کشتی لوتوس دبی

قیمت از: 245 درهم
خرید از طریق واتس اپ
 کشتی لوتوس دبی یکی از لوکس ترین تفریح
بیشتر درباره کشتی لوتوس دبی بدانیم ویژگی‌های کشتی لوتوس دبی امکانات کشتی لوتوس دبی قیمت بلیط کشتی لوتوس دبی نکات مهمی که باید قبل از رفتن به کشتی لوتوس دبی بدانید آدرس کشتی لوتوس دبی نحوه دسترسی به کشتی لوتوس تجربه وقت‌گذرانی در کشتی لوتوس دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

تفریحات عالی و هیجان‌انگیزی، همچون کشتی لوتوس دبی، این شهر را به یکی از دیدنی‌ترین مقاصد جهان بدل کرده که هرساله پذیرای گردشگران زیادی است.  موقعیت مکانی دبی در مجاورت خلیج فارس، شرایط گردشگری آبی را نیز برای این دولت فراهم کرده و آن‌ها نیز به بهترین نحو از این فرصت استفاده کرده‌اند. کشتی لوتوس دبی (Lotus Mega Yacht) یکی از جاذبه‌های هیجان‌انگیزی است که می‌توان در سفر به دبی تجربه کرد و در عین حال، با 67 متر طول (220 فوت) یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌هایی است که در آب‌های دبی حرکت می‌کند و دارای امکانات بسیاری است.

این کشتی سه‌طبقه باشکوه، میزبان برگزاری فعالیت‌های تفریحی بی‌نظیری است و پس از کشتی تفریحی خصوصی اعظم (Azzam Superyacht) با 180 متر طول، در رده دوم بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی امارات قرار می‌گیرد. در این مقاله می‌خواهیم کمی بیشتر درباره کشتی لوتوس و امکانات آن صحبت کنیم. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، بازدید کشتی مگایات لوتوس را در فهرست تفریحات دبی خود قرار دهید.

کشتی لوتوس یکی از بهترین تفریحات لاکچری دبی

بیشتر درباره کشتی لوتوس دبی بدانیم

کشتی لوتوس دبی به‌عنوان باشکوه‌ترین کشتی دبی شناخته می‌شود، محلی است برای تفریح و خوش‌گذرانی و برگزاری مهمانی‌های مجلل و اعیانی. نمای زیبای بیرونی آن، به‌همراه فضای داخلی خیره‌کننده، امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده، باعث شده که بسیاری از بازدیدکنندگان دبی، مایل باشند شبی را در این کشتی سپری کنند. امکانات رویایی این کشتی لوکس، آن را به تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر دریایی تبدیل کرده است.

شما می‌توانید برای چندساعت وقت‌گذرانی در گشتی مگایات لوتوس، تور آن را رزرو کنید یا حتی کل کشتی را اجاره کنید تا مناسبت‌های خاص خودتان را در آنجا جشن بگیرید. برنامه تور کشتی لوتوس دبی به شرح زیر است:

  • مسافرگیری در ساعت 18.30
  • حرکت از مارینا دبی در ساعت 19.00
  • پیاده کردن مسافران در ساعت 22.00 تا 22.30

در طول مسیر، بسیاری از  نقاط دیدنی دبی مانند: چرخ فلک عین دبی، جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس را مشاهده خواهید کرد و در نهایت به مارینا باز می‌گردید. به‌علاوه، می‌توانید در رستوران 5 ستاره بین‌المللی کشتی لوتوس، غذاهای لذیذی را نوش‌جان کنید.

کشتی لوتوس و برج جمیرا دبی

ویژگی‌های کشتی لوتوس دبی

در جمیرا بیچ رزیدنس و نخل جمیرا با کشتی تفریحی مجلل لوتوس مگا از آب‌های خلیج فارس عبور می‌کنید. در طول سفر دریایی از بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی جهان، نخل جمیرا، دیدن خواهید کرد. پیشنهادمان به شما این است که حتما همراه خودتان یک دوربین داشته باشید تا بتوانید از مناطق دیدنی و زیبایی که در طول سفر مشاهده می‌کنید، عکس بگیرید. مهمانان با یک بوفه بین‌المللی 5 ستاره شامل باربیکیو، کاناپه، سالاد، دسر و غذاهای خوشمزه پذیرایی خواهند شد. این کشتی را می‌توان یک سالن مهمانی شناور با امکانات کامل و مناظری بی‌نظیر دانست.

کشتی لوتوس برای حضور خانواده‌ها نیز مناسب است و حتی می‌توانید از استخر مجلل، جکوزی و اتاق دوش آن استفاده کنید. این کشتی، گزینه‌ای مناسب برای برگزاری رویدادهای شرکتی، رویدادهای خانوادگی، مراسم و جلسات به شمار می‌رود. می‌توانید آنجا بهترین غذاهای سنتی عربی و غذاهای جهانی را بچشید. گزینه‌های متنوعی از تنقلات، میوه‌ها، دسرها و غذاهای گرم را خواهید داشت و دستتان برای انتخاب کاملا باز است.

در طول شام، مهمانان از اجرای موسیقی سرگرم‌کننده و رقص ملی تانورا لذت خواهند برد. تانورا یک رقص ملی باستانی مصر است که فقط توسط مردان اجرا می‌شود. رقصندگان با دامن‌های بلند و چندرنگ که نماد خورشید هستند، برای مدت طولانی، دور خودشان می‌چرخند.

این نوع رقص هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان سرگرم‌کننده خواهد بود.

  • از دیگر ویژگی‌های این مگایات لوکس و جذاب می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • کشتی لوتوس دبی در سال 2017 قبل از خرید توسط داچ اورینتال ساخته شد.
  • از این کشتی می‌توان برای میزبانی مجالس و برگزاری مناسبت‌های استثنایی شما استفاده کرد.
  • این کشتی 12 نفر خدمه دارد.
  • این کشتی وسیع تقریبا 2800 متر مربع وسعت دارد و امکانات کاملی را در پنج عرشه ارائه می‌دهد.
  • کشتی لوتوس دبی دارای بیش از ده اتاق خواب، از جمله؛ یک اتاق نشیمن به مساحت 280 متر مربع است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کشتی، کلوپ شبانه مجلل آن است که می‌تواند تا 200 مهمان را در خود جای دهد.
ویژگی های کشتی لوتوس دبی

امکانات کشتی لوتوس دبی

در صورتی که می‌خواهید از تور کشتی لوتوس دبی برای وقت‌گذرانی چندساعته یا برگزاری جشن و مهمانی استفاده کنید، بد نیست که با دیگر امکانات آن نیز آشنایی داشته باشید که عبارتند از:

  • استخر با دمای کنترل‌شده
  • عرشه سایبان هیدرولیک
  • جکوزی خصوصی
  • ظرفیت ِحدودا 40000 لیتری آب که برای استفاده در تمام فصول مناسب باشد.
  • برای تجربه‌ای استثنایی‌تر، می‌توانید بلیط VIP با نوشیدنی‌های نامحدود را رزرو کنید. در این صورت، می‌توانید از یک بوفه بین‌المللی مجلل با ترکیبی از غذاهای آسیایی و غربی لذت ببرید.

به هنگام غذا خوردن، می‌توانید مناطق زیبایی را در طول سفرتان مشاهده کنید؛ از برج العرب نمادین گرفته تا عین دبی و آتلانتیس و نخل. شما می‌توانید تصاویر باشکوهی از این مکان‌های دیدنی را در ذهن و دوربین خود ثبت کنید.

وبسایت تریلارک که امکان رزرو بلیط برای کشتی مگایات لوتوس را نیز برای شما فراهم می‌کند، شرح جالبی از این سفر ارائه می‌دهد:

معجزه یک سفر 90دقیقه‌ای با تجربه یک شام بی‌نظیر در کشتی تفریحی بزرگ دبی، برای چشیدن غذاهایی که دوست دارید. کشتی لوتوس دبی، شما را به گشت‌وگذار در شب شهر می‌برد تا از معماری و چشم‌انداز دبی، جزایر نخل و ساحل آن لذت ببرید.

امکانات داخل کشتی لوتوس دبی

قیمت بلیط کشتی لوتوس دبی

قیمت کشتی لوتوس دبی بسته به امکاناتی که برای آن سه ساعت سفر انتخاب می‌کنید، متفاوت است. این بلیط‌ها برای کودکان 3 تا 10 سال تخفیف دارد. در سال 1402، قیمت‌ بلیط‌ها به این صورت است:

  • قیمت بلیط‌های VIP،  499 درهم یا 140.05 دلار است.
  • هزینه بلیط با غذا و نوشیدنی استاندارد 349 درهم یا 97.95 دلار آمریکا است.
  • بلیط با گزینه‌های غذا و نوشیدنی غیرالکلی 249 درهم یا 69.88 دلار هزینه دارد.
  • قیمت بلیط‌های کودکان 199 درهم یا 55.85 دلار است.

اطلاعات بیشتر درباره رزرو کشتی لوتوس را می‌توانید در وبسایت Lotus Yacht مشاهده کنید یا با شماره 971545815288+ تماس بگیرید.

نکات مهمی که باید قبل از رفتن به کشتی لوتوس دبی بدانید

بهتر است پیش از رزرو بلیط کشتی لوتوس به نکات مهمی که در ادامه اشاره می‌شود، توجه داشته باشید:

  • کشتی لوتوس دبی از اسکله 7 که در خارج از مرکز خرید دبی مارینا قرار دارد، سوار و پیاده می‌شود.
  • در داخل کشتی، میهمانان می‌توانند به بخش‌های مختلف تفریحی دسترسی داشته باشند و از اجرای زنده هنرمندان از جمله نمایش تانورا و نمایش عروسکی کمدی لذت ببرند.
  • رستوران 5 ستاره این کشتی با ترکیبی از غذاهای آسیایی و غربی و نوشیدنی‌های نامحدود به مسافرین خدمات ارائه می‌دهد.
  • بازدیدکنندگان وقتی که به این کشتی سوار می‌شوند، باید مدارک شناسایی معتبر از جمله گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا شناسه امارات را ارائه دهند.
  • به این موضوع دقت داشته باشید که مسیر حمل‌ونقل کشتی و گشت‌وگذار دریایی آن به شرایط آب‌وهوایی بستگی دارد و ممکن است هر دفعه از مسیرهای مختلفی عبور کنید.
  • بلیط کشتی لوتوس دبی را می‌توان تا 24 ساعت قبل از تور کنسل کرد.
  • بازدیدکنندگان مجاز به آوردن غذا یا نوشیدنی، ظروف شیشه‌ای یا الکل به کشتی تفریحی نیستند.
  • بازدید از کشتی برای افراد در هر سنی از جمله مادران باردار مناسب است.
  • رقصیدن در قایق تفریحی ممنوع است.
  • غذا و نوشیدنی در صورت سفارش سرو می‌شود.
  • عکس گرفتن و ارسال عکس یا فیلم از/ به افراد دیگر ممنوع است؛ اما می‌توانید از مناطق دیدنی که در مسیر می‌بینید، عکس بگیرید.
زیبایی و جذابیت کشتی لوتوس از بالا

آدرس کشتی لوتوس دبی

اگر می‌خواهید از این تفریح هیجان‌انگیز لذت ببرید، به این آدرس مراجعه کنید:

دبی، اسکله ۷، روبروی مرکز خرید دبی مارینا

Berth L (T Head Marina Mall below Pier 7, Outside Dubai - Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

دبی مارینا و سرآشپزان کشتی لوتوس

نحوه دسترسی به کشتی لوتوس

اگر می‌خواهید در تور دبی خود، شبی را در کشتی لوتوس بگذرانید، بهتر است با نحوه دسترسی به این کشتی آشنا شوید. اگر تور کشتی لوتوس را رزرو کنید، برخی از شرکت‌ها ترانسفر از هتل به اسکله کشتی را نیز به شما ارائه می‌دهند. در غیر این صورت، از یکی از روش‌های زیر برای رسیدن به اسکله استفاده کنید:

  • با ماشین شخصی: کشتی از اسکله 7 در دبی مارینا مسافرگیری می‌کند که به‌راحتی با ماشین قابل‌دسترسی است. می‌توانید ماشین را در پارکینگ مجاور به‌صورت رایگان پارک کنید.
  • با وسایل حمل و نقل عمومی: با وسایل حمل و نقل عمومی می‌توان به‌راحتی به اسکله دسترسی داشت. اگر سوار مترو می‌شوید، می‌توانید در ایستگاه DMCC پیاده شوید، سپس کمی پیاده‌روی کنید یا با تاکسی به آنجا بروید.
  • با تاکسی: همچنین می‌توانید از هر نقطه از دبی با تاکسی به اسکله بروید. این یک مقصد محبوب است و اکثر رانندگان تاکسی با مکان آن آشنا هستند.

دقت داشته باشید که بعد از بازدید از کشتی لوتوس، بهتر است که از چرخ و فلک عین دبی هم دیدن کرد و زیبایی این سازه را هم شاهد بود. 

تجربه وقت‌گذرانی در کشتی لوتوس دبی با رامین گشت

اگر به‌دنبال یک تجربه منحصربه‌فرد و گشت‌وگذار در آب‌های دبی هستید،کشتی لوتوس دبی با امکاناتی مثل: سالن غذاخوری عالی، نوشیدنی‌های استثنایی، سرگرمی‌های مختلف و مناظر خیره‌کننده چیزی بیش از یک کشتی تفریحی خواهد بود. برای بازدید از این کشتی و وقت‌گذرانی در آن، کافیست تور دبی خود را از رامین گشت تهیه کنید. به‌علاوه، اگر تابه‌حال تجربه رفتن به این کشتی را داشته‌اید، حتما تجربیات و نظرات خودتان را درباره امکانات آن با مخاطبان ما در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

در این کشتی می‌توانید در حین حرکت کشتی روی آب مناطق مختلف مانند: چرخ فلک عین دبی ، جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس تماشا کنید و در رستوران بین‌المللی آن غذا سرو کنید. حتی این کشتی دارای سونا و جکوزی هم هست.

دبی، اسکله ۷، روبروی مرکز خرید دبی مارینا

کشتی لوتوس تقریبا 2800 متر مربع وسعت دارد که تنها کلوپ شبانه آن تا 200 نفر ظرفیت دارد

سفر سه ساعت و نیمه با کشتی لوتوس دبی از ساعت 18.30 تا 22 انجام می‌شود.

به‌غیر از امکانات عالی لوتوس، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مکان، کلوپ شبانه مجلل آن است که می‌تواند تا 200 مهمان را در خود جای دهد.

مقالات مرتبط

سافاری دبی
1402/04/29 19 دقیقه
واحد پول دبی چیست؟
1402/04/31 10 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

اشکوری
1402/06/18

من یک بچه زیر 3 سال دارم، هزینه بلیت شاملش میشه یا رایگان؟
مدیریت
1402/06/28

سلام اشکوری عزیز؛ هزینه بلیط برای کودکان زیر 3 سال رایگان است.
سارا محمدزاده
1402/06/05

کشتی لوتوس تو دبی فعالیت‌های دیگری هم به غیر از تفریح دریایی انجام میده؟
مدیریت
1402/06/06

سلام سارا عزیز؛ از جمله فعالیت‌ها این کشتی میتونیم به تجربه غذای دریایی، کشتی‌های شیشه‌ای با زیرآب‌نمایی، و حتی تشریفات شام در کشتی اشاره کنیم.
قیمت از: 245 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت