اپل استور دبی

اپل استور دبی
اپل استور دبی کجاست؟ خرید از اپل استور دبی بدون واسطه ساختمان اپل استور دبی معرفی مراکز خرید اپل در دبی آدرس و دسترسی‌های اپل استور دبی ساعات کاری مرکز خرید اپل استور دبی شعبه‌های اپل استور دبی در کجا قرار دارند؟ بازدید از اپل استور دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

 شعبه اصلی اپل در شهر دبی و در دبی مال قرار دارد و شما می‌توانید محصولات اپل را با قیمتی مناسب خریداری کنید. از آنجا که قیمت محصولات اپل در ایران بسیار بالا است، یکی از بهترین راه‌ها برای خرید این محصولات با قیمت مناسب سفر به دبی خواهد بود. در ادامهبا ما همراه باشید تا بیشتر با اپل استور دبی و نحوه خرید از آن آشنا شوید.

اپل استور دبی کجاست؟

 اپل استور دبی، یکی از نمایندگی‌های بزرگ این برند شناخته شده است و تمام محصولات این برند نام آشنا در این مرکز خرید به علاقه‌مندان ارائه می‌شوند. این فروشگاه در دبی مال از بهترین مراکز خرید دبی قرار دارد و مساحت آن ۴۶۴۵ متر مربع است. اپل استور بخشی از پروژه بزرگ برج خلیفه بوده که شامل 1200 فروشگاه می‌شود.

محصولات برند اپل در نمایندگی دبی

خرید از اپل استور دبی بدون واسطه

 شما می‌توانید با مراجعه به اپل استور دبی کالاها و محصولات برند معتبر آمریکایی را بدون واسطه از این شعبه خریداری کنید. فروشندگانی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، راجع به هر یک از کالاها و محصولاتی که به آن‌ها نینیاز دارید، اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهند تا خریدی خوب و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

در صورتی که قصد دارید از خدمات پس از فروش و گارانتی برند اپل بهره‌مند شوید، می‌توانید به بخش‌هایی که به این حوزه مربوط هستند مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه را از فروشندگان بپرسید. تیم متخصص و حرفه‌ای که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، در تمام مراحل خرید در کنار شما هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

در دبی، مراکز خرید متعددی وجود دارد. قیمت محصولات اپل در ایران بسیار بالا است و شرکت‌های نامعتبر و گاهی دلال‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند. کالاها و محصولات تقلبی را به خریداران عرضه می‌کنند. اما اگر قصد دارید کالاها و محصولات اپل را با مناسب‌ترین قیمت‌ها بخرید، توصیه می‌کنیم حتماً به مرکز خرید دبی مال در شهر دبی سری بزنید و با مراجعه به اپل استور خریدی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

از آنجا که کشور امارات در فهرست کشورهای تحریم شده آمریکا نیست، شما می‌توانید از خدمات پس از فروش برند اپل نیز بهره‌مند شوید و خریدی امن داشته باشید. همان‌طور که گفته شد محصولاتی که در اپل استور ارائه می‌شوند نسبت به ایران قیمت مناسب‌تری دارند و دارای گارانتی رسمی اپل هستند؛ بنابراین خرید از این مرکز برای ایرانیان بسیار به‌صرفه‌تر است. 

خرید گردشگران از اپل استور

ساختمان اپل استور دبی

در این بخش از اپل استور دبی می‌توانیم نگاهی به ساختمان این مجموعه بپردازیم که ساخت آن از سال ۲۰۱۵ آغاز و در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسید. این مجموعه در کنار برج خلیفه قرار دارد، یکی از بناهای جذاب و لاکچری در دبی به شمار می‌رود.

نورمن فاستر معمار مشهور و نام آشنایی که مقر اصلی و مرکزی اپل را در کالیفرنیا طراحی کرده است، معماری و طراحی این ساختمان را نیز بر عهده داشت. از ویژگی‌های جذاب این مرکز می‌توان به پنجره‌های نورگیر و شیشه‌ای بلند آن اشاره کرد که مشرف به برج فوق‌العاده زیبای خلیفه است. در کنار آن دیوارهای بلند سفید رنگ و میزهای چوبی با رنگ‌های قهوه‌ای، هارمونی زیبایی را در این فضا ایجاد می‌کنند.

وجود هجده پنل فن با ارتفاع ۳۷ فوت در این مجموعه، باعث تهویه مطبوع فضای داخلی فروشگاه شده است و در گرم‌ترین روزها نیز این مرکز را به شدت خنک می‌کنند. خریداران می‌توانند در صورت تمایل، برای تماشا و لذت بردن از مناظر اطراف فروشگاه، به تراس طبقه دوم مراجعه کنند و در این فضای خاص و لاکچری قدم بزنند. در این بخش صندلی‌هایی برای استراحت و نشستن وجود دارند و درخت‌های کوچک و سبز رنگ فضای فوق‌العاده زیبایی را تشکیل داده‌اند.

طراحی داخلی این نمایندگی بخ این صورت است که محصولات برند اپل روی ۱۸ میز چوبی قهوه‌ای رنگ در وسط این مجموعه قرار دارند و اطراف آن‌ها را درختان بلند و سرسبز احاطه کرده‌اند. فضای آرامش‌بخش و خاص این مجموعه تجربه خریدی متفاوت را برای خریداران به ارمغان می‌آورد. در این مجموعه ۱۵۰ کارمند مشغول به کار هستند که می‌توانند به ۴۰ زبان زنده دنیا صحبت کنند.

نمای بیرونی ساختمان اپل استور در دبی

معرفی مراکز خرید اپل در دبی

یکی از مهم‌ترین قطب‌های تکنولوژی در دنیا، شهر زیبای دبی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف مانند رباتیک، گوشی‌های هوشمند و صنعت رایانه به طور چشمگیری رشد داشته است. در این شهر بازارها و پاساژهای متعددی وجود دارند که به طور ویژه به ارائه محصولات الکترونیکی می‌پردازند. همچنین اگر به خرید کالاهای لاکچری و جواهرات لوکس علاقه‌مند هستید، حتما سری به بازار طلای دبی بزنید.

اپل استور دبی که در مرکز خرید دبی مال و نزدیک برج خلیفه قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین شعبه‌های اپل در دنیا است که با نمای نقره‌ای رنگی که دارد نظر رهگذران به خود جلب می‌کند. حتی اگر قصد خرید ندارید، قدم زدن در فضای خاص این فروشگاه و بازدید از محصولات اپل تجربه متفاوتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. اپل استور دبی یکی از نمایندگی‌های اپل در کشور امارات است که می‌توانید برای تهیه سیم کارت رایگان در دبی، انواع آیپدها، تلفن‌های همراه و... از برند اپل به این فروشگاه مراجعه و محصول مدنظرتان را خریداری کنید.

مراکز خرید اپل در دبی

آدرس و دسترسی‌های اپل استور دبی

اپل استور در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید سوار خط قرمز مترو شوید و در ایستگاه برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال پیاده شده و به اپل استور مراجعه کنید. اگر از خودرو سواری استفاده می‌کنید، می‌توانید از گوگل‌مپ کمک بگیرید و بهترین مسیر را برای دسترسی به این فروشگاه بزرگ و معتبر انتخاب کنید.

بیرون فروشگاه اپل استور دبی

ساعات کاری مرکز خرید اپل استور دبی

 مرکز خرید اپل استور در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب فعال است و شما می‌توانید در این ساعت به این مجموعه مراجعه کنید. در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب امکان مراجعه به این مجموعه فراهم است.

البته ممکن است این ساعات در روزهای تعطیل یا مناسبت‌های خاص اندکی متغیر باشد که در این صورت می‌توانید به طور مستقیم با فروشگاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. شماره‌تلفن اپل استور دبی ۰۹۷۱۸۰۰۰۴۴۴۹۰۱۲ است.

دکوراسیون داخل اپل استور های دبی

شعبه‌های اپل استور دبی در کجا قرار دارند؟

 در شهر دبی، دو نمایندگی رسمی و معتبر اپل استور قرار دارند. یکی در امارات مال و دیگری در دبی مال قرار دارند. هر دو این فروشگاه‌ها طراحی داخلی بسیار لاکچری دارند. پرسنل این فروشگاه‌ها متعلق به بیش از 30 ملیت هستند. این فروشگاه‌ها عرضه‌کننده انواع محصولات این برند هستند.

داخل فروشگاه اپل استور دبی

بازدید از اپل استور دبی با رامین گشت

یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شعبه‌های برند اپل در دنیا، اپل استور دبی است که شرایطی را ایجاد کرده تا شما مشتریان و خریداران گرامی بتوانید محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید کالا دارید یا می‌خواهید از خدمات پس از فروش محصولات شرکت اپل بهره‌مند شوید، می‌توانید با سفر به دبی و مراجعه به این مجموعه، خدمات مورد نیاز خود را به‌راحتی دریافت کنید. بهترین راه سفر خرید تور دبی است که می‌توانید به راحتی به این شهر توریستی سفر و محصولات مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. 

سوالات متداول

این فروشگاه بزرگ در دبی مال و نزدیکی برج فوق‌العاده زیبای خلیفه قرار دارد.

برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از هر کجای شهر دبی خود را به ایستگاه مترو برسانید. به خط‌قرمز متروی این شهر سوار شوید و در ایستگاه برج خلیفه و دبی مال پیاده شوید.

بله؛ از آنجا که امارات جزو کشورهای تحریم شده توسط آمریکا نیست. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش اپل، به اپل استور مراجعه کنید.

تمامی محصولات و کالاهای برند اپل از جمله تلفن‌های هوشمند، آیپد و... در این مجموعه بزرگ به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌شود.

اپل استور شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان و متقاضیان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه از این مجموعه خریداری کنند؛ بنابراین قیمت کالاهایی که در این مرکز عرضه می‌شوند در مقایسه با قیمت محصولات داخل ایران بسیار مناسب‌تر است.

مقالات مرتبط

دبی مال
1402/06/01 8 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه
امارات مال
1402/11/08 7 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت