الغریر دبی

مرکز خرید الغریر دبی
معرفی مرکز خرید الغریر دبی برندهای معروفی که در الغریر دبی به فروش می‌رسند! چه کالاهایی در مرکز خرید الغریر دبی به فروش می‌رسد؟ فروشگاه پوشاک و کفش فروشگاه طلا و جواهرات فروشگاه لوازم کودک فروشگاه ساعت فروشگاه لوازم آرایشی بخش‌های مختلف و امکانات رفاهی الغریر دبی شهربازی اسپارکیس مجتمع سینمایی الغریر رستوران و فست‌فودهای الغریر امارات مال آدرس و ساعات کاری الغریر دبی مقایسه الغریر با وافی مال دبی ارزان‌ترین و بهترین اجناس در مرکز خرید الغریر دبی لذت خرید از الغریر دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان می‌توان به الغریر دبی (Al Ghurair Centre) اشاره کرد که از معماری بسیار جذابی برخوردار است. در این مرکز خرید انواع محصولات شامل انواع برند پوشاک، طلا و جواهرات، محصولات بین‌المللی و محلی به فروش می‌رسد. 
در دبی مراکز خرید مختلفی وجود دارد که در هنگام سفر به این شهر نباید بازدید از آنها را از دست بدهید، زیرا در این مراکز خرید علاوه بر خرید محصولات متنوع با قیمت مناسب، می‌توانید از امکانات تفریحی آنها نهایت لذت را ببرید. از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی الغریر دبی است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.
اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، حتماً بازدید از مرکز خرید الغریر را برنامه خود قرار دهید تا تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید داشته باشید و همچنین زیبایی‌های فرهنگ دبی را بشناسید. برای آشنایی بیشتر با بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی مرکز خرید الغریر دبی

 مرکز خرید الغریر در سال 1980 تاسیس شد و در خیابان الرقه (Al Rigga) دبی قرار دارد. این مجموعه بزرگ از 399 فروشگاه متفاوت، یک سینما، چندین رستوران و فست‌فود، همچنین فضای بازی و سرگرمی برای کودکان تشکیل شده است که لذت و شادی را در این مرکز خرید تجربه خواهید کرد. 
امارات مال دبی و  مرکز خرید الغریر از محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر به شمار می‌روند. تنوع فروشگاه‌های الغریر را می‌توان ویژگی‌های بسیار مهم این مرکز خرید در نظر گرفت که موجب محبوبیت آن در بین افراد شده است. شما با مراجعه به این مرکز خرید انواع فروشگاه طلا و جواهرات ارزشمند، فروشگاه‌های به‌روز پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین فروشگاه‌های لوازم آرایشی را مشاهده می‌کنید که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت ایده‌آل به فروش می‌رسانند.
یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این مرکز خرید دبی، داشتن محصولات متنوع برای هر سن و سالی با سلیقه‌های متفاوت است که به‌صورت خانوادگی می‌توانید به این مرکز خرید بروید و خریدهای خود را انجام دهید.

نمای طبقات مرکز خرید الغریر

برندهای معروفی که در الغریر دبی به فروش می‌رسند!

الغریر دبی به‌عنوان اولین پاساژ و مرکز خرید بزرگ و مدرن دبی شناخته می‌شود که برندهای معروف جهانی را در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به برند پوشاک و محصولات خود اهمیت می‌دهید و همواره پوشاک برند را ترجیح می‌دهید، این مرکز خرید به شما پیشنهاد می‌شود. معروف‌ترین برندهایی که در این مرکز فروش می‌رسند عبارت‌اند از:

  • برند اسپانیایی مانگو در زمینه پوشاک و اکسسوری
  • برند محبوب و دوست‌داشتنی کاترپیلار در زمینه بوت و کفش
  • برند ال سی وایکیکی ترکیه در زمینه مد و پوشاک
  • برند Haneen for women s gowns در زمینه لباس مجلسی زنانه
  • برند مارک اند اسپنسر در زمینه لباس و پوشاک انگلیسی
  • برند آمریکایی بورلی هیلز
  • برند اسپرینگ فیلد (Springfield) در زمینه لباس‌های کژوال
  • برند ونس (vanse) آمریکایی
  • برند ساعت Reply tag

چه کالاهایی در مرکز خرید الغریر دبی به فروش می‌رسد؟


این مرکز خرید با وسعت بزرگی که دارد، دارای فروشگاه‌های بسیار زیادی است. هر یک از این فروشگاه‌ها کالاهای متنوعی را به فروش می‌رسانند که عبارت‌اند از:

فروشگاه پوشاک و کفش

الغریر دبی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان پوشاک برند است که انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه را با تنوع مدل‌های بسیار زیبا و شیک و البته کیفیت عالی با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رساند. بهترین پوشاک از نظر پارچه و جنس در فروشگاه‌های این مرکز خرید موجود هستند که برای خرید شخصی یا خرید برای کسب‌وکار خود می‌توانید به این فروشگاه‌های لباس بروید؛ همچنین مدل‌های محبوب خود را در طیف رنگی گسترده، شیک و در جدیدترین مدل‌ها خریداری کنید. فروشگاه‌های کفش زیادی نیز در مرکز خرید الغریر هستند که انواع کفش برند و باکیفیت را با قیمت‌های باورنکردنی به فروش می‌رسانند.

خرید گردشگران از فروشگاه پوشاک و کفش

فروشگاه طلا و جواهرات

جالب است بدانید دبی به‌عنوان سرزمین طلا و جواهرات ارزشمند و نفیس در جهان شهرت دارد؛ زیرا تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهرات دبی نسبت به خلوص طلا حساسیت بسیار زیادی دارند. شما عزیزان برای خرید طلا ارزان قیمت و یا سرمایه‌گذاری، می‌توانید به فروشگاه‌های طلا و جواهرات مرکز خرید الغریر مراجعه و لوکس‌ترین جواهرات را بدون کارمزد خریداری کنید.

فروشگاه  طلا و جواهرات الغریر

فروشگاه لوازم کودک

یکی دیگر از کالاهایی که در الغریر دبی مشاهده می‌کنید، فروشگاه‌های لوازم کودک و سیسمونی است. اگر جزو خانم‌های باردار هستید، برای داشتن سیسمونی خاص و فوق‌العاده شیک برای کودکتان حتماً به فروشگاه‌های این مرکز خرید بروید. این فروشگاه‌ها دنیایی از لوازم و کالاهای کودک از جمله سرویس خواب، کمد لباس، لباس‌های نوزادی و بچگانه را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

داخل فروشگاه لوازم و پوشاک کودکان

فروشگاه ساعت

بهشت خانم‌ها و آقایان علاقه‌مند ساعت، بدون شک این مرکز خرید است که چندین فروشگاه ساعت فوق‌العاده لوکس و برند دارد و طبق سلیقه خود می‌توانید جذاب‌ترین مدل‌ها را با قیمت مناسب نسبت به دیگر بازارها خریداری کنید.

فروشگاه ساعت های برند مرکز خرید الغریر

فروشگاه لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌ها در سفر برای هر خانمی است که الغریر دبی با داشتن فروشگاه‌های لوازم آرایشی فوق‌العاده مدرن، شما را به خرید باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی برند جهان مانند مک دعوت می‌کند. الغریر چندین فروشگاه لوازم آرایشی با بهترین کیفیت و تنوع رنگارنگ دارد که تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید خود خواهید داشت.

بخش‌های مختلف و امکانات رفاهی الغریر دبی

الغریر سنتر دارای بخش‌های بسیار گسترده‌ای است که علاوه بر خرید می‌توانید از خدمات و امکانات رفاهی آن نیز لذت ببرید. در ادامه با بخش‌های مختلف و امکانات رفاهی این مرکز آشنا می‌شویم:

شهربازی اسپارکیس

یکی از بخش‌های فوق‌العاده جذاب این مرکز تجاری، شهربازی اسپارکیس است که نه‌تنها به خود شما بلکه به فرزندانتان نیز خوش خواهد گذشت. شهربازی اسپارکیس در طبقه دوم مرکز خرید الغریر قرار دارد و دارای چندین بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان است. این شهربازی یک منطقه امن برای نگهداری کودکان نیز هست که می‌توانید فرزند 2 تا 8 سال خود را به پرسنل بسپارید و خریدهای خود را انجام دهید.

ورودی شهربازی اسپارکیس

مجتمع سینمایی الغریر

یکی دیگر از بخش‌های مرکز خرید الغریر، مجتمع سینمایی است که برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها باکیفیت تصویر بالا به همراه خانواده و دوستانتان به این بخش می‌توانید مراجعه کنید.

سالن سینمایی مرکز خرید الغریر

رستوران و فست‌فودهای الغریر امارات مال

مرکز خرید الغریر دارای چندین رستوران، فست‌فود، کافه، فودکورت و شیرینی‌فروشی‌های مدرن و مجلل است که هر گاه در زمان خرید خسته و گرسنه شوید، می‌توانید به این مکان‌های رفاهی برای صرف غذا و نوشیدنی مراجعه کنید. فهرست رستوران، فست‌فود و کافه‌های الغریر دبی عبارت‌اند از: 

  • رستوران مکس
  • فود کراست
  • مک‌دونالد
  • رستوران شوگون
  • رستوران منوشه
  • رستوران ژاپنی
  • رستوران کبابجی
  • کافه نرو
  • کافه پل
  • کافه پرکس
  • کافه ایلی
  • کافه بیگ اپل
  • شیرینی‌فروشی دونات دانکین
  • و..

آدرس و ساعات کاری الغریر دبی

مرکز خرید الغریر در ساعات زیر همه‌روزه پذیرای شما مسافران عزیز  است تا باکیفیت‌ترین اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین ساعت کاری و آدرس دقیق این مرکز خرید به شرح زیر هست: 

  • روزهای یکشنبه تا چهارشنبه: 10 صبح تا 22 شب
  • روزهای پنجشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 12 بامداد

آدرس: این مرکز خرید در خیابان الرقه در محله دیره دبی در کنار هتل الغریر واقع شده است.

مقایسه الغریر با وافی مال دبی

مرکز خرید الغریر و وافی مال از بهترین مراکز خرید دبی هستند که بهترین محصولات و کالاها را ارائه می‌دهند. در مقایسه الغریر و وافی مال دبی باید بیان کنیم که وافی مال دارای 350 فروشگاه برای خرید محصولات متنوع از لباس و پوشاک تا لوازم دکوری و خانگی است که با قیمت‌های نسبتاً گرانی به فروش می‌رساند؛ اما الغریر دبی ارائه‌دهنده انواع پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم کودک و ساعت با قیمت بسیار مناسب است.
وافی مال دبی دارای 4 طبقه شامل مرکز سلامت و آبگرم، رستوران ها و فست‌فود، ترن هوایی و فروشگاه‌های کالا است. اما در فروشگاه الغریر علاوه بر داشتن رستوران و فست‌فود و فروشگاه‌های لوکس کالا همچنین شهربازی و سینما نیز برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارد.

درب ورودی مرکز خرید وافی مال دبی

ارزان‌ترین و بهترین اجناس در مرکز خرید الغریر دبی

اگر قصد دارید خریدی ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، بهترین بخش برای شما فروشگاه‌های ژاپنی در مرکز خرید الغریر است. در این فروشگاه‌ها انواع پوشاک، اکسسوری، لوازم کودک، لوازم تزیینی منزل، اکسسوری منزل، لوازم‌تحریر، وسایل آشپزخانه و... با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسند تا هر قشری با بودجه مناسب خود بتواند خریدی رضایت‌بخش داشته باشد.

لذت خرید از الغریر دبی با رامین گشت

در شهر مدرن و توریستی دبی، مراکز خرید مجلل و بزرگی مانند الغریر دبی وجود دارد. در این مراکز خرید شیک‌ترین و جذاب‌ترین کالاها به فروش می‌رسند. پیشنهاد می‌دهیم که در سفر به دبی از این مراکز خرید دیدن کنید و خرید خود را با ارزان‌ترین قیمت‌ها انجام دهید. الغریر دبی یکی از بهترین و پربازدیدترین مراکز خرید دبی است که علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، رستوران و فست‌فود همچنین هتل الغریر و دانشگاه الغریر در نزدیک آن واقع شده است که به مکان‌های مختلف دسترسی آسان خواهید داشت. شما با خرید تور دبی از آژانس مسافرتی رامین گشت می‌توانید از مراکز خرید دبی مانند الغریر بازدید و خرید کنید. مطمئن باشید رامین گشت به‌عنوان مجری تورهای دبی، بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر شما به دبی انجام می‌دهد.

سوالات متداول

شما می‌توانید برای مشاهده فیلم‌های جدید و مهیج به سینما الغریر دبی مراجعه کنید.

بله؛ شما می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ سرپوشیده و روباز این مرکز خرید پارک کنید.

معماری این مرکز خرید به‌صورت تلفیقی از سبک عربی و مدرن صورت‌گرفته است.

بله؛ شما می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را از این مرکز خرید خریداری کنید.

شما می‌توانید برندهای مطرح دنیا را در این فروشگاه‌ها خریداری کنید.

مقالات مرتبط

مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
خرید از دبی
1403/01/18 8 دقیقه
دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت