از دبی چی بخریم؟

خرید از بازار دبی
چه کالاهایی می‌توانیم از دبی بخریم تا سود کنیم؟ عطر و ادکلن ادویه لباس و پوشاک موبایل کالای خانگی طلا قهوه شکلات لوازم‌یدکی خودرو از فرودگاه دبی چی بخریم؟ خرید از دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

سوغات دبی چیست؟  از دبی چی بخریم؟ این سوالات از جمله سوالات رایجی است که برای بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به این شهر ایجاد می‌شود. دبی یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته در جهان است که بهترین و جذاب‌ترین مرکزهای خرید دارد. خرید کردن در مراکز خرید دبی شور و شوق بسیار زیادی برای افراد دارد؛ زیرا تنوع محصولات فوق‌العاده زیاد است و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با سوغاتی‌های دبی آشنا شوید و در هنگام سفر به این شهر با آگاهی کامل خرید کنید.

چه کالاهایی می‌توانیم از دبی بخریم تا سود کنیم؟

دبی از شهرهای عربی حاشیه خلیج‌فارس است و همواره لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در بازارهای خود به فروش می‌رساند. سفر به دبی علاوه بر تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، برای خرید کالاهای مختلف و باکیفیت با قیمت مناسب گزینه‌ای ایده‌آلی است. جالب است بدانید سالیانه تعداد افراد بسیار زیادی برای خرید به دبی سفر می‌کنند. حال اگر قصد سفر به دبی به علت خرید را دارید، قبل از آن بهتر است بدانید چه کالاهایی در دبی ارزان هستند و سود زیادی خواهید کرد. در ادامه با 9 کالای مهم که خرید آن از دبی برای شما سود زیادی خواهد داشت را معرفی می‌کنیم.

عطر و ادکلن

دبی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مجموعه‌های عطر و ادکلن اصل و اورجینال در سطح جهان است که در زمان سفر به دبی حتماً به مغازه‌های آن سر بزنید. عطر و ادکلن در دبی به‌صورت خالص از اسانس‌های گیاهی تولید می‌شوند و فاقد الکل هستند و انواع آن رایحه‌ای فوق‌العاده خوش‌بو و البته ماندگار دارند. اگر قصد دارید عطر و ادکلن را برای فروش و سود خریداری کنید، می‌توانید این محصولات را به‌صورت عمده در روغن‌های غنی از بازارهای مختلف شهر از جمله دبی مال بخرید.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن را به‌عنوان سوغات به عزیزانتان یا استفاده شخصی دارید، نیز می‌توانید از پرسنل مغازه بخواهید تا عطر محبوب شما را در شیشه‌های فوق‌العاده لوکس و جذاب قرار دهند. قیمت عطر و ادکلن در دبی بسیار ارزان است؛ بنابراین می‌توانید به‌صورت عمده خریداری کنید و با سود بسیار خوبی در ایران به فروش برسانید.

انواع عطرهای تستر و اصل در دبی

ادویه

یکی دیگر از محصولات محبوب برای خرید در دبی انواع ادویه‌ها هستند که عطر و طعم بی‌نظیری دارند که از تنوع و بوی آن لذت خواهید برد. بازارهای سنتی و محلی دبی انواع ادویه‌جات خوش‌طعم و عطر را با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند که با رفتن به این بازارها تعداد زیادی از آشپزهای معروف، سرآشپزهای ماهر و تاجران را مشاهده می‌کنید که به خرید ادویه‌های رنگارنگ و خوش‌عطر مشغول هستند.

خرید ادویه در پاسخ به سؤال از دبی چه بخریم سود کنیم، یکی از بهترین گزینه‌ها است؛ زیرا قیمت ادویه‌جات مختلف مانند زعفران اصل، فلفل سیاه، دارچین، زیره، هل و... بسیار مقرون به صرفه است که به‌صورت عمده می‌توانید خریداری کنید و در ایران به‌صورت خرده به فروش رسانید و از سود زیادی بهره‌مند شوید. انواع ادویه‌جات را از دبی برای مصرف خانگی نیز به‌صورت جزئی یا عمده برای یک سال نیز می‌توانید خریداری کنید؛ زیرا ماندگاری بسیار خوبی دارند و عطر و طعم خود را حفظ می‌کنند.

انواع ادویه های دبی

لباس و پوشاک

یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش‌هایی سفر به دبی، خرید از بازار لباس دبی است. پوشاک جزو نیازهای ضروری افراد محسوب می‌شود. از طرفی دبی جزو کشورهای همیشه مدرن در حوزه لباس و پوشاک است که تنوع بسیار گسترده‌ای در انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه دارد و آن‌ها را با بهترین قیمت‌ها به فروش می‌رساند. فرقی ندارد شما قصد خرید جزئی یا عمده پوشاک را دارید؛ زیرا بازارهای لباس دبی پوشاک خود را هم به‌صورت عمده و هم به‌صورت تکی به فروش می‌رسانند.

اگر فروشنده لباس هستید یا قصد راه‌اندازی فروشگاه لباس را دارید؛ خرید عمده پوشاک از دبی بدون شک برای شما سود بسیار زیادی خواهد داشت؛ زیرا پوشاک برند را با ارزان‌ترین قیمت در کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد خریداری خواهید کرد.

حتی اگر قصد خرید شخصی لباس و پوشاک را دارید، خرید از بازارهای پوشاک دبی بهترین انتخاب شما است؛ زیرا لباس‌های برند و باکیفیت خود را می‌توانید با قیمت بسیار پایین‌تر از بازارهای ایران خریداری کنید. جهت خرید شخصی یا خرید برای فروشگاه خود می‌توانید به مرکز خرید دی تو دی در دبی بروید که پوشاک کشورهای مختلف با برندهای متنوع و بهترین کیفیت به فروش می‌رسد.

خرید لباس از دبی

موبایل

یکی دیگر از کالاهای ارزان قیمتی که در طول سفر خود به شهر زیبای دبی می‌توانید خریداری کنید، موبایل و تبلت است. انواع برندهای موبایل و تبلت از جمله سامسونگ و ال جی دارای نمایندگی معتبر در دبی هستند که محصولات خود را با ارائه کارت اصالت کالا و ضمانت‌نامه به فروش می‌رسانند.

شما عزیزان اگر قصد دارید خریدی با سود بسیار بالا داشته باشید، حتماً به خیابان الفهیدی در دبی بروید و با مراجعه به بازار موبایل دبی، جنس مورد نظراتان را در سایز و برند دلخواه با قیمت بسیار ارزان‌تر از دیگر بازارهای کشورها از جمله ایران خریداری کنید.

البته که خرید موبایل در دبی تنها برای افراد فروشنده و صاحب کسب‌وکار نیست، شما اگر قصد خرید موبایل برای استفاده شخصی را دارید باز هم می‌توانید به خیابان الفهیدی بروید و موبایل محبوب خود را با قیمت بسیار منصفانه خریداری کنید.

گوشی موبایل

کالای خانگی

یکی از بهترین و عاقلانه‌ترین خریدهایی که در دبی می‌توانید داشته باشید تا سود بسیار خوبی کسب کنید، خرید انواع لوازم‌خانگی الکتریکی است. انواع لوازم برقی مانند تلویزیون هوشمند، مایکروفر، تجهیزات آشپزخانه، دستگاه‌های صوتی، دوربین‌های دیجیتال و... در دبی معاف از مالیات هستند و با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به بازارهای سایر کشورها از جمله ایران به فروش می‌رسند.

پس اگر به فکر کسب‌وکار پر سود و رونقی هستید، از خرید لوازم‌خانگی و لوازم دیجیتال در دبی غافل نشوید. اگر قصد خرید لوازم‌خانگی برای منزل را دارید، نیز به‌صورت تکی و بدون پرداخت مالیات می‌توانید از دبی خریداری کنید.

انواع کالاهای خانگی در دبی

طلا

دبی جزو شهرهایی است که روی خلوص طلا و جواهرات حساسیت زیادی دارد و زیباترین محصولات را به فروش می‌رساند. پس حتماً در طی سفر خود به دبی باید به بازارهای طلای آن سر بزنید، مطمئن باشید از آن همه ظرافت و زیبایی به وجد خواهید آمد.

جالب است بدانید قیمت طلا و جواهرات در دبی نسبت به دیگر کشورها از جمله ایران بسیار ارزان‌تر است؛ از همین جهت بهترین گزینه برای سود بیشتر، خرید طلای بدون کارمزد از دبی است که در ایران با قیمت بالاتری می‌توانید به فروش برسانید.

خرید طلا در دبی تنها برای فروشندگان نیست؛ بلکه برای هدیه‌دادن و استفاده شخصی نیز انتخابی ایده‌آل است. شما می‌توانید زیباترین جواهرات را برای خود و عزیزانتان با قیمت ارزان و اقتصادی خریداری کنید. برای خرید جواهرات می‌توانید به بازار طلا دبی، فروشگاه‌های جویالوکاس و پارک طلا و الماس مراجعه کنید.

طلاهای دبی

قهوه

اگر شما نیز جزو عاشقان قهوه هستید و همچنین طعم و عطر قهوه برای شما اهمیت زیادی دارد، پس نباید از خرید قهوه در دبی غافل شوید. با مراجعه به موزه قهوه دبی و بازارهای آن، می‌توانید انواع قهوه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

دانه های قهوه

شکلات

شکلات یکی از محصولات غذایی خوشمزه و لذیذ دبی است که انواع مختلفی دارد. بهترین سوغاتی برای عزیزانتان، خرید انواع شکلات از دبی است که دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند. خرید شکلات از دبی برای سود نیز انتخابی ایده‌آل است که بازارهای دبی مانند امارات مال و سوپرمارکت‌های بزرگ می‌توانید خریداری کنید.

شکلات های دبی

لوازم‌یدکی خودرو

یکی از پرسودترین کالاهای دبی برای واردات، لوازم‌یدکی خودرو است. این محصولات در دبی دارای قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به دیگر بازارها به فروش می‌رسند. با فرسوده‌شدن خودروها قطعات آن‌ها نیاز به تعویض دارد، پس اگر می‌خواهید سود خوبی از سفر خود به دبی داشته باشید حتماً لوازم‌یدکی خودرو را به‌صورت عمده از بازار لوازم‌یدکی دبی خریداری کنید و در بازار ایران با قیمت‌های بالاتری به فروش رسانید.

لوازم یدکی خودرو دبی

از فرودگاه دبی چی بخریم؟

فرودگاه دبی دارای محصولات متنوعی مانند عطر و ادکلن، شکلات و... برای سوغات است که حتماً در زمان دیدن آن‌ها برای خرید وسوسه خواهید شد. دقت داشته باشید در فرودگاه دبی تمامی محصولات اصل و اورجینال هستند و بدون شک با قیمت گران‌تری نسبت به مراکز خرید دبی به فروش می‌رسند؛ از همین جهت پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را در بازارهای دبی انجام دهید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

خرید از فرودگاه دبی

خرید از دبی با رامین گشت

احتمالاً در سفر به دبی و مراجعه به بازارهای آن از خود می‌پرسید از دبی چی بخریم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر می‌خواهید سود زیادی از خرید خود داشته باشید، حتماً خرید طلا و جواهرت، موبایل، لوازم‌خانگی، لوازم‌یدکی را در لیست خرید خود قرار دهید. دبی جزو مدرن‌ترین شهرهای جهان است که همواره در زمینه فروش پوشاک، طلا و جواهرات، موبایل و دیگر محصولات فعالیت می‌کند و آن‌ها را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند.

اگر قصد مسافرت به دبی را دارید و قصد دارید خریدهای خود را در این شهر انجام دهید، بهترین راه، خرید تور دبی است. آژانس مسافرتی رامین گشت با چندین سال سابقه در حوزه خرید تور، انواع تورهای داخلی و خارجی را با مناسب‌ترین قیمت برگزار می‌کند. برای اطلاع از قیمت خرید تور دبی می‌توانید با کارشناسان رامین گشت تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

خیر؛ نیازی نیست که برای خریدتان هیچ مالیاتی را پرداخت کنید. اما اگر این خرید برای مصرف شخصی شما باشد. همچنین قیمت نهایی برخی کالاها زیاد نیست و نیازی به پرداخت عوارض گمرکی نخواهید داشت.

بله؛ در کشور دبی طلا با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسد.

بله؛ زیرا دبی فاصله نزدیکی تا ایران دارد و نیازی نیست که شما هزینه زیادی را بابت حمل‌ونقل کالاها بپردازید.

شما می‌توانید ادویه‌های رنگارنگ و خوش‌عطر این شهر را به‌عنوان سوغات برای عزیزانتان خریداری کنید.

شما با خرید ادویه، شکلات، قهوه عربی، پوشاک، ادکلن و عطر و وسایل الکترونیکی می‌توانید سود خوبی را عاید خود کنید.

مقالات مرتبط

بازار طلای دبی
1402/05/14 7 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت