پارک آبی وایلد وادی دبی

قیمت از: 235 درهم
خرید از طریق واتس اپ
پارک آبی وایلد وادی، یکی از جذاب ترین های دبی
معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی تم پارک وایلد وادی رویکرد دوستدار محیط زیست در طراحی پارک جوایز وایلد وادی ساعات کاری پارک و بهترین زمان برای بازدید قیمت بلیط پارک وایلد وادی دبی تخفیف‌ها و رویدادهای ویژه فصل مناسب بازدید از پارک آبی جاذبه‌های جدید در پارک آبی وایلد وادی دبی جمیرا اسکرا برج سورج مستر بلسترز موج ‌سواری واقعی در استخر موج سفر آبی در رودخانه جوها تنتروم الی پارک آبی وایلد وادی دبی برای کودکان چه امکاناتی دارد؟ juha’s dhow and lagoon رستوران‌های پارک آبی وایلد وادی دبی کابین‌های خصوصی برای استراحت در پارک فروشگاه پارک وایلد وادی هتل‌های نزدیک پارک آبی وایلد وادی شرایط پوشیدن لباس در پارک وایلد وادی دبی 1- پوشیدن مایو مناسب 2- نپوشیدن زیورآلات بلند و سنگین 3- استفاده نکردن از عینک هنگام تفریحات آبی 4- استفاده از پوشک مخصوص نوزاد نکاتی برای تجربه فراموش‌نشدنی در پارک آبی وایلد وادی دبی بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

جاذبه‌های هیجان‌انگیزی همچون پارک آبی وایلد وادی، دبی را به یکی از مفرح‌ترین شهر‌های دنیا تبدیل کرده است که تجربه‌ای به‌یادماندنی را به ساکنان و گردشگران ارائه می‌دهد. وایلد وادی دبی یکی از پارک‌های آبی این منطقه در سال 1999 تاسیس شد و حق بهره‌برداری آن به جمیرا اینترنشنال (Jumeirah Group) تعلق دارد. این پارک، سالانه با استقبال افرادی زیادی روبه‌رو می‌شود و شرایطی عالی برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند.

در حقیقت، پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park) در میان جاذبه‌های متنوع دبی، مدت‌هاست که به مقصدی پرطرفدار برای گردشگرها و ساکنان دبی تبدیل شده و با تفریحات آبی هیجان‌انگیز، فضایی خانوادگی و دوستانه با تم افسانه‌های عربی و ماجراجویی به وجود آورده است. در این مطلب نگاهی دقیق به این پارک خواهیم داشت و به سوالاتی مانند: ساعات کار پارک، جاذبه‌های جدید و آنچه بازدیدکننده‌ها می‌توانند در طول بازدیدشان از این پارک آبی انتظار داشته باشند، صحبت خواهیم کرد. با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی در امارات متحده عربی، دبی و نزدیک به برج العرب قرار دارد، با 5 هکتار مساحت، مجموعه‌ای از 30 اسلاید آبی و فضای بازی است که برای تمام سنین طراحی شده و مطمئنا همه از آن لذت خواهند برد. معروف‌ترین اسلاید آن، جمیرا اسکرا (Jumeirah Sceirah) است و از جذاب‌ترین گزینه‌ها می‌توان به تنتروم الی (Tantrum Alley) و برج سورج (Burj Surj) اشاره کرد. در این پارک امکانات مختلفی برای افراد با سلایق گوناگون فراهم ارائه می‌شود تا بتوانند لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند. در صورتی که به به وایلد وادی می‌روید، بد نیست از جاذبه‌ها و محله‌های اطراف آن نیز بازدید کنید؛ جمیرا دبی، یکی از این گزینه‌هاست.

به‌طور معمول، پارک آبی وایلد وادی دبی برای تعمیر و نگهداری در اوایل ژانویه (نیمه دی‌ماه) بسته می‌شود و دوباره در فوریه (بهمن‌ماه) بازگشایی می‌شود. اما اتفاقی که در سال 2023 افتاد، خلاف این موضوع بود و طبق گزارش Time Out Dubai، این پارک طبق معمول اوایل سال میلادی برای برنامه تعمیرات سالانه بسته شد؛ اما به‌جای بازگشایی در چهارم  فوریه 2023  (15 بهمن 1401)، پس از شش‌ماه تعطیلی در اواخر ژوئن (اوایل تیر 1402) شروع به کار کرد. 

پارک آبی وایلد وادی دبی مناسب تمام سنین

درصورتی‌که می‌خواهید از این پارک آبی زیبا دیدن کنید، بهتر است با اطلاعات ورودی وایلد وادی دبی آشنایی داشته باشید:

  • مکان پارک آبی وایلد وادی: دبی، ام سقیم 3، روبه‌روی برج العرب
  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و اتوبوس:  ایستگاه مترو امارات مال و ایستگاه اتوبوس وایلد وادی 1
  • ساعات کاری: 10-18
  • بلیط ورودی: برای بزرگسالان با قد بیشتر از 1.1 متر، 295 و 370 درهم. برای کودکان با قد کمتر از 1.1 متر، 245 و 305 درهم.

تم پارک وایلد وادی

به‌طور حتم، انتخاب پارک آبی وایلد وادی یکی از گزینه‌های تفریحی مناسب برای تمام اعضای خانواده است. تم این پارک باعث شده تا هیجان برای خانواده‌ها بیشتر شود. همچنین ساخت مجموعه وایلد وادی از داستان‌های یوها (Juha) برداشت شده است. یوها، شخصیت محبوب افسانه‌های عربی است که تمام سرسره‌های این پارک با توجه به این موضوع طراحی شده‌اند. حتی نام سرسره‌ها نیز با توجه به این داستان نام‌گذاری شده است.

رویکرد دوستدار محیط زیست در طراحی پارک

رویکرد طراحان پارک آبی وایلد وادی برای حفظ محیط‌زیست ستودنی است. در حقیقت، این مجموعه شرایط بازیافت انواع کاغذ، روغن، کارتریج و کارتن را فراهم کرده است تا به محیط زیست آسیبی وارد نشود. در محوطه سطل‌هایی برای بازیافت بطری‌های پلاستیکی تعبیه شده است. از پساب تصفیه‌شده نیز برای آبیاری گل و گیاهان استفاده می‌شود.

جوایز وایلد وادی

پارک وایلد وادی دبی توانسته با ارائه امکانات تفریحی بسیار در سطحی بین‌المللی، جوایز مختلفی را دریافت کند. در 10 سال گذشته این پارک آبی برای ایمنی، نوآوری و کیفیت جوایز مختلف را کسب کرده است که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • این پارک از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر، هفتمین پارک آبی برتر در دنیا در سال 2018 معرفی شده است.
  • از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر، پارک آبی وایلد وادی در سال 2017 جزو 10 پارک برتر دنیا شناخته شده است.
  • این پارک آبی در سال 2007 میلادی جایزه گلد کوالیتی دبی Dubai Quality Gold Award)) را دریافت کرد.
  • وایلد وادی از نگاه وبسایت تریپ ادوایزر در سال 2017 برترین پارک آبی در خاورمیانه لقب گرفت.

ساعات کاری پارک و بهترین زمان برای بازدید

اگر عاشق آب‌بازی و هیجانِ تفریحات آبی هستید، توصیه می‌کنیم که پارک آبی وایلد وادی دبی را از دست ندهید. پارک آبی Wild Wadi به‌طور معمول از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر، با ساعات طولانی‌تر در فصل شلوغی و تعطیلات، آماده ارائه خدمات به شماست و می‌توانید برای گذراندن یک روز لذت‌بخش از فضای پارک بهره ببرید.

این پارک، آخر هفته‌ها و در تعطیلات رسمی ‌بسیار شلوغ است، بنابراین بهتر است بازدید از آن را به روزهای وسط هفته موکول کنید تا از صف‌های طولانی خلاص شوید.

نکته مهم دیگر این است که بهترین زمان برای بازدید از وایلد وادی دبی در ماه‌های سردتر (اکتبر تا آوریل) است که دمای هوا در دبی برای فعالیت در فضای باز بهتر باشد. همچنین اگر به پارک‌های آبی علاقه دارید، بهتر است که به پارک آبی آتلانتیس دبی هم سری بزنید و از تفریحات مهیج لذت ببرید.

قیمت بلیط پارک وایلد وادی دبی

اگر شما هم در طول  سفر خود به دبی، دوست دارید پارک آبی را تجربه کنید، بهتر است از قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی اطلاع داشته باشید. البته خواندن مقاله راهنمای سفر دبی به شما پیشنهاد می‌شود که با خواندن آن و آگاهی کلی از جاهای دیدنی و کلیات سفر خود، تجربه برنامه ریزی دقیق تری برای مسافرت خود داتشه باشید.

شاید تعجب کنید، اما قیمت بلیط در این پارک با توجه به قد افراد محاسبه می‌شود. اگر قد شما 1 متر و 10 سانتی‌متر یا بلندتر باشد، باید حدود 295 و 370 درهم برای تهیه بلیط پرداخت کنید. در صورتی که قد شما از 1 متر و 10 سانتی‌متر کوتاه‌تر باشد، باید 245 و 305 درهم برای بلیط بپردازید. 

نکته مهم برای صرفه‌جویی در قیمت و زمان تهیه بلیط این است که بلیط خود را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید، حدود 40 درهم از مجموع بلیط شما کاسته شود. همچنین توجه داشته باشید که برای قراردادن وسایل خود در کمد‌های پارک باید هزینه پرداخت کنید. در این صورت اگر نیاز به کمد برای قراردادن وسایل خود دارید باید حدود 45 تا 85 درهم را کنار بگذارید. 

نکات ایمنی را بعد از قراردادن وسایل خود رعایت کنید و از طریق دستبند مغناطیسی مخصوص، درب کمد خود را قفل کنید.

به‌طور کلی در این پارک همه وسایل مرتبط با شنا وجود دارد و نگرانی برای جا گذاشتن برخی از وسایل مانند حوله را ندارید و با پرداخت هزینه 40 درهم می‌توانید حوله کرایه کنید یا از طریق دستبند مغناطیسی خود از سایر امکانات این پارک آبی استفاده کنید و هنگام خروج هزینه آن را بپردازید.

تخفیف‌ها و رویدادهای ویژه

توجه داشته باشید که برخی از رویدادها در دبی باعث کاهش هزینه تفریحات دبی می‌شوند. فصل تابستان یکی از مواردی است که برخلاف ذهنیت عموم، باعث کاهش قیمت تفریحات آبی در دبی است. همچنین ممکن است که دولت امارات برای جشن‌های مختلفی مانند عید فطر، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر بگیرد که بهتر است از قبل شرایط تهیه بلیط را در وبسایت پارک وایلد وادی بررسی کرد و از بیشترین تخفیف‌ها بهره‌مند شد.

درصورتی‌که بلیت پارک آبی وایلد وادی را به‌همراه سایر جاذبه‌های دبی مانند شهربازی IMG رزرو کنید، از تخفیف خوبی برخوردار خواهید شد.

قیمت ورود به پارک آبی وادی دبی

فصل مناسب بازدید از پارک آبی

با توجه به اینکه دبی یک شهر بسیار گرم و شرجی است، ایده پارک‌های آبی می‌تواند از گرمای آن بکاهد. اما پارک‌های آبی روباز در فصل گرما لذت زیادی ندارند. پارک آبی وایلد وادی دبی در زمستان شرایط مناسب‌تری دارد و بهترین زمان برای استفاده از این پارک، پاییز و زمستان است. البته اگر مایل به بازدید و تفریح از سایر پارک‌های آبی دبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب بهترین پارک آبی دبی را بخوانید!

جاذبه‌های جدید در پارک آبی وایلد وادی دبی

Wild Wadi به‌طور مداوم جاذبه‌های خود را به‌روز می‌کند و آن‌ها را بهبود می‌بخشد تا تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی را برای گردشگرها فراهم کند. اسلایدهای متنوع آن با سطوح شدت متفاوت و درجه هیجان گوناگون، شرایط را برای استفاده افراد مختلف فراهم کرده است. بهتر است وبسایت رسمی ‌پارک وایلد وادی دبی را برای آخرین پیشنهاد‌های به‌روز بررسی کنید.

 وبسایت تریپ ادوایزر گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند را اینگونه به پارک آبی وایلد وادی دعوت می‌کند: 

«در این پارک آبی وسیع، هوای گرم دبی را شکست دهید! وایلد وادی با بیش از 30 سرسره و جاذبه مختلف، ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. بهتر است با بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه شروع کنید و سپس خود را با Jumeirah Sceirah و مستر بلسترز به چالش بکشید. در صورتی که کودک همراهتان دارید، دریاچه یوها با بیش از 100 فعالیت آبی مفرح، بهترین گزینه برای خوش‌گذرانی آن‌هاست.»

جمیرا اسکرا

به‌طور حتم هر فردی که یک‌بار سرسره سوار شده باشد، می‌داند که اوج لذت در این تفریح زمانی است که از روی سرسره لیز می‌خورید. فرض کنید که این هیجان لیز خوردن در یک ارتفاع چند متری از زمین اتفاق بیفتد! مشخص است که شما به اوج هیجان خواهید رسید. جمیرا اسکرا یکی از سرسره‌های پارک وایلد وادی دبی است که در ارتفاع 32 متری از زمین قرار گرفته و می‌توان سرخوردن از آن را با آب‌بازی تلفیق کرد.  

در نقطه بالایی این سرسره، شما داخل یک کپسول می‌شوید و دست‌های خود را به صورت ضربدری روی هم قرار می‌دهید و پاهای خود را جفت می‌کنید. ناگهان در یک لحظه زیر پای شما خالی می‌شود و بر روی سرسره لیز می‌خورید. بد نیست بدانید که سرعت لیز خوردن شما حدود 80 کیلومتر بر ساعت است. حتی توصیف این سرسره هم لذت‌بخش به نظر می‌رسد.

تنها نکته مهم که باید به آن توجه کرد، این است که این تفریح را تنها افرادی می‌توانند انجام دهند که از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند و قد آن‌ها بیشتر از یک متر و ده سانتی‌متر و وزنی کمتر از 136 کیلوگرم داشته باشند. البته، ممکن است که با صف طولانی این سرسره مواجه شوید، اما حوصله کنید و تجربه سرسره سواری با جمیرا اسکرا را از دست ندهید.

برج سورج 

برج سورج در پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از تجربه‌های لذت‌بخشی است که تنها افراد بسیارشجاع برای تجربه آن داوطلب می‌شوند. اگر می‌خواهید که خودتان را به دوستان و خانواده ثابت کنید، برج سورج گزینه مناسبی است. درحقیقت، این برج یک سرسره مارپیج است که در حین لیز خودرن بارها شما را در جهات مختلف تکان می‌دهند.

برای اینکه بتوانید از این سرسره استفاده کنید، به تیوپ نیاز دارید و برای اینکه سرسره سواری را لذت‌بخش‌تر کنید، می‌توانید از تیوپ‌های دونفره تا پنج‌نفره استفاده کنید. ممکن است فکر کنید سرسره سواری با یک تیوپ خیلی ساده است، اما به محض استفاده از سرسره برج سورج در پارک آبی وایلد وادی دبی نظرتان عوض خواهد شد.

برج سورج در غروب آفتاب پارک وایلد وادی دبی

مستر بلسترز 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هیجان را دوست دارید و ترن هوایی‌های مختلفی را سوار شده‌اید، بهتر است بدانید که در پارک آبی وایلد وادی دبی، سرسره آبی با ترن ترکیب شده و ماجراجویی جدیدی را برای شما رقم می‌زند. 

مستر بلسترز یک ترن آبی به فاصله 15 متر از سطح زمین است که برای سوار شدن بر روی آن نیاز به تیوپ دارید. به‌قدری سوار شدن به این ترن هیجان‌انگیز است که مدام در اطراف آن صدای جیغ و فریاد شنیده می‌شود.

موج ‌سواری واقعی در استخر موج 

درست است که دبی یک شهر بیابانی است، اما رویای موج سواری را برای افراد زیادی محقق کرده است. در پارک آبی وایلد وادی دبی، یک استخر با موج‌های بزرگ و کوچک طراحی شده تا بتوان موج سواری لذت‌بخشی را در آن تجربه کرد. همچنین این استخر، بزرگ‌ترین استخر موج در خاورمیانه است و موج‌های آن دست کمی ‌از موج‌های خلیج همیشه فارس ندارد. در نتیجه، بهتر است که در این استخر، تخته موج خود را هرچه سریع‌تر بردارید و اوج هیجان را با موج سواری تجربه کنید. 

موج ‌سواری واقعی در استخر موج

سفر آبی در رودخانه جوها

در پارک آبی وایلد وادی دبی شرایط تفریح برای همه افراد فراهم شده است. اگر به هیجان علاقه دارید، می‌توانید از سرسره‌های بزرگ لذت ببرید، اما اگر به دنبال آرامش هستید، می‌توانید در رودخانه جوها استراحت کنید. 

این رودخانه 360 متر طول دارد و می‌تواند شما را دورتادور پارک آبی بچرخاند. در این مسیر می‌توانید تنها باشید یا با تیوپ‌های چندنفره، لذت شناور بودن روی آب را تجربه کنید. همچنین در سفر آبی در رودخانه جوها، شرایط همراهی کودکان وجود دارد و می‌توانید در کنار خانواده از مسیر لذت ببرید.

سفر آبی به رودخانه جوها

تنتروم الی

در سرسره تنتروم الی، شروع هیجان‌انگیزی خواهید داشت. تجربه این سرسره با شیب تندی شروع می‌شود و در طول مسیر با گرداب‌های شدیدی روبه‌رو خواهید بود. در نهایت با آدرنالین بالا و پس از عبور از سه گرداب شدید، به داخل یک استخر آب پرتاب می‌شوید.

پارک آبی وایلد وادی دبی برای کودکان چه امکاناتی دارد؟

از پارک آبی وایلد وادی دبی به عنوان پارک خانواده یاد می‌شود؛ علت آن هم این است که در این پارک، علاوه‌بر تفریحات آبی مخصوص بزرگسال‌ها، برای کودکان هم امکاناتی فراهم شده تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشند. در این پارک، بخش بزرگی به نام «دریاچه یوها» برای کودکان وجود دارد. همچنین کودکان می‌توانند با پوشیدن جلیقه نجات در استخر «برکرز بی» نیز به‌همراه خانواده خود شنا و تفریح کنند.

در این پارک غریق نجات‌های حرفه‌ای مراقب کودکان و فرزندان شما هستند تا کودکان شما نیز در این پارک، خاطرات خوشی را سپری کنند و خیال شما هم راحت باشد. در واقع، می‌توان گفت تدابیر ایمنی دقیق در این پارک به‌خوبی رعایت می‌شود.

juha’s dhow and lagoon

در بخشی از مجموعه که به قایق و دریاچه یوها معروف است، فضایی خانوادگی برای تفریح کودکان فراهم شده است. استخرهای مختلف، سرسره، تفنگ آبپاش و … ازجمله امکانات این بخش هستند. البته باید توجه داشته باشید که این بخش مخصوص کودکان بوده و همراهی بزرگسالان به دلایل ایمنی، مجاز نیست. برای آشنایی با پارک‌های آبی دیگر و تقریحات مربوط به کودکان، بهتر است مقاله گشت شهری دبی را مطالعه کنید.

رستوران‌های پارک آبی وایلد وادی دبی

رستوران‌های پارک وایلد وادی دبی با ارائه غذاها و نوشیدنی‌های متنوع مانند ناگت مرغ،‌ هات‌داگ، ساندویچ و سیب‌زمینی سرخ‌کرده و همچنین شیرهای طعم‌دار و آب‌میوه‌های تازه، اوقات لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند. امکاناتی مانند صندلی مخصوص کودک در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. انواع غذاهای سالم و موردعلاقه بچه‌ها نیز در این رستوران‌ها سرو می‌شود. شما می‌توانید هنگام سفر به دبی، از طعم مطبوع این غذاها حین گردشگری خود نهایت استفاده را ببرید.

کابین‌های خصوصی برای استراحت در پارک

هر چقدر هم که عاشق تفریحات آبی باشید، نیاز است که زمانی را به استراحت در پارک وایلد وادی اختصاص دهید. ازاین‌رو کابین‌ها یا اتاقک‌های مخصوصی طراحی شده‌اند تا برای استراحت از آن‌ها استفاده کرد. هر یک از این کابین‌ها، ظرفیت هشت نفره دارند و می‌توان از امکانات مختلفی مانند یخچال، انواع میوه، نوشیدنی و آب بهره‌مند شد. 

چهار صندلی حمام آفتاب برای هر کابین در نظر گرفته شده است که می‌توانید مقداری نوشیدنی و میوه را با خود همراه داشته باشید و از حمام آفتاب لذت ببرید. نگران امنیت و حریم خصوصی خود نباشید؛ شرایط کابین‌ها به گونه‌ای است که حریم خصوصی شما حفظ می‌شود.

فروشگاه پارک وایلد وادی

همانطور که می‌دانید برای شنا و استفاده از تجهیزات پارک آبی باید از لباس شنای مناسب و حوله استفاده کنید؛ اما اگر فراموش کرده‌اید، نگران نباشید! پارک وایلد وادی فروشگاه‌های مختلفی دارد که می‌توان علاوه‌بر تجهیزات شنا، وسایل دیگری را هم تهیه کرد. حتی می‌توان برخی از سوغاتی‌های دبی را از این فروشگاه‌ها خریداری کرد. این فروشگاه‌ها در پارک آبی با نام‌های زیر شناخته می‌شوند:

  • Sindbad’s cart
  • Air Tattoo
  • Souk Al Wadi
  • Shabandar’s Souk

هتل‌های نزدیک پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در منطقه جمیرا واقع شده است و در این منطقه هتل‌های لوکس و مجللی ساخته شده‌اند. حتی برخی از این هتل‌ها را می‌توان جزو بهترین هتل‌های دنیا دانست. اگر علاقه به پارک وایلد وادی دارید و در برنامه سفر خود می‌خواهید که از این مکان تفریحی استفاده کنید، بهتر است که برای اقامت یکی از هتل‌های نزدیک به این پارک را انتخاب کنید.

در حقیقت، با انتخاب هتل نزدیک پارک آبی وایلد وادی، دسترسی راحتی به این مجموعه دارید و هزینه رفت‌و‌آمد کمتری پرداخت می‌کنید. هتل‌های نزدیک پارک آبی وایلد وادی عبارتند از:

  • فور سیزن ریزورت (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach)
  • ساحلی جمیرا (Jumeirah Beach Hotel)
  • جمیرا النسیم (Jumeirah Al Naseem)
  • برج العرب (Burj Al Arab)
  • مینا السلام (Jumeirah Mina ASalam)
  • قصر جمیرا (Jumeirah Al Qasr)
  • مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)
رستوران ها در کنار آب های پارک وایلد وادی

شرایط پوشیدن لباس در پارک وایلد وادی دبی

برای رفتن به این پارک آبی، باید قوانین را رعایت کنید. بایدها و نبایدهای پوشیدن لباس در پارک آبی وایلد وادی به شرح زیر هستند.

1- پوشیدن مایو مناسب

برای شنا در پارک آبی Wild Wadi در دبی نمی‌توانید هر لباس شنایی را بپوشید. لباس زیر شما حتی به‌عنوان لباس شنا نباید مشخص باشد، در غیر این صورت حق استفاده از ورزش‌های آبی را ندارید. می‌توانید از لباس‌های شنا‌ی اسلامی‌ که در فروشگاه پارک موجود است، تهیه کنید تا با بتوانید با خیالی راحت از تمام تفریحات پارک بهره‌مند شوید.

همچنین توجه کنید که لباس شنا شما نباید دکمه، زیپ یا هرگونه شی تیز داشته باشد؛ زیرا ممکن است که در حین استفاده از تفریحات آبی به خودتان یا افراد دیگر صدمه وارد کنید.

2- نپوشیدن زیورآلات بلند و سنگین

هنگام شنا در سرسره‌های پارک آبی نباید جواهرات یا طلا‌های سنگین داشته باشید.

3- استفاده نکردن از عینک هنگام تفریحات آبی

هنگامی‌ که در سرسره‌ها یا تفریحات آبی هستید، نباید از عینک طبی یا آفتابی استفاده کنید. 

4- استفاده از پوشک مخصوص نوزاد

در صورتی که نوزاد خود را به پارک آبی می‌برید، توجه کنید که باید از پوشک مخصوص ضدآب استفاده کنید. اگر این پوشک را ندارید، می‌توانید از فروشگاه‌های داخل پارک تهیه کنید.

لباس های مخصوص برای تجربه تفریحات آبی پارک وایلد وادی

نکاتی برای تجربه فراموش‌نشدنی در پارک آبی وایلد وادی دبی

برای اینکه یک تجربه فراموش نشدنی در کنار خانواده و دوستان خود در پارک آبی وایلد وادی داشته باشید، توصیه‌های زیر را جدی بگیرید:

  • برای استفاده حداکثری از وقت خود در پارک و اجتناب از صف‌های طولانی برای دیدن جاذبه‌های محبوب، صبح زود به پارک بروید.
  • برای محافظت از خود در برابر نور خورشید در هنگام بازدید، کرم ضدآفتاب، کلاه و عینک آفتابی به همراه داشته باشید.
  • از کمدهای موجود در پارک برای نگهداری اشیای باارزش و وسایل شخصی خود استفاده کنید.
  • از جلیقه‌های نجات رایگانی که پارک برای کودکان و غیرشناگران ارائه می‌دهد، حتما استفاده کنید.
  • از غذاخوردن در رستوران‌های پارک لذت ببرید یا برای صرفه‌جویی در هزینه‌های غذا در طول بازدید خود، یک برنامه غذایی تهیه کنید.
  • بازدید خود را در زمان برگزاری رویدادها و تبلیغات ویژه پارک برنامه‌ریزی کنید تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی داشته باشید.

 

نکات هم در پارک آبی وایلد وادی دبی رعایت کنید

بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی با رامین گشت

به‌طور کلی، سفر به دبی و بازدید از پارک آبی وایلد وادی در تور دبی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین لحظات این سفر باشد. اما برای اینکه سفر راحتی داشته باشید، توصیه می‌کنیم که از تورهای تفریحی نظیر تور دبی رامین گشت  استفاده کنید. این مجموعه به‌صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته آمادگی ارائه تورهای مختلف داخلی و خارجی را دارد تا در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب، بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قوانین و تفریحات پارک وایلد وادی دبی در این مقاله به تفصیل توضیح داده شده است، اما به‌طور حتم تا خودتان این مکان هیجان‌انگیز را از نزدیک نبینید، حس خوب تجربه تفریحات آن را درک نمی‌کنید. همچنین اگر سوال یا ابهامی‌ دارید که در این متن درباره آن توضیح داده نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. ما در زمان کوتاهی پاسخ سوالات شما را خواهیم داد.

 

منابع:
 

سوالات متداول

بله. در این پارک رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید غذا سفارش دهید و از تنوع غذاهای مختلف لذت ببرید.

معروف‌ترین غذا‌های این پارک آبی عبارتند از:

  • جولشانز برگر در آشپزخانه خانوادگی جوهاس
  • اسموک ‌هاوس یا خانه دود
  • پیتزا ریپتاید

 

این پارک برای افراد با توجه به قد آن‌ها هزینه بلیط دریافت می‌کند.

  • افراد بالای 1 متر و 10: 310 درهم 
  • افراد زیر 1 متر و 10: 260 درهم

 

با توجه به اینکه دبی یک شهر اسلامی ‌است، بهتر است بدانید که محدودیت‌های حجاب تا حدودی وجود دارد. به این معنا که در پارک آبی شرایط پوشیدن لباس زیر به عنوان مایو وجود ندارد و پوشش باید به گونه‌ای باشد که لباس زیر شما مشخص نشود. حتی می‌توانید از پوشش مایو اسلامی‌ هم بهره‌مند شوید تا نگرانی برای ازدست دادن تفریحات آبی را نداشته باشید.

خیر. از نوزاد‌ها تا افراد بزرگسال می‌توانند از تفریحات پارک وایلد وادی دبی استفاده کنند.

ساعت کاری این پارک از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر است. برای اینکه بهتر بتوانید از خدمات تفریحی بهره‌مند شوید توصیه می‌کنیم که در ساعات ابتدایی شروع به کار مجموعه به پارک مراجعه کنید تا در صف‌های طولانی تفریحات آبی، زمان خود را از دست ندهید. 

مقالات مرتبط

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

پانتا آشوری
1402/06/18

میخواستم بپرسم توی این پارک آبی وسایل شنا هم میفروشن؟
مدیریت
1402/06/24

سلام پانتا عزیز؛ بله تو پارک آبی وایلد وادی وسایل شنا هم به فروش میرسه.
پگاه محمدی
1402/06/05

بخوام تور بگیرم، پارک وایلد وادی تو گشت شهری وجود داره؟
مدیریت
1402/06/06

سلام پگاه عزیز؛ پارک آبی وایلد وادی در گشت شهری دبی هم ارائه میشه.
ندا واحدی
1402/05/22

سلام درباره خدمات پارک آبی وایلد وادی توضیح میدین ؟
مدیریت
1402/05/22

سلام ندا عزیز ، پارک آبی وایلید وای دبی جزوء جاذبه های گردشگری و مناسب خانواده و دوستان است .
قیمت از: 235 درهم
خرید از طریق واتس اپ
تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

منوی سایت