دبی کجا بریم؟

دبی کجا بریم
دبی چطور کشوری است؟ دبی کجاها بریم؟ دبی مارینا پارک آبی وایلد وادی سافاری و صحرا موزه آینده دبی موزه توهمات دبی پارک‌اند ریزوت خانه شیخ زاید اسکای ویو چرخ و فلک عین دبی بازار الکرامه بازار طلا خرید تور دبی با رامین گشت پرسش و پاسخ

در سفرمان به دبی کجا بریم؟ این پرسش را احتمالا پیش از سفر به دبی، از خود پرسیده اید. دبی پایتخت کشور امارات یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان است که به عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود. سالانه افراد زیادی برای تفریح، گردش، خرید و انجام معاملات بزرگ راهی این شهر می شوند. دبی شهری بسیار زیبا با بیابان‌های وسیع و ساختمان‌های مرتفع به شمار می‌رود که در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده است. پس شما در سفر کوتاه مدت یا بلند مدت خود می‌توانید از طبیعت بکر و تفریحات متنوع این کشور لذت ببرید. در ادامه جذاب‌ترین مکان‌هایی که با خرید تور دبی می‌توانید ببینید را معرفی می‌کنیم. 

دبی چطور کشوری است؟

دبی یکی از شهرهای خیره کننده جهان و بزرگترین شهر امارت از نظر وسعت می باشد که در حاشیه ایران و خلیج همیشه فارس قرار دارد. این شهر زیبا جزو شهرهای شیخ‌نشین به شمار می‌رود و با وجود امکانات فوق العاده پیشرفته‌، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مهیج اش به نام شهر شگفت انگیزها، شهر آسمان خراش‌ها و شهر تجملات لقب گرفته است. دبی جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین شهرها محسوب می‌شود و جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که در سفر به این شهر نباید بازدید از آنها را از دست دهید.

دبی کجاها بریم؟

اگر از خود می‌پرسید دبی کجا بریم، باید بدانید که جاذبه‌های گردشگری دبی بسیار زیاد هستند و بدون شک با یک بار سفر نمی‌توانید همه جاذبه‌ها را ببینید. تنوع زیاد جاذبه‌های گردشگری دبی موجب شده است تا شما با هر سلیقه‌ای که دارید، از این تفریحات و جاذبه‌های زیبا دیدن کنید. اگر به دنبال پاسخ در سفر به دبی کجا بریم هستید، در ادامه ۱۱ تا از جذاب‌ترین جاهای دبی که در سفر به دبی باید ببینید را معرفی می‌کنیم:

  • دبی مارینا
  • پارک آبی وایلد وادی
  • سافاری و صحرا
  • موزه آینده دبی
  • موزه توهمات دبی
  • پارک‌اند ریزوت
  • خانه شیخ زاید
  • اسکای ویو
  • چرخ و فلک عین دبی
  • بازار الکرامه
  • بازار طلا

دبی مارینا

یکی از مکان‌های فوق العاده زیبا و دلنشین در دبی که پیشنهاد می‌دهیم حتما ببینید، دبی مارینا با ۸ کیلومتر طول است. ساختمان‌های فوق العاده زیبا و لاکچری در دبی مارینا در کنار آب ساخته شده‌اند که منظره‌ای منحصر به فرد را ایجاد کرده اند. شما می‌توانید سوار قطارهای دبی مارینا شوید و این منظره‌های بکر را تماشا کنید. برج کایان که دومین برج مارپیچ جهان است نیز در این مکان قرار دارد که جزو جاذبه‌های ارزشمند دبی مارینا محسوب می‌شود. شما با سوار شدن بر قایق می‌توانید از این آسمان خراش دیدن کنید. 

دبی مارینا از نمای بالا

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی یکی دیگر از جذاب‌ترین پارک‌های آبی شهر زیبای دبی محسوب می‌شود که آن را برای کودکان و بزرگسالان طراحی کرده اند. پس یکی از پاسخ‌های دبی کجا بریم، همین پارک آبی است. طراحی و شبیه‌سازی موج واقعی در این پارک جزو بخش‌های جذاب آن محسوب می‌شود که افراد بسیار زیادی از آن استقبال کرده اند. شما با مراجعه به این پارک آبی می‌توانید موج سواری مهیجی را تجربه کنید و در کنار آن به تماشای منظره برج العرب دبی نیز بپردازید. این پارک آبی برای خانم‌هایی که آفتاب گرفتن و شنا در مکان‌های مختلط را دوست ندارند، گزینه ایده ایده آلی است؛ زیرا بخش بانوان با تم فولکلور عربی دارد.

تنوع سرسره های پارک آبی وایلد وادی

سافاری و صحرا

یکی از بهترین چیزهایی که در دبی میتوانید تجربه کنید، سافاری و صحرا است. سافاری دبی یکی دیگر از تفریحات محبوب شهر دبی محسوب می‌شود که از چشم‌انداز و آرامش کویر لذت زیادی خواهید برد. در سافاری می‌توانید سوار بر شترها شوید و روی شن‌ها به آرامی قدم بزنید. همچنین در سافاری می‌توانید به تفریحات مهیج دیگری از جمله رقصیدن دور آتش، آرایش حنا و شن سواری نیز بپردازید. مسلما زیبایی غروب آفتاب با رقصیدن دور آتش و شترسوارانی که به آرامی حرکت می‌کنند قابل وصف نیستند و باید آن را تجربه کنید.

ماشین آفرود سافاری کویر

موزه آینده دبی

از جمله معروف ترین جاهای دبی که می توانیم برویم، موزه آینده است. موزه آینده جزو قدیمی‌ترین و البته جذاب ترین موزه‌های دنیا است که در قدیم یک کاخ سلطنتی بوده است. این موزه زیبا به نوعی زندگی‌های سنتی و قدیمی را تداعی می‌کند و شما در آن انواع قایق‌های قدیمی، وسایل ماهیگیری قدیمی، اسلحه، ظروف سفالی و… را مشاهده خواهید کرد و از زیبایی و سادگی این کالاها ذوق زده می‌شوید.

موزه آینده دبی

موزه توهمات دبی

موزه توهمات دبی جزو جذاب‌ترین موزه‌های دبی است که مغز شما را فریب می‌دهد. شما با ورود به این موزه دیگر به چشم‌های خود اعتماد نمی‌کنید؛ زیرا برخی افراد را کوچک یا بزرگ می‌بینید و حس می‌کنید روی سقف موزه راه می‌روید. اگر به دنیاهای فانتزی و مهیج علاقه دارید، حتما بازدید از این موزه را در لیست سفر خود قرار دهید. 

بازی گردشگران در موزه توهمات

پارک‌اند ریزوت

یکی از مهیج‌ترین پارک‌های آبی و بهترین شهربازی‌های دبی، پارک‌اند ریزوت با وسعت بسیار زیاد است که تفریحات متنوعی مانند موشن گیت برای علاقه مندان به دنیاهای سحر انگیز، پارک آبی لگولند برای ورزش و شنا در آب و شهربازی لگولند برای بازی و سرگرمی کودکان دارد. همچنین این پارک دارای چندین رستوران و کافی شاپ است که برای استراحت و صرف غذا و نوشیدنی می‌توانید به این رستوران‌ها مراجعه کنید. پارک‌اند ریزوت یکی از پاسخ‌های شما در دبی کجا بریم است. 

قایق سواری در پارک اند ریزورت

خانه شیخ زاید

یکی دیگر از جاذبه‌های سفرتان، می‌تواند بازدید از خانه شیخ زاید باشد که اقامتگاه شیخ سعید (امیر دبی) محسوب می‌شود. معماری این خانه از خانه‌های کویری و جنوبی کشور ایران الگو گرفته است و شباهت بسیار زیادی به آن‌ها دارد. این خانه با معماری هنری و داشتن کلکسیون کاملی از عکس‌های تاریخی، سکه‌های قدیمی، اسناد تاریخی و ... مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است و به نوعی خاطرات و فرهنگ قدیمی عربی را تداعی می‌کند.

نمای بیرونی خانه شیخ زاید

اسکای ویو

اگر از خود می‌پرسید برای تفریحات دبی کجا بریم، باید بدانید که یکی از دیگر از تفریحات مهیج و جذابی که در سفر به این شهر می‌توانید تجربه کنید، رفتن به برج اسکای ویو است. اسکای ویو بعد از برج خلیفه بلندترین برج دبی با ۲۱۵ متر ارتفاع از سطح زمین محسوب می‌شود. هنگامی که شما در آن قرار بگیرید، دبی را در یک قاب زیبا و منحصر به فرد می‌توانید تماشا کنید. اسکای ویو دارای تفریحات متنوعی از جمله سرسره شیشه‌ای است که با سوار شدن از بالای برج به سمت پایین سر می‌خورید. همچنین راه رفتن روی لبه اسکای ویو یکی از تفریحات دبی است که یک تجربه مهیج بوده و بسیار نفس گیر است. این تفریح طرفداران زیادی دارد و با امتحان کردن آن تجربه‌ای لذت بخش خواهید داشت. 

ویو جذاب اسکای ویو

چرخ و فلک عین دبی

چرخ و فلک عین دبی بزرگ‌ترین چرخ و فلک در جهان است و بلندی آن تقریباً  ۲۵۰ متر دارد. هنگامی که سوار این چرخ و فلک هستید، در بالاترین نقطه آن می‌توانید منظره زیبای شهر دبی را تماشا کنید. چرخ و فلک عین در جزیره بلو واترز دبی قرار دارد که سوار شدن در اتاقک‌های آن و سپری کردن یک دور کامل، ۳۸ دقیقه طول می‌کشد. اگر علاقه‌مند به فعالیت‌های نفس گیر و هیجانی هستید، حتما این چرخ و فلک را امتحان کنید. بازدید از چرخ و فلک عین دبی، یکی از بهترین پاسخ‌ها است به پرسش دبی کجاها بریم؟

چرخ و فلک عین از نمای دور

بازار الکرامه

بازار الکرامه یکی از بازارهای قدیمی دبی با بافت سنتی است. این بازار تنوع بسیار زیادی از انواع اجناس از جمله پوشاک، کفش، کیف، سوغاتی، طلا، ساعت و… دارد و تمامی اجناس را با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌رساند. پس اگر قصد دارید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید و می‌خواهید سوغاتی برای عزیزانتان خریداری کنید، حتما به این بازار سر بزنید. 

بازار طلا

اگر قصد خرید طلا دارید و از خودتان می پرسید برای خرید طلا در دبی کجا بریم، سری به بازار طلای معروف دبی بزنید. بازار طلا از دیگر بازارهای قدیمی و با اصالت است که انواع طلا و جواهرات لوکس و زیبا را با خلوص بالا به فروش می‌رساند. خرید طلا در دبی نسبت به دیگر بازار بسیار ارزان‌تر است؛ زیرا در دبی طلاها بدون مالیات هستند. البته که رفتن به این بازار تنها برای خرید طلا نیست؛ بلکه معماری و بافت این بازار که سنتی و قدیمی است و غروب‌های بسیار دل‌انگیزی که دارد، نوشیدن چای می‌تواند بسیار دلچسب باشد.

ویترین مغازه  بازار طلای دبی

خرید تور دبی با رامین گشت

در سفر به دبی کجا بریم؟ اگر شما عزیزان در سفر به شهر زیبای دبی و تفریح و گشت و گذار در این شهر پاسخ این پرسش را نمی‌دانید، بهتر است ابتدا تور دبی را خریداری کنید. پس از خرید تور دبی زمان رفت و آمد، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و… توسط کارشناس تور دبی انجام می‌شود. سپس شما می‌توانید مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری برای بازدید در طول سفر را انتخاب کنید.

آژانس مسافرتی رامین گشت یکی از بهترین و بزرگ‌ترین آژانس‌ها در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی از جمله تور دبی است و به عنوان راهنمای سفر به دبی خدمات بسیار متنوعی از جمله اخذ ویزا، خرید بلیط، رزرو هتل و… را ارائه می‌دهد. برای خرید تور دبی هم اکنون با کارشناسان مجموعه رامین گشت تماس بگیرید تا شما را در زمینه خرید تور راهنمایی کنند. 

سوالات متداول

دبی یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین شهرها برای سفر است و جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد که سفری خاطره‌انگیز تجربه می‌کنید.

سافاری و ساحل، موزه آینده، پارک‌های آبی متنوع، بازار طلا، بازار الکرامه، برج العرب، اسکای ویو، چرخ و فلک عین و… همه از جاذبه‌های این شهر توریستی هستند که حتماً باید از آنها بازدید کنید. 

دو بازار طلا و بازار الکرامه از بازارهای قدیمی دبی محسوب می‌شوند.

چرخ و فلک عین بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان با ۲۵۰ متر ارتفاع است.

رامین گشت به عنوان بهترین آژانس مسافرتی با ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی از شروع تا پایان سفر شما را همراهی می‌کند.

مقالات مرتبط

راهنمای سفر به دبی
1402/04/22 17 دقیقه
جاهای دیدنی دبی
1402/10/10 20 دقیقه
هزینه سفر دبی
1402/09/26 11 دقیقه
برج خلیفه دبی
1403/01/20 17 دقیقه

نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

تورهای رامین گشت

اشتراک گذاری

دسته‌بندی مقالات

منوی سایت