بهترین پارک های آبی دبی

معرفی بهترین  و هیجان انگیزترین پارک آب های دبی
معرفی بهترین پارک های آبی دبی پارک آبی وایلد وادی پارک آبی آکواونچر پارک آبی لگولند دبی پارک آبی یاس واترورلد پارک آبی Splash N Party پارک آبی آیسلند بهترین زمان بازدید از پارک های آبی دبی چه زمانی است؟ در پارک‌های آبی دبی چگونه لباس بپوشیم؟ توصیه مهم برای ورود به پارک آبی دبی لذت از بهترین پارک‌های آبی دبی با خرید تور دبی از رامین گشت پرسش و پاسخ

در سفر به دبی از خرید و موزه خسته شدید؟ پارک آبی دبی در انتظار شماست! اگر شما هم  فکر می‌کنید که دبی تنها به‌خاطر برج‌ها، هتل‌های مجلل، سواحل و پارک‌هایش شناخته شده است، باید بدانید که گردشگری در دبی به این جاذبه‌های فوق‌العاده محدود نمی‌شود؛ بلکه شامل انواع فعالیت‌های تفریحی مانند پارک آبی دبی هم است دبی از نظر مکان‌های تفریحی چه برای کودکان و چه برای بزرگسال‌ها همیشه در صدر لیست شهرهای گردشگری قرار دارد. . پارک آبی دبی و پارک‌های موضوعی، یکی از جاذبه‌های تفریحی در دبی هستند. سفر به دبی بدون بازدید از پارک های آبی فوق‌العاده دبی که فضایی مفرح و سرگرم‌کننده را فراهم می‌کند، کامل نمی‌شود. بنابراین برای اینکه با بهترین پارک آبی های دبی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید. 

معرفی بهترین پارک های آبی دبی

در دبی، به‌عنوان یک شهر بزرگ برای گردشگری امارات متحده عربی، پارک های آبی شگفت‌انگیز زیادی وجود دارد که به‌طور حتم خانواده‌ها، دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد. این پارک‌ها شامل: سرسره‌های عظیم، استخرهای موج‌دار و حتی سواری‌های کوچک‌تر برای کودکان در نظر گرفته شده‌اند. اما بهتر است که قبل از سفر به دبی از بهترین پارک آبی ‌های دوبی اطلاع داشته باشید.

بهترین جاهای دیدنی و تفرحی  پارک آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی در مقابل برج العرب قرار دارد. این پارک تنها پارک آبی دبی با مضمون عربی است. همچنین این پارک آبی دبی، زمانی بزرگ‌ترین سرسره آبی خارج از آمریکای شمالی را در خود جای داده بود؛ ولی اکنون دیگر در چنین جایگاهی قرار ندارد. پارک آبی وایلد وادی دبی بسیار محبوب است و  در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی هم نمایش داده شده است. این پارک آبی  در جاده جمیرا نزدیک به مرکز خرید امارات واقع شده است. نکته مهم این است که برخی از محبوب‌ترین وسایل سواری در این پارک آبی دبی، Breakers Bay است که بزرگ‌ترین استخر موج در خاورمیانه شناخته شده است. 

اطلاعات کلی درباره پارک آبی وایلد وادی عبارتند از:

  • زمان بازگشایی: 10:00 صبح تا 06:00 بعدازظهر هر روز
  • قیمت: بزرگسالان (بالای 1.1 متر ارتفاع)، 336 درهم و کودکان (قد زیر 1.1 متر)، 284 درهم. ورود رایگان برای مهمان‌های هتل‌های جمیرا و کودکان زیر دو سال
  • مکان:  روبه‌روی برج العرب، خیابان جمیرا، ام سقیم 3

اما سوالی که برخی از گردشگر‌های دبی می‌پرسند این است که : «از چه طریق می‌توان به پارک آبی وایلد وادی دسترسی داشت؟» توصیه‌ای که قبل از بازدید پارک آبی وایلد وادی می‌شود،  این است که بلیط این مجموعه را به صورت آنلاین رزرو کنید تا قیمت کمتری را بپردازید. همچنین از طریق تاکسی، مترو و اتوبوس می‌توان به این پارک دسترسی داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره این پارک آبی، می‌توانید به مقاله پارک آبی وایلد وادی دبی رامین گشت سر بزنید.

تفریح گردشگران در پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی آکواونچر

از هیجان بهترین پارک موضوعی دبی لذت ببرید. شهر آبی Aquaventure یکی از بهترین مقاصد تفریحی و گردشگری در دبی محسوب می‌شود؛ زیرا این پارک آبی دبی در منطقه وسیعی قرار دارد که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است. به‌طور کلی، پارک آبی آتلانتیس دبی یا آکواونچر یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های تفریحی دبی است که وسایل سواری در سطح جهانی دارد. سرسره‌های آبی بزرگ، سواری‌های بی‌نظیر، جاذبه‌ها و البته سرسره‌های فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به هیجان، جزو مواردی هستند که این پارک آبی دبی را به یک مکان تفریحی بی‌نظیر تبدیل کرده است. 

اطلاعات کلی درباره پارک آبی آکواونچر عبارتند از:

  • زمان فعالیت : 09:30 صبح تا 06:00 بعدازظهر
  • قیمت: کارت روزانه، 245 درهم 
  • مکان: دبی، امارات متحده عربی، خیابان کرسنت، آتلانتیس پالم

برای دسترسی به این پارک می‌توان به نزدیکترین مترو به نام نخیل Nakheel رفت و از آنجا به پارک آبی آکواونچر رسید که حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

پارک آبی آکواونچر یکی از بهترین تفریحات آبی دبی

پارک آبی لگولند دبی

یکی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های دبی، لگولند دبی است. این یک پارک تفریحی خانوادگی مناسب برای سنین 2 تا 12 سال با بیش از 40 بازی و نمایش سرگرمی‌ است که جزو بهترین پارک آبی ‌های دوبی شناخته می‌شود. اگر شما به‌عنوان گردشگر به دبی سفر می‌کنید و فرزندان کوچک خود را به همراه دارید، به‌طور حتم این پارک جزو بهترین گزینه‌های انتخابی برای بازی‌های آبی خواهد بود و فرزندان شما از این مکان فوق‌العاده لذت خواهند برد. تفریحاتی مانند: شنا در استخر‌های مناسب کودکان و شرکت در کارگاه‌های سرگرم‌کننده یک سفر خانوادگی عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

اطلاعات کلی درباره پارک آبی لگولند عبارتند از:

  • زمان: 10:00صبح تا 06:00 بعدازظهر
  • قیمت: در صورت رزرو آنلاین، 295 درهم برای هر نفر و در صورت رزرو در محل، 330 درهم برای هر نفر
  • مکان: امارات متحده عربی، ابوظبی، خیابان شیخ زاید، دبی پارک‌ها و استراحتگاه‌ها 
پارک آبی لگولند دبی یک پارک تفریخی و خانوادگی

پارک آبی یاس واترورلد

Yas Waterworld پارک آبی دبی است که در جزیره یاس واقع شده و مسافرهایی که به تفریحات هیجان‌انگیز آبی علاقه دارند، این پارک را انتخاب خواهند کرد. پارک آبی یاس جزو بهترین‌های دنیاست و در رده 25 ام قرار دارد. این پارک آبی با تم اماراتی در العین با بیش از 40 وسیله آبی سواری، سرسره و ماجراجویی، با بزرگترین پارک‌های آبی جهان مقایسه می‌شود. به‌طور حتم،  با مراجعه به این پارک یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی و یکی از پرجایزه‌ترین پارک‌های آبی جهان را تجربه خواهید کرد.

اطلاعات کلی درباره پارک دنیای آبی یاس عبارتند از:

  • زمان: 11:00 صبح تا 06:00 بعدازظهر
  • قیمت: بلیط یک روزه، 270 درهم و پیشنهاد بلیط برای خانواده و دوستان (4 نفر یا بیشتر)، 810 درهم
  • مکان: امارات متحده، عربی ابوظبی، جزیره یاس
  • آدرس وب سایت: www.yaswaterworld.com

دقت کنید برای طی کردن مسیر تا رسیدن به این پارک می‌توان از تاکسی استفاده کرد، اما با توجه به هزینه‌های بالایی که برای تاکسی در نظر گرفته می‌شود می‌توان از اتوبوس هم بهره‌مند شد. البته که موقعیت مکانی شما هم می‌تواند در نرخ کرایه‌ها تاثیرگذار باشد. 

پارک آبی یاس یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات در دبی

پارک آبی Splash N Party

پارک آبی Splash N Party یکی از بهترین پارک آبی ‌های دوبی است که بیشتر به تفریحات کودکان توجه کرده است. این پارک، تفریحات آبی برای بزرگسال‌ها هم در نظر گرفته است اما این پارک آبی  بیشتر مخصوص کودکان بین 2 تا 10 سال درنظر گرفته می‌شود. با دیدن پارک آبی که با رنگ‌های روشن و رنگارنگ طراحی شده،  به وجد خواهید آمد. در این پارک آبی بیشتر تمرکز برای برگزاری مهمانی‌های کودکان در نظر گرفته شده است که بتوان به‌راحتی مراسم‌های مختلف را برگزار کرد و از تفریحات آبی لذت برد. همچنین مراقبت‌های ویژه‌ای انجام شده، زیرا ارتفاع آب به سطح کمر محدود می‌شود تا استفاده از وسایل سواری برای کودکان خطرناک نباشد.

اطلاعات کلی درباره پارک Splash N Party عبارتند از:

  • زمان: روزهای هفته 09:00 صبح تا 08:00 بعدازظهر و آخر هفته‌ها 09:00 صبح تا 09:00 بعدازظهر
  • قیمت: روزهای هفته، 100 درهم برای هر کودک با یک ورود بزرگسال رایگان و آخر هفته، 140 درهم برای هر کودک با یک ورود بزرگسال رایگان (برای بزرگسالان اضافی: 50 درهم)
  • مکان: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا، ویلا شماره 1، خیابان 8A، الصفا 2
  • آدرس وب سایت: www.splashnparty.ae

دقت کنید برای رفت و آمد به این پارک می‌توانید از خط مترو و ایستگاه Noor Bank استفاده کنید. 

پارک آبی آیسلند

به‌طور حتم می‌دانید که دبی پارک آبی زیادی دارد؛ زیرا این شهر به‌عنوان یکی از شهر‌های عربی آب‌وهوای گرمی ‌داشته و می‌توان از تفریحات آبی لذت بیشتری برد. همانطور که از نام پارک آبی آیسلند مشخص است، این پارک تم یخی دارد و به یکی از جاذبه‌های دبی تبدیل شده است. برای اینکه در دبی از گرما در امان باشید، می‌توانید اوقاتی خوشی را در این پارک سپری کنید. این پارک در راس الخیمه واقع شده است که یک ساعت با دبی فاصله دارد و پانزده وسیله سواری، یک استخر خانوادگی و دسترسی به ساحل را برای افراد فراهم کرده است. 

به‌طور کلی، دبی پارک آبی را برای تمام افراد در نظر گرفته است تا به‌راحتی بتوان بهترین تفریحات را انجام داد اما هنگام سفر به دبی توصیه می‌کنیم که پارک آبی آیسلند را از دست ندهید، زیرا منظره زیبایی از کوه‌های‌ هاجر در شرق دارد که غروب‌های خیره کننده‌ای را به وجود می‌آورد. همچنین این پارک بیش از 100000 متر مربع مساحت دارد که می‌توان آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار مصنوعی جهان و همچنین استخر فوتبال آبی و استخر غواصی را در آن مشاهده کرد. 

اطلاعات کلی درباره پارک آبی آیسلند عبارتند از:

  • زمان: 10:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر
  • قیمت: بزرگسال‌ها، 90 درهم و کودکان، 75 درهم
  • مکان: راس الخیمه، جزیره الحمرا

برای اینکه به این پارک آبی مهیج بروید می‌توانید از طریق تاکسی از جاده شیخ محمد بن زاید اقدام کنید. 

سایت  دبی تراول پلنر درباره پارک آبی های دوبی اینگونه می‌نویسد:

«یکی از چیزهایی که دبی توانسته با آن شهرت بسیاری کسب کند، داشتن برخی از شگفت‌انگیزترین پارک‌های آبی جهان است. حتی با وجود اینکه یکی از گرم‌ترین مناطق جهان است.»

بهترین زمان بازدید از پارک های آبی دبی چه زمانی است؟

تا به اینجای متن درباره بهترین پارک آبی ‌های دوبی توضیحاتی داده شد، اما سوالی که بسیاری از گردشگر‌ها می‌پرسند این است که چه زمانی برای رفتن به پارک آبی دبی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که دبی یک شهر گرم و بیابانی است که به‌طور تقریبی در هر ماه از سال می‌توان از تفریحات آبی آن بهره‌مند شد. اما برخی از پارک‌های آبی مانند: پارک آبی Wild Wadi را می‌توان از ژانویه تا اکتبر  (همه‌ساله به‌جز آبان و آذر) بازدید کرد.

به‌طور کلی، دبی پارک آبی زیادی دارد، اما توصیه می‌شود که قبل از مراجعه به آن‌ها از طریق وب‌سایت‌های معرفی‌شده اطلاعات کاملی را دریافت کرد تا با توجه به موقیعت مکانی شما در دبی و هزینه‌های تفریحات آبی بهترین گزینه را انتخاب کرد. همچنین اگر به شنا و غواصی علاقه دارید، می‌توانید در عمیق‌ترین استخر جهان به شنا مشغول باشید. برای اطلاعات بیشتر از غواصی در دبی، بهتر است که مقاله دیپ دایو دبی را مطالعه کنید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک های آبی دبی

در پارک‌های آبی دبی چگونه لباس بپوشیم؟

درست است که دبی یکی از شهر‌های اسلامی ‌است و نوع پوشش بیشتر افراد عبا و چادر است، اما به‌دلیل امنیت بالای تفریحات و اینکه افراد از طریق عبا در تونل‌های آبی گیر نکنند، پوشش در پارک آبی دبی آزاد است. به‌طور حتم برای ورود به این پارک‌ها نیاز است که مایو داشته باشید تا هرگونه خطر گیر کردن یا سر خوردن‌های ناشی از لباس آزاد جلوگیری شود. تنها نکته مهمی ‌که باید بدانید این است که توصیه می‌کنیم به دلیل اسلامی‌ بودن این شهر، از لباس‌های مایو پوشیده استفاده کنید. 

توصیه مهم برای ورود به پارک آبی دبی

به‌طور حتم می‌دانید که دبی به خاطر پارک‌های آبی، در کلاس جهانی خود مشهور است. این پارک‌ها با مجموعه‌ای از جاذبه‌های هیجان‌انگیز، فعالیت‌های خانوادگی و محیطی خیره‌کننده، فرصتی عالی برای گردشگرها فراهم کرده تا از تفریح در زیر نور خورشید لذت برد. در حقیقت چه به دنبال هیجان و چه به دنبال آرامش باشید، در پارک های آبی دبی می‌توانید آن را تجربه کنید. اما برای استفاده حداکثری از بازدیدتان از پارک های آبی دبی بهتر است که نکات زیرا را رعایت کنید: 

  • زودتر از موعد ورود به پارک‌های آبی وارد محوطه تحویل بلیت شوید.
  • همان‌طور که گفته شد، لباس مناسب شنا بپوشید.
  • یک قفسه برای ایمن نگه‌داشتن وسایل خود اجاره کنید.
  • برای ارزان‌تر شدن بلیت‌ها از تخفیفات استفاده کنید.  

 لذت از بهترین پارک‌های آبی دبی با خرید تور دبی از رامین گشت

به‌طور کلی دبی یکی از شهرهای ثروتمند است که به دلیل ایجاد تفریحات مختلف روزبه‌روز گردشگر‌های بیشتری را به خود جذب می‌کند. نوع آب و هوای گرم این شهر باعث شده که بهترین پارک آبی ‌های دوبی تاسیس شوند تا از گرمای این شهر کاسته شود و در هر ماه از سال که به دبی سفر می‌کنید، بتوانید از تفریحات آبی بهره‌مند شوید. اما توصیه‌ای که می‌کنیم این است که هر یک از پارک‌های آبی دبی را که انتخاب می‌کنید، از قبل رزرو بلیط انجام دهید تا علاوه‌بر ارزان‌تر شدن قیمت بلیط، زمان کمتری را هم برای تهیه بلیط به‌صورت حضوری سپری کنید.

آژانس مسافرتی رامین گشت با سابقه درخشان در امور تورهای هوایی و دریایی داخلی و خارجی با ارائه خدمات تلفنی و حضوری در زمان کوتاهی شرایط سفر به دبی را فراهم کند. در صورت علاقه به پارک آبی دبی، می‌توانید با کارشناس‌های آژانس مسافری رامین گشت در ارتباط باشید تا راهنمایی‌ها کامل برای رزرو تور دبی انجام شود. همچنین اگر سوال یا ابهامی‌ درباره پارک آبی دبی دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در قالب کامنت و در انتهای همین مطلب با کارشناس‌های ما در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی سوالات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

در دبی انواع مختلفی پارک های آبی وجود دارد:

  • پارک آبی وایلد وادی
  • پارک آبی اکواونچر
  • پارک آبی لگولند
  • پارک آبی یاس واترورلد
  • پارک آبی اسپلش اند پارتی
  • پارک آبی آیسلند

بله، بسیاری از بهترین پارک آبی های دوبی برای کودکانِ کمتر از دو سال نیز مناسب‌سازی شده‌اند.

پارک آبی آیسلند، مناسب‌ترین بلیت را نسبت به سایر پارک های آبی دوبی دارد.

معمولا یک یا دو ماه در سال، پارک های آبی دوبی برای آماده‌سازی تعطیل هستند که اطلاعات بیشتر را می‌توان از وبسایت هر کدام دریافت کرد.

بله، به‌دلیل ماهیت این فضاها، باید از مایو استفاده کنید ولی با توجه به فرهنگ شهر، توصیه می‌شود مایو پوشیده داشته باشید.

مقالات مرتبط

جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
گشت شهری دبی
1402/05/03 18 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

آشتیانی ابولحسنی
1402/06/18

چجوری بلیت های پارک آبی رو با تخفیف بخرم!!!!!!!!
مدیریت
1402/06/22

سلام آشتیانی عزیز؛ برای اینکه بتونید بلیت‌های پارک‌های آبی دبی رو با تخفیف تهیه کنید؛ می‌تونید به سایت رسمی هر پارک آبی سر بزنید.
مهدی نجفی راد
1402/06/05

برترین پارک آبی دبی که مناسب سفرهای دوستانه باشه کدومه؟
مدیریت
1402/06/06

سلام مهدی عزیز؛ اولین و بهترین پارک آبی دبی قطعا پارک وایلد وادی هست که به صورت آنلاین از سایت رسمیش که در محتوا درج کردیم، بلیت رزرو کنید.
وحید واحدی
1402/05/17

برای خانواده کدام پارک آبی دبی مناسب تر است ؟
مدیریت
1402/05/22

سلام وحید عزیز ، یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین تفریحات خانوادگی دبی پارک دبی، لگولند دبی است.
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت