کسانی که ترس از ارتفاع دارند شاید بهتر است به این سرسره نزدیک نشوند. در بعضی از بخش‌های این بازی به قدری در هوا پرتاب می‌شوید که آرزو می‌کنید اصلا این سرسره را تجربه نمی‌کردید. ترس همراه با خنده و هیجان در سراسر مسیر سرسره‌سواری، در چهره بازیکنان موج می‌زند.

سرسره وحشت اُدیسه

سرسره موج ضربه ای (Shockwave)

این سرسره به بلندترین و طولانی‌ترین واترکوستر خانوادگی در جهان  The Longest Family Water Coaster in the World مشهور است. شاید دیگر فرصتی برای تجربه خانوادگی یک هیجان با این سطح کیفیت برایتان فراهم نشود. به این فکر کنید که در طول یک مسیر ۴۴۹ متری در کنار تمام کسانی که خنده‌هایشان را دوست دارید، پیچ و تاب می‌خورید. چهره‌های خندان و توام با اضطرابتان یکی از پررنگ‌ترین خاطرات سفر به دبی خواهد شد.

سرسره موج ضربه ای

سرسره زومرنگو (Zoomerango)

سرسره زومرنگو را با نام سرسره آبی مگا با هیجان‌هایی دور از حد تصور نیز می‌شناسند. اگرچه ارتفاع این سرسره زیاد نیست، اما شما این ارتفاع ۱۴ متری را در مسیری ۱۵۶ متری طی می‌کنید. پارک آبی آتلانتیس تضمین می‌کند که هیچ کدام از تفریح‌های آبی این پارک برایتان کسل‌کننده نباشد. پس با اطمینان از لذتی خاطره‌انگیز، می‌توانید بلیط این سرسره را تهیه کنید.

سرسره زومرنگو

سرسره های تک نفره پارک آبی آتلانتیس (Body Rides)

این روزها که سفرهای تک نفره رواج بیشتری پیدا کرده است، اطلاع داشتن از تفریحات تک نفره، برنامه‌ریزی سفر را آسان‌تر می‌کند. در پارک آبی آکواونچر دبی موقعیت‌های هیجان‌انگیز فراوانی برای کسانی که دست خودشان را گرفته و به این پارک آمده‌اند، طراحی شده است. در ادامه به بررسی بهترین سرسره‌های تک نفره می‌پردازیم.

سرسره های تک نفره پارک آبی آتلانتیس

سرسره فوق ترسناک بلک اوت (Blackout)

جالب است که بدانید به این سرسره لقب خواهرخواندگی سرسره Leap of Faith داده‌اند. علت اینکه این سرسره فوق ترسناک نامیده می‌شود این است که تمام مسیر شما یک مسیر عمودی است که در ترسناک‌ترین حالت سقوط به درون یک استخر خروشان پرتاب خواهید شد. معمولا کسانی که ادعای شجاعت و نترسی دارند، سراغ این سرسره را می‌گیرند.

سرسره فوق ترسناک بلک اوت

سرسره گرداب (Vortex)

هیجان در سرسره گرداب متعادل است و با سرعتی قابل انتظار در مسیری پرپیچ و تاب به حرکت درمی‌آیید. این سرسره برای کسانی که از غافلگیر شدن خوششان نمی‌آید، مناسب است. اگر از حرکت مارپیچ احساس سرگیجه به شما دست می‌دهد، به این سرسره نزدیک نشوید. سرسره‌های مناسب شما، با هیجان بالاتر در پارک آبی آتلانتیس فراوان است.

سرسره گرداب

سرسره ایمان (Leap of Faith)

این سرسره را با این نام صدا می‌زنند، چرا که باید به حالت برده‌ای که در حالت تسلیم و در نهایت ایمان و رضایت قرار دارد، وارد تونل این بازی شوید. به خصوص که قرار است شما را به داخل استخری در دل کوسه‌ها هل بدهند. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ مدل‌های مختلف پرش در استخر هستید، سرسره پرش ایمان، رضایت شما را جلب می‌کند.

سرسره ایمان

سرسره انتقام خدای دریا (Poseidon’s Revenge)

در سرسره انتقام خدایان وارد یک محفظه تابوت مانند می‌شوید و باید همان‌جا انتظار بکشید تا خشم خدایان بر شما نازل شود. همانطور که نفس را در سینه‌ حبس کرده‌اید و قلب‌تان تند تند می‌زند با حرکتی ناگهانی، تابوت شما سر می‌خورد. وقتی سرعت حرکت شما به اندازه موشک بالا رفت و خشم خدایان را در تمام وجود خود حس کردید، به داخل استخر بزرگی پرت خواهید شد. این جملات توصیف سازندگان سرسره انتقام خدای دریاست.

سرسره انتقام خدای دریا

سرسره رقابتی یا دو نفره زمان دار (Slitherine duo)

این سرسره طبق نظر اکثر بازدیدکنندگان یکی از جذاب‌ترین سرسره‌های تک‌نفره پارک آبی آتلانتیس است. در این سرسره می‌توانید با یک نفر دیگر به رقابت بپردازید. به این صورت که شما در لاین سمت راست و دیگری در لاین سمت چپ سرسره قرار می‌گیرد و هم‌زمان حرکت خود را آغاز می‌کنید. برنده این رقابت کسی است که اولین نفر خود را به انتهای مسیر سرسره برساند. این سرسره در قسمت معبد مایاها Mayan Temple قرار دارد. ارتفاع این سرسره 31 متر و طولی که باید برای رقابت طی کنید، ۱۸۲ متر است. تونلی که در آن سر می‌خورید شیشه‌ای نمیه شفاف بوده و می‌توانید بازیکنان سرسره اکوآکوندا را در کنار خود ببینید.

سرسره رقابتی یا دو نفره زمان دار

سرسره رقابتی ۴ نفره (Hydra Racer)

سرسره رقابتی چهارنفره همان‌طور که از نامش هم پیداست، شبیه به سرسره رقابتی دونفره است اما با ظرفیت 4 نفر بازیکن در هر نوبت. در بازی‌های آبی هر چه تعداد نفرات بالاتر می‌رود هیجان بازی نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد. بنابراین اگر از رقابت و هیجان در میان جمعیت بالاتر لذت می‌برید، این سرسره انتخاب مناسب‌تری است.

سرسره رقابتی ۴ نفره

سرسره پلانژ (Plunge)

با انتخاب این سرسره وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز می‌شوید که سطح آدرنالین را در خون‌تان به تدریج بالا می‌برد. ناگهان خود را در نقطه‌ای می‌یابید که آرزو می‌کنید کاش دکمه بازگشتی وجود داشت! در سرسره پلانژ وارد تیوپ‌های تک نفره یا دونفره شده و در کش و قوس مسیر و منحنی‌هایی با شیب‌های بسیار زیاد و وحشتناک حرکت می‌کنید و جایی که اصلا فکرش را هم نمی‌کنید به داخل رودخانه‌ای شگفت انگیز سقوط خواهید کرد.

سرسره پلانژ

سرسره استینگر (Stinger)

آماده یک آب‌تنی هیجان انگیز هستید؟ در سرسره استینگر پس از سوار شدن در تیوپ‌های تک نفره یا دو نفره مسیری بسیار پرسرعت و غیرمنتظره را تجربه خواهید کرد. شنیدن صدای ضربان قلبتان در نزدیکی‌های گلو یکی از تجربه‌های شگفت‌انگیز این بازی خاطره‌انگیز است.

سرسره استینگر

رودخانه سواری در پارک آبی آتلانتیس دبی (River Slides)

در پارک آبی آکواونچر دبی دو رودخانه مصنوعی طراحی شده است که تعداد زیادی از سرسره‌ها به این رودخانه‌ها می‌ریزند. این دو رودخانه عبارتند از:

رودخانه سواری در پارک آبی آتلانتیس دبی

رودخانه سریع (River Rapids)

در این رودخانه که از برج ساحل Beach Tower می‌گذرد بسیاری از مهمانان این پارک را مشاهده خواهید کرد که با رویی خندان و گاه با جیغ‌های ناشی از اوج هیجانی که تجربه می‌کنند، در مسیر ۴۰۰ متری آن در حرکت هستند. اطراف این رودخانه را جنگل‌هایی با تم مناطق گرمسیری احاطه کرده است و تماشای این مناظر بر احساس خوبی که در شما انعکاس می‌یابد، اثرگذار است.

رودخانه سریع

رودخانه خروشان (Raging Rapids)

در رودخانه خروشان نیز مانند رودخانه سریع، شما در مسیری که از آن عبور خواهید کرد، مناظر جنگل‌های گرمسیری را خواهید دید. تفاوت این قسمت با رودخانه سریع در کشیده شدن شما با تیوپ در ارتفاعات و نیز بازی‌هایی است که در این رودخانه برای شما در نظر گرفته شده است. تفریح‌هایی که در این رودخانه می‌توان انجام داد عبارتند از:

رودخانه خروشان
  • سرگرمی رپیدز The Rapids: در این بازی شما مسیری ۱/۶ کیلومتری را با سرعت در آب‌های مواج و خروشان، سوار بر تیوپ طی می‌کنید.
  • سرگرمی اسکیت روی سرسره Skating on a slid: اگر قبلا تجربه اسکیت سواری دارید، به شما اجازه شرکت در این بازی داده می‌شود و با اسکیت‌های مخصوص می‌توانید روی سرسره‌ها، ماجراجویی کنید.

بخش تفریحات آبی مخصوص کودکان یا خانوادگی (Family Fun)

از آنجا که برنامه‌ریزی‌های کلان در دبی به دنبال ایجاد رفاه برای خانواده، به ویژه کودکان است، در تمامی مراکز تفریحی این توجه و دقت را می‌توان مشاهده کرد. در پارک آکواونچر دبی بخش‌های متعددی برای تفریح ایمن کودکان در کنار خانواده‌هایشان طراحی شده است. ورودی این بخش کاملا خصوصی بوده و در این بخش خانواده‌ها در کنار کودکانشان می‌توانند انواع تفریحات آبی را تجربه کنند. صندلی‌های آفتاب‌گیر، دسترسی به ساحل و سرویس بهداشتی، فروشگاه لوازم مورد نیاز و غریق نجات‌های حرفه‌ای تنها بخشی از امکانات این منطقه است.

بخش تفریحات آبی مخصوص کودکان یا خانوادگی

بخش Splashers Lagoon

در این قسمت سرگرمی‌های جذابی برای کودکان طراحی شده که شامل رالی بچه‌ها، سرسره گردباد و چندین بازی دیگر هستند. اگر علاقه‌مندید تا کودکانتان از همین سنین ماجراجو و شجاع تربیت شوند، فرصت خوبی است تا آن‌ها را در موقعیتی امن رها کنید. بچه‌ها با انجام این بازی‌ها انرژی‌ خود را خالی کرده و با آرامش بیشتری کنار شما باز خواهند گشت.

بخش Splashers Lagoon

بخش Splashers Cove

این قسمت نیز مانند بخش لاگون دارای بازی‌های متنوعی برای کودکان است که انرژی خود را تخلیه و در تماس با آب و انرژی آن، احساس خوبی را تجربه کنند.

بخش Splashers Cove

بخش جزیره اسپلشر (Splashers Island)

این بخش برای کودکانی که سن بیشتری دارند و قدی کمتر از ۱۲۰ سانتی‌متر دارند مناسب است. در جزیره اسپلشر هفت سرسره آبی قرار داده شده که لحظات خاطره‌انگیزی را برای کودکان فراهم خواهد کرد.

بخش جزیره اسپلشر

بخش کوه اسپلشر (Splashers Mountain)

در این قسمت سطل‌های بسیار بزرگ، مسیرهای کوهنوردی و تعداد زیادی سرسره‌های آبی برای کودکان طراحی شده است که لذت شن‌بازی را در کنار والدین برای آن‌ها رقم بزند. ترکیب امکانات این بخش، فرصت‌های فراوانی را برای برانگیختن خلاقیت کودکان فراهم می‌کند.

بخش کوه اسپلشر

برج های پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر دبی (Three Towers of Aquaventure Waterpark)

وسعت پارک آبی آکواونچر دبی به قدری زیاد است که اگر با بخش‌های مختلف آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است زمان زیادی را برای پیدا کردن بازی‌های مدنظرتان از دست بدهید. به همین منظور باید بدانید که این پارک از سه بخش اصلی تشکیل شده و هر بخش بازی‌های منحصر به فرد خود را دارد. در ادامه با این بخش‌ها و سرگرمی‌هایی که در هر کدام، برای مهمانان بی‌نظیر پارک آبی آتلانتیس دبی فراهم شده است، می‌پردازیم.

رج های پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر دبی

برج نپتون (Neptune Tower)

برج نپتون در 6 بخش شگفت‌انگیز برای غافل‌گیر کردن شما طراحی شده است. با تمامی این بخش‌ها از ابتدای مقاله آشنا شده‌اید به جز یک بخش! تشخیص آن یک قسمت را به شما می‌سپاریم و با مروری بر این بخش‌ها از برج نپتون به سمت برج خدای دریا حرکت می‌کنیم.

برج نپتون

بخش Leap of Faith

این بخش شما را چون برده‌ای گوش به فرمان، وارد لاین سقوط آزاد می‌کند. مراقب باشید که دست‌ها و پاهایتان را از فرمی که به شما آموزش داده شده است، خارج نکنید. احتمال شکستگی و دررفتگی در این بخش بالاست.

بخش Leap of Faith

حمله کوسه (Shark Attack)

در بخش حمله کوسه، شما و همراهانتان سوار بر تیوپ وارد مسیری می‌شوید که در دو طرف آن، کوسه‌ها و ماهی‌ها در حال شنا هستند. منتظر حمله کوسه‌ها به دلیل دیدن حرکت پر سرعت شما در اطرافشان و تحریک برای حمله، باشید.

حمله کوسه

بخش استینگر

در این بخش با سرعتی حیرت‌انگیز وارد مسیری هیجان‌انگیز می‌شوید و با سرعت در رودخانه رپیدز به حرکت درمی‌آیید.

بخش Falls

در این بخش سقوط‌هایی برای شما طراحی شده که از تنوع آن‌ها خسته نخواهید شد. حتی خودتان نیز می‌توانید در بعضی از سرسره‌ها، با تنوع در ژست و ایستایی، این سقوط و شیرجه را زیباتر و خاطره‌انگیزتر کنید.

بخش Falls

بخش Plunge

این بخش برای کسانی که هم علاقه‌مند به تفریح آبی هستند و هم توانایی تحمل هیجان در آن‌ها بیشتر است، طراحی شده است.

بخش Plunge

بخش Surge & The Storm

در این بخش برای افزایش هیجان بازی‌ها با استفاده از تکنیک‌هایی، مسیری شبیه به ترن هوایی برای حرکت با تیوپ‌ها طراحی شده است. عبور از این مسیرها و تماشای مناظر زیبای پارک آبی آتلانتیس و سرسره‌سوارانی که در حال بالا و پایین پریدن هستند، بسیار فرح‌بخش است.

بخش

برج خدای دریا (Poseidon Tower)

همانطور که اشاره کردیم، در سال‌های اخیر توسعه و گسترش فراوانی در بخش‌های مختلف این پارک اعمال شده است. این برج یکی از بخش‌های جدید پارک آبی آتلانتیس دبی به شمار می‌آید که بازی‌های مفرح و شادی را در خود جای داده است.

انتقام خدای دریا (Poseidon’s Revenge)

یکی از پرطرفدارترین سرسره‌های پارک آکواونچر دبی است که باید آموزش دیده و کاملا آماده وارد آن شوید. پس از ورود شماره معکوس از بلندگو خوانده می‌شود و ناگهان زیر پایتان خالی خواهد شد. با سرعتی شگفت‌انگیز سقوطی را تجربه می‌کنید که لذت آن فراموش نشدنی است.

انتقام خدای دریا

زومرنگو (Zoomerango)

یکی دیگر از سرسره‌های زیبای پرطرفدار پارک آبی آتلانتیس است که با فراهم کردن مسیری طولانی و هیجان‌انگیز برای مهمانان به شکل U انگلیسی، سرعت و هیجان را به لحظات‌شان تزریق می‌کند. این سرسره را می‌توانید در گروه‌های 6 نفره تجربه کنید.

زومرنگو

رقابت دو نفره (Slitherine)

این سرسره برای کسانی که عاشق مسابقه دادن هستند، طراحی شده است. با هر کسی که دوست دارید وارد رقابت شوید و با سرعت گرفتن در مسیر، خود را سریع‌تر از حریف‌تان به انتهای مسیر سرسره برسانید.

رقابت دو نفره

آکواکوندا (Aquaconda)

اگر علاقه‌مند به تجربه تفریحات خاص و لاکچری هستید، حتما آکواکوندا را در لیست بازی‌های خود قرار دهید. این سرسره بلندترین سرسره جهان است و نباید پارک آبی آتلانتیس را بدون سوار سدن این سرسره ترک کنید.

آکواکوندا

برج سه گانه (Trident Tower)

این برج همانطور که از نام آن نیز مشخص است در سه بخش طراحی شده که با سرسره‌های متنوعی که در آن قرار دارد، لحظات پر هیجان و زیبایی را برایتان رقم خواهد زد.

برج سه گانه

وحشت ادیسه (Odyssey Terror)

این قسمت یکی از سرسره‌های شگفت‌انگیز و پرطرفدار برج سه‌گانه است. در این سرسره کل شهر را زیر پای خود دارید و لحظات شاد و وحشتناکی را سپری خواهید کرد.

وحشت ادیسه

موج ضربه ای (Shockwave)

یکی دیگر از خاص‌ترین بازی‌های پارک آبی آکواونچر دبی را می‌توان همین بازی دانست. در این بازی بلندترین مسیر آبی را با بالاترین سطح هیجان تجربه خواهید کرد.

موج ضربه ای

بخش رقابت ۴ نفره (Hydra Racer)

در رقابت ۴ نفره می‌توانید مسابقه خود را با تعداد بیشتری از رقبا برگزار کنید. حتی با گذاشتن جایزه برای بنده این رقابت شیرین‌تر هم خواهد شد.

تجربیات هیجان انگیز پارک آبی آکواونچر دبی

در پارک آبی آتلانتیس دبی مجموعه‌ای از بهترین بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی و تفریحی برای شما فراهم شده است تا لحظات خوب و ماندگاری را در خاطرات خود ثبت کنید. آشنایی با بخش‌های مختلف این پارک و تجربه‌های هیجان‌انگیزی که برای مهمانان طراحی شده‌اند، تضمین‌کننده این است که در زمان حضور شما در پارک، هیچ چیزی از قلم نمی‌افتد.

دلفین ها

تجربه حضور در پارک آبی اتلانتیس بدون قدم زدن در خلیج دلفین‌ها یک چیزی کم دارد. باید رویای این پارک را با لذت لمس و بازی با دلفین‌ها به اوج برسانید. برنامه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی در این خلیج اجرا می‌شود که از دست دادن آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی‌تان خواهد شد.

دلفین ها

دید و بازدید از دلفین ها (Dolphin Meet & Greet)

تماشای بازی دلفین‌ها و امکان لمس این موجودات دوست‌داشتنی، تجربه‌ای است که شاید یک‌بار برای شما اتفاق بیافتد. همچنین می‌توانید در مورد نحوه نگهداری آن‌ها اطلاعات خوبی به دست آورید.

دید و بازدید از دلفین ها

لمس و ملاقات رودررو با دلفین ها (Dolphin Encounter)

شاید شنیده باشید که دلفین‌ها موجودات بسیار باهوشی هستند. ملاقات حضوری با این موجودات حس عجیب و خارق‌العاده‌ای دارد که تا آن را تجربه نکنید، متوجه خاص بودن این حس نخواهید شد. تمامی احساسات شما را می‌فهمند و حتی گاهی با تغییرانی که در چهره خود ایجاد می‌کنند به شما پاسخ می‌دهند.

لمس و ملاقات رودررو با دلفین ها

شنا کردن با دلفین ها (Dolphin Swim)

در این خلیج شما شانس آن را دارید که پس از دریافت یک آموزش ۲۰ دقیقه‌ای به شنا با دلفین‌ها بپردازید. همراهی با این شناگرهای حرفه‌ای و شوخی‌های بامزه‌ای که انجام می‌دهند، بسیار دلپذیر و دوست داشتنی است.

شنا کردن با دلفین ها

تجربه خاص مواجهه با دلفین ها (Dolphin Tale Tour)

در خلیج دلفین‌ها می‌توانید لباس غواصی بپوشید و تا عمق زیادی با این دلفین‌ها همراه شوید. البته برای این کار نیاز است که شما دوره غواصی را گذرانده باشید. در این تجربه لحظات خاطره‌انگیز و آرامش‌بخشی را سپری می‌کنید.

تجربه خاص مواجهه با دلفین ها

متخصص دلفین ها (Dolphin Specialist)

در این بخش متخصصان دلفین‌های آموزش‌‌دیده را به صف کرده‌اند و شما در این تور می‌توانید در کنار دلفین‌ها و شیرهای دریایی ساعات خوش و لذت‌بخشی را سپری کنید.

متخصص دلفین ها

غواصی و اسنورکلینگ

در اعماق شهر گمشده و سحرانگیز آتلانتیس که با موجودات دریایی احاطه شده به غواصی بپردازید و رازهای این موجودات را کشف کنید. مراقب کوسه‌ها در زمان پیاده‌روی در این شهر زیبای خفته در زیر آب‌ها باشید.

غواصی Aquatrek Xtreme

غواصی Aquatrek Xtreme با نوشیدن لباس مخصوص و کلاهی ایمنی آغاز می‌شود. در این ماجراجویی قادر هستید تا به عمیق‌ترین بخش‌ آب‌های خلیج دلفین رفته و موجوداتی که تا کنون ندیده‌اید را از نزدیک مشاهده کنید. این غواصی تنها برای کسانی که بالای ۱۲ سال سن دارند، مجاز است.

غواصی

سافاری کوسه (Shark Safari)

به کوسه‌ها در این پارک آبی، لقب نگهبان ساحل داده‌اند. برای آنکه این نگهبانان ترسناک را از نزدیک ملاقات کنید، باید لباسی مجهز به کلاهی شیشه‌ای را بر تن کنید. ماجراجویی در تالاب کوسه‌های پارک آبی آتلانتیس دبی تنها برای افراد بالای ۱۰ سال امکان‌پذیر است. همچنین از ورود بانوان باردار به این تالاب جلوگیری می‌شود.

سافاری کوسه

اسنورکلینگ اولتیمیت (Ultimate Snorkel)

شاید اسنورکلینگ را پیش از این تجربه کرده‌اید یا در انیمیشن‌ها آن را دیده‌اید. برای اینکار کافی است یک عینک شنا و لوله‌ای بلند برای تنفس زیر آب در اختیار شما باشد. آب‌های خلیج دبی به قدری شفاف و زلال است که برای دیدن مناظر زیر آب و شنای ماهی‌ها، نیازی به رفتن در اعماق آب‌ها نیست. در این بخش چیزی بالغ بر ۲۵۰ گونه آبزی را می‌توان کشف کرد و با لمس فلس‌ها و تماشای رنگ‌های زیبای نقش بسته بر اندامشان، سرشار از حس حیرت و شگفتی شد. اگر تا کنون مرجان‌های دریایی را از نزدیک مشاهده نکرده‌اید، این صورتی‌های زیبا در خلیج آتلانتیس به زیبایی هنرنمایی می‌کنند. این تفریح مهیج و لذت‌بخش برای افراد زیر 6 سال مجاز نیست.

اسنورکلینگ اولتیمیت

اسنورکلینگ در کنار کوسه ها (Shark Snorkel)

اگر هنوز جرات رها شدن در اعماق اقیانوس با کوسه‌ها را ندارید، در پارک آبی آتلانتیس راه کم ریسک‌تری برای شما در نظر گرفته شده است. با روش اسنورکلینگ روی سطح آب می‌مانید و در موقعیتی امن به تماشای قلمروداری کوسه‌ها در آب‌های خلیج دلفین می‌نشینید. این سرگرمی نیز برای کودکان زیر ۶ سال و بانوان باردار مجاز نیست.

غواصی و اکتشاف (Dive Discovery)

گواهی غواصی ندارید اما همیشه آرزوی انجام این کار هیجان‌انگیز را در سر داشته‌اید؟ پارک آبی آتلانتیس رویای غواصی را برای شما دست‌یافتنی کرده است. تمامی افراد بالای ۱۰ سال پس از دریافت آموزشی کوتاه، قادر هستند در این خلیج زیبا به غواصی و اکتشاف عجایب زیر آب‌ها بپردازند.

غواصی و اکتشاف

غواصی و کاوشگری (Dive Explorer)

این سرگرمی حرفه‌ای و هیجان‌انگیز مخصوص غواصان ماهری اس که گواهی ۱۰ ساله دارند. در این بخش می‌توانید با آرامش به اعماق آب‌ها رفته و انواع مختلف موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. بازدید از شهر گمشده آتلانتیس در اعماق این خلیج را فراموش نکنید. گفته می‌شود آوار معابد و بناهای قدیمی هنوز در کف آب‌های این ناحیه قابل کشف و بررسی است.

غواصی و کاوشگری

غواصی کنار شکارچیان دریا (Predator Dive)

این بخش نیز تنها برای غواصان ماهر و حرفه‌ای قابل انجام است. چرا که هیجان رویاروی و لمس کوسه‌‌ها از نزدیک گاهی به قدری بالا می‌رود که ممکن است برای افراد تازه‌کار قدرت تصمیم‌گیری را مختل کند. در این سرگرمی باید هوشمندانه و با دقت در کنار کوسه‌ها به گونه‌ای حرکت کنید که آن‌ها را برای حمله تحریک نکنید.

سرگرمی با شیرهای دریایی (Sea Lion Experiences)

بسیار جالب است که شیرهای دریایی عاشق دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری هستند. کافی است تا یک دوربین ببینند، چنان حرکات نمایشی و شوخی‌های بامزه‌ای از خود به نمایش می‌گذارند که تمام بازدیدکنندگان در جای خود میخکوب می‌شوند. هنرنمایی آن‌ها در کنار مربیان نیز بسیار دیدنی است. این موجودات بازیگوش برای آنکه تمام توجه شما را به خود جلب کنند، از انجام هیچ شیرین‌کاری‌ای دریغ نمی‌کنند.

سرگرمی با شیرهای دریایی

دید و بازدید از شیرهای دریایی (Sea Lions Meet & Greet)

اگر لباس کافی همراه نیاورده‌اید یا تمایلی به خیس شدن ندارید، در این بخش می‌توانید با خیال راحت در کنار شیرهای دریایی که به آرامی برای عکاسی کنار شما می‌ایستند، قرار بگیرید. نگاه‌های معصومانه و صورت دوست‌داشتنی این کوچولوهای دریایی با عکس رایگانی که از شما گرفته می‌شود برای همیشه در خاطرتان ماندگار خواهد شد. ورود به این بخش برای تمامی افراد بالای ۲ سال مجاز است. شما می‌توانید اطلاعات بسیار حیرت‌انگیزی را درباره شیرهای دریایی از کارشناسان دریافت کنید.

دید و بازدید از شیرهای دریایی

لمس و ملاقات رودررو با شیرهای دریایی (Sea Lion Encounter)

برای لمس و ملاقات از نزدیک با شیرهای دریایی باید لباس مخصوص بپوشید و وارد تالاب شیرهای دریایی شوید. این شیرها با شنای ماهرانه خود را به شما می‌رسانند و با نگاه‌هایی جستجوگر شما را تماشا می‌کنند. تیم متخصصی در این بخش اطلاعات فشرده‌ای را در ارتباط با نحوه تعامل با این موجودات بازیگوش در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید با شیرهای دریایی شنا کرده و آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف غافل‌گیر کنید. این سرگرمی برای افراد 8 سال به بالا مجاز است.

لمس و ملاقات رودررو با شیرهای دریایی

آکواریوم لاست چمبرز (The Lost Chambers Aquarium)

بله، پارک آبی آکواونچر دبی تنها یک پارک نیست، بلکه آکواریومی بزرگ با ۶۵۰۰۰ موجود دریایی نیز در آن نگهداری می‌شود تا عجایب این پارک را دو چندان کنند. کشف تمامی این موجودات در آکواریوم لاست چمبرز، هیجان حضور در این مجموعه را به اوج می‌رساند.

بخش Ambassador Lagoon

در بخش مرداب Ambassador که در آکواریوم ۱۱ میلیون لیتری پارک آبی آتلانتیس دبی قرار دارد، زیبایی و شگفتی به هم می‌آمیزد. مناظر زیبا و رقص سحرآمیز ماهی‌ها در این آکواریوم فضایی را ایجاد کرده است که تعداد زیادی از اینفلوئنسرها برای صفحات اینستاگرام خود از این لوکیشن، محتوا تولید می‌کنند.

Ambassador Lagoon

بخش ۲۱ نمایش (21 Exhibits to Explore)

در هر یک از اتاقک‌های این بخش گونه‌های متعدد و متفاوتی از آبزیان به نمایش گذاشته شده‌اند. از کوسه‌های غول‌پیکر و ری‌ها گرفته تا عروس دریایی و دلقک ماهی‌ها با آن حرکات نمایشی حیرت‌انگیزشان، همه چیز در این قسمت در اوج زیبایی است. چشمانتان از درک این همه شگفتی عاجز می‌ماند.

Exhibits to Explore

کشف ۱۴ رمز سری و مخفی (14 Mysteries to Uncover)

این قسمت برای کسانی که عاشق حل معما و بازی‌های رمزآلود هستند، بسیار جالب است. در این بخش 14 اتاقک معمای جذاب برای شما در نظر گرفته شده است. شکل و معماری این فضا نیز به صورت یک هشت‌ضلعی شگفت‌انگیز طراحی شده که اشیای عجیبی را در خود جای داده است.

تور داستان ماهی ها (Fish Tale Tour)

در این تور هیجان‌انگیز شما با روند نگهداری و زندگی ۶۵۰۰۰ گونه آبزی که در این مجموعه گردآوری شده‌اند، آشنا می‌شوید. این کار آسانی نیست و به دقت و تخصص تک تک پرسنل این آکواریوم باید آفرین گفت. از بیمارستان‌های ماهی‌ها گرفته تا اتاق‌های آماده‌سازی حیوانات و تمامی فعالیت‌هایی که در آکواریوم لاست چمبرز پارک آبی آتلانتیس جریان دارد، تا شما زیبایی آن را به تماشا بنشینید، در این تور سخن خواهند گفت. شنیدن روایت این زندگی برای تمامی سنین آزاد است.

تور داستان ماهی ها

متخصص کوسه ها (Shark Specialist)

در این بخش می‌توانید در کلینیک تخصصی حیوانات آبزی قدم بزنید و ماجراهای شنیدنی و هیجان‌انگیزی را از زبان متخصصان بشنوید. در این قسمت می‌توانید آرواره‌ی کوسه‌های غول‌پیکر را لمس کنید و در مورد هر آنچه که ذهن شما را در مورد این موجودات مشغول کرده است، سوال بپرسید. کارشناسان با تجربه‌ای در این قسمت از آکواریوم برای مرور ویژگی‌های 65000 گونه دریایی، آماده هستند. امکان کسب این تجربه برای کودکان در سنین ۸ تا ۱۴ سال فراهم شده است.

متخصص کوسه ها

یوگا در زیر آب (Find Your Zen with Underwater Yoga)

در آکواریوم لاست چمبرز دبی حتی به علاقه‌مندان یوگا نیز توجه شده است. در روزهای جمعه و شنبه می‌توانید برای انجام یوگا در آب به این آکواریوم بیایید. مدت زمان این ورزش 60 دقیقه است. این تجربه و حضور در اعماق آب برای مدیتیشن و حرکات فوق‌العاده یوگا، فرصتی است که در هیچ کجای دنیا برایتان فراهم نخواهد شد.

تشک یوگا، حوله و آب به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با اتصال به یکی از قدرتمندترین منابع انرژی در جهان، لحظاتی ناب و تکرارناشدنی را خلق کنید. به خاطر داشته باشید که بلیط این قسمت را از سه روز قبل باید رزرو نموده و پیش از بازگشایی آکواریوم در محل حضور داشته باشید. این تجربه برای سنین بالای 16 سال در دسترس است.

یوگا در زیر آب

بهترین رستوران‌های پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

اگر تجربه تفریحات آبی و یا حتی شنا در استخر را داشته باشید، قطعا می‌دانید که بعد از هر آب‌بازی بیشتر از هر چیزی، خوردن یک غذای خوب و دلپذیر برای تکمیل این تجربه بی‌نظیر لازم است. به همین دلیل است که کافه و رستوران‌های داخل مجموعه‌های آبی بیشترین فروش را دارند. در ادامه با برخی از بهترین رستوران‌های این مجموعه آشنا می‌شوید:

رستوران Sharkbites

در این رستوران انواع غذاهای دریایی، میان‌وعده‌های سبک، فست‌فودها و غذاهای سنتی دبی طبخ می‌شوند. همچنین اگر علاقه‌مند به صرف غذا در فضای باز هستید، این امکان در رستوران شارک بایتز برای شما فراهم است.

رستوران Sharkbites

رستوران Barracudas

این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در پارک آبی آتلانتیس می‌توانید غذاهایش را تست کنید. تنوع منوی رستوران بارکوداس بسیار بالاست و از غذاهای چینی و عربی گرفته تا انواع فست‌فودها در آن به چشم می‌خورند.

رستوران Barracudas

رستوران Snappers

فضای دنج و آرام کافه اسنپرز بیشتر از هر ویژگی دیگری به چشم می‌آید. اگر قصد دارید تا از هیاهوی یک روز پر هیجان به آرامش رستورانی پناه ببرید و لذت چشیدن طعم‌های فوق‌العاده را به خودتان هدیه کنید، این رستوران انتخاب درستی است. انواع نوشیدنی، چای عربی و شیرینی و کیک‌های خوشمزه در این مکان سرو می‌شوند.

رستوران Snappers

نکات و قوانین بازدید از پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی

برای ورود و استفاده از سرگرمی‌های پارک آکواونچر دبی رعایت نکات و قوانینی ضروری است که در ادامه آن‌ها مرور می‌کنیم:

  • کودکانی که زیر ۱۳ سال سن دارند حتما به همراه فردی بالای ۱۸ سال وارد پارک شوند.
  • برای مهماناني كه در هتل آتلانتیس اقامت می‌کنند، پذیرش پارک آبی Aquaventure به صورت رایگان انجام می‌شود.
  • بعضی از سرسره‌سواری‌های این پارک تنها برای افرادی که با حداقل ۱.۱ متر قد دارند مناسب است، بنابراین مهمانان زیر ۱.۱ متر مجاز به انجام همه بازی‌های پارک آبی آتلانتیس نیستند.
  • از مونوپاد، گوپرو و یا سایر دوربین‌های اکشن در هیچ یک از سرسره‌ها نمی‌توان استفاده کرد.
  • همراه بردن گوشی‌های همراه فقط در صورتی که در یک کیسه ضد آب که روی گردن شما آویزان می‌شود مجاز است. در سرسره Vortex body به همراه داشتن موبایل امکان‌پذیر نیست.
  • اگر کودک زیر ۲ سال به همراه دارید، حضور در پارک با ارائه کارت شناسایی برای او رایگان خواهد شد.
  • دویدن در پارک آبی به هیچ عنوان مجاز نیست. بنابراین برای جلوگیری از آسیب به خود یا اطرافیان، از دویدن خودداری کنید.
  • همراه بردن عینک طبی و اشیای گران‌قیمت و جواهرات به داخل پارک مجاز نیست. توجه کنید که کارکنان مجموعه مجاز به نگهداری اشیای شما نیستند. بنابراین از کمدهایی که در اختیار شما گذاشته می‌شود برای نگهداری وسایل موردنظرتان استفاده کنید.
  •  اگر شنا بلد نیستید کافی است که از غریق نجات‌های پارک آبی آتلانتیس یک جلیقه نجات به صورت رایگان دریافت کنید.
  •  افرادی که هرگونه منع پزشکی یا اضافه وزن دارند، همچنین زنان باردار از مراجعه به مجموعه پارک آبی خودداری کنند.
  •  اگر کودک شما در سن استفاده از پوشک قرار دارد، حتما قبل از آمدن به پارک، پوشک مخصوص برای او تهیه کنید.
  •  اگر قوانین پارک توسط شما نقض شود، در هر لحظه مدیر پارک مجاز است تا شما را از آن اخراج کند.
  •  در تمامی بخش‌ها باید مایو به تن داشته باشید. استفاده از لباس معمولی در پارک آبی مجاز نیست.
  •  همراه بردن مواد غذایی و نوشیدنی به داخل پارک آبی غیر مجاز است.
  •  بلیط‌های الکترونیکی از زمان خرید به مدت چند ماه اعتبار دارد.
  •  افراد زیر ۱۲ سال برای باید به همراه یک بزرگسال به آکواریوم The Lost Chambers وارد شوند.
  •  برای افراد ۳ تا ۷ سال بلیط کودکان را تهیه کنید.
  •  برای افراد ۷ سال به بالا نیز بلیط بزرگسالان را خریداری نمایید.
  •  کودکان كمتر از ۳ سال می‌توانند به صورت رایگان از امکانات آکواریوم لاست چمبرز استفاده کنند.
  •  برای کسانی که کارت معلولیت دارند و مراقب آن‌ها، ۵۰٪ تخفیف بليط ورودی اعمال می شود.

خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی

برای خرید بلیط پارک آبی آکواونچر توصیه می‌کنیم به صورت حضوری به این پارک مراجعه نکنید و آن را به صورت آنلاین تهیه کنید. در واقع اغلب اوقات متقاضیان این پارک آنقدر زیاد هستند که ممکن است بلیط گیرتان نیاید و تجربه‌ای تلخ را برایتان باقی بگذارد. این قضیه در مورد کل تفریحات دبی صادق است. برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی به شکل آنلاین و ریالی از اقامت 24 اقدام کنید.

خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی آکواونچر

از آنجا که هوای دبی در تابستان‌ها به شدت گرم و شرجی است، تفریحات آبی به دلیل اینکه در فضای آزاد انجام می‌شوند، تجربه خوشایندی برایتان نخواهند داشت. پیشنهاد ما برای لذت بیشتر از این پارک آبی، فصل پاییز و زمستان است. هوا در این ماه‌های سال در دبی بسیار مطبوع بوده و آب‌تنی لذت بیشتری دارد. اما فراموش نکنید به دلیل های سیزن بودن این فصل‌ها،‌ تمامی تفریحات آبی دبی در شلوغ‌ترین حالت خود قرار دارند. اگر از ازدحام جمعیت دل خوشی ندارید و تفریح در مکان‌های خلوت را می‌پسندید، شاید اردیبهشت و خرداد ماه‌های مناسب‌تری برای شما باشند.

جاهای دیدنی اطراف آکواونچر

اطراف پارک آبی آتلانتیس چندین جای دیدنی دارد که تجربه آنها خالی از لطف نیست:

  • آکواریوم لاست چمبرز (یک دقیقه پیاده‌روی)
  • خلیج دلفین (پنج دقیقه پیاده روی)
  • مسیر پیاده‌روی پالم جمیرا (۱۳ دقیقه پیاده‌روی)

تور دبی برای بازدید از آکواونچر

برای بازدید از پارک آبی آکواونچر دبی، تورهای فراوانی در دسترس هستند. یکی از بهترین‌ها در میان آن‌ها تور دبی رامین گشت است. رامین گشت مجری مستقیم و بدون واسطه آکواونچر یا پارک آبی آتلانتیس است که می‌توانید تور خود را براساس پکیج هتلی هم انتخاب کنید.
 

سوالات متداول

پارک آبی آتلانتیس دبی (Aquaventure) در محوطه خارجی هتل آتلانتیس و در جزیره های مصنوعی دبی ساخته شده است.

سرسره بیهوشی، پرش ایمان و خشم خدایان به ترتیب ترسناک ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی هستند.

سن، روزهای مراجعه و فصل مراجع از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت بلیط این پارک تاثیرگذارند.

کافه و رستوران، انواع مختلف سرسره، محفظه مخصوص کودکان.

آخر هفته‌های دبی این پارک بسیار شلوغ است و بهتر است در هرفصلی که می‌روید، وسط هفته به این پارک سر بزنید.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

ستاری
1402/06/18

پارک آبی آتلانتیس از وایلد وادی بهتره و اون الکی معروف شده؛ خودم جفتش رو سال پیش رفتم ولی آتلانتیس تجربه بهتری واسم بوده.
ناصر احمدی
1402/06/05

در پارک آبی آتلانتیس دبی چه امکاناتی برای تفریح و سرگرمی خارج از آب وجود داره؟
مدیریت
1402/06/06

سلام ناصر عزیز. پارک آبی آتلانتیس علاوه بر امکانات آبی فوق‌العاده، امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی خارج از آب هم داره. از جمله تفریحات غیر آبی دبی این پارک: "آکواریوم بزرگ، ملاقات با دلفین‌ها، نمایش‌های دلفین‌ها، آتلانتیس گالری، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و تالارهای کنفرانس و تشریفات."
ناهید وحیدی
1402/05/22

برای استفاده از پارک آبی آتلانتیس دبی شما رزرو میکنید و هزینه به چه صورت است ؟
مدیریت
1402/05/22

سلام ناهید عزیز، بله کارشناسان بخش تور دبی برای شما رزرو میکنند و هزینه هر نفر برای ورود به پارک آبی آتلانتیس دبی حدود 34 دلار است .
قیمت از: 325 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت