خرید از دبی

خرید و دیدن از بازار های دبی
چرا افراد تمایل دارند از دبی خرید کنند؟ روش‌های خرید از دبی خرید حضوری از مراکز خرید دبی خرید از بازارهای سنتی خرید آنلاین از اینستاگرام خرید از سایت خرید عمده خرید تکی در شهر دبی از کجا خرید کنیم؟ برای خرید از دبی باید هزینه مالیات یا گمرکی دهیم؟ کالاهای اقتصادی پر سود دبی پوشاک طلا عطر و ادکلن کالای خریداری شده را چطور به ایران بیاوریم ؟ هزینه ارسال بار به ایران خرید حضوری از دبی را با رامین گشت تجربه کنید پرسش و پاسخ

برای اکثر ما خرید از دبی و دیدن بازارهای متنوع و پر از جنب و جوش این شهر، یک فعالیت تفریحی و سرگرم کننده است. اگر قصد سفر به دبی و خرید کردن را دارید، بدانید که بازارهای رنگارنگ دبی، با تنوع بالای کالاها و سوغاتی‌های محلی و محصولات برندهای جهانی، تجربه‌ی منحصر به فردی از خرید را در اختیارتان می گذارد. روش های خرید کردن از دبی هم مثل کالاهای موجود در بازارهایش، متنوع و مختلف است. خرید از دبی، فعالیت مورد علاقه و محبوب تاجران و بازرگانان سراسر جهان به‌ویژه ایرانیان است؛ زیرا در مراکز خرید دبی اجناس با قیمت بسیار ارزان‌تری به همراه تخفیفات ویژه به فروش می‌رسند. 
خرید از دبی روش‌های متعددی دارد که شما باتوجه‌به شرایط و بودجه خود می‌توانید بهترین روش را برای خرید انتخاب کنید. اگر قصد دارید از دبی خرید کنید، ابتدا بهتر است با روش‌های مختلف خرید، مراکز و بازارهای معتبر دبی و هزینه‌های گمرک و ارسال آن آشنا باشید. در ادامه به‌صورت کامل روش‌های خرید و راهنمای مقایسه، مزایا و معایب هر یک را بررسی می کنیم.

چرا افراد تمایل دارند از دبی خرید کنند؟

همان‌طور که می‌دانید شهر دبی در همسایگی کشور ایران و حوزه خلیج همیشه فارس قرار دارد، از همین جهت تاجران و بازرگانان ایرانی علاقه بسیار زیادی به خرید اجناس متعدد به‌صورت عمده از دبی دارند؛ زیرا با خرید عمده و ارسال به ایران در هزینه‌های حمل‌ونقل نسبت به دیگر کشورها صرفه‌جویی زیادی می‌شود.

روش‌های خرید از دبی

برای ما ایرانیان، روش های مختلفی برای خرید از دبی وجود دارد. از روش های آنلاین گرفته، تا حضوری و حتی آنلاین شاپ های اینستاگرام دبی؛ خرید به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است و هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند. شما باتوجه‌به شرایط خود می‌توانید روش مناسب را انتخاب کنید. روش‌های این خرید عبارت‌اند از: 

تجربه خرید گردشگران از دبی

خرید حضوری از مراکز خرید دبی

 اولین و رایج‌ترین روش خرید از دبی، سفر به این شهر و سر زدن به مراکز خرید آن بصورت حضوری است. دبی دارای مراکز خرید بسیار بزرگ و وسیع، با تنوع اجناس است و می توان گفت هر کالا و محصولی بخواهید می‌توانید از این مراکز خریداری کنید. انواع برندهای لوکس موبایل مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و برندهای معتبر لوازم‌خانگی مانند تلویزیون، ضبط صوت، اسپیکر در این شهر نمایندگی دارند. همچنین انواع ساعت‌های لوکس و برند جهانی، انواع لوازم‌آرایش از مارک های معروف مثل مک، انواع پوشاک برند؛ مانند زارا و انواع کیف و کفش برند؛ مانند نایک، جردن، آل استار و… را در این مراکز خرید مدرن و لاکچری می توانید پیدا کنید. البته شاید قیمت اجناس در مراکز خرید لوکس دبی مانند دبی مال، بازار امارات و… نسبت به دیگر بازارها کمی گران‌تر باشند.

خرید از بازارهای سنتی 

یکی دیگر از روش‌های ایده‌آل برای خرید، رفتن به بازارهای قدیم دبی یا همان بازارهای سنتی شهر دبی است. این روش برای کسانیکه قصد خرید عمده دارند، عالی است. دبی چندین بازار سنتی و قدیمی دارد که اجناس خود را با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند. بازار دیره دبی، بازار طلای دبی، بازار مدینه جمیرا و بازار الکرامه جزو بازارهای سنتی و قدیمی دبی هستند که تلفیقی از فرهنگ مدرن و قدیمی عرب‌ها است.
اجناس متعددی در بازارهای سنتی به فروش می‌رسند که از پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به طلا و جواهرات ارزشمند، ادویه‌جات، پوشاک، پارچه‌های باکیفیت، کیف و کفش، لوازم‌خانگی و اسباب‌بازی اشاره کرد. در این بازارها تعداد بی‌شماری از تاجران، بازرگانان و گردشگران رفت‌وآمد دارند؛ از همین جهت بازار جنبه رقابتی به خود گرفته است و فروشندگان برای فروش اجناس شان، قیمت‌ها را پایین می‌آورند. شما با رفتن به این بازارهای سنتی و خرید عمده بدون شک سود زیادی کسب می‌کنید.

خرید پارچه از بازارهای دبی

خرید آنلاین از اینستاگرام 

خرید آنلاین از پیج‌های اینستاگرام و آنلاین شاپ ها، یکی دیگر از روش‌های خرید از دبی به‌ویژه پوشاک و کیف و کفش است. شما در این روش خرید باید هزینه محصول مورد نظر را برای ادمین پیج واریز کنید تا برای شما ارسال شود. یک پیج اینستاگرام می‌تواند نوعی مرکز خرید دبی باشد و کالاهای زیادی را عرضه کند. حتی این روزها می بینیم که ایرانی ها یک پیج راه اندازی می کنند و مثل یک واسطه، سفارش محصول گرفته، کالاهای مختلف را از دبی وارد کرده و در ایران می فروشند. دقت کنید در این روش باید  حسابی مراقب باشید تا از شما اخاذی نشود.

خرید آنلاین از اپلیکشن اینستاگرام

خرید از سایت 

مراجعه به سایت خرید از دبی و کل سایت‌های آنلاین دبی، روشی دیگر برای خرید غیرحضوری است. در این روش خرید، نیازی به سفر به دبی نیست و از کشور خود می‌توانید هزینه کالا را پرداخت کنید تا برای شما ارسال شود.

خرید اینترنتی از فروشگاه های دبی

خرید عمده 

خرید عمده روشی بسیار سودآور برای افرادی است که صاحب کسب‌وکار هستند یا قصد دارند کسب‌وکاری را شروع کنند. اگر شما جزو این افراد هستید، باید به دبی سفر کنید و کالای مورد نظر را در حجم زیاد سفارش دهید؛ تا بدین صورت از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و با فروش جزئی در کشور خود سود کنید.

فضای بیرونی بازار دبی

خرید تکی 

خرید تکی روشی معمول برای گردشگران و مسافران است که در طول سفر و خرید از دبی می‌توانند محصول مورد نیاز خود مانند لباس، کیف و کفش، اسباب‌بازی، سوغاتی و… را با قیمت مناسب خریداری کنند. این افراد باید به حداکثر بار مجاز که در پرواز می توانند همراه داشته باشند، توجه کنند.

خرید تکی مسافران و گردشگران دبی

روش خرید

نیاز به مراجعه حضوری

مزایا

معایب

مراکز خرید

دارد

خرید کالای اصل و اورجینال

قیمت نسبتا گران

بازارهای سنتی 

دارد

خرید اجناس متنوع و لوکس

قیمت مقرون به صرفه

خرید آنلاین از اینستاگرام

ندارد

عدم نیاز به مراجعه حضوری

امکان کلاهبرداری وجود دارد

خرید از سایت

ندارد

خرید از راه دور

امکان افزایش قیمت

خرید تکی یا عمده

-

خرید اجناس با قیمت ارزان

-

در شهر دبی از کجا خرید کنیم؟ 

شهر دبی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست و با بازارها و مراکز خرید بسیار زیادی که دارد، سالانه تعداد تاجران و بازرگانان زیادی برای خرید این شهر سفر می‌کنند. اگر شما نیز قصد سفر و خرید از دبی را دارید، در این بخش بهترین مراکز خرید و بازارها را که می توانید از آنها خرید کنید به شما معرفی می‌کنیم.

  • بازار دیره
  • بازار الکرامه
  • بازار طلای دبی
  • دبی مال
  • بازار امارات
  • بازار ابن بطوطه
  • مرکز خرید سیتی‌سنتر

قیمت اجناس و کالاها در این بازارها به دلیل پایین بودن هزینه گمرک و مالیات، بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. شما می‌توانید تمامی کالای مورد نظر خود را با هزینه پایین‌تری از این شهر خریداری کنید.

برای خرید از دبی باید هزینه مالیات یا گمرکی دهیم؟ 

کشور امارات برای گردشگران و مسافران خود شرایط بهره‌مندی از تکس فری (Tax Free) را مهیا کرده است. تکس فری به معنای معاف از پرداخت مالیات است که همین موضوع سبب شده تا شور و شوق افراد برای خرید از بازارهای دبی بیشتر شود. شما هر کالایی را بخواهید از دبی خریداری و وارد کشور ایران کنید، نیازی به پرداخت مالیات و گمرکی نخواهید داشت. بااین‌حال در پاسخ به سؤال خرید از دبی به‌صرفه است؟ باید بگوییم بله زیرا شما مالیاتی پرداخت نمی‌کنید.

کالاهای اقتصادی پر سود دبی 

دبی دارای کالاهای پر سود بسیار زیادی است که باتوجه‌به بودجه، سلیقه و کسب‌وکار خود می‌توانید اجناس مختلفی را خریداری و واردد کشور کنید. در ادامه این قسمت با چند کالای پر سود برای خرید از دبی را مطرح می‌کنیم.

پوشاک 

پوشاک از نیازهای اصلی تمامی افراد است که همواره بازار پر رونقی دارد، دبی دارای فروشگاه متنوع پوشاک با قیمت ارزان است که با خرید عمده می‌توانید سود زیادی از فروش آن کسب کنید.

پوشاک و لباس های رنگی در بازار دبی

طلا 

خرید طلا نیز سود بسیار زیادی دارد؛ زیرا قیمت طلا در دبی نسبت به دیگر کشورها از جمله ایران بسیار ارزان‌تر است؛ زیرا کارمزد ساخت از طلا کسر می‌شود.

طرح الگوهای بازار طلای دبی

عطر و ادکلن 

اگر می‌خواهید با بودجه کم سود بسیار زیادی کسب کنید، می‌توانید به بازارهای عطر و ادکلن دبی بروید و ادکلن‌های اصل و خوش‌بو را به‌صورت عمده با قیمت ارزان بخرید. دیگر کالاهای پر سودی که در دبی می‌توانید خریداری کنید عبارت‌اند از: 

  • شکلات
  • قهوه
  • ادویه‌جات
  • لوازم‌خانگی
  • سیسمونی
  • تلفن همراه و لوازم جانبی
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم‌یدکی خودرو

کالای خریداری شده را چطور به ایران بیاوریم ؟

برای واردات کالاهای خریداری شده و کل خرید از دبی به ایران، ابتدا باید مشخصات و قیمت کالاهای خریداری شده تان را در اظهارنامه وارداتی ثبت کنید. سپس باید تعرفه‌های گمرکی را بپردازید تا فروشنده فاکتور را به شما ارائه دهد. در مرحله بعد باید ثبت سفارش کالا را انجام دهید و نحوه بارگیری هوایی یا دریایی را برای واردات انتخاب کنید و هزینه آن را بپردازید.
ارسال بار از دبی به ایران به دو شکل هوایی و دریایی صورت می‌گیرد و هر یک مزایا و معایب خود را دارند. کمک گرفتن از یک کارشناس و ترخیص کار حرفه‌ای برای واردات کالاها به ایران به روند سریع مراحل و واردات کمک می‌کند.

خرید مسافران و گردشگران از دبی مال

هزینه ارسال بار به ایران 

هزینه ارسال بار از دبی به ایران از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است. البته که هزینه ارسال بار به دلیل فاصله کم بین ایران و دبی نسبت به دیگر کشورها بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ بااین‌حال فاکتورهای مختلفی در هزینه ارسال بار مؤثر هستند و نمی‌توان قیمت دقیقی را  مشخص کرد. فاکتورهای مؤثر در هزینه ارسال بار به ایران عبارت‌اند از: 

  • روش ارسال بار (هوایی یا دریایی)
  • وزن و حجم بار
  • ارزش کالا
  • هزینه حمل بار تا فرودگاه یا بندر
  • هزینه بیمه‌نامه بار
  • هزینه بسته‌بندی بار

خرید حضوری از دبی را با رامین گشت تجربه کنید

اگر قصد خرید از دبی را دارید، ابتدا باید نسبت به اخذ ویزا و خرید تور دبی اقدام کنید تا بدون دردسر از مرز خارج شوید و اقامتی خوب در دبی تجربه کنید. رامین گشت به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی در ایران در زمینه برگزاری انواع تور داخلی و خارجی است که خدمات متنوعی مانند اخذ ویزا، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و… را ارائه می‌دهد. برای خرید تور دبی از رامین گشت هم اکنون با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سوالات متداول

از جمله کالاهای پر سود برای خرید از دبی، طلا، ادویه، پوشاک، لوازم‌خانگی، موبایل و لوازم جانبی هستند.

از جمله بهترین بازارهای سنتی دبی برای خرید بازار دیره، بازار الکرامه، بازار طلای دبی و سیتی‌سنتر دیره هستند.

شما می‌توانید خرید خود را از طریق خرید از مراکز خرید، خرید از بازارهای سنتی، خرید آنلاین از اینستاگرام و خرید از سایت دبی انجام دهید.

هزینه ارسال بار از دبی به ایران باتوجه‌به نوع و حجم بار تعیین می‌شود.

ما آژانس مسافرتی رامین گشت را به‌عنوان بهترین آژانس مسافرتی برای خرید تور دبی به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مقالات مرتبط

مراکز خرید دبی
1402/06/21 11 دقیقه
دبی کجا بریم؟
1403/01/15 7 دقیقه
اوت لت دبی
1402/12/27 7 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت